Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:11:
[...]
Vanaf december heb ik al heel veel mails gestuurd naar spiril Als je mijn eerdere berichten gelezen zou hebben had je het kunnen weten.
Het werkt nu éven niet????
Het werkt al heel lang niet zoals ik had mogen verwachten.
Heel vaak lag alles plat, geen verbinding geen ss, geen berichten. Slechte service dus.
Je topic start is van gisteren om een uur of zeven 's ochtends. Je meldt daarin dat hij sinds vanmorgen (is dus vrijdagmorgen) niet meer werkt, in trial mode. Je meldt daarin dat je al diverse mailtjes gestuurd hebt. Ik maak daaruit op dat je op z'n vroegst sinds vrijdag 00:01 weet dat het niet werkt, en dat je sinds die tijd mailtjes hebt gestuurd.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 06:54:
Sinds december 2004 heb ik newsleecher netjes gekocht en betaald. Nu is hij sinds vanmorgen opeens weer in de trial mode en kan ik mijn code niet invoeren want deze zou verlopen zijn!
Op mails volgen geen reacties en ik vraag me af of er nu meer mensen zijn met dit probleem?
Ik denk er hard over een aanklacht in te dienen wegens misleiding/oplichting?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.
Frederique
Dat je daar om zeven uur 's ochtends nog geen antwoord op hebt, vind ik niet zo raar. Daaruit maak ik niet op dat je de leverancier alle kans hebt gegeven de boel op te lossen.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:58:
Sorry dat ik per ongeluk 2 topics heb gestart, was denk ik nog niet goed wakker. Waar het om gaat is dat ik wél direct moet betalen voor diensten die niet werken zoals ze moeten. Ik ben al sinds 24 december aan het mailen en krijg zoals zovelen op het gebruikersforum van newsleecher geen reactie.
Ik weet niet hoeveel mensen er nog zijn zoals ik, maar reken maar uit ...... x 40 dollar. En ik ben wat dat betreft principieel als ik ervoor betaal, dan heb ik ook gebruikersrecht gekocht.Maar hoe moet ik daarvan gebruik maken als de fabrikant niets laat horen???
Ook hier maak ik alleen maar uit op dat je mail niet beantwoord wordt, en niet dat er iets niet werkt vanaf 24 december.
Verder lees ik van andere posters dat de ss nog in beta verkeerd, dus daar moet je helemaal niet over zeuren. Dat gebeurd met beta's. Dat jij betaald voor beta's kan je de leverancier niet kwalijk nemen. Dat vind ik gewoon naief van jouw kant. Ik betaal in ieder geval nooit voor beta's.
En dat niet alle mail beantwoord wordt is een slechte zaak, daar ga ik met je in mee. Maar als je ook weet dat het allemaal door 1 man geregeld wordt, dan kan je daar ook niet van verwachten dat deze persoon al zijn tijd gaat besteden aan het antwoorden van alle mail die hij krijgt. Ik blijf van mening dat hij zijn tijd beter kan besteden aan het verbeteren van zijn product.
Natuurlijk snap ik je frustratie, maar laten we wel reeel blijven en niet te snel misleiding/oplichting etc. roepen . Je weet niet altijd alles wat er achter de schermen speelt.
Misschien heb je nu wel geleerd, dat je alleen producten moet kopen van gerenommeerde bedrijven. En dat kan soms best een bedrijf zijn dat door 1 man gerund wordt. Kijk naar een product als UltraEdit. Dat gebruik ik al jaren, en werd eerst ook door 1 persoon gerunt. Dat ging altijd en gaat nog altijd prima. Houdt met dit in het achterhoofd ook rekening met een privé leven van die persoon. Is hij/zij getrouwd, heeft hij/zij kinderen. Dat is allemaal van invloed op de tijd die je kan besteden aan je product. Als hij/zij dan nog veel (en veel is relatief) geld vraagt voor een product waar hij/zij niet helemaal vol voor kan gaan, dan kan je daar vragen bij hebben. Maar het is uiteindelijk de klant die het er voor geeft. En als die klant niet goed onderzoek naar een product voordat deze het koopt, blijf ik van mening dat de klant ook zeker in gebreken blijft en niet voor de volle 100% zich kan verschuilen achter de wet. (ik weet dat het niet zo is, maar dat is mijn gevoel daarbij)
Een tip dan maar: Ga eerst op zoek op Internet naar mensen die het product al gebruiken en vraag naar de negatieve punten voor je het aanschaft. Zo heb ik voordat ik mijn hosting provider koos, eerst wat web beheerders die daar ook zaten aangeschreven voor informatie.
Ik wens je veel succes met NL in ieder geval. Ik zou er ook niet vrolijk van worden als het niet werkt, maar geef hem in ieder geval even wat meer tijd dan twee dagen voor je gaat roepen dat er fraude gepleegd wordt. Want dat is hier in ieder geval tot nu toe nog niet het geval. Wan prestatie op zijn hoogst, en dat is in mijn ogen al discutabel.
[
Voor 36% gewijzigd door
Gé Brander op 29-01-2005 12:44
]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!