[Newsleecher] Licentiecode wordt niet meer geaccepteerd? *

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.804 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:54

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

spone schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 01:21:
Waarom denk je dat ik nou zo'n hekel heb aan al die programma's die 'phone-home' doen ;) Dit is bijna nog erger dan de eenmalige Windows-activatie.
Die controle zit er in om te voorkomen dat jan en alleman een illegale versie gaat gebruiken. Als je als programmeur helemaal geen drempel opwerp heeft het helemaal geen zin meer om aan software ontwikkeling te doen in deze dagen.

[ Voor 6% gewijzigd door BlaTieBla op 29-01-2005 09:31 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-06 17:24
BlaTieBla schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:17:
Geen idee waarom sommige zo over de zeik gaan. De maker van NL heeft een geschil met zijn provider. Hij moet op zoek naar een ander. Dat duurt ff. Ik zie geen enkele reden om zo in de stress te schieten.

Oh ja, ik heb ook betaald voor het product.
En waar heb jij dit vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lijkt me niets anders dan logisch, dat als de hosting je van zijn netwerk / systemen gooit, zonder een mededeling (volgens mij), dat je dan automatisch in geschil komt, met de hostingprovider? :?

De mensen bij wie NL het niet meer doet, zijn nu toch ook in geschil met Sipril? ;)
Het is alleen even geduld hebben... Als je een nieuwe auto koopt, bij een garage, dan kan de verkoper je er ook niet gelijk de sleutels van meegeven, en jij trots met je nieuwe auto, de garage uitrijden hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm... ik kom er ook net achter.. (site suspended) erg slecht dit.. :-(
Maar laten we voor de verandering eens van het goede uitgaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge, ben blij om te zien dat ik niet de enige ben, heb wel wat in werking gezet hé?
Het verbaasd me wel dat er nog veel mensen zijn die vanwege het relatief kleine bedrag afzien van terugvordering. Zijn dat mensen die zonder problemen in de winkel bij het boodschappen doen ook 30 euro teveel afrekenen, zonder te reclameren?
Ik ben van mening dat je als je iets koopt het ook aan je verwachtingen moet voldoen, zoniet , dan heb je recht op teruggave van je aankoopbedrag. Zo is het ook in het burgerlijk wetboek omschreven. Ik heb spiril m.i. alle kansen gegeven om de boel recht te zetten, helaas de fabrikant (spiril) laat niets horen.
Is dat dan fatsoenlijk zaken doen?
Het gaat mij niet om het geld, maar om het principe!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

eth0 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:06:
[...]

En waar heb jij dit vandaan??
Ik heb (nog) geen enkele reden gehad om aan te nemen dat het verhaal over die hosting niet waar zou zijn. Daarnaast weet ik uit ervaring dat je niet 1-2-3 van hoster geswitched ben. Laat staan dat je alles weer fatsoenlijk aan de praat heb.
M.a.w. ik wacht gewoon nog een aantal dagen af. Ik heb betaald voor NL v1.0 en die doet het nog gewoon. (v2.0 RC2 doet het overigens ook nog gewoon bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:39:
Ik ben van mening dat je als je iets koopt het ook aan je verwachtingen moet voldoen, zoniet , dan heb je recht op teruggave van je aankoopbedrag. Zo is het ook in het burgerlijk wetboek omschreven. Ik heb spiril m.i. alle kansen gegeven om de boel recht te zetten, helaas de fabrikant (spiril) laat niets horen.
Is dat dan fatsoenlijk zaken doen?
Het gaat mij niet om het geld, maar om het principe!!
Welke kans heb jij Spiril gegeven? Het ligt er nu enkele dagen uit. En jij doet net of je honderden euros betaalt heb voor een 100% uptime garantie.
Wakker worden! Dat heb je niet! Je hebt betaald voor een product dat nu even niet werkt, en je bent volgens de wet ook verplicht de leverancier de tijd en moeite te gunnen om het probleem op te lossen. Dat hij niet reageert op je mailtje is slecht, maar ook begrijpbaar als hij nu druk doende is de boel op te lossen in plaats van honderden mailtjes te beantwoorden. Wat heb je liever?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
c70070540 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:01:
[...]

Welke kans heb jij Spiril gegeven? Het ligt er nu enkele dagen uit. En jij doet net of je honderden euros betaalt heb voor een 100% uptime garantie.
Wakker worden! Dat heb je niet! Je hebt betaald voor een product dat nu even niet werkt, en je bent volgens de wet ook verplicht de leverancier de tijd en moeite te gunnen om het probleem op te lossen. Dat hij niet reageert op je mailtje is slecht, maar ook begrijpbaar als hij nu druk doende is de boel op te lossen in plaats van honderden mailtjes te beantwoorden. Wat heb je liever?
Vanaf december heb ik al heel veel mails gestuurd naar spiril Als je mijn eerdere berichten gelezen zou hebben had je het kunnen weten.
Het werkt nu éven niet????
Het werkt al heel lang niet zoals ik had mogen verwachten.
Heel vaak lag alles plat, geen verbinding geen ss, geen berichten. Slechte service dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Maar hoe gaat hij dit oplossen. Als hij een andere hosting zoekt verandert het adres, dus werkt zowieso nl niet meer! Dus hij moet eerst een andere hosting zoeken en dan het programma aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:45
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:11:
Heel vaak lag alles plat, geen verbinding geen ss, geen berichten. Slechte service dus.
Zucht, ja!!! Het werkt nu éven niet.
En dat SS niet werkt is al vaak genoeg verklaard, het is een beta, en dat SS niet werkt wil niet zeggen dat NL niet werkt... :>

Nogmaals, berichtgeving en reacties op forumtopics enzo heb ik geen ervaring mee en ga ik dus ook even niet op in

[ Voor 13% gewijzigd door Xander op 29-01-2005 11:21 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
niels88 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:15:
Maar hoe gaat hij dit oplossen. Als hij een andere hosting zoekt verandert het adres, dus werkt zowieso nl niet meer! Dus hij moet eerst een andere hosting zoeken en dan het programma aanpassen!
Ooit gehoord van DNS? :Z

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Welke mensen hier hebben al hun betaling voor NL terug gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Voor zover ik weet was SuperSearch een beta product - waar je ook nog eens niet voor betaalde (zolang het in beta was).

Klagen over producten die niet werken kan natuurlijk heel goed, klagen over gratis producten die niet werken kan natuurlijk ook, klagen over beta producten kan ook nog..

Maar klagen over gratis beta producten? Kom op zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ga niets terugdraaien. Momenteel ben ik al een paar maanden zeer tevreden met NL ... dat het nu even niet werkt is jammer (alhoewel het bij mij nog steeds goed werkt, ook RC2), maar ik geloof dat dat vanzelf wel goed gaat komen.

Ik vind overigens dat sommige mensen hier erg paniekerig reageren omdat de hoster van NL er ff geen zin meer in heeft; neem dan GrabIt, is gratis en heb je helemaal geen 'recht' op support.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
c70070540 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:01:
[...]

Welke kans heb jij Spiril gegeven? Het ligt er nu enkele dagen uit.
Hij is al vele weken (als het niet maanden is) aan het prutsen. Dat zijn site er nu uit ligt is een extratje wat er bij komt, meer daarvoor was het al een ramp.
En jij doet net of je honderden euros betaalt heb voor een 100% uptime garantie.
Wakker worden! Dat heb je niet! Je hebt betaald voor een product dat nu even niet werkt, en je bent volgens de wet ook verplicht de leverancier de tijd en moeite te gunnen om het probleem op te lossen.
Ik vind een aantal maanden genoeg. Ja, ik heb het ook over de service, of eerder gebrek aan service, die hij al maanden weigerd te leveren
Dat hij niet reageert op je mailtje is slecht, maar ook begrijpbaar als hij nu druk doende is de boel op te lossen in plaats van honderden mailtjes te beantwoorden. Wat heb je liever?
Dat hij 1 bericht plaatst op het forum dat hij het druk heeft met fixen. En weer heb ik het over de periode voor het kleine euvel met zijn hoster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik had er wel problemen mee dat op de Newstab niets werd gemeld over de problemen met Supersearch. :(

Op het forum van Binaries4all las ik iets over het resetten van de trial periode ? zodat je je oude key weer fftjes kunt gebruiken. Toch handig bij Xpatten in meerdere groepen. (gebruik dat wel eens ipv SS) Iemand enig idee hoe die procedure werkt ? (Voor het geval dat het Spiril niet lukt snel een goede Hostingprovider te krijgen.) :? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 29-01-2005 12:18 ]

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is het ook een principe kwestie.

Spiril is gewoon laks met service. Hij leest zijn post niet eens.Vandaar ook dat het soms 6 dagen duurt voordat hij door heeft dat zijn server vastgelopen is. Het zou me helemaal niet verbazen als hij nog niet eens weet dat zijn site down is. Backups zal ie ook wel te lui voor zijn geweest.

Eigenlijk heb ik ook liever mijn geld terug. Er zijn genoeg alternatieven aanwezig die min of
meer het zelfde doen. Ik las pas later dat Spiril zijn SS op Abo basis wou verkopen.
Ik had zelf ook het idee dat ik 2 jaar support kreeg en daarna met de laatse versie onbeperkt
verder zou kunnen gaan. Nu begrijp ik dus dat na 2 jaar ik ook ECHT weer moet gaan betalen om
het programma te gebruiken. Voel me dus ook wel opgelicht, en niet alleen omdat zijn site down is, of omdat SS niet werkt, maar vooral omdat het programma na 3 maanden er al mee op hield.

Het kan dus vaker gebeuren en dat baart mij zorgen..
Ik heb dus bij AMEX de terugvorderingsprocedure gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Many people will be aware by now that newsleechers website has been suspended. This in turn has had a knockon effect that all registered versions of newsleecher have become de-registered due to "call home" from the software.

Well it appears we have some news about this. Pooch pointed a link on our forums to www2.b-one.net where newsleecher currently had their server. Apparantly they are not happy about the fact that newsleecher is so popular its generates a fair bit of bandwith and have thus suspended their account on grounds of point 1.1 in their terms and conditions.

1.1. Use
Subscribers are not permitted to store large amounts of data on the server for free download or reading without prior agreement with B-one. The purpose is not to function as an external hard drive for the storage of data in formats such as zip, rar, avi, wmv, MP3, swf, exe, etc., but as a presentation/sales space for companies and private individuals.

So newsleecher isnt out. Its not dead. Its just homeless for the time being .. Heres hoping they get it sorted soon ...

Te lezen op www.dvdrs.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

[...]

Vanaf december heb ik al heel veel mails gestuurd naar spiril Als je mijn eerdere berichten gelezen zou hebben had je het kunnen weten.
Je topic start is van gisteren om een uur of zeven 's ochtends. Je meldt daarin dat hij sinds vanmorgen (is dus vrijdagmorgen) niet meer werkt, in trial mode. Je meldt daarin dat je al diverse mailtjes gestuurd hebt. Ik maak daaruit op dat je op z'n vroegst sinds vrijdag 00:01 weet dat het niet werkt, en dat je sinds die tijd mailtjes hebt gestuurd.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 06:54:
Sinds december 2004 heb ik newsleecher netjes gekocht en betaald. Nu is hij sinds vanmorgen opeens weer in de trial mode en kan ik mijn code niet invoeren want deze zou verlopen zijn!
Op mails volgen geen reacties en ik vraag me af of er nu meer mensen zijn met dit probleem?
Ik denk er hard over een aanklacht in te dienen wegens misleiding/oplichting?
Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Frederique
Dat je daar om zeven uur 's ochtends nog geen antwoord op hebt, vind ik niet zo raar. Daaruit maak ik niet op dat je de leverancier alle kans hebt gegeven de boel op te lossen.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:58:
Sorry dat ik per ongeluk 2 topics heb gestart, was denk ik nog niet goed wakker. Waar het om gaat is dat ik wél direct moet betalen voor diensten die niet werken zoals ze moeten. Ik ben al sinds 24 december aan het mailen en krijg zoals zovelen op het gebruikersforum van newsleecher geen reactie.
Ik weet niet hoeveel mensen er nog zijn zoals ik, maar reken maar uit ...... x 40 dollar. En ik ben wat dat betreft principieel als ik ervoor betaal, dan heb ik ook gebruikersrecht gekocht.Maar hoe moet ik daarvan gebruik maken als de fabrikant niets laat horen???
Ook hier maak ik alleen maar uit op dat je mail niet beantwoord wordt, en niet dat er iets niet werkt vanaf 24 december.

Verder lees ik van andere posters dat de ss nog in beta verkeerd, dus daar moet je helemaal niet over zeuren. Dat gebeurd met beta's. Dat jij betaald voor beta's kan je de leverancier niet kwalijk nemen. Dat vind ik gewoon naief van jouw kant. Ik betaal in ieder geval nooit voor beta's.

En dat niet alle mail beantwoord wordt is een slechte zaak, daar ga ik met je in mee. Maar als je ook weet dat het allemaal door 1 man geregeld wordt, dan kan je daar ook niet van verwachten dat deze persoon al zijn tijd gaat besteden aan het antwoorden van alle mail die hij krijgt. Ik blijf van mening dat hij zijn tijd beter kan besteden aan het verbeteren van zijn product.

Natuurlijk snap ik je frustratie, maar laten we wel reeel blijven en niet te snel misleiding/oplichting etc. roepen . Je weet niet altijd alles wat er achter de schermen speelt.

Misschien heb je nu wel geleerd, dat je alleen producten moet kopen van gerenommeerde bedrijven. En dat kan soms best een bedrijf zijn dat door 1 man gerund wordt. Kijk naar een product als UltraEdit. Dat gebruik ik al jaren, en werd eerst ook door 1 persoon gerunt. Dat ging altijd en gaat nog altijd prima. Houdt met dit in het achterhoofd ook rekening met een privé leven van die persoon. Is hij/zij getrouwd, heeft hij/zij kinderen. Dat is allemaal van invloed op de tijd die je kan besteden aan je product. Als hij/zij dan nog veel (en veel is relatief) geld vraagt voor een product waar hij/zij niet helemaal vol voor kan gaan, dan kan je daar vragen bij hebben. Maar het is uiteindelijk de klant die het er voor geeft. En als die klant niet goed onderzoek naar een product voordat deze het koopt, blijf ik van mening dat de klant ook zeker in gebreken blijft en niet voor de volle 100% zich kan verschuilen achter de wet. (ik weet dat het niet zo is, maar dat is mijn gevoel daarbij)

Een tip dan maar: Ga eerst op zoek op Internet naar mensen die het product al gebruiken en vraag naar de negatieve punten voor je het aanschaft. Zo heb ik voordat ik mijn hosting provider koos, eerst wat web beheerders die daar ook zaten aangeschreven voor informatie.

Ik wens je veel succes met NL in ieder geval. Ik zou er ook niet vrolijk van worden als het niet werkt, maar geef hem in ieder geval even wat meer tijd dan twee dagen voor je gaat roepen dat er fraude gepleegd wordt. Want dat is hier in ieder geval tot nu toe nog niet het geval. Wan prestatie op zijn hoogst, en dat is in mijn ogen al discutabel.

[ Voor 36% gewijzigd door Gé Brander op 29-01-2005 12:44 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:46
Ik heb sinds september een licentie van newsleecher, en inderdaad vandaag werkt het niet meer.
Ik heb nog 14 dagen voor de trial, en dan is het finito.
Spiril reageert inderdaad zeer traag, maar hij is maar alleen.

Over die supersearch:
Als een tweakert kan klagen, kan die ook vast lezen dat het beta is.

Het zal allemaal wel weer goedkomen.
Iemand al de final 1.0 geprobeerd ?
Accepteerd die wel de code ?

[ Voor 18% gewijzigd door Remco op 29-01-2005 12:37 ]

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

ralfbosz

xm create bosz -c

elevator schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:29:
Maar klagen over gratis beta producten? Kom op zeg..
NL boodt twee dingen aan:

1) 2 jaar NL met updates + SS zolang het beta is (daarna apart abbo voor SS)

2) 1 jaar NL met updates + SS (de betaperiode viel hier buiten volgens mij, maar die loopt volgens mij binnenkort af).

Ik heb voor optie 2 gekozen, dus ik betaal wel degelijk voor SS. Oke op moment is het nog in beta, maar ik heb voor de optie SS betaald, nu wil ik wel na de beta hiervan gebruik maken... Dat xpatten duurt me veel te lang met een retentie van 23 dagen op alle groepen...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
c70070540 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:26:
[...]

Je topic start is van gisteren om een uur of zeven 's ochtends. Je meldt daarin dat hij sinds vanmorgen (is dus vrijdagmorgen) niet meer werkt, in trial mode. Je meldt daarin dat je al diverse mailtjes gestuurd hebt. Ik maak daaruit op dat je op z'n vroegst sinds vrijdag 00:01 weet dat het niet werkt, en dat je sinds die tijd mailtjes hebt gestuurd.

[...]

Dat je daar om zeven uur 's ochtends nog geen antwoord op hebt, vind ik niet zo raar. Daaruit maak ik niet op dat je de leverancier alle kans hebt gegeven de boel op te lossen.

[...]

Ook hier maak ik alleen maar uit op dat je mail niet beantwoord wordt, en niet dat er iets niet werkt vanaf 24 december.

Waarom denk je dat ik sinds dan al mail en nog steeds op antwoord wacht.

Verder lees ik van andere posters dat de ss nog in beta verkeerd, dus daar moet je helemaal niet over zeuren. Dat gebeurd met beta's. Dat jij betaald voor beta's kan je de leverancier niet kwalijk nemen. Dat vind ik gewoon naief van jouw kant. Ik betaal in ieder geval nooit voor beta's.

En dat niet alle mail beantwoord wordt is een slechte zaak, daar ga ik met je in mee. Maar als je ook weet dat het allemaal door 1 man geregeld wordt, dan kan je daar ook niet van verwachten dat deze persoon al zijn tijd gaat besteden aan het antwoorden van alle mail die hij krijgt. Ik blijf van mening dat hij zijn tijd beter kan besteden aan het verbeteren van zijn product.
Waarom niet? Dan moet hij als leverancier beter delegeren! Het is niet het toppunt van zakelijke effiecentie.
Natuurlijk snap ik je frustratie, maar laten we wel reeel blijven en niet te snel misleiding/oplichting etc. roepen . Je weet niet altijd alles wat er achter de schermen speelt.

Moet ik als klant dat weten dan? Is dat mí'jn probleem?

Hij weet ook niet wat er bij mij allemaal speelt, waar ik wel voor moet betalen!

Misschien heb je nu wel geleerd, dat je alleen producten moet kopen van gerenommeerde bedrijven. En dat kan soms best een bedrijf zijn dat door 1 man gerund wordt. Kijk naar een product als UltraEdit. Dat gebruik ik al jaren, en werd eerst ook door 1 persoon gerunt. Dat ging altijd en gaat nog altijd prima. Houdt met dit in het achterhoofd ook rekening met een privé leven van die persoon. Is hij/zij getrouwd, heeft hij/zij kinderen. Dat is allemaal van invloed op de tijd die je kan besteden aan je product. Als hij/zij dan nog veel (en veel is relatief) geld vraagt voor een product waar hij/zij niet helemaal vol voor kan gaan, dan kan je daar vragen bij hebben. Maar het is uiteindelijk de klant die het er voor geeft. En als die klant niet goed onderzoek naar een product voordat deze het koopt, blijf ik van mening dat de klant ook zeker in gebreken blijft en niet voor de volle 100% zich kan verschuilen achter de wet. (ik weet dat het niet zo is, maar dat is mijn gevoel daarbij)

Goh, dat is nog eens een creatieve uitleg van het consumentenrecht!

Een tip dan maar: Ga eerst op zoek op Internet naar mensen die het product al gebruiken en vraag naar de negatieve punten voor je het aanschaft. Zo heb ik voordat ik mijn hosting provider koos, eerst wat web beheerders die daar ook zaten aangeschreven voor informatie.

Ik wens je veel succes met NL in ieder geval. Ik zou er ook niet vrolijk van worden als het niet werkt, maar geef hem in ieder geval even wat meer tijd dan twee dagen voor je gaat roepen dat er fraude gepleegd wordt. Want dat is hier in ieder geval tot nu toe nog niet het geval. Wan prestatie op zijn hoogst, en dat is in mijn ogen al discutabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ralfbosz schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:58:
NL boodt twee dingen aan:
1) 2 jaar NL met updates + SS zolang het beta is (daarna apart abbo voor SS)
2) 1 jaar NL met updates + SS (de betaperiode viel hier buiten volgens mij, maar die loopt volgens mij binnenkort af).

Ik heb voor optie 2 gekozen, dus ik betaal wel degelijk voor SS. Oke op moment is het nog in beta, maar ik heb voor de optie SS betaald, nu wil ik wel na de beta hiervan gebruik maken... Dat xpatten duurt me veel te lang met een retentie van 23 dagen op alle groepen...
Nee.

SuperSearch was gratis zolang het in beta was - daarna moest je er voor betalen. Dus de opties waren:

1). 2 jaar lang gratis Newsleecher updates, geen SuperSearch toegang nadat de beta afgelopen was. (zie ook de: Remember, you will *not* have access to the Super Search engine with this package!)

2). 1 jaar lang gratis Newsleecher updates, 1 jaar lang SuperSearch toegang, ingaande vanaf het moment dat SuperSearch niet meer gratis was (zie het: The Super Search engine is currently in beta test mode. This means that even though you order a "Super Search Package" today, your subscription period will *not* start before January, when the Super Search feature enters final. So you will be using the engine for free until then, even though you order today.).

Dat je nu niet meer op SuperSearch kan is vervelend, maar elk weldenkend mens weet dat betalen voor features die niet bestaan niet zo handig is als je niet van risico's houd. Feitelijk heb je nog niet betaald voor SuperSearch aangezien het nog in beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Waarom denk je dat ik sinds dan al mail en nog steeds op antwoord wacht.
Aangezien mijn kristallen bol kapot is sinds 1970, weet ik dat dus niet.
Moet ik als klant dat weten dan? Is dat mí'jn probleem?
Hij weet ook niet wat er bij mij allemaal speelt, waar ik wel voor moet betalen!
Het is dus wel degelijk een probleem voor je, anders ging je niet zo over de rooie. En strikt gesproken zou het ook niet uit moeten maken, daar heb je gelijk in. Maar het beinvloed wel alles en daarom heb je er wel mee te maken als zijnde een omstandigheid.
Goh, dat is nog eens een creatieve uitleg van het consumentenrecht!
Leuk he? ;) Het probleem met veel mensen is dat ze alleen maar praten over 'consumentenrecht' als zijnde een grondrecht waarbij ze alles denken te kunnen roepen.
Ik zou niet graag met je te maken hebben als er echt iets belangrijks in je leven niet gaat zoals jij denkt er 'recht' op te hebben...

Koel eens een beetje af, en wacht even een weekje af, zodat het dan misschien weer werkt, als het dan nog niet werkt, ga dan actief mensen bij elkaar roepen die hetzelfde probleem hebben, roep er een advocaat bij, span een rechtzaak aan en zorg dat je je 30 euro weer terugvangt. (minus de advocaat kosten etc. komt dat op....... 40 euro betalen bij veel gedupeerden?)

[ Voor 34% gewijzigd door Gé Brander op 29-01-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Beroerde shit dit. Ik heb (op afraden van) toch newsleecher gekocht. En nu is de site al voor dag of 3 down, de developers weg, en de supersearch uit de lucht.

Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. En dan vooral het feit dat de developer niets heeft laten horen. Een gevolg daarvan is is dat er ook niet gereageerd kan worden op b-one.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Weer wat replies deze kant op verplatast vanuit [rml][ Gebruikerservaringen] Newsleecher *[/rml]

Het programma blijft IMHO gewoon een hele goede. Volgens mij is het de mensen achter NL een beetje over het hoofd gegroeid, het is IMHO ook duidelijk niet expres zo gegaan. Ik neem aan dat het wat dat betreft allemaal ook weer goed komt.

Ik vindt dat vooral B-one hier fout bezig is geweest door het meteen af te sluiten zonder eerst contact op te nemen met de NL mensen. Het had heel makkelijk goed kunnen worden opgelost.

Maar het gaat een probleem worden als er na 15 dagen betalende mensen worden afgesloten terwijl juits de mensen met craks door kunnen werken :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-09 10:36
Nou ik heb ook een betaalde versie , maar als ik m opstart krijg ik "the trial is over" en 3 buttons met enter key, buy now en oke, als ik op oke klik sluit die weer af. Mn orig key vreet die niet en kopen hoeft niet want ik heb m al. Al met al kan ik dus NL niet eens meer gebruiken . Gewoon brak dus en die gozer had gewoon de TOS moeten lezen van zn hosting provider.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Hellhound schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:35:
Nou ik heb ook een betaalde versie , maar als ik m opstart krijg ik "the trial is over" en 3 buttons met enter key, buy now en oke, als ik op oke klik sluit die weer af. Mn orig key vreet die niet en kopen hoeft niet want ik heb m al. Al met al kan ik dus NL niet eens meer gebruiken . Gewoon brak dus en die gozer had gewoon de TOS moeten lezen van zn hosting provider.
Dat probleem had ik dus ook, heb nu tijdelijk tot mn eigen officiele key het weer doet maar gebruik gemaakt van een k**gen zodat ik NL weer kan gebruiken.
Dan maar even geen supersearch..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Erg vervelend probleem. Als hij het maar binnen 13 dagen oplost anders kan ik helemaal geen newsleecher gebruiken (dan moet ik maar ff snel een iligale versie pakken :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Bij mij werkt de trial mode zelfs niet :(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

maxjuh schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 18:27:
Erg vervelend probleem. Als hij het maar binnen 13 dagen oplost anders kan ik helemaal geen newsleecher gebruiken (dan moet ik maar ff snel een iligale versie pakken :S)
offtopic:
Wat is dat nu toch weer voor redenatie om dan maar een illegale versie te gaan gebruiken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Wat is dat nu toch weer voor redenatie om dan maar een illegale versie te gaan gebruiken???
[/quote]

mag ik mag ik???

ANDERS WERKT TIE TOCH NIE!

:)

er zit een key checker op die website van hun

die is nu niet te bereiken dus hij doet het nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik persoonlijk zou het eerlijk gezegd ook niet vreemd vinden als je tot het is opgelost een crack oid gebruikt als je hebt betaald. Dat betekent natuurlijk niet dat we hier gaan helpen met cracks, serials, etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
[moraalridder-modus]
Ik vind het trouwens wel zo schijnheilig:

Mensen die het programma NewsLeecher gebruiker gaan zeuren over een illegale versie. Wat wordt er eigenlijk nou juist binnengehaald via newsleecher? Echt niet de belangenloze GNU mp3's of de allernieuwste freeware. Wél betalen voor het programma maar niet betalen voor de illegale zooi die je ermee binnenhaalt. Scheef :z

[/moraalridder-modus]

Deze post is trouwens niet als flame (bait) of troll bedoeld, laat dat duidelijk zijn :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:03
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:57:
Voor mij is het ook een principe kwestie.

Spiril is gewoon laks met service. Hij leest zijn post niet eens.Vandaar ook dat het soms 6 dagen duurt voordat hij door heeft dat zijn server vastgelopen is. Het zou me helemaal niet verbazen als hij nog niet eens weet dat zijn site down is. Backups zal ie ook wel te lui voor zijn geweest.

Eigenlijk heb ik ook liever mijn geld terug. Er zijn genoeg alternatieven aanwezig die min of
meer het zelfde doen. Ik las pas later dat Spiril zijn SS op Abo basis wou verkopen.
Ik had zelf ook het idee dat ik 2 jaar support kreeg en daarna met de laatse versie onbeperkt
verder zou kunnen gaan. Nu begrijp ik dus dat na 2 jaar ik ook ECHT weer moet gaan betalen om
het programma te gebruiken. Voel me dus ook wel opgelicht, en niet alleen omdat zijn site down is, of omdat SS niet werkt, maar vooral omdat het programma na 3 maanden er al mee op hield.

Het kan dus vaker gebeuren en dat baart mij zorgen..
Ik heb dus bij AMEX de terugvorderingsprocedure gestart.
oh nee, over 2 jaar weeeeer betalen voor een product wat up-to-date gehouden word en wat kwa qualiteit super is ? Jeetje, stel je voor he!

Over 2 jaar koop je ook een nieuwe versie van Windows (nou ja, jij waarschijnlijk niet, want daar heb je nou eenmaal newsleecher voor ;)).

Applicaties die per dag meerdere uren draaien zijn nou eenmaal het geld wel waard.... stelletje zeikers.. Lees eens de posts die gedaan zijn en bepaal dan nog eens of het logisch is dat je je geld terug gaat eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig draaien de gekraakte versies nog steeds en moet ik als betalende gebruiker
toezien dat mijn product onbruikbaar is geworden.

Vind je niet dat dat een product dat geld kost enig support mag hebben?
Vind je het oke dat de maker nooit op emailtjes reageert?
Vind je het dan onterecht dat ik mijn geld terug vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
laten we allemaal eerlijk zijn, dat we newsleecher alleen hebben aangeschaft, omdat die crack versies geen ss bieden, wat het nou zojuist voor ons interessant maakt.

En als een crack versie ss bied is dat na een dag alweer verleden tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 13:22
PacinoAllstars schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:50:
laten we allemaal eerlijk zijn, dat we newsleecher alleen hebben aangeschaft, omdat die crack versies geen ss bieden, wat het nou zojuist voor ons interessant maakt.

En als een crack versie ss bied is dat na een dag alweer verleden tijd.
Ik las dat Eweka (waar ik ook mijn binaries vandaan haal) binnenkort ook een eigen NZB interface gaat leveren. Geen idee of ze er ook software voor schrijven (webbased is toch altijd lastig), maar je ziet wel dat er steeds meer alternatieven komen. Aan de andere kant: SS werkt wel enorm goed, als het werkt. Het is alleen jammer dat de hardware die erachter zit waarschijnlijk niet van productie-kwaliteit is. Maar dat blijft gissen, omdat ik de configuratie niet ken. Ik weet eigenlijk niet eens wat SS als backend gebruik. Misschien wel MySQL of PgSQL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb NL ook gekocht, vooral vanwege dat dit het enige proggie is dat met meedere newsservers 1 file compleet kan maken. SS kwam later, en ook dat was wel erg gewenst! Xpat duurt toch erg lang.

SS is nog steeds BETA, dus daarover zeiken is nutteloos, vervelend is het zeker als iets niet werkt wat je gewend bent, maar ja shit happens :)
Een goed alternatief is :
Modbreak:Dergelijke dubieuze sites zien we liever niet op GoT

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 30-01-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Wat gebruiken jullie nu als alternatief voor Newsleecher ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garibaldi
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Grabit. Werkt ook nog steeds ok voor Binaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Garibaldi schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:15:
Grabit. Werkt ook nog steeds ok voor Binaries.
Nou die nieuwe anders niet hoor :X

Grabit Search werkt wel beter dan die van NewsLeecher. Alleen op de 1 of andere vage manier..

1. Slaat GrabIt geen bestanden op de harde schijf op. Alleen txt files met 0 bytes data.
2. Gaat hij helemaal over de z**k als ik probeer om meer dan 1 file te gelijk op te halen bij mijn betaalde account (Newshosting)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu zondagavond, waarschijnlijk heeft de developper nog een weekje nodig om te merken dat z'n site en al z'n klanten down liggen, en dan heeft hij waarschijnlijk nog een week of 2 nodig om een nieuwe hoster te kiezen.

Dus optimistisch bekeken, binnen een maand zijn we terug up and running ;)

Ivan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:14:

Ivan
Dat hoop ik niet want dat zou betekenen dat veel betalende gebruikers 2 weken niet van Newsleecher gebruik kunnen maken omdat ze nu in een trial mode zitten

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Spiril een beetje kennende zal die wel een toepasselijke oplossing bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Magic666 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:57:
Ik hoop het, jij hebt verder ook niets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Magic666 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:57:
Misschien maakt ie het wel gewoon freeware _/-\o_ ;)
Maar het lijkt me toch dat hij ondertussen al wel iets had kunnen doen, desnoods even via nieuwsgroepen een berichtje verspreiden dat hij er mee bezig is ofzo... naja, time will tell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
eborn schreef op zondag 30 januari 2005 @ 13:54:
[...]
Ik las dat Eweka (waar ik ook mijn binaries vandaan haal) binnenkort ook een eigen NZB interface gaat leveren. Geen idee of ze er ook software voor schrijven (webbased is toch altijd lastig), maar je ziet wel dat er steeds meer alternatieven komen. Aan de andere kant: SS werkt wel enorm goed, als het werkt. Het is alleen jammer dat de hardware die erachter zit waarschijnlijk niet van productie-kwaliteit is. Maar dat blijft gissen, omdat ik de configuratie niet ken. Ik weet eigenlijk niet eens wat SS als backend gebruik. Misschien wel MySQL of PgSQL.
Die gebruik ik nu inplaats van SS. Ze hebben een aangepaste versie van NZB leecher gemaakt. Werkt perfect :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Hmm .bij mij werkt NL nog steeds als full versie.. maar zal ook wel komen doordat ik hem al weken niet meer heb afgesloten.

Maar even geduld hebben op spiril..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 18:51
Ik heb hem hier al minstens 10x opnieuw gestart, en hij doet het nog steeds.
Hout vasthouden dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
maxjuh schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:52:
Die gebruik ik nu inplaats van SS. Ze hebben een aangepaste versie van NZB leecher gemaakt. Werkt perfect :*)
Jup, de source is volgens mij gratis te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Overigens ligt de site nu (nog steeds?) plat. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Niet zo prettig van een programma waar je voor betaald hebt. (En dus inderdaad de SS).
Iemand ergens kunnen vinden wat de problemen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Soeski schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:57:
Overigens ligt de site nu (nog steeds?) plat. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Niet zo prettig van een programma waar je voor betaald hebt. (En dus inderdaad de SS).
Iemand ergens kunnen vinden wat de problemen zijn?
Erm; je ziet de waarschuwingen en reply van F_J_K even heel hard over het hoofd? ;)

deze moet je hebben => [rml][ Newsleecher] Licentiecode wordt niet meer geaccepteerd? *[/rml] :)
edit:
Ik verplaats je reply meteen wel even

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 30-01-2005 22:51 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:11:
Wat gebruiken jullie nu als alternatief voor Newsleecher ?
newsrover :heeft ook een soort supersearch:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Gunner schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:59:
Ik hoop het, jij hebt verder ook niets gehoord?
Nee ik heb verder ook niks meer gehoord.

Maar hij heeft vaker "problemen" gehad en was altijd redelijk met de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
JOEPIE... de website is weer online. Maar krijg SS nog niet aan de praat omdat mijn key niet word geacepteerd en een nieuwe aanvragen lukt niet :(

[ Voor 59% gewijzigd door maxjuh op 31-01-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
De website doet het nu weer.
Supersearch doet het ook weer :)
Forum is nog down.
Hij zit "nog" wel bij dezelfde provider.

[ Voor 23% gewijzigd door Remco op 31-01-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
maxjuh schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:55:
JOEPIE... de website is weer online. Maar krijg SS nog niet aan de praat omdat mijn key niet word geacepteerd en een nieuwe aanvragen lukt niet :(
Bij mij werkt de SS gewoon ook in trial modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 19:35

KroeT

[...]

SS werkt hier even niet bij mij, maar de rest wel weer gewoon. En tja, die SS was toch regelmatig offline, dus daar ben ik aan gewend ;). Nu nog een berichtje op de news-pagina en ik ben weer tevreden.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Ik krijg niet meer de melding die ik deze week kreeg, dat SS down is.
Maar zoeken lukt helaas nog niet.

Even geduld nog dus en dan werkt alles weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ok opnieuw mijn key ingevoerd en het werkt weer. Vertrouw die ss alleen niet, dus ik gebruik binsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
Remc0 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 12:56:
De website doet het nu weer.
Supersearch doet het ook weer :)
Forum is nog down.
Hij zit "nog" wel bij dezelfde provider.
Hij overtreed op het moment ook geen regels van die provider... hij bied geen software ter download meer aan (nl_setup.exe is ook van de site afgehaald...).
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:14:
Het is nu zondagavond, waarschijnlijk heeft de developper nog een weekje nodig om te merken dat z'n site en al z'n klanten down liggen, en dan heeft hij waarschijnlijk nog een week of 2 nodig om een nieuwe hoster te kiezen.

Ivan
Je had het wel iets optimistischer mogen bekijken achteraf gezien dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
nog een keer JOEPIE... ik kan weer een nieuwe key aanvragen. Dus alles werkt weer bij mij. En hij is zo te zien ook bezig het forum:

"
The Forum is Currently Down.

It will be up again asap. "
XanderH schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:39:
[...]

Hij overtreed op het moment ook geen regels van die provider... hij bied geen software ter download meer aan (nl_setup.exe is ook van de site afgehaald...).
Die is nu ook weer prima van de website af te halen hoor :+

[ Voor 46% gewijzigd door maxjuh op 31-01-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ok hij vraagt opeens weer om een serial, nadat ik die succesvol had ingevoerd en nu accepteerd die hem opeens niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
PacinoAllstars schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:02:
ok hij vraagt opeens weer om een serial, nadat ik die succesvol had ingevoerd en nu accepteerd die hem opeens niet meer ?
Je moet denk ff een nieuwe key aanvragen op de website van Newsleecher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:44

BramT

Rule #1

Heeej... www.newsleecher.com is weer online. Het forum is nog steeds down op dit moment en er is nog geen nieuwspost over wat er nou allemaal aan de hand is.

Maar d'r is weer licht aan het eind van de tunnel ;)

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
maxjuh schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:07:
[...]

Je moet denk ff een nieuwe key aanvragen op de website van Newsleecher
Euh, ik hoop dat dat ironie is... :)
BramT schreef op maandag 31 januari 2005 @ 14:40:
Heeej... www.newsleecher.com is weer online. Het forum is nog steeds down op dit moment en er is nog geen nieuwspost over wat er nou allemaal aan de hand is.

Maar d'r is weer licht aan het eind van de tunnel ;)
Daarmee zie je maar, al die stresskippen hier die al spraken over de doodstraf voor Spiril... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

alle ophef dus weer om niks..... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Ben zo blij dat al die hypocriete en bord-voor-kop-hebbende mensen hier weer eens ongelijk krijgen he :)
Al dat gepaniek over oplichting en slechte zaken is zoals blijkt weer eens overbodig. De site is weer online en alles werkt weer zoals het moet. Spiril is dus niet met de noorderzon vertrokken maar komt gewoon de beloften uit de overeenkomsten met de kopers na: "het leveren van een service". Misschien heb ik te veel vertrouwen in de mensen maar ik heb er geen moment aan getwijfeld dat dit opgelost wordt.

En het feit dat de zaken er af en toe uitliggen... Shit happens, en daar is het nu eenmaal een RC*/beta produkt voor. Het wordt getest en continu verbeterd, en deze problemen zullen dus in de toekomst allemaal gewoon verdwijnen. En als je denkt dat dit niet gebeurt, koop/gebruik het produkt dan niet maar zoek een alternatief :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar geen woord van Spiril op de site

zo typisch voor de manier zoals hij werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOED NIEUWS NEWSLEECHER IS WEER ONLINE INCL. SS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 15:53:
Maar geen woord van Spiril op de site

zo typisch voor de manier zoals hij werkt.....
Ik gok dat hij even de prioos heeft gezet op het z.s.m. weer draaien van de hele santekraam.
Ik denk dat hij hierna heus wel wat laat weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

newsleecher.com doet het weer... EN DE SS doet het ook weer :)

hmm.. ik was weer eens te laat, men was mij al weer voor :)

[ Voor 34% gewijzigd door BlaTieBla op 31-01-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Leuk dat ie weer werkt, maar werken de keys bij jullie ?
Bij mij geeft NL nog steeds aan dat hij expired is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

BladePHQ schreef op maandag 31 januari 2005 @ 16:43:
Leuk dat ie weer werkt, maar werken de keys bij jullie ?
Bij mij geeft NL nog steeds aan dat hij expired is :S
Ik heb nog geen problemen gehad met een verlopen serial. Ik heb (denk ik) geluk gehad :)
Ben allang weer blij dat SS weer in de lucht is. X-Patten gaat wel, maar als je SS gewend bent :)

Ik ben overigens benieuwd hoeveel ongeduldigen hier een actie bij de CC maatschappij hebben opgestart.

UPDATE: en de boel ligt weer plat :(

[ Voor 16% gewijzigd door BlaTieBla op 31-01-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een ander emailadres als ten tijden van de aanschaf. Hoe kom ik dan aan een nieuwe key. Ik heb al de 2e email aangegeven die nog wel bestaat maar die pikt ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
Vergeet het maar, wat een geouwehoer met die key.
Zelfs een nieuwe aanmaken lukt niet, internal server error, en tot ziens....
GVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Internal server error zegt niets. Op andere fora las ik dat er na een paar ISO's er toch 3 keys binnendruppelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:25:
Ik heb inmiddels een ander emailadres als ten tijden van de aanschaf. Hoe kom ik dan aan een nieuwe key. Ik heb al de 2e email aangegeven die nog wel bestaat maar die pikt ie niet.
Staat in het mailtje die je hebt gekregen ten tijde van de aanschaf..
En anders ff support mailen.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt de website ook nog steeds niet. Newsleecher blijft vragen om de key bij het opstarten en als ik die (betaald) dan invoer, wordt die geweigerd. Zucht !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Site is idd weer plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Jammer, ik kan mijn legale betaalde key niet meer vinden in mijn mailbox :P Ook is de site nu down, zodat ik geen nieuwe aan kan vragen...bah |:(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:33

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

ck2000nl schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:22:
Jammer, ik kan mijn legale betaalde key niet meer vinden in mijn mailbox :P Ook is de site nu down, zodat ik geen nieuwe aan kan vragen...bah |:(
Daarom sla ik die mails ook op bij de install files op mijn server. Erg makkelijk :Y)

Maar het werkt hier idd nog niet, serial is nog steeds expired :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Ik heb nog net voordat newsleecher weer plat zou gaan een nieuwe key kunnen aanvragen. En alles werkt super :). Ik blijf met men tengels van het kreusje van newsleecher af, om alles ook te laten werken (afsluiten van windows deed ik toch al niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:01

Ankh

|true

wat een heethoofden allemaal.. die gast heeft wat problemen met zijn hosting provider. kan gebeuren.. als iedereen ff rustig afgewacht.. de hele wereld vergaat niet.. mijn god..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt die site er nou uit?

op me werk kon ik er op komen
hier thuis niet meer ligt dat niet aan de dns servers?
dat ze ff upgedate moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:05:
ligt die site er nou uit?

op me werk kon ik er op komen
hier thuis niet meer ligt dat niet aan de dns servers?
dat ze ff upgedate moeten worden?
ipconfig /flushdns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er nog niet op :/

You are not authorized to view this page
You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied. www.newsleecher.com home page.

You can click Search to look for information on the Internet.

HTTP Error 403 - Forbidden
Internet Explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Op dit moment is het ipnummer 195.47.247.60 en daar is de website uit de lucht. Spiril is flink de lul en met hem nog een hoop anderen. Bij mij werkt hij trouwens gewoon (op de ss na dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 12-09 10:20

Ryceck

Constants and Variables

Judaz schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:38:
Op dit moment is het ipnummer 195.47.247.60 en daar is de website uit de lucht. Spiril is flink de lul en met hem nog een hoop anderen. Bij mij werkt hij trouwens gewoon (op de ss na dan)
Ik durf Newsleecher niet meer af te sluiten :D
Hier werkt SS nog gewoon... maar de news page laat zien dat de homepage niet meer bereikbaar is. Kan nog wel gewoon searchen met supersearch vreemd genoeg :/
Houdt dus in dat er ergens in de code een check staat welke voorkomt dat supersearch werkt indien de site @ startup niet gevonden kan worden. Want zonder site kan je wel gewoon searchen blijkt dus :/ Wat is dat voor vage constructie?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nou, hier werkt de key wel nog, maar de SS niet. Hij blijft staan op Initializing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

scheelt mij weer ff werk op het forum, als de site plat ligt ;)

Zo te zien is hij er wel mee bezig, dus nog ff geduld?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Jup, ik gok dat er weer iets mis is ;) Ik zie nu weer "This site has been suspended.".

Je zou toch denken dat je met al die inkomsten wel een beetje normale hosting kunt regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Als ze er een week uitliggen.. mwah, kan ik mee leven. Maar het begint nu wel heel erg te worden. Als je op vakantie gaat en je hebt een redelijk verkopend product, dan zorg je toch dat het beheer in iemand anders z'n handen is?

Althans, zo gaat het bij mij, en ik verdien nieteens aan producten :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Leest niemand de voorgaande berichten dat iedereen steeds hetzelfde blaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:32:
[...]

kan er nog niet op :/

You are not authorized to view this page
You might not have permission to view this directory or page using the credentials you supplied. www.newsleecher.com home page.

You can click Search to look for information on the Internet.

HTTP Error 403 - Forbidden
Internet Explorer
Laat maar :(

[ Voor 8% gewijzigd door Gé Brander op 31-01-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
Een mailtje naar Crystal Software gestuurd:

Friebo
To: support@casdk.com
Hello, Have you got any information about the (suspended) newsleecher services/website?
Thanks,

--------------------------------------------------------------------------------
Simon Horup Sat, Jan 29, 2005 at 9:19PM
NewsLeecher.com is down at the moment due to some probs with the company
which is hosting the site.

It will be up again soon!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NewsLeecher Tech Support
>For tech support e-mails, please copy previous
>e-mails so that I can "pick up the thread" quickly
http://www.newsleecher.com/ Simon Horup, Support
- "Leech The Net"

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Laatst online: 15:44

BramT

Rule #1

En jup hij is weer plat.. iedereen weet het ondertussen wel.

Dit is erg lastig, NL is verreweg het beste product voor de newsgroups, maar Spirel heeft echt z'n zaakjes niet op orde. Ik doe zelf ook hosting/dns en de hele rotzooi, khad het nu echt wel weer werkend gekregen.... :p

Anyway.. ik blijf wel vertrouwen hebben. Maar Spirel moet echt wat meer 'admins' gaan aanstellen. Volgens mij willen sommige dat zelfs wel gratis doen ;) Heeft iemand contact-info van 'm?

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:01

Ankh

|true

BramT schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 01:37:
En jup hij is weer plat.. iedereen weet het ondertussen wel.

Dit is erg lastig, NL is verreweg het beste product voor de newsgroups, maar Spirel heeft echt z'n zaakjes niet op orde. Ik doe zelf ook hosting/dns en de hele rotzooi, khad het nu echt wel weer werkend gekregen.... :p

Anyway.. ik blijf wel vertrouwen hebben. Maar Spirel moet echt wat meer 'admins' gaan aanstellen. Volgens mij willen sommige dat zelfs wel gratis doen ;) Heeft iemand contact-info van 'm?
Ik kan je vertellen, dat ze er alles aan doen (heb nogal vaak contact met de devvers daar), alleen de hosting company wilt hun spullen niet geven... Ze kunnen er niet bij. Ze hebben backups van alles.. alleen de doorgevoerde updates van de websites en de nieuwe licentiekeys staan daar nog.. dus ze zijn in overleg met de hosting provider :)

Dus rustig aan allemaal

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Niet online
Tja rustig aan .. heb gewoon voor de dienst betaald en wil er dus ook gebruik van kunnen maken :) Hopen dat ie het beetje snel kan oplossen, want newsleecher is gewoon het fijnst van die usenet clients.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Site weer up of juist niet? Niet melden tenzij er ook echt iets nieuws te melden valt. Dit draadje hoeft geen realtime weergave van de uptime statistieken van een website te worden ;)