Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:08
upgratedto6630, vandiekie, B.J., timelezzzz, Dropsen, RSD1982, Nokiatonez en racverberne mogen hun email checken voor een mooie OW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollandia schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:15:
Ik heb dus via de duitse ebay site een RS DV MMC 128 mb kaartje binnen, werkt in de kaartlezer van mijn pc perfect, in de 6630 zegt hij dat de kaart beschadigd is......iemand?
Formateer de kaart in de telefoon zelf dan zal hij het mischien wel doen.
(bijna zeker weten trouwens)
Laat wat van je horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 02:12:
[...]

Formateer de kaart in de telefoon zelf dan zal hij het mischien wel doen.
(bijna zeker weten trouwens)
Laat wat van je horen
Ja inderdaad overheen gekeken. Dacht dat ie meteen afsloot de vorige keer. Maar even wachten en dan krijg je de optie formateer kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Opera browser zou ik graag op mijn 6630 installeren.

Ik heb dus de .sis op mijn RS-MMC card gezet via een cardreader.
Ik heb die .sis in de map System gezet in de subfolder Install.

Ik wilde dus die .sis gaan installeren, alleen waar die .sis nu staat is mij een raadsel.
Had ik hem niet in de Install folder moeten plaatsen?

Bij Instrumenten --->Beheer zie ik wel Opera staan (795kb) en via opties ---> gegevens bekijken
zie ik bij status: geïnstalleerd staan.....terwijl ik alleen die .sis heb overgezet op mijn RS-MMC-card en nog niet geinstalleerd....

Via opties zie ik ook geen Installeren optie alleen Gegevens bekijken, Certificaat bekijken, etc.

Ik heb al via instellingen in Beheer de software-installatie op AAN gezet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses voor het posten van mijn vorige post. Ik ben nieuw op dit forum dus weet k niet wat mag en niet mag. Ik ben andere forums gewoon dan dit. Ik poste de link niet omdat ik wist dat het niet toegelaten zou zijn maar dat het ook verboden is om een link door te zenden via mail... Dit gaat mijn petje te boven. Iedereen weet dat illegale software overal en altijd verkrijgbaar is. Ik ben er zelf van overtuigd dat iedereen die een series 60 mobieltje heeft illegale toestanden heeft geïnstalleerd dus waarom dan alles zo moeten verzwijgen??? Dit forum zal zeker niet verdwijnen zolang we geen links zetten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:41
Zal wel weer aan mij liggen ... maar wat is een mooie OW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dropsen schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:02:
Zal wel weer aan mij liggen ... maar wat is een mooie OW?
Een mooie Official Warning :) . Een kadootje van GoT-crew!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
He, het is inmiddels gelukt om mijn RSMCC DV 128 mb kaartje aan de praat te krijgen en nu TomTom nog. De files heb ik gekopieerd op de kaart (4 mappen waarvan 1 in de systemsmap) en ik zie wel een TomTom pictogram maar als ik die aanklik doet ie nog niks, ik heb dit geprobeert zonder GPS muis (dit maakt toch niks uit???).

[ Voor 5% gewijzigd door Hollanda op 14-03-2005 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook de .sis gewoon in de hoofdmap gezet via een cardreader, maar dan hou ik dezelfde problemen.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 02:15:
Ik heb nu ook de .sis gewoon in de hoofdmap gezet via een cardreader, maar dan hou ik dezelfde problemen.
Waarom dubbelklik je 't .SIS bestand niet gewoon en installeer je 't met nokia application installer 8)7 (zit standaard in het pakket Nokia PC Suite, downloadbaar via de nokia site of op je cd die je bij je phone hebt gekregen)... gaat in mijn ogen een stuk vlotter en een stuk makkelijker! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandiekie schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:10:
[...]

Waarom dubbelklik je 't .SIS bestand niet gewoon en installeer je 't met nokia application installer 8)7 (zit standaard in het pakket Nokia PC Suite, downloadbaar via de nokia site of op je cd die je bij je phone hebt gekregen)... gaat in mijn ogen een stuk vlotter en een stuk makkelijker! :D
Dat is ook een idee, bedankt.

Maar het is al opgelost. :)

Via http://www.howardforums.com/archive/topic/568580-1.html kwam bij dit programmaatje: http://www.teamknox.com/Hal/Halj.html

Dat werkt als een tierelier. :Y)

Toch raar dat ik dus niet .sis bestanden kan installeren op mijn telefoon zelf. :/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu dus de site www.centrebet.com bekijken via UMTS.

Ik heb 3 browsers: de standaard, Opera en Netfront maar geen van drieen kan zich raad met die 'klikbare' grijze linkerkant (flash).

Iemand die daar een oplossing voor heeft?

Of een browser heeft die het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:13:
[...]

Dat is ook een idee, bedankt.

Maar het is al opgelost. :)

Via http://www.howardforums.com/archive/topic/568580-1.html kwam bij dit programmaatje: http://www.teamknox.com/Hal/Halj.html

Dat werkt als een tierelier. :Y)

Toch raar dat ik dus niet .sis bestanden kan installeren op mijn telefoon zelf. :/
En hoe werkt dat?

(ik begrijp dus dat je jezelf moet quoten)

[ Voor 6% gewijzigd door Hollanda op 14-03-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollandia schreef op maandag 14 maart 2005 @ 11:58:
[...]

En hoe werkt dat?

(ik begrijp dus dat je jezelf moet quoten)
Mezelf quoten? :?

Maarre je download dit http://www.teamknox.com/Hal/HalWin20050207.zip

daar zit HalWin.exe in, dat extraxt je.

Dan dubbelklik je op HalWin.exe, dan laadt je een .sis bestand dmv File --> Open.

Dan vraagt ie of je het In C:\ of op je Memory Card wilt zetten, kies Memory Card.

Laten we zeggen dat dat .sis bestand in C:\6630 staat.

Dan maakt dat programma mappen in C:\6630 zoals Apps en Recogs.

De inhoud van die mappen moet je in de gelijknamige mappen zetten van je RC-MMC via een cardreader. En dan terug in je telefoon zetten en dan staat het geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ja denk dat ik even met me gedacht ergens anders was met dat quoten!

Maar ik ga het zo als ik thuis ben even proberen, thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
waarschijnlijk dat het al eens gevraagd is, maar weet iemand of het mogelijk is om deze foon totaal leeg te maken en terug te zetten hoe je hem krijgt aangeleverd? (dus ook al je bestanden weg en je instellingen).
ik heb een vodafone toestel btw.

Als laatste vraag wil ik jullie vragen hoe lang jullie met de accu doen. ik vind de 2 dagen van die van mij wel erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:26
robobeat schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:35:
waarschijnlijk dat het al eens gevraagd is, maar weet iemand of het mogelijk is om deze foon totaal leeg te maken en terug te zetten hoe je hem krijgt aangeleverd? (dus ook al je bestanden weg en je instellingen).

Als laatste vraag wil ik jullie vragen hoe lang jullie met de accu doen. ik vind de 2 dagen van die van mij wel erg laag.
Sterretje Hekje 7370 hekje

oftwel

*#7370#

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:02:
[...]

Ja er zijn frontjes te krijgen. Wij kunnen alleen de standaard Nokia frontjes nog maar krijgen, maar ze komen eraan. Welke zoek je?
Waar zijn de frontjes voor de nokia 6630 verkrijgbaar en welke kleuren zijn er allemaal? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik zie op ebay dv rs mmc 256 mb staan voor 49,95€ heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robobeat schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:35:

Zet je toestel uit,dan 3 toetsen tegelijk in houden zendknop(die groene), sterretje , cijfer 3
dan weer toestel aan. werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 09:23:
[...]

Waar zijn de frontjes voor de nokia 6630 verkrijgbaar en welke kleuren zijn er allemaal? 8)
Op ebay vind je er veel uit Duitsland en Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb een klein probleempje met Bluetooth.

Wanneer ik via bluetooth met de Samsung D500 van mij collega bestanden wil uitwisselen, blijft de verbinding vragen om een wachtwoord... ook nadat de telefoons gepaard en geaccepteerd zijn.

Bij mijn bluetooth apparaten, staat nu een hele reeks symbolen; drie blauwe bolletjes, die niet te verwijderen zijn.

Weet iemand wat hier fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Bleutooth was da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ge nie weet wa bluetooth is kunt ge beter dit forum verlaten denk k ;) . Nee nee zo bedoel ik het niet, grapje. Bluetooth is een draadloze verbinding die werkt op radiogolven waarmee je bestanden kan uitwisselen met andere apparaten die ook bluetooth hebben zoals een pc, notebook, pda, gsm,... Het grote voordeel van bluetooth in vgl met infrarood is dat bluetooth verder rijkt en dat de apparaten niet in een rechte lijn bij elkaar hoeven te liggen, er mogen zelfs opstakels tussen zitten zoals muren!!!!!!
Dit is wat bluetooth is, zeer algemeen. Toch even vermelden dat bluetooth nog veel meer mogelijkheden heeft dan bestanden doorsturen: wireless gaming op een n-gage bijvoorbeeld, je kan bleutooth ook gebruiken voor een draadloze headset of zelf met een draadloze gps-ontvanger...
Het is dus aan te raden als je ooit een nieuw mobieltje koopt er zeker één te kopen die uitgerust is met bluetooth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyJIJdaar schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:32:
Ik heb een klein probleempje met Bleutooth.

Wanneer ik via bleutooth met de Samsung D500 van mij collega bestanden wil uitwisselen, blijft de verbinding vragen om een wachtwoord... ook nadat de telefoons gepaard en geaccepteerd zijn.

Bij mijn bleutooth apparaten, staat nu een hele reeks symbolen; drie blauwe bolletjes, die niet te verwijderen zijn.

Weet iemand wat hier fout gaat?
Kheb ook al dergerlijke probelem ghad met m'n bluetooth verbinding op m'n 6630. Gewoon alle gepaarde apparaten verwijderen en opnieuw proberen. Het spreek vanzelf dat je om bestanden door te zenden hetzelfde wachtwoord met intikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die me kan uitleggen hoe ik TomTom aan de gang krijg?
in deel 1 stond wel een uitleg, dat gedaan, heb ik het menu het TomTom logo staan als ik daar op klik, knipperd het beeld een keer en ben ik weer in het menu. wat doe ik fout?
ik heb een vodafone uitvoering mocht het wat uitmaken (wel een 128mb kaart erin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begin deze maand een sms ontvangen met als afz nr 7874,
dat is op zich niet zo intressant ware het niet dat mijn telefoon (Nokia 6630)
gelijk is gaan proberen om MMSjes te versturen naar voor mijn onbekende
besteming.
Gelukkig heb ik mijn UMTS geblokkeerd door een ander akkefietje
en kost het me volgens Vodafone nu geen geld.
Maar goed het zelfde heeft zich vandaag weer voor gedaan
1 smsje in en gelijk 5 pogingen om MMS te versturen.
De duur is bij de pogingen soms 4 sec maar ook 30 min en 1 van 40 min.
Het inkomende smsje is verder niet te vinden in de telefoon en geeft ook geen
signaal af bij ontvangst.
Je ziet hem alleen terug in je logboek.
Mijn vraag is zijn er meer mensen met dit probleem ?
Kijk zo en zo even in je telefoon je weet het nooit.
Ik heb trouwens me zelf nooit ergens voor opgegeven want daar hou ik
helemaal niet van.
Sterker nog ik had juist zowel mijn telefoon als mijn geheugenkaart geformateerd
om er zeker van te zijn dat ik geen spyware of virus in de tel had.
Gezien het grootte aantal spelletjes in mijn telefoon, die er dus nu al niet meer
inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:32:
[...]
je kan bleutooth ook gebruiken voor een draadloze headset of zelf met een draadloze gps-ontvanger...
Oh, ik dacht dat je daarvoor Bluetooth nodig had.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

ik weet niet zeker of ik dit magv vragen maarja ik doe het toch maar :p

ik heb SonicN op mijn memory card geinstalleerd en het werkt allemaal goed.
maar nu heb ik het spel uitgespeeld en wil ik het spel graag van mijn memory card afkrijgen.
weet iemand hoe ik dat doe? ik had het spel geinstalleerd door middel van een .blz bstand

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:37:
[...]

Kheb ook al dergerlijke probelem ghad met m'n bluetooth verbinding op m'n 6630. Gewoon alle gepaarde apparaten verwijderen en opnieuw proberen. Het spreek vanzelf dat je om bestanden door te zenden hetzelfde wachtwoord met intikken...
Dat klopt, wanneer ik bestanden doorstuurr vraagt de D500 een wachtwoord, als ik hetzelfde wachtwoord invoeg, worden de bestanden verzonden. Dat gaat goed...

Wat niet goed gaat is dat elke keer er een nieuw bluetooth symbooltje (drie blauwe bolletjes, twee onder, 1 boven elkaar) verschijnt voor het apparaat, terwijl ze al zijn gepaired (met wachtwoord en goedgekeurd). Dit symbooltje kan niet verwijderd worden, alleen door alle apparaten te verwijderen. :/

Heeft iemand dit al eerder gehad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aswin de meeste files staan onder \system\apps, en dan een directory met de naam 6Rnogwat. Er staan ook nog wat losse files in \system\libs, maar die kan je beter met rust laten, soms worden die door meedere programma's gebruikt. Je zal de files zowel op C: als op E: vinden. Er staan ook nog wat losse files her en der, b.v. C:\system\apps\GameMgr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vertel die kerel die sonic wil verwijderen beter eerst eens dat hij een verkenner op zijn mobieltje moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb TomTom inmiddels werkend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben volop aan het experimenteren met themestudio om het standaard series 60 theme te maken zodat ik het op m'n 6630 kan zetten. Het lukt al aardig maar er is nog heel veel werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 02:58:
Ik heb begin deze maand een sms ontvangen met als afz nr 7874,
dat is op zich niet zo intressant ware het niet dat mijn telefoon (Nokia 6630)
gelijk is gaan proberen om MMSjes te versturen naar voor mijn onbekende
besteming.
Gelukkig heb ik mijn UMTS geblokkeerd door een ander akkefietje
en kost het me volgens Vodafone nu geen geld.
Maar goed het zelfde heeft zich vandaag weer voor gedaan
1 smsje in en gelijk 5 pogingen om MMS te versturen.
De duur is bij de pogingen soms 4 sec maar ook 30 min en 1 van 40 min.
Het inkomende smsje is verder niet te vinden in de telefoon en geeft ook geen
signaal af bij ontvangst.
Je ziet hem alleen terug in je logboek.
Mijn vraag is zijn er meer mensen met dit probleem ?
Kijk zo en zo even in je telefoon je weet het nooit.
Ik heb trouwens me zelf nooit ergens voor opgegeven want daar hou ik
helemaal niet van.
Sterker nog ik had juist zowel mijn telefoon als mijn geheugenkaart geformateerd
om er zeker van te zijn dat ik geen spyware of virus in de tel had.
Gezien het grootte aantal spelletjes in mijn telefoon, die er dus nu al niet meer
inzitten.
Hey dit smsje is een soort "push" bericht van Vodafone, je hebt dus een MMS ontvangen. Via een stille soort SMS van vodafone weet je telefoon dus dat ie een bericht moet gaan ophalen in de MMS centrale en hij gaat daarom dan ook verbinding maken,
laat je eens doorverbinden naar Data-Services bij Vodafone en ze kunnen het je haarfijn uitleggenn.
Het is dus gewoon een PUSH SMS.
Normaal zou je dat nieteens kunnen zien of merken, maar deze nokia is zo geavanceerd dat je m inderdaad in je logboek kan zien als inkomend sms.
Niets aan de hand dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ptoeneigh schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:15:
[...]

Hey dit smsje is een soort "push" bericht van Vodafone, je hebt dus een MMS ontvangen. Via een stille soort SMS van vodafone weet je telefoon dus dat ie een bericht moet gaan ophalen in de MMS centrale en hij gaat daarom dan ook verbinding maken,
laat je eens doorverbinden naar Data-Services bij Vodafone en ze kunnen het je haarfijn uitleggenn.
Het is dus gewoon een PUSH SMS.
Normaal zou je dat nieteens kunnen zien of merken, maar deze nokia is zo geavanceerd dat je m inderdaad in je logboek kan zien als inkomend sms.
Niets aan de hand dus.
Ik heb dus al heel vaak kontakt gehad met Vodafone en die wisten wel dat het een push bericht is
alleen kennen ze de afz niet en weten ze niet precies wat dat smsje precies wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of deze kaartje inderdaad werken?

http://www.typhone.nl/ind...k&merkid=3&typeid=39#down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 23:18

djc

Ik heb sinds deze week een Nokia 6630. Eerst stond deze in GMT + 1 stand met automatische time update aan, maar gisteravond heb ik dat op een of andere manier veranderd in GMT + 0. Nu kan ik de optie niet meer terugvinden waar ik dat veranderd heb! Heb al even in de manual gevonden, maar daar staat het ook niet echt duidelijk in (de optie My home city kan ik ook niet vinden).

En nog een vraag: ik heb zo'n Vodafone UMTS-abonnement voor 5 euro. Betaal je dan extra voor het ophalen van je email van je Vodafone account? Ik kreeg de indruk van niet, maar weet het niet meer zeker.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@naaigarensetje:

Is het soms mogelijk jouw theme dat je nu gebruikt op je nokia 6630 ook ff naar mij te mailen op
jochieee [at] gmail [dot] com?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Ik denk dat deze kaarten niet zullen werken, er staat namelijk niet nadrukkelijk bij dat het gaat om een dual voltage RS-MMC. Dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het de normale RS-MMC 's gaat.

Via E-bay zijn er al 256 Mb kaarten leverbaar, heeft iemand hier al ervaringen mee?

[ Voor 3% gewijzigd door HeyJIJdaar op 20-03-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:01
@Manuzhai:

Bij 'klok' ga je met de navigatietoets naar rechts. Daar kun je bij 'opties' steden toevoegen om te zien hoe laat het in de betreffende stad is. Als je Amsterdam toevoegt en je drukt daarna op 'opties', dan kun je kiezen voor Amsterdam als je thuisstad en dan staat de tijd weer op GMT +1.
(Vervolgens kun je eventueel Amsterdam weer uit het lijstje verwijderen.)

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Weet iemand of er ook bescherm hoesjes voor de 6630 te krijgen zijn? Zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:15
Die zijn er wel, o.a. bij de phonehouse.

Maar de 6630 zit er erg ruim in.
Te ruim naar mijn zin, dus ik ben ook nog steeds naar een goed hoesje.

Laat maar weten als je wat goeds gevonden hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Als je echt een goede wilt moet je hier eens kijken, zijn hoesjes van topkwaliteit.

ciao

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Thanks, racverberne, dat werkt perfect! Was eerst even in de war, want m'n tijd liep nog een uur voor toen ik de Automatic Time Update had aangezet, maar die had gewoon wat tijd nodig.

Nu heb ik nog een ander probleempje: als ik mijn mail ophaal uit mijn Vodafone mailbox doet ie een beetje raar. Hij klapt eruit als ie verbinding heeft gemaakt, haalt wel headers op maar geen hele mailtjes, en als ik ze op verwijderen zet kan ie ze volgens mij niet van de server verwijderen. Suggesties?

En heeft iemand van een Voda-branded 6630 de firmware laten updaten? Ik wil eigenlijk wel graag nieuwe firmware, maar 3 weken zonder heb ik niet bijzonder veel zin in. Vind het ook raar dat je hem niet door Nokia kunt laten flashen, of desnoods gewoon in een Voda-winkel.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
Heb net de wekelijkse folders binnen gekregen.

Vobis:
Apacer Mini Multi Media Geheugenkaart 256Mb voor € 29,95, 512Mb voor € 49,95.

Mycom:
Apacer Mini Multi Media Geheugenkaart 256Mb voor € 24,95, 512Mb voor € 44,95.

Morgen maar ff een halen van 512Mb, kijk of de 6630 die slikt.

ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 21:38
Ik heb nog even gebeld met Vodafone over het updaten van een 6630. Ze zijn bezig om de nieuwe firmware aan te passen voor een Vodafone branded 6630. En eigenlijk mogen Nokia winkels de toestellen helemaal niet opsturen... Dat is in ieder geval wat ik gehoord heb. Ze weten nog niet wanneer de nieuwe firmware klaar is.
Braggus schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:19:
Heb net de wekelijkse folders binnen gekregen.

Vobis:
Apacer Mini Multi Media Geheugenkaart 256Mb voor € 29,95, 512Mb voor € 49,95.

Mycom:
Apacer Mini Multi Media Geheugenkaart 256Mb voor € 24,95, 512Mb voor € 44,95.

Morgen maar ff een halen van 512Mb, kijk of de 6630 die slikt.

ciao
Kan bijna met 100% zekerheid zeggen dat het niet werkt omdat het geen Dual Voltage is.

[ Voor 46% gewijzigd door Carpenter op 22-03-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
Fok, das jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
HeyJIJdaar schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:21:
[...]

Ik denk dat deze kaarten niet zullen werken, er staat namelijk niet nadrukkelijk bij dat het gaat om een dual voltage RS-MMC. Dan kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het de normale RS-MMC 's gaat.

Via E-bay zijn er al 256 Mb kaarten leverbaar, heeft iemand hier al ervaringen mee?
Heb vorige week woensdag 256 mb besteld op ebay en kreeg vandaag mail dat ik hem ivm de grote vraag pas volgende week uitgeleverd krijg. trouwens 15 euro overboekkosten naar duitsland vond ik wel veel! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Expansys heeft kaartjes rs-mmc dv van 256mb voor € 106,-

Weet niet of het al gemeld is, maar ze zijn er iig te krijgen voor de 6630

http://www.expansys.nl/product.asp?code=119201

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Expansys is Expensive :D

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Braggus schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:42:
Als je echt een goede wilt moet je hier eens kijken, zijn hoesjes van topkwaliteit.

ciao
http://www.mobileplaza.nl/Affiliate.asp?AffiliateID=55
spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op deze site www.mobiltec24.de daar heb ik een dv rs-mmc 256mb besteld .
Deze wordt thuis afgeleverd voor 74,11 euro.

Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:59:
Kijk eens op deze site www.mobiltec24.de daar heb ik een dv rs-mmc 256mb besteld .
Deze wordt thuis afgeleverd voor 74,11 euro.

Doe er je voordeel mee!
lat ons efffe weten als je em binnen heb of tie ook werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er software is om op mijn 6630 fm radio te luisteren... ZONDER de headset die te koop is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol Gio natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:48

Schapie

Bleh...

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:13:
Weet iemand of er software is om op mijn 6630 fm radio te luisteren... ZONDER de headset die te koop is ?
Wordt vrij moeilijk he zonder die fm headset in het toestel zelf zit gewoon geen fm ontvanger.

Wat ik ook nog wij vragen is bij dit toestel mogelijk om bewegende plaatjes als achtergrond tegebruiken. Ik heb het wel geprobeerd met een .gif bestandje maar die pikte die dus niet en bleef gewoon stil staan.
Ik ben er wel al achter dat ieder model toestel met een gif bestand anders omgaat. Oa snelheid van bewegen etc. (Gekeken op een SE t630 SE k700i en mijn n6630)

Het zou wel prettig zijn als die dv rsmmc kaarten goedkoper worden want anders koop ik gewoon een goedkope nieuwe mp3 speler. Ik had pas nog een email gestuurd naar een winkel over rsmmc kaarten en die wisten me niet tevertellen of die kaarten dv waren maar wel dat ze zouden werken in mijn telefoon. Dat vertrouwde ik dus niet zo erg. Het ging btw om Dane-Elec rs mmc kaartjes.

No signature found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar die kaartjes van de site mobiletec24 kan ik nergens terugvinden op de site, ik zie alleen de kaartjes 256 ,maar dan zonder dual voltage....
;)
Als iemand anders nog n adres heeft van 256 mb maar dan met dual voltage, ik blijf aanbevolen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry je hebt gelijk ze staan er wel op die site voor 66 euro (256 mb)
(de mmc dual voltage) , via de links aan de linkerkant kreeg ik het niet te zien ,maar als je zoek-functie gebruikt op zoekterm "mmc" dan zal het gevonden worden helemaal onderaan (de laatste/onderste)
Toppie! bedankt dundriek!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:22:
Sorry maar die kaartjes van de site mobiletec24 kan ik nergens terugvinden op de site, ik zie alleen de kaartjes 256 ,maar dan zonder dual voltage....
;)
Als iemand anders nog n adres heeft van 256 mb maar dan met dual voltage, ik blijf aanbevolen...
http://www.econcept4you.de/Ecom4You-shop/ hier heb ik via ebay mijn 256 mb besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Ik heb een probleem met mijn Nokia 6630.

In het menu, kan ik GALERIJ en sommige programma's ineens niet meer openen. Het scherm knippert eenmaal en komt vervolgens weer terug in het menu. :(

Op de geheugenkaart is voldoende ruimte en ik heb de telefoon reeds paar maal gereset en de geheugenkaart opnieuw ingeplaatst, geformatteerd zelfs dat helpt niet... 8)7

Weet iemand hoe dit kan en te verhelpen is? Thanx!

[ Voor 10% gewijzigd door HeyJIJdaar op 25-03-2005 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Hoeveel verzendkosten moest je betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van de week mijn rikaline 6030 ontvangen, mijn 6630 ziet hem wel maar TT niet.
die blijft zeggen "al .. min geen bruikbaar GPS signaal" .

wie weet een oplossing?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:21
TomTom loopt alleen met de tomtom gps ontvanger. Wil je een andere ontvanger gebruiken heb je de gps patch nodig. Kijk maar in het tomtom topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyJIJdaar schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:57:
Ik heb een probleem met mijn Nokia 6630.

In het menu, kan ik GALERIJ en sommige programma's ineens niet meer openen. Het scherm knippert eenmaal en komt vervolgens weer terug in het menu. :(

Op de geheugenkaart is voldoende ruimte en ik heb de telefoon reeds paar maal gereset en de geheugenkaart opnieuw ingeplaatst, geformatteerd zelfs dat helpt niet... 8)7

Weet iemand hoe dit kan en te verhelpen is? Thanx!
heb dat probleem ook al gehad met een nokia 6600. Slechts één oplossing: formateer je mmc en reset je toestel met de volgende code *#7370#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 256mb dv rs-mmc ontvangen van mobiltec en deze werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 20:27:
Vandaag de 256mb dv rs-mmc ontvangen van mobiltec en deze werkt perfect. :)
kost dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Paters schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 14:43:
[...]

Hoeveel verzendkosten moest je betalen?
7.95 voor verzekerde zending
4.95 voor onverzekerde zending

Ik had verzekerd genomen dus 49,95 + 7,95 + bijna 15€ aan correspondentiekosten vd bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Hmm, klopt het dat Vodafone met zijn Automatic Time Update geen rekening houdt met de zomertijd? Beetje jammer is dat... Ik hou altijd wel van gesynchroniseerde tijden.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat k me nog ff afvroeg, het beeldscherm van de 6630 dimt na een x aantal sec. met TomTom aan doet ie dit niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 11:20:
wat k me nog ff afvroeg, het beeldscherm van de 6630 dimt na een x aantal sec. met TomTom aan doet ie dit niet??
Nee; dit kan je bij de meeste applicaties gewoon instellen; in het 'nokia-menu' dimt 'ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Hey all,
Ik ben sinds een week de trotse bezitter van een 6630.

Heb gisteren in Rotterdam bij NokiaStore even een update gedaan naar 3.45,
prima allemaal hoor, alleen 1 ding werkt nog steeds niet: is dit individueel mijn telefoon of hebben anderen het ook: Geheugenkaart formatteren: telefoon loopt vast, Backup maken van de telefoon: hij loopt vast. Raar he. Nouja gebruik t toch niet, heb m'n contacten e.d. al kunnen backuppen via de de explorer die er bij zit.. maar goed, t zou eigenlijk niet moeten.
Tip voor de mensen die willen updaten, zoek op de Nokia site even de winkel waar je naar toe wilt maar bel ze van te voren even, veel winkels doen het niet in t weekenf of kunnen de 6630 nieteens updaten. Nokia Store Rotterdam dus wel!

Ben ook even bij de phonehouse geweest en heb voor 100 euro een 256 MB DV_MMC gekocht, jawel, hij werkt ook echt! 100 euro zal prijzig zijn maar wilde niet wachten en op e-bay lopen klooien.
Dus, ze zijn daar te koop, schaars te krijgen die dingen.

Heb via Belstore.nl het draadloze toetsenbord besteld (zit dagelijks 2 uur in de trein dus het is wel leuk voor mn mail en msn) hij staat in backorder bij de leverancier maar als k m heb zal ik hier ff melden of t de moeite waard is.. ook weer n dikke 100 euro. Tsja..

Heb de unbranded versie uiteraard, gisteren even dat videocall gedaan met n vriendin, gaaf zeg, heel goed ging dat, vloeiende beelden, heel gaaf. Webcam-kwaliteit maar wel echt goed goed goed!!

Misschien nog mensen hier die iets weten van de facturering van Vodafone?
Heb dus een 15 euro bundel. Normaal surf je naar live.vodafone.com en daar mag je gratis rondhangen. Maar als ik www.nu.nl intik, gaat ie dan ineens off-net? Nee toch? t is nogsteeds via de zelfde verbinding lijkt mij..??
Zo kon ik namelijk bij Orange altijd (daar hebben ze dat zelfde idee met GPRS ook, onbeperkt browsen on net, had ik in de Opera-Browser precies dezelfde proxy en proxypoort ingesteld zoals ze ook bij die normale phone-browser worden gebruikt, en zo kon ik gewoon alle ondersteunde sites zoals deze bijvoorbeeld allemala gratis bekijken op mn phone.

Off net is toch als een applicatie op je phone zoals agile-messenger e.d. verbinding maakt met internet, dan neemt ie die proxy en poort namelijk niet mee helaas. Jammer want als je die zou kunnen instellen in agile zou dat ook on-net verkeer zijn. Opera is daarom echt enorm fijn dat ze die functionaliteit er in hebben gebowud.

Weet iemand hier iets van, iemand ervaring hiermee?
Anders ga ik t volgende week gewoon uitproberen en de dag daarna kunnen ze bij vodafone even de "unbilled calls" nakijken.

Laatste vraag, MAIL via POP3, de info van vodafone is dat je onbeperkt van de vodafone mailserver mag binnenhalen, maar als ik mijn mail rechtstreeks bij planet op ga halen ook via pop3, dan gaan ze ineens wel offnet factureren? Raar toch, moet een ingewikkeld systeem zijn om dat allemaal te controlren. Goed, graag jullie ervaringen en tips hierbij!

THX! Saludos Macamba!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Manuzhai schreef op zondag 27 maart 2005 @ 10:55:
Hmm, klopt het dat Vodafone met zijn Automatic Time Update geen rekening houdt met de zomertijd? Beetje jammer is dat... Ik hou altijd wel van gesynchroniseerde tijden.
Iemand ervaring of deze functie eigenlijk ooit wel werkt?
Had t vaak aan staan op telefoons die het ondersteunden maar als k in t buitenland aankwam of weer in Nederland was, toch altijd weer zelf de tijd opnieuw instellen..

Vanmorgen ook weer.. even "Daylight-Saving" op YES gezet.
Tijd veranderde netjes, nu hebben we weer 6 uur verschik met Aruba e.d. ipv 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Macamba van welk merk is de geheugenkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
Macamba, heb net ff de website van the Phonehouse afgestruind maar geen DV kaartje gevonden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:29:
Macamba van welk merk is de geheugenkaart
Heb t doosje ff uit de prullenbak gevist:

Kingmax(r) MMCmobile 256 MB Dual Voltage
Mulitimediacard Association / P.I.Ptm Worldwide Patented (Package) Technology

Compatibel met de huisige RS-MMC Standaard, hoge datasnelheid tot 52MB/sec
Ondersteund voltage 1.8V / 3.3V MMC en SPI Proctocols... laag engergieverbuik.

Ze komen uit Taiwan en er staat zels een website op de verpakking!
Daar hebben ze het over de 512 MB kaartjes. Leuk!
Afbeeldingslocatie: http://www.kingmaxdigi.com/product/rs256.jpg
Braggus schreef op zondag 27 maart 2005 @ 16:54:
Macamba, heb net ff de website van the Phonehouse afgestruind maar geen DV kaartje gevonden???
PhoneHouse Rotterdam (koopgoot) heb ik m gehaald, ze hangen er nog.
Je kunt ook even in de telefoongids een PhoneHouse zoeken, Haarlem had alleen 128 MB voor 50 euro, deze 256 MB is dus 100.
Op hun site staat ook een gratis nummer, kost soms eventjes wachttijd maar je ze hebben een leuk muziekje "if you make sure you're connected.."

:D Iemand al iets gehoord van de 6680??? :D

Succes!

[ Voor 35% gewijzigd door Ptoeneigh op 27-03-2005 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt Macamba ik hoop dat ze hem hier ook hebben wel een beetje duur maar ja 128mb zit denk ik zo weer vol dus lijkt 256 mb de beste oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? hoeveel kleuren heeft het display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 12:57:
:? hoeveel kleuren heeft het display
65.000 Echt mooi beeld, de 6600 heeft r ook 65000 maar de 6630 is echt een grote vooruitgang,
Prachtig, Vraag me af of je echt het verschil gaat merken bij de 6680 die uit gaat komen over 2 weken: 256.000 kleuren. Zal de batterijduur wel weer ten goede komen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al enige ervaring met dit ding?

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/350x303_popup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
enigste wat er over ken zeggen is dat het zonde is van je geld 100 euro!!!Te koop bij vodafone city points, maar waarschijnlijk ook nokia stores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:12:
heeft iemand al enige ervaring met dit ding?

[afbeelding]
100 euro ja, gisteren even geprobeerd, werkt prima, super gelikt allemaal maar inderdaad zonde van je geld.
Kun je beter je 6630 verpatsen ende 6680 halenn over 2 weken is ie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc

djc

Toen ik even automatic time update uit had, en weer aan deed, haalde het ding weer een nieuwe tijd op, die wel klopt met de zomertijd! Dus weer dik tevreden.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Ptoeneigh schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 00:11:
[...]

100 euro ja, gisteren even geprobeerd, werkt prima, super gelikt allemaal maar inderdaad zonde van je geld.
Kun je beter je 6630 verpatsen ende 6680 halenn over 2 weken is ie uit.
ja inderdaad ik verkoop binnenkort mn V80 die kan nog vast wat opleveren aangezien ik nog een nieuwe tegoed heb van de verzekering:) tot nu toe zoooooooooooooooooooooooooo tevreden over mn 6630, serieus één van de betere telefoons _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paters
  • Niet online
Ik ben bezig met TomTom Mobile te installeren op mijn vodafone toestel. Ik moet nu een aantal mappen kopieeren naar mijn MMC. 2 mappen moeten naar de root, de andere map moet naar de folder /system/apps/ op mijn MMC. Helaas zie ik deze map niet staan en kan ik ook geen map creeeren die zo heet. Weet iemand toevallig wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

http://www.symbian-freak.com/news/0305/6680.htm
misschien interressant voor de mensen die een 6680 willen aanschaffen

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Laatst online: 01:41
hmmzz ... dit verandert m'n kijk op de 6680... mn idee was om mn 6630 te verkopen en dan voor een 6680 te gaan ...
Zou ik veel merken van de minder goede prestaties van een 6680 tov een 6630 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Aswin schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:50:
http://www.symbian-freak.com/news/0305/6680.htm
misschien interressant voor de mensen die een 6680 willen aanschaffen
Dit is zeer relevante informatie, complimenten voor deze post.
Ook de uitleg lijkt me helder bij dit artikel.
Ben bang dat de softwareversie daar weinig aan kan veranderen (zoals bekend loop je de eerste 3 maanden altijd met een toestel vol bugs, dus je hebt m als eerste maar dan neem je er wel een hoop bugs bij meestal)
Tsja ik twijfel zelf nu ook. wat is wijsheid.
Ben dik tevreden over de 6630. alleeen jammer met videobellen dat het lastig gaat.
Tsja.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt er dus op dat de 6680 veel moet onderdoen voor de 6630.

dezelfde mogelijkheden voor een hoger bits scherm + tweede camera, niet moeilijk dat ie heel wat trager loopt.

ik denk er toch aan een 6630 aan te schaffen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
weet iemand dit...

Bij veel thema's zie je dat het achtergrond plaatje over heel het beeld is verspreid, het zit achter de klok en accu meter etc...

Is dit alleen mogelijk als het thema zo gemaakt is?
Of is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3262&rd=1&ssPageName=WD2V

Hier kom je de kaartjes RS MMC DV 256MB al tegen voor 58,- en dan komen er nog 9,- verzendkosten bij geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:31:
het lijkt er dus op dat de 6680 veel moet onderdoen voor de 6630.

dezelfde mogelijkheden voor een hoger bits scherm + tweede camera, niet moeilijk dat ie heel wat trager loopt.

ik denk er toch aan een 6630 aan te schaffen !
ja dat is normaal een telefoon kan niet alles hebben he.
een tweede cam = afname van telefoon snelheid en meer kleur enz enz maar het model opzich is kleiner en mooier dan de 6630 maar wat heb ik eigenlijk aan een tweede cam als ik toch geen video telefoonie gebruik kost toch een hoop geld ben je meer kwijt aan dat gedoe dan dat je telefoon kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om ook een 6630 te kopen ik vroeg me alleen af wie hem heeft besteld bij smartphonestunts.nl?? wat is de levertijd?? en wat kost video bellen eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 08:40:
[...]

ja dat is normaal een telefoon kan niet alles hebben he.
een tweede cam = afname van telefoon snelheid en meer kleur enz enz maar het model opzich is kleiner en mooier dan de 6630 maar wat heb ik eigenlijk aan een tweede cam als ik toch geen video telefoonie gebruik kost toch een hoop geld ben je meer kwijt aan dat gedoe dan dat je telefoon kost
Die tweede cam heeft niets met de afname van de telefoonsnelheid te maken. Dat ding wordt alleen geactiveerd als je er om vraagt. De vermindering in snelheid heeft te maken met het aantal kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb ineens een raar probleem
ik wil de camara pakken gewoon foto's maken gaat, dat doet die gewoon maar pak ik dan de camara voor een video te maken, dan zegt die geheugen vol sluit enkele toepassingen.
ik heb op mijn geheugen kaart zeker nog 18mb vrij en op de telefoon geheugen zeker nog 4 mb over.
ik heb hem uit en aan gezet blijft gewoon het zelfde zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:25
Zo ik heb hem besteld, nu wachten tot ie komt. Vodafone lente actie 300 min voor 25 EUR \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, ik heb ook alles besteld via ebay

6630: 310 € verzekerd opgestuurd
video stand 55€ verzekerd opgestuurd

heb ook meteen een beschermhoesje besteld voor 9 euro en een autolader voor 8 euro.

samen 390 € alles opgestuurd en wel, terwijl een nieuwe 414 kost zonder verzending, niet slecht gedaan me dunkt ! :)

ik ben nu op zoek naar het Nokia Wireless Keyboard SU-8W, goedkoopste dat ik vond was 111.9 € opgestuurd. Weet iemand nog ergens goedkoper ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan nu ook al via een nederlandse webshop de kaartjes van 256 kopen maar dan betaal je 90 euri's :|

via ebay betaal je

50 E kaartje + 15 E verzendkosten + 10E bankkosten

das toch ook al 75 E voor maar 256 mb. veel geld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:32:
zo, ik heb ook alles besteld via ebay

6630: 310 € verzekerd opgestuurd
video stand 55€ verzekerd opgestuurd

heb ook meteen een beschermhoesje besteld voor 9 euro en een autolader voor 8 euro.

samen 390 € alles opgestuurd en wel, terwijl een nieuwe 414 kost zonder verzending, niet slecht gedaan me dunkt ! :)

ik ben nu op zoek naar het Nokia Wireless Keyboard SU-8W, goedkoopste dat ik vond was 111.9 € opgestuurd. Weet iemand nog ergens goedkoper ?
en dan nu hopen dat het geen oplichter is :P :9
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste