Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Gister ben ik bij Nokia Service Point Rijssen geweest, maar ik heb niet echt 't idee dat m'n firmware bijgewerkt is (Vodafone branded toestel). Hij geeft nog steeds 2.39.15 11-11-043 RM-1 aan, en ik heb ook nog geen optie gezien om het toestel vast te zetten op GSM-only... :(

Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_rokende_computer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08-2022

de_rokende_computer

de rokende computer kuch kuch

Beetje afgezaagd :z maar ik doe het toch.. :7

Is er al meer bekend over de RS MMC DV ? :Y)

Ik vind het ondertussen wel heel lang duren :X

jaja ik ben och laat maar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:14
Update DV RS-MMC:
Het laatste wat ik gehoord heb, na een heel gezoek, was van een Duitse contact-persoon van Kingmax geheugenkaarten.

Hij gaf aan dat er tot op heden geen grotere geheugenkaarten dan 128 Mb geleverd werden. Hij gaf ook aan, dat eind maart de 256 Mb kaarten hoogst waarschijnlijk leverbaar waren. Alleen The PhoneHouse, zouden deze in Nederland geleverd krijgen.

Van grotere kaarten kon hij mij geen uitsluitsel geven, omdat Samsung, de enige fabrikant van deze kaarten hierover geen uitspraak wil doen. 512 Mb kaarten zijn voorlopig nog niet aangekondigd.

Kingmax product info

Afbeeldingslocatie: http://www.kingmaxdigi.com/product/MMCmobile.jpg

MMCmobile Worldwide patented PIP packaging technology
Member of MMCA
Capacity : From 32 MB to 256MB.
Form factor: MMCmobile 24mm x 18mm x 1.4mm
Read/Write transfer rate up to 52MB/sec
Supply Voltage: 1.8V/3.3V
No. of signal contacts: 13pins
Idea for DSCs, DVs, Mobile phones, Audio players and other
¡@portable device applications.

In ieder geval wordt dit hoofdstuk nu eindelijk eens wat verduidelijkt, mijn 64 Mb wordt met de dag krapper. Ik wil het liefst in 1x genoeg geheugen kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Ik had een vraagje. Ik ben van plan om een 6630 te nemen, maar
toen ik hem in een winkel zag schrok ik. Wat is dit een enorm
groot ding. Op het web ziet het er heel anders uit.

Welke foto klopt nou?

Hier ziet het er lekker klein uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/BaseProject/Sites/NOKIA_MAIN_18022/CDA/Categories/Phones/PhoneModels/Nokia6630/Spotlight/_Content/_Static_Files/6630_noflash_image.jpg

Hier ook:
Afbeeldingslocatie: http://www.russellbeattie.com/notebook/images/nokia6630.jpg

En hier ook:
Afbeeldingslocatie: http://enorgis.com/Images/tn_CIMG0444.JPG

Maar toen ik hem in de winkel zag, zag ie er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img.zol.com.cn/article/1/751/livGQ7EDvYHM.jpg

Een enorm ding dus. Dan liegen ze toch op het web? Of ze hebben de telefoon verkleint met Photoshop of dat zijn mensen met reuzenhanden.

Welke is nu correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135152

Wat loop je nu moeilijk te doen met al die foto's
Je bent in de winkel geweest zeg je.
Beter dan in de winkel kan je het niet zien hoor !!
Wat voor de ene groot is
is voor de ander juist klein.
Ik denk zelf dat jij , nee lama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
  • Laatst online: 04-11-2023
that depends...

...zou je zeggen dat je kleine handen hebt??

of juist wat groter?? :P |:(
intert0y schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:08:
[...]
Dit is niet helemaal waar. Juist van GSM -> UMTS is er niks aan de hand. Andersom wel.

Vodafone erkent het probleem en is er mee bezig, volgens eigen zeggen. Ik vind het nu al wel lang duren.
ow, ok... dat zou kunnen, maar ik had juist t idee dat het andersom is... Het gebeurd nogal eens als ik in mijn kamer zit. Verder kon ik het in de trein richting t oosten van het land goed in de gaten houden tijdens een gesprek en "opeens" stond ie op GSM, toen die verbrak zag ik weer 3G int scherm staan...
...But could be me...

[ Voor 78% gewijzigd door CriMsoN81 op 21-02-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Wahahaha, die tweede foto klopt volgens mij echt niet! Die handen lijken zo groot dat de 6630 net een 8310 lijkt ofzo. Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:58
Haha die laatste foto, nah die klopt niet. Ik heb kleine handen en ik heb geen problemen met de navigatie, hij lijkt ook echt niet zo groot. De mensen op die andere pics'hebben wel grote handen, maar 't toestel zelf is zeg maar.. normaal formaat, niet groot, maar ook niet klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Grootte bepalen van een foto is erg moeilijk, en iedereen ervaart de grootte van een telefoon anders. B)

Jarenlang werden telefoons alleen maar kleiner en kleiner, terwijl de laatste tijd de telefoons ineens weer groter lijken te worden, door toenemende functies: UMTS, megapixel camera, Mp3, groot beeldscherm, navigatie mogelijkheden, kan dit haast niet anders.

Zelf heb ik geen moeite met de 6630, ik neem hem overal mee in mijn broekzak en het toetsenboard is heerlijk. Wel merk ik dat de meeste mensen het toestel lomp vinden ogen. :? Het toestel is niet een van de kleinste, het grote beeldscherm, de bredere ronding onderaan en de mega-cameralens versterken dit.

Maar wanneer het toestel naast een andere telefoon gelegd wordt, zoals een 3310, dan scheelt het amper, de hoogte is vaak hetzelfde, vaak alleen de 6630 is breder.

@ Quilix; Als je hem zelf te groot voor je vindt, dan is je eigen ervaring in de winkel neem ik belangrijker, dan dat hij op een foto er wel klein uit ziet, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:58
Is er ook bekent wat de 256MB gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137782

Hey allemaal ik ben sinds twee weken in het bezit van de NOKIA 6630 en is echt een super tof toestel... Nu ik had ook het probleem van disconnecten als je van 3G naar gewoon GSM moest gaan .... Nu ik ben naar de winkel geweest in Aalst (België) en hebben ze er onmiddelijk de nieuwe firmware opgezet de versie V 3.45.113 04-01-05 RM-1 (duurde 10 min). En zoals sommige hier vroegen hebt idd nu een instelling om blijvend op GSM te blijven of anders dualband... beide getest en perfect nu. Zelf switchen van 3G naar GSM en omgekeerd verloopt vlekkeloos dus dat probleem hebben ze mooi opgelost :) .
En waar ik het meeste van tevreden ben is de batterijduur als je enkel GSM kiest dat scheelt em heel wat.... gaat meer dan een dag langer mee. :)

Groetjes nog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 137782 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 22:19:
Hey allemaal ik ben sinds twee weken in het bezit van de NOKIA 6630 en is echt een super tof toestel... Nu ik had ook het probleem van disconnecten als je van 3G naar gewoon GSM moest gaan .... Nu ik ben naar de winkel geweest in Aalst (België) en hebben ze er onmiddelijk de nieuwe firmware opgezet de versie V 3.45.113 04-01-05 RM-1 (duurde 10 min). En zoals sommige hier vroegen hebt idd nu een instelling om blijvend op GSM te blijven of anders dualband... beide getest en perfect nu. Zelf switchen van 3G naar GSM en omgekeerd verloopt vlekkeloos dus dat probleem hebben ze mooi opgelost :) .
En waar ik het meeste van tevreden ben is de batterijduur als je enkel GSM kiest dat scheelt em heel wat.... gaat meer dan een dag langer mee. :)

Groetjes nog ...
Vraagje, heb je een Vodafone toestel of een SIM-lock vrij toestel?? (en waar heb je de optie zitten om te switchen tussen netwerken??) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137782

Is een simlock vrij he ...Ben van België en hier vind je dat niet die vodafone toestellen dat is hier verboden.
Al wat koppelverkoop is zijnde GSM en abonnement samen mag hier totaal niet. Je moet beide appart aanschaffen dus vrije keuze... En van prijs van het toestel heb ik 499 betaald, maar kan er dan ook alles mee... ook mp3 afspelen en zo ...
Voor die switch in te stellen is het ====>
Menu INSTRUMENTEN ==> INSTELLINGEN ==> NETWERK ==> NETWERKMODUS
Daar heb je dan de keuze tussen GSM of Dual mode.

Greetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 137782 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:07:
Is een simlock vrij he ...Ben van België en hier vind je dat niet die vodafone toestellen dat is hier verboden.
Al wat koppelverkoop is zijnde GSM en abonnement samen mag hier totaal niet. Je moet beide appart aanschaffen dus vrije keuze... En van prijs van het toestel heb ik 499 betaald, maar kan er dan ook alles mee... ook mp3 afspelen en zo ...
Voor die switch in te stellen is het ====>
Menu INSTRUMENTEN ==> INSTELLINGEN ==> NETWERK ==> NETWERKMODUS
Daar heb je dan de keuze tussen GSM of Dual mode.

Greetzzz
Op zich een goeie zaak dat dat verboden is... maarjah, scheelt me een boel in de aanschaf... ;)

In ieder geval bedankt voor de info, kan hier de optie niet vinden (m.a.w. de firmware is dus echt NIET ge-update :( )

[ Voor 16% gewijzigd door vandiekie op 22-02-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:22

Vliegvlug

Flight Simple

Sinds het weekend ben ik ook de trotse bezitter van een Nokia 6630, deze is echter afkomstig uit Joranië en heeft dus geen optie om Nederlands als taal te kiezen. Wel een aantal arabische talen maar dat schiet natuurlijk niet op. :P
Gelukkig zit er wel engels op en daar ik toch liever engels dan nederlands heb als taal is dat prima, probleem is echter wel dat er geen nederlands T9 woordenboek op zit.

Nu ben ik helemaal niet bekend met het aanpassen van telefoons aangezien ik hiervoor altijd gewoon nederlandse mobiels heb gehad die uit de doos voldeden en het hacken van mobieltjes niet mijn hobby is.
En dit is sowieso mijn eerste smartphone.

Dus nu vroeg ik me af hoe een nederlands T9 woordenboek op deze telefoon te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Flashen naar een nederlandse versie dus naar een service point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

RSD1982 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:18:
Flashen naar een nederlandse versie dus naar een service point
Vraag me af of ze ook buitenlandse mobieltjes doen of dat dat misschien niet kan om parallel import tegen te gaan.

Maar ik hoef alleen eigenlijk een T9 woordenboek dan lijkt het me wat overdreven dat hele ding te herprogrammeren, engelse GUI is prima verder.

Het is toch een smartphone en er zit zelfs al een datakabel bij wat ik ook niet eerder bij een toestel kreeg dus ik hoopte eigenlijk dat het gewoon een kwestie is van nederlands woordenboek regelen en die dan via de computer naar de juiste map in de foon kopieren.

Is het dan helemaal niet mogelijk zonder de hele telefoon te herproggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
nee want die woordenboeken zitten in de firmwares gebakken...:) je hebt dus meerdere firmware pakketten met verschillende talen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18605

ik moest mijn thaise 6600 ook ff laten flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 00:46
Via ebay zijn al diverse aanbieders die RS DV MMC kaartjes van 128 mb aanbieden. Deze
aanbieder van 128 mb RS DV MMC is de enige die ook garandeert dat ze in een 6630 werken en dat voor 44 euro + 3 euro verzendkosten!!!

Iemand al een idee welke BT-GPS module het beste werkt met de 6630?
En welke servicecentra kunnen in NH mijn VF 6630 flashen?

[ Voor 29% gewijzigd door Hollanda op 23-02-2005 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Hollandia schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 04:08:
Via ebay zijn al diverse aanbieders die RS DV MMC kaartjes van 128 mb aanbieden. Deze
aanbieder van 128 mb RS DV MMC is de enige die ook garandeert dat ze in een 6630 werken en dat voor 44 euro + 3 euro verzendkosten!!!

Bij The Phonehouse hebben ze deze kaartjes ook, en die zit hier bij mij op de hoek! ;) Kost alleen 2 a 3 euro meer :7 (PS die zijn dan van KingMax en deze werken perfect => Heb er zelf eentje)

Ik gebruik zelf de Rikaline 6030 (119 euro bij de Smartphoneshop.nl) en deze werkt perfect! Klein, licht en ongeveer een dag uptime (wat batterij betreft). Werkt ook perfect i.c.m. TomTom Mobile

En het antwoord op je laatste vraag ben ik zelf ook erg benieuwd naar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Update DV RS-MMC:

Ik heb vandaag weer reactie van de Kingmaxx correspondent in Duitsland.

Hij gaf aan, dat de Kingmaxx kaarten in eerste instantie alleen bij The Phone House leverbaar worden. Voorlopig idd alleen de 128 Mb, maar tegen eind maart komen ook de 256 Mb kaarten van Kingmaxx op de markt, hij verwachte dat de richtprijs rond de € 90,- zou liggen.

Tevens gaf hij aan dat er ook 512 Mb op de markt komen, waarschijnlijk in April. De prijs is niet bekend.

Kortom, het is nog eventjes afwachten... maar dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Nou volgens mij mag ik de eerste zijn die de een lekkere bug/fout wat dan ook mag melden...
Mijn geheugenkaart wordt niet meer herkend.
Ik wilde Agile Messenger opstarten(iets wat ik dagelijks gebruik, omdat die erg handig is)
en zegt tegen mij betsand kan niet verwijderd worden...dat deed ie een paar keer totdat ik besloot de telefoon maar even opnieuw op te starten...t zijn net als pc's heh...
Dus ik doe dat...zie ik het logootje van t programma niet meer :(
dus eerst bang dat ie op de een of andere manier de kaart heeft geformateerd...wil ik t geheugen checken geeft ie aan plaats geheugenkaart o i d... mooi klote dus :'(

Hoop dat dit opgelost ken worden en dat me kaart niet defect is:(
ga nu backup maken en me foon resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSD1982 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:10:
Nou volgens mij mag ik de eerste zijn die de een lekkere bug/fout wat dan ook mag melden...
Ik wilde Agile Messenger opstarten(iets wat ik dagelijks gebruik, omdat die erg handig is)
en zegt tegen mij betsand kan niet verwijderd worden...dat deed ie een paar keer totdat ik besloot de telefoon maar even opnieuw op te starten...t zijn net als pc's heh...
dus eerst bang dat ie op de een of andere manier de kaart heeft geformateerd...wil ik t geheugen checken geeft ie aan plaats geheugenkaart o i d... mooi klote dus :'(

De eerste ?
man laat me niet lachen !
Gebruik de zoekfunctie eens.

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
DV RS-MMC is dat anders dan een normale RS-MMC ???

ik heb namelijk afgelopen zondagavond een Dane Elec 512Mb RS-MMC besteld voor m'n 6670
en deze had ik vandaag al binnen... en werkt perfect >:) (€55,-)

ze verkopen daar ook de Kingmax 512Mb 2.7V~3.6V Digicamshop.nl
Hij is nog op voorraad...

[ Voor 4% gewijzigd door Fox-Racing op 24-02-2005 00:45 ]

RichardVos.nl

• Hollanda
Fox-Racing schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:42:
DV RS-MMC ........... op voorraad...
Die gaat niet werken in een 6630, voltage is te hoog!!!

• Vliegvlug

Vliegvlug

Flight Simple

RSD1982 schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:34:
nee want die woordenboeken zitten in de firmwares gebakken...:) je hebt dus meerdere firmware pakketten met verschillende talen :9
Ok dat is duidelijk, wil ik nederlandse T9 dan moet dus de hele firmware worden vervangen.

Nu heb ik net met iemand van het Nokia service centre gesproken en het blijkt dat de 6630 op het moment helemaal niet geflashed kan worden omdat er een probleem is met de flash software.
Hij hoopte dat het binnen twee weken weer zou kunnen en ik moest maar over een weekje terugbellen of het al kon. Dat is balen.

Of een jordaanse nokia gratis geflashed kon worden wist hij niet zeker maar hij dacht van wel, dus hopelijk is dat het geval.

Anoniem: 128931

RSD1982 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:10:

Je bent niet de enige,ik heb dit gezeik ook.Sommige zeiden dat het eraan ligt dat je dan teveel op je kaartje hebt staan.Ook al staat er nauwelijk iets op dan zegt ie het nog.Vaak krijg ik de melding :
kan bestand niet verwijderen.Of het icoontje is idd weg.

• Madman_K
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/Products/Semiconductor/Flash/FlashCard/MMC/images/img_Roadmap.gif

zo te zien heeft samsung plannen t/m 2GB (MMCmobile), al kan dat nog een jaartje gaan duren

Anoniem: 38174

Op deze eBay pagina wordt hetzelfde aangeboden voor iets van 27 euro incl. verzendkosten uit het buitenland... misschien een tip?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138114

Hallo een goede dag.
Ik heb een Nokia 6630 van vodafone een weekje in bezit, Ik moet zeggen het is een geweldig ding komt goede sound uit maakt mooie foto's had ik niet verwacht. je kan je email account instellen en heeft een geweldige contacten lijst hij is gebruikers vriendelijk, en mooi kwaliteit van beeld..

alleen heel wat min punten:
je krijg van vodafone 32mb erbij wat maar 30 mb is vind ik erg laag van vodafone.
is zo vol als je al 10 mp3tjes erop zet,
als je de camara pakt en op nachtmodus zet is die tering traag film opnemen op nachtmodus is niet te kijken zo traag, maar zet je nacht modus uit dan is die lekker vloeiend maar dan zie je alleen maar knokkende negers in de nacht, en als je een soundclip wil opnemen is maar een minuut veel te kort.en als je veel bezig bent met je telefoontje is je batterijte zo leeg
maar over die camara is er geen software update om dat te verhelpen of heeft iedereen dat probleem.
ik hoop dat ik genoeg heb geinformeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11-2020

die kaartjes heb ik hier in goes ook met 256mb gezien, ze konden mij niet vertellen of ze werkte en volgens mij doen ze dat ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

OMG 44 euro voor 128MB!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Anoniem: 38174 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:24:
[...]

Op deze eBay pagina wordt hetzelfde aangeboden voor iets van 27 euro incl. verzendkosten uit het buitenland... misschien een tip?!
Ik heb hem gemaild en de verzendkosten naar NL zijn 6,50 euro + 20,50 euro = 28 eurootjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Ik heb btw de nieuwe versie 3.45.113

verschil?

selectie mogelijk van Dual mode of GSm mode...
Standby-tijd is er echt een stuk voor uit gegaan:) nadat je m op gms mode zet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
RSD1982 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:01:

verschil?

Standby-tijd is er echt een stuk voor uit gegaan:) nadat je m op gms mode zet _/-\o_
waar heb je die gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Next telecomshop in roosendaal sinds woensdag binnen daar dan ik denk nu onderhand wel overal in Nederland:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132947

vraagje over de nieuwe firmware: werken dan de gewone rs-mmc's opnieuw? Ik hoop van wel want dan kan ik eindelijk mijn navigatiesysteem van route 66 opnieuw gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
lijk me niet, dat is iets hardware matigs...kan t ook nie checken voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-06 17:20
RSD1982 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:43:
Next telecomshop in roosendaal sinds woensdag binnen daar dan ik denk nu onderhand wel overal in Nederland:)
firmware upgrade op een vodafone toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
nope...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo
ik heb een nokia 6630 (hadden jullie al gezien in mijn vorige bericht)

ik heb allerlij midi's en mp3tjes erop gezet en heb ook voor elkaar gekregen om mp3tjes als ringtone te gebruiken, maar als ik een midi wil verzenden dan zegt die object is beschermd kan niet verzenden zelfs mijn eigen opgenomen geluidsclips. is er geen manier om die beveiliging uit te schakelen of is dat weeer een gedoe van vodafone zelfs via bleutooth kan ik niks verzenden wat een gedoe allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Laatst online: 19:28

Rico

Wie dit leest is gek....

Hier ook de 6630 laten updaten bij Liditel in Heerenveen.
Heb nu ook 3.45.113

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rico schreef op zondag 27 februari 2005 @ 15:35:
Hier ook de 6630 laten updaten bij Liditel in Heerenveen.
Heb nu ook 3.45.113
Heenveen ! ouwe dat is me te ver. ik woon in limburg landgraaf

Ik was gister bij vodafone in Heerlen die zeggen dat ik de telefoon moet laten opsturen, maar als ik dan naar Nuth ga bij nokia service center zouden die het dan meteen doen.

Ik heb versie 2.39.15 van 11-11-04 RM-1

zou het dan toch aan de software liggen of heeft vodafone die beveiliging er op gezet

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 138114 op 27-02-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo ik ben wat rond aan het surfen voor een geheugen kaartje voor mijn nokia 6630 maar waarom hebben die van vodafone die niet in de winkel die Hot swap compacte Dual Voltage (1.8/3V) MMC-kaart 256mb ik vind alleen maar die 2,7v/3,3v kaartjes.maar denk dat die het niet doen of is die telefoon een beetje te nieuw en dat die dan nog niet verkrijgbaar zijn.
En wat ik al helemaal niet begrijp, waarom de site van nokia zelf die kaartjes nog niet eens verkopen er staat helemaal niks van tussen de shop.
geef me wat tips of verkoop punten die het wel goed doen en wel Hot swap compacte Dual Voltage (1.8/3V) MMC-kaartjes zijn ik wil niet zo hebben dat ik eentje bestel waar dan ook en dat ik er 60 euro voor neer leg en dat ze het niet doen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 138114 op 28-02-2005 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Anoniem: 138114 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 07:57:
Hallo ik ben wat rond aan het surfen voor een geheugen kaartje voor mijn nokia 6630 maar waarom hebben die van vodafone die niet in de winkel die Hot swap compacte Dual Voltage (1.8/3V) MMC-kaart 256mb ik vind alleen maar die 2,7v/3,3v kaartjes.maar denk dat die het niet doen of is die telefoon een beetje te nieuw en dat die dan nog niet verkrijgbaar zijn.
En wat ik al helemaal niet begrijp, waarom de site van nokia zelf die kaartjes nog niet eens verkopen er staat helemaal niks van tussen de shop.
geef me wat tips of verkoop punten die het wel goed doen en wel Hot swap compacte Dual Voltage (1.8/3V) MMC-kaartjes zijn ik wil niet zo hebben dat ik eentje bestel waar dan ook en dat ik er 60 euro voor neer leg en dat ze het niet doen.
Dude, als je de laatste 40 berichten leest zie je dat t ALLEEN maar daar over gaat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:05:
[...]

Dude, als je de laatste 40 berichten leest zie je dat t ALLEEN maar daar over gaat |:(
jong 40 berichten overdrijf niet zo er zijn net maar een paar berichen waar het over gaat maar het is een beetje onduidelijk snappie snap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_rokende_computer

de_rokende_computer

Anoniem: 138114 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:09:
[...]

jong 40 berichten overdrijf niet zo er zijn net maar een paar berichen waar het over gaat maar het is een beetje onduidelijk snappie snap
Ik denk niet de laatste 40 berichten maar zelf allebeide topics 8)

En iets is meestal ook onduidelijk als je het niet wilt snappen 8)7, want als je het topic had doorgelezen B) had je er wel meer van begrepen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe bedoel je moet ik dan ook deel 1 gaan lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 138114 schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:36:
hoe bedoel je moet ik dan ook deel 1 gaan lezen
Humor!! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Naar nokia store in r'dam geweest, daar vertelde ze mij dat ze de firmware van mijn vodafone toestel niet konden updaten omdat de telefoon dan zou vastlopen omdat hij al een keer door vodafone was ingesteld, de enige optie was volgens hen, laten opsturen en die telefoon 3 weken missen :?

Zijn er mensen met vodafone toestel die al wel nieuwe firmware hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Het is wel zo dat je het toestel niet 2 maal met dezelfde software kunt flashen. Dus mocht je de nieuwste software hebben, is dit niet nogmaals te updaten.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-06 17:20
Raimon schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 09:36:
Het is wel zo dat je het toestel niet 2 maal met dezelfde software kunt flashen. Dus mocht je de nieuwste software hebben, is dit niet nogmaals te updaten.
waarom zou dat niet kunnen? Het overschrijft toch gewoon je oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 04-06 21:36
ik heb op ebay een 128mb RS DV MMC kaartje besteld voor 28 euro inclusief verzendkosten.
Ik houdt jullie op de hoogt wanneer het is gearriveerd...

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...9360&item=6371386592&rd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Laatst online: 23:40
Bij Expansys nu ook 256mb DV RS MMC kaartje te koop...
http://www.expansys.nl/product.asp?code=119201

Helaas alleen voor de achterlijk hoge prijs van 107 pleuro! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128931

Op www.symbian-freak.com staat ook een artikel over de geheugenkaartjes,volgens die site moet 512 zelfs al deze maand beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Mooi, dat de 256 Mb al leverbaar is, al is hij wel duur! :/

Weet iemand hoeveel MB de 6630 eigenlijk aankan, Nokia geeft zelf op 256Mb voor de meeste modellen. :?

Volgens diegene die ik van Kingmaxx heb gesproken zou 256Mb begin maart komen en 512Mb eind maar begin april. Hopelijk dat de prijzen tegen die tijd nog wat dalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Ik heb net mijn 6630 binnen. Ik probeer nu de achterkant van de telefoon te openen om de sim-kaart te plaatsen. In de handleiding staat dat ik op de ontgrendeling moet indrukken, daarna de cover naar boven schuiven en daarna de cover omhoog. Alleen wil dit niet lukken. Ik ben bang dat ik het stuk maak als ik het forceer. Het is net of het van beneden vastzit.

Hoe maken jullie hem open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
knop indrukken achterop...schuift iets naar boven...dan achterkant bovenaan vastpakken...en trekken...ja trekken!!! geen nood breekt niet B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Deze al gezien op tomtom?

Afbeeldingslocatie: http://www.tomtom.nl/lib/img/prodimages/m5_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomtom.nl/lib/img/prodimages/m5_2.jpg

En bij de FAQ. van tom tom:

De volgende mobiele telefoons zijn geschikt voor TomTom MOBILE 5:

Nokia 6260, 6600, 6630, 6670, 7610, 7710, 9300, 9500
Orange SPV C500, SPV E200
Q-Tek 8010, 8020, 8060, 8080
Motorola MPx 220
T-Mobile SDA
iMate SP3
palmOne Treo 650
Gizmondo Gizmondo

Zal deze versie dan geleverd worden op een 256MB DV-RS-MMC?

[ Voor 95% gewijzigd door Madman_K op 03-03-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:47
Ga maar uit van een 128mb kaartje met nog ongeveer 8mb vrije ruimte... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hallo
ik heb een vraagje.
als je de camara pakt van de nokia 6630 dan heb je best wel een mooie kwaliteit.
maar als je dan op nachtmodus zet word die traag :r , is dit normaal want als je de nachtmodus uit hebt staan dan krijg je vloeiend beeld.
voor de rest ben ik er tevreden mee met die camara :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de nachtmodus laat ie extra ligt in de lens vallen dus daardoor is de refresh minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hAsHjOiNt schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:38:
ik heb op ebay een 128mb RS DV MMC kaartje besteld voor 28 euro inclusief verzendkosten.

Ik heb vorige week zo'n 128MB RS DV MMC kaartje besteld bij die shop, en deze kwam gisteren binnen. Doet het prima in de 6630! EUR 20.50 plus 6.50 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSD1982 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:01:

verschil?

Het is ook mogelijk om hem te locken op UMTS of GSM of Dual mode zonder die nieuwe firmware.

Dit kan via Field Test (wat bij vroegere Nokia phones Netmonitor was), zie hier. In menu 81.1 kun je de verschillende modes kiezen.

En oh ja, je kunt waarschijnlijk met Field Test ook je phone tot duur vuurwerk verbouwen, als het ware.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 38174 op 04-03-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_rokende_computer

de_rokende_computer

Heeft er iemand ervaring mee met connecten Jabra BT 200 headset met de 6630.

Want als ik mijn nokia 6630 wil pairen met mijn Jabra bluetooth headset, krijg ik steeds de vraag toets je sleutel in.

Als ik de headset zoek, vind de nokia 6630 hem wel, maar als ik hem wil pairen vraagt hij een wachtwoord vul code in (alles gebrobeerd 0000, 1234), als ik de code invul geeft hij een foutmelding.

In mijn lijst met apparaten zie ik alleen maar een bluetooth logo staan zonder naam erachter.

En de headset wil steeds conecten met de telefoon als ik op de hoorn druk van de headset.

de headset kan ik wel connecten met mijn 6600 en 6310i.

Kent iemand het probleem, en heeft een oplossing :?

Oja ik heb gezocht en de instructies uitgevoerd die op de Website staan van Jabra B).

Deze mochten niet baten :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106850

Misschien is deze vraag al eerder gesteld..

Ik sluit de telefoon op de pc aan dmv de bijgeleverde kabel. De computer herkent de Nokia 6630, maar kan niet tot het geheugen van de telefoon doordringen. Oftewel, wanneer ik in windows verkenner de nokia 6630 aanklik, is dat icoontje van zoeken de gehele tijd bezig. Hij gaat maar door, en vind nooit ieis.. Hij kan dus niks uit de telefoon lezen..

Weet iemand wat hier aan de hand is, en hoe ik het kan oplossen?

Bij voorbaat dank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131911

Naar aanleiding van de post van rvdmeent over het locken op GSM of dual mode ipv UMTS zonder de nieuwe software zal ik even simpel vertellen hoe dit werkt. (Ikzelf heb een vodafone toestel met firmware V 2.39.15 | 11-11-04 | RM-1)

SOFTWARE:
1) Field Test (Net Monitor) (Deze is via deze pagina te downloaden)

INSTRUCTIES:
1) Installeer Field Test en start het programma

2) Ga naar menu 81.1 (De huidige mode is 0, dat betekent dat je telefoon op dit moment ingesteld staat op 'dual mode')

3) Klik op 'Opties'

4) Klik op 'Execute'
Afbeeldingslocatie: http://www.dakkustudios.co.uk/misc/3gto2g/3g_to_2g_1.jpg

5) Type 1 en druk op 'Ok'
Afbeeldingslocatie: http://www.dakkustudios.co.uk/misc/3gto2g/3g_to_2g_2.jpg

Je telefoon gaat nu zichzelf 2 X softbooten, als hij daarna weer opgestart is moet hij op GSM mode staan. Uiteraard kan je op dezelfde manier weer terug switchen naar 3G mode.

Het gebruik van Field Mode en deze instructies is geheel op eigen risico. Bij mij heeft het in ieder geval gewerkt.

gegroet, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
Voor het updaten van een Vodafone toestel ben ik naar 2 service points geweest.

Bij bijde zou het mogelijk zijn.

Allen in zoetermeer was de computer gecrasht. :( dus daar konden ze op het moment niets doen.
En in Den haag (een nokia shop) werd me verteld dat die voor een update opgestuurd moet worden, en dat het een paar weken duurd :Z

Hoeze 10 minuten wachten voor een update :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 17:42
Beetje offtopic maar wat voor een theme heb jij, want die ziet er erg gelikt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
Madman_K schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:00:
Voor het updaten van een Vodafone toestel ben ik naar 2 service points geweest.

Bij bijde zou het mogelijk zijn.

Allen in zoetermeer was de computer gecrasht. :( dus daar konden ze op het moment niets doen.
En in Den haag (een nokia shop) werd me verteld dat die voor een update opgestuurd moet worden, en dat het een paar weken duurd :Z

Hoeze 10 minuten wachten voor een update :'(
Ik ben bij nokia store, A'dam, R'dam en Antwerpen geweest, het heeft gewoon allemaal geen zin, ze dachten in antwerpen dat het kwam omdat er sim lock op zat, enigste optie lijkt opsturen maarja ik ga mijn toestel niet voor 3 weken opsturen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je die theme wilt hebben moet je je emailadres maar even posten ofzoiets, dan mail ik hem wel naar je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
Anoniem: 131911 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:26:
Als je die theme wilt hebben moet je je emailadres maar even posten ofzoiets, dan mail ik hem wel naar je.
rjtimmerman [ad] hotmail [dot] com

Ik wilde laatst nog een spelletje installeren op mijn telefoon alleen nou zegt hij dat mijn telefoongeheugen vol is (dus niet MMC). Is er een makkelijke manier om je telefoongeheugen leeg te maken?

En ik heb nu een Vodafone 6630 maar als ik online wil gaan naar de portal van Vodafone dan krijg ik de melding dat de packetgegevens niet beschikbaar zijn. Hoe los ik dit op?

[ Voor 43% gewijzigd door Carpenter op 07-03-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Carpenter schreef op maandag 07 maart 2005 @ 16:41:
[...]

rjtimmerman [ad] hotmail [dot] com

Ik wilde laatst nog een spelletje installeren op mijn telefoon alleen nou zegt hij dat mijn telefoongeheugen vol is (dus niet MMC). Is er een makkelijke manier om je telefoongeheugen leeg te maken?

En ik heb nu een Vodafone 6630 maar als ik online wil gaan naar de portal van Vodafone dan krijg ik de melding dat de packetgegevens niet beschikbaar zijn. Hoe los ik dit op?
Voor probleem één heb ik de volgende oplossing: Download FExplorer voor je mobiel... (staat overigens ook in vorige topic en volgens mij zelfs in dit topic... 8)7 ) ff zoeken dus.. ;)

Voor je tweede probleem kan ik je de instellingen van Vodafone mailen.. ik neem aan dat naar bovenstaand adres geen probleem is....

Als je in ruil daarvoor me dat theme van hierboven wilt sturen ben ik ook helemaal tevreden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Ik las op dit forum dat het wijzigen van het kleurenpalet toch mogelijk was...Nu kan ik het hier niet meer 1 2 3 vinden weet iemadn nog de oplossing hiervan??? Krijg m niet van blauw af:(
Ik heb de nieuwste firmware versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij thema's en dan je gekozen thema bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpenter
vandiekie schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:39:
[...]
Voor je tweede probleem kan ik je de instellingen van Vodafone mailen.. ik neem aan dat naar bovenstaand adres geen probleem is....

Als je in ruil daarvoor me dat theme van hierboven wilt sturen ben ik ook helemaal tevreden.. ;)
Khad helaas het theme alweer verwijderd 8)7 en ik had nog met Vodafone gebeld maar het bleek dat er problemen waren met het UMTS netwerk in en rond Groningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Anoniem: 98248 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:50:
Bij thema's en dan je gekozen thema bewerken.
dat werkt dus niet alle balkjes blijven blauw wat ik ook kies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSD1982 schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 21:42:
[...]

dat werkt dus niet alle balkjes blijven blauw wat ik ook kies...
Dan is het een non-standard theme met vooraf ingesteld kleurenschema. Ik heb hier soms ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Dat is m juist t is de nokia thema die standaard erin zit... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandiekie schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:39:
[...]

Voor probleem één heb ik de volgende oplossing: Download FExplorer voor je mobiel... (staat overigens ook in vorige topic en volgens mij zelfs in dit topic... 8)7 ) ff zoeken dus.. ;)

Als je nou je email hier plaatst zal ik hem even mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 131911 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 00:15:
[...]

Als je nou je email hier plaatst zal ik hem even mailen :)
Kijk, dat is ook een optie! :) m'n email is: verwijderd

thnx alot! :)

[ Voor 8% gewijzigd door vandiekie op 11-09-2006 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De vraag is of het mogelijk is om het standaard series 60 theme, zaols op alle andere series 60 toestellen, ook op de nokia 6630 te krijgen. Ik ben hier al heel lang naar op zoek en heb zelf al vanalles geprobeert maar niets helpt. Kan iemand van jullie mij helpen?

dank bij voorbaat

BTW: mijn email: mathiasmaenhout@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132947 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:47:
De vraag is of het mogelijk is om het standaard series 60 theme, zaols op alle andere series 60 toestellen, ook op de nokia 6630 te krijgen. Ik ben hier al heel lang naar op zoek en heb zelf al vanalles geprobeert maar niets helpt. Kan iemand van jullie mij helpen?

dank bij voorbaat

BTW: mijn email: mathiasmaenhout@hotmail.com
Wat is het probleem thema's van de 6600 werken ook prima op de 6630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
hAsHjOiNt schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:38:

Me geheugen is nu binnen....heb er tomtom mobile op gezet en werkt perfect....
Echt top zo......nu is het wachten alleen nog maar op grotere kaartjes......zodat je tomtom benelux + een extra map erop kan zetten, handig voor van de zomer.....maar tegen die tijd zullen die kaartjes er vast wel zijn.....

weet iemand wanneer tomtom 5 uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
kijk eens op: http://www.symbianthemes....e=themes&id=101&pagenum=2

hier staan echt hele mooie themes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135152 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:39:
[...]

Wat is het probleem thema's van de 6600 werken ook prima op de 6630.
Dat weet ik wel, ik ben enkel op zoek naar het orgineel standaard series 60 theme dat op elk symbian series 60 toestel standaard aanwezig behalve op de nokia 6630...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is volgens mij de beste site om themes te downloaden :) Ken deze echter al zeer lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NEE, is niet toegestaan inderdaad

[ Voor 79% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
Anoniem: 132947 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:59:
Ik ken een zeer goede site voor apps voor de nokia 6630 maar ik vrees dat het niet toegestaan is om de link te posten. Dus als jullie ze willen, laat mij iets weten en ik stuur de liefhebbers een mailtje met de link :P
warezaanbieden is één ding, reageren en / of verzoeken is twee

[ Voor 16% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116360

Ik ken een zeer goede site voor apps voor de nokia 6630 maar ik vrees dat het niet toegestaan is om de link te posten. Dus als jullie ze willen, laat mij iets weten en ik stuur de liefhebbers een mailtje met de link :P

[ Voor 12% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timelezzzz
als je toch bezig bent.... _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dropsen
  • Laatst online: 23:40
Voor me 2 pleaze :)

[ Voor 55% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
me 2 please:)

[ Voor 60% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133116

mijn broertje heeft net als ik een 6630 van vodafone, met het volgende probleem.
de agenda van zijn telefoon teld andersom, dus de "1" zit niet niet links boven in de hoek maar rechtsboven in de hoek en daar rechts van de "2".

is dit een instelling die verkeerd staat of is diet een fout in de software?

iemand een idee?

alvast bedankt!

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139429

kan iemand me uitleggen welke TomTom bestanden ik waar in mijn 6630 moet zetten? 'k kom er niet echt uit.

edit:
niet de bedoeling om mail adressen te geven voor antwoord, dan moet je geen vraag stellen op een open forum

[ Voor 41% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

Alvast bedankt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ik heb dus via de duitse ebay site een RS DV MMC 128 mb kaartje binnen, werkt in de kaartlezer van mijn pc perfect, in de 6630 zegt hij dat de kaart beschadigd is......iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racverberne
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:01
upgratedto6630:

Thanx!

[ Voor 106% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:11 ]

P4 1,6@2,24 MSI 845 ultra-c retail cooler 1 casefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 15:03
Dat is wel hééél suggestief, zelfs met een simley! Je weet dat je het niet mag aanbieden, niet direct, niet indierect via GoT. Doe het dan ook niet!
Dit zie ik als nog erger, suggestief simley erbij! niet! de bedoeling!

Een hele rij reacties die aangepast zijn met duidelijke melding & reden. We weten allemaal beter maar toch proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door bjck op 13-03-2005 00:20 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste