Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Verwijderd
grootteOndanks deze grote bevat de distributie toch een volledige grafische omgeving
Bronvermelding: tekst wijst naar tweakers pagina - link gaat wel naar de goede bron.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330
"In Ijsland heeft 45 procent van de gezinnen..."
Landen moeten inderdaad met een hoofdletter, maar de 'ij' is één letter. IJsland dus.
Tenminste zo heb ik het geleerd.
Even, voor de duidelijkheid, de open deur intrappen vermelden dat het gaat om prijzen voor de gebruikelijke afname per 1000 stuks voor de Opterons en de Sempron Ms.
AMD doet lekker onduidelijk, want de gewone Semprons en Athlon 64 prijzen zijn dan wel weer voor de 'boxed' (PIB/Processor In a Box) versies.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
staat -> staanHet beeld blijft dagen op het scherm staat, zonder extra energie en zonder backlight, waardoor het energieverbuik laag blijft.
In hetzelfde nieuwsitem is de tooltip van de foto 'NanaChrome Display'. Dit moet volgens mij 'NanoChromics Display' zijn
[ Voor 198% gewijzigd door Zr40 op 15-02-2005 10:54 ]
"De draadloze mogelijkheden werden doorheen het hele huis op bereikbaarheid getest en leverde overal relatief goede resultaten op."
Idee:
"De draadloze mogelijkheden werden door het hele huis heen op bereikbaarheid getest en leverde overal relatief goede resultaten op."
De tabel is net te groot voor de lay-out. En nee, het ligt niet aan mijn pc
Hmm... het is geen tik- of spelfout.
[ Voor 16% gewijzigd door Motrax op 15-02-2005 12:17 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
identeitstools --> identiteitstools.Naar verluidt heeft Microsoft plannen om een geïntegreerd platform te ontwikkelen voor het beheer van allerhande identeitstools.
gewaarborgdZo moet een minimale afstand van een school gewaardborgd zijn

Eerste alinea:
Die tweede "behoren" kan dus weg...Hoewel dit dus geen next generation-chipset is, behoren Sata-schijven, Ethernet-verbindingen en een AC'97-geluidschip behoren wel tot de mogelijkheden.
[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 15-02-2005 16:25 ]
een t teveelHet was al geruimte tijd bekend dat Cray na het succes van dit model
taste and see that the Lord is good
concessieHet lijkt erop dat versie 7.0 alleen geschikt zal zijn voor Windows XP SP2 en hoger, maar dat is voor Microsoft al een behoorlijke consessie vanaf zijn originele standpunt.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
spellingscontrole --> spellingcontroleIn de 1.1-release zullen al enkele belangrijke features verwerkt zijn, zoals een inline spellingscontrole met een verbeterde engine, (...)
Ontwikkeld
De software is, zoals aan de website en het screenshot te zien is, ontwikkelt voor MacOS X, maar er is ook een versie voor Windows verkrijgbaar.
[ Voor 58% gewijzigd door DeRCT13 op 16-02-2005 12:53 ]
aangepast
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
er staat productent PalmOne, lijkt me dat dit producent moet zijn
volgende -> volgendHet gaat hierbij uitsluitend om systemen met een Socket 478 of Socket 754, in een volgende artikel zal volgens de reviewers aandacht besteed worden aan de modernere platformen met Socket 939 en Socket 775.
besteed worden zou ook nog worden besteed kunnen zijn, dat bekt net iets beter
[ Voor 14% gewijzigd door Dennis op 16-02-2005 14:21 ]
"Microsoft heeft in deze release de Digital Rights Management-software een kleine upgrade gegeven, waardoor een lek in de DRM-afdeling gedicht wordt."
"een lek" linkt nu naar:
ttp://www.tweakers.net/nieuws/35818
maar er moet nog een "h" bij voor 'ie werkt:
nieuws: Microsoft gaat toch aanpassingen doorvoeren aan DRM
Verwijderd
In de eerste zin:
... deze op het Donwload Center klaargezet...
moet uiteraard worden:
... deze op het Download Center klaargezet...
dat Gmail-gebruikers een tweemaal zo grote kans hebben om bij MSN Hotmail vandaan te komen dan bij Yahoo Mail
moet zijn: tweemaal zo grote kans hebben om bij MSN Hotmail vandaan te komen als
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
en ga niet zeiken over m'n SQL-kennis hé
Misschien is het nog te vroeg voor mij, maar het gaat toch wel over een kruising?Het gaat hierbij niet om een kruising tussen de bekende tekentablet en een touchscreen met een beelddiagonaal van maar liefst 21".
zijn -> zij / zeGebruikers van de Intuos3-tablet kunnen overigens dezelfde pen gebruiken die zijn voor deze plank al aangeschaft zouden hebben.
'zouden' kan weg
Of snap ik er totaal niets van
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Sorry, Yoeri, had al enkele typo's voor nieuws: Wacom komt met 21" TFT touchscreen gemeld onder het bericht.
Weliswaar al verwijderd, maar goed...
Mi si n00b, volgende keer netjes hier...

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
[/Mierenneukersmodus]In Belgieë is het binnenkort mogelijk om kleine bedragen met de mobiele telefoon af te rekenen.
De eerste bepaalde moet gewoon weg. Het kan langs de andere kant ook blijven staan hoewel het dan beter is de eerste 'bepaalde' te vervangen door 'zekere', 'vastgestelde' oid.Het is met de huidige kennis overigens nog niet mogelijk om op eenvoudige wijze een bericht te genereren met een bepaalde vooraf bepaalde hash.
Mijn excuses als het de bedoeling is dat die eerste 'bepaalde' daar staat.
"de" moet eruitNaast deze update zal er ook het een en ander aan informatie worden vrijgegeven over de deze grote update van Windows.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Bij Download: moet nog http://download.microsoft...oftAntiSpywareInstall.exe ingevuld worden.Versienummer: 1.0.509 beta
Operating Systems: Windows 2000, Windows Server 2003, Windows XP
Download:
Bestandsgrootte: 6,22MB
Licentietype: Freeware
Is gefixt inmiddels
[ Voor 4% gewijzigd door Hark_k op 18-02-2005 15:15 ]
antiwspywareprogramma
--->
antispywareprogramma
Edit: te laat
[ Voor 14% gewijzigd door 4AMD op 18-02-2005 10:38 . Reden: te laat ]
Mist een puntaan het Socket A-platform gebonden De omschakeling naar Socket 754
gebeurTDit alles gebeurd bij een spanning van 1,5V.
gezien het groeiend aantal mobiele apparaten.gezien het groeiende aantal mobiele apparaten.
Moet dit niet (een paar keer over) het jaar 2004 zijn? (de resultaten van Q4 2005)
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
[edit]
Nope, het zijn de resultaten van het boekjaar 2005. Boekjaren en kalenderjaren lopen niet gelijk en dat is bij onder meer nVidia en Dell (zie eerdere reacties in dit topic) het geval. Het moet dus zeker weten 2005 zijnPrutz0r schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:29:
nieuws: Financiële resultaten Q4 fiscaal jaar 2005 nVidia voorgesteld
Moet dit niet (een paar keer over) het jaar 2004 zijn? (de resultaten van Q4 2005)
[ Voor 89% gewijzigd door Harm op 18-02-2005 21:00 ]
"Naast het programma zelf is er ook een zogenaamd QuickStart Pack beschikbaar."
De "QuickStart Pack" gaat nu naar de een na nieuwste versie:
http://www.xs4all.nl/~mlaan2/ispack/ispack-5.0.7.exe
maar moet gaan naar de nieuwste versie:
http://www.xs4all.nl/~mlaan2/ispack/ispack-5.0.8.exe
De chipset voorziet verder in een Radion X300-videochip en vier x1 PCI Express-kanalen.
De nieuwe chipset zal waarschijnlijk door een flink aantla notebookfabrikanten worden ondersteund.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
3e alinea van nieuws: ATi lanceert chipset voor mobiele AMD-processorsDe nieuwe chipset zal waarschijnlijk door een flink aantla notebookfabrikanten worden ondersteund.
* JumpStart mompelt iets over strakke timing enzo
[ Voor 20% gewijzigd door JumpStart op 19-02-2005 13:12 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
ontwikkeld --> ontwikkelt (stam plus t)Oxford Semiconductors, een chipfabrikant die voornamelijk veel chips ontwikkeld die communicatie met harddisks verzorgt, heeft volgens eigen zeggen [...]
verzorgt --> verzorgen (het slaat op chips)
[ Voor 3% gewijzigd door Tomatoman op 19-02-2005 14:05 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.
Tweede alinea: Enkel legitieme kopies van .. .. Ehm..
Verwijderd
Dit was een van de onderwerpen die afgelopen week op de RSA Security-conferentie in San Francisco zijn behandeld behandeld werd.
Microsofts Internet Explorer is ook een populaire ingang voor hackersen hackers en malware om een rootkit bij een kwetsbaar systeem naar binnen te brengen.
Microsoft's leest ook makkelijker dan Microsofts...
Die klopt, de persoonsvorm slaat op 'de onderwerpen die...', meervoud dus.Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:39:
nieuws: Microsoft maakt zich zorgen om rootkits voor Windows
Dit was een van de onderwerpen die afgelopen week op de RSA Security-conferentie in San Francisco zijn behandeld behandeld werd.
Dat is EngelsVerwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:39:
Microsoft's leest ook makkelijker dan Microsofts...
Rest gefixt.
over dit programma gediscuteerd worden
moet gediscussieerd zijn neem ik aan?
moet natuurlijk voor zijn.. toch?Op de homepage van HyperWRT kunnen nieuwe aangepaste firmwares worden gedownload foor de WRT54G en WRT54GS draadloze routers van Linksys.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
In het Nederlands is het nog steeds 'compatibel'De NV50 is verder uitgerust met de vierde versie van nVidia's LightSpeed Memory Architecture en is compatible met DirectX 9.0d.
"In aanvulling op de rackmounted autoloader voor tien schijven wil Iomega ook een desktopmodel laceren met twee magazijnen voor twaalf REV-schijven."
laceren ---> lanceren
Spim != spam dus
Die wilde ik ook net posten. Zou je niet overwegen het toch te wijzigen, ik denk dat veel mensen denken dat het een stomme typo is. Iets als IM Spam?Yoeri schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:10:
Spim = spam via Instant Messengers
Spim != spam dus
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Heb in het nieuwsje even verduidelijkt dat spim == ongewenste instant messaging. Lijkt me voldoendeP_de_B schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:13:
Die wilde ik ook net posten. Zou je niet overwegen het toch te wijzigen, ik denk dat veel mensen denken dat het een stomme typo is. Iets als IM Spam?
Aha, ik vond het ook al zo raar dat er meerdere keren spim stondYoeri schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 10:10:
Spim = spam via Instant Messengers
Spim != spam dus
IMHO moet dat 'beide hot swappable zijn' wordenDe energietoevoer wordt geregeld door twee redundante 760W-voedingen die beiden hot swappable te zijn
Sign here against sigs
zelfde bericht:Marlibica schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:43:
nieuws: Sun Fire V40z met vier Opterons op de testbank gezet
[...]
IMHO moet dat 'beide hot swappable zijn' worden
kan de server niet aangerekend worden of kan niet aan de server liggenen kan niet aan de server aangerekend worden, aldus AnandTech
Sign here against sigs
Even verder:Marlibica schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 12:48:
[...]
zelfde bericht:
[...]
kan de server niet aangerekend worden of kan niet aan de server liggen
de professionele markt of het professionele marktsegmentHet is echter belangrijk in gedachten te houden dat in het professionele markt waar dit systeem..
Volgens mij is het trouwens ook 'in gedachte houden' ipv 'gedachten', maar daar kan over gediscuzeurd worden..
Sign here against sigs
Eén keer worden teveelDaarnaast wordt de regiocode op 0 gezet (regiovrij) en worden UOP's (User Operation Prohibitions, die delen die niet kunnen worden geskipt zoals FBI-waarschuwingen) worden verwijderd.
Verengde Staten -> Verenigde Staten
Alhoewel Verengde staten niet verkeerd klinkt op zich
[ Voor 31% gewijzigd door Tjeerd op 23-02-2005 12:50 ]
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
AangepastEdskes schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 17:43:
meuktracker: nVidia ForceWare 75.90 beta
de Tweakers.net-fieserverr
--->
de Tweakers.net-fileserver
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
beverse --> diverseDeze versie luistert naar nummer 5.08e en is in beverse smaken te downloaden
"zijn" mistOp het forum van het Franse Station-Drivers nieuwe ForceWare-stuurprogramma's verschenen voor de nVidia-videokaarten met een TNT-, Quadro- en GeForce-chip aan boord.
[ Voor 6% gewijzigd door Dupje op 23-02-2005 14:49 ]
Na mobiele moet er een zelfstandig naamwoord achter. Waarschijnlijk iets in de richting van toepassingen, computers of systemen.Intel heeft wat dat betreft de knoop al wel doorgehakt en zal nog dit jaar de eerste dual-core processor voor mobiele lanceren.
Verwijderd
Dit moet bedrijf zijn dacht ik zo...maar het succes van de kaart bleef toch achter. Het bedijf van de Wallie-kaart was echter niet ontevreden over het gebruik van de kaart
In de tekst staat K8T890, dus dan zal dat het wel zijnAsus A8V-E Deluxe met VIA K8T980-chipset gereviewd
Moet slechts zijn.Het verschil is slecht één keer groter dan twee procent...
[ Voor 27% gewijzigd door Tsunami op 23-02-2005 18:20 ]
Dit moet veilig zijn.Ja, mobiele telefonie is veiling
AMD onthult eerste details dual-core 'Toledo' Athlon 64
Door Jeroen P Hira - woensdag 23 februari 2005 - 14:59 - Bron: Redactie Tweakers.net
Aan het einde van de tekst staat:
Als je de kastanjes uit het vuur LAAT halen, dan betekent dat je zelf het vuile werk niet doet.Op de servermarkt echter laat de processorgigant AMD de kastanjes uit het vuur halen, omdat de dual-core AMD Opteron voor medio 2005 staat gepland tegen ergens in 2006 voor de dual-core Intel Xeon. Al met al volgen beide bedrijven hun eigen weg en de toekomst zal uitwijzen welke de juiste is geweest.
Vervolgens staat er dat AMD de dualcore eerder lanceert dan Intel. Dus haalt AMD wel ZELF de kastanjes uit het vuur
Tevens staat er dit:
Als ik dan de roadmap er bij pak zie ik toch duidelijk dat de Toledo waar hier over gesproken word een 939 (desktop net als de FX) processor zal zijn. Type foutjes dus (940 moet 939 zijn)Dit betekent dus dat het grootste deel van de bestaande Socket 940-moederborden al geschikt is voor de aanstaande dual-core processor en alleen nog maar een BIOS-update noodzakelijk is om de processor te kunnen herkennen en gebruiken. Een ander opvallend detail is dat AMD de dual-core processor niet als zijn premium processor zal gaan zien, dat voorrecht blijft voorbehouden aan de Athlon FX-serie. Dit zou eventueel kunnen betekenen dat de snelheidswinst dankzij de extra core niet zo groot zal zijn als verwacht.
Of als het wel een 940 voetje betreft, dan moet het niet Toledo zijn, maar een Denmark of Italy.
Hier de roadmap van AMD
Can`t live without the mods
't is van de tijd of der tijd(en)... in de loop van der tijd ...
[ Voor 4% gewijzigd door erkje op 24-02-2005 00:31 ]
taste and see that the Lord is good
Check!erkje schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:22:
meuktracker: LimeWire 4.6.0
't is van de tijd of der tijd(en)
Nietes!Harm schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 23:09:
Ik heb alle type- en spelfoutjes aangepast [...]
De mijne wacht nog op correctie

1 "haal" teveelOp de servermarkt haalt de processorgigant AMD de kastanjes uit het vuur haal
Verwijderd
Dat apparatuur mogelijk duurder zou worden, of er duurder door zou worden.Critici van de broadcast flag voerden eerder al bezwaren aan dat deze ook legitieme opnames onmogelijk zou maken, en dat ontvangstapparatuur er mogelijk duurder zou worden.
Dit heb ik in de tekst verduidelijkt.siepeltjuh schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:41:
Dit bericht heeft betrekking op:
AMD onthult eerste details dual-core 'Toledo' Athlon 64
Door Jeroen P Hira - woensdag 23 februari 2005 - 14:59 - Bron: Redactie Tweakers.net
Aan het einde van de tekst staat:
[...]
Als je de kastanjes uit het vuur LAAT halen, dan betekent dat je zelf het vuile werk niet doet.
Vervolgens staat er dat AMD de dualcore eerder lanceert dan Intel. Dus haalt AMD wel ZELF de kastanjes uit het vuur
That's my bad. Die twee inderdaad door elkaar gehaald. Bedankt voor het melden, en uiteraard ook Harm bedanktTevens staat er dit:
[...]
Als ik dan de roadmap er bij pak zie ik toch duidelijk dat de Toledo waar hier over gesproken word een 939 (desktop net als de FX) processor zal zijn. Type foutjes dus (940 moet 939 zijn)
Of als het wel een 940 voetje betreft, dan moet het niet Toledo zijn, maar een Denmark of Italy.
Hier de roadmap van AMD
Ik kan wel beloven beter mijn best te doen, maar ik kan niet beloven dit ook te bewerkstelligen
Dit moet óf micro- worden of (en dat is beter naar mijn mening) gewoon het volledige woord microfoon.Aan de voorkant vindt men aansluitingen voor twee USB-verbindingen, FireWire, een micro en een hoofdtelefoon.
nieuws: Shuttle SN25P XPC nForce4-barebone proef gereden
KloptDennis schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:38:
[...]
Dit moet óf micro- worden of (en dat is beter naar mijn mening) gewoon het volledige woord microfoon.
nieuws: Shuttle SN25P XPC nForce4-barebone proef gereden
Ik denk zelf aan 'Desondanks zou de data in dat geval niet...'.Vreemdgenoeg werkt de kaart van Halcyonics alleen onder Windows, waardoor de vraag rijst of het formatteren van de laptop de beveiliging niet ongedaan maakt. In ieder geval zou de data in dat geval niet in de verkeerde handen vallen.
Hoort er overigens geen spatie tussen 'Vreemdgenoeg'?
In het logo,Het Amerikaanse bedrijf Altair Nanotechnologies heeft aangekondigd dat men een doorbraak in de technologie van oplaadbare accu's heeft gevonden.

[ Voor 32% gewijzigd door Zr40 op 24-02-2005 17:22 . Reden: 2e melding toegevoegd ]
Lijkt mij prima, de spatie is ondertussen wel toegevoegdZr40 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:06:
In Halcyonics komt met anti-diefstalsysteem voor laptops staat de volgende vreemde zinsconstructie:
[...]
Ik denk zelf aan 'Desondanks zou de data in dat geval niet...'.
Hoort er overigens geen spatie tussen 'Vreemdgenoeg'?
Lijkt mij geen spel- of tikfoutedit:In Altair claimt capaciteit accu's te kunnen verdrievoudigen:
[...]
In het logo, [afbeelding], staat echter 'Altair Nanomaterials'.
dat moet 2,13GHz zijn.Beide reviewers gingen aan de slag met de Dell Inspirion XPS Gen 2 met een 2,16GHz Pentium-processor en 1GB geheugen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dit topic is gesloten.
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
- Opmerkingen over plaatjes, links, Pricewatch-koppelingen, etc.;
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).