Op de website van asus staat dat er voor het systeempje dat ik ga samenstellen, een 350 watt voeding met + 12V current > (17A) (lightweigt volgens asus
) nodig heb. Ik heb geen ervaring met voedingen, en tot mijn verbazien zag ik vandaag op de websites van twee voedingen waar ik tussen zat te twijfelen, das deze 2 12 V + lijntjes hadden.
Een huntkey 400 W had op zijn 12 V1: 14 A, en op zijn 12 V2: 15 A. Een coolermaster realpower 450 watt had respectivelijk 18 en 16 A.
Moet je deze amperages bij elkaar optellen, het gemiddelde nemen, of heeft asus het maar over een van deze twee lijntjes
Ik zou graag de hunkey willen kopen, omdat deze 50 euro goedkoper is, maar heeft deze we genoeg A op 12 V?
Alvast bedankt
Een huntkey 400 W had op zijn 12 V1: 14 A, en op zijn 12 V2: 15 A. Een coolermaster realpower 450 watt had respectivelijk 18 en 16 A.
Moet je deze amperages bij elkaar optellen, het gemiddelde nemen, of heeft asus het maar over een van deze twee lijntjes
Ik zou graag de hunkey willen kopen, omdat deze 50 euro goedkoper is, maar heeft deze we genoeg A op 12 V?
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door XXfrankieXX op 01-02-2005 10:34 . Reden: Voortaan eerst doorlezen voordat ik post ]