Het Archos Gmini400 topic deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.695 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 13:51:
Moet je dan geen omvormer kopen om het signaal van de uitgang van de gmini om te zetten naar het signaal van een coax kabel?
Omvormers voor tulp -> coax bestaan volgens mij niet, ik kan ze ook niet op de conrad site vinden. Dus de "omvormer" om van tulp naar coax te gaan moet je zelf solderen.

Verder zit er in een coax kabel maar één ader, waarbij je de mantel als aarde kunt gebruiken. Op één coax kabel kun je dus een videosignaal zetten (zonder geluid), of een mono audio signaal. Waarschijnlijk wist je dit al, maar beter dubbel weten dan het vergeten :).

Vraag je dit trouwens omdat je nog een manier zoekt om de tv vanaf afstand met je gmini te bedienen surround_2 :? In dat geval zou ik gewoon kiezen voor UTP of nog beter STP (=UTP, maar dan met een mantel, een "Shielding"). Met een soldeerbout en wat stekkers kun je dan wel wat moois maken :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb misschien wat posts gemist, maar is dit niks voor jou :
GigaVideo 70 set Silver Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:15:
[...]

Omvormers voor tulp -> coax bestaan volgens mij niet, ik kan ze ook niet op de conrad site vinden. Dus de "omvormer" om van tulp naar coax te gaan moet je zelf solderen.

Verder zit er in een coax kabel maar één ader, waarbij je de mantel als aarde kunt gebruiken. Op één coax kabel kun je dus een videosignaal zetten (zonder geluid), of een mono audio signaal. Waarschijnlijk wist je dit al, maar beter dubbel weten dan het vergeten :).

Vraag je dit trouwens omdat je nog een manier zoekt om de tv vanaf afstand met je gmini te bedienen surround_2 :? In dat geval zou ik gewoon kiezen voor UTP of nog beter STP (=UTP, maar dan met een mantel, een "Shielding"). Met een soldeerbout en wat stekkers kun je dan wel wat moois maken :7.
Wel ik weet wel wat je bedoeld maar het handigste van al is dat je de gmini als een kanaal bijvoegd op je tv zoals bij een videorecorder die je niet via scart aansluit. hiervooer heb je wel zo'n schakeling nodig want ik zie het nut van een utp kabel in als je er alleen je video kan laten doorkomen en geen audio (ik heb al genoeg draden om over te struikelen dus laat dat maar uit)
Ik hou het liever bij de oorspronkelijke kabels die er bij zaten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi apparaat die GigaVideo 70 set Silver Line! Heb je ook een idee hoe ik de TV twee verdiepingen omhoog krijg met een draadloze verbinding?
Dat is al iets waar we ons een tijdje rot op zoeken omdat er geen enkele manier is om de kabel naar boven te trekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 10:06:
Mooi apparaat die GigaVideo 70 set Silver Line! Heb je ook een idee hoe ik de TV twee verdiepingen omhoog krijg met een draadloze verbinding?
Dat is al iets waar we ons een tijdje rot op zoeken omdat er geen enkele manier is om de kabel naar boven te trekken!
Volgens mij heeft dat niet veel met de Gmini 400 te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:50:
[...]

Volgens mij heeft dat niet veel met de Gmini 400 te maken...
Nee weet ik, maar we proberen wel een Gmini400 probleem op te lossen ;)
En nee, ik weet niet hoe je hem 2 verdiepingen hoog krijgt :P
Misschien een kabel naar verdieping 1doortrekken en de zender daar neerzetten en de ontvanger op verdieping 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:56:
[...]

Nee weet ik, maar we proberen wel een Gmini400 probleem op te lossen ;)
En nee, ik weet niet hoe je hem 2 verdiepingen hoog krijgt :P
Misschien een kabel naar verdieping 1doortrekken en de zender daar neerzetten en de ontvanger op verdieping 2 :9
Je hebt het over een tv ofzo, dat heeft niks met de Gmini 400 te maken :P
Maar om je toch maar ff proberen te helpen: je hebt toch van die draadloze zendertjes? misschien kun je die gebruiken, heb je ook geen gezeik met kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36

BaT

Ik heb van die WIFI setjes gezien ; volgens mij rond de 150 euro bij MediaMarkt > zend kastje anywhere met Gmini aangesloten > tot max ?? meter verder ontvanger op je tv aangesloten (beeld en geluid) ...

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah leuk, ik ben ook naar de mediamarket geweest en ik heb dat apparaat ook gezien maar is dat geen apparaat om IR stralen door te zenden? Gaat dat door beton?

is er een mogelijkheid om in pocketdivx in Variable BitRate te coderen. Zo ja, hoe?

Hoe kan ik WMV videobestanden converteren in DivX, Pocketdivx weigert ze te openen, geeft foutmeldingen of loopt vast en met de rommelsoftware van archos lukt het ook niet...

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:26
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:41:
Hoe kan ik WMV videobestanden converteren in DivX, Pocketdivx weigert ze te openen, geeft foutmeldingen of loopt vast en met de rommelsoftware van archos lukt het ook niet...
Probeer Dr. DivX eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:41:
Ik maak er met TmpgEnc eerst een mpeg2 videobestand van, waarna ik met vitualdub er een divx'je van maak.
Nadelen: Duurt lang & Programma werkt maar 30 dagen.
Voordelen: Het werkt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Ik zie dat veel mensen toch nog problemen met het converteren naar divx of xvid. Zelf gebruik ik standaard ( al 3 jaar ) Gordianknot http://www.doom9.org/index.html?/gknot-main3.htm. Ideaal programma om mpg2, of avi om te zetten naar mp4. Ook second pass encoden, audio tools, en subs. Werkt onderandere met virtualdub mod. :9

De gmimi 400 accepteerd trouwens ook mp3 5.1 van frauenhoff, _/-\o_ alleen moet die codec nog even wat verder ontwikkeld worden.

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb goede ervaringen met Xilisoft Video Converter.

Heel eenvoudig en diverse formaten.
Lijkt me uitermate geschikt voor de Archos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Mr_Groovy schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:54:
Ik zie dat veel mensen toch nog problemen met het converteren naar divx of xvid. Zelf gebruik ik standaard ( al 3 jaar ) Gordianknot http://www.doom9.org/index.html?/gknot-main3.htm. Ideaal programma om mpg2, of avi om te zetten naar mp4. Ook second pass encoden, audio tools, en subs. Werkt onderandere met virtualdub mod. :9
Het is allemaal eigenlijk al voorbij gekomen .... Als mensen problemen hebben met converteren, moeten ze ff 2 topics doorzoeken.... en AutoGK werkt heel relaxed idd, zeker in combi met DVD Decrypter ... Zie link....

http://gathering.tweakers...message/22990524#22990524

[ Voor 16% gewijzigd door BaT op 06-05-2005 22:06 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag voor 240 euro een gmini 400 gekocht in frankrijk. maar kwam er achter dat de lijningang adapter er niet bij zat(was showmodel). ik vroeg me af of je dat dingetje ergens kan krijgen, kan het op de website van archos niet vinden. hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:06:
Ik heb vandaag voor 240 euro een gmini 400 gekocht in frankrijk. maar kwam er achter dat de lijningang adapter er niet bij zat(was showmodel). ik vroeg me af of je dat dingetje ergens kan krijgen, kan het op de website van archos niet vinden. hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Volgens mij krijg je die erbij als je een extra setje kabels koopt.
Kijk eens op de site van Archos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:41:
ik heb misschien wat posts gemist, maar is dit niks voor jou :
GigaVideo 70 set Silver Line
wat is dit precies is het te bekijken op een site ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:46:
[...]

wat is dit precies is het te bekijken op een site ??
Tik het ns in op Google, dan houden we het hier bij de Gmini 400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm. ik heb hier een filmpje: een Winamp Media File; divx codec. Geluidsindeling: mpeg layer 3, 29 frames/sec. 129kbsec, 24 bits. Maar toch speelt hij deze niet af op de gmini; weten jullie de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 08:35:
Hmmm. ik heb hier een filmpje: een Winamp Media File; divx codec. Geluidsindeling: mpeg layer 3, 29 frames/sec. 129kbsec, 24 bits. Maar toch speelt hij deze niet af op de gmini; weten jullie de oplossing?
Ik heb ook al problemen met sommige Divx files, misschien ligt het aan de Divx codec (verkeerde versie) of de Gmini kan die 29fps niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Waarschijnlijk maakt het filmpje gebruik van geavanceerdere DivX instellingen die de Gmini niet ondersteunt, zoals Quarter Pixel bij XviD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het apparaatje eindelijk ook in huis met een hoesje van Case Logic (9,00 Euro bij Alternate), hier een 2 foto's van het hoesje :

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bdevos/Hoesje-Gmini-400-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/bdevos/Hoesje-Gmini-400-2.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gmini400 speelt geen Divx 3 af... helaas.

laad je film in dit progje en kijk met welke divx codec je precies te maken hebt....
http://www.headbands.com/gspot/download.html

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bierrie, hoe groot wordt hij met dat hoesje, past hij nog gemakkelijk in je broek zak?
En welk model is het kan hem niet vinden op www.alternate.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het hoesje vinden op de alternatesite wanneer je zoekt naar dit type : MP3-tas MPC-3

Deze houder is gechikt voor bijna alle mp3 en andere digitale muziek dragers, het weer bestendige materiaal beschermt uw apparaat.al cushions and protects delicate electronics
Afmetingen: 8,2 x 13 x 2 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het simpel gehouden, een pda screen protector gekocht en afgeknipt op maat :P
En dan nog een gewoon hoesje dat er rond past gekocht maar zoiets lijkt me praktischer, alhoewel dat zo'n screen protector ook wel zijn nut heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Kan het kloppen dat ik heb gelezen dat je er ook mee kan opnemen vanaf de tv?
Dit zou wel heel mooi zijn. Ik ga hem volgende week ook kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

-Morris- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:51:
Kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
Ik koop hem alsnog. Zoveel mooie revieuws gezien. En zoveel blije mensen.
Hunt hunt hunt....gadget-hunt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
-Morris- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 12:51:
dan heb je het over de AV4xx serie, die kan dat juist wel

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

-Morris- schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:50:
Ik koop hem alsnog. Zoveel mooie revieuws gezien. En zoveel blije mensen.
Hunt hunt hunt....gadget-hunt 8)7
Het is dan ook een geweldig ding :)
Waarom zou je van de tv willen opnemen als je films, series en ander beeldmateriaal op internet kunt downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
idd RoD......Ney ik koop niet die nieuwe.....Tikkeltje duurder en ik ben ook maar een student :S

Ik wou eerst een iRiver 320 kopen. Tot ik veel lof hoorde over de gmini. Dus ja.

[ Voor 31% gewijzigd door -Morris- op 11-05-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net zoals ik :p ik vond de h300 eerst ook het ultieme apparaat tot ik hoorde dat de videoafspelemogelijkheden 2 keer niks zijn! En er geen tv out aan is enzovoort...
Wel vind ik het spijtig da we geen lyrics kunnen draaien en txt's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m ook!! echt supervette gadget :9~

trouwens iedereen aan wie ik m heb laten zien vind dat ook :*)

ik _moet_ gewoon even kwijt hoe gaaf ie is!!! (super dus he _/-\o_ )
dr is misschien een klein nadeeltje en dat is dan de batterij: ik had m helemaal leeg gespeeld waarna hij 4 uur moest laden voor ie weer vol zat. dat vond ik best wel jammer.
maar desalniettemin SUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 19:21:
ik heb m ook!! echt supervette gadget :9~

trouwens iedereen aan wie ik m heb laten zien vind dat ook :*)

ik _moet_ gewoon even kwijt hoe gaaf ie is!!! (super dus he _/-\o_ )
dr is misschien een klein nadeeltje en dat is dan de batterij: ik had m helemaal leeg gespeeld waarna hij 4 uur moest laden voor ie weer vol zat. dat vond ik best wel jammer.
maar desalniettemin SUPER
Die laadtijd geld voor de meeste mp3spelers hoor, ik vind dat ie helemaal niet lang er over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
Nou, na vorige week het hele topic (!) gelezen te hebben was ik toch overtuigd van de superioriteit van de Gmini, en gisteren kwam-ie dan binnen...

Inderdaad een geweldig apparaat! Ik vind de oordopjes niet eens zo slecht, maar ik heb nog niet veel subtiele muziek geluisterd. Die nieuwe firmware pakt inderdaad de meeste codecs, dus dat is ook super (Alleen AC3 5.1 audio even hercoderen naar mp3). Ik heb maar het hoesje van infusionthreads.com besteld, dat leek me een mooie.

Toch een vraagje: Ik het deel 1 topic las ik over het battery pack van Gnixon. Ik zag er ook 1 op http://www.datamind.co.uk/, maar die kost 40 pond (excl verzendkosten) en er moeten 5 batterijen in, en met name dat vind ik erg onhandig.

Zijn er mensen die gedurende langere tijd zo'n 4.8V battery pack gebruikt hebben en blijft de Gmini accu het goed doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Ik heb een vraagje:
Ik denk erover de Gmini400 te kopen, maar weet er iemand of de afstandsbediening die standaard bij de Ipods zitten, ook op de Gmini400 zou werken? want ik heb een kapotte iPod liggen...

En hoe is de garanatie van Archos? werkt dat goed en soepel?

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zapp Brannigan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:43:
Ik heb een vraagje:
Ik denk erover de Gmini400 te kopen, maar weet er iemand of de afstandsbediening die standaard bij de Ipods zitten, ook op de Gmini400 zou werken? want ik heb een kapotte iPod liggen...

Lol, nee, die gaat niet werken op de Gmini 400.
De garantie zal ten eerste wel via de winkel gaan waar je em koopt, maar ik heb tot nog toe niet veel negatieve verhalen over Archos gehoord qua garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Ik hoorde ook dat er geen case bij de gmini 400 zit, zou je dan de standaard ipod case kunnen gebruiken?

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zapp Brannigan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 15:00:
Ik hoorde ook dat er geen case bij de gmini 400 zit, zou je dan de standaard ipod case kunnen gebruiken?
Ja, ik heb het geprobeerd, en die past prima :)
Eigenlijk is de Gmini net ietsjes te dik, maar dat moet geen probleem zijn, hij zit er gewoon lekker stevig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Zapp Brannigan schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 14:43:
/me Meldt! De garantie verloopt goed en soepel. De verlichting was kapot gegaan. Binnen drie en een halve week had ik een nieuwe (via winkel waar ik de speler gekocht had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04

Polycom

Poes van goud

Ligt ook aan de winkel.. al mijn archos het morgen niet meer doet ga ik naar de media markt en krijg ik een nieuwe.

Als je hem bij een webshop koopt dan ben je je apparaatje wel een week of 3 kwijt + in de meeste gevallen moet je ook nog de verzendkosten betalen.

[ Voor 14% gewijzigd door Polycom op 12-05-2005 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pu_Dy schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:03:
Ligt ook aan de winkel.. al mijn archos het morgen niet meer doet ga ik naar de media markt en krijg ik een nieuwe.

Als je hem bij een webshop koopt dan ben je je apparaatje wel een week of 3 kwijt + in de meeste gevallen moet je ook nog de verzendkosten betalen.
Je kunt em sowieso naar Archos opsturen, zij hebben wel een vlotte service, dus je bent em niet al te lang kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnixon
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-08 00:15
stat schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:53:

Zijn er mensen die gedurende langere tijd zo'n 4.8V battery pack gebruikt hebben en blijft de Gmini accu het goed doen?
Ik heb de mijne gemaakt, paar keer gebruikt en dat was het eigenlijk. Het lijkt mij ook niet echt zo verstandig om langere tijd een batterypack van 4.8v te gebruiken op een apparaat die normaal 5v nodig heeft, maar dat heb je vast al gelezen. Ook zal het niet zo goed voor het apparaat zelf zijn, want als je batterijen van je batterypack bijna op zijn zal je geen meldingkrijgen omdat ie denkt dat hij aan netstroom zit en kan hij dus zomaar plotseling uitvallen, wat heel slecht is voor een hdd.

[ Voor 74% gewijzigd door Gnixon op 13-05-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Gnixon schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 12:01:
[...]

en kan hij dus zomaar plotseling uitvallen, wat heel slecht is voor een hdd.
Dat heb ik meegemaakt met een PC harde schijf, idd dodelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pu_Dy schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 20:03:

Hoeveel heb jij betaald voor je gmini 400 in de Media Market ? Als ik me niet vergis 400 euro?
Ook wel een prijsverschil tussen de Media Market en online winkel
stat schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:53:

Ik heb de mijne gemaakt, paar keer gebruikt en dat was het eigenlijk. Het lijkt mij ook niet echt zo verstandig om langere tijd een batterypack van 4.8v te gebruiken op een apparaat die normaal 5v nodig heeft, maar dat heb je vast al gelezen. Ook zal het niet zo goed voor het apparaat zelf zijn, want als je batterijen van je batterypack bijna op zijn zal je geen meldingkrijgen omdat ie denkt dat hij aan netstroom zit en kan hij dus zomaar plotseling uitvallen, wat heel slecht is voor een hdd.
Heb al voorgehad dat de gmini z'n harde schijf uitviel toen ik een playlist wou maken die 500 liedjes in een map er direct moest aan toevoegen. Spijtig genoeg had ik niet naar de batterijmeter gekeken en was de harde schijf bij 200 blijven steken. De batterij was zo plat als het amar zijn kon maar hij dedecteerde het niet omdat de cpu volledig in gebruik was.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb in december 2004 mijn gmini gekocht bij de mediamarkt voor 350 euro. Op dat moment was hij 310 euro bij bbsnederland. Maar ik heb voor de mediamarkt gekozen, vanwege de service toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

344 euro t.d.t

was een aanbieding.. 1 dag voor kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he raar in de media market in brussel stond de gmini voor 400 euro te koop :s
zal verschil op zitten van media market tot media market zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 22:07:
he raar in de media market in brussel stond de gmini voor 400 euro te koop :s
zal verschil op zitten van media market tot media market zeker
Het is inderdaad best mogelijk dat ze in België andere prijzen hebben B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in belgie hebben ze sowieso hele andere prijzen en zag ik de gmini100 nog liggen voor 250 euro oid begin januari.
maar Mediamarkten in nederland concurreren onderling ook. Ik wist dat hij 350 in rotterdam was, maar ik was toevallig in Den Haag. Dus ik wilde hem daar kopen. Was hij daar 400. Dus ik vragen, zij bellen of het een algemene aanbieding voor heel nederland was en dat was zo :). Dus ik hem meegekregen voor 350 en zij de bordjes allemaal vervangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag.... ik was laatst (week of 2 geleden) ook in de mediamarkt, maar als ik me niet vergis wassie daar 400,- (helaas) kep m toen maar bij direqt vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is bekend dat de verschillende Mediamarkten andere prijzen kunnen hanteren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sowieso die 350 euro was een aanbieding, ze hadden er toen werkelijk 100 opgestapeld. en wat ik iid zei rod.. ze concurreren onderling flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de batterij. (voor het geval het nog niet besproken is in deze lange thread)
Er zit een 'PL-355585' batterij in van 1550mAh.
Ik heb deze vervangen door een Ipod Gen1 batterij van 2100mAh. Is een klein beetje dikker maar past wel (je moet wel een beetje handig zijn met solderen en zo). Heb hem bij http://www.ipodupgrade.nl/ vandaan.
Op Gmini400.com is er ook info over; Er schijnt ook een 2200mAh te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:11:
Over de batterij. (voor het geval het nog niet besproken is in deze lange thread)
Ik heb deze vervangen door een Ipod Gen1 batterij van 2100mAh. Is een klein beetje dikker maar past wel (je moet wel een beetje handig zijn met solderen en zo). Heb hem bij http://www.ipodupgrade.nl/ vandaan.
Leuk dat je die kan vervangen :)
Vind het alleen jammer dat je er voor moet solderen, daar vertrouw ik mezelf niet helemaal mee, en je ben je garantie ook kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je verbeteringen waarnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:39:
[...]

kan je verbeteringen waarnemen?
Lijkt me wel met een batterij die 1,5x zo sterk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, probleem is dat ik nu even zo'n 3.5 uur per dag trein (zonder vertraging). Die grotere batterij trekt dat wel. Die orginele net niet/wel (bij films dan he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:38
en muziek? of heb je dat nog niet geprobeerd? want +15 uur muziek luisteren lijkt me ook wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, muziek weet ik niet. Maar misschien kun je't berekenen.
Nieuwe batterij is 33% meer dan orginele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:36:
Nee, muziek weet ik niet. Maar misschien kun je't berekenen.
Nieuwe batterij is 33% meer dan orginele.
Zou je er een keer een batterijtest mee kunnen doen?
Gewoon van 's morgens vroeg tot 's avonds laat laten lopen, en kijken hoe lang ie het uithoud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe 1550 mAh? Archos zegt zelf dat er een batterij in zit die 1300 mAh levert!
Spreekt mekaar tegen!
Moet daar veel worden aan gesoldeerd? ik dacht dat het gewoon een fiche was...
(Als je wilt een batterijtest doen zoals de andere al vragen...)
Hoe lang moet je nu opladen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 17:12 . Reden: Zoek dat zelf uit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zitten zoeken naar batterij-specificaties van de Gmini maar niks kunnen vinden. Zal wel niet goed gezocht hebben. In ieder geval, op de orginele Gmini400 batterij staat dus die PL-355585 en volgens de spec (google) is dat 1550mAh.
Op de Gmini400.com site staat dat er iemand de orginele draden heeft doorgeknipt (pas daarmee op! - kortsluitng en zo) en de draadjes van de nieuwe batterij eraan gedraaid heeft en daarna ingetaped. Het geheel werd te dik en hij had nu een 0.5mm gap bij de play toets dus dat moest nog een vervolg hebben.
Ik heb de HD eruitgetrokken, de batterij eruitgesoldeerd en de nieuwe eraan gesoldeerd. Die nieuwe heeft veel kortere draadjes maar dat is geen probleem - je moet de batterij gewoon 180graden draaien.
De soldeerpads voor de batterij zijn voldoende groot, mits je de juiste spullen hebt.
Openen van de Gmini is een beetje tricky maar lukt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh sorry, kan de edit button niet vinden,
Opladen - zou het niet weten. Druk hem des avonds erin en des ochtends istie klaar :)
Even voor de statistieken en omdat ik te lui ben om door de hele thread te gaan....

...Wat zijn de record-tijden nu qua opladen, play-video-only en play-music-only?

Anyway, die batterij test wordt lastig - ik gebruik hem (nu) nog te vaak - straks heb ik een lege batterij in de trein WTF!$#$@@. Ik probeer wel een test te doen, maar dan aangepast aan mijn reispatroon. Zal dus niet een aan-een-stuk-door-test worden. Ik zet hem uit en bij de terugreis laat ik hem aan tot ie uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net video only getest (LCD/backlight aan)
- 2 uren film
- 8 uur uit geweest
- 4uur + 15 minuten film daarna auto-switch-off

dus met 2100mAh batterij meer dan 6 uren continu video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:13:
net video only getest (LCD/backlight aan)
- 2 uren film
- 8 uur uit geweest
- 4uur + 15 minuten film daarna auto-switch-off

dus met 2100mAh batterij meer dan 6 uren continu video.
Das erg netjes :)
Zou je ook muziek ns willen testen? daar ben ik vooral benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Ik dus echt niet mijn gmini open maken en solderen etc..
Call me a n00b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:31:
Ik heb zitten zoeken naar batterij-specificaties van de Gmini maar niks kunnen vinden. Zal wel niet goed gezocht hebben. In ieder geval, op de orginele Gmini400 batterij staat dus die PL-355585 en volgens de spec (google) is dat 1550mAh.
Op de Gmini400.com site staat dat er iemand de orginele draden heeft doorgeknipt (pas daarmee op! - kortsluitng en zo) en de draadjes van de nieuwe batterij eraan gedraaid heeft en daarna ingetaped. Het geheel werd te dik en hij had nu een 0.5mm gap bij de play toets dus dat moest nog een vervolg hebben.
Ik heb de HD eruitgetrokken, de batterij eruitgesoldeerd en de nieuwe eraan gesoldeerd. Die nieuwe heeft veel kortere draadjes maar dat is geen probleem - je moet de batterij gewoon 180graden draaien.
De soldeerpads voor de batterij zijn voldoende groot, mits je de juiste spullen hebt.
Openen van de Gmini is een beetje tricky maar lukt wel.
Ik wil je het enkel zeggen maar kortsluiting van Li-ion batterijen kan explosies veroorzaken :P (Al eens uitgeprobeert. Een oude batterij van een gsm volledig ontleed dat er juist nog de cel overbleef, kortgesloten en door het raam gegooid, het resultaat was nogal explosief >:) ) Don't try this at home zou ik zeggen. Dus zorg er zeker voor dat je geen kortsluiting maakt. De batterijen zijn wel van een schakeling voorzien die kortsluiting onmogelijk maken maar helemaal op betrouwen doe je beter niet ;). Moet wel toegeven, het was spectaculair! :)

6 Uur video wat is het verschil? Één uurtje? Denk je dat we daarom een nieuwe batterij kopen?
Als deze batterij versleten is moet archos die maar vervangen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Pu_Dy schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:36:
Ik dus echt niet mijn gmini open maken en solderen etc..
Call me a n00b :)
Denk dat dit wel voor de meeste mensen geld :P
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:24:
[...]

6 Uur video wat is het verschil? Één uurtje? Denk je dat we daarom een nieuwe batterij kopen?
Als deze batterij versleten is moet archos die maar vervangen :P
1 Uur video is 2,5 uur muziek? dat maakt het toch wel de moeite waard, dan haal je zon 15 uur uit je batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Hmmm , ik vind de batterij duur zoals hij nu is prima, en ga zeker niet nu ik nog in garantie zit klooien (lees : solderen) in me Gmini. Straks gebeurd er iets lulligs (wat niks met die batterij mod heeft te maken) en dan kan ik fluiten naar me garantie. Nee het is zo prima voorlopig... misschien over een jaartje, als de originele accu niet meer zo goed presteerd (als dat uberhaubt het geval is over een jaar).

Tenminste, zo denk ik erover.

PS: Maar toch leuk dat het wel kan :D Leuk dat mensen met dit dingetje klooien. Lees ook wel eens topics op got over andere mp3/hdd players, maar bij de Gmini wordt er het meest geklooid met het ding ! Keep up the good work _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door BaT op 17-05-2005 23:19 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BaT schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:17:
Hmmm , ik vind de batterij duur zoals hij nu is prima, en ga zeker niet nu ik nog in garantie zit klooien (lees : solderen) in me Gmini. Straks gebeurd er iets lulligs (wat niks met die batterij mod heeft te maken) en dan kan ik fluiten naar me garantie. Nee het is zo prima voorlopig... misschien over een jaartje, als de originele accu niet meer zo goed presteerd (als dat uberhaubt het geval is over een jaar).

Ik ben het met je eens.
Misschien dat Archos binnenkort ns met een batterijvervang dienst komt, ik ben best bereid er voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n bevindingen gemeld - doe er je voordeel mee (of niet he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mn afstandsbediening is stuk :(

Er zit waarschijnlijk een breuk in de kabel, dus dat wordt RMA.
Alleen ben ik zo stom geweest om het aankoopsbewijs niet te bewaren :/

Zou ik em eventueel ook zonder aankoopsbewijs naar Archos op kunnen sturen? of moet ik het eerst ns bij de winkel waar ik em gekocht heb proberen?

* RoD baalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Overigens voor de mensen die nog een standaard beeld hebben van de batterij in de gmini400: Deze is plat. Voor het open maken heb je een speciaal klein schroevendraaiertje nodig (te halen bij de elektronica speciaalzaak) en dan zie je meteen de accu zitten. Door het open maken kun je dag zeggen tegen je garantie, let daar dus wel op.
RoD schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:12:
Mn afstandsbediening is stuk :(

Er zit waarschijnlijk een breuk in de kabel, dus dat wordt RMA.
Alleen ben ik zo stom geweest om het aankoopsbewijs niet te bewaren :/

Zou ik em eventueel ook zonder aankoopsbewijs naar Archos op kunnen sturen? of moet ik het eerst ns bij de winkel waar ik em gekocht heb proberen?

* RoD baalt
Bij je Archos AB zit een garantiebewijs. Lees die even door. Ik zou die kopieren en de echte icm je kapotte remote richting Archos Frankrijk sturen. Volgens mij zijn ze best soepel bij Archos :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wwillem schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:29:

[...]

Bij je Archos AB zit een garantiebewijs. Lees die even door. Ik zou die kopieren en de echte icm je kapotte remote richting Archos Frankrijk sturen. Volgens mij zijn ze best soepel bij Archos :).
Nooit opgevallen, maar je zou wel gelijk kunnen hebben ja :)
Ff kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of je via de Gmini 400 ook je CF kaart kan leegmaken? of kan je alleen ervan lezen en niet knippen?

Zit namelijk te twijfelen tussen de Gmini 400, de iRiver H320 en de Samsung YH-J70 (via de postbank). Qua prijs zitten ze allemaal erg dicht bij elkaar, alleen qua performance??
De Samsung en de iRiver springen er bij mij erg uit door de levensduur van de accu, die toch een stuk langer meegaan. Daarentegen vind ik de looks van de Gmini een stuk beter en het erg handig dat ik m'n foto's van m'n camera zou kunnen afhalen (als dit mogelijk is...). Omdat ik 2 keer per week ong 5 uur aan het reizen ben, moet de accu het natuurlijk wel vol houden van de Gmini. En na een paar maanden gebruik, werkt de accu dan nog even lang?

Nou, ik hoop dat iemand wat nuttige informatie voor me heeft, dat ik de knoop kan doorhakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:50:
Weet iemand toevallig of je via de Gmini 400 ook je CF kaart kan leegmaken? of kan je alleen ervan lezen en niet knippen?

Zit namelijk te twijfelen tussen de Gmini 400, de iRiver H320 en de Samsung YH-J70 (via de postbank). Qua prijs zitten ze allemaal erg dicht bij elkaar, alleen qua performance??
De Samsung en de iRiver springen er bij mij erg uit door de levensduur van de accu, die toch een stuk langer meegaan. Daarentegen vind ik de looks van de Gmini een stuk beter en het erg handig dat ik m'n foto's van m'n camera zou kunnen afhalen (als dit mogelijk is...). Omdat ik 2 keer per week ong 5 uur aan het reizen ben, moet de accu het natuurlijk wel vol houden van de Gmini. En na een paar maanden gebruik, werkt de accu dan nog even lang?

Nou, ik hoop dat iemand wat nuttige informatie voor me heeft, dat ik de knoop kan doorhakken :D
De batterij van de Gmini is ook best goed, die haalt bij mij met gemak de 12 uur.
Terwijl de speler van iRiver de opgegeven 16 uur niet haalt.
Onder normale omstandigheden werkt de batterij nog prima na een paar maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Laatst online: 20:42
mijn Iriver haalt ongveer 12-14 uur uit maar de kunst is om niet heel de tijd het scherm aan te laten gaan. dus niet te veel skippen enz.

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:17:

PS: Maar toch leuk dat het wel kan :D Leuk dat mensen met dit dingetje klooien. Lees ook wel eens topics op got over andere mp3/hdd players, maar bij de Gmini wordt er het meest geklooid met het ding ! Keep up the good work _/-\o_
hahaha da's een goeie :P zit wel iets in

O ja iRiver scoort zoiezo goed voor de batterij (heb dat ding al in m'n handen gehad). Werkt prima maar is nogal dik...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:50:
kan je dit even uitleggen dan probeer ik precies wat je vraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:17:
[...]

kan je dit even uitleggen dan probeer ik precies wat je vraagt :)
Als je bijvoorbeeld foto's op je CF kaart hebt, en em op je Gmini aansluit, wil hij de CF kaart leeg maken.
Dus dat er na het overpompen van de foto's naar je Gmini geen foto's meer op je CF kaart staan.

Zo duidelijk? :>

EDIT: Volgens mij kan het niet, maar ik weet het niet zeker, ik heb lang geleden ns een CF kaart aangesloten, maar ik ben vergeten wat je nou precies kon doen :P
In ieder geval had je wel Dual Browser, erg handig, en erg overzichtelijk :9

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 19-05-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee... net geporobeerd. Je hebt de copy, copy all en info functie daarbij. Maar waarom zou je dat willen? Je fototoestel kan toch deleten of formattne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 00:09:
nee... net geporobeerd. Je hebt de copy, copy all en info functie daarbij. Maar waarom zou je dat willen? Je fototoestel kan toch deleten of formattne?
Dat bedacht ik me ook, een paar uur nadat ik die post had gedaan.. ff vergeten 8)7 8)7
In ieder geval bedankt voor het proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb een paar video's die Divx V3 zijn, klopt het dat de Gmini die niet ondersteund? :? ze doen het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat je een iPod kan opladen met solio, ook gsm's enzovoort kunnen wordne opgeladen op zonne energie. Het apparaat kan 4 tot 12 volt leveren.
Zou dit ook lukken op de Gmini?
http://www.solio.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:26:
Ik heb een paar video's die Divx V3 zijn, klopt het dat de Gmini die niet ondersteund? :? ze doen het in ieder geval niet.
gmini ondersteunt geen divx 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 17:36:
[...]

gmini ondersteunt geen divx 3.
Aha, dat dacht ik al.
Kan ik ze alsnog gaan converteren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn archos wilt niet eens meer aan...

Ik probeer de archos aan te zetten met de power on knop, er brand zelfs geen ledje, niks doet het. Ik heb ook nog geprobeerd de archos op te laden en hem daarna aan te zetten, maar dit werkte ook niet. weet iemand een oplossing voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:29:
Mijn archos wilt niet eens meer aan...

Ik probeer de archos aan te zetten met de power on knop, er brand zelfs geen ledje, niks doet het. Ik heb ook nog geprobeerd de archos op te laden en hem daarna aan te zetten, maar dit werkte ook niet. weet iemand een oplossing voor dit probleem.
Wat heb je met je Gmini uitgespookt? :P
Als je zelf niks verkeerd gedaan hebt kun je em RMA sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 23 mei 2005 @ 15:12:
[...]

Wat heb je met je Gmini uitgespookt? :P
Als je zelf niks verkeerd gedaan hebt kun je em RMA sturen.
ik heb niks gedaan met dat ding, en toch doet hij dit. ik snap er niks van :?

waarschijnlijk stuur ik hem morgen ofzo op, want dit is niet normaal, waar kan ik zien waar hij heengestuurd moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 18:46:
[...]

ik heb niks gedaan met dat ding, en toch doet hij dit. ik snap er niks van :?

waarschijnlijk stuur ik hem morgen ofzo op, want dit is niet normaal, waar kan ik zien waar hij heengestuurd moet worden?
Werkt je gmini wel wanneer de oplader is aangekoppeld :? Zoja, zet hem dan eens aan en uit. Werkt de gmini daarna wel? Zonee, dan kan de batterij kapot zijn.

Mocht er absoluut geen leven meer in te bekennen zijn dan kun je RMA'en (mooi werkwoord :P) naar keuze naar:
• Winkel waar je hem gekocht hebt. Die stuurt hem door naar Archos.
Archos RMA service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen ik in de mediamarkt was zag ik m ook liggen en dacht ik laat ik m s aanzetten. eerst ging het scherm aan (normale opstartscherm) en binnen een seconde weer uit. ik weer proberen natuurlijk, toen gaf ie helemaal geen sjoegem meer.
ik denk toch ook dat het de batterij is want ik denk dat er veel mee gespeeld wordt in zo'n winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:16:
toen ik in de mediamarkt was zag ik m ook liggen en dacht ik laat ik m s aanzetten. eerst ging het scherm aan (normale opstartscherm) en binnen een seconde weer uit. ik weer proberen natuurlijk, toen gaf ie helemaal geen sjoegem meer.
ik denk toch ook dat het de batterij is want ik denk dat er veel mee gespeeld wordt in zo'n winkel
Das de batterij ja, wat wil je hier nou mee zeggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat ook al gehad dat de batterij zo plat was dat de klok niet meer werkte :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:00:
[...]

Werkt je gmini wel wanneer de oplader is aangekoppeld :? Zoja, zet hem dan eens aan en uit. Werkt de gmini daarna wel? Zonee, dan kan de batterij kapot zijn.

Mocht er absoluut geen leven meer in te bekennen zijn dan kun je RMA'en (mooi werkwoord :P) naar keuze naar:
• Winkel waar je hem gekocht hebt. Die stuurt hem door naar Archos.
Archos RMA service
Nee zelfs met de oplader erin werkt hij niet, wel blijft constant het ledje van chg branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
Volgens mij heb ik dat ook een keer gehad, ik heb hem toen een tijd laten opladen en toen weer geprobeerd en toen deed hij het gewoon weer. Batterij was gewoon te leeg.
Je moet hem ook kunnen resetten (dat is volgens mij al een keer in een van de 2 topics voorbij gekomen)

[ Voor 24% gewijzigd door JelleMan op 24-05-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm,

Ik krijg allemaal storing/ruis/hoge tonen als ik het draad van mn afstandsbediening bij de koptelefoonaansluiting wat beweeg.
Is dit draadbreuk, of iets anders?
Ik heb de klantenservice van de winkel waar ik em gekocht heb gemaild, en die zeggen dat draadbreuk niet onder garantie valt.

Weet iemand of ik in dit geval nog garantie krijg? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 15:45:
Hmm,

Ik krijg allemaal storing/ruis/hoge tonen als ik het draad van mn afstandsbediening bij de koptelefoonaansluiting wat beweeg.
Is dit draadbreuk, of iets anders?
Heb je dit niet met andere koptelefoons? Zonee: koptelefoon kaduuk -> nieuwe kopen (meteen een goede koptelefoon natuurlijk :P).

Heb je dit wel met andere koptelefoons? -> Gmini aansluiting stuk -> RMA'en. Valt onder garantie, wat de verkoper ook beweert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Wat je trouwens ook niet moet doen is je batterij opladen als er nog 20% inzit ofzo..
dan heb ik na de load echt een batterij duur van 7 uur ofzo :/

Dus het is beter als er nog maar een paar procent inzit of helemaal leeg.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.