Toon posts:

Webvertising ervaring

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 3.875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Zijn er alternatieven voor Adsense die ook pay per click betalen?

Ben namelijk ook uit adsense gezet en op zoek naar iets anders.
Werk al langer met tradedoubler, maar het PPC aanbod is vrij laag en zoek eigenlijk iets Internationaals.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2006 @ 12:38:
Zijn er alternatieven voor Adsense die ook pay per click betalen?

Ben namelijk ook uit adsense gezet en op zoek naar iets anders.
Werk al langer met tradedoubler, maar het PPC aanbod is vrij laag en zoek eigenlijk iets Internationaals.
http://publisher.testnet.nl/

Altijd wel een aantal ppc, maar het merendeel helaas niet..

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022

Verwijderd

Ik heb Google adsense er nu ook op staan sinds 3 weken maar mijn betalingen worden nog steeds ingehouden. Het heeft te maken met mijn belastings gegevens. Wat nu te doen?
Die wizard doorlopen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ben je ervan op de hoogte dat het eens per maand wordt uitbetaald wanneer de saldo hoger is dan $100? Als de saldo aan het einde van de maand lager is dan $100, dan wordt die gewoon opgespaard tot de volgende maand, etcetera :)

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:14:
Ik heb Google adsense er nu ook op staan sinds 3 weken maar mijn betalingen worden nog steeds ingehouden. Het heeft te maken met mijn belastings gegevens. Wat nu te doen?
Die wizard doorlopen?
Als je gewoon een particulier bent dan ben je niet belastingplichtig tot bedragen onder de x euro, je kan dat *ergens* in die wizzard aangeven.

@BalusC, inderdaad, maar deze msg kan ook opkomen, zeker in 't begin.

Verwijderd

Nog een vraagje. Ik heb de verwijzingen naar Firefox en Google Adsense op mijn site gezet in de vorm van de aangegeven logo's. Ik kan de logo's niet zien op mijn website, toch zie ik duidelijk de html code van die logo's in mijn pagina staan.
Kunnen alleen personen die logo's zien die geen Firefox op hun pc hebben staan en diegenen die geen gebruik maken van Google Adsense? Ik neem aan dat mijn ip gelogt is en dat ik die logo's daarom zelf niet kan zien.
Ze moeten er staan, namelijk helemaal onderaan mijn startpagina.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58

Mex

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:44:
Nog een vraagje. Ik heb de verwijzingen naar Firefox en Google Adsense op mijn site gezet in de vorm van de aangegeven logo's. Ik kan de logo's niet zien op mijn website, toch zie ik duidelijk de html code van die logo's in mijn pagina staan.
Kunnen alleen personen die logo's zien die geen Firefox op hun pc hebben staan en diegenen die geen gebruik maken van Google Adsense? Ik neem aan dat mijn ip gelogt is en dat ik die logo's daarom zelf niet kan zien.
Ze moeten er staan, namelijk helemaal onderaan mijn startpagina.
Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/x1g1kz.jpg

Verwijderd

Vreemd hoor, ik zelf zie die logo's niet. De overige zaken van Adsense zijn overigens wel zichtbaar op mijn site.

Verwijderd

Inderdaad vreemd. Misschien eens een andere advertentie aanmaken óf eens een andere locatie kiezen?

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 18:10
Hier mensen met ervaring met Doubleclick? Lees daar maar weinig over terwijl het erg veel gebruikt wordt.
Pagina: 1 2 3 Laatste