Nou ben wakker viel nog mee vanacht
dus ik zal het is af gaan puzzelen....
Verwijderd
Nog even denken wat ik doe dan.
Grats @ MetalMeijer, Ton Gorissen gister gespeeld voor u20, netjes
Nu nog hopen dat die van mij ook nog komt (Nordin Froijen), wordt iig wel gescout, helaas heeft ie een
vorm...
Nu nog hopen dat die van mij ook nog komt (Nordin Froijen), wordt iig wel gescout, helaas heeft ie een

Het krantje is klaar heb het doorgestuurd naar je damien dus als je dit leest en je hebt je mailbox nog niet na gekeken dan doen
haha
aardig dik bladje geworden deze keer 8 pagina's al weer. Denk dat het krantje al wel iets verbeterd is
Sinds deze week bestaat de vast redactie dan ook uit drie leden:
Damien
Tommilio
KdB
KdB heeft het stuk eredivisie onder zich genomen. Tommilio doet voornamelijk de wedstrijd van de week, zijn column en het weer. En springt zo nu en dan hier bij. Damien manusje van alles en onze perschef
Ik wens u allen weer veel leesplezier als damien het lampje ziet branden
aardig dik bladje geworden deze keer 8 pagina's al weer. Denk dat het krantje al wel iets verbeterd is
Sinds deze week bestaat de vast redactie dan ook uit drie leden:
Damien
Tommilio
KdB
KdB heeft het stuk eredivisie onder zich genomen. Tommilio doet voornamelijk de wedstrijd van de week, zijn column en het weer. En springt zo nu en dan hier bij. Damien manusje van alles en onze perschef
Ik wens u allen weer veel leesplezier als damien het lampje ziet branden
FF subtiel schopje, alhoewel ik denk dat ik zondag met mijn basisteam speel en niet met mijn traineesPewwy schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:23:
Nog ff een vraagje, ik moet woensdag dus tegen iemand uit 4 die zeker veel beter is en aankomende zondag tegen iemand die een stuk minder is. Is het nu handig om zondag veel risico te nemen door trainees op te stellen of kan ik beter gaan piccen en counteren in de volgende bekermatch?
Dat zou overigens betekenen dat ik 3 keer achter elkaar pic, aangezien ik de twee zondagen erna WO's heb. In dat geval kan ik komende zondag motsen en mijn tegenstander compleet vernederen
Verwijderd
Ik zou lekker piccen en counter/pressing spelen in beker. Dan kun je 'normal' spelen op zondag, motsen zou ik niet doen, hier heb je ook na 3 pic's nog last van en het levert je niets op.
Ik heb de teams niet bekeken, maar waarschijnlijk heb je tegen een IV geen schijn van kans.
Ik heb de teams niet bekeken, maar waarschijnlijk heb je tegen een IV geen schijn van kans.
Dat gevoel heb ik ook wel, het is dus jou tegenstander van zondag, en hij is echt een aantal maten te groot.
Waarom motsen als je het toch zou moeten kunnen winnen met je basis elf? Als je een goede coach zou hebben zou ik gewoon die andere wedstrijden erna lekker piccen en met een hoge ts de volgende tegenstanders verslaan.
Er zitten echt wel een paar gekken op de transfermarkt. Kopen ze een 17 jarige goed vleugel voor 175k, gaan ze een weekje conditie trainen en vervolgens zetten ze hem op de lijst voor 1.5 mil
Zou het een typfout zijn of zijn ze echt gestoord?
Er zitten echt wel een paar gekken op de transfermarkt. Kopen ze een 17 jarige goed vleugel voor 175k, gaan ze een weekje conditie trainen en vervolgens zetten ze hem op de lijst voor 1.5 mil
Zou het een typfout zijn of zijn ze echt gestoord?
[ Voor 37% gewijzigd door doodindegoot op 05-02-2005 13:40 ]
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Coach heeft slecht leiderschap, dus meer dan twee wedstrijden piccen heeft weinig nut. Ik kan altijd nog een nieuwe coach aannemen om het vast te houden, maar verwacht dit seizoen promotie en vind het aantrekken van een nieuwe coach om alleen leiderschap zonde van mijn geld
Verwijderd
O ja,Pewwy schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:37:
Dat gevoel heb ik ook wel, het is dus jou tegenstander van zondag, en hij is echt een aantal maten te groot.

Nou, ik verwacht zondag al geen kans te hebben!
Verwijderd
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Normaliter op de donderdag, maar door een foutje van mijn kant vandaag op de zaterdag!
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

Hij is pas 3 maanden actief binnen het HT-topic op gOt, maar is misschien nu al 1 van de meeste actieve Gotter's
, ok de actiefste! Damien2004 wist binnen 7 topics al meer post te versturen dan enig ander Gotter, hij voert dan ook al weken de Top-spammers lijst aan. Zoveel posts, in zo'n kort tijdsbestek, waar haalt die vent al die tijd vandaan!? Wat doet die heel de dag?? Kortom wie is de persoon achter Damien2004? Gerard Zwaneveld, 25 jaren oud heeft naar eigen zeggen eigenlijk 3 hobby's: Voetbal, Hattrick en Computers. Ok geen verrassing
maar hoe komt deze LogoosRUs dan bij hattrick?! Gerard: 'Ik las er over op GoT. Zat op mijn werk mijn dagelijkse bezigheden te doen'
. Ok die vent woont echt op gOt!
Binnen hattrick staat gerard bekend onder de nickname Damien79, manager van FC Schiedam. Met zijn ploeg is Gerard inmiddels gevorderd tot de 7de divisie van ons land. In de beker ging het echter minder voortvarend. De mannen van Damien moetsen in de eertse ronde reeds het onderspit delven. Steek deze manager dus een hart onder de riem, spam zijn gastenboek vol, want Damien2004 is deze week user van de week!!
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Ik kom uit het plaatsje Schiedam en vond FC Schiedam wel een leuke naam om mee te beginnen. Ik weet dat het later aangepast kan worden maar heb nog geen leuke andere naam. Je kan het een gebrek aan inspiratie noemen dat ik FC Schiedam heet.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Grootste blunder is het aankopen van te dure spelers met goed passen. Op het begin dacht ik dat passen de main skill was voor het middenveld. Gelukkig werd ik gered door H3!N die mij een aantal tips gaf. Ik heb de spelers nog kunnen verkopen met een beetje verlies en heb toen trainees gekocht. Al met al heb ik geluk gehad denk ik..
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Echt dansen heb ik nog niet kunnen doen. Ik was wel op een paar momenten in mijn eerste seizoen erg blij. Eerste moment was toen de toen der tijd nummer 1 AFC Blind werd vervangen 5 wedstrijden voor het eind door een nieuwe eigenaar. Dit gaf mij namelijk de mogelijkheid 2de te worden. Tweede moment was toen ik 2de werd en de laatste match ook wist te winnen. Ik wist dat ik iedereen kon verslaan op de nummer 1 na maar toch hou je in je achterhoofd dat de Hattrick engine ook wel eens op hol kan slaan waardoor het toch nog spannend blijft.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zo voor een andere cup indeling willen gaan, zoals al vaak besproken is. Per divisie of per 2 á 3 divisies. Ook zou ik wel gezichtjes bij de opstelling willen hebben maar dan zonder dat tooltje.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik zit vaak zondag bij mijn vriendin en dan moet ik wel eens alles uit de kast halen en heel lief zijn om achter haar laptop de wedstrijden te mogen volgen. Heb ook met 2de kerstdag een vriend gevraagd de tussenstanden door te smsen.
6. 8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uitgaat?
Hattrick is eeuwig, zolang de servers blijven bestaan zal het spelletje ook blijven bestaan. Ik denk alleen dat het financieële gedeelte Hattrick kan tackelen maar verders denk ik dat Hattrick voor eeuwig is.
7. Wat zou je graag anders zien binnen hattrick? Denk aan bijvoorbeeld
een beker per divisie, een champions league, eetstandjes bij het
stadion etc.
Een beker per divisie zoals eerder besproken. Ook zou ik wel meer statistieken willen zien. Bijvoorbeeld topscorder van de divisie, speler van de maand per divisie en beste speler van het jaar per divisie. Allemaal leuke extra.
8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum
Vrijwilligers. Ik weet dat al een hoop mensen vrijwillig wat doen maar het zijn wel steeds de zelfde denk ik. Ik vind dat als je een federatie van 200+ man heb dat je daar makkelijk uit een bak van 25 vrijwilligers kan grijpen. Toch vind ik dat de vrijwilligers die er nu zijn echt de federatie naar een hoogte punt brengen en er ook voor zorgen dat dit zo blijft. Ik hoop dat ik af en toe mijn steentje kan bijdragen aan dat succes.
Stel het jeugdpull systeem wordt veranderd, welke verandering zou jij dan invoeren? (je kan dus niet kiezen om geen veranderingen door te voeren)
Naast dat ik alle uber YP's bij mij zou laten uitkomen zou ik wel graag het
volgende willen zien. Ik zou bijvoorbeeld willen kiezen tussen verdediger, middenvelder
of spits zoals je nu al kan kiezen met keeper.
Je zou dan zeggen dat middenvelders de populaire keuze is maar dat zal snel bijtrekken
zodra het tekort aan verdedigers bijvoorbeeld toe neemt. Ik denk dat de balans wel te vinden is.
Wat zou voor jou een rede kunnen zijn om ooit met Hattrick te stoppen?
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Ottooo
Wil jij net als Damien2004 de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199
Damien2004 staat natuurlijk niet alleen bekend om zijn spammer-kwaliteiten. Deze LogoosRUs bezit meer kwaliteiten, hier een overzicht!
A2 United (502481)

arenus (508712)

hamZasport (212322)

Hoedjevanpapier's XI tal (143980)

Junior Stars (362199)

Komtie Gaatie (503273)

FC MicroMania (207967)

SandstorM (148839)

Tha Groove's (145318)

F.C. De Vuurvliegen (206203)

FC Schiedam (213570)

Need a logo!?? you know who to call!

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Normaliter op de donderdag, maar door een foutje van mijn kant vandaag op de zaterdag!
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de week : Damien2004

Hij is pas 3 maanden actief binnen het HT-topic op gOt, maar is misschien nu al 1 van de meeste actieve Gotter's

De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Ik kom uit het plaatsje Schiedam en vond FC Schiedam wel een leuke naam om mee te beginnen. Ik weet dat het later aangepast kan worden maar heb nog geen leuke andere naam. Je kan het een gebrek aan inspiratie noemen dat ik FC Schiedam heet.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Grootste blunder is het aankopen van te dure spelers met goed passen. Op het begin dacht ik dat passen de main skill was voor het middenveld. Gelukkig werd ik gered door H3!N die mij een aantal tips gaf. Ik heb de spelers nog kunnen verkopen met een beetje verlies en heb toen trainees gekocht. Al met al heb ik geluk gehad denk ik..
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Echt dansen heb ik nog niet kunnen doen. Ik was wel op een paar momenten in mijn eerste seizoen erg blij. Eerste moment was toen de toen der tijd nummer 1 AFC Blind werd vervangen 5 wedstrijden voor het eind door een nieuwe eigenaar. Dit gaf mij namelijk de mogelijkheid 2de te worden. Tweede moment was toen ik 2de werd en de laatste match ook wist te winnen. Ik wist dat ik iedereen kon verslaan op de nummer 1 na maar toch hou je in je achterhoofd dat de Hattrick engine ook wel eens op hol kan slaan waardoor het toch nog spannend blijft.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zo voor een andere cup indeling willen gaan, zoals al vaak besproken is. Per divisie of per 2 á 3 divisies. Ook zou ik wel gezichtjes bij de opstelling willen hebben maar dan zonder dat tooltje.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik zit vaak zondag bij mijn vriendin en dan moet ik wel eens alles uit de kast halen en heel lief zijn om achter haar laptop de wedstrijden te mogen volgen. Heb ook met 2de kerstdag een vriend gevraagd de tussenstanden door te smsen.
6. 8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uitgaat?
Hattrick is eeuwig, zolang de servers blijven bestaan zal het spelletje ook blijven bestaan. Ik denk alleen dat het financieële gedeelte Hattrick kan tackelen maar verders denk ik dat Hattrick voor eeuwig is.
7. Wat zou je graag anders zien binnen hattrick? Denk aan bijvoorbeeld
een beker per divisie, een champions league, eetstandjes bij het
stadion etc.
Een beker per divisie zoals eerder besproken. Ook zou ik wel meer statistieken willen zien. Bijvoorbeeld topscorder van de divisie, speler van de maand per divisie en beste speler van het jaar per divisie. Allemaal leuke extra.
8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum
Vrijwilligers. Ik weet dat al een hoop mensen vrijwillig wat doen maar het zijn wel steeds de zelfde denk ik. Ik vind dat als je een federatie van 200+ man heb dat je daar makkelijk uit een bak van 25 vrijwilligers kan grijpen. Toch vind ik dat de vrijwilligers die er nu zijn echt de federatie naar een hoogte punt brengen en er ook voor zorgen dat dit zo blijft. Ik hoop dat ik af en toe mijn steentje kan bijdragen aan dat succes.
De wisselvraag van de vorige week
Stel het jeugdpull systeem wordt veranderd, welke verandering zou jij dan invoeren? (je kan dus niet kiezen om geen veranderingen door te voeren)
Naast dat ik alle uber YP's bij mij zou laten uitkomen zou ik wel graag het
volgende willen zien. Ik zou bijvoorbeeld willen kiezen tussen verdediger, middenvelder
of spits zoals je nu al kan kiezen met keeper.
Je zou dan zeggen dat middenvelders de populaire keuze is maar dat zal snel bijtrekken
zodra het tekort aan verdedigers bijvoorbeeld toe neemt. Ik denk dat de balans wel te vinden is.
De nieuwe wisselvraag
Wat zou voor jou een rede kunnen zijn om ooit met Hattrick te stoppen?
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Ottooo
Wil jij net als Damien2004 de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199
Damien2004 staat natuurlijk niet alleen bekend om zijn spammer-kwaliteiten. Deze LogoosRUs bezit meer kwaliteiten, hier een overzicht!
A2 United (502481)

arenus (508712)

hamZasport (212322)

Hoedjevanpapier's XI tal (143980)

Junior Stars (362199)

Komtie Gaatie (503273)

FC MicroMania (207967)

SandstorM (148839)

Tha Groove's (145318)

F.C. De Vuurvliegen (206203)

FC Schiedam (213570)

Need a logo!?? you know who to call!

Jeetje een hele pagina spam over mijn persoontje
jammie 
Ik heb ook goed nieuws
DE NIEUWE YOU'VE GOT MAIL IS ER!!!
Download hem hier!!
Als Brainpower of Wumaster hem even op de GoT site kan zetten en als de GoT promoter even op HT een berichtje kan posten dat het nieuwe krantje er is dan ben ik weer een blij man
Kom maar op met die 1000 hits in 2 dagen
Ik heb ook goed nieuws
DE NIEUWE YOU'VE GOT MAIL IS ER!!!
Download hem hier!!
Als Brainpower of Wumaster hem even op de GoT site kan zetten en als de GoT promoter even op HT een berichtje kan posten dat het nieuwe krantje er is dan ben ik weer een blij man
[ Voor 3% gewijzigd door Swanfield op 05-02-2005 15:45 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
1000 hits moet lukken
hoop ik 
leuke 8 bits trouwens top werk weer
leuke 8 bits trouwens top werk weer
Ja idd de 8 bits is super! komt natuurlijk ook omdat ik er in staat

Haha nee hoor
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ghehe mijn reactie was ook gericht op onze mede-vrijwilliger
Hey, teamnaam is FC MicroMania, en niet micromaniacs, teamid klopt ook niet
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
mijn fout, is reeds veranderd!SpeedAddict schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 15:59:
Hey, teamnaam is FC MicroMania, en niet micromaniacs, teamid klopt ook niet
Krantje
Verwijderd
Heeft iedereen hier overheen gelezen ofzo???
Hulde voor Eijkenova!!!!
Hulde voor Eijkenova!!!!
@ krantje: hij is weer superLittle Bear schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:12:
*****************GoT Cup*****************************
Even kort de situatie uitleggen.
Over een dikke 7 weken begint de GoT Cup alweer. Toevallig vertrek ik rond die periode ook voor 3 maanden naar Barcelona. Waar ik ga wonen heb ik geen internet toegang. Het spreekt natuurlijk ook voor zich dat ik geen cup ga organiseren vanuit internet cafes.
Ik heb een toegewijde kerel gevonden die de cupgeit functie maar al te graag wil overnemen. Zijn GoT naam ontglipt me nu even, maar zijn team name is sv Levico! Ga allemaal even zijn gastenboek volspammen!
@ krantje:
hoop dat jullie de kwaliteit hoog kunnen houden!
Dat 8-bits is wel leuk
Mooie logo's Damien
Even mijn verslagje van mijn eerste 5 hattrick dagen van mijn leven. Ik heb na een maand en nog wat weekjes eindelijk me team ontvangen op de 1ste
Op de 3de speelde ik mijn eerste wedstrijd, welke ik met 5-2 won van een andere club die bij mij in X.403 speelt. Sindsdien heb ik 6 trainees aangeschaft, waarvan er 4 19 jaar jong zijn en 2 18 jaar jong. Veel 18jarige of een 17jarige heb ik helaas het geld niet voor
Ook heb ik voor op de zondagen een keeper gekocht met keeperskill redelijk en een TSI van 2130, ik denk dat het ruim voldoende is om te kunnen overleven in X, waarvan de helft in mijn divisie/competitie nog eens niks heeft gedaan ook. Voor op de woensdagen heb ik een andere keeper aangeschaft, was meer een impuls aankoop eigenlijk, ben niet zo tevree over die keeper maarja, van fouten leer je
Ook heb ik een nieuwe verdediger gekocht met skill redelijk (en uitstekende conditie, mooi meegenomen) omdat ik alleen verdedigers had met skill zwak, slecht of matig. Trainingstijl beslist (al was ik zo dom om de verkeerde voor afgelopen training te kiezen
)
Opstelling gefixed voor morgen, sterkste team ingesteld. Aangezien mijn opstelling vele malen sterker is dan afgelopen woensdag (en ik moet weer tegen dezelfde club) en ik van 17,5 naar 25,5 ster ben gegaan (al is dat aantal sterren in de wedstrijd niet helemaal zeker
) en die andere club sindsdien niks meer heeft gedaan, heb ik er wel vertrouwen in om te winnen.
Ik speel in X.403 , me club is truStopia Ballers (please, geen commentaar
) id: 766893
Zo dit was mijn korte hattrick geschiedenis
Even mijn verslagje van mijn eerste 5 hattrick dagen van mijn leven. Ik heb na een maand en nog wat weekjes eindelijk me team ontvangen op de 1ste

Opstelling gefixed voor morgen, sterkste team ingesteld. Aangezien mijn opstelling vele malen sterker is dan afgelopen woensdag (en ik moet weer tegen dezelfde club) en ik van 17,5 naar 25,5 ster ben gegaan (al is dat aantal sterren in de wedstrijd niet helemaal zeker
Ik speel in X.403 , me club is truStopia Ballers (please, geen commentaar
Zo dit was mijn korte hattrick geschiedenis
@trustie je bent eerst begonnen met hockey arena en toen pas met hattrick? De meeste gotters die beiden spelen begonnen zeker weten andersom.
Of stond je op de lange wachtlijst en duurde het een tijdje?
Of stond je op de lange wachtlijst en duurde het een tijdje?
Ik stond sinds 26 december 2004 op de wachtlijst, hockeyarena speelde ik toen nog niet
Maarja ik speel dus HA in principe eerder dan HT ja want daar had ik eerder een account
Verwijderd
Woehoe, misschien toch moeten overschakelen naar scoren-training. Het is weliswaar niet mijn speler, maar het voelt toch een beetje als mijn zoon.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:40:
Nu nog hopen dat die van mij ook nog komt (Nordin Froijen), wordt iig wel gescout, helaas heeft ie eenvorm...
woeiAppie ter Heine (54931640) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 510
Loon: 809 €/week
Eigenaar: Watergraafsmeer Wanderers
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
waarom issie nou negentien alleen
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Verwijderd
en alweer een lekkere YP
Barry Duivenbode [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 480 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
@ J_Du_pee: jammer dat ie 19 is
Barry Duivenbode [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 480 , 17 jaar, redelijk in vorm
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
@ J_Du_pee: jammer dat ie 19 is
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 02:21 ]
De mijne is het niet eens waard om neer te zetten. Ben benieuwd wanneer mijn jeugdopleiding naar uitstekend gaat.
De mijne heeft ook gespeeld afgelopen woensdag, Toine Festen. Met 7,5* en 2 reddingen deed hij het niet slecht.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:40:
Nu nog hopen dat die van mij ook nog komt (Nordin Froijen), wordt iig wel gescout, helaas heeft ie eenvorm...
YP was weer te slecht om hier te vermelden...
en voor de 21e keer op rij een slechte pull
aaah kan krantje niet lezuh, zit op de laptop... naja, maandag weer een dag op kantoor 
ieder geval weer mooie actie
* yared is echt trots dat de 8bits weer een nieuw leven heeft gekregen, blijft toch het origineelste item imo
Damien heeft nog een hobby... WoW en na 11-2 zal zijn spamlijst minder worden gok ik
Eijkenova Cup Geit?
solliiciteer maar en we maken het in orde!
YP was @%! naja, had vorig seizoen 4 miljoen verdiend, ttis toch een loterij
ieder geval weer mooie actie
* yared is echt trots dat de 8bits weer een nieuw leven heeft gekregen, blijft toch het origineelste item imo
Damien heeft nog een hobby... WoW en na 11-2 zal zijn spamlijst minder worden gok ik
Eijkenova Cup Geit?
YP was @%! naja, had vorig seizoen 4 miljoen verdiend, ttis toch een loterij
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
06-02-2005 Next U-20 World Cup in Italy
The Hattrick World Cup Candidate League Committee has chosen Italy as host for next U-20 World Cup. Starting February 28, qualifications will be held, with 91 nations competing to challenge champions Romania for the title.
The Hattrick World Cup Candidate League Committee has chosen Italy as host for next U-20 World Cup. Starting February 28, qualifications will be held, with 91 nations competing to challenge champions Romania for the title.
geen super pull hier, maar wel verkoopbaar denk ik.
Salomon Coemans (54987996)
TSI = 1 150 , 18 jaar, redelijk in vorm
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Tja op mijn werk kan ik toch geen WoW spelenyared schreef op zondag 06 februari 2005 @ 10:47:
Ik had een clowntje
Voor het eerst in 7 seizoenen dat ik een clown trek. Ik vind het fenomeen clown grote onzin maar nu ik 'm toch heb hou ik 'm maar
Voor het eerst in 7 seizoenen dat ik een clown trek. Ik vind het fenomeen clown grote onzin maar nu ik 'm toch heb hou ik 'm maar
YP heeft redelijk positiespel en matig vleugelspel en is alweer 19 jaar. Kan ik in ieder geval nog een paar k aan verdienen...
En vanavond begint de competitie eindelijk weer!!!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Wanneer worden de links gemaakt op GoTtrick naar de krant toe? Dan kan ik eindelijk weer een nieuwsitem op HT zetten
Mijn tegenstander voor vanavond heeft deze speler gekocht voor 315 000 euro. Hij lijkt mij een beetje duur gezien zijn leeftijd en TSI, maar ik kan verder ook niks over de speler vinden (geen wedstrijden). Iemand enig idee wat voor speler dit is?
Augusto Guterres (43895426) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 1 420
Loon: 1 104 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.C. Luilekkerland
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als je bij zijn oude eigenaar kijkt, en daar de wedstrijden doorbladert zie je dat hij het laatst heeft gespeeld als rechts achter, en daar 3* heeft gehaald. Hij is nu zwak in vorm, dus ik denk niet dat ie daar bovenuit zal komen. Waarschijnlijk 'gewoon' een goed verdediger ofzo.Marzman schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:52:
Mijn tegenstander voor vanavond heeft deze speler gekocht voor 315 000 euro. Hij lijkt mij een beetje duur gezien zijn leeftijd en TSI, maar ik kan verder ook niks over de speler vinden (geen wedstrijden). Iemand enig idee wat voor speler dit is?
Thanks, ik had een aantal beker en vriendschappelijke wedstrijden van zijn oude team bekeken maar zag hem er niet bij staan. Misschien dat hij dan (laag) uitstekend verdedigen heeft anders is het wel erg veel geld wat er voor betaald is.Sandyman538 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:58:
[...]
Als je bij zijn oude eigenaar kijkt, en daar de wedstrijden doorbladert zie je dat hij het laatst heeft gespeeld als rechts achter, en daar 3* heeft gehaald. Hij is nu zwak in vorm, dus ik denk niet dat ie daar bovenuit zal komen. Waarschijnlijk 'gewoon' een goed verdediger ofzo.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Voor 315K is het denk ik inderdaad een uitstekende verdediger met mischien nog iets vleugel erbij maar in die zwakke vorm is 2,5* denk ik het maximum.
YP was wel 17 maar had redelijk vleugel met niks daarbij.....
YP was wel 17 maar had redelijk vleugel met niks daarbij.....

StraksVerwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:52:
Wanneer worden de links gemaakt op GoTtrick naar de krant toe? Dan kan ik eindelijk weer een nieuwsitem op HT zetten
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
daarnaast had Leen Gerichhausen ook een basisplek, mijn ex-YP en Toine Festen met Grooviee als eigenaar. Wat een inbreng van GoT in de U20Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 11:40:
over mijn YP: HOEZEE!
Cornelus Spitsbaard (54989811)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 910
Loon: 719 €/week
Eigenaar: Timberteam
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Nou hij staat erop hoor. De 1e editie van de GoT Krant op GoTtrick 
Als damien of tommilio nou even een leuk stukje schrijft als intro
Ik zorg ervoor dat jullie zelf de url toe kunnen voegen op GoTtrick. Moeten we maar eens praten over msn wat jullie zoal voor dingen willen zien op de page...
Ik zorg ervoor dat jullie zelf de url toe kunnen voegen op GoTtrick. Moeten we maar eens praten over msn wat jullie zoal voor dingen willen zien op de page...
Verwijderd
Na maanden en maanden eindelijk weer eens wat verkoopbaars:
Jan-Chris Molenaar (55022354)
Total Skill Index (TSI): 790
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Straks wordt 't een lastige pot voor me: de degradant van vorig jaar die toch eigenlijk best wel heel goed is... Ik ga maar weer piccen om in ieder geval m'n TS weer een lekkere boost te geven.
Jan-Chris Molenaar (55022354)
Total Skill Index (TSI): 790
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Straks wordt 't een lastige pot voor me: de degradant van vorig jaar die toch eigenlijk best wel heel goed is... Ik ga maar weer piccen om in ieder geval m'n TS weer een lekkere boost te geven.
Verwijderd
Nieuwsbericht op HT:
2e (1e officiële) editie You've GoT Mail krant.
Nadat vorige week de 1e onofficiële editie op de markt verscheen is het deze week dan officieel!
Onder de naam: You've GoT Mail zullen de redacteuren van de Gathering of Tweakers federatie wekelijks een oplage door de pers laten rollen.
Houd het nieuws dus in de gaten!
Geschreven door: Sir_Thije (163457)
edit: Dus houdt de bezoekersaantallen in de gaten
2e (1e officiële) editie You've GoT Mail krant.
Nadat vorige week de 1e onofficiële editie op de markt verscheen is het deze week dan officieel!
Onder de naam: You've GoT Mail zullen de redacteuren van de Gathering of Tweakers federatie wekelijks een oplage door de pers laten rollen.
Houd het nieuws dus in de gaten!
Geschreven door: Sir_Thije (163457)
edit: Dus houdt de bezoekersaantallen in de gaten
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 19:01 ]
Iedereen weer heeel veel succes vanavond!
Iedereen waarvan de wedstrijd nu begint (of al begonnen is), en van die nog moeten beginnen. Succes 
Mijne begint pas om 21:15
Mijne begint pas om 21:15
Lijkt me strak plan ja....ik ben binnenkort weer wakker als carnaval over is en damien ook wel denk ik zoBrainpower schreef op zondag 06 februari 2005 @ 16:23:
Nou hij staat erop hoor. De 1e editie van de GoT Krant op GoTtrick
Precies...Vertel me wat jullie willen en ik maak hetTommilio schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:06:
[...]
Lijkt me strak plan ja....ik ben binnenkort weer wakker als carnaval over is en damien ook wel denk ik zoen dan moeten we daar maar is overna denken dan ziet dat er idd ook wat beter uit
In ieder geval een mogelijkheid voor jullie om zelf urls toe te voegen...Andere ideeen zijn welkom
min 38-45:
1-0 voor, 2 gele kaarten, 1-1, 2-1 voor. 2e gele kaart mijn speler -> rood. (in de minuut dat mijn 2-1 viel)
Mixed feelings dus... hoop dat het niet mijn kop kost, speel 4-4-2 met 1 vleugelspeler, die vleugelspeler is er nu dus niet meer....
wel dus
41% balbezit.
1-0 voor, 2 gele kaarten, 1-1, 2-1 voor. 2e gele kaart mijn speler -> rood. (in de minuut dat mijn 2-1 viel)
Mixed feelings dus... hoop dat het niet mijn kop kost, speel 4-4-2 met 1 vleugelspeler, die vleugelspeler is er nu dus niet meer....
wel dus

[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 06-02-2005 20:46 ]
Verwijderd
@ Brainpower
Misschien is het verstandig een klein linkje te maken naar een PDF-reader.. Ik krijg wat mailtjes van mensen met vragen daarover namelijk.
Misschien is het verstandig een klein linkje te maken naar een PDF-reader.. Ik krijg wat mailtjes van mensen met vragen daarover namelijk.
Verwijderd
1-0 voor nu met 58% balbezit. 3 kansen voor mij en 1 voor m'n tegenstander. Bij een andere wedstrijd in m'n divisie binnen 3 minuten 3 doelpunten (zo is t 0-0, en ineens is t 3-0
) een gemiste kans en ook nog een zware blessure.

@Thije het zijn blijkbaar niet allemaal (wannabee) GoTters die het krantje lezen. 
gtvr, 1 helft gespeeld, 4-0 achter, 2 oude middenvelders eruitgetrapt. Ik had nu dus al een bagger verdediger opgesteld door gebrek aan betere. En nu staat de potentiele vervanger voor die brakke vent op een plaats als aanvallende middenvelder. Daar moet hij nu wel de sterren van de hemel spelen.
Oh ja, wel 50% balbezit, maar dat zal in de tweede helft wel anders zijn.

gtvr, 1 helft gespeeld, 4-0 achter, 2 oude middenvelders eruitgetrapt. Ik had nu dus al een bagger verdediger opgesteld door gebrek aan betere. En nu staat de potentiele vervanger voor die brakke vent op een plaats als aanvallende middenvelder. Daar moet hij nu wel de sterren van de hemel spelen.
Oh ja, wel 50% balbezit, maar dat zal in de tweede helft wel anders zijn.

[ Voor 75% gewijzigd door doodindegoot op 06-02-2005 21:52 ]
Pfff 5-1 achter en 2 rode kaarten gekregen... moeten ze winnen ofzo

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Vorige seizoen van mijn tegenstander van vandaag verloren met 1 - 3 thuis, en uit 3 - 3 gespeeld. Vandaag heb ik hem thuis met 7 - 0 afgedroogt, en kan daar natuurlijk niet ontevreden mee zijn
Verwijderd
Nou, da's dus niet echt een lekker begin. Uiteindelijk met 1-2 verloren ook al had ik 58% en 57% balbezit. Zo te zien in HAM 2 SE's die ik tegen krijg, een conditie-event van m'n beste verdediger (vandaag voor t eerst 5*) voor de1-1 en een Snelle Pass van de tegenstander voor de 1-2.
Daarnaast de gewone kansen 4 voor mij en 2 voor m'n tegenstander. Een gelijk spel was nog ok geweest maar om nu door 2 SE's te verliezen is wel errug lullig.

vind je? It's all in the game... (bovendien vind ik die 2e niet echt een typische SE, maarja)
Nu heb ik gelijk een vraagje... Mijn twee spelers die rood hebben gehad, dat geldt dus alleen voor de competitie en kunnen woensdag in de beker spelen? Of kunnen ze zondag spelen omdat het ook meetelt in de beker?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
zondag, want beker telt ook (maar niet 100% zeker, wel zeker dat beker meetelt, geel in beker is namelijk ook geel voor "de rest van het seizoen")Royz schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:13:
Nu heb ik gelijk een vraagje... Mijn twee spelers die rood hebben gehad, dat geldt dus alleen voor de competitie en kunnen woensdag in de beker spelen? Of kunnen ze zondag spelen omdat het ook meetelt in de beker?
[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 06-02-2005 22:19 ]
Als ze acrobat hebben opent ie hem toch automatisch wanneer je erop klikt? Maar oke...ik zal verwijzen naar de meuktracker oidVerwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:48:
@ Brainpower
Damn in de 87ste minuut maakte ik de 2-1 door een vrije trap van mijn beste trainee (uitstekend verdedigen en goed spelhervatting) alleen wel een vleugelspeler (van 32) voor +2 weken eruit en een 19 jarige trainee eruit voor +3 weken! Is het verstandig om voor die trainee doktoren aan te nemen? of hersteld hij echt snel omdat hij nog een jonkie is? Sta namelijk nog steeds een beetje rood en wil erg graag weer in de plus komen...
Wow, dit is even een fijne meevaller:
1-5 gewonnen bij een ploeg die ik gelijkwaardig acht en waarvan ik toch wel had verwacht dat hij vandaag zou gaan winnen.
Zo'n uitslag en dat terwijl we allebei 30.5 sterren hadden.
1-5 gewonnen bij een ploeg die ik gelijkwaardig acht en waarvan ik toch wel had verwacht dat hij vandaag zou gaan winnen.
Zo'n uitslag en dat terwijl we allebei 30.5 sterren hadden.
3-1 gewonnen, terwijl ik 1-0 achter kwam. Netjes naar mijn league gekeken, promotie moet te doen zijn in deze divisie
Komende weken 2 WO's en een niet te winnen bekerwedstrijd, ik heb er nu al zin in
Wel 34,5 ster. Record in de competitie
Komende weken 2 WO's en een niet te winnen bekerwedstrijd, ik heb er nu al zin in
Wel 34,5 ster. Record in de competitie
[ Voor 12% gewijzigd door Pewwy op 06-02-2005 22:32 ]
@ Otttooooo
Waar was je totovoorspelling???
@ Wedstrijd
2-4 gewonnen terwijl ik speelde tegen mogelijke titelkandidaat. Picte ook nog
Dus had weer een fijne avond...
Waar was je totovoorspelling???
@ Wedstrijd
2-4 gewonnen terwijl ik speelde tegen mogelijke titelkandidaat. Picte ook nog
hehe, ik gun het deze keer aan iemand anders 
m.a.w.: ik was het vergeten
m.a.w.: ik was het vergeten

Eerste wedstrijd in V.184 3-3 gelijkgespeeld tegen een gast met briljant(oud), utopisch (oud) en bovennatuurlijk (oud) aanval. Redelijk tevreden al had er eventueel nog wel een sneaky overwinning ingezeten. 
Volgende week zondag thuis de knaller tegen FC Zwjame (Dreamtheater), dat belooft een leuke wedstrijd te worden.
Volgende week zondag thuis de knaller tegen FC Zwjame (Dreamtheater), dat belooft een leuke wedstrijd te worden.
Mooi.
Uitwedstrijd met sterrenverdeling 29,5 - 27,5 met 1-1 gelijk gespeeld.
Kan ik wel tevreden mee zijn, zonder blessures
Uitwedstrijd met sterrenverdeling 29,5 - 27,5 met 1-1 gelijk gespeeld.
Kan ik wel tevreden mee zijn, zonder blessures
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik heb gewoon duidelijk een beter team, maar dat !@%&!% team van me krijgt die bal er maar niet in
Al 5 kansen gemist, nog steeds 0-0. 77 Minuten gespeelt.. gaat niet lekker
Verwijderd
Ja, in eerste instantie dacht ik ook niet aan een SE maar HAM wedstrijdanalyse geeft aan dat het een SE is van een Snelle speler. Een gewone kans is er niet ingegaan, dat is tenminste iets voor een verdedigingstrainer.Joss schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:12:
vind je? It's all in the game... (bovendien vind ik die 2e niet echt een typische SE, maarja)

Achja, nog n dik uur en dan Superbowl.
[edit] supporters van tevreden 1 level naar content gezakt, valt me eigenlijk nog mee na een thuisverlies.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 23:00 ]
Aha thx, iemand die dit dan kan bevestigen voor de 100%Joss schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:19:
[...]
zondag, want beker telt ook (maar niet 100% zeker, wel zeker dat beker meetelt, geel in beker is namelijk ook geel voor "de rest van het seizoen")
Hmm ik neem terug wat ik zojuist heb gezegt
In de 84ste, 85ste en 87ste minuut tikt me team er ineens goals in, 3-0 gewonnen dus 
Eerste competitie wedstrijd netjes gewonnen, dat is mooi
Eerste competitie wedstrijd netjes gewonnen, dat is mooi
Ja, dat telt ook mee voor bekerwedstrijden.Royz schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:04:
[...]
Aha thx, iemand die dit dan kan bevestigen voor de 100%
Wat een bagger wedstrijd zeg! Kom snel op 1-0 achterstand dan gebeurt er de 2de helft helemaal niets tot de 87ste minuut waar ik nog eens 2 doelpunten achter mijn oren krijg.
Qua alle stats had ik vet moeten winnen! Wat een slechte start!
Qua alle stats had ik vet moeten winnen! Wat een slechte start!
0-2 verloren... 
had minimaal gelijk moeten spelen, maar de bal is rond...
merk wel dat als je iets wil hebben vd TL dat je er gewoon weer veel tijd in moet steken.
heb 1.8 miljoen voor een minimale formidable scoring, excellent passing of outstanding scoring, solid passing, maar door de vertraagde site 4 vd 8 deadlines gemist de laatste week. De andere 4 door tijdgebrek
had minimaal gelijk moeten spelen, maar de bal is rond...
merk wel dat als je iets wil hebben vd TL dat je er gewoon weer veel tijd in moet steken.
heb 1.8 miljoen voor een minimale formidable scoring, excellent passing of outstanding scoring, solid passing, maar door de vertraagde site 4 vd 8 deadlines gemist de laatste week. De andere 4 door tijdgebrek
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
11 nieuwe supporters erbij
Volgende week een semi-WO, die gast heeft voor het laatst op 29 december ingelogd, en ik verwacht niet dat hij nog voor de wedstrijd inlogt
Als hij voor de wedstrijd niks heeft gedaan (ingelogd) dan PIC ik lekker
Volgende week een semi-WO, die gast heeft voor het laatst op 29 december ingelogd, en ik verwacht niet dat hij nog voor de wedstrijd inlogt
Iemand hier een antwoord op?-CKY2K- schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:27:
Damn in de 87ste minuut maakte ik de 2-1 door een vrije trap van mijn beste trainee (uitstekend verdedigen en goed spelhervatting) alleen wel een vleugelspeler (van 32) voor +2 weken eruit en een 19 jarige trainee eruit voor +3 weken! Is het verstandig om voor die trainee doktoren aan te nemen? of hersteld hij echt snel omdat hij nog een jonkie is? Sta namelijk nog steeds een beetje rood en wil erg graag weer in de plus komen...
Oh en BTW Damien...doe jij nog aan logo's maken voor federatieleden?
[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 07-02-2005 10:20 ]
2 tot 3 doctoren zou ik aanraden ben je hem minimaal 1,5 week tot 2 weken kwijt.
ps. hoe is het eigenlijk met de nieuwe OP?
[ Voor 10% gewijzigd door Swanfield op 07-02-2005 10:01 ]
Verwijderd
Verkiezingen voor U20-coach Nederland
De verkiezing is op 07-02-2005 om 07:00 afgelopen, met het volgende resultaat:
1. Dassen 655 stemmen
2. LS-Demon21 542 stemmen
3. Pretty 484 stemmen
4. HFR-Raateland 480 stemmen (Afgewezen)
5. Vikas 351 stemmen
6. babzy 327 stemmen
7. Frizza 171 stemmen
8. tigo1 169 stemmen
9. plangers 117 stemmen
10. grace 82 stemmen
een 7de plek is tog mooi, @ frizza
1. Dassen 655 stemmen
3. Pretty 484 stemmen
5. Vikas 351 stemmen
6. babzy 327 stemmen
7. Frizza 171 stemmen
8. tigo1 169 stemmen
9. plangers 117 stemmen
10. grace 82 stemmen
hmmm heb 4 doktoren aangesteld, weet iemand waar dat schema ook alweer stond per leeftijd etc hoe lang iemand dan geblesseerd is?
Damien nog interesse in een logo bouwen voor een aardig federatie lid?
Lol zie net dat iemand mijn 20 jarige goed verdedigen die hij vorige week voor 75k van me gekocht had voor 300k probeert te verkopen
Gaat hem nooooit lukken natuurlijk!
Lol zie net dat iemand mijn 20 jarige goed verdedigen die hij vorige week voor 75k van me gekocht had voor 300k probeert te verkopen
[ Voor 31% gewijzigd door -TheNose- op 07-02-2005 10:47 ]
Heb het mega druk op het moment maar geef maar door team id e.d. en dan kijk ik er naar-CKY2K- schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:45:
Ja ik dacht voor WoW begint toch nog effe vragen 
team id staat in mijn sig...
team id staat in mijn sig...
Iemand in OLDER die eens een request kan indienen voor een update
OF
Iemand in GoT-HT die zich geroepen voelt er zelf eentje te maken voor GoTtrick en HT news?
Federatie Top 25

@CKY2K lol, speel je ook WoW?
Zal even de volgende officiele berichtgeving plaatsen
In verband met de lanchering van zeer belangrijke software op Vrijdag 11 februari het jaar onzes heeres 2005, zal Damien voor onbepaalde tijd moeilijk bereikbaar zijn

HoedjevanPapier was trouwens op vakantie en had me gevraagd de OP in de gaten te houden.
Ik zou dan copy/paste de oude doen, de nieuwe nog niet. Nu ie weer terug is hoop ik dat hij even tijd heeft want ben benieuwd. Zit zelf nu ook op Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 14 ook zo'n mooie OP
OF
Iemand in GoT-HT die zich geroepen voelt er zelf eentje te maken voor GoTtrick en HT news?
Federatie Top 25

@CKY2K lol, speel je ook WoW?
Zal even de volgende officiele berichtgeving plaatsen
GoT Bericht
In verband met de lanchering van zeer belangrijke software op Vrijdag 11 februari het jaar onzes heeres 2005, zal Damien voor onbepaalde tijd moeilijk bereikbaar zijn
HoedjevanPapier was trouwens op vakantie en had me gevraagd de OP in de gaten te houden.
Ik zou dan copy/paste de oude doen, de nieuwe nog niet. Nu ie weer terug is hoop ik dat hij even tijd heeft want ben benieuwd. Zit zelf nu ook op Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 14 ook zo'n mooie OP
[ Voor 27% gewijzigd door yared op 07-02-2005 12:13 ]
@ Yared: Yeps, zelfs stukje closed beta gespeeld en nu ga ik vrijdag dan eindelijk beginnen, tenminste als Free Recordshop het op tijd bij me in de bus gooid
(preorder geplaatst op 11 december 2004) 
Zit in de European Empire guild btw
[/offtopic]
Zit in de European Empire guild btw
[/offtopic]
Even een aparte posting van iets wat ik ook al op GoTtrick heb geplaatst.
Spanje is ECHT groot..
Vanuit mijn werk had ik al voorzichtig contact met Extralives (Johan en Bjorn) het afgelopen jaar, maar omdat het 1; mijn direct business niet is, en 2; Spanje veel meer slagkracht heeft, heb ik die contacten naar Wanadoo Spain gestuurd.
Wanadoo is een van de oprichters van AdEurope, het grootste Europese netwerk van portals en ik heb aangeboden de online marketing op ons te nemen voor Hattrick.
Voordat iedereen roept bah ads.. it's a living... maar het gaat verder dan dat.
Integraties, begeleiding (Extralives is echt een onproffesionele organisatie, neem dat ajb van mij aan).
Wel alles vanuit de optiek dat er een ERG laag profiel moet blijven, geen 'beyond the banner' shit.
Op dit moment krijgen mensen bijvoorbeeld Tupperware advertenties te zien of iets over incontinentie luiers voor oudjes
Het bereik van AdEurope (Wanadoo 4 landen/Libero.it/Web.de) is groter dan een MSN of een Yahoo! en we willen nu ook eens kijken of we aan de slag kunnen met externe partijen omdat we soms voor de Nikes, Addidassen en Philipsen van deze wereld nog te weinig bereik hebben onder bepaalde doelgroepen.
Eerste wat we dus gedaan hebben is een profile match.
Maar wat ik al even aangaf... Extralives is een erg onervaren organisatie, traag, en iedereen daar heeft zijn eigen agenda en belangen. Omdat het nog een kleine groep mensen is, met hart voor de zaak heeft helaas ook iedereen inspraak wat het een zooitje maakt (plat gezegd).
1 van de dingen waar ikzelf als speler naartoe heb gestuurd is om voor de supporters de advertenties helemaal uit te zetten zoals ook hier op t.net voor de abonnees gedaan wordt.
2 van de andere zaken is het gokken via Expect aan te pakken, dat gebeurd nu op een verkeerde manier die in veel landen simpelweg illegaal is en HT tzt problemen kan opleveren.
3 Weg met Tupperware en welkom Addidas! wat weer serieus op termijn zou kunnen resulteren in bijvoorbeeld (en dit is maar een idee borden langs de velden (ingame advertising) die je als speler wel/niet kunt aanzetten maar ook als je ze aanzet wekelijks terug te vinden is in je economische update.
Ideen genoeg, nu nog de resources
Mijn Spaanse collega's die ook Hispano Amerika en Zuid-Amerika doen en die met een grotere groep zijn die dichter bij onze moedermaatschappij French Telecom staat, kan veel meer betekenen voor ze.
* yared houdt iedereen op de hoogte en roept wel als ie in Zweden op bezoek is.
TIMELINE: Afgelopen week heb ik dit overgedragen in Milaan tijdens een paneuropese meeting en 6-7 April zie ik mijn Spaanse collegas weer, maar dan hier in Amsterdam en dan krijg ik een update.
Spanje is ECHT groot..
Vanuit mijn werk had ik al voorzichtig contact met Extralives (Johan en Bjorn) het afgelopen jaar, maar omdat het 1; mijn direct business niet is, en 2; Spanje veel meer slagkracht heeft, heb ik die contacten naar Wanadoo Spain gestuurd.
Wanadoo is een van de oprichters van AdEurope, het grootste Europese netwerk van portals en ik heb aangeboden de online marketing op ons te nemen voor Hattrick.
Voordat iedereen roept bah ads.. it's a living... maar het gaat verder dan dat.
Integraties, begeleiding (Extralives is echt een onproffesionele organisatie, neem dat ajb van mij aan).
Wel alles vanuit de optiek dat er een ERG laag profiel moet blijven, geen 'beyond the banner' shit.
Op dit moment krijgen mensen bijvoorbeeld Tupperware advertenties te zien of iets over incontinentie luiers voor oudjes

Het bereik van AdEurope (Wanadoo 4 landen/Libero.it/Web.de) is groter dan een MSN of een Yahoo! en we willen nu ook eens kijken of we aan de slag kunnen met externe partijen omdat we soms voor de Nikes, Addidassen en Philipsen van deze wereld nog te weinig bereik hebben onder bepaalde doelgroepen.
Eerste wat we dus gedaan hebben is een profile match.
Maar wat ik al even aangaf... Extralives is een erg onervaren organisatie, traag, en iedereen daar heeft zijn eigen agenda en belangen. Omdat het nog een kleine groep mensen is, met hart voor de zaak heeft helaas ook iedereen inspraak wat het een zooitje maakt (plat gezegd).
1 van de dingen waar ikzelf als speler naartoe heb gestuurd is om voor de supporters de advertenties helemaal uit te zetten zoals ook hier op t.net voor de abonnees gedaan wordt.
2 van de andere zaken is het gokken via Expect aan te pakken, dat gebeurd nu op een verkeerde manier die in veel landen simpelweg illegaal is en HT tzt problemen kan opleveren.
3 Weg met Tupperware en welkom Addidas! wat weer serieus op termijn zou kunnen resulteren in bijvoorbeeld (en dit is maar een idee borden langs de velden (ingame advertising) die je als speler wel/niet kunt aanzetten maar ook als je ze aanzet wekelijks terug te vinden is in je economische update.
Ideen genoeg, nu nog de resources
Mijn Spaanse collega's die ook Hispano Amerika en Zuid-Amerika doen en die met een grotere groep zijn die dichter bij onze moedermaatschappij French Telecom staat, kan veel meer betekenen voor ze.
* yared houdt iedereen op de hoogte en roept wel als ie in Zweden op bezoek is.
TIMELINE: Afgelopen week heb ik dit overgedragen in Milaan tijdens een paneuropese meeting en 6-7 April zie ik mijn Spaanse collegas weer, maar dan hier in Amsterdam en dan krijg ik een update.
Verwijderd
idd nog aardig wat stemmen opzichVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:41:
Verkiezingen voor U20-coach Nederland
1. Dassen 655 stemmen
3. Pretty 484 stemmen
5. Vikas 351 stemmen
6. babzy 327 stemmen
7. Frizza 171 stemmen
8. tigo1 169 stemmen
9. plangers 117 stemmen
10. grace 82 stemmen
Mijn stem had je Frits!
Hoewel ik ERG getwijfeld heb, Dassen had een goed verhaal.
Over YGM, tijd voor een update op HT news?
Erg leuk (lees hem nu pas) dat het spambericht erin staat
Kreeg ook enorm veel reacties na de posting ervan in het engels op Global.
Elke week YGM?? is Tweewekelijks niet realistischer?
Mooi logo trouwens weer voor YGM
@ Yared
Ga eens aan het werk man ipv de boel hier vol te spammen en eeuwenlange berichten te plaatsen
Ga eens aan het werk man ipv de boel hier vol te spammen en eeuwenlange berichten te plaatsen
Elke week is tot nu toe haalbaar geweestyared schreef op maandag 07 februari 2005 @ 12:51:
Mijn stem had je Frits!
Tevens ben ik aan het kijken voor een mogelijkheid het wat algemeener en globaler voor ieder Nederlandse en Belgiësche hattricker te maken.
Er zijn alleen nog een aantal knel punten.
Pfff je hebt het maar druk! En dan ook nogeens mijn logo maken...Damien2004 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 13:39:
[...]
Elke week is tot nu toe haalbaar geweestTuurlijk geeft om de 2 weken dus meer ruimte voor mij en mijn crew maar dan is de kans groot dat het nieuws verouderd.
Tevens ben ik aan het kijken voor een mogelijkheid het wat algemeener en globaler voor ieder Nederlandse en Belgiësche hattricker te maken.
Er zijn alleen nog een aantal knel punten.

Nou twee wekelijks lijkt me nog niet echt nodig wekelijks wil nog aardig lukken en ik denk dat damien en ik het redelijk goed aan kunnen. Als de een meer tijd heeft dan steekt die er wat meer in en anders de andere....tot nu toe voorzie ik nog geen problemen in elk geval
het krantje is erg leuk om te lezen, dus leuk als jullie hem wekelijks uit kunnen blijven brengen!
Verwijderd
Een aantal dagen geleden postte ik hier jullie het verhaal van Alessandro La Torre, ik vroeg jullie om advies met betrekking tot de verkoop van deze speler, het verhaal:
- 26-01-2005 Gekocht Alessandro La Torre van Toro Loco 59 000 €
17-jaar
redelijk scoren
matig passen
Na 1 week, in het tussenseizoen te hebben getraind op passing, steeg Torre naar redelijk passing. Een week later trainend op scoren, steeg Torre naar goed scoren, een heerlijke TU dus!
Nu was mijn dilemma, of ik de inmiddels 18 geworden Torre moest verkopen of doortrainen, ik volgde het advies van Thije en zette Torre te koop voor 500K.
- 07-02-2005 Verkocht Alessandro La Torre aan SQN Team 615 000 €
Omdat ik natuurlijk niet het gehele transferbedrag in handen krijg, staat dit mij de club:
- 07-02-2005 Je hebt een speler verkocht en 521 090 € ontvangen
Een vluchtig rekensommetje geeft:462 090 € winst!
Jullie kunnen begrijpen hier zit een tevreden man
@ thije, bedankt voor het advies!
- 26-01-2005 Gekocht Alessandro La Torre van Toro Loco 59 000 €
17-jaar
redelijk scoren
matig passen
Na 1 week, in het tussenseizoen te hebben getraind op passing, steeg Torre naar redelijk passing. Een week later trainend op scoren, steeg Torre naar goed scoren, een heerlijke TU dus!
Nu was mijn dilemma, of ik de inmiddels 18 geworden Torre moest verkopen of doortrainen, ik volgde het advies van Thije en zette Torre te koop voor 500K.
- 07-02-2005 Verkocht Alessandro La Torre aan SQN Team 615 000 €
Omdat ik natuurlijk niet het gehele transferbedrag in handen krijg, staat dit mij de club:
- 07-02-2005 Je hebt een speler verkocht en 521 090 € ontvangen
Een vluchtig rekensommetje geeft:462 090 € winst!
Jullie kunnen begrijpen hier zit een tevreden man
@ thije, bedankt voor het advies!
Verwijderd
@ starmaker, no tnx 
FEDSTATSUPDATE
De eerste fedstats is weer ge-update!
http://www.go-2-it.com/Fe...dID=2731&Season=25&Week=1

p.s. dat gouden randje is om aan te geven wie de beste GoTter is
FEDSTATSUPDATE

Verwijderd
Na wekenlang dubben heb ik besloten te stoppen met posten/lezen op GoT. De reden hiervoor is dat ik mij überhaupt minder zal gaan bezighouden met Hattrick, namelijk het hoogst noodzakelijke om mijn team draaiende te houden. Vanaf 1 maart heb ik een andere baan, waar internet niet beschikbaar is, waardoor ik qua tijd erg beperkt ben. Verder vind ik het forum niet zo relevant meer voor mezelf, omdat ik de afgelopen 2 jaar alles al voorbij heb zien komen en geen zin meer heb om iedere keer weer die ene vraag te moeten lezen/beantwoorden (zeker nu de fed zo groot is geworden)
Ik vond het erg gezellig de afgelopen twee jaren en wil iedereen daar voor bedanken. Ik blijf wel supporter en zal de federatie dan ook niet verlaten. Als ik een HT-mail krijg met een uitnodiging voor de GoT-cup zal ik daar zeker aan meedoen. Ga vooral door met het goede werk!!!
Gegroet,
Metal Meijer
Ik vond het erg gezellig de afgelopen twee jaren en wil iedereen daar voor bedanken. Ik blijf wel supporter en zal de federatie dan ook niet verlaten. Als ik een HT-mail krijg met een uitnodiging voor de GoT-cup zal ik daar zeker aan meedoen. Ga vooral door met het goede werk!!!
Gegroet,
Metal Meijer
Verwijderd
Yes! Eindelijk is hij weg hoor! Hebben die stille hints toch geholpen! Whahooo!! 
(alleen jammer dat hij bij de federatie blijft
)
(alleen jammer dat hij bij de federatie blijft
Zonar (nr. 4) is ook een GoTterVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:12:
@ starmaker, no tnx
FEDSTATSUPDATE
[afbeelding]
Oh w8.. Thije.. Sir_Thije , ik snap em al
maar je bent dus niet de beste
/edit:
* diabyte pakt een grote hamer en slaat zichzelf voor ze kop
Federational Statistics of Gathering of Tweakers Nederland
Zijn allemaal GoTters, ik moet wat beter kijken
maar je bent dus niet de beste
/edit:
* diabyte pakt een grote hamer en slaat zichzelf voor ze kop
Federational Statistics of Gathering of Tweakers Nederland
Zijn allemaal GoTters, ik moet wat beter kijken

[ Voor 49% gewijzigd door diabyte op 07-02-2005 16:21 ]
@Metalmeijer heeft die bowlingbal in het kruis stille hint toch geholpen, gelukkig maar
Bewijst wel dat je hem niet snel door had
Ckr weten dat we je op de hoogte blijven houden want alles wordt ook gewoon gemeld via de fed nieuwsbrief op HT!
Succes en zie je over een halfjaartje wel weer als we bij deel 48 zijn
@Damien VVVV je bedoelt zeker HYPERactief, ADHDtje die je er bent
Bewijst wel dat je hem niet snel door had
Ckr weten dat we je op de hoogte blijven houden want alles wordt ook gewoon gemeld via de fed nieuwsbrief op HT!
Succes en zie je over een halfjaartje wel weer als we bij deel 48 zijn
@Damien VVVV je bedoelt zeker HYPERactief, ADHDtje die je er bent
[ Voor 11% gewijzigd door yared op 07-02-2005 16:36 ]
Jammer joh, maarja we kunnen niet allemaal zo actief zijn als mijVerwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:40:
Na wekenlang dubben heb ik besloten te stoppen met posten/lezen op GoT. De reden hiervoor is dat ik mij überhaupt minder zal gaan bezighouden met Hattrick, namelijk het hoogst noodzakelijke om mijn team draaiende te houden. Vanaf 1 maart heb ik een andere baan, waar internet niet beschikbaar is, waardoor ik qua tijd erg beperkt ben. Verder vind ik het forum niet zo relevant meer voor mezelf, omdat ik de afgelopen 2 jaar alles al voorbij heb zien komen en geen zin meer heb om iedere keer weer die ene vraag te moeten lezen/beantwoorden (zeker nu de fed zo groot is geworden)
Gegroet,
Metal Meijer
Tot idd over een half jaartje ofzo
Dit topic is gesloten.