en niet allen in de 77ste minuut, dit is de eerste x dat ik me genaaid voel door de matchengine!! ik kan wel janken, erste ronde beker, was uiteraard pic, zal geen gehele ratings posten, voor de nieuwsgierigen: match id 32014236, condoleances zijn welkom in het gastenboekDamien2004 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:34:
Jeetje Sir veen word effe flink genaaid 77ste minuut:
Een goed genomen hoekschop zorgde voor paniek in het strafschopgebied. Uit de chaos kon Raymon-speler Diego Moñiz uiteindelijk de bal binnenschuiven: 1 - 2. Gilles Pijls van Raymon buitte in de 77e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 1 - 3. Junior kreeg de kans om iets terug te doen toen Trond Rasmussen een hoge bal van rechts uit de lucht in een keer op doel schoot. De reflex van José Pacheco redde echter. In de 77e minuut wist Zhu Eng-Peng door de centrale verdediging van de gasten te glippen en de 2 - 3 te scoren.
Anoniem: 117852
Owkee, 0-4 gewonnen met n hattrick van een van m'n spitsen. Daarnaast ook weer een nieuw sterrecord van 38* (tegenover 17,5* van m'n tegenstander
) Het had nog iets hoger kunnen zijn als ik een betere trainee (nu 3* ipv minimaal 4*) had opgesteld maar die had nog een pleistertje en dat wilde ik niet riskeren eigenlijk met het oog op zondag. Op naar ronde 2. Thuiswedstrijd zou erg fijn zijn in m'n net uitgebreide stadion, zondag ook al thuis en m'n sups zijn nu tenminste alweer tevreden in plaats van kalm na de reset. Ben benieuwd we ik tegen ga komen volgende ronde...
3-0 verloren 
Had ik niet verwacht, kennelijk toch tegenstander ietwat onderschat
Had ik niet verwacht, kennelijk toch tegenstander ietwat onderschat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
2-1 gewonnen
Redeljk onverwacht nog, ik gaf mezelf wel een kleine kans, maar het blijft een 6e klasser.
36 sterren, een heel dik record
36 sterren, een heel dik record
[ Voor 16% gewijzigd door Pewwy op 02-02-2005 19:17 ]
Pfiewwww.. 
Net door, tegenstander ook ietwat onderschat
2-3 gewonnen dus
Net door, tegenstander ook ietwat onderschat
2-3 gewonnen dus
Ik had alleen geen betere teamspirit
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Ikzelf heb met 0-5 gewonnen, maar iemand uit mijn competitie had dit als nieuwe persbericht:
02-02-2005 KUT PRESTATIE VAN KUT TEAM KUT HATTRICK ENGINE
Nickunited verliest de eerste belangrijke wedstrijd van het seizoen van een kneus uit Drenthe hoe het kan kan weet ik niet reageert Voorzitter Nick geirriteerd, 3 journalisten werden het slachtoffer van de voorzitter die met gebroken neuzen en kaken naar het ziekenhuis moesten... wat zal er binnendeurs gebeuren bij de club dat is de grote vraag!
(dit is al een edit van zijn persbericht trouwens, deze is al iets netter...
)
Hij heeft dus met ruim 10 sterren meer (22,5 tegen 33,5 als ik goed heb geteld) verloren met 3-2.
02-02-2005 KUT PRESTATIE VAN KUT TEAM KUT HATTRICK ENGINE
Nickunited verliest de eerste belangrijke wedstrijd van het seizoen van een kneus uit Drenthe hoe het kan kan weet ik niet reageert Voorzitter Nick geirriteerd, 3 journalisten werden het slachtoffer van de voorzitter die met gebroken neuzen en kaken naar het ziekenhuis moesten... wat zal er binnendeurs gebeuren bij de club dat is de grote vraag!
(dit is al een edit van zijn persbericht trouwens, deze is al iets netter...

Hij heeft dus met ruim 10 sterren meer (22,5 tegen 33,5 als ik goed heb geteld) verloren met 3-2.
Anoniem: 7533
5-0 ez next round plz... 
(ez in die zin dat mijn team bagger in vorm is, de tegenstander best goed was en mijn beste spits eruit is geschopt +^6 dan 5-0 winnen is best netjes
)
(ez in die zin dat mijn team bagger in vorm is, de tegenstander best goed was en mijn beste spits eruit is geschopt +^6 dan 5-0 winnen is best netjes
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 02-02-2005 19:34 ]
Anoniem: 44169
hmmm, 45,5 vs. 17 sterren, ratings 165 vs. 67 en dan nog maar met 0-4 winnen. Beetje matige prestatie. Overigens vielen alle doelpunten in de eerste helft. Maar ja, aanvaller van mij is ook een prutser die er alleen maar in staat voor zijn laatste ervaringspuntje, waarna hij coach mag worden.
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 02-02-2005 19:48 ]
Hmm 2-0 verloren tegen een V-speler. Valt me opzich nog best mee, helemaal omdat ik gePIC'd heb.
Hebben jullie trouwens een aantal X friendly games gevolgd? Ik heb er twee gevolgd en er waren nogal grote uitslagen bij betrekkelijk kleine rating verschillen (7-1 en 0-6). De engine moet zich nog ff instellen op de X?
Hebben jullie trouwens een aantal X friendly games gevolgd? Ik heb er twee gevolgd en er waren nogal grote uitslagen bij betrekkelijk kleine rating verschillen (7-1 en 0-6). De engine moet zich nog ff instellen op de X?
0-3 gewonnen van een IXer. Geen topprestatie maarja, winst is winst. Was m'n eerste keer met 4-4-2 en dat beviel me wel. Op (voor het eerst) naar ronde 2!
5-0 omdat het andere team geen opstelling had 
Daar gaat mijn kaartverkoop
Ik had het geld wel nodig 
vaag: nu ineens wel kaartverkoop
daarstraks nog niet
Daar gaat mijn kaartverkoop
daarstraks nog niet
[ Voor 23% gewijzigd door Cis op 02-02-2005 20:05 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
komt altijd pas ongeveer 30minuten nadat het commentaar begintCis schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:04:
5-0 omdat het andere team geen opstelling had
Daar gaat mijn kaartverkoopIk had het geld wel nodig
daarstraks nog niet
Wanneer is volgens jullie ongeveer de volgende tegenstander bekend??
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
haha leuke vraag... heb je gezien hoe sloom Hattrick is? Nobody knows mate...
Tsja, ik kan me totaal niet herinneren hoe snel dat vorig seizoen was... Wilde gewoon een indicatie
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Bedankt voor het opstellen van mijn nieuwe verdedigers_de_hoog schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:27:
Indicatie met de huidige snelheid?
Dan ga ik voor 22:30
Duurt wel effe voordat hij eruit gaat en je er weer winst op pakt, ik wil hem minimaal naar formidabel trainen.
[ Voor 20% gewijzigd door Pewwy op 02-02-2005 20:32 ]
Bedankt voor het kopen van mijn YPPewwy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:31:
[...]
Bedankt voor het opstellen van mijn nieuwe verdediger
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Zo, eerste 2 trainees zijn binnen. Valt me op dat er minder betaald wordt (17j verdedigers, redelijk) dan vorig seizoen... Als je geluk had kon je ze vorig seizoen voor 25k halen, maar veel gingen er niet onder de 45k uit, nu heb ik er iig 2 voor onder de 35k dus wel lekker (en redelijk hoge hoop ik
)
edit:
02-02-2005 Server instabiel
We hebben momenteel wat problemen met de server. Hierdoor kan de site bij vlagen erg traag zijn en dan ineens weer naar behoren reageren. Vooral als er veel mensen online zijn, zullen deze problemen zich voordoen. Samen met de software-leverancier proberen we het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
edit:
02-02-2005 Server instabiel
We hebben momenteel wat problemen met de server. Hierdoor kan de site bij vlagen erg traag zijn en dan ineens weer naar behoren reageren. Vooral als er veel mensen online zijn, zullen deze problemen zich voordoen. Samen met de software-leverancier proberen we het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
[ Voor 37% gewijzigd door Joss op 02-02-2005 20:35 ]
Aaargh, ik moet tegen een 4e klasser, dat wordt zeker piccen nu
Drie wedstrijden achter elkaar piccen, ik kan volgens mij het best een nieuwe coach nemen om die TS hoog te houden.
Ohja, wie moet er UIT
bij een #4 uit VII? 
kolere; 1 speler gekocht:
Teamgeest: geïrriteerd
Zelfvertrouwen: sterk
kolere; 1 speler gekocht:
Teamgeest: geïrriteerd
Zelfvertrouwen: sterk

[ Voor 50% gewijzigd door Joss op 02-02-2005 20:37 ]
Anoniem: 78118
vet leuke competitie: VII.869 (26157)
denk je in de VII te zitten zit je evengoed nog bij 5 wo's
denk je in de VII te zitten zit je evengoed nog bij 5 wo's
Anoniem: 7533
ik ga er absoluut volgende ronde uit. krijg echt een bikkel V'er op bezoek. maar gelukkig is mijn nieuwe stadion dan klaar en aangezien ik zondag ook denk te winnen zullen er van mij en hem veel supps komen en dus meteen volle bak hoop ik
$$$!!!
lekker piccen die pot en verder voor kampioenschap gaan. zit er wel weer in, maar wordt nog tricky.
lekker piccen die pot en verder voor kampioenschap gaan. zit er wel weer in, maar wordt nog tricky.
Argh, belachelijk...
Der lopen 4 transfers om 20.54 af. Ik bied, niemand bied eroverheen, andere 3 transfers zijn afgelopen (stonden alle 4 op 20.54) maar de mijne ging nog door tot IN 20.55 en om 20.55:40 bood iemand eroverheen
Der lopen 4 transfers om 20.54 af. Ik bied, niemand bied eroverheen, andere 3 transfers zijn afgelopen (stonden alle 4 op 20.54) maar de mijne ging nog door tot IN 20.55 en om 20.55:40 bood iemand eroverheen

Volgende ronde van de beker uit tegen een VII-er die vorig jaar is gedegradeerd en wiens team er toch redelijk sterk uitziet...
Dus dat wordt denk ik maar weer PIC-en en enkele trainees opstellen.
Dus dat wordt denk ik maar weer PIC-en en enkele trainees opstellen.
Kutzooi, verloren, en ook nog mijn 30 jarige vleugel eruit voor 2 weken. Echt lelijk gewoon.
5-4-1 met counteren heeft niet geholpen mensen, toch bedankt voor jullie hulp.
En die verdommese kaartverkoop van 40000 heeft het financieele gat moeten dichten.
Ik hoop nu op winst zondag, al zal dat moeilijk worden zonder vleugel verdediger
5-4-1 met counteren heeft niet geholpen mensen, toch bedankt voor jullie hulp.
En die verdommese kaartverkoop van 40000 heeft het financieele gat moeten dichten.
Ik hoop nu op winst zondag, al zal dat moeilijk worden zonder vleugel verdediger
De manager van KDBUnited zat hier toch ook? Mocht dat zo zijn, wil je zo vriendelijk zijn zondag alle spelers van je tegenstander uit te schakelen
Dan heb ik het woensdag wat rustiger
Tegenstander had ik slechter kunnen treffen. Moet nu tegen een ploeg uit de VI. (net als ik) die al jaren in de middenmoot speelt en qua ratings te doen moet zijn. (zelfs met m'n trainees achterin en 1 of 2 reserves in t veld) Vandaag geen blessures of kaarten dus mooi ongeschonden een ronde verder met zicht op meer, mooi!!
Anoniem: 135680
IK (iemand uit de 9e) een wedstrijd tegen iemand uit de 6e eerste helft stond het nog maar 2-2 maar in de 70e minuut begon het fout te lopen het werd uiteindelijk 2-5
Vandaag een Walkover gehad, volgende wedstrijd tegenstander die 10 maal zo goed is. Achja een keertje de tweede ronde gehaald. Die wedstijd ook maar even mijn 2de elftal opstellen
en pic spelen.
Maakt dat trouwens nog wat uit als je bekerwedstrijd verliest met bv 3-0 of 10-0 ?
Qua supporters / mood van je spelers enz ???
en pic spelen.
Maakt dat trouwens nog wat uit als je bekerwedstrijd verliest met bv 3-0 of 10-0 ?
Qua supporters / mood van je spelers enz ???
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
niks mooier dan inloggen en dit zien
[New] aloavera biedt voor Hilbrand Kennis
[New] Little Monsters biedt voor Hilbrand Kennis
[New] The Denim Rockets biedt voor Hilbrand Kennis
[New] FC Monster AG biedt voor Hilbrand Kennis
{New] groentjes biedt voor Hilbrand Kennis
[New] groentjes biedt voor Hilbrand Kennis
[New] bassaks city biedt voor Hilbrand Kennis
[New] Dzikie Lochy z Loch Ness biedt voor Hilbrand Kennis
[New] fc westhoek biedt voor Hilbrand Kennis
mijn yp van vorig seizoen is voor 1.64 miljoen weg
[New] The Denim Rockets biedt voor Hilbrand Kennis
[New] FC Monster AG biedt voor Hilbrand Kennis
{New] groentjes biedt voor Hilbrand Kennis
[New] bassaks city biedt voor Hilbrand Kennis
[New] fc westhoek biedt voor Hilbrand Kennis
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
2-3 verloren 
Heb ik nou pech gehad of was hij echt beter? Wel drie gemiste kansen en mijn aanval was toch wel beter dan zijn verdediging.
MatchID 32011712
Heb ik nou pech gehad of was hij echt beter? Wel drie gemiste kansen en mijn aanval was toch wel beter dan zijn verdediging.
MatchID 32011712
Vandaag eenvoudig gewonnen, 0-5. Helaas is een van mijn beste mids voor 3 weken aan de kant geschopt. Gelijk maar 10 dokters ingehuurd die ik vorige week nog allemaal had onstlagen
Volgende tegenstander stelt ook niet al teveel voor, maar heeft deze week wel de BC van Nigeria eruit getrapt
Don't waste your time or time will waste you
damn, trage HT server deadline misgelopen.. 
Kreeg ook net een mailtje dat een bieder op Hilbrand Kennis hetzelfde had, maar die had toch niet meer dan 1.6 voor hem over.
Kreeg ook net een mailtje dat een bieder op Hilbrand Kennis hetzelfde had, maar die had toch niet meer dan 1.6 voor hem over.
offtopic:
Trouwens nieuwe fed opgericht nu World of Warcraft officieel 11 februari uitkomt.
Nog een paar leden nodig om de boel bestaansrecht te geven.
WoW-EU - World of Warcraft Europe
(AllianceID: 18437)
w00t alweer drie leden!!
Trouwens nieuwe fed opgericht nu World of Warcraft officieel 11 februari uitkomt.
w00t alweer drie leden!!
[ Voor 4% gewijzigd door yared op 03-02-2005 08:35 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Anoniem: 83760
pfoe, door het oog van de naald gekropen, bijna door een IX´er uit de beker geschopt. Oké, zowel in ratings als sterren was ik toch echt wel een stapje te groot, maar er moest toch een verlening aan te pas komen. Het balletje kan vreemd rollen
Hmmm toch wel erg teleurstellend! Heb nipt verloren van Team Dalton terwijl ik zeker niet minder was! (id: 32010140), maar ja zo kan het raar lopen soms... 
Ik ga me maar richten op de GOT cup
Ik ga me maar richten op de GOT cup
yared schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:54:
offtopic:
w00t alweer drie leden!!
offtopic:
Nieuwe fed in hattrick? en komt er een tweakers clan? Ik ga voor dwarf priest btw
Nieuwe fed in hattrick? en komt er een tweakers clan? Ik ga voor dwarf priest btw
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 83760
Hmmm, promoter met vlaggetjes is ook een ondankbare taak. Ga je voor nieuwelingen een leuk stukje schrijven, verlaten ze een paar dagen later alweer de fed.
Frustrerend!
Hmm idd dat is wel balen. Ik heb damaskus geintroduceerd bij de Fed en die blijft wel hangenAnoniem: 83760 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 09:02:
Hmmm, promoter met vlaggetjes is ook een ondankbare taak. Ga je voor nieuwelingen een leuk stukje schrijven, verlaten ze een paar dagen later alweer de fed.Frustrerend!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Met enige trots presenteer ik jullie mijn nieuwe logo. Wegens gebek aan creativiteit en tijd is het een simpel maar toch erg mooi logo geworden vind ik zelf 

Eenvoud en toch krachtig het heeft wel wat zo'n logo
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
@DamienDwarfPriestSmurf, Eenvoud en toch krachtig het heeft wel wat zo'n logo
@Tim, vandaar dat Loona altijd min. een week wachtte bij nieuwe leden.
Ervaring leert!
Ervaring leert!
Vandaag voor het eerst gezien dat spelers ook wel is een naam hebben die een andere speler ook heeft 
Mijn speler bestaat in hattrickland zo in elk geval 2x
Mijn speler bestaat in hattrickland zo in elk geval 2x
Minimalisme is het juiste woord voor mijn logoyared schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:39:
@DamienDwarfPriestSmurf, Eenvoud en toch krachtig het heeft wel wat zo'n logo
Ervaring leert!
offtopic:
Smurf the Dwarf Shadow Priest
Smurf the Dwarf Shadow Priest
Ik vind hem bijzonder strak...
En ik denk dat ik maar van WoW af ga blijven. Mijn laatste spel van Blizzard (Diablo 2) kostte me veel nachtrust en leverde me uiteindelijk een bezoek aan de huisarts op omdat een of andere bacterie ineens naar boven kwam die aangaf dat het lichaam even niet meer wilde
Nog ff een vraagje, ik moet woensdag dus tegen iemand uit 4 die zeker veel beter is en aankomende zondag tegen iemand die een stuk minder is. Is het nu handig om zondag veel risico te nemen door trainees op te stellen of kan ik beter gaan piccen en counteren in de volgende bekermatch?
Dat zou overigens betekenen dat ik 3 keer achter elkaar pic, aangezien ik de twee zondagen erna WO's heb. In dat geval kan ik komende zondag motsen en mijn tegenstander compleet vernederen
En ik denk dat ik maar van WoW af ga blijven. Mijn laatste spel van Blizzard (Diablo 2) kostte me veel nachtrust en leverde me uiteindelijk een bezoek aan de huisarts op omdat een of andere bacterie ineens naar boven kwam die aangaf dat het lichaam even niet meer wilde
Nog ff een vraagje, ik moet woensdag dus tegen iemand uit 4 die zeker veel beter is en aankomende zondag tegen iemand die een stuk minder is. Is het nu handig om zondag veel risico te nemen door trainees op te stellen of kan ik beter gaan piccen en counteren in de volgende bekermatch?
Dat zou overigens betekenen dat ik 3 keer achter elkaar pic, aangezien ik de twee zondagen erna WO's heb. In dat geval kan ik komende zondag motsen en mijn tegenstander compleet vernederen
[ Voor 24% gewijzigd door Pewwy op 03-02-2005 15:26 ]
Anoniem: 104413
offtopic:
Nieuwe federatie opgericht, ocean's 11. Gek van de film, plekkie vrij, nix beters te doen, verliefd op thije, of spreekt het je gewoon aan kijk dan ff bij (AllianceID: 17823)
Nieuwe federatie opgericht, ocean's 11. Gek van de film, plekkie vrij, nix beters te doen, verliefd op thije, of spreekt het je gewoon aan kijk dan ff bij (AllianceID: 17823)
genoeg gepost voor nieuwe federaties d8 ik zo, het is en blijft het GoT-forum! Volgende week woensdag heerlijk got-duelltje: fc schiedam-junior stars
Ach je kan naar een andere federatie gaan maar je blijft toch bij GoT want GoT heeft YGM 
Zaterdag is ie er weer !!!!
Zaterdag is ie er weer !!!!
Hmmm mn YP toch wel lekker verkocht
110k voor een verdedigen/conditie redelijk, toch een stuk meer dan ik had verwacht.
Ik zag dat GoT genoot FC Oud Beijerland ook nog had meegeboden, maar de prijs werd geloof ik wel erg hoog of niet?
Ik zag dat GoT genoot FC Oud Beijerland ook nog had meegeboden, maar de prijs werd geloof ik wel erg hoog of niet?
zo raar die schommelende prijzen
gister betaalde ik nog (17j) 35k voor redelijk verdedigen zonder alteveel bijstats (zwak)
nu gaan dezelfde spelers er al niet voor minder dan 55k uit
gister betaalde ik nog (17j) 35k voor redelijk verdedigen zonder alteveel bijstats (zwak)
nu gaan dezelfde spelers er al niet voor minder dan 55k uit
aaaaaaaargghhh!! ik word gek!! ben ik al 1,5 uur bezig met mijn 8-bit klik ik hem weg!!
8-bit is verplaast naar morgen, mijn excuses....
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 104413 op 03-02-2005 17:47 ]
Idd had een budget van 70kdizzie schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:33:
Hmmm mn YP toch wel lekker verkocht110k voor een verdedigen/conditie redelijk, toch een stuk meer dan ik had verwacht.
Vandaag een extrainee van 20jr verkocht voor 80k en een nieuwe redelijk verdedigen 17 jarige voor 70k terug gekocht (de 20jarige was goed verdedigen)
Dit moet gezegd worden...Dat is natuurlijk gigantisch dom van jeAnoniem: 104413 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:24:
aaaaaaaargghhh!! ik wordt gek!! ben ik al 1,5 uur bezig met mijn 8-bit klik ik hem weg!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 34339
uhhmmmBrainpower schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:47:
[...]
Dit moet gezegd worden...Dat is natuurlijk gigantisch dom van je

Das niet zo moeilijk om dat te zien te krijgen. Ik heb mijn YP vanmiddag ook op de lijst gezet met een openingsbod van EUR 1000. Inmiddels al 88x op geboden met een bedrag van 750k (ik hoop op minimaal 2M)yared schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:21:
niks mooier dan inloggen en dit zien
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Anoniem: 17731
Antonakis Tahmatzidis (15276800)
22 years, passable form, healthy
I speak Ellinika!
A nasty fellow who is tranquil and dishonest.
Has inadequate experience and solid leadership abilities.
Also part of Team Hellas!
Nationality: Hellas
Total Skill Index (TSI): 60 860
Wage: 49 152 €/week including 20% Bonus
Owner: forayWarnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: inadequate Defending: extra-terrestrial
Scoring: poor Set Piece: inadequate
woei
twijfel of ik hem moet houden of een leuk bedrag kan krijgen omdat ie international is.
22 years, passable form, healthy
I speak Ellinika!
A nasty fellow who is tranquil and dishonest.
Has inadequate experience and solid leadership abilities.
Also part of Team Hellas!
Nationality: Hellas
Total Skill Index (TSI): 60 860
Wage: 49 152 €/week including 20% Bonus
Owner: forayWarnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: inadequate Defending: extra-terrestrial
Scoring: poor Set Piece: inadequate
woei
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 04-02-2005 07:25 ]
Woei! Eerste trainingsupdate van het seizoen en meteen mijn beste trainee naar uitstekend verdedigen!
Verder slechte trainingsupdate, maar deze stijging maakt een hoop goed!
Verder slechte trainingsupdate, maar deze stijging maakt een hoop goed!
Zeer gemengde gevoelens over mijn update. Ik verkeer in een zware vormcrisis (beste aanvallers en middenvelders zwak). Mijn verdediging verkeert echter in een bloedvorm. En mijn beide trainees die ik deze week gekocht heb zijn naar goed verdedigen. Ik ben nu wel genoodzaakt 5-4-1 te spelen, terwijl ik juist goede spelers had aangetrokken om eindelijk 3-5-2 te spelen. Balen.
Hmmm 2e week conditie trainen en weer een lekkere update
Vorm -2 (!) TSI +700 Conditie +14
2 weken conditie trainen hebben me in totaal een vormverlies van -8 opgleverd. valt me errug mee
2 weken conditie trainen hebben me in totaal een vormverlies van -8 opgleverd. valt me errug mee
Het gaat om de vormcurve neem van mij aan dat je de komende weken in een vormcrisis komtdizzie schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:34:
Hmmm 2e week conditie trainen en weer een lekkere updateVorm -2 (!) TSI +700 Conditie +14
Zelf scoren +1 (speler van 19 naar goed die ik als 7e spits hebt, en dus eigenlijk nooit speelt...). Vorm -8, arggghhh.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 32089
Ok, welke zouden jullie opstellen?
Kenneth den Bleker
TSI = 1 700 , 22 jaar, slecht in vorm
Heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
of
Dolf Nomden
TSI = 1 120 , 30 jaar, uitstekend in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Ik neig zelf meer naar Nomden toe.... vanwege vorm en ervaring.
Kenneth den Bleker
of
Dolf Nomden
Ik zal t in de gaten houdenSandyman538 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:50:
[...]
Het gaat om de vormcurve neem van mij aan dat je de komende weken in een vormcrisis komt
*****************GoT Cup*****************************
Even kort de situatie uitleggen.
Over een dikke 7 weken begint de GoT Cup alweer. Toevallig vertrek ik rond die periode ook voor 3 maanden naar Barcelona. Waar ik ga wonen heb ik geen internet toegang. Het spreekt natuurlijk ook voor zich dat ik geen cup ga organiseren vanuit internet cafes.
Ik heb een toegewijde kerel gevonden die de cupgeit functie maar al te graag wil overnemen. Zijn GoT naam ontglipt me nu even, maar zijn team name is sv Levico! Ga allemaal even zijn gastenboek volspammen!
Even kort de situatie uitleggen.
Over een dikke 7 weken begint de GoT Cup alweer. Toevallig vertrek ik rond die periode ook voor 3 maanden naar Barcelona. Waar ik ga wonen heb ik geen internet toegang. Het spreekt natuurlijk ook voor zich dat ik geen cup ga organiseren vanuit internet cafes.
Ik heb een toegewijde kerel gevonden die de cupgeit functie maar al te graag wil overnemen. Zijn GoT naam ontglipt me nu even, maar zijn team name is sv Levico! Ga allemaal even zijn gastenboek volspammen!
Life is simple, make choices, don't look back...
Aangezien de hoofdstaat (verdedigen) van Dolf maar 1 stapje lager is, maar zijn vorm 5 stappen beter is en hij 2 stappen meer ervaring heeft, vind ik het eigenlijk geen keuze, maar is het duidelijk dat Dolf moet spelenAnoniem: 32089 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:55:toon volledige bericht
Ok, welke zouden jullie opstellen?
Kenneth den Bleker
of
Dolf Nomden
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
wat? belachelijk!
drie gasten -2 in vorm, 1 gast -1, 1 gast +1. En dat zonder conditie te trainen?! Prt.
wel mn eerste speler met meer dan 5000 tsi
drie gasten -2 in vorm, 1 gast -1, 1 gast +1. En dat zonder conditie te trainen?! Prt.
wel mn eerste speler met meer dan 5000 tsi
[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 04-02-2005 10:47 ]
lol...ach hele week stage geef ik maar de schuld

Voor de GoT website updaters
Is het knopje al af? Het krantje namelijk wel voor 99%
Daar dacht ik ook al aan ja.Sandyman538 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 10:24:
[...]
Aangezien de hoofdstaat (verdedigen) van Dolf maar 1 stapje lager is, maar zijn vorm 5 stappen beter is en hij 2 stappen meer ervaring heeft, vind ik het eigenlijk geen keuze, maar is het duidelijk dat Dolf moet spelen
ja de deadline is weer gehaald nu alleen nog wachten op pietDamien2004 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:32:
Voor de GoT website updatersIs het knopje al af? Het krantje namelijk wel voor 99%
Jep...Zet hem er wel effe op...pass de link maarDamien2004 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:32:
Voor de GoT website updatersIs het knopje al af? Het krantje namelijk wel voor 99%
Zal wanneer ik tijd heb effe coden voor je
(knopje in menu is te klein, wordt aangepast)
[ Voor 8% gewijzigd door NiMu83 op 04-02-2005 12:41 ]
Anoniem: 125165
BP, het knopje wat ik je heb gestuurd is 104*12. Zoals ie nu op de site staat is ie 72*11.Brainpower schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:16:
[...]
Jep...Zet hem er wel effe op...pass de link maar
Knopjes zijn lastig (
Komen er op Gottrick linkjes naar de pdfjes of een uitdraai van de krant?
LOLAnoniem: 125165 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:00:
[...]
BP, het knopje wat ik je heb gestuurd is 104*12. Zoals ie nu op de site staat is ie 72*11.
Knopjes zijn lastig (), maar je moet 'm gewoon even goed behandelen, dan komt alles goed!
ik weet het
Stage he...let maar half op
Linkjes naar pdf...yared schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:31:
Komen er op Gottrick linkjes naar de pdfjes of een uitdraai van de krant?
advies, ik kocht voirge week een 17-jarige spits met: matig passen
redelijk scoren
vorige week trainde ik passen en steeg hij in passingskill naar redelijk, deze week trainde ik scoren en steeg hij in scoringsskill naar goed, mooie updates dus, nu mijn dilemma:
ik trok deze spits aan voor 59k, als ik nu kijk op transfervergelijking gaan ze eruit voor 550k, echter is hij pas 9 dagen bij mijn club en zal ik niet het volledige bedrag ontvangen., d8 84%, wat zeggen jullie, houden en doortrainen, of verkopen!
redelijk scoren
vorige week trainde ik passen en steeg hij in passingskill naar redelijk, deze week trainde ik scoren en steeg hij in scoringsskill naar goed, mooie updates dus, nu mijn dilemma:
ik trok deze spits aan voor 59k, als ik nu kijk op transfervergelijking gaan ze eruit voor 550k, echter is hij pas 9 dagen bij mijn club en zal ik niet het volledige bedrag ontvangen., d8 84%, wat zeggen jullie, houden en doortrainen, of verkopen!
Doortrainen natuurlijk als je spitsen traint! Hoe hoger zn scoren skill hoe meer je ervoor krijgt...Anoniem: 104413 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:54:
advies, ik kocht voirge week een 17-jarige spits met: matig passen
redelijk scoren
Anoniem: 34339
True maaaaaaar.. Aangezien je aan het begin van het seizoen de "hoofdprijs" krijgt voor dit soort spelers zou ik hem verkopen. En er een 18 jarige voor terugkopen.. En die dus gewoon lekker gaan trainen.Brainpower schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 14:04:
[...]
Doortrainen natuurlijk als je spitsen traint! Hoe hoger zn scoren skill hoe meer je ervoor krijgt...
dus je beantwoordt het zelf al... doortrainen tot begin volgend seizoen en verkopen
Thije waar zit je toch met je gedacht?! bij die grieten van de Admirals ckrs!
Anoniem: 125165
Dat is nou precies niet wat hij bedoeltyared schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:16:
dus je beantwoordt het zelf al... doortrainen tot begin volgend seizoen en verkopen
Hij doelt op de bonus die 17-jarige spelers nu krijgen en die 18-jarigen volgend jaar niet krijgen!
Je kan hem natuurlijk altijd voor iets boven de 400000 aanbieden en kijken wat hij doet. Als je hem niet verkoopt kan je hem altijd doortrainen.
die bonus valt in de 2e week al behoorlijk mee.Anoniem: 125165 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 16:22:
[...]
Dat is nou precies niet wat hij bedoelt
Hij doelt op de bonus die 17-jarige spelers nu krijgen en die 18-jarigen volgend jaar niet krijgen!
Dat mensen in de 1e week van t seizoen meer betalen voor een 17jarige dan in de rest van t seizoen
Die gozer waar starmaker het over heeft is allang 18. (nou ja 1 week dan
)
zow, gaat lekker hier, vorm -12/+2 en conditie +22/-1
hoop dat dit de laatste keer is dat ik 2x conditie moet trainen, is echt funest (en ook een mede oorzaak dat ik totaal onverwachts in de beker verloor
)
hoop dat dit de laatste keer is dat ik 2x conditie moet trainen, is echt funest (en ook een mede oorzaak dat ik totaal onverwachts in de beker verloor
De link word: http://home.kabelfoon.nl/~damien/got/ygm.pdf maar werkt pas morgenBrainpower schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:16:
[...]
Jep...Zet hem er wel effe op...pass de link maar
Iedereen nu al kijken natuurlijk en dan is er niets
Uhm, als je hem ygm.pdf gaat noemen, hoe noem je hem dan over 1/2 weken? Wel beetje structuur houden he...dus ygm(04-02-2005).pdf is al iets beterDamien2004 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:26:
[...]
De link word: http://home.kabelfoon.nl/~damien/got/ygm.pdf maar werkt pas morgen
Tja dat lijkt me idd ook makkelijker of het nummer maar ik zal me daar morgen over buigen aangezien ik morgen het toch moet klaarmaken
Zat ik ook al te denken, want hij had al 2 weken training gehad, dus dan kan ie helemaal geen 17 zijndoodindegoot schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 17:15:
Die gozer waar starmaker het over heeft is allang 18. (nou ja 1 week dan)
Over het algemeen negatieve vormupdate (+7/-10) maar da's wel te verwachten met maar 1 wedstrijd in de week en m'n basisspelers zijn allemaal lekker klaar voor t nieuwe seizoen. M'n beste trainee achterin naar uitstekende vorm (misschien m'n eerste speler met 5*) en m'n nieuwe IM ook al naar goed (waarschijnlijk 4,5*). Gemiddelde vorm basis nu op 6,36 dus laat die eerste wedstrijd maar komen.
Anoniem: 30965
en bij bestandsnamen is het nóg overzichtelijker om het jaar-maand-dag of jaar-weeknummer te doenBrainpower schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:05:Uhm, als je hem ygm.pdf gaat noemen, hoe noem je hem dan over 1/2 weken? Wel beetje structuur houden he...dus ygm(04-02-2005).pdf is al iets beter
In hoeverre speelt de ervaring in een formatie mee? Heb uitstekende ervaring met het 352 systeem.
Aankomende zondag moet ik tegen een team waar ik net iets sterker of gelijk aan ben. Speelde altijd 352 tegen hem, en speel altijd gelijk of verlies ervan. Hij wisselt continue van formatie.
Wou dus nu eens 343 spelen tegen hem, kijken hoe het uitpakt en het verrassings element.
Alleen heb daar slecht ervaring mee, in hoeverre speelt dit tegen mij dan?
Aankomende zondag moet ik tegen een team waar ik net iets sterker of gelijk aan ben. Speelde altijd 352 tegen hem, en speel altijd gelijk of verlies ervan. Hij wisselt continue van formatie.
Wou dus nu eens 343 spelen tegen hem, kijken hoe het uitpakt en het verrassings element.
Weinig ervaring met een opstelling kan leiden tot een afname van je middenveld.Anoniem: 32089 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 09:58:
In hoeverre speelt de ervaring in een formatie mee? Heb uitstekende ervaring met het 352 systeem.
Hoeveel die afname is hangt af van je opstellingservaring, spelerservaring en mazzel.
Ik zou dit dus alleen doen als middenveld met 2 IMs niet erg veel slechter is dan het zijne en als je ook echt een 3e aanvaller hebt die de moeite waard is.
Aangezien je minder kansen zal krijgen dan met 352, moeten de kansen die je krijgt er ook wel in.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Ben de laatste dagen een beetje ziek geweest en heb meer op bed gelegen dan achter de PC
maar Tommilio weet net zoveel over het krantje als ik.
Vandaag zal ik de pdf er op zetten zodra ik de laatste versie van Tommilio heb gekregen
Ik zal dan gelijk hier posten als hij er op staat
Vandaag zal ik de pdf er op zetten zodra ik de laatste versie van Tommilio heb gekregen
Ik zal dan gelijk hier posten als hij er op staat
Dit topic is gesloten.