Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.901 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-06 16:55
Ik kan alleen wat opmerken over puntje 4. Het gastenboek van joopieter is natuurlijk wel grappig. Meer dan 10.000 posts op een paar dagen :) Maar meer dan een opmerking in de YGM lijkt me dat ook weer niet waard.

@BluePanther: aan de befaamde GoT cup mag iedereen moedoen (toch???). Het maakt niet uit of het team lid is van de federatie of niet.

[ Voor 25% gewijzigd door dreamtheater42 op 01-02-2005 14:13 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

hmm ok :P Naja kan je je al ergens aanmelden? of (vanzelfspreken eigenlijk) krijgen we dat nog te horen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Anoniem: 133390 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:14:
hmm ok :P Naja kan je je al ergens aanmelden? of (vanzelfspreken eigenlijk) krijgen we dat nog te horen 8)7
Dat duurt nog wel even. Ik denk dat de GoT cup weer begint in ronde 8/9 van de beker. Dan zijn de meesten toch al uitgeschakeld en is het leuk om aan een andere 'beker' te beginnen. Ik denk dat het ook nog wel even duurt voordat de inschrijving weer begint, maar daar ga ik niet over ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Meestal is dat pas nadat iedereen uit de beker is geknikkerd....

edit: Dat je niet effe voor me antwoord ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 01-02-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:25
dreamtheater schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:02:
[...]

Mijn naam is niet "gast", maar laat ik daar maar niet op in gaan ;)
Het antwoord op je vraag is: beetje goed kijken op de TL. Ik heb het hier NIET over 26/27 jarige spelers met matig ervaring. Die zijn moeilijk onder de 750.000 te krijgen. 31-33 jarige spelers met form. positiespel, matig ervaring en passen/verdedigen zijn te krijgen tussen de 500.000 en 600.000. Een 31-jarige speler is nog gemakkelijk 2-3 seizoenen te gebruiken en kan dan nog voor een redelijk bedrag verkocht worden, zeker als hij coaching skills heeft. Voorbeelden? Kijk een naar deze kerel Magnus Bäckskär (5098745) en klik op "transfer compare". Er staan er een aantal bij die onder de 500.000 verkocht worden. Het is dus mogelijk, al kan er wel flink wat tijd in gaan zitten.
tis beter dan zeggen "dreamtheater, waar..." :9
maarja als we spreken over 30 jarigen dan zou het wel een kunnen, maar ik denk altijd aan de lange termijn (ookal was het dan geen tip voor mij) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

@Damien, Brainpower en Wubmaster zijn de webmeester, Thije post op HT

@Dizzie, welkom :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:24:
[...]

tis beter dan zeggen "dreamtheater, waar..." :9
maarja als we spreken over 30 jarigen dan zou het wel een kunnen, maar ik denk altijd aan de lange termijn (ookal was het dan geen tip voor mij) :X
Ik zou ook wel lange termijn willen denken, maar volgens mij kun je dat als je net bezig bent het best eerst met oudjes oplossen tot je trainingen rendabel worden. (grom, ik ben ook bijna 30 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand misschien zien of die lambal (GM-oatvt) al bij GoT zit? Zit namelijk op werk en kan helaas niet op HT komen :'( Zo ja mail hem eens dat hij hier op forum komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Pewwy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:29:
[...]

Ik zou ook wel lange termijn willen denken, maar volgens mij kun je dat als je net bezig bent het best eerst met oudjes oplossen tot je trainingen rendabel worden. (grom, ik ben ook bijna 30 ;))
Ben ik helemaal met je eens! En: over 2 seizoen is een 31-jarige 33 (duh...). Als hij niets van zijn main skill (pos. spel) heeft verloren, wat op zich best mogelijk is, dan is hij misschien 100k minder waard. Zelfs als hij zijn een stapje van zijn main skill heeft verloren, dan kan en zal dat waarschijnlijk dat weer gecompenseerd worden door extra ervaring, waar door hij hetzelfde aantal sterretjes haalt. En als hij dan ook nog een redelijk leiderschap heeft (of in elk geval matig), dan valt er zelfs nog een redelijke duit aan te verdienen.

Overigens koop ik zelf ook nog wel eens oudere spelers, puur omdat die meer ervaring hebben en over het algemeen goedkoper zijn dan 23-25 jarige spelers. Mijn middenveld bestaat op het moment uit een 31-jarige briljante pos. spel met goed ervaring en een 29-jarige uitmuntende met matig ervaring. Nr. 1 kan 5,5 sterren halen en nr. 2 haalt er 5 in goede vorm. Die kunnen best nog 2 seizoenen mee en zullen dan nog steeds redelijk wat geld opleveren. Ik ben van menig dat oudjes (maar jonger dan 32) ook rendabel kunnen zijn voor teams die al een hele poos geen beginner meer zijn. Zelf heb ik er in elk geval prima ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
hmmm dit jaar ook maareens meedoen met de got cup dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 23:48

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:06:
Tja ik verwacht gewoon niet mee te kunnen draaien in de top van de competitie op dit moment.

ps.

De YGM is al in volle ontwikkeling en zeker is dat er een 2de versie komt a.s. zaterdag. Ik heb een aantal vragen:

1. wie is webmeester van GoT site?
Ik en wubmaster. Als je iets wil weten over GoTtrick ben ik je aanspreekpunt...Dus als je iets wilt weten...contact me :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Damien2004 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 14:06:
4. heeft iemand nog een leuk gastenboek/persbericht die in het krantje moet? (hoeft niet persee fed te zijn)
Ik ben net een jaar bezig. Ik ben wel 2 keer kampioen geworden, maar dat kwam doordat ik in slechte league?s zat. Mijn kennis over hattrick is nihil: van taktieken heb ik geen kaas gegeten en ik zal waarschijnlijke spelers met de verkeerde skills selecteren. Ik ben egocentrisch, irritant, lui en niet charismatisch. Kortom: ik ben totaal niet geschikt als u20 bondscoach.

Waarom jullie dan op mij moeten stemmen? Omdat ik een lekkere ex heb wiens naaktfoto?s ik online zet als ik bondscoach word.

Dus denk na met je penis, en stem op sirdalord

Kusjes
Derry- Manager Sirdalord van de lycky bullballs is door de nationaal bond gedwarsboomd in zijn plannen om bondscoach te worden.

Sirdalord: "ze waren het klaarblijkelijk niet eens met wat ik te zeggen had en hebben daarom mijn speech verwijderd en mij de toegang tot het publieke forum ontzegd."

Op de vraag of sirdalord zijn kandidatuur nu kan wel vergeten antwoord de nuchtere brabander: "het wordt nu wel iets moeilijker."
is iig al iets... geen lid van GoT overigens.

dit ging dus over de U20-verkiezingen. misschien idee om over de gehele verkiezingen een apart item van te maken? maar daar was je vast zelf al mee bezig ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.kielp.com/gijsh/images/SD.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 30965 op 01-02-2005 16:59 . Reden: inmiddels ook een plaatje beschikbaar, leuke actie ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 30965 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:14:
is iig al iets... geen lid van GoT overigens.

dit ging dus over de U20-verkiezingen. misschien idee om daar een apart item van te maken? maar daar was je vast zelf al mee bezig ;)
Hij is wel grappig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:57
Ik was idd al bezig met de U20 verkiezing maar had nog niet alles door kunnen lezen :)
Bedankt voor de tips! Erg leuk!

@brainpower: HEb wubmaster ook een berichtje gestuurd maar dan bij deze ook aan jou. a.s. zaterdag komt de 2de versie van YGM uit :) en ik vroeg me af of jij een knopje kan maken op de GoT site aangezien we weer daar naar toe gaan linken :) althans dat was het idee ;)

Vrijdag stuur ik je dan de link overigens van waar de YGM.pdf komt te staan :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Crap, ik zie net de ik elke week moet spelen tegen iemand die daarvoor een WO heeft gehad... Wordt een fijn seizoen dan......... Ik heb de tweede en derde pot en WO, daarna dus een hele tijd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zeker de helft van die gasten snapt toch niet dat ze dan kunnen/(moeten) piccen :9
en als ik zo ff vlug naar jouw team en de rest kijk dan denk ik dat je 60% kant maakt op P2 en 30% op P1 (10% P3)
vlugge schatting he :9

[ Voor 47% gewijzigd door Joss op 01-02-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar baseer je die schattingen op? :P Mag je bij mij ook wel schatting maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Joss schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:51:
zeker de helft van die gasten snapt toch niet dat ze dan kunnen/(moeten) piccen :9
en als ik zo ff vlug naar jouw team en de rest kijk dan denk ik dat je 60% kant maakt op P2 en 30% op P1 (10% P3)
vlugge schatting he :9
Ik ga er ook wel van uit dat p2 te halen is en daar ga ik zeker voor. Als het een beetje meezit gaan er over een wedstrijd of 7 nog 3 man naar formidabel verdedigen, dus die kan ik verkopen om middenveld e.d. te versterken. Al met al wacht ik het af. Ik zie wel of ze gaan piccen of niet.Ik ga in ieder geval komende zondag voor normaal en dan 2 wedstrijden pic. Mijn coach houdt die teamgeest toch nooit lang hoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
HattriX en dan backdraft... beetje kijken wat de teams halen en dan schatten (aan gemiddelde ratings) welke nr1 nr2 en nr3 wordt

simpel he :P
(maarja, Hattrick is rond....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier ben ik weer. Ben er een tijdje uit geweest vanwege persoonlijke problemen die nu redelijke opgelost zijn. Ik voel me meteen weer een n00b: Ik heb vandaag m'n YP gehad. Wordt die jongen nou nog een jaartje ouder of is dat allemaal al gebeurt?
Het is nl een 17j solid scoren, passable passing. Zou leuk zijn als ie 17 blijft want gaat me dan toch weer een paar ton opleveren dacht ik zo.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The Dolf schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:08:
Hier ben ik weer. Ben er een tijdje uit geweest vanwege persoonlijke problemen die nu redelijke opgelost zijn. Ik voel me meteen weer een n00b: Ik heb vandaag m'n YP gehad. Wordt die jongen nou nog een jaartje ouder of is dat allemaal al gebeurt?
Het is nl een 17j solid scoren, passable passing. Zou leuk zijn als ie 17 blijft want gaat me dan toch weer een paar ton opleveren dacht ik zo.
lucky bitch :)
de YP's van deze week werden idd niet meer ouder
kassa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd kassa.

Denk dat je aan een miljoen kan denken.

@joss ratings ratings.... HJoe hoger hoe dichter op elkaar dus dan maakt niet zoveel meer uit. Als ik vanuit moet gaan van ratings dan zou ik in top3 moeten eindigen in III dit jaar. maar daar geloof ik eigenlijk niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Vorig seizoen Yared, nu The Dolf:

Jochem Gerlings (54364039)
17 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and upright.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Speciality: Head

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 290
Wage: 803 €/week

Nieuw U20 talentje! :7

(Wel vrijdag scoren trainen he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Die nieuwe layout van tweakers is toch wel bout hoor naar mijn mening het overzicht is een beetje weg bij posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Tommilio schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 17:27:
Die nieuwe layout van tweakers is toch wel bout hoor naar mijn mening het overzicht is een beetje weg bij posts.
Idd, vind dit helemaal niks :(

geef mij maar de oude vertrouwde GoT-look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 83760 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:45:
[...]
Idd, vind dit helemaal niks :(

geef mij maar de oude vertrouwde GoT-look
Bij mij staat hij nu ook op de nieuwe :'( kan er maar niet aan wennen :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 01-02-2005 18:48 ]

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Tsss, gebruiken zeker ook allemaal Windows XP met classic layout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Nee maar vind het gewoon niet duidelijk heb sommige pagina's 2x door gelezen en elke keer ontdekte ik een nieuwe post snap ook echt niet waarom ze niet gewoon je die keuze laten......voor welke template maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben er ook niet kapot van, maar blijkbaar is het niet anders. Zit al jaren naar de oude look te kijken en dan krijg je dit. Het is vast iets functioneels ofzo.

Zit een beetje te zoeken naar een 18 jarige solid defender... Die zijn duur als je passen als bijstat wil hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm, ik vind de nieuwe look eigenlijk veel overzichtelijker! Staat meer profi ook dan die oude (vertrouwde) kleuren, imho!

Maareh ontopic:
Vraagje :P --> ik heb twee teams in mijn comp die een opstelling reset hebben. Ik speel in de VIII, krijgen deze teams nu dit seizoen al een nieuwe eigenaar? Of omdat de Xde divisie erbij is gekomen blijven deze teams dit seizoen eigenaarloos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hele goeie vraag :9
ik dacht dat de regel was dat; teams zonder eigenaren worden in de twee laagste divisies vernieuwd

kga is ff zoeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:35:
Hmmm, ik vind de nieuwe look eigenlijk veel overzichtelijker! Staat meer profi ook dan die oude (vertrouwde) kleuren, imho!

Maareh ontopic:
Vraagje :P --> ik heb twee teams in mijn comp die een opstelling reset hebben. Ik speel in de VIII, krijgen deze teams nu dit seizoen al een nieuwe eigenaar? Of omdat de Xde divisie erbij is gekomen blijven deze teams dit seizoen eigenaarloos??
Voor toevoeging van de X zouden ze volgens mij eerst een nieuwe eigenaar krijgen, maar zover ik weet niet meer. Er is een redelijke discussie over geweest op HT forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pewwy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:44:
[...]

Voor toevoeging van de X zouden ze volgens mij eerst een nieuwe eigenaar krijgen, maar zover ik weet niet meer. Er is een redelijke discussie over geweest op HT forum
Aangezien de X-en al gevuld worden, worden t/m VIII alle huidige WO's niet meer vervangen.
Pewwy schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:35:
Zit een beetje te zoeken naar een 18 jarige solid defender... Die zijn duur als je passen als bijstat wil hebben :(
Je hebt de ideale toch al gevonden ;)

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
s_de_hoog schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:53:
[...]

Aangezien de X-en al gevuld worden, worden t/m VIII alle huidige WO's niet meer vervangen.

[...]

Je hebt de ideale toch al gevonden ;)
Die wordt nog duurder denk ik, maar je openingsbod staat alvast :) Maar ik heb eigenlijk 2 trainees nodig omdat er vandaag weer 1 verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Damien2004 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 15:25:
@brainpower: HEb wubmaster ook een berichtje gestuurd maar dan bij deze ook aan jou. a.s. zaterdag komt de 2de versie van YGM uit :) en ik vroeg me af of jij een knopje kan maken op de GoT site aangezien we weer daar naar toe gaan linken :) althans dat was het idee ;)

Vrijdag stuur ik je dan de link overigens van waar de YGM.pdf komt te staan :)
Wubmaster is idd de aangewezen persoon voor het knopje :) Zal hem even contacten...

Ik zal effe en script voor je maken zodat jij zelf de linkjes op gottrick kan toevoegen...

Hoor je daar een week niks over, laat het me dan even weten, want ben nogal druk met afstuderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
s_de_hoog schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:53:
[...]

Damn dan heb ik dus ook gewoon twee WO teams in mijn divisie! Wordt ik met een beetje geluk toch nog tweede! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:11:
[...]

Damn dan heb ik dus ook gewoon twee WO teams in mijn divisie! Wordt ik met een beetje geluk toch nog tweede! :P
iig geen degradatie, maar denk niet dat 't afweegt tegen de nadelen qua inkomsten (en het feit dat je er puntjes kan pakken en anderen er punten ZOUDEN KUNNEN verliezen als je snapt wat ik bedoel)

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 01-02-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:11:
[...]

Ik heb hetzelfde. Let er op dat je altijd picced tegen die gasten en maak er gebruik van als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
2005-02-01
35100 online
Nieuw record? Een paar maanden geleden (26-09-2004) nog voor het eerst meer dan 25000 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
PIC-en zal ik zeker tegen die teams, alleen jammer dat je geen stadioninkomsten hebt dan die wedstrijden das een groot nadeel! :(
Andere teams hebben inderdaad hetzelfde nadeel, maar k was vorig seizoen een stuk sterker dan deze teams, dus als ik me op het middenveld nog met 1 speler kan versterken dan kan ik wel 2de worden (1 team is een stuk sterker al won ik vorig seizoen wel van hem, beetje mazzel maar goed ) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-CKY2K- schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:32:
PIC-en zal ik zeker tegen die teams, alleen jammer dat je geen stadioninkomsten hebt dan die wedstrijden das een groot nadeel! :(
Andere teams hebben inderdaad hetzelfde nadeel, maar k was vorig seizoen een stuk sterker dan deze teams, dus als ik me op het middenveld nog met 1 speler kan versterken dan kan ik wel 2de worden (1 team is een stuk sterker al won ik vorig seizoen wel van hem, beetje mazzel maar goed ) :P
je hebt wel inkomsten, maar gewoon 75% minder ongeveer he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Je hebt wel iets aan inkomsten, maar heel hoog zal het niet zijn.

Edit: aargh, tweede keer vandaag dat iemand me voor is, ik raak uit vorm :P

[ Voor 38% gewijzigd door Pewwy op 01-02-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

Hebbe jullie ook last dat de Hattrick site erug sllloooooommm is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
jep, die 35k man die online zijn doen HT geen goed....

ik zie ook dat de competitie-schema's weer weg zijn (niet dat die zullen veranderen), das niet zo mooi allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ok belangrijke en dringende vragen aan ervaren Hattrickers:

1
Ik moet morgen voor de beker tegen een team uit de 6e. Zelf ben ik net gepromoveerd uit de 8e. Natuurlijk wil ik winnen, maar dat kan niet zonder jullie advies. Mijn teamid = 508508. Zijn teamid = 210214. Nu werd er tegen mij verteld dat ik het beste 5-4-1 kon gaan spelen met Silvio Tang, mijn 24 jarige spits voorop. Maar met deze tactic heb ik helemaal geen ervaring. Ik zou natuurlijk ook nog gewoon 3-5-2 kunnen spelen met eventueel counteren.
Of is deze wedstrijd een verloren zaak ?

2
Ik heb dadelijk 70000 voor een vleugelverdediger over. Wat kan ik hiervoor kopen ?
Ik zit te denken aan een persoon onder de 30 is dat haalbaar ?

Alvast bedankt,

W00fer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
offtopic:
bij de nieuwe foxtrick versie: nieuwe optie bij opstelling: :)

Total number of stars: 37.5

(met 70k kan je natuurlijk niet heel veel doen, ik zou gaan voor zo hoog mogelijke stat verdedigen en zwak/matig vleugel)

[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 01-02-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94179

W00fer schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:57:
Ok belangrijke en dringende vragen aan ervaren Hattrickers:

1
Ik moet morgen voor de beker tegen een team uit de 6e. Zelf ben ik net gepromoveerd uit de 8e. Natuurlijk wil ik winnen, maar dat kan niet zonder jullie advies. Mijn teamid = 508508. Zijn teamid = 210214. Nu werd er tegen mij verteld dat ik het beste 5-4-1 kon gaan spelen met Silvio Tang, mijn 24 jarige spits voorop. Maar met deze tactic heb ik helemaal geen ervaring. Ik zou natuurlijk ook nog gewoon 3-5-2 kunnen spelen met eventueel counteren.
Of is deze wedstrijd een verloren zaak ?

2
Ik heb dadelijk 70000 voor een vleugelverdediger over. Wat kan ik hiervoor kopen ?
Ik zit te denken aan een persoon onder de 30 is dat haalbaar ?

Alvast bedankt,

W00fer
toon volledige bericht
wrom zou je een speler onder de 30 nemen als je een 33 jarige opa haalt kan ie goed verdedigen met redelijk winger halen met ook nog eens een berg ervaring die gasten halen algauw 3 tot 4 sterren

ik heb ff gekeken naar jou team en dat van je tegenstander ik zou idd ook 5-4-1 spelen met counteraanval dat is imo je beste kans ookal heb je geen ervaring misschien hou je het wel op een gelijk spel en kan j met penalties winnen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 94179 op 01-02-2005 22:18 . Reden: ik zit te wachten op een deadline van een nieuwe talent :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:57:
[...]

Wubmaster is idd de aangewezen persoon voor het knopje :) Zal hem even contacten...

Ik zal effe en script voor je maken zodat jij zelf de linkjes op gottrick kan toevoegen...

Hoor je daar een week niks over, laat het me dan even weten, want ben nogal druk met afstuderen :)
Ok als het maar vrijdag af is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 22:16
[patsmode]
Even patsen hoor, dat moet gewoon even. Mijn held, Toine Festen, is geselecteerd voor de U20. Als de nieuwe coach(LS-Demon21 ;) :P) hem niet vervangt(waar ik niet van uit ga, zeker omdat ervaring ook wel meetelt) en omdat hij de beste is, heb ik de komende 2 seizoenen een vlaggetje. En nee, niet zomaar een vlaggetje, een Nederlands vlaggetje :D!
[/patsmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
grooviee17 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 02:11:
[patsmode]
Even patsen hoor, dat moet gewoon even. Mijn held, Toine Festen, is geselecteerd voor de U20. Als de nieuwe coach(LS-Demon21 ;) :P) hem niet vervangt(waar ik niet van uit ga, zeker omdat ervaring ook wel meetelt) en omdat hij de beste is, heb ik de komende 2 seizoenen een vlaggetje. En nee, niet zomaar een vlaggetje, een Nederlands vlaggetje :D!
[/patsmode]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grooviee17 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 02:11:
[patsmode]
[/patsmode]
tis je gegund hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Man man man, de adrenaline stijgt naar mijn kop :) mijn eerste beker wedstrijd vanavond :) Hoewel ik denk dat ik kansloos ben heb ik toch nog een hele kleine hoop omdat Sir Veen aangeeft dat ik een kans maak. Ook heb ik de tactiek van Sir Veen door gevoerd wat mij ook weer dichterbij een overwinning zou kunnen brengen.

17:15 is de wedstrijd en aangezien een ritje Barendrecht - Schiedam (mijn huis) ongeveer 15 minuten is of langer is het genoodzaakd plank gas te geven en 120 - 140 door die benelux te scheuren :) Kortom zit je op die weg na 17:00 zorg dan je rechts rijdt want er komt een zwarte Opel corsa voorbij gescheurt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:27
Doe maar rustig aan Damien, de eerste 10 a 15 minuten zul je toch wel niets kunnen zien, behalve het o zo bekende: De wedstijd is begonnen, maar we hebben nog geen contact met onze commentator.......

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

misschien nog wel langer ja ;)

Ik ga denk ik wel een keer rond 6 uur kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik ga wel kijken vanaf het begin. Mijn wedstrijd belooft spannend te worden en ik wil net als vorig jaar de tweede ronde halen. Vorig jaar won ik 7-6 met penalty's en laat ik het zo zeggen, ik heb de juiste volgorde voor de penaltynemers al ingevoerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

argh penaltynemers... vergeet het elke keer weer lol 8)7

Naja nu is het waarschijnlijk niet zo erg maar toch weer lekker zo'n slordigheidje van me B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto ******

Mensen, ronde 14 is aangebroken en daarmee gaat de toto weer van start!

Bij deze de wedstrijden:

Mighty Murmels - FightClub
Ketenix - Midgard
Toppers - Timberwolves United
Bungelen Onderaan - LWD Z-warriors
Rijnoever Wonderers - Thesimpsonssuxs
Harlem Hattricks - De Daltons
Nobbe United - D.G. Marum Glamourboys
Quimbiaters - Hoedjevanpapier's XI tal
FU Baambrugge - Frizza United
Tha Groove's - FC 7^
beltxis - Los Mágicos

Succes iedereen dit seizoen!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
In hoeverre is het waar dat die mannen met hoofdbandjes om slechter verkopen :? Heb ik eens ergens gelezen, maar ik heb geen idee of dat waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Dat scheelt toch al gauw 25%

Volgens mij lees je te veel roddelbladen bij je schoonmoeder. Wie kijkt er nou naar het plaatje dat er bij zit? 8)7

offtopic:
25% van het haar dat je ziet :+

[ Voor 17% gewijzigd door doodindegoot op 02-02-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL dat zou een goede bak zijn ja ;)

Iets voor de krant?? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
doodindegoot schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 12:33:
Dat scheelt toch al gauw 25%

Volgens mij lees je te veel roddelbladen bij je schoonmoeder. Wie kijkt er nou naar het plaatje dat er bij zit? 8)7

offtopic:
25% van het haar dat je ziet :+
Volgens mij zag ik het op het forum, maar ik wist niet of ik er wat mee moest doen, omdat ik het verder nergens terug had gevonden.

Ik kijk overigens wel naar het plaatje omdat ik eigenlijk alleen maar langharigen wil gaan kopen, maar volgens mij ga ik daar niet aan komen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 02-02-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Tweakers ligt steeds plat bij mij, vreemd :?

maarja, wél goed nieuws. Een oud YP van mij is nu geselecteerd voor de U20 :*) ondanks dat hij 2 weken geblesseerd is geweest, maar z´n huidige eigenaar heeft nu wél een uitstekend coach gekocht!!
Het scheelde toen maar heel weinig of ik had hem zelf gehouden maar er was toch nog één bieder die hem wél wilde hebben.
Leen Gerichhausen (35477985)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Same here, ze zijn switches aan het vervangen (Zie fp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

In het kader van ''vragen die je 's-nachts uit je slaap kunnen houden"
Waarom is de kleur van het koordje van de eerste kampioensmedaille niet oranje? Mysterieus is echter ook dat er soms meerdere koordjes zijn met een andere kleur.

Ik kom wat minder vaak op het forum, omdat ik alles wel eens voorbij heb zien komen, maar dit intrigeerde mij mateloos :P

(wat werkt dit forum trouwens vreselijk. Ik krijg er geen tekst in gekopieerd en als je met aanhalingstekens gaat werken dan schakel je direct een zoekfunctie in. Knoppen als home, end en de pijltjestoetsen hebben ook geen effect.)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 02-02-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:05:
offtopic:
bij de nieuwe foxtrick versie: nieuwe optie bij opstelling: :)

Total number of stars: 37.5

(met 70k kan je natuurlijk niet heel veel doen, ik zou gaan voor zo hoog mogelijke stat verdedigen en zwak/matig vleugel)
En de ervaring dan ? Hoeveel ervaring moet ik hem kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
W00fer schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:05:
[...]

En de ervaring dan ? Hoeveel ervaring moet ik hem kopen ?
het probleem is dat je zoveel mogelijkheden heb, maar voor VII zou ik zeggen; koop een oudje. Dit zeg ik omdat je hem volgend seizoen tóch weer moet veranderen als je gaat promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Zou ik ook voor gaan, 31 of 32 jaar met redelijk verdedigen/redelijk vleugel moet lukken voor dat geld. Als je goed zoekt kun je er een leuke coach aan overhouden ook ;)

Iemand nog spannende wedstrijden voor vanavond? Ben alleen thuis met de kids, dan heb ik nog wat te doen ;)

Dit is de mijne by the way..: 32005519

[ Voor 32% gewijzigd door Pewwy op 02-02-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
De mijne natuurlijk-> 32012639
Altijd spannend om te kijken wat voor een tactiek die malloot heeft bedacht. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:19:
Zou ik ook voor gaan, 31 of 32 jaar met redelijk verdedigen/redelijk vleugel moet lukken voor dat geld. Als je goed zoekt kun je er een leuke coach aan overhouden ook ;)

Iemand nog spannende wedstrijden voor vanavond? Ben alleen thuis met de kids, dan heb ik nog wat te doen ;)
Kleine kans dat de grote reus gaat vallen tegen mij het klein duimpje in deze party ;)

MatchID: 32012476

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

Mijn wedstrijd zal wel een festijn worden. Hij heeft nog nooit ingelogd, 1 (competitie) wedstrijd gespeeld en wel 12 sterren gehaald.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Damien2004 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:24:
[...]

Kleine kans dat de grote reus gaat vallen tegen mij het klein duimpje in deze party ;)

MatchID: 32012476
you never know... als die "reus" weer drie 1* spelers op gaat stellen heb je nog een goede kans hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 12:46

Royz

Kleurenblind!!

Zo zeg, na 25 minuten spelen nog geen verslag!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Royz schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:42:
Zo zeg, na 25 minuten spelen nog geen verslag!
Besteed je meer dan een ton aan je stadion je vergroot hem naar wel 10.000 hele plaatsen voor je supporters, denk je toch wel dat ze gelijk effe die zendmast fixen :( Nog steeds geen verbinding! Waar betaal ik in godsnaam stadions kosten voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11

GaMbiNo

1337

Damien2004 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:45:
[...]

Besteed je meer dan een ton aan je stadion je vergroot hem naar wel 10.000 hele plaatsen voor je supporters, denk je toch wel dat ze gelijk effe die zendmast fixen :( Nog steeds geen verbinding! Waar betaal ik in godsnaam stadions kosten voor :p
Sja, wat denk jij... voor slechts een ton kunnen ze net voldoende kuipstoeltjes aanschaffen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
GaMbiNo schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:48:
[...]

Sja, wat denk jij... voor slechts een ton kunnen ze net voldoende kuipstoeltjes aanschaffen. :P
Hehe maar eindelijk hebben ze de zendmast recht gezet :p 0-1 achter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Krijg net van Ham te horen dat ik onvoldoende ervarin heb met mijn huidige opstelling, kijk ik er rustig naar, helemaal leeg :( Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan voor deze pot, maar dat weet ik over een minuut of tien, als die dwaas mijn stadion weet te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11

GaMbiNo

1337

Pewwy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:53:
Krijg net van Ham te horen dat ik onvoldoende ervarin heb met mijn huidige opstelling, kijk ik er rustig naar, helemaal leeg :( Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan voor deze pot, maar dat weet ik over een minuut of tien, als die dwaas mijn stadion weet te vinden :P
Dat heb je altijd als je tijdens een wedstrijd HAM gaat updaten.
Ik zou me geen zorgen maken, komt wel goed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Dan ga ik me er maar niet druk om maken, ik ga toch niet winnen ;)

De GoT teams zijn lekker aan het schoppen, van de 3 wedstrijden die ik aan heb staan hebben Schiedam en Doodindesloot er al 1 man uitgetrapt 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Pewwy op 02-02-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 22-06 01:26

Quintus

Eg wel! Dus....

Lache

1e minuut. Het gezang van de tribunes verstomt, een aanval van de bezoekers over rechts, Amsreiw speler Lois Jaarsveld komt alleen voor de doelman te staan en schuift de bal rustig binnen, 0 - 1.

En inmiddels 0-2

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Pewwy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:59:
Dan ga ik me er maar niet druk om maken, ik ga toch niet winnen ;)

De GoT teams zijn lekker aan het schoppen, van de 3 wedstrijden die ik aan heb staan hebben Schiedam en Doodindesloot er al 1 man uitgetrapt 8)
Tja kijk ik zei ook al tegen die jongens, als je niet kan winnen trap er dan zoveel mogelijk uit dan hebben we in ieder geval daarmee gewonnen :)

ps. kwam wel een slechtere voor terug dus dat is wel mooi :p en ik had meer balbezit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vaag, mijn tegenstander speelt ineens 5-3-2 terwijl hij altijd 3-5-2 speelde, en nu sta ik 2-1 voor :P Verwarring bij zijn spelers :)

Edit: 72% balbezit in de 1e helft :P

[ Voor 14% gewijzigd door Pewwy op 02-02-2005 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
De afgelopen weken zijn er al veel van mijn spelers uitgetrapt, dus het werd eens tijd om wraak te nemen. En ik sta 1-0 voor, nu nog 45 minuten aftellen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm na de 1e helft stond ik al 4-0 achter ik acht mij vrij kansloos nu :) en ik deed nog wel motsen haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Lol, ik sta als 8ste klasser 3-0 voor tegen een 6de klasser terwijl ik PIC :P.

Als hij dan ook 5-3-2 gaat spelen tegen mijn 3-5-2, heb ik zelfs een veldoverwicht van 51% :P

(matchid: 32011759)

Zou mooi zijn als ik win, brengt weer wat extra centjes in de lade :)

JayGTeam (213177)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Man man man tijd voor een paar extra servers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

weet je zeker dat je niet de commentaar bij de beker wedstrijd bedoeld? Want mijn commentator is volgens mij aan het staken :)

waarom heeft de rest al wel een leuk verslag? :?
Anoniem: 83760 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 13:53:
Tweakers ligt steeds plat bij mij, vreemd :?

maarja, wél goed nieuws. Een oud YP van mij is nu geselecteerd voor de U20 :*) ondanks dat hij 2 weken geblesseerd is geweest, maar z´n huidige eigenaar heeft nu wél een uitstekend coach gekocht!!
Het scheelde toen maar heel weinig of ik had hem zelf gehouden maar er was toch nog één bieder die hem wél wilde hebben.
Leen Gerichhausen (35477985)

[ Voor 5% gewijzigd door neudeboules op 02-02-2005 18:19 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
neudeboules schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:17:
weet je zeker dat je niet de commentaar bij de beker wedstrijd bedoeld? Want mijn commentator is volgens mij aan het staken :)

[...]
Zo heb er maar weer eentje geblesseerd geschopt want moet wel winnen natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
neudeboules schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:17:

Jij bent vast pas om 17.45 begonnen, net als 2 van mijn collega's. Daar is ook nog geen verslag zichtbaar. Bij mij duurde het ongeveer 32 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

s.v. ballo - Wubmastert (37 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.

Ook zo'n leuk verslag...

Edit: ok, ben er... 0-2 voor (uiteraard met pic) tegen een IX... Valt me eigenlijk nog tegen

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 02-02-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 125165 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:22:
s.v. ballo - Wubmastert (37 minuten gespeeld) 0 - 0
De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.

Ook zo'n leuk verslag...
De mijne:

De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar vertellen je lekker nog niets. Probeer het over een tijdje weer, dan denken we er nu nog even over na of we je wat gaan vertellen.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ja die heb ik ook, ik ga de rust in. Waarschijlijk is het mistig, want niemand weet hoeveel het is.

oeps komt net binnen sta 0-5 voor met PIC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 22:54

Ottooo

Vuurvlieg

Hopla! 0-3 voor met PIC en enkele trainees. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Jeetje Sir veen word effe flink genaaid 77ste minuut:

Een goed genomen hoekschop zorgde voor paniek in het strafschopgebied. Uit de chaos kon Raymon-speler Diego Moñiz uiteindelijk de bal binnenschuiven: 1 - 2. Gilles Pijls van Raymon buitte in de 77e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde zo 1 - 3. Junior kreeg de kans om iets terug te doen toen Trond Rasmussen een hoge bal van rechts uit de lucht in een keer op doel schoot. De reflex van José Pacheco redde echter. In de 77e minuut wist Zhu Eng-Peng door de centrale verdediging van de gasten te glippen en de 2 - 3 te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Sta nu 0-2 voor met PIC tegen n VII die net z'n team heeft. 75% balbezit met n 5-3-2 dus t gaat wel lekker eigenlijk. Score had wat hoger gemogen maarja, het gaat erom dat we winnen. Zondag trouwens meteen een belangrijke wedstrijd tegen de andere promovendus want dat is naast de ene WO in de divisie eigenlijk de andere ploeg die ik achter me moet houden om niet meteen weer te degraderen terug naar de VII. In principe zou dat moeten kunnen lukken, in principe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Wanneer weet je trouwens tegen wie je de volgende ronde moet, als je doorgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Pewwy schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:40:
Wanneer weet je trouwens tegen wie je de volgende ronde moet, als je doorgaat?
Na de loting :+

Meestal een (paar) uur na de wedstrijden, maar of dat vandaag nog lukt weet ik niet.

Oh en 0-3 voor bij rust met PIC, 84% balbezit dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 12:46

Royz

Kleurenblind!!

s_de_hoog schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:45:
[...]

Na de loting :+

Meestal een (paar) uur na de wedstrijden, maar of dat vandaag nog lukt weet ik niet.

Oh en 0-3 voor bij rust met PIC, 84% balbezit dus dat zit wel goed.
Lol, dan zit er een officiele man van HT met een bol met allemaal kokers... het duurt wel even met zoveel teams maar het gaat wel eerlijk! :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Over 45 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot