So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
nu hebben we tenminste duidelijk overzicht over het aantal mensen dat het bladje leest werkelijk briljant
Uhm, hoe vaak ik ook dat krantje opnieuw open, de site refresh, mijn computer opnieuw aan en uit zet, de stekker in en uit het stopcontact haal, met mijn vuist op de f5 ram, bij mij blijft de teller op drie staan.Tommilio schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:50:
Top aanpassing op got site overigens![]()
nu hebben we tenminste duidelijk overzicht over het aantal mensen dat het bladje leest werkelijk briljant
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Dat is een nieuwe featuredoodindegoot schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:34:
[...]
Uhm, hoe vaak ik ook dat krantje opnieuw open, de site refresh, mijn computer opnieuw aan en uit zet, de stekker in en uit het stopcontact haal, met mijn vuist op de f5 ram, bij mij blijft de teller op drie staan.
Nee er word hard aan gewerkt, overuren worden er gemaakt maar voorlopig werkt alleen dat nog niet maar dat is geen noodzaak. Het gaat wel een keertje werken
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Nieuw record
Nu kijken of dat zo blijft, ik hoop het wel natuurlijk.
Wens iedereen even succes in zijn gastenboek ajb, onze promotor zal wel een mooi stukje blijven over degene die er alweer een weekje inzitten!
THANKS!
edit; zal er wel overheen kijken maar zie de poll url nog steeds niet
[ Voor 14% gewijzigd door yared op 07-02-2005 21:22 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
• Oude ratings
• Nieuwe ratings
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ikzelf zit nog steeds op de oude.
Heb ooit gezegd dat als ik eens een Divine rating haal dat ik het dan nog wel eens zou overwegen, en nu nu ik mytische wingers heb komt dat toch over een paar seizoentjes wel in de buurt.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat klopt idd helemaal.doodindegoot schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:34:
[...]
Uhm, hoe vaak ik ook dat krantje opnieuw open, de site refresh, mijn computer opnieuw aan en uit zet, de stekker in en uit het stopcontact haal, met mijn vuist op de f5 ram, bij mij blijft de teller op drie staan.
Hij doet het idd niet helemaal lekker en moet er nog effe naar kijken...komt wel goed...
Dus stop met je f5 knop te verslijten!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
dan kijk je toch ffJoss schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:22:
Nieuwe ratings, maar moet toegeven dak af en toe wel is terugkijk van "hoeveel zou dat vroeger zijn geweest?"
My Hattrick > Configuratie
Iedereen de nieuwe leden al even gepost in hun gastenboek?
Kom op lui, vin je zelf ook leuk als je net nieuw bent bij een fed al die postings
[ Voor 24% gewijzigd door yared op 07-02-2005 23:47 ]
ik denk dat je de post nog een keer moet lezen oopyared schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:39:
[...]
dan kijk je toch ff
My Hattrick > Configuratie
Iedereen de nieuwe leden al even gepost in hun gastenboek?
Kom op lui, vin je zelf ook leuk als je net nieuw bent bij een fed al die postings
Ik gebruik de nieuwe ratings aangezien ik niet veel ervaring heb gehad met de oude zat beetje in die overgang
Hmm zondag 3-2 verloren en had contact met die gast.....hij had veel beter team als mij dus ik had al gezegd dat ik ging piccen.....dus wat heeft ie nou gedaan zijn b-team laten spelen en net winnen als ik nou gemotst had
[ Voor 85% gewijzigd door Tommilio op 08-02-2005 00:28 ]
Ik zal er vandaag nog eens naar kijken...Je bent iig, net zoals Damien, Redacteur @ GoTtrickTommilio schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:21:
Ik vond het initiatief in elk geval goed van de teller als ie het dan straks nog doet
Verwijderd
Ik baal een beetje van die regel dat je maar eens per 12 uur een speler mag ontslaan. Ik heb er wel iets van meegekregen, maar wat was ook alweer de reden?
Ik ben weer eens begonnen me iets actiever te bemoeien met mijn team. Dit keer zonder HAM oid. alhoewel dat alles wel een stuk gemakkelijker zou maken.
Ik ben begonnen halverwege het seizoen in de VII, het seizoen daarna gepromoveerd naar de VI, waar ik goed op weg was, maar op een gegeven moment verloor ik met veel pech een aantal wedstrijden achter elkaar waardoor mijn motivatie een beetje verdween. Nu wil ik mijn team weer gaan opschonen, maar dat wordt bemoeilijkt door die maatregel.
Gisteren een speler voor 1.5 miljoen verkocht, daar was ik wel blij mee. Nu kan ik een coach gaan aanstellen (ja, dat had ik veel eerder moeten doen ja) en nog een trainee kopen.
Ik zat te denken aan verdedigend ingestelde coach, inadequate leadership en solid trainer.
dan mijn andere spits verkopen voor 1.5 miljoen of meer en de rest van de trainingsplaatsen opvullen (en maar hopen dat ik niet degradeer, maar als ik wel degradeer dan promoveer ik als het goed is het volgende seizoen wel weer, het heeft nu prioriteit mijn team voor de lange termijn gezond en winstgevend te maken).
Slecht plan?
Verwijderd
Om newbees tegen zichzelf te beschermenVerwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 10:51:
Ik baal een beetje van die regel dat je maar eens per 12 uur een speler mag ontslaan. Ik heb er wel iets van meegekregen, maar wat was ook alweer de reden?
Slecht plan?
Verder prima plan, mooi toekomst en training gericht!
Volgende gaan week gaan alle spelers er uit, en dan zie ik wel wat ik er voor terug doe. Heb in ieder geval geld over. Ik ga ook geen WO's veroorzaken, is zonde van de supporters.
Hmm links toevoegen op de site is mij nog niet gelukt....maar ja ik weet ook niet precies waar dat mogelijk is dan...dus als je me dit nog kan vertellenBrainpower schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 09:31:
[...]
Ik zal er vandaag nog eens naar kijken...Je bent iig, net zoals Damien, Redacteur @ GoTtrickDus je kan ook links toevoegen op de site... Als er iets niet werkt moet je het me effe laten weten...
En vraagje nog wie kunnen er allemaal op hattrick een newskopje plaatsen behalve sir Thije
[ Voor 10% gewijzigd door Tommilio op 08-02-2005 11:23 ]
Verwijderd
Had een 17jr Excellent scorer. gaat toch wel miljoentje op leveren
Ook nog met counter gewonnen met een master 1-0
Als je inlogt zie je op de pagina You've GoT Mail deze zin:Tommilio schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:22:
[...]
Hmm links toevoegen op de site is mij nog niet gelukt....maar ja ik weet ook niet precies waar dat mogelijk is dan...dus als je me dit nog kan vertellen
En vraagje nog wie kunnen er allemaal op hattrick een newskopje plaatsen behalve sir Thije
Klik hier om een nieuwe link toe te voegen!
En geen idee wie er een nieuwsitem op ht kunnen zetten...
Wat ga je doen dan?hoedjevanpapier schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:06:
Hoedjevanpapier's XI tal houdt op met bestaan...
Volgende gaan week gaan alle spelers er uit, en dan zie ik wel wat ik er voor terug doe. Heb in ieder geval geld over. Ik ga ook geen WO's veroorzaken, is zonde van de supporters.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
plus je moet elke keer nog inloggen om friendly te regelen om dan te trainen... Anders ga je alleen maar achter lopen...
blijft zonde!
Thije is degene van de fed die bij HT de linkjes mag aanmelden. Zal hem even pagenBrainpower schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:49:
Als je inlogt zie je op de pagina You've GoT Mail deze zin:
Verwijderd
Nieuwsitemposter is arrived.
Je moet even op de frontpage van Hattrick een bericht zetten:Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 14:54:
Ok, wat is er aan de hand? Wat is er de bedoeling? You're wish is my command!
Nieuwsitemposter is arrived.
HvP verkoopt al zijn spelers, komt dat zien !!!
Verwijderd
hahaha, dat staat toch al op je voorhoofd.. Is dat niet voldoende?hoedjevanpapier schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:04:
[...]
Je moet even op de frontpage van Hattrick een bericht zetten:
Poll: Welke RATINGS gebruik jij
• Oude ratings
• Nieuwe ratings
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hey is dat geen transfer-ad?hoedjevanpapier schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:04:
[...]
Je moet even op de frontpage van Hattrick een bericht zetten:
Ik snap je insteek wel hoor hoedje van...als je al de hele tijd met een bepaald team rondloopt lijkt het me ook best leuk om het roer helemaal om te gooien en weer te bouwen aan iets nieuws!
Ik ben helaas nog aan mijn eerste teampje aan het bouwen en kom net als alle beginners chronisch geld te kort. Heb al moeten snijden in mijn selectie door langdurige blessures van oudjes en geen geld voor nieuwe spelers...het leven als hattrick coach gaat niet altijd over roosjes!

Nah, HvP is er gewoon achter gekomen dat zijn huidige spelers gewoon beperkt zijn en falen in ieder opzicht. Enige oplossing is een verkoop of ontslag van de huidige selectie en het roer om te gooien in de hoop dat hij wat talenten weet aan te trekken-CKY2K- schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:33:
[...]
Hey is dat geen transfer-ad?![]()
Ik snap je insteek wel hoor hoedje van...als je al de hele tijd met een bepaald team rondloopt lijkt het me ook best leuk om het roer helemaal om te gooien en weer te bouwen aan iets nieuws!
Ik ben helaas nog aan mijn eerste teampje aan het bouwen en kom net als alle beginners chronisch geld te kort. Heb al moeten snijden in mijn selectie door langdurige blessures van oudjes en geen geld voor nieuwe spelers...het leven als hattrick coach gaat niet altijd over roosjes!
Kan me niet voorstellen dat je uitgekeken raakt op je huidige spelers.
Idd enige remedie om niet uitgekeken te worden op je team. Misschien ook nog een tip van Nobbe, verander je logo om de 2 weken voor gegarandeerd succes!Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:36:
tsja ik verander gewoon me teamnaam om het seizoen en verander elke 4 weken van training
Tevens is het veranderen van training alleen intressant als een andere trainingsvorm meer geld op levert dan je huidige trainingsvorm of dat je met een andere opstelling wilt spelen.
ps. de verhuizing is gebeurt dat merken jullie wel zeker
[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 08-02-2005 15:50 ]
Verwijderd
TIP VAN DE DAG VAN DAMIEN EN THIJE!Damien2004 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:49:
[...]
Idd enige remedie om niet uitgekeken te worden op je team. Misschien ook nog een tip van Nobbe, verander je logo om de 2 weken voor gegarandeerd succes!
Tevens is het veranderen van training alleen intressant als een andere trainingsvorm meer geld op levert dan je huidige trainingsvorm of dat je met een andere opstelling wilt spelen.
ps. de verhuizing is gebeurt dat merken jullie wel zeker
HEB JE HET EVEN GEHAD MET JE TEAM? VERANDER JE LOGO!
Tja zoiets had ik al verwacht zo'n regeltje maar wat als ik dat regeltje nu niet zieBrainpower schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:49:
[...]
Als je inlogt zie je op de pagina You've GoT Mail deze zin:

Leuk dat mijn team morgen gevolgd wordt voor het krantje, maar moet ik nu nog gaan piccen en gewoon doortrainen of hopen op een stunt met mijn basiself
Huh? Ben je wel ingelogd dan?Tommilio schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 15:56:
[...]
Tja zoiets had ik al verwacht zo'n regeltje maar wat als ik dat regeltje nu niet ziemoet ik hem dan er zelf neerzetten
Dit ben jij toch?
http://gottrick.bitxs.com...reid.asp?intTeamID=150477
@ Damien en Tommilio
Jullie kunnen nu ook de links wijzigen! Bij jullie staat er achter elke link op de you've got mail page het woordje "edit". Toch? (hier iig wel
@brainpower het is gelukt nu kwestie van in uit loggen wat de oplossing was
Mooi,Tommilio schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:15:
@pewwy tja dat ligt er aan wil je beroemd worden bij de ygm lezers dan moet je winnen haha nee joh je moet gewoon lekker doen wat jouw het beste lijkt
@brainpower het is gelukt nu kwestie van in uit loggen wat de oplossing wasthank you
het knopje edit is ook zichtbaar?
De laatste tijd merk ik dat ik niet zo actief meer ben met Hattrick als een jaar geleden, maar aan stoppen denk ik voorlopig nog niet. Soms heb ik echter wel het gevoel dat ik een stel overbetaalde prutsers heb, zoals afgelopen zondag

Don't waste your time or time will waste you
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Gabriel Nitã (12363483) 25 years, solid form, bruised, but training Nationality: România Total Skill Index (TSI): 42 440 Wage: 34 320 €/week including 20% Bonus Owner: FC Zjwame Stamina: excellent Goaltending: disastrous Playmaking: supernatural Passing: poor Winger: wretched Defending: poor Scoring: wretched Set Pieces: poor |
Hij heeft een erg hoog TSI en een hoog salaris voor een supernatural. Overigens is zijn TSI normaalgesproken ongeveer 50000, hij is nu een weekje geblesseerd. Ik vermoed dan ook dat hij tegen titanic aanzit
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Alleen lijkt hattrick net op de momenten dat ik een speler wil kopen, te gaan hangen. Vanavond weer een leuke speler voor leuke prijs gemist, omdat hattrick onbereikbaar was
Dit is de laatste week dat ik keepen train, dan gaat mijn keeper de deur uit, en kan ik met frisse moed weer met jong talent aan de gang
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als ik hem vergelijk met die van mij, dan is dat inderdaad een koopje. Die van mij was dan wel 23 toen ik hem kocht, en heeft ook hoge TSI (nu 54.320) en bijna 31k in de week salaris. Die van mij haalt structureel 6*. Oh ja, voor die van mij heb ik destijds 4.7 betaalddreamtheater schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:15:
Zojuist een nieuw spelertje gekocht. Dit is de middenvelder die ik al erg lang aan het zoeken was![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Gabriel Nitã (12363483) 25 years, solid form, bruised, but training Nationality: România Total Skill Index (TSI): 42 440 Wage: 34 320 €/week including 20% Bonus Owner: FC Zjwame Stamina: excellent Goaltending: disastrous Playmaking: supernatural Passing: poor Winger: wretched Defending: poor Scoring: wretched Set Pieces: poor
Hij heeft een erg hoog TSI en een hoog salaris voor een supernatural. Overigens is zijn TSI normaalgesproken ongeveer 50000, hij is nu een weekje geblesseerd. Ik vermoed dan ook dat hij tegen titanic aanzitHaalt ongeveer 6 sterren in solid vorm en hij mag zondag aantreden (als hij dan weer beter is). Ik heb er overigens maar 3.6 miljoen voor betaal
![]()
Tja, de prijzen zijn nu wel weer flink wat lager, maar als ik bij transfer compare kijk, dan is dit echt een koopje. De meesten gaan er rond de 4 - 4.2 miljoen uit, zeker met deze TSI. Wel vind ik het salaris erg hoog. Hij heeft geen bijstats, dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat dit duidt op dat hij tamelijk hoog supernatural is. Hoe dan ook, ik ben er wel blij meeSandyman538 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:26:
[...]
Als ik hem vergelijk met die van mij, dan is dat inderdaad een koopje. Die van mij was dan wel 23 toen ik hem kocht, en heeft ook hoge TSI (nu 54.320) en bijna 31k in de week salaris. Die van mij haalt structureel 6*. Oh ja, voor die van mij heb ik destijds 4.7 betaald
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Idd ik denk sterk dat het te maken heeft met de release datum. Zondag was het bericht pas bekend en zaterdag was hij gereleased. Misschien toch maar vrijdag doen?Brainpower schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:01:
Wat vallen de bezoekersaantallen van GoTtrick trouwens tegen toen de eerste oplage van You've GoT Mail werd gepresenteerd @ Hattrick
Ander oorzaak is doordaat het laat gepost werd er volgens mij redelijk snel een ander nieuwsbericht bijkwam wat er boven kwam te staan zodat wij daalden....bovenaan staan helpt ook
vorige week ook een uitstekend/redelijk spits op de kop weten te tikken voor 621k (tsi 3 880 in SLECHT vorm
[ Voor 30% gewijzigd door Joss op 09-02-2005 00:22 ]
Verwijderd
Spammerhoedjevanpapier schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 08:03:
Ik heb nog wel een paar spelers te koop staan...
- verkoop je hele team elke paar seizoen (HvP)
- verander je logo elke twee dagen (Thije for creative support)
- vraag meerdere teams aan, minimaal 5 (Robbedoeske)
- verander je teamnaam elke seizoen (Frizza/Frits/Admirals/Ajax)
- verhuis je team van provincie elk seizoen en ga de discussie aan met weglopende supporters
- begin je eigen TEAM fed voor al je fans en start een toto met je eigen wedstrijden (Brainpower)
- train je spelers 2x per week, zondag het ene, woensdags het andere (Hardtrance
- kies een obscure trainingsvorm en kijk wat het doet met je oudste spelers
- verkoop je hele team en log elke maand een halfjaar lang in om de reacties te lezen in je mailbox en gastenboek (9worlds.net)
De dingen die wij als federatie al niet verzinnen om iedereen gelukkig te houden
He Ivo, deze mag wel in de OP als ie langer wordt onder de verhalensectie
Iedereen trouwens succes en plezier vandaag in ronde 2 van de beker!
[ Voor 17% gewijzigd door yared op 09-02-2005 09:53 ]
Verwijderd

Welke is mooier?
edit: Tim durft het zelf niet te vragen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 13:51 ]
Verwijderd
Daarnaast grijpt hij volledig naast het idee van mijn logo, het is de bedoeling dat de ketting volledig grip heeft op het spel/bal. Jouw ketting weet nog net het laatste hoekje mee te pakken. Daarnaast is het een en al geklik in paint geweest, ik kan de pixels nog net niet tellen. Bovendien zit er een foeilelijke lasnaad in je ketting, staat Timberteam op ontploffen??
nee, je logo is mislukt op alle fronten
Verwijderd
Verwijderd
vragen???Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:02:
Aardig he, vragen ze je een logo te maken.. Zeiken ze hem publiekelijk af.. Aardige jongen toch.
Thije (gaat op reis en neemt mee.....) says:
tim
tim
tim
tim
Tim says:
moet je
ik ben me toch een mooi logo voor jou aan het maken joh
ik durf te wedden dat je hem gaat nemen
Tim says:
hahahahaha, denk je nou echt dat ik m´n huidige logo ga veranderen?
Tim says:
echt niet dus
ja
wedden
Tim says:
mijn huidige logo IS timberteam
Tim says:
gaat niet meer weg, nooit meer
jajaja dat zeg je nu
Tim says:
maar ben heel benieuwd hoe je in de buurt komt
let maar op
klets niet zo uit je nek
Verwijderd
En ok, je kunt hem natuurlijk niet mooi vinden.. Maar op deze manier publiekelijk afzeiken vind ik heel laag.
edit: En laten we stoppen met dit OFFtopic geblaat (vooral van jou
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 14:17 ]
Verwijderd
verder stoor ik me mateloos aan het trage hattrick, ging er vanmorgen dus wel ff een speler op de TL aan m´n neus voorbij
Ronde 1 zit er weer op!
Menno 5
Dark_cloud 5
neudeboules 5
Wubmaster 5
Whitemountain 3
Tinus1911 3
Sandyman538 3
BGTJE 3
Grooviee 2
Josseke 2
Frizza 2
Ronald_Koeman 2
Gandalf-NL 2
Kyoko 2
pruimtabak 2
hestaatje 1
hoedjevanpapier 1
Marcel_Meessen 1
GaMbiNo_GoT 1
Brainpower 1
MaestroTim 1
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | Menno | 5 | 1 |
2 | Dark_cloud | 5 | 1 |
3 | neudeboules | 5 | 1 |
4 | Wubmaster | 5 | 1 |
5 | Whitemountain | 3 | 1 |
Ronde 2 heb ik er ook weer opgezet, hier volgen de wedstrijden:
FC Torretjes - Pielewiepers
Travel FC - FC Wanhoop
Bergse Boys Combinatie - De Japie's
Mathletico - fc kick
FC Agniesebuurt - White Stripes
F.C. GoT - Fc Aikema
Inter Ception - Watergraafsmeer Wanderers
kdbunited - FC Jansen
DM Rangers - F.C. Flower Power
Wubmastert - Bruinsma
Tombstone Titans - Shaolin Landfills
Succes straks in de beker!!
http://gottrick.bitxs.com
Maar het maakt toch nix uit dat je koots speelt? Zolang hij maar geen trainingsplek inneemt is er helemaal niks aan de hand!-CKY2K- schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:58:
Hmmm mijn friendly in Spanje met 1-0 verloren. Wat een saaie pot zeg, bijna niks gebeurt!En twee middenvelders zijn vreselijk uit vorm! Wil mijn training niet veranderen maar de vorm is om te huilen van veel spelers
En geld voor versterking heb ik helaas ook niet...moest vandaag zelfs mijn 50 jarige coach opstellen
/edit
En iedereen veel succes in e beker straks natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 09-02-2005 15:03 ]
Verwijderd
Ik ben vergeten een friendly te regelen..
Nog iemandin de zelfde situatie als mij en in voor een wedstrijdje..?
Mijn team id= 148921
Naam= The jong ones
Okey, ik zie de uitdaging wel verschijnen en dan accepteer ik hem op tijd.
Ik zit nu op een nieuwe werkplek waar een ieder op mijn scherm kan kijken wat natuurlijk vet klote is
Hierdoor loopt de productie van het krantje ook wat achter aangezien ik normaal nu al 50% had gemaakt
Maar geen probleem don't worrie alles komt goed!
Helaas denk ik wel mijn 1ste plek qua meester spammer af te moeten staan en ik ben eigenlijk wel benieuwd aan wie
Dadelijk tegen de Junior Stars, mijn team is in een flinke dip geraakt na het carnaval en ook de nederlaag van zondag tikt nog lekker mee. Kortom het word een moeilijk potje
Afijn we zullen het zien maar ik weet zeker dat het de spannendste match is die er vandaag gespeeld word!
Succes aan iedereen die nog in de beker zit!
(btw. natuurlijk iedereen weer veel succes enzo, moge onze trainees, en ons team, het weer een ronde overleven.)
Verwijderd
ja, de grote wijzer moet een halve klokslag gedraaid worden en de kleine wijzer 1/24e deel van de klok, oftewel, zet hem precies tussen de 5 en de 6. Moet lukken, succes ermee. (het is even wennen, maar na goed oefenen kan je het zelf ook welJoss schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:07:
Hmm, deze keer begint mijn bekerwedstrijd wel om 17.00. Vorige week begon hij om 17.30. Zit daar een logica in, hoe laat je wedstrijd begint?
serieus: hangt van de tegenstander en bekerronde af geloof ik
Als ik iets meer moet doen collega dan hoor ik dat graagDamien2004 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 15:48:
Zo mensen even een berichtje van mij
Ik zit nu op een nieuwe werkplek waar een ieder op mijn scherm kan kijken wat natuurlijk vet klote ismaarja we leren er maar mee te leven zeg ik zo.
Hierdoor loopt de productie van het krantje ook wat achter aangezien ik normaal nu al 50% had gemaaktNu moet ik dat in prive tijd doen
Maar geen probleem don't worrie alles komt goed!
Helaas denk ik wel mijn 1ste plek qua meester spammer af te moeten staan en ik ben eigenlijk wel benieuwd aan wie
Dadelijk tegen de Junior Stars, mijn team is in een flinke dip geraakt na het carnaval en ook de nederlaag van zondag tikt nog lekker mee. Kortom het word een moeilijk potjeJunior Stars heeft mij belooft een clown op te stellen dus ik verwacht wel een vrolijke wedstrijd met veel grappen en grollen van zijn clown. Als hij maar niet de slogan:"Alles is voor Bassie" handteerd want zou betekenen dat ik dan aan het eind van die 90 minuten 0 punten heb
Afijn we zullen het zien maar ik weet zeker dat het de spannendste match is die er vandaag gespeeld word!
Succes aan iedereen die nog in de beker zit!
Verwijderd
nouja, zal me verbazen als ik in de beker blijf, helaas want ik had mijn tegenstander wel kunnen hebben.
Iedereen veel succes
Hehehe tnx collegaTommilio schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:19:
[...]
Als ik iets meer moet doen collega dan hoor ik dat graag
Dat was om een beetje spreiding op de server te maken. Gedeelte wedstrijden beginnen om 17.00 uur, sommigen om 17.15 uur en sommigen om 17.30, zelfs nog om 17.45 geloof ik, maar dat weet ik niet zekerJoss schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:07:
Hmm, deze keer begint mijn bekerwedstrijd wel om 17.00. Vorige week begon hij om 17.30. Zit daar een logica in, hoe laat je wedstrijd begint?
(btw. natuurlijk iedereen weer veel succes enzo, moge onze trainees, en ons team, het weer een ronde overleven.)
Ben zelf niet zo handig en creatief hierin.
Alvast bedankt !!
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
auw auw, heb ik nou niks geleerd van 3 jaar HT... bieden als de site snel is!!!
* yared mist wederom eens een deadline.
Agh, aan de andere kant heb ik spelers met SNEL als specialiteit, dus verwacht ik dat zij wel 'kansen' krijgen
Normaal zou ik dat doen maar heb het echt mega drukTerrestra schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:17:
Is er misschien iemand die een logo kan maken voor Losers United ?
Ben zelf niet zo handig en creatief hierin.
Alvast bedankt !!

Verwijderd
0 minuten: De wedstrijd wordt op dit moment gespeeld, maar er is nog geen verslag. Probeer het over een tijdje weer, dan hebben we hopelijk verbinding met de commentator in het stadion.
record in mij ht-carriere
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2005 17:44 ]
ook niet na 44 !!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0-4 voor Eindelijk na 45 minuten
[ Voor 72% gewijzigd door Quintus op 09-02-2005 17:45 ]
Unknown
Dit kan niet hoor! Ik dien een klacht in! Waar kan ik dat doen?Quintus schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:38:
Sjonge zeg zalfs na 37 minuten nog geen verslag
Ja idd de eerste helft is al bijna helemaal gespeeldVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:40:
duurt wel heel erg lang ja
eindelijk eens een keer op woensdag thuis, krijg je dit
....as dat verslag nou es ff komt.....
Unknown
Voor de mensen die nog niets te lezen hebbenQuintus schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:43:
Komt vast door de traagheid van de servers. Maja hebben we wat te lezen in de rust.
....as dat verslag nou es ff komt.....
http://www.apple.com/trailers/paramount/waroftheworlds/

Had hem al een keer gezien maar ja je moet toch wat....zeker als je na 34 minuten geen verslag hebt.....wel een leuke film lijkt me dat doet ook een goede acteur mee....hoe heet ie ook al weer tom nog ietsDamien2004 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:46:
[...]
Voor de mensen die nog niets te lezen hebbendit is wel een aardige trailer om in de rust te bekijken
De nieuwe nattedroom van Spielberg
* s_de_hoog vindt het wel lekker nostalgisch zoGaMbiNo schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 18:07:
Yeuy, al 7 minuten in de rust en nog geen wedstrijdverslag...moet ik me daar nou zo voor naar huis toe haasten?
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Lijkt me coole film, niet echt veel te zien in die trailers thoughDamien2004 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 17:46:
[...]
Voor de mensen die nog niets te lezen hebbendit is wel een aardige trailer om in de rust te bekijken
De nieuwe nattedroom van Spielberg
Verwijderd
1-3
[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 09-02-2005 18:39 ]
Verwijderd
ik mis het zinnetje 2x per seizoen van training veranderen (Frizza)yared schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 09:49:
Tips van de GoT-HT fed om niet te snel op je team uitgekeken te raken:
- verkoop je hele team elke paar seizoen (HvP)
- verander je logo elke twee dagen (Thije for creative support)
- vraag meerdere teams aan, minimaal 5 (Robbedoeske)
- verander je teamnaam elke seizoen (Frizza/Frits/Admirals/Ajax)
- verhuis je team van provincie elk seizoen en ga de discussie aan met weglopende supporters
- begin je eigen TEAM fed voor al je fans en start een toto met je eigen wedstrijden (Brainpower)
- train je spelers 2x per week, zondag het ene, woensdags het andere (Hardtrance)
- kies een obscure trainingsvorm en kijk wat het doet met je oudste spelers
- verkoop je hele team en log elke maand een halfjaar lang in om de reacties te lezen in je mailbox en gastenboek (9worlds.net)
De dingen die wij als federatie al niet verzinnen om iedereen gelukkig te houden
He Ivo, deze mag wel in de OP als ie langer wordt onder de verhalensectie
Iedereen trouwens succes en plezier vandaag in ronde 2 van de beker!
twijfel eraan om dat record te verbeteren, de 6-1 bekernederlaag komt wel erg hard aan waardoor je weer gaat beseffen dat pm trainen echt kut is
Jeetje ze zijn ook echt blij met alles he
Verwijderd
Volgende week maar weer aan de friendly's
[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 09-02-2005 19:10 ]
straksVerwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 19:04:
wanneer is de loting voor volgende week?
Dit topic is gesloten.