De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Door een samenloop van omstandigheden, iets later dan gepland, but who cares!? here it is!!
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de week : foray
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Vroeger heb ik ooit eens quake gespeeld waarbij een nickname nodig was. Ik kwam op foray uit, wat ik had opgezocht in een woordenboek. het betekent roofrocht/strooptocht. Sindsdien heb ik eigenlijk altijd die naam gehouden. Eerst heette mijn team foray4ever maar heb het na een tijdje veranderd in foray omdat ik waarschijnlijk niet voora ltijd zal bestaan.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Het slechste wat ik ooit heb gedaan is denk ik dat weleens vergeet ben pic in te stellen waar ik het wel wilde (2x gebeurd ofzo). Daarnaast ooit een jeugdpull direct ontslagen wat een clown bleek te zijn. Maar dat scheelt natuurlijk niet veel inkomsten.
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Omdat mijn tafel van glas is, heb ik er niet op gedanst maar de meeste vreugde kreeg ik toch toen een speler van me als eerste international werd in de u20. Vorige week is hij geselecteerd voor het nationale team van griekenland en speelde gelijk. Heeft alleen toen een blessure van 4 weken gekregen.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Net als Metalmeijer zou ik de verdediging belangrijker maken. Het heeft nu gewoon weinig nut. Ik verloor bijvoorbeel pas met 1-6. Ik had dan wel een slechter middenveld maar mijn verdediging was super goed. Daarnaast zou ik die irritante jeugdpulls eens veranderen. Ik heb namelijk in alle seizoenen die ik speelde pas 3x een passable main-stat 17 jarige gehad, nooit hoger.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Heb eigenlijk nooit iets geks gedaan om een wedstrijd te volgen. Ik maak wel zondagavond vrij van sociale verplichtingen zodat ik de wedstrijd kan volgen, maar als ik niet kan kijken dan maar niet. Het blijft maar een spelletje
6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Ik gebruik ze zelden. Alleen op woensdag gebruik ik weleens counter met 5-4-1 opstelling. Je moet natuurlijk ook de juiste spelers hebben voor de tactieken en die heb ik niet echt.
Bijvoorbeeld bij counter is het pas echt interessant je verdedigers gemiddeld passable passing hebben en de tegenstander een slechte verdediging.
7. Wat zou je graag anders zien binnen hattrick? Denk aan bijvoorbeeld
een beker per divisie, een champions league, eetstandjes bij het
stadion etc.
Ik zou nog meer toewillen naar meer logische wedstrijden en uitslagen. Ook al blijft het een eenvoudig simulatiespel, krijg ik niet vaak het 'voetbal'gevoel als ik wedstrijden zie. V 3 goals in 1 minuut is totaal niet realistisch. Verder zou ik het leuk vinden meer historische gegevens bij spelers te kunnen zien in 1 ook opslag. Hoe meer stats hoe beter zeg ik maar altijd!
8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum
Een soort van HT-krant. Tijd geleden had je de VI-op-vrijdag. een PDF van 4 pagina's met allerlei nieuws. Ik had het idee opgeworpen op GoT maar omdat ik zelf het niet kan uitvoeren (qua tijd), is het er nooit van gekomen. Andere gegadigden wellicht?
De wisselvraag van de vorige week
Stel je hebt enkele miljoenen tot je beschikking en wil een nieuwe spits kopen. Er zijn 2 spitsen met exact dezelfde stats en TSI. Echter, de ene heeft dezelfde naam als de topspits van je favoriete club. Hoeveel extra heb je daar voor over?
Niets meer. Tenzij PSV toch nog Robinho weet vast te leggen

die wel een leuke naam heeft. Maar in principe heb je er niets aan en ik bekijk het dan toch nuchter dat de goedkoopste de beste aankoop zal zijn.
De nieuwe wisselvraag
Stel het jeugdpull systeem wordt veranderd, welke verandering zou jij dan invoeren? (je kan dus niet kiezen om geen veranderingen door te voeren)
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden:
Damien2004
Wil jij net als foray de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199
[
Voor 7% gewijzigd door
Daniel op 23-03-2010 10:22
]