Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.868 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verbouwing:

De verandering gaat al in op 31-1 en verbouwingen moet je dus voor die tijd beginnen:
Zoals we al eerder gemeld hebben, zullen de kosten voor het uitbreiden van je stadion komend seizoen verdubbeld worden. Deze verandering gaat in per 31-01-2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Ik hou mijn stadion op 52.500

Heb wel enigszins gedubt, maar het is nu een beetje de tendens om uit te breiden voor het uitbreiden. Daarbij ga ik uit van een gemiddeld seizoen, en dan heb ik genoeg aan mijn huidige stadion. Ga ik uit van een goed seizoen, dan zouden er 10.000 plekken bij kunnen. Maar de extra bijdrage die je dan eens in de twee weken krijgt weegt niet op tegen het bouwen en onderhouden van het stadion..

Op het moment dat ik promoveer ga ik dan wel voor dubbele kosten bouwen, whatever.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik had al mijn centen bij elkaar geraapd en had een verbouwing tot 10.000 plaatsen gemaakt dacht dat ik hier wel even mee door kon krijg iedere freaking newbee een stadion van 12.500. Heb dus binnen no-time het kleinste stadion van Hattrick :'(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Damien2004 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:27:
Ik had al mijn centen bij elkaar geraapd en had een verbouwing tot 10.000 plaatsen gemaakt dacht dat ik hier wel even mee door kon krijg iedere freaking newbee een stadion van 12.500. Heb dus binnen no-time het kleinste stadion van Hattrick :'(
maar jij hebt 500 supporters, zij maar 100....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 83760 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:12:
[...]
maar jij hebt 500 supporters, zij maar 100....
Dus :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

Had eens geen doelstellingen, zat al eeuwig in IV en zowaar promoveer ik na bijna alles te winnen op 1 (onverdiende) nederlaag na dan.

maar dit seizoen maar eens wel doelstellingen maken. Lijfsbehoud in III.8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus genereer jij veel meer stadionopbrengsten dan zij en compenseer je daarmee de stadioncapaciteit :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 83760 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:54:
[...]
dus genereer jij veel meer stadionopbrengsten dan zij en compenseer je daarmee de stadioncapaciteit :Y)
Toch vind ik het niet eerlijk :p

Maar je heb gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 11:05:
[...]

Toch vind ik het niet eerlijk :p

Maar je heb gelijk.
Ik zou liever hebben wat jij hebt hoor, het is ongeveer hetzelfde als dat er bij mij nu 400 supporters afgaan en m´n stadion 5000 groter wordt. Nou dan zou ik het wel weten.
Supporter grootte blijf je 'eeuwig' lang voordeel uit halen, stadion grootte is in één handomdraai gefixed.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 25-01-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar wordt voor kleine teams wel erg prijzig :S

verder gaan supporters vrijwel meteen omlaag ook al win je als je in IX speelt (dat zijn de verhalen die ik lees.) Dus wel goede verandering denk ik van HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:09
Mijn doelstellingen voor dit seizoen zijn simpel, kampioen worden in mijn IX leagueje. De degradanten uit de VIII zijn allebei newbees of prutsers en de laatste 5 wedstrijden van t vorig seizoen had ik gewonnen, waaronder van de nr 1 en 2.
Daarnaast wil ik mijn jeugdopleiding op uitstekend krijgen, staat nu sinds deze week op redelijk. En ik wil aan een team bouwen wat de komende seizoenen achter elkaar kan promoveren.

Misschien behoorlijk ambitieus, maar zonder ambitie kom je nergens :)

ps: doelstellingen van vorig seizoen waren er niet, want ik heb pas halverwege dit seizoen mn team gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

LouisXV schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:36:
Verbouwing:

De verandering gaat al in op 31-1 en verbouwingen moet je dus voor die tijd beginnen:

[...]
Wanneer je dus op 30-1 je stadion gaat verbouwen neem ik aan de de prijzen gelden zoals die op dit moment zijn...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-06 16:16
FC Strijen bestaat sinds heden één jaar.
Daar mag op gedronken worden

Afbeeldingslocatie: http://www.verstappenf1.nl.nu/forum/images/smiles/icon_bier.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_ proost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ja bij deze dan maar gefeliciteerd :D Ben benieuwd naar morgen de bekerloting of die ook anders uit valt dan volgens onze geliefde rembrandt site })

Hoop het eigenlijk van niet want dan zie ik die 1e ronde toch als een moeilijk zaak maar ja wie weet zit het een keer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind bekerloting niet erg interressant. Kan (met alle respect) geen moeilijke tegenstander verwachten, PIC toch hoe dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Tommilio schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:31:
Ja bij deze dan maar gefeliciteerd :D Ben benieuwd naar morgen de bekerloting of die ook anders uit valt dan volgens onze geliefde rembrandt site })

Hoop het eigenlijk van niet want dan zie ik die 1e ronde toch als een moeilijk zaak maar ja wie weet zit het een keer mee :P
Ik hoop in dit geval dat de rembrandt site er naast zit en ik hoop op een makkie maarja zal je zien heeft tie de compentitie verkeerd en de beker loting goed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 104413 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 00:22:
NoOb-vraag:

forward trainer, die passen wil trainen in het tussenseizoen, betreft dit de korte pass?
Nog maar eens lief zijn >:)

Ja.

Lange pass = vleugelspel trainen

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Door een samenloop van omstandigheden, iets later dan gepland, but who cares!? here it is!!

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : foray

Afbeeldingslocatie: http://www20.hattrick.org/Common/images/Trophy/P1_orange.gif

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Vroeger heb ik ooit eens quake gespeeld waarbij een nickname nodig was. Ik kwam op foray uit, wat ik had opgezocht in een woordenboek. het betekent roofrocht/strooptocht. Sindsdien heb ik eigenlijk altijd die naam gehouden. Eerst heette mijn team foray4ever maar heb het na een tijdje veranderd in foray omdat ik waarschijnlijk niet voora ltijd zal bestaan.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

Het slechste wat ik ooit heb gedaan is denk ik dat weleens vergeet ben pic in te stellen waar ik het wel wilde (2x gebeurd ofzo). Daarnaast ooit een jeugdpull direct ontslagen wat een clown bleek te zijn. Maar dat scheelt natuurlijk niet veel inkomsten.

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Omdat mijn tafel van glas is, heb ik er niet op gedanst maar de meeste vreugde kreeg ik toch toen een speler van me als eerste international werd in de u20. Vorige week is hij geselecteerd voor het nationale team van griekenland en speelde gelijk. Heeft alleen toen een blessure van 4 weken gekregen.

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Net als Metalmeijer zou ik de verdediging belangrijker maken. Het heeft nu gewoon weinig nut. Ik verloor bijvoorbeel pas met 1-6. Ik had dan wel een slechter middenveld maar mijn verdediging was super goed. Daarnaast zou ik die irritante jeugdpulls eens veranderen. Ik heb namelijk in alle seizoenen die ik speelde pas 3x een passable main-stat 17 jarige gehad, nooit hoger.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?

Heb eigenlijk nooit iets geks gedaan om een wedstrijd te volgen. Ik maak wel zondagavond vrij van sociale verplichtingen zodat ik de wedstrijd kan volgen, maar als ik niet kan kijken dan maar niet. Het blijft maar een spelletje ;)

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Ik gebruik ze zelden. Alleen op woensdag gebruik ik weleens counter met 5-4-1 opstelling. Je moet natuurlijk ook de juiste spelers hebben voor de tactieken en die heb ik niet echt.
Bijvoorbeeld bij counter is het pas echt interessant je verdedigers gemiddeld passable passing hebben en de tegenstander een slechte verdediging.

7. Wat zou je graag anders zien binnen hattrick? Denk aan bijvoorbeeld
een beker per divisie, een champions league, eetstandjes bij het
stadion etc.

Ik zou nog meer toewillen naar meer logische wedstrijden en uitslagen. Ook al blijft het een eenvoudig simulatiespel, krijg ik niet vaak het 'voetbal'gevoel als ik wedstrijden zie. V 3 goals in 1 minuut is totaal niet realistisch. Verder zou ik het leuk vinden meer historische gegevens bij spelers te kunnen zien in 1 ook opslag. Hoe meer stats hoe beter zeg ik maar altijd!

8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum

Een soort van HT-krant. Tijd geleden had je de VI-op-vrijdag. een PDF van 4 pagina's met allerlei nieuws. Ik had het idee opgeworpen op GoT maar omdat ik zelf het niet kan uitvoeren (qua tijd), is het er nooit van gekomen. Andere gegadigden wellicht?

De wisselvraag van de vorige week

Stel je hebt enkele miljoenen tot je beschikking en wil een nieuwe spits kopen. Er zijn 2 spitsen met exact dezelfde stats en TSI. Echter, de ene heeft dezelfde naam als de topspits van je favoriete club. Hoeveel extra heb je daar voor over?

Niets meer. Tenzij PSV toch nog Robinho weet vast te leggen :) die wel een leuke naam heeft. Maar in principe heb je er niets aan en ik bekijk het dan toch nuchter dat de goedkoopste de beste aankoop zal zijn.

De nieuwe wisselvraag

Stel het jeugdpull systeem wordt veranderd, welke verandering zou jij dan invoeren? (je kan dus niet kiezen om geen veranderingen door te voeren)

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Damien2004
Wil jij net als foray de 8-bit invullen, stuur dan een ht-mail naar 362199

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/banner.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Daniel op 23-03-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

Ronde 15 is gespeeld en daarmee zijn we aan het eind gekomen van seizoen 13. Zoals de meeste al konde voorspellen is ottooo de duidelijke winner geworden! Hoewel hij op het eind wat steekjes heeft laten vallen was zijn koppositie zo sterk, dat hij niet meer ingehaald werd!

De uiteindelijke stand is dit geworden:

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
ottooo
100
15
2
Pjotrski
92
15
3
Brainpower
87
15
4
hestaatje
86
15
5
Marcel_Meessen
84
14
6
Gandalf-NL
83
14
7
GaMbiNo_GoT
76
14
8
hoedjevanpapier
67
11
9
Wubmaster
60
11
10
Frizza
60
9
11
Ronald_Koeman
56
11
12
Josseke
52
11
13
neudeboules
49
11
14
MaestroTim
42
7
15
Damien79
39
9
16
Tommilio
38
7
17
pruimtabak
36
8
18
Eijkenova
31
7
19
BurningMetal
30
6
20
Thije
21
4
21
jasperw
17
4
22
Kyoko
16
4
23
lochtejans
15
2
24
Terranca
10
2
25
bbreijs
10
2
26
Dark_cloud
9
1
27
Kroesio
9
2
28
s_de_hoog
8
1
29
Zazzie
8
1
30
Sir Veen
8
2
31
Sandyman538
7
1
32
bk323150
6
2
33
The MarsmelloW
6
1
34
guidob
5
1
35
chielepieltje
5
1
36
jefta
5
2
37
doodindesloot
4
1
38
Zarro
4
1
39
NjitRam
3
1
40
YamiPaul
3
1
41
raven26
3
1
42
Cobraz
2
1

Het moet toch wel genoemd worden dat Pjotrski de laatste weekronde alle wedstrijden goed heeft voorspeld, behalve de bonuswedstrijd...Hiermee heeft hij 13 punten verdiend! Helaas niet genoeg voor een koppositie!

Tot het nieuwe seizoen!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
8. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en of ons forum

Een soort van HT-krant. Tijd geleden had je de VI-op-vrijdag. een PDF van 4 pagina's met allerlei nieuws. Ik had het idee opgeworpen op GoT maar omdat ik zelf het niet kan uitvoeren (qua tijd), is het er nooit van gekomen. Andere gegadigden wellicht?
Vind ik wel leuk om te doen :)

Zal eens een opzet maken maar als jij mij even een linkje naar dat pdfje kan sturen dan kan ik even die VI als voorbeeld nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:33

Ottooo

Vuurvlieg

Woei, eindelijk een (soort van) Hattrick-prijs gewonnen! De Toto :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

Damien2004 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:13:
[...]

Maar dan een soort Hattrick gebasseerd neem ik aan?
ja inderdaad. wat je dus kan doen is bv 1 league eruit lichten van die week. een wedstrijd van de week voor beschouwen. het laatste transfernieuws. een interview etc. verder geeft het nog meer aanzien voor de andere feds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 17731 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:43:
[...]

ja inderdaad. wat je dus kan doen is bv 1 league eruit lichten van die week. een wedstrijd van de week voor beschouwen. het laatste transfernieuws. een interview etc. verder geeft het nog meer aanzien voor de andere feds.
Ok cool! Zal even iets gaan opzetten :) Misschien nog op tijd voor de nieuwe compentitie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
* -TheNose- is erg benieuwd wat die krant gaat worden...

Worden de lagere leagues hier ook in belicht? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Damien2004 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:09:
[...]

Ok cool! Zal even iets gaan opzetten :) Misschien nog op tijd voor de nieuwe compentitie :)
Als je een leuke opzet hebt, kan ik je misschien wel helpen. Kijk maar eens :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Damien2004 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:09:
[...]

Ik heb het je al een paar keer horen roepen... Zal er nu toch even wat van zeggen ;)

Het is: competitie... niet compentitie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Ghehe thije met de talenknobbel kon het weer niet laten om te reageren. Bedoel ik zie dit soort dingen ook maar ja ik maak ze ook nog steeds dus :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 34339 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:44:
[...]

Ik heb het je al een paar keer horen roepen... Zal er nu toch even wat van zeggen ;)

Idd, heel veel mensen zeggen dat! Beetje irritant :P Stelletje n00bs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 34339 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:44:
[...]

Nieuwe spelling :p Of gewoon op ze Damiens :p

Maar idd ik zit vaak fout een maat van mij wees me er ook al op :)

Voor de VI heb ik mensen nodig die de VI vaak lezen of gewoon leuke items of ideeën hebben voor het blad.

Ik richt mij op 5 bladzijdes ongeveer met tekst en plaatjes. Natuurlijk komt iedere divisie aanbod mits het intressant is. Prominenten GoTers en minder prominenten worden gevolgd uiteraard :)

Dus als je ideëën heb mail ze dan naar exile_2003@hotmail.com. Niet zomaar een idee maar denk ook even na over de uitvoering.

Vaste terug kerende topics als bijvoorbeeld de stukjes van Johan Dereksen. Mocht je je aangesproken voelen voor bijvoorbeeld zo'n redactioneel stuk laat het mij dan even weten per e-mail.

:) Ik ga morgen even tijdens mijn lunch pauze die duurt van 8:30 tot 17:00 na denken over een goede opzet van deze VI :p Misschien wel een leuke naam zoals: GoT International haha ofzoiets of anders VI: GoTrick of HI : Hattrick International :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Misschien leuk om een persberichten-rubriek te maken. Iedereen die zijn (er toe doende, dus niet iets als: 'jippie, yes, woei, ik heb gewonnen") persbericht in de nieuwsbrief wil opnemen, kan hem dan naar de redactie mailen. Ik vind ze altijd errug leuk, maar ik ga niet elk GoT-team opzoeken. Idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Persbericht van de week ofzo?

Ja leuk idee. Misschien inspireert het GoTers om een leuk en orgineel persbericht te plaatsen.

Het is wel zo dat het min of meer ook door de GoTers aangegeven moet worden als er een leuk persbericht is maar dat wil ik via het HT forum dan gaan communiceren denk ik.

Ik zal ook te denken aan een fictie redactioneel stukje tekst genaamd:

El Salvador spreekt!

Hier in wil ik dan een stukje schrijven waarin Johan Cruiff zich bevindt in de Hattrick wereld. Ik wil dan een komisch stukje schrijven met de bekende Amsterdamse bluf, de onbegrijpelijke spreekwoorden en het beroemde stukje tekst "maar dat is logisch". Ik heb al wat ideeën hierover maar lijkt me wel leuk om erin te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Je moet inderdaad indelingen maken. En ik denk dat je al blij mag zijn als je kwalitatief 2 pagina's in de twee weken kan vullen. Kwantitieit is leuk, maar het is vooral de gimmick van een eigen krant. Wil je dit een tijdje volhouden, dan moet je er voor zorgen dat je enigszins je nieuws verspreid over de weken / maanden.

El Salvador spreekt
Wist u dat...
Opvallende nieuws (persberichten, max 5 onder elkaar)
Wedstrijd van de week
De federatie trip (Wat voor federaties zijn er buiten GoT om, wat doen zij?)
Meetings
Toto uitslagen
Voorproefje 8 bits, verwijzend naar site of Gottrick

Ehhh, verder gaan?

Ben je handig met Quark Expres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ HVP: Leuke ideeën idd :)

Erhm Ik ken Quark Express wel heb het ooit eens geïnstalleerd gehad maar wou het eigenlijk in woord doen en dan dmv een convertertje naar pdf zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
In Word zal het je heel veel irritatie op gaan leveren. Want dat werkt nooit zoals je het zelf wilt.
Dus:

OPROEP

Welke hattrick addicted GoT er is een beetje handig met Quark Express?
Meld je aan via dit forum !!

Misschien helpt het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tommilio schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:18:
Ghehe thije met de talenknobbel kon het weer niet laten om te reageren. Bedoel ik zie dit soort dingen ook maar ja ik maak ze ook nog steeds dus :D :+
Hij heeft vandaag toets Nederlands, één keer raden wat hij gisteravond zat te leren en tegelijkertijd las op GoT :P

@ HT-krant: misschien leuk om er een quote van de week van dit GoT forum te doen ofzo :) (nee H3!N, dit is geen verzoek ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 83760 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 10:08:
[...]
Hij heeft vandaag toets Nederlands, één keer raden wat hij gisteravond zat te leren en tegelijkertijd las op GoT :P

@ HT-krant: misschien leuk om er een quote van de week van dit GoT forum te doen ofzo :) (nee H3!N, dit is geen verzoek ;))
Was idd van plan één van de uitspraken van het forum te melden in de HT-krant :p

H3!N is natuurlijk wel erg vaak aanbod dan maarja is ook wel weer leuk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hier alvast een opzetje voor a.s. vrijdag :)

http://home.kabelfoon.nl/~damien/hi/test.pdf

Kritiek, tips en ideeën allemaal welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damien2004 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:36:
Hier alvast een opzetje voor a.s. vrijdag :)

http://home.kabelfoon.nl/~damien/hi/test.pdf

Kritiek, tips en ideeën allemaal welkom.
ziet er al cool uit, maar uiteraard wat op en aanmerkingen :)

- het is Duitsland en geen Duitseland :P
- ik vind hattrick international niet zo´n gepaste titel, aangezien de krant gewoon in het Nederlands is en dus wat dat betreft weinig internationaals heeft. Ik zie liever iets van

The GoTtrick Gazette

- verder nog even niks aan toe te voegen, vind het gewoon cool idee dit :)

[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 26-01-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Tja ben ik het mee eens. Eerste uitgaves zijn nooit perfect. Denk dat het verstandig is het gewoon eerst is uit te brengen kan je altijd nog dingen gaan aanpassen en verbeteren.

Zit er ook overna te denken of ik niet is intiatief zal nemen om is mee te helpen. Zit nog even na te denken over wat leuk is om te doen en dus om bij te dragen. Hier kunnen we ook wel de nieuwe members bijvoorbeeld in gaan voorstellen. Lijkt mij ook wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 83760 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:48:
[...]

ziet er al cool uit, maar uiteraard wat op en aanmerkingen :)

- het is Duitsland en geen Duitseland :P
- ik vind hattrick international niet zo´n gepaste titel, aangezien de krant gewoon in het Nederlands is en dus wat dat betreft weinig internationaals heeft. Ik zie liever iets van

The GoTtrick Gazette

- verder nog even niks aan toe te voegen, vind het gewoon cool idee dit :)
Hehe nouja ms word vond duitseland gewoon een goed woord :p maar idd effe snel getypt en dan is het een rommeltje :p maarja als dit de enige taalfout is dan vind ik het wel prima :)

Erhm Tja de naam is natuurlijk nog even aanrommelen maar ieder idee word mee genomen.

Hattrick International is meer omdat het natuurlijk een parodie op VI moet zijn. Gazette is ook wel aardig maar dan moet ik even kijken of ik daar qua layout wat mee kan doen :)

@Tom : Top! Alle hulp is welkom uiteraard :)

@naam: The GoTzette

[ Voor 6% gewijzigd door Swanfield op 26-01-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik denk ook dat je inderdaad aan kwaliteit en niet aan kwantiteit moet denken. Aangezien nieuwe/hotte info, niet zo vaak verschijnt, en het leesplezier niet ten goede komt met 4 pagina's onzin.

@H3IN: in het begin had ik wat moeite met jou keiharde to the point kritiek die je op alles en iedereen kon hebben. Vanuit het niets viel je op dit prachtige topic. In het begin was ik er wat sceptisch over en had ik wat bedenkingen, maar nu vind ik het prachtig dat je deel uitmaakt van dit forum :) (kwam gewoon ff in me op, niet gebaseerd op een post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Heb Hein al tijden niet gezien...

@ Damien Als je moeite heb met taal, dat maakt niet uit. De oplossing is redigeren...

Eerste aanzet ziet er trouwens goed uit. Alleen aan de rechterkant worden er wat letters opgegeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
@Damien heb je maar toegevoegd op msn dus die tommilio@hotmail.com dat ben ik :P

Misschien dat we dan wel wat dingen kunnen vinden waarbij ik kan assisteren. Ikzelf zat in elk geval te denken aan het functioneren als spellingchecker....of hebben we er nu teveel grapjes over gemaakt :+

Nou ja spreek je wel op msn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Je kunt ook overdrijven ;)

Door H3!N - zondag 23 januari 2005 05:53, dat was zijn laatste post. Dus we zijn hem pas een paar dagen 'kwijt' ;)

/edit

Al moet natuurlijk als kanttekening geplaatst worden dat 'tijden niet gezien' een redelijk relatief begrip is :+

[ Voor 19% gewijzigd door Sandyman538 op 26-01-2005 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Zo stadion wordt verbouwd. 4 weken geleden van 45000 naar 60000 gegaan...nu naar 80000 :D

Nu nog een beetje goed presteren dit seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Sandyman538 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:02:
[...]

Je kunt ook overdrijven ;)

Door H3!N - zondag 23 januari 2005 05:53, dat was zijn laatste post. Dus we zijn hem pas een paar dagen 'kwijt' ;)

/edit

Al moet natuurlijk als kanttekening geplaatst worden dat 'tijden niet gezien' een redelijk relatief begrip is :+
Tja en H3!N is niet zo'n spammer als ik ben :p

Als ik een uurtje niet gereageerd heb dan is er iets mis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

De GoTtrick Gazette > *.
GoTzette klinkt gewoon niet en Hattrick International is het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 30965 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:13:
De GoTtrick Gazette > *.
GoTzette klinkt gewoon niet en Hattrick International is het gewoon niet.
Ik maak na vrijdag effe een polletje met de namen en dan kijken we wel wat het word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Nou Sandy ik moet vrees ik ff langs de apotheker een zalfje ga halen zometeen. mijn anus is helemaal ruw an al die veren. meteen ook een pakje kauwgom voor je adem die naar hielen ruikt :P

krantje goed idee. mocht ik ooit het licht zien wil ik best een stukje schrijven(waarin alles uiteraard tot op de grond wordt afgebrand, maar das mijn specialiteit met humor en sarcasme natuurlijk :)

gister in duitsland gewonnen met 1-3 zoals een goed nederlands team betaamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

persoonlijk vind ik een geheel originele naam mooier :P Dit is dan ook weer zo gejat. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 133390 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:51:
persoonlijk vind ik een geheel originele naam mooier :P Dit is dan ook weer zo gejat. :o
Uiteraard verwacht ik dan van jou dat je met een lijstje namen of met 1 orginele naam komt :)

Er stonden op de fed forum ook nog wat namen die ik mee neem in de poll maar hoe meer hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ghehe hoewel ik dan niet in GoTfed zit( zat al bij 3 andere leuke feds) ga ik uiteraard wel de krant lezen. leuke iniatieven zijn altijd welkom :)

Zit nu weer op werk dus zal eens leuke namen bedenken. ben helaas niet zo creatief 8)7

GoTtrick Magazine ofzoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Anoniem: 133390 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:30:
ghehe hoewel ik dan niet in GoTfed zit( zat al bij 3 andere leuke feds) ga ik uiteraard wel de krant lezen. leuke iniatieven zijn altijd welkom :)

Zit nu weer op werk dus zal eens leuke namen bedenken. ben helaas niet zo creatief 8)7

GoTtrick Magazine ofzoiets :P
Nouja denk nog maar even verder na over die naam je heb tot vrijdag :p

GoT cup finale is echt spannend :p is nu al 10-0 en het publiek schreeuwt om 15-0 :p Ik leef met je mee Starmaker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

ik denk trouwens dat de GoT-cup redelijk beslist is, of niet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ottooo schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:44:
ik denk trouwens dat de GoT-cup redelijk beslist is, of niet? :p
11-0 , maarja je blijft altijd toch nog hoop houden he :p

jammer afgelopen. Teleur gesteld droop het publiek af. Het commentaar van een supporter van HVP was als volgt:"Tja je rekent gewoon op een vette overwinning op een 15-0 minimaal en dan winnen ze maar met 11-0! Het zijn een stelletje overbetaalde prutsers!!"

De supporters van Junior Stars waren uiterst tevreden een supporter reageerde als volgt:"11-0! Woei! Dat valt reuze mee!"

[ Voor 46% gewijzigd door Swanfield op 26-01-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

De finale was toch HH v kiddy? Want dat is namelijk 1-5 geworden... Maar 11-0 is ook een mooie uitslag, ik hoop voor je dat jij niet die uitploeg was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

naam:

- GoT Mail!

of is dat iets te simplistisch?

of:

Hattrick Tribune
GoTtrick Express

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 26-01-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Hmm ik vind GoT mail wel iets hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tommilio op 26-01-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Uhoh, m'n team speelt op dit moment in Moldavie en ik sta wel met 3-0 voor maar er zijn er al 2 van mijn team van het veld af, een 18 jarige formidabele trainee :( en m'n 31 jarige winger dus da's dubbel :( :( Een van m'n IM's in net vandaag z'n pleistertje kwijt, krijg je dit... Ben benieuwd hoelang de blessures gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tommilio schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:05:
Hmm ik vind GoT mail wel iets hebben :)
kijk die is toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
37.5*
nieuw record :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

Damien2004 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:45:
[...]

11-0 , maarja je blijft altijd toch nog hoop houden he :p

jammer afgelopen. Teleur gesteld droop het publiek af. Het commentaar van een supporter van HVP was als volgt:"Tja je rekent gewoon op een vette overwinning op een 15-0 minimaal en dan winnen ze maar met 11-0! Het zijn een stelletje overbetaalde prutsers!!"

De supporters van Junior Stars waren uiterst tevreden een supporter reageerde als volgt:"11-0! Woei! Dat valt reuze mee!"
haha mooi damien _/-\o_

ik speelde vandaag 2-5-3 tegen hoedje zijn A team, dus logische uitlsag lijkt me, we hebben al besloten als we beiden uit de beker liggen, en de got-cup voor ons historie is, we er nog 1 spelen, maar dan met 3-4-3 tegen 3-4-3, waarschijnlijk zullen de stars dan ook ten onder gaan, maar iig niet met 11-0 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, grats. Ik heb zelf net niet m'n record gehaald van 37* en bleef op 36,5* steken. De blessures vielen gelukkig nog mee, die winger van 31 had +2 en m'n trainee +1, licht geblesseerd maar kan wel trainen. Phew :D Dit betekent toch dat hij vrijdag gewoon training krijgt, of niet??? Dan zou het zelfs nog erg lekker uitkomen en op deze manier 6 spelers training krijgen.

[edit] wel voor het eerst een reusachtige (oud) rating gehaald centraal achterin met daarnaast nog voor het eerst een bovennatuurlijke (oud) op rechts maarja, dat krijg je vanzelf als je met je A-verdediging in n 5-3-2 speelt. 8) 8) Hatstats ook n nieuw record zie ik nu met 133 tegenover 126 als oude record.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 26-01-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krijgt idd training, heb altijd wel het idee dat procentueel niet volledig training krijgt. maarja das nogmaals een gevoel dat ik krijg omdat hij dan misschien daardoor net dat weekje training om een van skill te stijgen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 12:57
Volgens mij krijgt hij wel gewoon volle training. Ik had laatste een 17 jarige die zondags een 2 weken blessure kreeg, vrijdags was dat nog maar 1 dus kreeg hij training. Vervolgens die woensdag erna had hij nog net een pleister, maar ik stelde hem toch op voor de training. Je raadt het al weer geblesseerd voor 2 weken, vrijdags nog maar 1 en dus weer training.
We zijn weer een paar weken verder en hij is inmiddels weer verbeterd in skill precies op het moment zoals ik verwachte, dus lijkt me dat hij wel volle training heeft gekregen.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah kijk dat is dan goed nieuws. nogmaals het was een gevoel ;-) en kon het nooit echt bewijzen.

thnx voor je reactie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
tellen hattricks in friendly's eigenlijk mee bij de stats @ hattrick?
mn 2 spitsen hadden allebei hattrick vandaag, en ze staan allebei ook op 1 hattrick bij de stats... maar kweet niet of die er al stonden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:16:
tellen hattricks in friendly's eigenlijk mee bij de stats @ hattrick?
mn 2 spitsen hadden allebei hattrick vandaag, en ze staan allebei ook op 1 hattrick bij de stats... maar kweet niet of die er al stonden B)
Voor zover ik weet niet, in HAM staan de doelpunten van friendlies tussen haakjes met die van de officiele wedstrijden ervoor en die komen weer overeen met de stats @ HT.

@Bluepanther en doodindegoot: THX voor het goede nieuws. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
De eerste vrijdag werd hij pas 1 op vrijdag zelf, dus dan zou hij als het een percentage was geweest wel heel erg weinig zijn geweest. Maar met die 2de blessure er achteraan lijkt me duidelijk dat het gewoon een volle training moet zijn geweest. Anders had ik echt wel achterstand moeten hebben.
Ik moet wel zeggen dat HAM en HO! hem geen training gaven die weken, terwijl ik ze allebei regelmatig update en dus hadden ze moeten zien dat hij training moest krijgen. Maar ach, dat boeit niet zolang ik het zelf maar bij houd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd zelf bijhouden doe ik ook. Zet bij privata notes bij spelers elke week een romeinse I en II etc. gebruik al maanden geen hulpprogramma meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik gebruik de proggies vooral voor de niet-trainees. Vooral de geschiedenis: hoe goed was die speler ook al weer in matige vorm? enz enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah zo kan het ook ;-) Naja meeste kan ik nog wel onthouden hoe goed een ieder presteert. Maar proggies zijn natuurlijk wel super handig. helaas was het altijd zo zodra ik een proggie gebruikte dat het altijd even later een betaalde dienst werd... ik pas daar dus voor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hattrick Organizer prima toolttje!

Heb een VI geloot :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Swanfield op 27-01-2005 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Grrrrr gisteren weer twee oude vaste waarden langdurig geblesseerd (1 voor 2 weken en is 33jr en 1 voor 5 weken en is 32jr) dat wordt trainees verkopen (1 of 2) zodat ik mijn hele middenveld kan vernieuwen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Hehe, eindelijk de GoT-cup gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:09
Ik een nr3 uit een V, daar ga ik als een echte killer IX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Oeioei wat is het leuk om het krantje te zien ontwikkelen :7
Het ziet er al zo netjes uit allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nog geen idee wat ik geloot heb. wss een IX. maar speel toch met eerste team :) Beetje lullig voor die IX dan weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ongelooflijk, krijg een redelijk scoren, matig passen, 18 jaar speler niet eens meer aan de man. 5k, das toch niet teveel gevraagd 8)7

Verder een prachtige #4 uit de IX geloot. Dat moet met een triple pic nog wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Keepersmarkt is laatste tijd ook aardig ingezakt. keeper met redelijk stat is zeker 10k bijna 20k gedaald. Of dat veel is laat ik aan jullie over maar ik vind van wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe niemand wil jeugdspelers meer kopen. einde seizoen he ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 27-01-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm een degradant uit de VI geloot, ben benieuwd wat mijn gehavende team daartegen moet beginnen! :( Dit seizoen is nog steeds rustig opbouwen vrees ik, alle oudjes zijn zo zwaar geblesseerd dat ik ze bij het grof vuil kan zetten (lees mijn hele middenveld) en ik sta bijna 200k rood dus kan ook geen aankopen doen (bij -500k heb ik pas grote problemen toch? Want straks tijdens de gewone competitie ga ik weer wekelijks winst maken)....

Ik moet mijn plan maar trekken voor het komende seizoen...er staan nu alvast twee inmiddels extrainees op de transferlijst en van dat geld moet ik een nieuw middenveld kopen, dus hou ik dan maar 6 trainees over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
@mankit Gefeliciteerd. Je hebt verdiend gewonnen.

Wie past het Cup Logo aan? Kiddy mag er bij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Anoniem: 104413 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 17:44:
Met zijn team foray is deze bl@@t@@p inmiddels gevorderd tot divisie 3!
HAHA lol, bl@@t@@p, omdat Foray en 0onme nooit solliciteerden heb ik toen die functienaam veranderd in bl@@t@@pjes om ze te motiveren, maar nee hoor, gewoon lekker bl@@t@@p blijven :D

Weer een mooie 8Bits!

@GoT Cup
KIDDY FELI!!! ik was kansloos 8)

Ik zat in Milaan dus kon het helaas pas vandaag bekijken, maar was niet verrast :+

@Cupgeit, nogmaals bedankt voor het wederom organiseren van toch wel ons grootste gezamelijke event! _/-\o_

@otooooooooo feli! mooie score!

@Brainpower, ook jij wederom bedankt voor het wederom organiseren en volhouden ondanks dat iedereen piept

@He!N is ie soms ziek??? heeft iemand al een kaart gestuurd :P :+

@HvP ik heb onze Cupgeit al gemailed :)

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 27-01-2005 14:53 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

Afbeeldingslocatie: http://www.osv-amsterdam.nl/images/gotcupwinner.gif

Use it and abuse it

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 125165 op 27-01-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Geachte GoT'ers het is zo ver!

Het eerste deel de try-out van de GoT krant is er :)

Dit is een eerste versie en het is dus mogelijk dat er items/topics bij komen of afvallen.
Veel is ook afhankelijk van jullie. Zoals je ziet word overal naar gekeken. Zie je bijvoorbeeld een leuk persberciht of zijn er twee mensen elkaar aan het zwart maken in hun gastenboek laat het mij of Tommilio weten :)

Morgen maak ik een poll voor eventueel een andere naam voor dit krantje.

Het is de bedoeling dat deze krant iedere zaterdag gaat verschijnen.

Veel plezier en laat mij en Tommilio weten wat je er van vindt!

http://home.kabelfoon.nl/~damien/hi/HI-week-1.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
P.S. ik/wij zijn wel een beetje trots op het resultaat :P

Logo echter van de krant en dus de naam vind ik dat nog wel aangepast moet worden maar al met al 1e editie trots :D

Lijkt me ook wel iets om even een link op gottricksite te zetten

[ Voor 69% gewijzigd door Tommilio op 27-01-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Damien2004

Leuk man...alleen wat veel frizza erin...zo important is hij niet ;)

@ Yared

I'll keep on going...ook het volgende seizoen :) Ze piepen maar een eind heen met opmerkingen als: "pff, alweer een nieuwsbrief...ik vind het onboeiend blablabla..."

@ Tommilio

Zo gezegt, zo gedaan ;)

@ Wubmaster

Hoe is het met je osv site? Nog steeds geen zichtbare link voor de foto's in je cms he? Ook het wijzigen werkt nog niet ;)

[ Voor 32% gewijzigd door NiMu83 op 27-01-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
En als het dan goed gaat kan ie over een tijdje nog een keer onder features.... :) maar thank you alvast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Topicstarter
Het ziet er wel heel cool uit mensen, echt leuk !!!
Alleen, hoe hou je dit een jaar vol? Steeds 6 pagina's vullen...

Ik zeg nog steeds, kwaliteit en geen kwantiteit. Dat is nu nog niet zo erg, omdat je genoeg inspiratie hebt.. Maar, op den duur gaan mensen snel scrollen over persberichten heen.
Maar, de opzet is heel goed. Mijn complimenten..

* hoedjevanpapier denkt waar halen mensen toch de tijd vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Brainpower schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:09:
@ Damien2004

Leuk man...alleen wat veel frizza erin...zo important is hij niet ;)

@ Yared

I'll keep on going...ook het volgende seizoen :) Ze piepen maar een eind heen met opmerkingen als: "pff, alweer een nieuwsbrief...ik vind het onboeiend blablabla..."

@ Tommilio

Zo gezegt, zo gedaan ;)

@ Wubmaster

Hoe is het met je osv site? Nog steeds geen zichtbare link voor de foto's in je cms he? Ook het wijzigen werkt nog niet ;)
lol, ik heb hem nog niet gelezen maar er kan natuurlijk nooit genoeg over mijn persoontje gesproken worden, zeker in deze tijden niet volgende week u20 verkiezingen waar ik tog wel ff aan mee wil doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Ik heb er ook een Nieuwsitem van gemaakt @ HT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

kan iemand de krant online gooien zodat ik geen proggies hoef te downloaden/installeren om dat filetje van de krant uit te pakken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 10:41
Heel erg goed gedaan jongens! Het zou erg tof zijn als jullie dat een poosje kunnen volhouden :)
Damien2004 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:03:
Geachte GoT'ers het is zo ver!

Het eerste deel de try-out van de GoT krant is er :)

Dit is een eerste versie en het is dus mogelijk dat er items/topics bij komen of afvallen.
Veel is ook afhankelijk van jullie. Zoals je ziet word overal naar gekeken. Zie je bijvoorbeeld een leuk persberciht of zijn er twee mensen elkaar aan het zwart maken in hun gastenboek laat het mij of Tommilio weten :)

Morgen maak ik een poll voor eventueel een andere naam voor dit krantje.

Het is de bedoeling dat deze krant iedere zaterdag gaat verschijnen.

Veel plezier en laat mij en Tommilio weten wat je er van vindt!

http://home.kabelfoon.nl/~damien/hi/HI-week-1.pdf

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@ Iedereen:

Het is een eerste versie idd en het lijkt misschien veel maar dat valt wel mee :)
Het enige wat er van jullie word verwacht is een leuk persberichtje zo af en toe op je club site ;)

Of we dit kunnen vol houden?
Ik hoop het wel. Voorlopig is het leuk om te doen zeker nu dat de reacties ook goed zijn :)

Een hoop Friza?
Tja hij is onze enige vertegenwoordiger voor het U20 elftal in de aanstaande verkiezing :) dan ben je al gauw nieuws :)

Als je zelf in de krant wil komen met belangrijk nieuws dan kan je dit altijd melden dmv een berichtje aan mij in hattrick of een e-mailtje aan mij of Tommilio :)

Volgende week komt het op zaterdag deze krant. Voorlopig houden we de layout e.d. even zoals hij is omdat dit dan het snelste werkt op dit moment. Ondertussen zal ik werken aan een nieuwe layout zodra de officiële naam is vast gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

@ Thije,

Ik merk idd dat je hem op HT hebt gezet:
Online gebruikers: 39 43 @ GoTtrick :D

Waarom zet je trouwens bij Link naar krant zo'n vage url neer? Waarom niet naar de pdf?

[ Voor 38% gewijzigd door NiMu83 op 27-01-2005 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Brainpower schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:49:
@ Thije,

Ik merk idd dat je hem op HT hebt gezet:
Online gebruikers: 39 43 @ GoTtrick :D

Waarom zet je trouwens bij Link naar krant zo'n vage url neer? Waarom niet naar de pdf?
Bedoel je mijn link of die op de GoTrick site??

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.