So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Heb hem als divisie 5 ploeg naar 65k gebracht. Vanaf ronde 6 beker met beetje goed weer zit het wel vol denk ikRoyz schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:05:
Nou, ik heb ook mijn stadion maar uitgebreid met 10k van 35 naar 45k. Heb het nog niet nodig in V denk ik, maar goed ik heb geen zin om een vermogen te betalen!
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
45k kun je best volkrijgen in V. Geen probleem. Ik ben tot nu toe tot 41k gekomen, maar er zijn er zeker 2 in mijn competitie 45k al gehaald hebben.Royz schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:05:
Nou, ik heb ook mijn stadion maar uitgebreid met 10k van 35 naar 45k. Heb het nog niet nodig in V denk ik, maar goed ik heb geen zin om een vermogen te betalen!
@Gambino: kan me vrij weinig schelen dat je deze info hebt
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Hahah, ik heb overigens in VI al tweemaal 40K in mijn stadion gehad dus 45K in V moet zeker wel kunnen. Ik ga dan waarschijnlijk ook nog een keer uitbreiden naar zo'n 50K voor volgend seizoen.dreamtheater schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:22:
[...]
45k kun je best volkrijgen in V. Geen probleem. Ik ben tot nu toe tot 41k gekomen, maar er zijn er zeker 2 in mijn competitie 45k al gehaald hebben.
@Gambino: kan me vrij weinig schelen dat je deze info hebtWel jammer dat ik nu niet alles meer op dit forum kan gooien wat taktiek betreft. Van de andere kant is het forum wel een mooie manier om je valse informatie in de handen te spelen. Dus ben voorzichtig met wat je hier leest
Buiten dat staat die 21-jarige world class defender op de TL, dus dat kan iedereen zien die het wil zien!
@Dreamtheater, ach ja we kunnen elkaar natuurlijk ook nu en dan een klein beetje helpen aan eventueele inside informatie of tactische tips.
Hehe, dat is wel een leuk idee. Ik moet zeggen dat niet al mijn huidige tegenstanders tactisch even sterk zijn. De verrassing van afgelopen seizoen was Achilles die met een vrij zwak team gewoon 4e werd. Hij heeft wel goed gebruik gemaakt van taktieken (waaronder counter) en een hoop mazzel gehad. Ik denk dat jouw team sterker is, dus alles is mogelijk!GaMbiNo schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:36:
[...]
Hahah, ik heb overigens in VI al tweemaal 40K in mijn stadion gehad dus 45K in V moet zeker wel kunnen. Ik ga dan waarschijnlijk ook nog een keer uitbreiden naar zo'n 50K voor volgend seizoen.
@Dreamtheater, ach ja we kunnen elkaar natuurlijk ook nu en dan een klein beetje helpen aan eventueele inside informatie of tactische tips.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Zo heb ik afgelopen seizoen ook door tactisch iets handiger te spelen dan de concurrent de titel gepakt.dreamtheater schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:05:
[...]
Hehe, dat is wel een leuk idee. Ik moet zeggen dat niet al mijn huidige tegenstanders tactisch even sterk zijn. De verrassing van afgelopen seizoen was Achilles die met een vrij zwak team gewoon 4e werd. Hij heeft wel goed gebruik gemaakt van taktieken (waaronder counter) en een hoop mazzel gehad. Ik denk dat jouw team sterker is, dus alles is mogelijk!
Ik zal iig. Achilles eens goed onder de loep nemen, wie weet kan ik er alvast iets van leren.
edit: Achilles is overigens 5e.
[ Voor 3% gewijzigd door GaMbiNo op 22-01-2005 19:23 ]
Inderdaad, dat was een foutje van meGaMbiNo schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:19:
[...]
Zo heb ik afgelopen seizoen ook door tactisch iets handiger te spelen dan de concurrent de titel gepakt.Er zat een V degradant in mijn poule die gewoon kampioen had moeten worden maar hier en daar liet hij een paar tactische steekjes vallen waar ik optimaal gebruik van heb gemaakt.
Ik zal iig. Achilles eens goed onder de loep nemen, wie weet kan ik er alvast iets van leren.
edit: Achilles is overigens 5e.

Hoe dan ook, achilles heeft zelfs een tijdje 3e gestaan, maar ik denk dat dat team 1/3 waard is van het mijne (en Ruig, voorwaarts, Groene Ster en Bumhunter). Volgens mij heeft achilles van bijna alle teams een keer gewonnen of gelijkgespeeld. Misschien is het te wijten aan geluk. Dat zal zich het komende seizoen wel uitwijzen!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
mag ik even juichen samen met mijn mythische wingers... beetje mazzel gaat dit heel veel uitmaken.22-01-2005 Aanvalsbijdrage vleugelverdedigers
Er is een aanpassing aan de match engine in de maak (en die krijgt effect op dinsdagmorgen, na alle kwalificatiewedstrijden): de bijdrage aan de vleugelaanval door vleugelverdedigers gaat bij "normaal" (in het bijzonder) en bij "aanvallend" omhoog, alles afhankelijk van de vleugelvaardigheid van de betreffende vleugelverdediger.
Al mijn wingers zijn offensive

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 22-01-2005 22:34 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
mijn wb's staan bijna altijd op offensive omdat dat nu het meeste oplevert, ik zie ze liever ook op normaal wat straks dus een feest wordt hopelijk.Anoniem: 30965 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:37:
[...]
moet je toch maar eens over "normaal" na gaan denken, pak je het meeste winst op
voor morgen degradatiematch staan ze ook op normaal
met 'wingers' bedoel ik natuurlijk ook wb en de gehele wingtraining
Mijn middenvelders zijn allemaal
Stamina goed-uitstekend // PM: goed
met als leeftijd: 19
Is het verstandig om ze nog even door te trainen nar uitstekend en vervolgens weer nieuwe redelijke middenvelders te kopen? Of kan ik ze beter nu al verkopen, omdat de trainingtijd te lang wordt?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Tsja, das altijd een afweging die je zelf moet maken. Maar zelf zou ik geen spelers meer trainen die volgende week 20 worden, tenzij ze wereldklasse zijn ofzo. Als ze nog 'maar' goed zijn, kun je beter deze rakkers verkopen, en er 17-jarige redelijken of 18-jarige goeds voor kopen aan het begin van volgend seizoen, en die gaan trainen!Cis schreef op zondag 23 januari 2005 @ 00:25:
Bij welke leeftijd is het verstandig om getrainde jeugdspelers te verkopen? Ik ben een VIII-er en train middenvelders.
Mijn middenvelders zijn allemaal
Stamina goed-uitstekend // PM: goed
met als leeftijd: 19
Is het verstandig om ze nog even door te trainen nar uitstekend en vervolgens weer nieuwe redelijke middenvelders te kopen? Of kan ik ze beter nu al verkopen, omdat de trainingtijd te lang wordt?
Nou hopelijk issie beter dan de mijne.Tommilio schreef op zondag 23 januari 2005 @ 02:02:
Ah ik zie dat ik niet de enige ben die wacht op de youthpull en op de weekupdateBen wel benieuwd of ik voor het eerst betere stat zal pullen dan goed....is het w8 nog ergens goed voor geweest
Een 19 jarige met redelijk scoren, zwak passen en koppen.
Naja het kan minder natuurlijk maar het is niet de superpull waar je op hoopt.
Anoniem: 104413
Holger Zegers
TSI = 1 110 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
zal wel iets cvan 60 k opleveren, toch leuk!
Had al eerder een vraag gepost helaas zonder reatcie dus post hem nog een x:
ik ga passen trainen in het tussenseizoen, ik train spitsen, welke opstellign met welke orders moet ik nu hanteren zodat ik optimaal training krijg...??
Anoniem: 7533
wellicht wil je ook nog even het verschil tussen sarcastisch/cynisch opzoeken en dronken opzoeken
btw ik ben het nu ook niet hoor
PS waar is die url nou? outstandingyps.org ofzo?
daarom blijf ik ook nooit op... 'teleurstelling' past veel beter bij mijn ochtendhumeur ..... (he Hein, zie je wel, Yaredhumor!Tommilio schreef op zondag 23 januari 2005 @ 02:10:
Nou 17jaar met redelijk passen hij is golfen en ik ben teleurgesteld naar bed. Slaap lekker allemaal
http://www.a-pack.org/kitdesigner/

of het echte werk
http://www.wasguckstdu.ch/
deleted, link gaf telkens hetzelfde image te zien ipv oa een string met Harlem Hattricks logo erop
voorbeeld en site is gewoon ook in het Nederlands te bereiken
Poll: GoT-HT shirtje?
• STOER
• BAH
Ook een poll maken? Klik hier
Voorkant+achterkant bedrukt, goede kwaliteit, logo, text, fully customised 32,75 + eenmalig verzendkosten (7,45)
wel grappig om eens serieus naar te kijken
Als ik hetzelfde alternatief aanbiedt voor 5 euro per stuk zal er wel positiever gestemd worden
[ Voor 185% gewijzigd door yared op 23-01-2005 17:06 ]
Ik zal even lief zijn danAnoniem: 104413 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 03:25:
...
Had al eerder een vraag gepost helaas zonder reatcie dus post hem nog een x:
ik ga passen trainen in het tussenseizoen, ik train spitsen, welke opstellign met welke orders moet ik nu hanteren zodat ik optimaal training krijg...??
Ben ook spitsentrainer, train ook passen. Beste is dan om 2-5-3 te spelen (forwards, mids en wingers krijgen 100% passen training). Ik heb al mijn trainees opgesteld (6), 1 als mid, 2 als vleugel en dan nog 2 normale mids.
Life is simple, make choices, don't look back...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 23-01-2005 Zondag * Kwalificatiewedstrijden * Prijzengeld voor je plaats in de competitie * Bonusgeld voor promotie * Abonneegeld van de supporters * 10% stijging van supporters voor ploegen die gepromoveerd zijn * 10% daling van supporters voor ploegen die gedegradeerd zijn * Medailles worden toegekend * De competitie waarin je zal komen te spelen in seizoen 14 wordt officieel |
* De competitie waarin je zal komen te spelen in seizoen 14 wordt officieel
Dit is nog niet gebeurt toch? En zo ja waar staat dat dan?
[ Voor 10% gewijzigd door Swanfield op 23-01-2005 11:43 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Gewoon bij 'de club'.Damien2004 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:43:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 23-01-2005 Zondag * Kwalificatiewedstrijden * Prijzengeld voor je plaats in de competitie * Bonusgeld voor promotie * Abonneegeld van de supporters * 10% stijging van supporters voor ploegen die gepromoveerd zijn * 10% daling van supporters voor ploegen die gedegradeerd zijn * Medailles worden toegekend [b]* De competitie waarin je zal komen te spelen in seizoen 14 wordt officieel[/b]
Dit is nog niet gebeurt toch? En zo ja waar staat dat dan?
23-01-2005 Je hebt een speler gepromoveerd
23-01-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald
23-01-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent
23-01-2005 De wekelijkse update van je economische situatie heeft plaatsgevonden
Dat staat er in ieder geval bij mij
Het jammere is wel dat een uitstekend middenvelder een hoop meer oplevert dan een goed middenvelder. Dat was een beetje het euvel waarmee ik zatSandyman538 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 01:58:
[...]
Tsja, das altijd een afweging die je zelf moet maken. Maar zelf zou ik geen spelers meer trainen die volgende week 20 worden, tenzij ze wereldklasse zijn ofzo. Als ze nog 'maar' goed zijn, kun je beter deze rakkers verkopen, en er 17-jarige redelijken of 18-jarige goeds voor kopen aan het begin van volgend seizoen, en die gaan trainen!
Is het wellicht verstandig om al mijn middenvelders te blijven trainen totdat ze uitstekend zijn en dan direct te verkopen? Of is dit een stom idee van mij?
Ja maar de nieuwe compentitie word bekend, dat zie ik nergensSandyman538 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:44:
[...]
Gewoon bij 'de club'.
23-01-2005 Je hebt een speler gepromoveerd
23-01-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald
23-01-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent
23-01-2005 De wekelijkse update van je economische situatie heeft plaatsgevonden
Dat staat er in ieder geval bij mij
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ik denk dat dat vanavond na de kwalificatiewedstrijden pas gaat gebeuren.Damien2004 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:51:
[...]
Ja maar de nieuwe compentitie word bekend, dat zie ik nergens
@Cis, ik weet niet wat voor coach je hebt maar ik vind het geen raar idee van je. Een uitstekend mid levert idd. vele malen meer op dan een goed, en 20 jarigen zijn noig wel redelijk trainbaar.
Ikzelf train komend seizoen ook nog 2 twintig-jarigen. Daarnaast is de markt nu zo klote dat je er nog minder voor zal krijgen. Nog ff doortrainen naar uitstekend dus en dan meteen verkopen is mijn advies.
Anoniem: 30965
is pas ongeveer aan het einde van de promo/degradatie-wedstrijden... (rond 21.45 dus kun je je nieuwe competitie bij je teampagina zien staan)Damien2004 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:51:
Ja maar de nieuwe compentitie word bekend, dat zie ik nergens
Het zou inderdaad zonde zijn om spelers die al training gehad hebben (daar ga ik dan maar even vanuit) te verkopen, en er jongere spelers voor terug te kopen. De beste oplossing is dan misschien om de spelers van 20 te verkopen op het moment dat ze uitstekend worden. En dan gefaseerd jonge spelers te kopen (voor elk oudje een jonge). Zodat je het meeste verdiend, en goede trainee's kunt kopenCis schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:44:
[...]
Het jammere is wel dat een uitstekend middenvelder een hoop meer oplevert dan een goed middenvelder. Dat was een beetje het euvel waarmee ik zat
Is het wellicht verstandig om al mijn middenvelders te blijven trainen totdat ze uitstekend zijn en dan direct te verkopen? Of is dit een stom idee van mij?
Dat was mijn ideeSandyman538 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 12:38:
[...]
Het zou inderdaad zonde zijn om spelers die al training gehad hebben (daar ga ik dan maar even vanuit) te verkopen, en er jongere spelers voor terug te kopen. De beste oplossing is dan misschien om de spelers van 20 te verkopen op het moment dat ze uitstekend worden. En dan gefaseerd jonge spelers te kopen (voor elk oudje een jonge). Zodat je het meeste verdiend, en goede trainee's kunt kopen
Ik maak wekelijks verlies (wat krijgen die keepers veel salaris!
Thnx voor het 'mee eens zijn' enzo. Dan verkoop ik mijn spelers zodra ze Uitstekend zijn
Iedereeen die vanavond nog een p/d wedstrijd speelt alvast veel succes!
Don't waste your time or time will waste you
Zonar, maak je geen zorgen, ik had eind vorig seizoen de laate 7 weken al geen goeie YP en heel dit seizoen ook niet, genoeg geluk over, hmmmmmm...Zonar schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:12:
Ik had een leuk jeugdspelertje deze week (17 jaar, goed verdedigen), als nu mijn geluk maar niet heb 'opgebruikt' voor de komende paar pulls
Iedereeen die vanavond nog een p/d wedstrijd speelt alvast veel succes!
Wie hebben hier trouwens al hun stadion vergroot 4-life , ik heb die van mij naar 99666 man getrapt, en daar blijft het in mijn HT-carriere bij.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Heb hem naar 65.000 gezet, als divisie V ploeg.^^0nMe schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:30:
[...]
Zonar, maak je geen zorgen, ik had eind vorig seizoen de laate 7 weken al geen goeie YP en heel dit seizoen ook niet, genoeg geluk over, hmmmmmm...![]()
Wie hebben hier trouwens al hun stadion vergroot 4-life , ik heb die van mij naar 99666 man getrapt, en daar blijft het in mijn HT-carriere bij.
Iedereen die vanavond kwalificatiewedstrijd heeft, veel succes!
Anoniem: 117852
Natuurlijk succes aan iedereen die vanavond nog moet spelen, ik heb al n paar wedstrijden gebookmarkt dus een toeschouwer hebben jullie sowieso.
Okee dan, ik heb de support hard nodig vrees ik.Royz schreef op zondag 23 januari 2005 @ 18:41:
Misschien leuk dat iedereen zijn p/d wedstrijd neerplant zodat wij kunnen supporteren?
Wat was die linkjes-naar-alle-servers site ook alweer?
server 7
En m'n stadion wordt vergroot naar 55.000 trouwens (div V)
Waar gehackt wordt vallen spaanders
http://www9.hattrick.org/...ails.asp?MatchID=31599874
HH moet in IV blijven
nog eentje van Graxon die voor de EREdivisie gaat tegen murmels
http://www9.hattrick.org/...ails.asp?MatchID=31599740
[ Voor 31% gewijzigd door yared op 23-01-2005 19:39 ]
De pass skill word bijvoorbeeld gebruikt bij het berekenen van een centrumaanval of counterattack. Ik denk dus dat je he tniet meteen heel duidelijk terug zie in de ratingsAnoniem: 117852 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:17:
Hmm, ik zit net ff in HAM wat te testen met wat IM's en dan steeds verschillend passen. In prijs is er best een groot verschil tussen zwak/matig/redelijk passen maar in HAM (bij de opstellingshulp) zie ik daar niet zoveel van terug bij m'n aanval. Klopt dit wel of maakt het passen op die levels niet zo heel veel uit?? Anders denk ik dat ik liever een "kale" IM koop en dan met dat extra geld een betere spits ga zoeken over een paar weken. Of zien jullie dat anders??
Natuurlijk succes aan iedereen die vanavond nog moet spelen, ik heb al n paar wedstrijden gebookmarkt dus een toeschouwer hebben jullie sowieso.
Die gaat lekkerGraxies´s Nate Oldham gave the visitors a 0 - 1 lead in the 4:th minute with a superb strike from the right. Graxies´s Leon Steinberger received a play slashing through the home side´s defense in the 5:th minute, chipping it past the keeper scoring 0 - 2. The home crowd was not pleased with that one.
edit: WAT?

In the 15:th minute Stuart Herity passed through the guests central line of defense, scoring the 1 - 2 goal. After a fatal mistake from the away teams right side defense in the 15:th minute, an alert Alfred Vreeswijk bagged the ball, evening the score to 2 - 2.
[ Voor 33% gewijzigd door s_de_hoog op 23-01-2005 20:16 ]
Anoniem: 94179
degradatie wedstrijd van mij om in de V te blijven sta al na 3 minuten achter met 0-1
kom en support mij
damn 2 gemiste kansen al
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 94179 op 23-01-2005 20:20 ]
en 1 benutte nuAnoniem: 94179 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:09:
match id: 31600008
degradatie wedstrijd van mij om in de V te blijven sta al na 3 minuten achter met 0-1als dat maar goed gaat
kom en support mij
damn 2 gemiste kansen al
sta zelf 2-0 achter
yep staat 1-1 nu heb 59% bb en hij heeft ook nog eens een blessure ik bedenk me net ineens dat ik geen penalty shooters heb gekozen dus als het 1-1 blijft wordt het dan penalties?
Ja, dat moet wel. Er is geen replay ofzo.Anoniem: 94179 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:50:
[...]
yep staat 1-1 nu heb 59% bb en hij heeft ook nog eens een blessure ik bedenk me net ineens dat ik geen penalty shooters heb gekozen dus als het 1-1 blijft wordt het dan penalties?
Ik realiseerde me trouwens hetzelfde, maar ik vrees dat het bij mij niet zover komt.
Hmmz, ik heb net uitgebreid naar 40K, en speel in de 7eTommilio schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:35:
Mijn stadion breidt ik komende zondag de 30e uit naar 26k in de 6e klasse
De 30K die ik had vorig seizoen al bijna volgekregen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je vraagt je vast af wat een raar getal. Dat komt omdat de uitbreiding dan 699.995 kostte en de verbouwing 13 dagen. vanaf 700.000 duurt het 14 dagen. Dus dan issie precies nu wel klaar voor de 1e competitiewestrijd en hoefde ik geen rente te betalen over het bedragje dat ik in de min kwam en kreeg ik er wat bij door een econoom.
Ik speel overigens Div VI en die 18k heb ik bijna elke keer vol gehad dus het was nodig een uitbreiding.;)
@ Harlem Hattricks Dat zit wel snor dat lijfsbehoud denk ik zo.
@ Graxxies PRACHTIGE wedstrijd nu nog winnen !
[ Voor 20% gewijzigd door Quintus op 23-01-2005 21:23 ]
Unknown
thx voor je reply, maar verlies je geen training met 2-5-3?? is dat wel een officieele trainign opstelling??Little Bear schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:31:
[...]
Ik zal even lief zijn dan![]()
Ben ook spitsentrainer, train ook passen. Beste is dan om 2-5-3 te spelen (forwards, mids en wingers krijgen 100% passen training). Ik heb al mijn trainees opgesteld (6), 1 als mid, 2 als vleugel en dan nog 2 normale mids.
3-1, hoop dat het zo blijft, tis een nat veld dus ben in het nadeel
ik blijf in IV
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 23-01-2005 21:50 ]
Training is geen probleem zolang je op geen enkele positie met meer dan 3 spelers speelt.Anoniem: 104413 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:33:
[...]
thx voor je reply, maar verlies je geen training met 2-5-3?? is dat wel een officieele trainign opstelling??
De verwarring is alleen irritant

(diegene die bij mijn VI er bij komen zijn niks waard
[ Voor 60% gewijzigd door Joss op 23-01-2005 21:46 ]
Feli met de 3-2 overwinning !yared schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:35:
idd mooie match die graxon,4-4 nu
3-1, hoop dat het zo blijft, tis een nat veld dus ben in het nadeel
Unknown
Helaas is mijn 2-5-3 experiment mislukt, voornamelijk door te veel verwarring.
Maar toch staat
1
2
3
| Right Side Attack: supernatural (old) Central Attack: supernatural (old) Left Side Attack: extra-terrestrial (old) |
wel heel erg leuk
Kloppen die standen van de rembrandt site dan niet??Tommilio schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:41:
Oei mij staat hier te trippen van frustratie volgens rembrandt site zou ik in een leuke 6e divisie komen waar ik me goed zou kunnen handhaven. Kom er nu in eentje waar ik dus dik kansloos ben argh zwaar teleurgesteld weer
match id, kan ik ff gluren wat betreft positioneringen:Ps_de_hoog schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:51:
Gefeliciteerd aan alle winnaars.
Helaas is mijn 2-5-3 experiment mislukt, voornamelijk door te veel verwarring.
Maar toch staat
code:
1 2 3 Right Side Attack: supernatural (old) Central Attack: supernatural (old) Left Side Attack: extra-terrestrial (old)
wel heel erg leuk
Tot nu toe klopten ze bij mij wel steeds, ook voor teams van kennissen.Royz schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:53:
[...]
Kloppen die standen van de rembrandt site dan niet??
Helaas voor Graxies 5-4
[ Voor 7% gewijzigd door Quintus op 23-01-2005 22:01 ]
Unknown
31599894, dit is dus een voorbeeld hoe het niet moetAnoniem: 104413 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:58:
[...]
match id, kan ik ff gluren wat betreft positioneringen:P
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Mijn nieuwe competitie is deze VI.481 en zou terecht komen in VI.462 volgens rembrandt. En de nr. 7 is daar idd gekomen die er zou komen behalve ik dus.
Maar ja wat is jullie mening wel of niet stadion uitbreiden zit niet echt breed bij kas maar ja het zou kunnen bedoel tja na 4 weken verwacht ik het geld weer terug verdient te hebben.
ik vrees dat je verkeerd gekeken heb dan als de nr2 daar wel zitTommilio schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:18:
Nou bij mij klopt het dus niet en zit nu te bedenken wat ik met mijn seizoen ga doen want dat ik terugval staat vast. Mijn team is gewoon veel te slecht. Ook zit nu ik te twijfelen of ik nog wel mijn stadion moet gaan uitbreiden capaciteit nu is 17700. 752 leden heb ik nu nog maar ja zo gauw ik eenmaal ga verliezen zal het vast wel hard gaan. Dus ja weet het nog niet precies.....
of niet

[ Voor 35% gewijzigd door Joss op 23-01-2005 22:25 ]
Bij jou klopt het niet omdat je een van de TIG kanshebbers was voor plaats 8 in Div VI.462 Er waren dus TIG andere divisies waar je in kunt komen. Alleen als Rembrandt je team als enige op een plaats zet kun je zeker zijn !Tommilio schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:18:
Nou bij mij klopt het dus niet en zit nu te bedenken wat ik met mijn seizoen ga doen want dat ik terugval staat vast. Mijn team is gewoon veel te slecht. Ook zit nu ik te twijfelen of ik nog wel mijn stadion moet gaan uitbreiden capaciteit nu is 17700. 752 leden heb ik nu nog maar ja zo gauw ik eenmaal ga verliezen zal het vast wel hard gaan. Dus ja weet het nog niet precies.....
Mijn nieuwe competitie is deze VI.481 en zou terecht komen in VI.462 volgens rembrandt. En de nr. 7 is daar idd gekomen die er zou komen behalve ik dus.nou baal echt gigantisch
want was daar een goede kanshebber voor 4 t/m 6e plaats zeker geen degradatie iig dat had moeten kunnen. Dus wordt een seizoen vol trainen dan zit niks anders op.
Maar ja wat is jullie mening wel of niet stadion uitbreiden zit niet echt breed bij kas maar ja het zou kunnen bedoel tja na 4 weken verwacht ik het geld weer terug verdient te hebben.
Het broertje van mijn vriendin degradeert vanuit VIII naar IX volgens rembrandt komt hij samen met nog een team op laten we zeggen plaats 1 in IX.670 volgden we de 2e kanshebber voor die plaats naar de divisie waar ie volgens rembrandt zou komen dan was dat plaats 1 in IX.676 en ja hoor daar stond ook dat broertjes team op de gedeeld 1e plaats.
Dus als er meerdere teams staan op een plaats is het dus niet 100% kans.
In het broertjes geval was het 50% kans per divisie.
Voor jou, gezien het aantal mogelijkheden, 1a 2 procent kans per divisie.
Dus die divisie waat je nu dus inkomt was 1 van die 50-100 andere opties !
(Wat een verhaal)
Unknown
Er zitten dus maar twee compitatieve teams in mijn competitie en als ik zo vergelijk ben ik bang dat ik nog 3e ga worden ook
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Maar ja maakt ook niet ben gewoon vooral teleurgesteld omdat dat een perfecte competitie was om in te komen. Niet kampioen worden wat terecht is want heb nog te slecht team maar wel zeker blijven hangen in de 6e en nu krijg je teleurstelling dat je zo goed als zeker weer terug kan naar de 7e
Ondertussen potje ijshockeyen
Wat is je team?
Dan zullen De-Bitse-Bargen 4A je ff een keer uitdagen.
[ Voor 16% gewijzigd door Quintus op 23-01-2005 22:46 ]
Unknown
Ik hoorde van iemand dat die ook verdubbelden, maar ik kan het nergens vinden...
mn 3 basis verdedigers waren of gebleseerd of had een rode kaart maar jah heb toch gewonnen dus ik ben helemaal happy
Anoniem: 117852
Volgens mij wordt alleen het bouwen duurder hoor. Niet het onderhoudUneXisT schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:19:
De verdubbeling van de stadionkosten, houdt dat ook in dat de wekelijkse stadionkosten verdubbelen of blijven die het zelfde?
Ik hoorde van iemand dat die ook verdubbelden, maar ik kan het nergens vinden...
Unknown
Als debuterende manager in seizoen 13 van FC Schiedam moet ik zeggen dat na een verdiende promotie in de VIII het FC Schiedam erg voor de wind gaat.
Het doel van dit seizoen is handhaven. De competitie indeling had gunstiger geweest met 2 WO's zodat degradatie niet meer mogelijk is maar met een zware competitie met actieve competitie genoten is ook weer leuk. Vorig jaar werden er namelijk 5 teams tijdens het seizoen vervangen.
Met een budget van 2 ton en een geplande verkoop van 2 spelers moet het mogelijk zijn een top speler aan te trekken om FC Schiedam in de VII te behouden.
Beker verwachtingen heeft de manager van FC Schiedam al helemaal niet alleen zou één ronde verder een geweldige prestatie zijn.
Het bereiken van de VII is niet geheel zonder hulp en advies gegaan. Daarom wil ik namens het bestuur en de gehele club alle tweakers bedanken maar twee in het bijzonder. De belangrijkste hulp kwam van H3!N die mij in het begin van het seizoen (na 2 weken te hebben gekloot) op het juiste spoor heeft gezet. Dan als laatste het advies van Yared. Zijn tip om niet al te veel te hechten aan goede spelers die je voor veel geld kan verkopen deed mij besluiten mijn 2 beste verdedigers te verpatsen wat mij weer 3 ton opleverde die ik besteed heb aan trainees.
FC Schiedam is klaar voor seizoen 14 en gaat de uitdaging aan op een hoger podium!
Jammer dat ze de WO'teams niet meer verdelen over de verschillende competitie's. Ik zit in een competitie met 4 WO'teams.Damien2004 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:30:
Verwachting seizoen 14:
[..]
Het doel van dit seizoen is handhaven. De competitie indeling had gunstiger geweest met 2 WO's zodat degradatie niet meer mogelijk is maar met een zware competitie met actieve competitie genoten is ook weer leuk.
[..]
[ Voor 56% gewijzigd door Marzman op 24-01-2005 10:40 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
- Alweer kampioen worden(ja, het wordt saai
- Een nieuwe trainee kopen die U20-potentie heeft, zodat ik 4 seizoen achter elkaar de U20-keeper lever. Daarnaast moet het team ook versterkt worden en dat wordt gefinancieerd door de verkoop van de vertrekkende trainee.
- Ver komen in de beker, minimaal 5e ronde.
Kampioen ben ik wel geworden, maar ik heb nog net zo hard gefluimd, dus makkelijk was het niet.grooviee17 schreef op dinsdag 05 oktober 2004 @ 13:26:
Mijn doelstellingen van komend vorig seizoen zijn waren erg simpel:
- Kampioen worden in de V.108. Dit moet makkelijk kunnen als ik wat minder ga fluimen zoals vorig jaar. Daardoor heb ik onnodig punten verloren en werd het nog spannend.
Dit is er niet van gekomen. Eigenlijk heb ik niets gekocht dit seizoen, dus dat moet volgend seizoen maar gebeuren.- Een brute aanvaller kopen en misschien nog een leuke verdediger erbij. Dan is mijn team wel IV-waardig en kan ik rustig promoveren. Hiervoor moet ik wel een trainee verkopen, maar daarvoor trek ik komende week een 17 jarige high-solid keeper
.
Deze is wel ruimschoots gehaald met de uitschakeling in de 8e ronde- Ver komen in de beker. Dat wil dus zeggen minimaal ronde 5/6.
Anoniem: 44169
ja, pas na 3 dagen. Wel een beetje sloom eerlijk gezegd.Royz schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:34:
@MetalMeijer, werkt je HT Buddy inmiddels al???
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 24-01-2005 11:57 ]
- Directe promotie naar IV
- Minimaal bekerronde 5 halen.
- Het team op veel vlakken verbeteren. Welke vlakken dit zijn blijft alleen binnen de club bekend.
- Eventueel stadion uitbreiden naar 60000 plaatsen
- Goed/goed coach aanschaffen.
- Niet direct gepromoveerd, maar met een promotiewedstrijd
- Ik haalde bekerronde 7.
- Aanval en middenveld is zeer verbeterd.
- Het stadion heeft nu 60000 plaatsen.
- Heb een Goed/redelijk coach.
Dus ik ben zeer tevreden
Alleen twijfel ik nu nog of ik mn stadion naar 75000 zal uitbreiden. Heb net 3 weken geleden mn stadion naar 60k uitgebreid, maar aangezien de verbouwingskosten 2x zo hoog worden zit ik te twijfelen of ik naar 75k moet gaan. Heb met 2000 supporters. Mn huidige stadion van 60k was meteen uitverkocht toen...Maar de supporters waren toen ook in de wolken omdat ik veel won...
In de IV zal ik niet alles meer winnen...
Iemand een advies?
En waar moet ik me aanmelden bij de GOT federatie?
Zoek en gij zult vinden...aangemeld bij GOT federatie inmiddels en bericht gekregen dat mijn supporterschap geactiveerd is...sorry allemaal!
Waar kan ik al die extra opties vinden btw?
[ Voor 31% gewijzigd door -TheNose- op 24-01-2005 12:13 ]
Anoniem: 83760
links bij supporters vind je veel statistieken. Verder zitten alle extra´tjes verdeeld over alle menu´s. Je komt ze vanzelf tegen. En aanmelden bij de fed. gaat natuurlijk via het menu federaties. Alhoewel je ook naar de clubpagina van een federatie lid kan gaan en klikt op 'meer gegevens over deze eigenaar' en dan zie je de fed. ook staan.-CKY2K- schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:10:
Woei ben net supporter geworden van deze verslaving (wel proefabbo van 3 maanden), hoe lang duurt het voordat alle opties beschikbaar zijn? Heb met creditcard betaald![]()
En waar moet ik me aanmelden bij de GOT federatie?
Zoek en gij zult vinden...aangemeld bij GOT federatie inmiddels en bericht gekregen dat mijn supporterschap geactiveerd is...sorry allemaal!
Waar kan ik al die extra opties vinden btw?
uitbreiden
[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 24-01-2005 12:28 ]
* Stadion uitbreiden van 25.500 naar minimaal 35.000.
* Verderbouwen aan een V-waardig team.
* Bier.
* Alle wo-duels met min. 6 doelpunten verschil winnen.
* Zorgen dat de rest geen kampioen wordt.
* Stadion was al 40.000 en wordt nu uitgebreid naar 50.000
* Dat zal het komende seizoen uitwijzen.
* No comment.
* Helaas, het waren er slechts 5
* Wel gelukt, ben kampioen geworden en direct gepromoveerd naar V.184 bij FC Zwjame.
Verder heb ik nog ronde 5 van de KNVB beker gehaald dus het is geen slecht seizoen geweest voor de GaMbiNo's
[ Voor 11% gewijzigd door GaMbiNo op 24-01-2005 12:33 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
| 1) 1e positie behalen in mijn VI comp.: gelukt 2) Alle trainees +2: gelukt 3) Topscorer: gelukt 4) min. 3ronde beker: gelukt (4e) verder is het stadion naar 50.000 uitgebreid en is hij ook al enkele malen uitverkocht geweest. Ook hebben we een goed/goed coach van 1,3 miljoen die komend seizoen coach gaat worden voor 750k extra kosten. Verder supporter aantal gestegen van 1500 naar 1650. |
voor volgend seizoen weet ik nog niet, iets met midfield omhoog krijgen denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 24-01-2005 13:56 ]
Bron: nu.nlAvondje Hattrick (game)
Mijn zondagavond was zeer ongewoon. Normaal lees ik een boek met mijn benen languit op de bank en een kopje thee binnen handbereik. Niemand in de buurt, heerlijk ongestoord lezen. Deze zondagavond niet. Mijn man zat naast me op de bank naar een B-film te kijken. Zeer ongewoon. Op zondag rond de klok van acht verdwijnt hij namelijk naar boven. Om een kleine twee uur later - meestal met een teleurgesteld gelaat - weer de woonkamer in te komen. Gisteren verkoos hij een slechte Amerikaanse film boven het Avondje Hattrick. Vrij uniek.
Hoezo uniek?
lol
Ze heeft zich ook aangemeld en zit op een team te wachten
ps. Ze schrijft altijd leuke stukjes over internet vond deze wat minder
Nou...Damien2004 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:38:
[...]
Ze heeft zich ook aangemeld en zit op een team te wachtenZoek haar naam maar op in Hattrick
ps. Ze schrijft altijd leuke stukjes over internet vond deze wat minder
Alias: DEL_yoshepolak
Anoniem: 17731
toch uitbreiden! gewoon doen want zoveel meer kost het niet per week en je zal wbest wel wat extra's ermee gaan verdienen.Brainpower schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:57:
Mijn doelstellingen van afgelopen seizoen:
- Directe promotie naar IV
- Minimaal bekerronde 5 halen.
- Het team op veel vlakken verbeteren. Welke vlakken dit zijn blijft alleen binnen de club bekend.
- Eventueel stadion uitbreiden naar 60000 plaatsen
- Goed/goed coach aanschaffen.
- Niet direct gepromoveerd, maar met een promotiewedstrijd
- Ik haalde bekerronde 7.
- Aanval en middenveld is zeer verbeterd.
- Het stadion heeft nu 60000 plaatsen.
- Heb een Goed/redelijk coach.
Dus ik ben zeer tevreden
Alleen twijfel ik nu nog of ik mn stadion naar 75000 zal uitbreiden. Heb net 3 weken geleden mn stadion naar 60k uitgebreid, maar aangezien de verbouwingskosten 2x zo hoog worden zit ik te twijfelen of ik naar 75k moet gaan. Heb met 2000 supporters. Mn huidige stadion van 60k was meteen uitverkocht toen...Maar de supporters waren toen ook in de wolken omdat ik veel won...
In de IV zal ik niet alles meer winnen...
Iemand een advies?
Idd ik ga het ook doen... Ik ga denk naar 80000Anoniem: 17731 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:05:
[...]
toch uitbreiden! gewoon doen want zoveel meer kost het niet per week en je zal wbest wel wat extra's ermee gaan verdienen.
Vanaf welke datum gaan de nieuwe verbouwingskosten in?
31 januari, je hebt nog een paar dagenBrainpower schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:33:
[...]
Idd ik ga het ook doen... Ik ga denk naar 80000
Vanaf welke datum gaan de nieuwe verbouwingskosten in?
oke dan idd,
forward trainer, die passen wil trainen in het tussenseizoen, betreft dit de korte pass?
Dit topic is gesloten.