Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Nee ik bedoel Thije zn nieuwsitem op Hattrick...Damien2004 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:02:
[...]
Bedoel je mijn link of die op de GoTrick site??
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
prachtig!Damien2004 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:03:
Geachte GoT'ers het is zo ver!
Het eerste deel de try-out van de GoT krant is er
Dit is een eerste versie en het is dus mogelijk dat er items/topics bij komen of afvallen.
Veel is ook afhankelijk van jullie. Zoals je ziet word overal naar gekeken. Zie je bijvoorbeeld een leuk persberciht of zijn er twee mensen elkaar aan het zwart maken in hun gastenboek laat het mij of Tommilio weten
Morgen maak ik een poll voor eventueel een andere naam voor dit krantje.
Het is de bedoeling dat deze krant iedere zaterdag gaat verschijnen.
Veel plezier en laat mij en Tommilio weten wat je er van vindt!
http://home.kabelfoon.nl/~damien/hi/HI-week-1.pdf
Tijd dat we de OP en de functies maar weer eens gaan aanpassen
Ik hoop echt dat jullie het volhouden want dit is weer zo'n mooie actie van GoT!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Zou wel eens willen weten hoe H3!N mensen over haalt om lid te worden van deze Fedyared schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:16:
He!n leeft!
en dat niet alleen, hij is zelfs bezig leden te werven
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Anoniem: 30965
Damien2004 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:17:
Zou wel eens willen weten hoe H3!N mensen over haalt om lid te worden van deze Fed
Anoniem: 7533 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:00:
ik moet vrees ik ff langs de apotheker een zalfje ga halen zometeen. mijn anus is helemaal ruw
Anoniem: 17731
trouwens wel ziek het aantal posts bij die gast die 500000ste active user is (zie gastenboek).
Ghehe dat is toch wel blijk van waarderingDamien2004 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:07:
GoTtrick site info na release van HT-krantje
22 januari 2005 25
23 januari 2005 38
24 januari 2005 32
25 januari 2005 44
26 januari 2005 34
27 januari 2005 171
Idd je zal maar effies een weekje niet inloggenAnoniem: 17731 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:53:
erg cool man die HI op vrijdag (maar dan op donderdag) vind het erg leuk dat het idee zo snel uitgewerkt is. het is een leuke basis om te beginnen en wellicht genoeg stof om elke week er 1 uit te brengen.
trouwens wel ziek het aantal posts bij die gast die 500000ste active user is (zie gastenboek).
Jezus echt ziek idd, ik keek net nog en toen stonden er 50 ofzo... pfffAnoniem: 17731 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:53:
Anoniem: 104413
Ik vind het echt stoer Damien! als je dit zo kutn volhouden! heel mooi!Damien2004 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:07:
22 januari 2005 25
23 januari 2005 38
24 januari 2005 32
25 januari 2005 44
26 januari 2005 34
27 januari 2005 171
Alleen moest de stras tehen de hoedjes nou wedstrijd van de week worden

Anoniem: 117852
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| José Antonio Pibernat (7359988) 25 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is. Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Argentina Total Skill Index (TSI): 4 440 Loon: 2 448 ?/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Metal_Heads Waarschuwingen: 1 Conditie: formidabel Keepen: rampzalig Positiespel: formidabel Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Doelpunten in carrière: 27 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 |
Eerder deze week toch nog eens m'n stadion uitgebreid (naar 35K) want die kostenstijging zou alles wel heel erg duur gaan maken. Komende weken maar ff op een houtje bijten
Bekertegenstander van volgende week moet zeker te doen zijn, n nieuwe eigenaar uit de VII (WO team dat al gepromoveerd was) met dus de bijbehorende "prachtige" spelers. Ik kreeg vandaag n mailtje van hem; "waarom moet ik tegen jou spelen, ik heb net een nieuw team"

Vandaag al 356 mensjes het blijft maar komen, wat zo'n krantje al niet teweeg kan brengenDamien2004 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:07:
22 januari 2005 25
23 januari 2005 38
24 januari 2005 32
25 januari 2005 44
26 januari 2005 34
27 januari 2005 171
Poll: Welke naam kies jij voor de GoT krant:
• HI: Hattrick International
• De GoTtrick Gazette
• Het Hattrickje
• GoTtrick Magazine
• You've GoT Mail
• GHoT to know
• Het inkoppertje
• GoT it!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Voor het eerst over 't miljoen
Meet sinds ... 23 april 2004
Totaal aantal pageviews tot nu toe: 11968
Drukste dag tot nu toe 27 januari 2005
Pageviews 502
Oke dan!
oh man, haal ook meteen een zalfje voor mijn maag, mijn lachspieren zijn ook schraal
Duidelijk toch?Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke naam kies jij voor de GoT krant:
Je hebt gestemd op: You've GoT Mail
Je IP is:
Of zoals Johan zou zeggen; Logisch
Of zoals van Gaal zou zeggen; zijn jullie nou zo dom of ben ik het...
Iemand al bezig met het logo?
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
HT zelf schuldig bevonden aan Guestbook spam!
Onze journalist heeft via interne bronnen (redactie: JG van HT) vernomen dat Hattrick nu ook zelf verwikkeld is geraakt in een spamzaak.
Argeloze gebruiker joopieter in België* is het slachtoffer geworden van een door HT aangestuurde actie. Onder het mom van een spambericht werd de gebruiker joopieter van het populaire spel Hattrick (www.hattrick.org) het slachtoffer van ruim 5.000 berichten in zijn net opgerichte gastenboek binnen enkele uren. Het slachtoffer is momenteel onder behandeling voor sterallures en zal, volgens zijn manager, binnenkort weer in het openbaar voor publiek verschijnen. GM-Judge zal binnenkort uitspraak doen in deze spraakmakende zaak.
Het spambericht
Hattrick viert een half miljoen actieve gebruikers; en de gelukkige nummer 500.000 is joopieter* in België. Gefeliciteerd en welkom bij Hattrick! Dit is een ware mijlpaal voor onze gemeenschap en we hopen maar dat je het hier net zo naar je zin zult hebben als wij. Veel succes in je eerste seizoen – en laten wij ervoor zorgen dat we het miljoen een beetje sneller volmaken dan de acht jaar die het heeft gekost om op de helft te komen.
*Om privacy redenen is het correcte server adres aangepast
Ben benieuwd wat er vandaag langskomt
[ Voor 126% gewijzigd door Tommilio op 28-01-2005 00:02 ]
Echt belachelijk veel berichten heeft die gast. Gemiddeld heeft hij tot nu toe ruim 13,5 berichten per minuut mogen ontvangen.
Over de naam: Natuurlijk you've GoT Mail
Anoniem: 7533
enniewee ik voel warmte en liefde!
iets anders. ik bespeur een trent waar het gaaf is om over elk volledig oninteressant onderwerp een poll/contest te maken. kan ik al sms'en naar 0900-jamai ofzo? nou de draft is er al iig.

vorm: +3/-12
Geen skillincreases. Tis zeker weer bijna begin van het seizoen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
It is now possible to be a member of five (5) federations when you are a Hattrick Supporter. Previously the limit was just 3. An increase has been requested by many users for ages, so we are pleased that this is now possible.
oh joepie, iemand suggesties?
geen REGIO feds, maar wel leuke feds met een specifieke intresse
lekkere tu, zit nog te twijfelen wat ik komende week zal trainen, denk gewoon weer winger want vorm/conditie is ok en door mijn degradatieduel heb ik iedereen kunnen opstellen EN extra inkomsten gehad, niet slecht
EDIT: Wil onze Promotor met Vlaggetjes aub een promotietekst opstellen voor onze fed. Maandelijks mag je eenmaal je fed promoten en nu lijkt me een goed tijdstip
[ Voor 24% gewijzigd door yared op 28-01-2005 09:21 ]
Vorm +1 / -14
Conditie +14
Zit te twijfelen om volgende week bij hoge uitzondering maar een keer algemeen te trainen ook omdat mijn 19 jarig eerste keeper zeer hoog uitstekend is en het zou wel erg lekker zijn als die dan popt naar formidabel.
Heeft iemand zoiets al eens geprobeerd want ik weet niet hoe hoog het keeperstraining effect is bij algemeen trainen.
@ blad: een erg leuk initiatief , misschien leuk om V.184 es te vermelden aangezien daar 2 GoT'ers actief zijn dit seizoen.
@ Yared: wat dacht je van de SC Heerenveen federatie??
[ Voor 4% gewijzigd door GaMbiNo op 28-01-2005 09:29 ]
Me beste mid naar briljant
@Yared We gaan niet weer zo ziek pullen als vorig jaar.. die laat je maar aan mij over
You've GoT mail..uit de hoge hoed van HvP
De voorzet kwam van Foray, die zei GoT mail...Inkoppertje dus
Goeie actie van GoT
Hehehe ja iddhoedjevanpapier schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:37:
Haha, is dan iedere suggestie die ik doe gelijk de goede?
You've GoT mail..uit de hoge hoed van HvP
De voorzet kwam van Foray, die zei GoT mail...Inkoppertje dus
Ben trouwens al bezig met de nieuwe layout
En dit zou ook wel cool zijn (over GoTtrick):
"Gemiddeld komt 19 procent van het dagelijkse bezoek vóór 10:56. Op grond van het bezoekersaantal van 184 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 968 pageviews (+/- 58) uitkomen."
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Ghehe zou best goed kunnen ja denk dat die 550 het oude record wel gaat wordenBrainpower schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:57:
255 leden alweer
En dit zou ook wel cool zijn (over GoTtrick):
"Gemiddeld komt 19 procent van het dagelijkse bezoek vóór 10:56. Op grond van het bezoekersaantal van 184 van vandaag tot nu toe kan uw site vandaag op 968 pageviews (+/- 58) uitkomen."
Dat is bijna altijd zo. Als je een speler op formidabel conditie hebt, en daarna ga je conditie trainen, dan zakt ie eigenlijk altijd weer terug naar uitstekend.doodindegoot schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:00:
Train ik deze week conditie, wat gebeurt er? Zakt een oude middenvelder van formidabel naar uitstekend! Waar is hij geweest tijdens de trainingen? Hij dacht zeker, ik kan al bijna met pensioen laat ik deze week maar eens lekker gaan vissen.
TU: 19-jarige spits naar briljant scoren
/edit
Ik nu ook lid van de SC Heerenveen fed
[ Voor 5% gewijzigd door Sandyman538 op 28-01-2005 12:00 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dit is de eerste keer dat ik conditie train en t vormverlies valt me opzich nog wel mee... een aantal die -2 zijn gegaan maar de meesten zijn niet eens in vorm gedaald.
Jou hoor ik volgende week wel weer over de vormdizzie schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:00:
Hmmm wel lekkere TU, TSI +670, Conditie +15, Vorm -7
Dit is de eerste keer dat ik conditie train en t vormverlies valt me opzich nog wel mee... een aantal die -2 zijn gegaan maar de meesten zijn niet eens in vorm gedaald.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat doet iedere speler die formidable conditie heeft. Ze zakken de 1e keer dat je weer conditie traint nadat ze formidable geworden zijn.doodindegoot schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:00:
Train ik deze week conditie, wat gebeurt er? Zakt een oude middenvelder van formidabel naar uitstekend! Waar is hij geweest tijdens de trainingen? Hij dacht zeker, ik kan al bijna met pensioen laat ik deze week maar eens lekker gaan vissen.
TU was ook wel weer eens aardig voor mij. Tenminste de juiste spelers die in vorm komen. Nu maar hopen dat het doorzet de rest vh seizoen en dat ze uiteindelijk allemaal in excellent vorm zijn
Dat geloof ik graagSandyman538 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:01:
[...]
Jou hoor ik volgende week wel weer over de vorm
Maar een vormdaling nu is niet zo'n ramp aangezien ik in mn IX divisie weinig tegenstand heb en zelfs met een volledig team wat slecht in vorm is nog wel kan winnen
Anoniem: 93433
Misschien moet er alleen nog nagedacht worden over GoT nieuws / algemeen nieuws. Op deze manier is een gedeelte niet echt leuk om te lezen voor niet GoTters, het gevaar is dat ze 'm dan helemaal niet lezen. Gezien de bezoekersaantallen na het linkje op HT is er wel degelijk vraag naar een krantje. Misschien een idee om 2 uitgaves te maken? Een met bijv. 4 pagina's algemeen nieuws en een andere met 2 pagina's extra met GoT info? Of gewoon duidelijk aangeven dat een gedeelte 'bijlage' speciaal voor fed is?
Ook vind ik het een beetje jammer dat jullie gebroken hebben met een traditie, over GoT ideeen wordt altijd 2 seizoenen gel*ld voordat er aan de uitvoering begonnen wordt
Daar ben ik het helemaal mee eens... we moeten eerst een knoop doorhakken eer we verder knutselenAnoniem: 93433 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:04:
Ook vind ik het een beetje jammer dat jullie gebroken hebben met een traditie, over GoT ideeen wordt altijd 2 seizoenen gel*ld voordat er aan de uitvoering begonnen wordt
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
@Gandalf, hoezo, genoeg voor ons allemaal
Lieve HT lui, graag 133 divine yp's reserveren voor GoT-HT
Bedankt,
GoTfather Yared
@KdB en een belgische sectie door onze belgische redacteur?
We kunnen wel heel veel, maar zoals vele bestaande vrijwilligers weten is het volhouden het moeilijkste
@You've GoT mail redactie: tip, benader alle GoT redacteuren voor een maandelijks stukje
Doet die luie MuG ook eens wat
Ben meer iemand die eerst iets doet en dan er over lultAnoniem: 93433 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:04:
Echt leuk onze nieuwe You've GoT Mail!
Misschien moet er alleen nog nagedacht worden over GoT nieuws / algemeen nieuws. Op deze manier is een gedeelte niet echt leuk om te lezen voor niet GoTters, het gevaar is dat ze 'm dan helemaal niet lezen. Gezien de bezoekersaantallen na het linkje op HT is er wel degelijk vraag naar een krantje. Misschien een idee om 2 uitgaves te maken? Een met bijv. 4 pagina's algemeen nieuws en een andere met 2 pagina's extra met GoT info? Of gewoon duidelijk aangeven dat een gedeelte 'bijlage' speciaal voor fed is?
Het is een GoT krantje een federatie krantje waarin ook nieuws verschijnt over het Nederlands elftal of U20 ect. Dit lijkt mij juist een leuke publieks trekker om mensen naar de GoT fed te halen
Nu dat je 5 fed's mag hebben is het helemaal een rede om de GoT fed aan je lijstje toe te voegen.
En ik pak gewoon random wat gebruikers uit de leden lijst waar ik dan op klik en kijk of er intressant nieuws is. Is er geen intressant nieuws dan ga ik verder. Heb nu voor het eerste gedeelte de wat "bekende" en active GoTers genomen omdat het voor mij dan minder werk was. Nu heb ik een hele week dus dat komt dan weer goed uit
Het is ook een soort van beloning
@Yared en de rest: De YGM is een federatie blad, als je iets erin wilt posten of je heb een leuk idee dat je wilt uitvoeren in dit blad:"then you're welcom"
[ Voor 22% gewijzigd door Swanfield op 28-01-2005 12:23 ]
28-01-2005 Five federations
It is now possible to be a member of five (5) federations when you are a Hattrick Supporter. Previously the limit was just 3. An increase has been requested by many users for ages, so we are pleased that this is now possible.
Unknown
Staat al een nieuws berichtje op Hattrick richting ons krantje en gottrick websiteQuintus schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:27:
Het wordt tijd om de Federatie te promoten. Supporters kunnen nu lid zijn van 5 Federaties ipv 3 !
28-01-2005 Five federations
Ben het weer is helemaal eens met je motivatieDamien2004 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:20:
[...]
Ben meer iemand die eerst iets doet en dan er over lult
Het is een GoT krantje een federatie krantje waarin ook nieuws verschijnt over het Nederlands elftal of U20 ect. Dit lijkt mij juist een leuke publieks trekker om mensen naar de GoT fed te halen![]()
Nu dat je 5 fed's mag hebben is het helemaal een rede om de GoT fed aan je lijstje toe te voegen.
En ik pak gewoon random wat gebruikers uit de leden lijst waar ik dan op klik en kijk of er intressant nieuws is. Is er geen intressant nieuws dan ga ik verder. Heb nu voor het eerste gedeelte de wat "bekende" en active GoTers genomen omdat het voor mij dan minder werk was. Nu heb ik een hele week dus dat komt dan weer goed uit
Het is ook een soort van beloningals je actief bent heb je een grotere kans om in het blaadje te komen of als je veel leuke persberichten maakt is die kans ook groot aanwezig dat het erin komt
@Yared en de rest: De YGM is een federatie blad, als je iets erin wilt posten of je heb een leuk idee dat je wilt uitvoeren in dit blad:"then you're welcom"sttur maar op of neem even contact met mij of Tommilio op
Het enige wat ik nog graag zou zien dat is op de gottrick site onder features...You've GoT mail en dan daar de links ook neerzetten van de verschenen edities. Houdt de gottrick site naar mijn mening netjes en overzichtelijk zijn er mensen die er anders over denken dan hoor ik dat graag
Ben het ook weer eens met jeTommilio schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:41:
[...]
Ben het weer is helemaal eens met je motivatie
Het enige wat ik nog graag zou zien dat is op de gottrick site onder features...You've GoT mail en dan daar de links ook neerzetten van de verschenen edities. Houdt de gottrick site naar mijn mening netjes en overzichtelijk zijn er mensen die er anders over denken dan hoor ik dat graag
Anoniem: 34339
Tevens wil ik mij wel wekelijks lenen voor een column of een ander onderdeel van de krant.
- Nog een idee is om een vaste reporter alle perikelen rond de eredivisie te volgen en daar verslag van te doen.
- Hetzelfde als bovenstaand maar dan voor de Beker? (verassingen, leuke wedstrijden etc)
- Mop van de week? (MaestroTim weet altijd wel een leuke mop
- Strip van de week?
- Puzzel?
- Logo van de week
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 28-01-2005 13:01 ]
Anoniem: 34339 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:57:
Ik ben ook wel voor het idee van een: Algemene krant + GoT Bijlage.
Tevens wil ik mij wel wekelijks lenen voor een column of een ander onderdeel van de krant.
Je mag zelf een gehele bladzijde of meer/minder wijden aan idee of topic die je leuk lijkt of toevoegt aan het blad.
Het idee Algemene krant word erg moeilijk uit te voeren omdat er talloze fed's zijn en ook talloze gebruikers die dan ook nog eens in de gaten gehouden moeten worden. Er staan daarnaast best algemene dingen in zoals bijvoorbeeld het Nederlands elftal of wie de WK wint bijvoorbeeld maar wat zou je er nog meer bij willen in een algemeen krantje? En als je algemeen doet dan word het niet You've GoT mail
(columnist Tom is dus nog even in z'n eentje)
Anoniem: 34339 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:57:
- Nog een idee is om een vaste reporter alle perikelen rond de eredivisie te volgen en daar verslag van te doen.
lijkt me leuk idd [vacature]
- Hetzelfde als bovenstaand maar dan voor de Beker? (verassingen, leuke wedstrijden etc)
lijkt me leuk idd [vacature]
- Mop van de week? (MaestroTim weet altijd wel een leuke mop)
Kan wel maar er zit al zoveel humor in
- Strip van de week?(wil ik wel voor mn rekening nemen.. gewoon heel fout in paint ofzo
)
lijkt me leuk idd [Thije]
- Puzzel?
Puzzel? het is geen prive of story
- Logo van de week
Nah, als je in het nieuws komt staat meestal je logo er al bij en er zal toch ieder seizoen een logo contest komen. Met logo's word al een hoop gedaan dus een beetje een overkill om het mee te nemen in de YGM
@Damien, copy/paste ook maar wat je vindt op GoTtrick daar posten we ook regelmatig ellende
http://www18.hattrick.org...threadid=2429375&number=1
server even aanpassen natuurlijk
[ Voor 31% gewijzigd door yared op 28-01-2005 13:40 ]
Hmmm gaan we dreigenyared schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:19:
@You've GoT mail redactie: tip, benader alle GoT redacteuren voor een maandelijks stukje
Doet die luie MuG ook eens waten horen we weer eens wat van TheDolf
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Het grootste gedeelte is inderdaad al algemeen! Het enige wat ik bedoel is dat je bijvoorbeeld zegt pag 1 t/m 4 is algemeen, pagina 5 en 6 zijn GoT. We gaan natuurlijk niet persberichten ed. van in het algemene gedeelte opnemen, dit is alleen voor NL 11tal, ere, nieuwe/opvallende dingen binnen HT, precies zoals jullie al hebben gedaan. Op die manier is het voor de hele nederlandse community leuk om te lezen. Voor jullie betekent het alleen het opsplitsen van verschillende onderwerpen over verschillende pagina's. Voordelen: meer lezers en op den duur meer GoT ledenDamien2004 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:02:
[...]
Het idee Algemene krant word erg moeilijk uit te voeren omdat er talloze fed's zijn en ook talloze gebruikers die dan ook nog eens in de gaten gehouden moeten worden. Er staan daarnaast best algemene dingen in zoals bijvoorbeeld het Nederlands elftal of wie de WK wint bijvoorbeeld maar wat zou je er nog meer bij willen in een algemeen krantje? En als je algemeen doet dan word het niet You've GoT mailwant dat is niet algmeen
Ik zou trouwens ook best wat willen schrijven hoor, al weet ik niet of jullie nog plek hebben (bijv. over ERE).
edit: Zie een vacature
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 93433 op 28-01-2005 13:27 ]
arg, kl*te nederlandse taalAnoniem: 93433 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:26:
[...]
Ik zou trouwens ook best wat willen schrijven hoor, al weet ik niet of jullie nog plek hebben (bijv. over ERE).
edit: Zie een vacature
Plek is er altijd. Als je je geroepen voelt om een item te maken bijvoorbeeld over de ere divisie dan is dat prima!
Het volgende wat je moet doen is het in word aanleveren bij mij ik zal een standaard pagina maken en wat lettertype informatie geven en dan kan je hem zelf invullen.
In word werk ik vooral met veel tabellen om alles op zijn plek te krijgen. Weet je zelf een beter manier in word dan hoor ik dat graag uiteraard
Laten we eerst maar ook eens kijken hoe we het eerste seizoen gaan doen. Denk dat veel mensen in Hattrick veel intresse hebben in de GoT krant.
Zoals de indeling nu ligt:
pagina 1: Hoofdpagina (hoofdnieuws=1 item en menu/intro aan de rechterkant)
pagina 2: Opvallend nieuws (nieuws gepost op team pagina's)
pagina 3: Wist je dat... (Allerlei leuke facts en weetjes van de gehele week)
pagina 4: Wedstrijd van de Week
pagina 5: De visie van Tom
pagina 6: El Salvador spreekt!
Zoals je ziet al 6 pagina's
Ere divisie nieuws wil ik dan op pagina 2 zetten en strip van de week heeft geen hele pagina nodig denk ik en andes pagina 7.
Overige items die algemeen zijn zullen dan verhuizen naar pagina 3 en de rest schuift een pagina op natuurlijk
Anoniem: 104413
http://www18.hattrick.org...threadid=2429375&number=1
server even aanpassen natuurlijk
Ik vind het hele idee goed en heb het zelf ook al eens geopperd. Maar de besluitvorming bij GoT is vrij traag, waarmee ik ook kritiek op mezelf geefDamien2004 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:37:
[...]
arg, kl*te nederlandse taal
Plek is er altijd. Als je je geroepen voelt om een item te maken bijvoorbeeld over de ere divisie dan is dat prima!
Het volgende wat je moet doen is het in word aanleveren bij mij ik zal een standaard pagina maken en wat lettertype informatie geven en dan kan je hem zelf invullen.
In word werk ik vooral met veel tabellen om alles op zijn plek te krijgen. Weet je zelf een beter manier in word dan hoor ik dat graag uiteraard
Laten we eerst maar ook eens kijken hoe we het eerste seizoen gaan doen. Denk dat veel mensen in Hattrick veel intresse hebben in de GoT krant.
Zoals je ziet al 6 pagina'sen naar verwachting worden dat er nu nog meer
Ere divisie nieuws wil ik dan op pagina 2 zetten en strip van de week heeft geen hele pagina nodig denk ik en andes pagina 7.
Overige items die algemeen zijn zullen dan verhuizen naar pagina 3 en de rest schuift een pagina op natuurlijk
Ik heb wel een paar opmerkingen, maar voordat ik die geef wil ik nogmaals even zeggen dat het een prima eerste krantje is! Ik vind het een goed idee om wat persberichten van teams erin te zetten en er zelf wat commentaar bij te geven. Ook de wedstrijd van de week is een leuk idee en eenvoudig om bij te houden. Dan nu een paar opmerkingen:
- Het El Salvador stukje komt me bekend voor. Ik heb heel zeker ergens op een website (ik dacht die van een zekere henniehamburger, maar daar kan ik me in vergissen) een stukje over hattrick van "Johan Cruijf"' gelezen. De inhoud daarvan is anders, maar ik vond het wel humoristisch. Dat maakt het El Salvador idee niet slechter, alleen wat minder origineel. Ik denk dat ik ook niet de enige ben die dat gelezen heeft. Misschien hebben jullie het stuk er ook wel op gebaseerd, dat weet ik niet.
- Misschien is het wat om er af-en-toe een interview in te plaatsen? Gegarandeerd dat Hattrick verslaafden een interview met Xana interessant vinden om te lezen. Verder zijn er nog genoeg figuren in de Ned. en internat. HT-wereld die interessant genoeg zijn om te interviewen. EN: als je al de bondscoach van het Nederlands elftal hebt geinterviewd, dan kun je wat gemakkelijker bondscoaches van andere landen interviewen (goed voor het CV van de You've GoT Mail).
- Verder lijkt me het idee van 4 pagina's gewoon nieuws en 2 pagina's GoT nieuws uitstekend. Misschien moet die verhouding op termijn iets veranderen (3-3 of 3-2), maar dat zal in de loop van de tijd wel blijken. Ik vind het heel knap als jullie wekelijks 6 pagina's vol kunnen krijgen!!!
Tot slot: ga zo door
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Bij de pagina 5....kan je nog piet's weerbericht doen heDamien2004 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:37:
[...]
arg, kl*te nederlandse taal
Zoals je ziet al 6 pagina'sen naar verwachting worden dat er nu nog meer
Blijf dat toch wel een superidee vinden dat weerbericht maar ja misschien komt dat wel doordat het mijn idee was

Nogmaals over de gottricksite misschien hebben de mensen over mijn opmerking heen gelezen voor de duidelijkheid van de structuur lijkt het me handig als de krant onder features ook een kopje krijgt.
De gottricksite doet het goed trouwesn 329 bezoekers al weer vandaag het record moet gehaald kunnen worden
El Salvador weet ik niet veel af dus dat laat ik aan mijn cowriter over om daarop te reageren. Interview is idd een goed idee...maar dit wou ik eigenlijk ook gaan doen in mijn visie of in elk geval gebruik van maken. Maar nu twijfel ik misschien is het ook wel leuk om een apart stuk aan te maken voor het interview van de week bijvoorbeeld maar dit is iets waar we ons nog maar is moeten over buigen damiendreamtheater schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:55:
[...]
Ik vind het hele idee goed en heb het zelf ook al eens geopperd. Maar de besluitvorming bij GoT is vrij traag, waarmee ik ook kritiek op mezelf geef
Ik heb wel een paar opmerkingen, maar voordat ik die geef wil ik nogmaals even zeggen dat het een prima eerste krantje is! Ik vind het een goed idee om wat persberichten van teams erin te zetten en er zelf wat commentaar bij te geven. Ook de wedstrijd van de week is een leuk idee en eenvoudig om bij te houden. Dan nu een paar opmerkingen:
- Het El Salvador stukje komt me bekend voor. Ik heb heel zeker ergens op een website (ik dacht die van een zekere henniehamburger, maar daar kan ik me in vergissen) een stukje over hattrick van "Johan Cruijf"' gelezen. De inhoud daarvan is anders, maar ik vond het wel humoristisch. Dat maakt het El Salvador idee niet slechter, alleen wat minder origineel. Ik denk dat ik ook niet de enige ben die dat gelezen heeft. Misschien hebben jullie het stuk er ook wel op gebaseerd, dat weet ik niet.
- Misschien is het wat om er af-en-toe een interview in te plaatsen? Gegarandeerd dat Hattrick verslaafden een interview met Xana interessant vinden om te lezen. Verder zijn er nog genoeg figuren in de Ned. en internat. HT-wereld die interessant genoeg zijn om te interviewen. EN: als je al de bondscoach van het Nederlands elftal hebt geinterviewd, dan kun je wat gemakkelijker bondscoaches van andere landen interviewen (goed voor het CV van de You've GoT Mail).
- Verder lijkt me het idee van 4 pagina's gewoon nieuws en 2 pagina's GoT nieuws uitstekend. Misschien moet die verhouding op termijn iets veranderen (3-3 of 3-2), maar dat zal in de loop van de tijd wel blijken. Ik vind het heel knap als jullie wekelijks 6 pagina's vol kunnen krijgen!!!
Tot slot: ga zo door

Schitterend Wereldbolletje..En dan een Braziliaan op Global klagen, dat Argentinie een speler heeft met een shirtje, en Brazilië een aap
Geen idee wie henniehamburger is en dat hij een stukje al had over El Salvador. Is puur uit eigen creatieviteit gekomenTommilio schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:03:
[...]
El Salvador weet ik niet veel af dus dat laat ik aan mijn cowriter over om daarop te reageren. Interview is idd een goed idee...maar dit wou ik eigenlijk ook gaan doen in mijn visie of in elk geval gebruik van maken. Maar nu twijfel ik misschien is het ook wel leuk om een apart stuk aan te maken voor het interview van de week bijvoorbeeld maar dit is iets waar we ons nog maar is moeten over buigen damien
Het is natuurlijk wel zo dat de link Hattrick > Nederland > Johan Cruijff > El Salvador snel gemaakt is dus zal niet beweren dat ik de eerste ben.
Toch ben ik wel geïnstresseerd naar zijn stukjes zodat ik daar eventueel enige inspiratie uit kan putten.
De teksten die nu in de huidige El Salvador staan komen van orginele en zelf verzonnen uitspraken van Johan Cruijf.
Interviews is idd ook erg leuk om te doen maar voor dat de krant 15 tot 20 bladzijdes groot word denk ik dat we toch eerst maar even moeten kijken naar kwaliteit dan naar kwantiteit
Heb je een leuk uitgewerkt stukje tekst met eventueel wat plaatjes voor de GoT krant mail deze dan naar mij: exile_2003@hotmail.com en ik zorg dat dit in de YGM komt
Die Gottrick-link is niet door mij te veranderen.. Ik heb wel al direct (nadat ik die nieuwsitem gemaakt had) een mailtje gestuurd naar Nederland@hat.org om ze te vragen het aan te passen.
Er wordt dus als het goed is aangewerkt
El Salvador ben ik nog nergens tegengekomen! Ik weet me alleen te herinneren dat ik ergens een stukje over Hattrick heb gelezen dat door 'Johan Cruijf' is geschreven. Maar waar, dat weet ik helaas niet meer.Damien2004 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:17:
[...]
Geen idee wie henniehamburger is en dat hij een stukje al had over El Salvador. Is puur uit eigen creatieviteit gekomen
Het is natuurlijk wel zo dat de link Hattrick > Nederland > Johan Cruijff > El Salvador snel gemaakt is dus zal niet beweren dat ik de eerste ben.
Toch ben ik wel geïnstresseerd naar zijn stukjes zodat ik daar eventueel enige inspiratie uit kan putten.
De teksten die nu in de huidige El Salvador staan komen van orginele en zelf verzonnen uitspraken van Johan Cruijf.
Interviews is idd ook erg leuk om te doen maar voor dat de krant 15 tot 20 bladzijdes groot word denk ik dat we toch eerst maar even moeten kijken naar kwaliteit dan naar kwantiteit
OPROEP!
Heb je een leuk uitgewerkt stukje tekst met eventueel wat plaatjes voor de GoT krant mail deze dan naar mij: exile_2003@hotmail.com en ik zorg dat dit in de YGM komt
En wat die interviews betreft, kwaliteit gaat zonder meer boven kwantiteit. En wel om 2 redenen: ik denk dat bijna niemand 20 pagina's zal gaan lezen, zelfs als het kwalitatief goed leesmateriaal is. Hattrick is interessant, maar de meeste HT-ers hebben ook nog een gewoon sociaal leven
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ja idd nou misschien dat iemand het graag wil aanleveren iedere vrijdagloona35 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:46:
Over vacatures gesproken, ik moet wegens tijdsgebrek mijn taak als promoter met vlaggetjes (tijdelijk?) opzeggen. Als iemand het introduceren van nieuwe leden wil overnemen laat het dan even horen. Misschien leuk om dit te integreren bij de 'krant'?
Finale U20 Nederland - U20 Romania
Ik heb vandaag Buddy geregistreerd, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik aan de slag kanAnoniem: 44169 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:56:
[...]
ja, pas na 3 dagen. Wel een beetje sloom eerlijk gezegd.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 83760
Vanaf nu zal ik elke vrijdag de tekst leverenDamien2004 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 19:23:
[...]
Ja idd nou misschien dat iemand het graag wil aanleveren iedere vrijdag
@ loona nogmaals: tot welk team heb jij bijgewerkt?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 29-01-2005 12:25 ]
Vrijdag 578 bezoekers
Jeetje wat zo'n krantje allemaal niet teweeg breng
Dat weet ik zo niet precies, maar je kan volgens mij niet verder kijken dan de laatste 10 gebeurtenissen bij de club. Daar staan de nieuwe leden bij. Althans zo heb ik het altijd gedaan. Je kan volgens mij het beste gewoon daar beginnen, degene die er nu in staan heb ik nog geen van allen gehad.Anoniem: 83760 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:24:
@ loona: ik wil die taak wel als soort van proefperiode op me nemenkijken of het me bevalt.
[...]
Vanaf nu zal ik elke vrijdag de tekst leveren
@ loona nogmaals: tot welk team heb jij bijgewerkt?
Fijn dat je het wil overnemen. Ik zal het over een tijd ook niet meer zo druk hebben dus als het niet bevalt of je wilt er dan vanaf kan ik het weer overnemen.
bedankt
Ik gok dat volgende week bij de nieuwe editie wel weer zo druk zal zijn tenminste als het weer bekend wordt gemaakt zoals nuDamien2004 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:41:
Donderdag 550 bezoekers
Vrijdag 578 bezoekers
Jeetje wat zo'n krantje allemaal niet teweeg breng
niemand opgebleven?
wat een stilte
jemerkt wel dat er geen yp's getrokken zijn, meteen ligt iedereen om 8 uur in bed
edit: O ja, 't is zondag

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 93433 op 30-01-2005 11:10 ]
Als KDB zijn post aanpast, dan slaat mijn post natuurlijk nergens meer op.

KDB mompelde iets over supporters en vervolgens iets in de trant van: oh ja het is zondag
[ Voor 46% gewijzigd door doodindegoot op 30-01-2005 11:28 ]
Wat is de dag na de wedstrijd? YPs kunnen vanaf 19:45 vandaag.doodindegoot schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:09:
Dat is morgen pas natuurlijk, de dag na de wedstrijd. Al speel je vandaag dan wel geen wedstrijd, ......bla bla bla
Enneh geen wedstrijd? Iedereen gaat natuurlijk wel naar de WK-finale kijken!
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Sorry, had jouw post nog niet gezien! Ik ben ook in de war door 'de dag na de wedstrijd', nu ik niet speel ben ik gelijk kwijt welke dag 't isdoodindegoot schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:09:
Dat is morgen pas natuurlijk, de dag na de wedstrijd. Al speel je vandaag dan wel geen wedstrijd, ......bla bla bla![]()
Als KDB zijn post aanpast, dan slaat mijn post natuurlijk nergens meer op.![]()
edit:
KDB mompelde iets over supporters en vervolgens iets in de trant van: oh ja het is zondag
1 reservekracht naar het A-team gepromoveerd en nu is mijn team weer compleet, nog 1 speler ontslaan en dan is iedereen eruit die ik weg wil hebben
Slecht 16 spelers heb ik dan nog maar ja eerst weer wat sparen...dit seizoen heb ik dus nog geen kampioensaspiraties al won ik vorig seizoen al mijn wedstrijden sinds ik mijn huidige teampje bij elkaar had...dit seizoen wordt weer bouwen...hoop op een plekje bij de top 4 in de VIII.347

Ben benieuwd hoe goed onze 17 jarige YP's vanavond zijn
TSI=2 555 , 17 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Unknown
Tsja, dan zou het nog altijd zijn:Quintus schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:20:
Klaas Post
TSI=2 555 , 17 jaar, redelijk vorm
Heeft rampzalig ervaring en goed leiderschap
Spelmaken: goed Passen: goed
Klaas Post
TSI = 2 555 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Positiespel: goed Passen: goed
Anoniem: 100871
Niet als ie in Belgie zou spelenJoss schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:48:
[...]
Tsja, dan zou het nog altijd zijn:
Klaas Post
TSI = 2 555 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Positiespel: goed Passen: goed
Ook ga ik de U-20 wedstrijd van het Nederlands team volgen natuurlijk!
edit: Tipje: Waardeloze YP's gewoon ontslaan, en direct vergeten wat er gebeurd is.. Ga het niet op GoT posten... Want je bent het dan vergeten!
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 30-01-2005 18:57 ]
Koby Barak (54075867)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Israel
Total Skill Index (TSI): 2 360
Loon: 894 €/week
Eigenaar: Beitar
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
tsi 30 maar ja zouden we geloof ik vergeten hmmm waarom lukt dit nu niet
[ Voor 45% gewijzigd door Tommilio op 30-01-2005 19:51 ]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
jammer
[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 30-01-2005 19:46 ]
Anoniem: 94179
Specialiteit: Snel
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
hijs 17 een heeft een redelijke hoofdstat zal nog wel wat poen voor krijgen denk ik zo
Mijn eerste excellent yp ooit!!!! Helaas valt het toch nogal tegenAnoniem: 94179 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:48:
Mathijs van der Silk (54237849)
Specialiteit: Snel
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
hijs 17 een heeft een redelijke hoofdstat zal nog wel wat poen voor krijgen denk ik zo
Joakim Aalders (54239303)
18 years, passable form, healthy
Speciality: Quick
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: weak Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: excellent
Hij gaat maar weer vissen
Zie quote.......Anoniem: 34339 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 18:56:
edit: Tipje: Waardeloze YP's gewoon ontslaan, en direct vergeten wat er gebeurd is.. Ga het niet op GoT posten... Want je bent het dan vergeten!
Bovendien heb ik nu 51 spelers en moet ik er 1 ontslaan

Zal hij meer waard zijn dan een goede 30 jarige keeper met supernatural sp?
Anders hebben we straks 200 onzinpositings en 1 mazzelaar (ikke dus
edit: Ik ga zo straks een SM-YP doen, die bevalt mij het beste....
- Je pullt een speler maar kijkt niet Open HAM en drukt F5 Zet de vertraging op zijn alllleeeerrllllaaaannnggzaaamst en geniet

[ Voor 68% gewijzigd door yared op 30-01-2005 19:58 ]
[edit] En, Yared?? Wat ist geworden? Of is die langzame vertraging echt heeeel laaangzaaaam?
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 30-01-2005 19:59 ]
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is fiery and honest.
Has disastrous experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 310
Wage: 655 €/week
Owner: Hoog boys
Warnings: 0
Stamina: inadequate Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: weak
Winger: weak Defending: solid
Scoring: weak Set Pieces: inadequate
Niet verkeerd, zeker na bijna twee seizoenen niets boven passable.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Een sympathiek persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 559 €/week
Eigenaar: De qwerties
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Nog niet super, maar het begint er op te lijken.
Mijn trainingsniveau is nu redelijk. Wanneer kan ik Goede kwaliteiten verwachten?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Anoniem: 44169
TSI = 1 660 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Jammer dat ie 18 is, want ik zocht nog een goede trainee,. Wel goed verkoopbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 30-01-2005 20:01 ]
Dit topic is gesloten.