Heb deze laptop nu al meer dan een half jaar (ergens van in april '05 dacht'k)
Gebruik hem iedere dag (vooral voor school, maar ook privé), en werk bijna niet meer op m'n desktop.
In het begin weinig problemen mee, werd wel een stuk warmer dan m'n Acer TM800, maar ik kon er mee leven.
Tot een maandje geleden ofzo...
De laptop wordt niet heet, maar superheet... Kan mijn hand geen 10 seconden naast de ventilator leggen of ik zou deze verbranden...
Even CPUCool geïnstalleerd en die geeft op Temp Sens 1 88°C aan.. terwijl het in de kamer zelf niet tropisch warm is.
Als ik spelletjes speel, slaat de laptop ineens uit (vermoedelijk door de hitte, want dan is hij nog warmer)
Heb ook al een paar keer gehad dat ik bij de POST, ipv het Centrino-logo het Pentium-M logo kreeg.
Ook worden regelmatig mijn LAN & WLAN apparaten niet meer herkent als ik opstart, na veel heropstarten doet deze het dan weer wel.
Er zijn ook momenten geweest dat hij vastliep bij hen binnengaan van bios, alsook momenten dat ik hem wou opstarten maar dat hij op het POST-scherm bleef staan totdat ik de DVD-brander er uithaalde.
En als laatste nog een minpuntje.. die DVD-brander, bagger-spul...
DVD'tjes brandt ie in 20 minuten ofzo, terwijl mijn Plextor (716A) in m'n desktop er maar 6 minuutjes over doet...
Zijn er nog mensen met deze problemen, of ben ik de enige? (Heb in deze topic gelezen dat er nog iemand was met hoge temperaturen, maar niet met vastloper tot gevolg?)