Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 maart 2001

vreemd... heb al diverse resets gedaan maar dit echt nog nooit gezien?!? (krijg altijd het 'Druk op een 0' scherm)

en nu?

De C500 werkt perfect tot nu toe (je weet het nooit met Windhoos).

Info:

Microsoft Active Sync 3.8 verkrijgbaar!
Klik hier om hem te downloaden bij Bill thuis. O,ja Hij is net uit, dus All you save-siders, keep hold if you don't want that phone to fold..

SIM Unlock services
en dat willen we nou juist niet hier hebben; zie Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

Carkits
Er zijn nog maar enkele leveranciers op de aardbol die producten presenteren voor de HTC Typhoon (C500, Sp3, MT5600....) Brodit (uit Zweden!) levert een Passive Holder die je krijgt ZONDER mounting kit :( Daar moet je dus wel opletten, maar er zijn meer leveranciers die mounting brackets leveren en Brodit is ook daar een van: Brodit - Carkit Mount brackets. Ik heb er zelf een van Herbert Richter aus Deutschland

Geen echte Carkits nog dus, en dat is jammer (ja Blaauw Tand, maar die mogen even niet meedoen hier)
8)7
Wil je de Passive Holder van Brodit op een speciaal plekkie? B) dan helpen ze je met een ProClip die speciaal voor je auto vervaardigd wordt (op bestelling!) :O

Blaauw Tand Globaal Positioneren

Wil je GPSsen? dan heb je een BTGPS Receiver nodig. raapleeg hiervoor even het TTmobile Forum Topic op GoT

Korakal wijzigde dit bericht 15-01-2005 20:28 (23%)

Antec P182+Quattro1000, P35C-DS3R, E8200, Kingston Hyper-X8500-4GB, WD-RPTR in RAID, GTX260-OC,

Reg. datum: 22 november 2001

HELLUP :)

m'n SPV gaat niet meer aan. scherm is sindskort wit nadat ik hem aanzette. verder gebeurt er niks en soms brand er een oranje lampje. op de plek waar het lampje voor BT zit enzo. hij start niet meer op etc,

/edit hard reset werkt niet. denk dat display kapot is...

Carnagy wijzigde dit bericht 09-01-2005 12:43 (14%)

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

Reg. datum: 20 november 2003

quote:
Carnagy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:36:

m'n SPV gaat niet meer aan. scherm is sindskort wit nadat ik hem aanzette. verder gebeurt er niks en soms brand er een oranje lampje. op de plek waar het lampje voor BT zit enzo. hij start niet meer op etc,

Even voor de zekerheid: het lampje is niet rood, dus je accu is vol?
Wat bedoel je met hard reset werkt niet? Goeie toetscombinatie gebruikt?
Koppel even je batterij los voor 10 minuten en probeer het dan opnieuw,
anders wordt het denk ik een kwestie van zoek de dichtstbijzijnde Orange shop :(

GpsPasSion
Reg. datum: 26 november 2004

quote:
Carnagy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:36:

Ik heb hetzelfde gehad, dacht eerst mijn c500 kapot was. Na hard rest was alles weer goed.
(hard rest was lastig, moest meerdere keren herhalen totdat de c500 resette).

majB wijzigde dit bericht 09-01-2005 13:36 (7%)

GpsPasSion

lampje is nu rood. hij zit aan de lader. zal zo eens proberen om hem op te starten.
lampje wordt nu net oranje.
en nu groen. binnen 5 seconden dit alles.

edit. het lampje is nu rood en ik heb nog niet aan de telefoon gezeten verder...

/edit 2: hij gaat niet aan. dan maar ff hard reset proberen...

2 softkeys [met de strreepjes] en aan uit knop ingedrukt houden toch?

alsik de lader erin stop is het lampje even oranje en wordt dan rood...

Carnagy wijzigde dit bericht 09-01-2005 17:10 (55%)

quote:
Carnagy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:57:
lampje is nu rood. hij zit aan de lader. zal zo eens proberen om hem op te starten.

edit. het lampje is nu rood en ik heb nog niet aan de telefoon gezeten verder...

Dit pluk ik van modaco af.... moet lukken denk ik,

1. Press and hold soft1 and soft2 keys.
2. Press and hold power button for around 1 to 1.5 seconds. Release power button. Keep hold soft1 and soft2 keys.
3. Later, screen shoould show instructions to ask user to press '0' key to reset to factory default.
4. Press '0' within the timeout period, which is only several seconds only.
5. If no instruction is shown on the screen, repeat steps 1 to 4.
The timing is sensitive.

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

Staat ook in de startpost B)
Je telefoon moet wel uitstaan als je met de hard-reset begint.

Pamas wijzigde dit bericht 09-01-2005 17:28 (54%)

quote:
Pamas schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:27:)
Je telefoon moet wel uitstaan als je met de hard-reset begint.
Hij kreeg 'm juist niet aan... 8)7
quote:
Carnagy schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:57:

alsik de lader erin stop is het lampje even oranje en wordt dan rood...
Rood betekent normaal gesproken accu leeg. Dus laat 'm een half uur in de oplader zitten. Als ie dan niet continue oranje blijft, of groen wordt na verloop van nog langere tijd, zou het ook kunnen dat er problemen met de accu zijn.

Jerome! wijzigde dit bericht 09-01-2005 17:44 (71%)

scherm is kaput. net ging ie aan, vage kleuren en uitvallen.

omfg

Kan iemand niet een paar leuke foto's maken en die op dit forum plaatsen :)
heb namelijk wel veel foto's gezien waarop de c500 uitstaat maar nog heel weinig foto's met de telefoon in "actie"

omfg

en nu?

quote:
Svenneh schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:41:
Kan iemand niet een paar leuke foto's maken en die op dit forum plaatsen :)
heb namelijk wel veel foto's gezien waarop de c500 uitstaat maar nog heel weinig foto's met de telefoon in "actie"

ach waarom ook niet... ( O-) heb je geen zoekknop op je toetsenbord dan? O-) )

Cool Smartphone helpt je uit de brand

Antec P182+Quattro1000, P35C-DS3R, E8200, Kingston Hyper-X8500-4GB, WD-RPTR in RAID, GTX260-OC,

Reg. datum: 29 oktober 2002

quote:
Pamas schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 07:34:
Dat heb je goed gezien, beetje raar 8)7
edit:
Ik heb een mailtje gestuurd, dit is het antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail van dinsdag 04 januari met onderwerp 'C500 & tomtom mobile'. Hieronder ga ik graag in op uw vraag.

Dit is helaas een fout op onze website. Wij zijn hard bezig om dit op te lossen zodat het weer het juiste prijsniveau heeft. Wij vragen hiervoor uw begrip en u kunt het morgen weer tegen een voordeligere prijs aanschaffen.

Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Martijn Fick
smartphoneshop.nl
't Is idd aangepast, pakket kost nu ¤539,-

maar nu even niet

Heb zojuist mijn sim in mijn oude 3310 geplaatst om een te kijken naar het bereik. In huis heb ik in de SPV 1 puntje (en ook nog regelmatig geen netwerk) en in de 3310 maar liefst 3 streepjes - bijna maximaal dus!
Hoe kan dit? Had altijd het idee dat Orange redelijk slecht was in huis en zeker waar ik woon maar nu blijkt het dus aan de SPV te liggen. Is de antenne in dit toestel echt zoveel slechter en is het op een of andere manier te versterken?

mja dat had ik met me 6610 ook maar als je kijkt hoeveel streepjes die nokia's hebben en dan kijkt dat de spv er maar 4 heeft ist ongeveer wel gelijk....

GA-X38-DS5, 3Gb pc8500 geheugen, E6750 @ stock, Sapphire Radeon HD3870 @ stock, Coolermast Cm690, Samsung 2232BW, EN EEN IPHONE :D

quote:
MistiQue schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:58:
[...]

is ook al op geantwoord. Zet bij je bluetoothinstellingen je bluetooth op 'discoverable' of 'vindbaar' (ofzoiets, ik heb engelse versie) dus niet op aan of uit, maar op de 3e optie.

Als je smartexplorer gebruikt kun je ook naar de desgewenste map gaan waarin je het bestand wilt ontvangen en kies dan ''ontvang bestand via IR/Bluetooth"
bedankt voor je reactie heb dit dus geprobeerd en het werkt niet... heb het met 2 telefoons geprobeerd SE t610 en een nokia 6230 en ik krijg het niet voor elkaar. kan het zijn dat ik iets fout doe?

GA-X38-DS5, 3Gb pc8500 geheugen, E6750 @ stock, Sapphire Radeon HD3870 @ stock, Coolermast Cm690, Samsung 2232BW, EN EEN IPHONE :D

quote:
Michieleke schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:38:
mja dat had ik met me 6610 ook maar als je kijkt hoeveel streepjes die nokia's hebben en dan kijkt dat de spv er maar 4 heeft ist ongeveer wel gelijk....
Volgens mij hebben zowel de SPV als de 3310 4 streepjes... dan is het verschil tussen 1 en 3 wel groot :)

quote:
hemiparo schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:40:
[...]

Volgens mij hebben zowel de SPV als de 3310 4 streepjes... dan is het verschil tussen 1 en 3 wel groot :)
you are correct ;) nog ff nagekeken op de 3310 van me moeder...

Matthijs
Reg. datum: 23 december 2004

Volgens mij is dit nog niet eerder langsgekomen... heb niet alle 3 de delen in mijn hoofd geprent ... maar hoe zit het met batterijonderhoud. Ik merk dat mijn batterij minder lang meegaat. Ik moet nu 1 keer in de 3 dagen opladen i.p.v. 1 keer in de 5 dagen :9 .. , maar er is geen optie om de batterij helemaal leeg te zuigen! of wel?

404 error: File not found

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
the_bash schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:56:
Volgens mij is dit nog niet eerder langsgekomen... heb niet alle 3 de delen in mijn hoofd geprent ... maar hoe zit het met batterijonderhoud. Ik merk dat mijn batterij minder lang meegaat. Ik moet nu 1 keer in de 3 dagen opladen i.p.v. 1 keer in de 5 dagen :9 .. , maar er is geen optie om de batterij helemaal leeg te zuigen! of wel?
Die is er wel hoor, gewoon een tijdje aan laten staan. En als je wil dat het sneller gaat ondertussen lekker wat mp3's laten spelen... ;)

waar vind ik de PUK code???

m'n simkaart is nu geblokkeerd. Ik krijg af en toe beeld, en zag dus dat de simkaart geblokkeerd is...

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

Is geleverd met je sim-kaart.

het Hardware-Hondje :]

quote:
Carnagy schreef op maandag 10 januari 2005 @ 02:24:
waar vind ik de PUK code???

m'n simkaart is nu geblokkeerd. Ik krijg af en toe beeld, en zag dus dat de simkaart geblokkeerd is...
Vodafone bv geeft hem niet mee. Die moet je bellen voor je puk-code

http://www.xbmcfreak.nl/

ik kwam erachter dat ik de t-mobile simkaart geblokkeerd heb, dus ik moet straks ff die puk code gaan zoeken...

Ik ga straks naar de Orange shop om ff een nieuwe telefoon te regelen of reperatie te regelen. het scherm valt wanneer hij ietswat dimt half uit. scherm wordt wit. daar zitten wat foutjes dus ga straks ff langs de shop.

MSX2 still alive
Reg. datum: 15 juli 2002

Weet iemand ook of het mogelijk is om een VPN verbinding op zetten vanaf de telefoon? En of het dan überhaubt mogelijk is je bedrijfsmail te openen? Wellicht door een apart mail programma.

MSX2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: