Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Qtek 8010 / Orange SPV C500) (deel 3)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 24 november 2004

sorry zie net dat vraag 1 hierboven net wordt beantwoord, maar is dat echt zo makkelijk blijft er dan niets in je toestel zitten.......het lijkt me zo risicovol.

en oja ik heb ook last van dat je scherm ineens uitvalt en daarna weer aangaat.

en werkt dat backup ook met die gratis internetinstellingen, ik krijg telkens netwerkerror.

quote:
Mich schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:19:
[...]

heb je duke nukem 3d al is geprobeerd :P Dat is helemaal knetter

* Mich gaat ff 256 mini sd halen nu
dat werkt toch helemaal niet lekker met die scroll knop in het midden.....of wel soms

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
Mich schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:19:
[...]
heb je duke nukem 3d al is geprobeerd :P Dat is helemaal knetter

* Mich gaat ff 256 mini sd halen nu
Ik zal je een advies geven, neem gelijk 512 mb ;)

Touch

quote:
martijn77 schreef op maandag 27 december 2004 @ 12:20:
sorry zie net dat vraag 1 hierboven net wordt beantwoord, maar is dat echt zo makkelijk blijft er dan niets in je toestel zitten.......het lijkt me zo risicovol.

Gewoon even erin dompelen, niet te veel afwasmiddel gebruiken.
Daarna goed uit laten lekken en erop leggen werkt perfekt

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
toetje85 schreef op maandag 27 december 2004 @ 10:50:
Zijn er mensen die last hebben van het volgende?
Soms heeft me c500 last van opeens in soort standby gaan. Ofwel ik ben een sms aan het tikken of ben bezig met betaplayer :) en opeens is me scherm volledig zwart (dus niet als normaal standby eerst gedempt licht daarna zwart) en dit 1 of 2 seconden :/ soms iets langer en moet ik een toets in drukken en verlicht het scherm weer 8)7
Ik had het laatst ook een keer bij het typen van een sms, ineens werd mijn scherm zart, maar het was een "flits. Ik hoop dat het niet chronisch wordt :/

Reg. datum: 20 november 2003

Als aanvulling op het verhaal van Mich, bluetooth modem SPV

Dit las ik in het Orange World Topic met dank aan Yannick
Er wordt wel van uit gegaan dat je je bluetooth modem al geïnstalleerd hebt.

1 Kijk bij je netwerk connections wat precies de naam is van de modem die door je Bluetooth GPRS connectie wordt gebruikt (bij mij is dat Bluetooth Modem)

2 Ga naar Phone and Modem options in je control panel. Ga naar het tabblad Modem en kies properties voor de modem die je bij stap 1 hebt gevonden.

3 Ga naar het advanced tabblad en vul daar bij "extra initialization commands" dit in als je gratis internet geconfigureerd hebt:
+CGDCONT=1,"ip","wap","",0,0
En ga naar stap 4.2

Anders deze via internet acces:
+CGDCONT=1,"ip","internet","",0,0

4.1 Je bent nu klaar, en kunt verbinding maken.

4.2 Ga nu naar Internet Explorer > Tools > Internet Options > Connections > Settings (selecteer eerst je Bluetooth GPRS verbinding uit lijstje) > Proxy server. Vul in: 10.250.255.188 en poort 5080. Ik heb username en password ingesteld op 0628000000 maar weet niet of dat nodig is.
Let op! Test even via www.google.com/t.pdf (Als er komt te staan niet beschRikbaar, probeer opnieuw via internet acces zit je goed!)

Jerome! wijzigde dit bericht 24-01-2005 20:23 (26%)

Reg. datum: 23 maart 2004

haha kennelijk toch niet de enige met af en toe zwart scherm :)
heb zojuist scandisk 512mb besteld ;) die 256 is me echt te krap :P

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

Reg. datum: 23 maart 2004

is er al iemand die het is gelukt om de stof onder het scherm weg te krijgen, met het advies uit dit topic (stofzuiger aan de bovenkant erop)? Probeerde dit gister aangezien er aardig wat stof onder me scherm zit aan de rechterkant van het venster. Maar er kwam totaal geen beweging in :/ En om nou te wachten tot ik niets meer kan lezen en dan naar orange te gaan duurt nog wel ff :) iemand anders een idee?

AMD 64 4000+ | Asus A8N32-SLI Deluxe | Kingston 2GB | Asus EN7900GT | BeQueit P6-600W

eens per jaar word psv kampioe
Reg. datum: 26 december 2000

quote:
Jerome! schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:21:
Als aanvulling op het verhaal van Mich, bluetooth modem SPV

Dit las ik in het Orange World Topic met dank aan Yannick
Er wordt wel van uit gegaan dat je je bluetooth modem al geïnstalleerd hebt.

1 Kijk bij je netwerk connections wat precies de naam is van de modem die door je Bluetooth GPRS connectie wordt gebruikt (bij mij is dat Bluetooth Modem)

2 Ga naar Phone and Modem options in je control panel. Ga naar het tabblad Modem en kies properties voor de modem die je bij stap 1 hebt gevonden.

3 Ga naar het advanced tabblad en vul daar bij "extra initialization commands" dit in: +CGDCONT=1,"ip","wap","",0,0

4 Ga nu naar Internet Explorer > Tools > Internet Options > Connections > Settings (selecteer eerst je Bluetooth GPRS verbinding uit lijstje) > Proxy server. Vul in: 10.250.255.188 en poort 5080. Ik heb username en password ingesteld op 0628000000 maar weet niet of dat nodig is.

Die laatste instelling kun je natuurlijk ook over USB gebruiken zodat er niets van je bundel afgaat!
+CGDCONT=1,"ip","wap","",0,0 die regel had ik dus ingesteld met "internet" ipv wap, daardoor ging het bij mij dus van mijn 2mb bundel af, tnx voor de tip :P
eens per jaar word psv kampioe
Reg. datum: 26 december 2000

quote:
toetje85 schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:23:
haha kennelijk toch niet de enige met af en toe zwart scherm :)
heb zojuist scandisk 512mb besteld ;) die 256 is me echt te krap :P

ik stond dus in de winkel en zag 256mb hangen voor 77 euro. Maar op t.net staan ze voor 35. 512mb hadden ze niet, maar ik ga dus wel weer naar alternate ofzo toe.

En ij blijf toch twijfelen tussen 256 / 512. Ik heb een losse mp3 speler, dus daarvoor gebruik ik het zoizo niet
Reg. datum: 20 november 2003

quote:
Mich schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:45:
[...]

+CGDCONT=1,"ip","wap","",0,0 die regel had ik dus ingesteld met "internet" ipv wap, daardoor ging het bij mij dus van mijn 2mb bundel af, tnx voor de tip :P
Ik heb mijn post wat ge-edit, test even via google anders heb ik dadelijk weer iemand op de kosten gejaagd!

Touch

quote:
Mich schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:48:
[...]
ik stond dus in de winkel en zag 256mb hangen voor 77 euro. Maar op t.net staan ze voor 35. 512mb hadden ze niet, maar ik ga dus wel weer naar alternate ofzo toe.

En ij blijf toch twijfelen tussen 256 / 512. Ik heb een losse mp3 speler, dus daarvoor gebruik ik het zoizo niet

Bij geheugen.com 512MB voor 57,12 euro
http://www.geheugen.com/memoryzoek.asp?modelid=STD050

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

quote:
toetje85 schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:31:
is er al iemand die het is gelukt om de stof onder het scherm weg te krijgen, met het advies uit dit topic (stofzuiger aan de bovenkant erop)? Probeerde dit gister aangezien er aardig wat stof onder me scherm zit aan de rechterkant van het venster. Maar er kwam totaal geen beweging in :/ En om nou te wachten tot ik niets meer kan lezen en dan naar orange te gaan duurt nog wel ff :) iemand anders een idee?
Ik denk dat de gouden tip nog moet komen, mij is het ook nog niet gelukt, bij mij komt er juist weer van de linker kant stof binnen en het wordt steeds meer... Misschien een nog krachtigere stofzuiger gebruiken? Ik houd de overige openingen overigens al dicht maar dat helpt ook niet.

Reg. datum: 22 november 2001

ok, ut werkt dus toch niet:

hier zijn pics:

http://home.wanadoo.nl/tdekorte/sync_pc.JPG
http://home.wanadoo.nl/tdekorte/sync_phone_1.JPG
http://home.wanadoo.nl/tdekorte/sync_phone_2.JPG

iemand een idee?

Carnagy wijzigde dit bericht 27-12-2004 17:43 (5%)

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

hey dat pocket music is super, maar waar kan je gewoon lekker regcode krijgen voor noppes. of is er een leuk gratis alternatief, want om nou 20 dollar te betalen........hoor graag

Reg. datum: 28 januari 2000

Ja man laten we aan warezrequests gaan doen hier!

Config

Done in 60 seconds

quote:
Carnagy schreef op maandag 27 december 2004 @ 17:41:
ok, ut werkt dus toch niet:

[afbeelding]

iemand een idee?
Ja, je telefoon loopt 4 dagen voor, misschien gaat je PC daarvan over de zeik? :)

Nederlands is makkelijker als je denkt!

Maar eigenlijk Maciej
Reg. datum: 10 februari 2002

Is er misschien al iets bekend over de opvolger van de C500? En wanneer zou die dan komen?
Over precies 1 maand mag ik mijn abbo verlengen.. Ik zit nu te denken aan een C500, maar als er iets later een betere komt wacht ik wel. Ik kan niet meer wachten :D
Ik heb nu ook spijt dat ik meteen de T630 nam inplaats van op de K700i te wachten |:(

Maciek wijzigde dit bericht 27-12-2004 19:23 (5%)

Don't even think about it.

Touch

quote:
Ik denk het een hard-resetje wordt voor je .

Reg. datum: 22 november 2001

hmmz, en wat ben ik bij een hard-reset allemaal kwijt dan?

kan iemand me vertellen hoe zijn instellingen staan op z'n phone?

Main - Carnagy Alts - Enigmatius 70 Warlock | Churod 80 Shaman

Reg. datum: 02 juli 1999

quote:
Mich schreef op maandag 27 december 2004 @ 13:45:
[...]

Hmm, met 'internet' doet het wel iets bij mij. Ik kan ssh enzo, maar op internet niet... Ook mail doet het naar gewoon een site gaat niet... Met wap kan ssh en mail niet meer, en ook sites komen niet door... Kheb precies gedaan wat mich deed...

UPDATE: via de 'internet' instelling werkt het nu wel... gratis met de wap instelling krijg ik geen sites te zien...

Martijn wijzigde dit bericht 28-12-2004 01:34 (16%)

Touch

quote:
Carnagy schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:58:
hmmz, en wat ben ik bij een hard-reset allemaal kwijt dan?

kan iemand me vertellen hoe zijn instellingen staan op z'n phone?

Wanneer je een hard-reset doet, staat alles weer terug naar de fabrieksinstelllingen.
Dus net zo als toen je hem kocht.

Als je het gaat doen, even een back-up van je contacten maken.

Reg. datum: 14 maart 2001

Over de 'schade' na een hard-reset: contacten, agenda en taken bewaren gaat perfect met activesysn en Outlook maar kan ik op een of andere manier mijn in en uitgaande SMS berichten en instellingen (zoals 'gratis' internet) bewaren of uit het register halen en later aanpassen?

(edit: favorieten al gevonden in de Windows map)

hemiparo wijzigde dit bericht 28-12-2004 10:07 (15%)

Le Mans LMP2 winner 2008

Voor degenen die gewoon een Orange abo hebben, gebruik Orange backup ff voordat je een hard reset uit gaat voeren. Alles wordt dan gebackupped op een server van Orange. En kun je na de reset weer downloaden, zodat je ook niks verliest.
Done in 60 seconds

quote:
Smarron schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 09:57:
Voor degenen die gewoon een Orange abo hebben, gebruik Orange backup ff voordat je een hard reset uit gaat voeren. Alles wordt dan gebackupped op een server van Orange. En kun je na de reset weer downloaden, zodat je ook niks verliest.
Ja, dat werkt prima, ook met die 'gratis internet settings'. Weet iemand of orange backup binnen Orange World valt, dus dat het niet van mijn 2Mb af gaat?

Nederlands is makkelijker als je denkt!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: