Milly schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:03:
[...]
Nouja?? Ik snap er niks van; ze waren toch duidelijk het overstappen aan het aansporen? En wat ik ook wel vervelend vind: ADSL Basis blijkt nu ineens 52 euro te kosten ipv de 47 die ik nu betaal; ik neem aan dat dat alleen voor nieuwe abonnees geldt en niet voor bestaande...
Al meer duidelijkheid hierover?
Ik heb net es ff ingelogd op
http://ors.hccnet.nl waar je onder andere ADSL mutaties kan opgeven, heb dit eens voor de gein gedaan:
Volgens mij is het zo dat
alleen de eerste gedeelte van de actie, 6 maanden voor 24,95 geldt voor de nieuwe abonnees. Maar wanneer je al bij HCCnet zit (bijvoorbeeld Hccne Lite) dat je dan meteen al 29,95 per maand betaalt, mits je voor 10 april opgeeft.
Maar goed, iemand al gebeld, gemaild of geprobeerd wellicht
EDIT
Ook huidige HCC leden kunnen overstappen (als ik af ga wat op de site staat) EN in aanmerking komen voor de actie. Want er staat:
ADSL Pro 2
ADSL Pro 2 is zeer geschikt voor de zware internet gebruiker. Een vaste prijs, geen telefoontikken, altijd telefonisch bereikbaar, géén datalimiet en een echte snelle breedband verbinding.
Uw kortingen op een rijtje:
- U betaalt de eerste 6 maanden slechts €24,95 (i.p.v. €29,95) aan abonnementskosten per maand.
- U betaalt geen aansluitkosten t.w.v. €75,00.
- Als u kiest voor een ethernetmodem (1 poort) betaalt voor €34,50 i.p.v. €69,-
Uw voordeel tijdens de actie periode is: €331,50
Dit abonnement is qua snelheid ruim 31x sneller dan een inbelverbinding (2000/1000 Kbit/s.) Naast een snelle en betrouwbare ADSL-verbinding krijgt u de service die u van de internet provider van hcc mag verwachten. En meer. Bij uw abonnement zitten namelijk de volgende extra’s:
- 5 e-mailboxen van 15 MB met spam filter
- 25 aliassen per e-mailbox
- Homepage van 25 MB
- 1 vast ip-adres
- Geen datalimiet (Fair use policy)
Dit aanbod is speciaal voor hcc-leden. Nog geen lid? Geen probleem! Bij de afsluiten van een hcc!net ADSL variant krijgt u een korting van €10,00 op het hcc-lidmaatschap. Het hcc-basis lidmaatschap (twv €10,00) is dus één jaar gratis. Deze actie geld niet als u al hcc-lid benthiermee wordt "jaar gratis lidmaatschap" actie bedoeld, en niet ADSL abo!!.
Deze actie loopt van 7 februari 2005 tot en met 10 april 2005
Kijk of dit abonnement ook voor u beschikbaar is! Doe de postcodecheck en profiteer van deze of andere hcc!net ADSL-aanbiedingen! Want internetten met hcc!net ADSL wordt steeds leuker!
EDIT2: Hmm, even over dat opzegtermijn geval

. Op HCCNet zie ik staan:
Overige specificaties (alle abonnementen)
Specificatie
Minimale contact duur 12 Maanden (Daarna automatische verlenging met 12 maanden)
Opzegtermijn 1 Maand
Aantal vaste IP-adressen 1
Aantal e-mailadressen 5
Aantal e-mail aliassen 25
Omvang mailbox 15 Megabyte
Schijfruimte homepage 25 Megabyte
Je abo wordt dus elke 12 maanden automatisch met 12 maanden verlengd, maar tegelijkertijd heb je een opzegtermijn van 1 maand?
[
Voor 79% gewijzigd door
Yellowneck op 08-02-2005 22:12
]