Reg. datum: 15 februari 2002
Canon EOS 20D - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 15 februari 2002
Reg. datum: 28 juli 2002
Ik zat zo naar de vatting te kijken en ik zat te denken om er iets van gastape (dat hele dunne spul wat je bovendien goed strak kan trekken) omheen te wikkelen, als de lens er op zit, om zodoende geen stof door te laten.
Wat is jullie ervaring? Of heeft zoiets niet echt veel zin?
1. Onhandig met wisselen (je moet de tape eerst verwijderen, blijft nog wat hangen dan moet je de body zonder objectief wellicht schoonmaken, al die tijd kan er dus stof inkomen.)
2. Er komt toch wel stof in bij wisselen van objectief überhaupt.
3. Als het objectief gewoon op de body zit is er nauwelijk risico dat er stof binnenkomt.
"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.
syliconenkit geen idee?quote:regmaster schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:58:
Ik zit ff met een vraagje. Kan de lensaansluiting van de 20D stofdicht gemaakt worden?
Ik zat zo naar de vatting te kijken en ik zat te denken om er iets van gastape (dat hele dunne spul wat je bovendien goed strak kan trekken) omheen te wikkelen, als de lens er op zit, om zodoende geen stof door te laten.
Wat is jullie ervaring? Of heeft zoiets niet echt veel zin?
Camera: Canon EOS 10D | Canon EOS 300 | Canon S45
Lenzen: 17-40L | 70-200L | 100-400L | 28-135 IS | 100 Macro
Acc: Speedlite 580EX | MR-14EX | BG-ED3 | X-Drive Pro (VP-300)
Te koop: EF 50 f/1.8 II | Tokina AF 19-35mm f/3.5-4.5mm
Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com
quote:3. Als het objectief gewoon op de body zit is er nauwelijk risico dat er stof binnenkomt.
"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.
Reg. datum: 04 april 2002
Mee eens, lekker gaan rommelen met "spullen" om je 20D nog dichter te maken is echt nergens goed voor. Laat staan voor je garantie....Ja kan ook een onderwaterhuis kopen... Hou je ook nog je garantie !quote:breinonline schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 08:30:
Niets is stofdicht. Stof drinkt werkelijk overal in, zelfs in een afgedichtte 1D. Je praat dan wel over heel fijn stof trouwens. Maar de mount is prima stofdicht imho. Zoals ik al zei:
[...]
Wisc2 wijzigde dit bericht 22-10-2005 09:55 (8%)
Kanonnier zeg maar.
http://www.dpreview.com/n...702canon_20d20dafw203.asp
Sowieso schrijf je zo!
40D | HF100 | PS3 | 115pk/250Nm
Reg. datum: 01 juli 2001
De beste foto's heb ik online gezet bij het gratis webspace biedende mijnalbums.nl :
http://avv.mijnalbums.nl/
Wel was het lastig wandelen in drukke ruimtes met de lens op de camera.
En moet misschien mijn nekspieren meer gaan trainen
Canon 40D + 18-55 lenskit, Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG Macro, Canon EF 50mm F 1.8 II, Speedlite 420EX, 2x 1Gb Kingston Elite Pro, Crumpler Long Schlong.
Zoefff wijzigde dit bericht 21-11-2005 17:35 (85%)
Dit gebeurde me eergisteren. Ik heb als automatische reactie enkele fotos verwijderd maar de melding bleef. Pas na het verwijderen van de accu's gaf de teller weer fotos aan (in dit geval nog 177 to go).
Firmware=latest.
Kaartje misschien naar zijn grootje? Als ie niet meer te benaderen is op enig moment kan ik me voorstellen dat de cam gaat 'denken' dat ie vol is. Gebeurt het met elk kaartje? Je moet kijken of je dit kunt reproduceren, want het kan ook een eenmalige glitch zijn.quote:twixx schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:06:
Heeft iemand wel eens ervaren dat z'n body aangaf dat je flash vol was terwijl je eigenlijk pas op de helft was?
Dit gebeurde me eergisteren. Ik heb als automatische reactie enkele fotos verwijderd maar de melding bleef. Pas na het verwijderen van de accu's gaf de teller weer fotos aan (in dit geval nog 177 to go).
Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...
Ben er al zo verliefd op dat mijn vrouw jaloers wordt, ervaringen volgen als de batterij geladen is
Eert uw forum en uw modder!
''Er komt een geschifte ninja door het raam.''
Als ik dat zo hoor denk ik dat je vrouw ook de batterijen aan het opladen is...quote:Dido schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:44:
Ben er al zo verliefd op dat mijn vrouw jaloers wordt, ervaringen volgen als de batterij geladen is
Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...
Da's voor de MP3 spelerquote:mphilipp schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:50:
Als ik dat zo hoor denk ik dat je vrouw ook de batterijen aan het opladen is...
Dat is echt een koopje!quote:Insight schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:28:
Ik heb het al in een ander topic geroepen, omdat deze toen heel ver weg was gezakt, maar bij MediaMarkt Rotterdam wordt deze camera (NL) verkocht voor 999,- (incl 18-55). Lijkt me een goede deal...
quote:
Ja zo'n koopje dat het haast niet realistisch is! De goedkoopste online store in Duitsland is nog dik 100 euro meer en dan te denken dat de mediamarkt vaak veel duurder is dan de online stores. Ook zie ik hem niet staan in de folder die online staat en het lijkt me als je ZOO een aanbieding hebt..
maar goed je zal het waarschijnlijk zelf gezien hebben
quote:Insight schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:52:
Houd er wel rekening mee dat een dergelijk bedrijf vaak weken van tevoren de advertenties heeft gemaakt. Ik was ook verbaasd over de prijs, maar there's only one way to find out:
[...]
Wie o wie?
Na ja eigenlijk wil ik het NIET weten
Kijk dit is de (naar mijn mening) goedkoopste online duitse shop voor de body:
http://www.topvision-onli...roductDetailID=2100830028
Jij zelf misschien? Ik zie in je profiel "Medewerker MM" staan. Het riekt daarom ook een beetje naar spam. Ik laat het voorlopig staan, maar stop wel met het "onder de aandacht brengen" a.u.b.quote:Insight schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:52:
Houd er wel rekening mee dat een dergelijk bedrijf vaak weken van tevoren de advertenties heeft gemaakt. Ik was ook verbaasd over de prijs, maar there's only one way to find out:
[...]
Wie o wie?
Het is toch een kwestie van wachten. Als je nu ziet dat je voor 600 a 700 een redelijke dslr met standaardlensje kan kopen, is dit ook alweer lager dan we 2 jaar geleden hadden durven dromen toch?
eh, cashback actie is toch al over?quote:klungeltweaker schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:13:
1150 Euro bij Topvision, met 150 Euro duitse cashback maakt wel een deftige 1000 Eurie
Het is toch een kwestie van wachten. Als je nu ziet dat je voor 600 a 700 een redelijke dslr met standaardlensje kan kopen, is dit ook alweer lager dan we 2 jaar geleden hadden durven dromen toch?
* Dido checked datum.quote:Simon schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:50:
eh, cashback actie is toch al over?
Nog geen 31 januari geweest...
Nee, hoor. Die loopt nog
Ook ik heb denk ik binnen een week of 2 a 3 geld voor zowel me 70-200 lens als voor mijn 20D op me rekening gekregen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last