Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 november 2004

Zit er bij de MDA van T-mobile een backup batterij bij? Als ik namelijk mijn batt. check staat er backup batt. none. Moet ik dan instellingen wijzigen?

Arie de Beuker

broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:26:
[...]

Edit:
Nog een vraag, waarom raak je al je gegevens kwijt op je flash kaartje als je accu EN je backupaccu leeg zijn? Bij een camera raak je je foto's toch ook niet kwijt als de batterijen leeg zijn. Of zit ik er nu naast? Is dit bij normale PDA's ook zo of hebben die dit probleem niet?
Als de backupbatterij leeg is raak je dan ook je gegevens kwijt die in het geheugen van het toestel zelf staan ook kwijt?
je gegevens op de sd kaart raak je niet kwijt tenzij je die zelf wist. De gegevens in de ram van je pda raak je kwijt zodra je een hard reset doet of in het geval dat allebei je batterijen (normale +backup) leeg zijn. Aangezien de kans dat dit gebeurt vrij klein is hoef je je geen zorgen te maken. Maar af en toe een backup maken is wel erg verstandig.

Je meent het!

quote:
Arie de Beuker schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:49:
Zit er bij de MDA van T-mobile een backup batterij bij? Als ik namelijk mijn batt. check staat er backup batt. none. Moet ik dan instellingen wijzigen?

Uhm die MOET er zelfs bij zitten. Die batterij is namelijk voor als je normale accu of helemaal leeg is, of verwisseld wordt. Die backup batterij houdt je gegevens dan nog ongeveer een half uur vast. Zonder backup battery zou je dus steeds je gegevens helemaal kwijt zijn en is je toestel weer helemaal gereset.

Verder kun je er weinig aan instellen. Bij mij staat hij gewoon bij settings->system->power.

Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
willis schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:40:
[...]

Ik heb een geld terug deal inderdaad. Ik heb Vodafone ook rechtstreeks gebeld, en daar doen ze idd niet echt veel, ik heb via een andere site een 150 abbo aangevraagd voor 2 jaar, en dan krijg ik een geldbedrag teruggestort van 404,- euro.
Ik kan de betreffende site wel posten, weet alleen niet of dat mag.. (valt dat onder reclame?) :X

Van dat geldbedrag wilde ik grotendeels een simlockvrije aanschaffen, aldus mijn zoektocht..
Overigens contract moet ik nog opsturen.. :)

Ik weet dan welke site je bedoeld, mobielinternet.nl maar dan anders ;) :P
Maar ik kom overigens bij een 150 2 jarig op 462 uit maar goed. Het probleem is alleen dat je niet je abbo kan verlengen das wel jammer.

Maar zijn er meer mensen die problemen met het bellen hebben met de MDA Compact? dus weinig gehoor door slechte speaker enz. En wat is de levensduur van da batterij, en vermeld even wat je dan ongeveer de hele dag met de Compact doet, of laden jullie hem standaard elke avond op?

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
broodjepoep schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:56:
[...]

Maar af en toe een backup maken is wel erg verstandig.
en die gegevens van die backup komen die op je computer of op die SD kaart?
Is 't niet mogelijk om alle programmaatjes die je op de MDA-compact zelf hebt staan (op die 128 MB) gewoon op de SD kaart te zetten? Als dan eventueel alles gewist wordt op de MDA zelf kun je het snel vanaf je SD kaart weer op de MDA zetten!? Of is dit onzin

CLB wijzigde dit bericht 14-12-2004 14:05 (3%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

Nog even een opmerking over Vodafone met betrekking op de MDA Compact/Qtek S100, deze zal net zoals de Qtek 9090 nog een poos op zich laten wachten :'( Het probleem wil dat Vodafone nu bezig met het testen van de Qtek 9090 en het verloopt niet echt soepel :| De software ligt namelijk dwars met het netwerk en ze zijn nu dus bezig om die problemen op te lossen en dat kan nog wel even duren vrees ik. Dit krijg je te horen als je met Vodafone Business belt en vraagt of ze de Qtek 9090 hebben of binnen kort krijgen. Jammer maar helaas... :Z

Edit:
Typo's

Dagg wijzigde dit bericht 14-12-2004 14:20 (4%)

Reg. datum: 10 december 2004

quote:
Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:01:
[...]

Ik weet dan welke site je bedoeld, mobielinternet.nl maar dan anders ;) :P

Maar ik kom overigens bij een 150 2 jarig op 462 uit maar goed. Het probleem is alleen dat je niet je abbo kan verlengen das wel jammer.

Nee, toch een andere site.. Hmm.. Kon ik elders 60 euro meer krijgen. :(
Over dat verlengen, geen idee eigenlijk.
Zoniet, sluit ik over twee jaar wel weer een nieuw nummer af.

broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

Je kan er voor kiezen om een backup te maken op je pc of op je sd kaart. Op je pc gaat via activesync. Op je sd kaart via xbackup die in het programma menu van de mda compact staat. Hier kan je opgeven waar de backup moet plaatsvinden.

Ik installeer zelf de programma's allemaal op mijn sd kaart. Zo af en toe maak ik een backup zodat in in het geval van een hard reset (wat kan voorkomen) ik niet alle contacts/kalender afspraken en programma's kwijt ben. Het is namelijk een hoop gedoe om dit allemaal weer opnieuw te installeren. Je kan dus NIET gewoon de programma's naar je sd kaart kopieren omdat dan de verwijzingen in het besturingssysteem van je mda compact (windowns mobile 2003 se) niet meer kloppen.

Reg. datum: 10 december 2004

quote:
Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:16:
Nog even een opmerking over Vodafone met betrekking op de MDA Compact/Qtek S100, deze zal net zoals de Qtek 9090 nog een poos op zich laten wachten :'( Het probleem wil dat Vodafone nu bezig met het testen van de Qtek 9090 en het verloopt niet echt soepel :| De software ligt namelijk dwars met het netwerk en ze zijn nu dus bezig om die problemen op te lossen en dat kan nog wel even duren vrees ik. Dit krijg je te horen als je met Vodafone Business belt en vraagt of ze de Qtek 9090 hebben of binnen kort krijgen. Jammer maar helaas... :Z

Edit:
Typo's

Zou dat inhouden dat de S100 softwarematig ook dwars zou liggen bij hun netwerk?
Heeft iemand al een Vodafone sim geprobeerd bij zijn S100?

Bubbling
Reg. datum: 02 december 2004

waar kan ik roms vinden voor gba emulatror voor de mda????

Jurinho

Reg. datum: 27 maart 2004

is het mogelijk om programma's/games/.. in een aparte map te krijgen in de storage card? in plaats van alles in de root ervan.

kan namelijk alleen aangeven om iets in main memory storage en storage card te installeren.

Reg. datum: 24 maart 2003

quote:
jurinho schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:44:
waar kan ik roms vinden voor gba emulatror voor de mda????
Heb je al gevraagd, en zal je geen antwoord op krijgen omdat het warez zijn.... ;)

Jah wat zal ik ervan maken
Reg. datum: 11 juni 2001

quote:
N0torious schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:48:
is het mogelijk om programma's/games/.. in een aparte map te krijgen in de storage card? in plaats van alles in de root ervan.

kan namelijk alleen aangeven om iets in main memory storage en storage card te installeren.
als er word gevraagt of je de standaard directory wilt gebruiken, kies je toch gewoon nee???

real-0ne wijzigde dit bericht 14-12-2004 14:56 (19%)

De enige echte....

Eublepharis Macularius
Reg. datum: 03 augustus 2001

quote:
willis schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:22:
[...]

Zou dat inhouden dat de S100 softwarematig ook dwars zou liggen bij hun netwerk?
Heeft iemand al een Vodafone sim geprobeerd bij zijn S100?
Ik krijg ineens bibbers, ligt de Magician ook op z'n gat op het KPN-netwerk? Of heeft iemand 'em werkend met KPN? Lijkt me wel toch?

quote:
Plukkie schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:56:
[...]

Uhm die MOET er zelfs bij zitten. Die batterij is namelijk voor als je normale accu of helemaal leeg is, of verwisseld wordt. Die backup batterij houdt je gegevens dan nog ongeveer een half uur vast. Zonder backup battery zou je dus steeds je gegevens helemaal kwijt zijn en is je toestel weer helemaal gereset.

Verder kun je er weinig aan instellen. Bij mij staat hij gewoon bij settings->system->power.
Hoe ziet die er dan uit? net zo groot en wit als de gewone batterij?

Arie de Beuker

quote:
Arie de Beuker schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:15:
[...]

Hoe ziet die er dan uit? net zo groot en wit als de gewone batterij?
Die zit als het ware in de Compact ingebakken...

quote:
real-0ne schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:53:
[...]

als er word gevraagt of je de standaard directory wilt gebruiken, kies je toch gewoon nee???

neeh dat bedoel ik niet

als ik bv iets op de storage card installeer. wil ik kunnen aangeven in welke map ik het in de storage card hebben wil.

Reg. datum: 03 februari 2004

dag mensen, ik heb eindelijk m'n mda binnengekregen, maar hoe verander ik die standaard shortcuts op m'n todayscreen?

Reg. datum: 01 december 2004

quote:
wkienhuis schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:21:
dag mensen, ik heb eindelijk m'n mda binnengekregen, maar hoe verander ik die standaard shortcuts op m'n todayscreen?
Als je nou is ff het boekje leest zie je dat snel genoeg... bij settings-> today kan je kiojken dus..

quote:
Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:16:
[...]

Die zit als het ware in de Compact ingebakken...

Bij mij staat er:

main battery bijv 34 %
backup battery : none

Klopt dit?

Arie de Beuker

Reg. datum: 03 februari 2004

aan TechnoTux: dat heb ik gezien, maar daar kun je de shortcuts alleen maar naar bovenof beneden laten zetten, want de knop options doet niet

Je meent het!

quote:
Arie de Beuker schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:25:
[...]

Bij mij staat er:

main battery bijv 34 %

Klopt dit?
Nee

btw heeft iemand pocketsnes aan de praat gekregen?

hij werkt wel bij mij, hij wil alleen geen roms vinden.

Reg. datum: 01 december 2004

quote:
BringDa69 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:45:
Wat zijn de totale kosten bij bueshop/ denk er zelf aan om het daar te halen aangezien er volgenstelecomvergelijker alle abbo combis duurder uitvallen dan 450 euro

Ik heb nog een andere Duitse site gevonden waar de MDA Compact wordt aangeboden. Ook hier simlock-vrij. Prijs is EUR 426,00.

Zie de volgende link: www.mobilejoker.de/index2.html

Kies: Handy ohne vertrag --> div. Hersteller --> T-Mobile MDA Compact

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
Arie de Beuker schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:25:
[...]

Bij mij staat er:

main battery bijv 34 %

Klopt dit?
Ik neem aan van wel. Als er bij je main battery 0% staat dan gaat de backup battery pas in werking. Dus 0% en backup battery 80% (denk k, kan iemand dit controleren!?)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: