Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 december 2004

http://www.expansys.nl/fo...=I-MATE_JAM&thread=96

Hmm.. ziet er naar uit dat bij expansys bestellen zowieso niet zon goed idee is op het moment. :?

Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
Ruthger schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:35:
Hoe is dat dan met het bericht dat de KPN eind december met de S100 zou uitkomen.
Dat heb ik te horen gekregen van Qtek zelf. Ik had een mail naar hun gestuurd om te vragen wanneer de Qtek S100 naar Nederland zou komen ed en toen kreeg ik een mail terug dat de Qtek S100 naar Nederland verscheept zou worden en dat hij de laatste week van december bij KPN te koop zou zijn

Reg. datum: 13 december 2004

Hoe kan je pdf. files lezen / openen op de MDA? In de tutorial staat dat het kan met 'ClearVue' , maar dit programma staat niet in mijn programs folder...... :?

Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
willis schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:32:
[...]

Pff.. dat worden een lange 2.5 maanden denk ik.. :/

Dus iedereen die em nu heeft, heeft T-mobile??

Ik kreeg vandaag het bericht van eXpansys dat mijn I-mate JAM vandaag verstuurd is.
Redelijk snel gegaan, want ik heb hem op 4 december besteld.

Nog een vraagje.
Ik zie overal software staan voor pda's. Elke keer worden dan de volgende standaards vermeld:
ARM2000, ARM2002, MIPS en SH3.
Welke versie moet ik voor de I-mate JAM gebruiken?

quote:
beume082 schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:58:
Hoe kan je pdf. files lezen / openen op de MDA? In de tutorial staat dat het kan met 'ClearVue' , maar dit programma staat niet in mijn programs folder...... :?
Dit gaat gemakkelijk met de adobe reader voor pocket pc's

broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

quote:
Pirelly schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:01:
[...]

Ik kreeg vandaag het bericht van eXpansys dat mijn I-mate JAM vandaag verstuurd is.
Redelijk snel gegaan, want ik heb hem op 4 december besteld.

Nog een vraagje.
Ik zie overal software staan voor pda's. Elke keer worden dan de volgende standaards vermeld:
ARM2000, ARM2002, MIPS en SH3.
Welke versie moet ik voor de I-mate JAM gebruiken?
ARM en Xscale werken met de mda compact.

Dual Prometeia Owner *It Rocks

quote:
Dagg schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:50:
[...]

Dat heb ik te horen gekregen van Qtek zelf. Ik had een mail naar hun gestuurd om te vragen wanneer de Qtek S100 naar Nederland zou komen ed en toen kreeg ik een mail terug dat de Qtek S100 naar Nederland verscheept zou worden en dat hij de laatste week van december bij KPN te koop zou zijn

Als hij nu ook al te koop is als i-mate JAM, waarom zou dat dan niet als Q-tek S100 kunnen?
Denk dat het meer om de voernaam gaat van MDA Compact?
Lijkt me sterk dat KPN die dingen 2 maanden op voorraad legt, beter ff 2 maanden wachten dan voor hun, dat scheelt weer knaken lijkt me?
Verder hoop ik dat ze gewoon volgende week leverbaar worden bij KPN ;)

3x GTX280 Tri-Sli, i7 920 @ 4500 mhz, EVGA Classified, 6GB Dominator 1866, 3x Vertex 60 GB raid0, X-Fi, G7,G15,G25, 30" Dell 3007,Tt 1500W, Worlds First Dual Prometeia

Zillion.be
Reg. datum: 18 november 2002

bij dixons in drachten is hij los zonder abo te koop voor 529 euro

www.gpfransen.be

quote:
gpf schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:52:
bij dixons in drachten is hij los zonder abo te koop voor 529 euro

De T-Mobile MDA?
En, zo ja, met of zonder simlock?

Zillion.be
Reg. datum: 18 november 2002

ja. ik heb hem dr 1 gekocht. ik kwam voor 1 met abbonement want volgens mij mogen ze niet zonder verkocht 8)7 worden echter de begon de verkoper meteen dat hij ook zonder abo. te koop was. natuurlijk wel gesimlock maar wel in t-mobile pack oftewel met gratis 256 mb sd kaartje.

http://www.gpfransen.be/gsm/s100.JPG

http://www.gpfransen.be/gsm/s100p910.JPG

gpf wijzigde dit bericht 14-12-2004 07:10 (5%)

www.gpfransen.be

quote:
beume082 schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:58:
Software staat op applicatie cd die je bij je mda krijgt

quote:
gpf schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 07:08:
ja. ik heb hem dr 1 gekocht. ik kwam voor 1 met abbonement want volgens mij mogen ze niet zonder verkocht 8)7 worden echter de begon de verkoper meteen dat hij ook zonder abo. te koop was. natuurlijk wel gesimlock maar wel in t-mobile pack oftewel met gratis 256 mb sd kaartje.

M.a.w. wel gelocked.. :(
Dat ie los te koop is was volgens mij niet zo onbekend. Ging er meer om of ie zonder SimLock verkrijgbaar is. Zodat ie ook te combineren valt met een andere aanbieder...
Weet iemand of Vodafone em ook onder een andere naam uit gaat geven?

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
willis schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 08:52:
[...]

M.a.w. wel gelocked.. :(
Dat ie los te koop is was volgens mij niet zo onbekend. Ging er meer om of ie zonder SimLock verkrijgbaar is. Zodat ie ook te combineren valt met een andere aanbieder...
Weet iemand of Vodafone em ook onder een andere naam uit gaat geven?
In duitsland in elk geval wel. Dus daar ga ik hem bestellen via paypall. Heb me al geregd moet nu wachten op verificatie code.

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

In duitsland wel? Bij die blueshop? Simlockvrij?
Waar is die verificatie code voor?

Reg. datum: 14 december 2004

Misschien een tip: vanaf vandaag is de MDA Compact te krijgen bij de Media Markt inclusief ¤75,- aan MM waardebonnen. Deze aanbieding heeft t4telecom ook, maar dan krijg je ongeveer dezelfde korting op je abonnement.

Een mooie manier om een 1GB geheugenstripje te verdienen! :*)

Reg. datum: 14 december 2002

quote:
TechnoTux schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:41:
[...]

Als het goed is werkt de car-charger van de Orange SPV c500 met de MDA Compact. Ik heb er ff eentje gehaald en laat nog wel weten vanavond of het werkt.
En werkt het? en wat zijn de kosten?

didio.nl

Net een email van Boxwave gekregen dat de ClearTouch screen protectors voor de MDA niet geleverd gaan worden omdat die ook niet blijken te passen.. helaas dus weer verder zoeken.

weinig tot niks..

Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
willis schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:05:
In duitsland wel? Bij die blueshop? Simlockvrij?
Waar is die verificatie code voor?

Ja, en Ja..

Die verificatie is een manier om te kijken dat je echte eigenaar bent van de kaart. Deze staat dan op je maandelijks afschrift. Het is eigenlijk alleen maar interessant als je online kunt kijken en dan je reg bij paypall kunt invullen.

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

quote:

Ja, en Ja..
Die verificatie is een manier om te kijken dat je echte eigenaar bent van de kaart. Deze staat dan op je maandelijks afschrift. Het is eigenlijk alleen maar interessant als je online kunt kijken en dan je reg bij paypall kunt invullen.

Nou ben ik het even kwijt.. welke kaart moeten ze verifieren?
Ik heb een vodafone cashbackdeal net aangevraagd, van die cash wil ik em aanschaffen.
Moeten ze de simkaart verifieren? Of zit ik er even helemaal naast.. :X

Reg. datum: 01 december 2004

quote:
marz01 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:22:
[...]

En werkt het? en wat zijn de kosten?

Ja het werkt, heb er 15 eur voor betaald.. Beetje laat.. Was wel ff vaag dat ie een soft reset kreeg toen ik voor het eerst die stekker erin deed, daarna ging het egwoon goed..

ps. komt er niet nog een topic waarin dat gelul over waar ie wel en niet te koop is emt wat voor abbo etc? Dit schiet niet echt op hier. Het zou leuker zijn als er wat meer inhoudelijk over eht apparaat gepraat wordt ipv wat er nu 9 van de 10 keer gepost wordt..

TechnoTux wijzigde dit bericht 14-12-2004 12:53 (29%)

Bubbling
Reg. datum: 02 december 2004

Ik Heb een MDA Compact is waar is de goedkoopste gps ontvanger bluetooth of SD te vinden,kan iemand mij verder helpen,en waar kan ik GBA ROMS zoals Mario en zo downloaden ?????????????????????????????MVG :) :) :)

Jurinho

Anonymous functional
Reg. datum: 12 oktober 1999

quote:
jurinho schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:52:
Ik Heb een MDA Compact is waar is de goedkoopste gps ontvanger bluetooth of SD te vinden,kan iemand mij verder helpen,en waar kan ik GBA ROMS zoals Mario en zo downloaden ?????????????????????????????MVG :) :) :)

Joh, ff 3 dingen:
1) Zoek zelf eens, bijvoorbeeld in de pricewatch of www.pdashop.nl of enkele van de andere aanbieders. Google is je vriend!
2) GBA Roms zijn illegaal en worden daarom niet besproken op GoT
3) Pas je schrijfstijl iets aan zodat het ook nog leesbaar blijft

Ik zit zelf overigens te kijken naar de Emtac Bluetooth GPS III Receiver, vanwege de hoge batt. tijd. Maar deze is zeker niet de goedkoopste.

edit:
2=3

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
willis schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:29:
[...]

Nou ben ik het even kwijt.. welke kaart moeten ze verifieren?
Ik heb een vodafone cashbackdeal net aangevraagd, van die cash wil ik em aanschaffen.
Moeten ze de simkaart verifieren? Of zit ik er even helemaal naast.. :X

Cashbackdeal :? Als ik vragen mag, wat voorn cashbackdeal heb jij afgesloten? Abbo, gratis maanden, geld terug? Ik heb het namelijk al eens gevraagd of ze aan cashbackdeals doen bij Vodafone maar ik heb daar een nee op gekregen :'( ze konden me wel een paar maanden gratis geven, maar dat houd alleen maar in dat de maand dat je voor het eerst betaald je contract dan pas in gaat, dus 5 maanden gratis bij een 2 jarige verlenging houd in dat je contract pas na 2,5 jaar afloopt. Of ben ik nu verkeerd voorgelicht?

Edit:
Nog een vraag, waarom raak je al je gegevens kwijt op je flash kaartje als je accu EN je backupaccu leeg zijn? Bij een camera raak je je foto's toch ook niet kwijt als de batterijen leeg zijn. Of zit ik er nu naast? Is dit bij normale PDA's ook zo of hebben die dit probleem niet?
Als de backupbatterij leeg is raak je dan ook je gegevens kwijt die in het geheugen van het toestel zelf staan ook kwijt?

Dagg wijzigde dit bericht 14-12-2004 13:33 (21%)

quote:
Dagg schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:26:
[...]

Cashbackdeal :? Als ik vragen mag, wat voorn cashbackdeal heb jij afgesloten? Abbo, gratis maanden, geld terug? Ik heb het namelijk al eens gevraagd of ze aan cashbackdeals doen bij Vodafone maar ik heb daar een nee op gekregen :'( ze konden me wel een paar maanden gratis geven, maar dat houd alleen maar in dat de maand dat je voor het eerst betaald je contract dan pas in gaat, dus 5 maanden gratis bij een 2 jarige verlenging houd in dat je contract pas na 2,5 jaar afloopt. Of ben ik nu verkeerd voorgelicht?

Ik heb een geld terug deal inderdaad. Ik heb Vodafone ook rechtstreeks gebeld, en daar doen ze idd niet echt veel, ik heb via een andere site een 150 abbo aangevraagd voor 2 jaar, en dan krijg ik een geldbedrag teruggestort van 404,- euro.
Ik kan de betreffende site wel posten, weet alleen niet of dat mag.. (valt dat onder reclame?) :X

Van dat geldbedrag wilde ik grotendeels een simlockvrije aanschaffen, aldus mijn zoektocht..
Overigens contract moet ik nog opsturen.. :)

Reg. datum: 09 augustus 2002

Wat zijn de totale kosten bij bueshop/ denk er zelf aan om het daar te halen aangezien er volgenstelecomvergelijker alle abbo combis duurder uitvallen dan 450 euro

Bescheidenheid is voorbehouden aan mensen met bescheiden capaciteiten

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: