Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Lekker Fris
Reg. datum: 27 juni 2004

wat ik persoonlijk wat eng vind is dat de site van xda-developers al geruime tijd offline is : (

Surf naar :: AppeltjesFris.nl :: - Voor relaxte Apple Software en nieuwtjes. Lekker Fris, Lekker Nuttig.

Reg. datum: 29 november 2002

quote:
Speedster schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:11:
[...]
¤29,50 x 24 = ¤ 708,00 Dat is verre van GRATIS....

Ehhh 15,00 euro x 24 = 360,00
Dan krijg ik 75 x 24 = 1800 belminuten erbij.
Dat is wel bijna gratis. :9

MSI K8N NEO 2 6600 GT 3000+ Corsair 2x512 kit

Reg. datum: 29 november 2002

Een vraagje.
Heeft een van jullie al ervaring met het converteren van gewone excell files naar pocket pc?
Ik werk vel met excell m.n. op mijn werk en het lijkt me handig als ik deze kan converteren in deze PDA/Phone?

Ik heb hem dus (nog) niet vandaar dat ik het aan jullie vraag.

MSI K8N NEO 2 6600 GT 3000+ Corsair 2x512 kit

Reg. datum: 29 juli 2000

quote:
morkov schreef op maandag 13 december 2004 @ 06:16:
Een vraagje.
Heeft een van jullie al ervaring met het converteren van gewone excell files naar pocket pc?
Ik werk vel met excell m.n. op mijn werk en het lijkt me handig als ik deze kan converteren in deze PDA/Phone?
Converteren hoeft niet, gewoon op de sdkaart zetten en openen. :9

Reg. datum: 27 juni 2003

quote:
Ferrariboy schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:29:
[...]

als ik op Mycom kijk zie ik 2 asus GPS kits:
- ASUS Bluetooth GPS Kit (GPS, autohouder en lader) = 199 euro
- ASUS A620 GPS Kit (GPS, PDA Holder, Car Charger) = 99 euro

Die van 99 euro is volgens mij zonder Bluetooth of heb ik het mis?

http://silverapp1.mycom.n...&productGroupCode=ACC
Wouw, dat zie ik nu pas, Ik heb het setje met bluetooth meegekregen voor 99 euro. De verkoper liet in hun boekje/folder dat ding zien en daar stond een prijs van 99 euro. Ik denk dat ik dus geluk heb gehad en dat er een fout in dat boekje staat. Zal later dat boekje even ophalen en inscannen welke ik heb gekocht en op de bon kijken welke is afgerekend. Plaatje komt iig overeen met die van 199 euro. Ik ben dus een blij persoon. Was bij mycom in Alkmaar, wellich dat ze er meer willen verkopen voor 99 :)

Reg. datum: 29 juli 2000

quote:
morkov schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:15:
[...]

Ehhh 15,00 euro x 24 = 360,00
Dan krijg ik 75 x 24 = 1800 belminuten erbij.
Dat is wel bijna gratis. :9

Dacht dat ze je een relax 225 aan hadden gesmeerd. Dat kreeg ik namelijk aangeboden i.p.v. mijn BEN intro vaak.
Dat kunnen ze vergeten, ze krijgen me nooit meer van mijn BEN intro vaak af. })

Eublepharis Macularius
Reg. datum: 03 augustus 2001

quote:
Ruthger schreef op zondag 12 december 2004 @ 16:53:
Ik heb de Sandisk Wifi & 256 mb kaart. Werkt echt perfect. Internet/MSN/Skype draaien allemaal. En de installatie stelt echt niks voor. Moet alleen nog ff testen hoelang ik met de telefoon kan werken.
Misschien een brutale vraag ;) maar zou je een foto willen maken van de Magician met de ingestoken Sandisk WiFi-kaart? Ben erg benieuwd of de antenne ver uitsteekt!
zelluf!

T-mobile heeft BlackBerry software beschikbaar gemaakt voor de mda II.

(hier te downloaden bij T-mobile.de)

Nu maar hopen dat ze dit ook voor de Compact doen.. !!! zou wel een erg toffe actie zijn :9~

Gulpener wijzigde dit bericht 13-12-2004 09:17 (20%)

Reg. datum: 10 december 2004

Heeft iemand em reeds kunnen combineren met een andere aanbieder? (Bijv. vodafone)
Bij blueshop staat ie welliswaar simlockvrij, maar waarom er dan t-mobile bij staat..
Expansys is way duur..
Buiten deze aanbieders ben ik em nog nergens simlockvrij tegen gekomen.
Hoe staan jullie hierin?

Reg. datum: 01 december 2004

Ik heb wat probleempjes met de MDA. Soms wordt ik gebeld en dan gebeurd er niets, na een tijdje krijg ik dan een missed call. Ditzelfde heb ik bij smsjes. Verder wou ik een goede contact/agenda etc. Ik heb nu Pocket Informant wat er goed uitziet, maar het is niet echt handig om een contact te bellen vanuit de contact list, ik moet dan eerst dat nummer selecteren en bij het scherm dat je het kan bewerken kan ik pas op het groene hoorntje drukken voordat ie gaat bellen. Heeft iemand nog andere tips qua software?

Ja RAMMEN, en niet BEUKEN !!!
Reg. datum: 12 september 2000

In het vorige topic staan foto's met de Sandisk module

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/22279349

Is het internet ook op zondag open?????

Reg. datum: 04 juni 2002

Weet iemand of er al een car-adapter voor dit device bestaat en waar je die kan kopen? Ik lees op andere fora dat een standaard miniUSB carcharger niet werkt (op een een of andere manier charged 'ie alleen als er ook een dataverbinding is).

'k wil hem gaan gebruiken voor Tomtom, maar zonder oplaadmogelijkheid kom ik in de auto niet ver denk ik ...

Thanks!

Reg. datum: 28 maart 2003

Hallo. Ik heb inmiddels ook al een I-mate JAM besteld, maar wacht nog steeds op de levering.
Ik heb een beetje kunnen spelen met de T-Mobile MDA Compact, maar ik kon niet een mogelijkheid vinden om een mp3 als ringtone in te stellen.

Zijn er hier gebruikers waarbij dat wel gelukt is?
Is het überhaupt mogelijk een mp3 als ringtone in te stellen, of kan dit alleen met wav bestanden?
En dan nog een laatste vraag: Is het mogelijk per contactpersoon een andere beltoon in te stellen en er bijvoorbeeld een foto van de bellende persoon aan te hangen?

Mvg, Pirelly

quote:
Jez schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:09:
Weet iemand of er al een car-adapter voor dit device bestaat en waar je die kan kopen? Ik lees op andere fora dat een standaard miniUSB carcharger niet werkt (op een een of andere manier charged 'ie alleen als er ook een dataverbinding is).

'k wil hem gaan gebruiken voor Tomtom, maar zonder oplaadmogelijkheid kom ik in de auto niet ver denk ik ...

Thanks!
Als het goed is werkt de car-charger van de Orange SPV c500 met de MDA Compact. Ik heb er ff eentje gehaald en laat nog wel weten vanavond of het werkt.

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
Pirelly schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:30:
Hallo. Ik heb inmiddels ook al een I-mate JAM besteld, maar wacht nog steeds op de levering.
Ik heb een beetje kunnen spelen met de T-Mobile MDA Compact, maar ik kon niet een mogelijkheid vinden om een mp3 als ringtone in te stellen.

Zijn er hier gebruikers waarbij dat wel gelukt is?
Is het überhaupt mogelijk een mp3 als ringtone in te stellen, of kan dit alleen met wav bestanden?
En dan nog een laatste vraag: Is het mogelijk per contactpersoon een andere beltoon in te stellen en er bijvoorbeeld een foto van de bellende persoon aan te hangen?

Mvg, Pirelly
MP3 als ringtone : Contacten ---> Tools ---> Photo Contacts : Hier kan je per gebruiker een foto en een ringtone aangeven. Ik heb alle mp3's op de storage card staan, je kan ze dan gewoon selecteren en toevoegen!

Je meent het!

quote:
Svennis schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:58:
[...]

MP3 als ringtone : Contacten ---> Tools ---> Photo Contacts : Hier kan je per gebruiker een foto en een ringtone aangeven. Ik heb alle mp3's op de storage card staan, je kan ze dan gewoon selecteren en toevoegen!
Ja die truc ken ik, echter in mijn lijst van extensies staat dus geen mp3, wel een hele hoop andere.

Hoe kan ik het beste syncen met 2 computers en de mda compact, ik heb 1 privee computer thuis en 1 op het werk, dit weekend syncte ik thuis en alles ging goed , nu zit ik op me werk , ging rustig even syncen, en al me contact gegevens op me pda zijn verwijderd 8)7

hoe kan ik dat het beste doen ????

Reg. datum: 15 oktober 2004

quote:
Plukkie schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:07:
[...]

Ja die truc ken ik, echter in mijn lijst van extensies staat dus geen mp3, wel een hele hoop andere.
Apart, bij mij kan je gewoon mp3's OOK toevoegen. (om precies te zijn files met de extensie .mp4,.mid,.3gp,.wav,.asf,.mp3,.wm,.wmv,.wma )

Wat is het beste programma om je eigen films (dvd,mpeg,avi) om te zetten naar pocketpc formaat? Ik heb zelf iets geript met dr. divx en dat ging aardig.
Graag hoor ik van jullie welke programma's jullie gebruiken.

Dan weet ik ze wel te vinden ;-)

Reg. datum: 05 september 2004

Net een mailtje terug gehad van GSMstunts.nl

Mss dat dit al hier naar boven is gekomen maar die vertelde mij het volgende

T-Mobile heeft het exclusieve recht op de MDA Compact tot eind februari. Daarna zal de Qtek S100 hoogst waarschijnlijk op de markt komen.
Wij zullen deze dan zeker op www.smartphonestunts.nl opnemen.
Als u wilt, dan kan ik u een mail sturen wanneer de Qtek S100 leverbaar is.

Met vriendelijke groet,
Koen
GSMstunts.nl

Nog even wachten dus

PSN-ID: Dirkske1982

Heeft iemand al geprobeerd zijn My documents te redirecten naar de Storage card? Ik heb de shell folders aangepast in de registry maar dat maakt niet echt uit.

quote:
aapxp schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:48:
Wat is het beste programma om je eigen films (dvd,mpeg,avi) om te zetten naar pocketpc formaat? Ik heb zelf iets geript met dr. divx en dat ging aardig.
Graag hoor ik van jullie welke programma's jullie gebruiken.

Dan weet ik ze wel te vinden ;-)
VirtualDub denk ik

quote:
T-Mobile heeft het exclusieve recht op de MDA Compact tot eind februari. Daarna zal de Qtek S100 hoogst waarschijnlijk op de markt komen.

Nog even wachten dus

Pff.. dat worden een lange 2.5 maanden denk ik.. :/

Dus iedereen die em nu heeft, heeft T-mobile??

Ja RAMMEN, en niet BEUKEN !!!
Reg. datum: 12 september 2000

Hoe is dat dan met het bericht dat de KPN eind december met de S100 zou uitkomen.

Is het internet ook op zondag open?????

Reg. datum: 13 december 2004

De MDA heeft een Mini USB aansluiting, kan je hier een GPS antenne op aansluiten?
Ik heb momenteel een gewone USB antenne, zijn er ook verloopstukjes te koop naar Mini USB?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: