De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 2]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.508 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 20:46

KnOeFz

no comment...

@HugsteR
Heb je dat zelf getest dat je maar met 1 app kunt pairen? Ik ben er namelijk wel benieuwd naar na dit bericht op ppc-club.nl: http://www.pocketpc-club....thread.php?t=44639&page=3 Misschien dat het van het apparaat afhangt dat je wilt koppelen? (geen idee of dat zou kunnen, vandaar dat ik me afvraag wie wat allemaal getest heeft.

Die gast zegt het dus succesvol geprobeerd te hebben meerdere BT gadgets te pairen met de MDA. Ik heb zelf geprobeerd om m'n BT GPS en m'n oude T68 tegelijk aan de MDA te koppelen maar op het moment dat de MDA en de GPS gepaird zijn vind de T68 geen enkel BT apparaat meer. :|

[ Voor 27% gewijzigd door KnOeFz op 19-12-2004 11:16 ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-mobile is nu een levertijd van 5 weken!! :'(

Heeft iemand al ervaring met mobiel beleggen via alex.nl?

Hoeveel data gebruiken de meeste van jullie eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:44
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar de MDA...
Ik heb er hier een liggen die te koop is, nieuw / ongebruikt in gesloten T-mobile verpakking.
€ 425,-

vraagje:
Hoe kan ik programma's afsluiten zonder eerst naar memory te hoeven gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Zo...weer een nachtje verder...tot nu toe nog steeds alles top, maar wel een kleine vraagje:

Heb een lading ringtones binnengehaald (.mid) en deze naar me telefoon gekopieerd. Hoewel ze in de file explorern een mooi iccontje hebben loopt me Windows Mobile vast nadat ik ze heb aangeklikt (even het zandlopertje, daarna niets meer). Ook worden ze niet herkend in 'Add Ringtone'. Heb verschillende tones geprobeerd, allemaal hetzelfde probleem.

Verhaal wordt nog vager...want als ik zo'n .mid in me \Windows\Rings map zet doen ze het wel, zowel via de file explorer. als als ringtone. Toevoegen is dan niet nodig want ze worden automatisch herkend in me selectie menu.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 17:55
ruud2all schreef op zondag 19 december 2004 @ 10:41:

vraagje:
Hoe kan ik programma's afsluiten zonder eerst naar memory te hoeven gaan?
dat kan met behulp van de programma's spb pocketplus of battery pack pro. Dit zijn plugins voor je today scherm waar je dus ook programma's snel kunt sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 18:07
Over het pairen van meerdere bluetooth-devices:
http://www.bluetooth.jazztel.es/
Er staat niet bij dat het voor de MDA-compact werkt, maar je weet maar nooit.
Aan de andere kant zou ik het wel heel vreemd vinden als het niet standaard al kan, maar ik kan het niet uitproberen omdat ik nog geen MDA-compact heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:55

Hoicks

Techno!

Ik heb de MDA Compact inmiddels ook vanaf donderdag en hij bevalt verschrikkelijk goed. Een van de weinige minpunten die ik heb kunnen vinden is dat de bijgeleverde headphones en speaker in het toestel bijna geen bas leveren en de camera van zeer gebrekkige kwaliteit is.

Aangezien dit toestel zoveel nieuwe mogelijkheden heeft i.t.t. telefoons die ik altijd gehad heb heb ik nog wel enkele vragen.

Hoe kan ik via bluetooth een bericht versturen naar andere bluetooth gebruikers. (Bluejacking anyone?) IK heb er al best veel over opgezocht maar krijg het op de MDA Compact niet niet goed voor elkaar. Kan ook alleen guides vinden voor andere type telefoons.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Laatst online: 13-09 13:44
@ broodjepoep
Dank je spb pocketplus maakt het allemaal wel iets eenvoudiger!!! Heb even de trail geinstalleerd.

Dingen waar ik problemen mee heb:
Vanuit verkenner een mp3 afspelen, of een film. Heb dit wel gekunt maar nu wordt "album" steeds geopend en die heb ik hiervoor net niet nodig. Enige suggestions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dankjullie,

Nou volgens mij niet echt warez-request. Is gewoon een goede bestaande site, maar ik vroeg me dus alleen af of je dan idd zulke spellen ook kon doorsturen enzovoorts. Ik zal er over ophouden. Merci beacoup!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Heren,

Nu heb ik toch een belangrijke vraag? Ik las op een forum dat er geen standaard pocketpc software kun op geinstalleerd worden. Denk aan worms, tomtom3 *niet mobile, de gewone* is dat correct of betrefd het hier om verkeerde info.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 01:35
blogbuster schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:03:
Heren,

Nu heb ik toch een belangrijke vraag? Ik las op een forum dat er geen standaard pocketpc software kun op geinstalleerd worden. Denk aan worms, tomtom3 *niet mobile, de gewone* is dat correct of betrefd het hier om verkeerde info.
Aangezien ik hier al een aantal mensen gezien heb met tomtom3 erop en ook worms, zal dit wel verkeerde info zijn!

Ik heb bij een vriend van mij op de mda compact ook quake erop gezet (en dat werkt perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Heren,

Gaat allemaal prima hier, zie de screenshots in mijn review op de vorige pagina. Alles wat draait op WIndows Mobile 2002, 2003 en CE werkt prima. Heb Worms al draaien....gaat prima :D

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Laatst online: 13-09 20:46

KnOeFz

no comment...

Heren,

In deze thread wordt een hoop software genoemd die mensen er op draaien... B) dat wordt al genoemd in de startpost waar ook een link naar Worms staat. Ik draai er zelf bijvoorbeeld TomTom 3 op. Worms ligt klaar om er op te mikken, maar ik stel games nog ff uit tot ik wat beter thuis ben op het ppc systeem.

Heb net een hard reset gekregen toen ik foto's maakte :( Had nog geen backup gemaakt |:( dus begin nu weer met een 'verse' MDA. Gelukkig nog wel alle contacts in Outlook O-)

[ Voor 2% gewijzigd door KnOeFz op 19-12-2004 14:00 . Reden: tering ik typ te langzaam ;) ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zit er nu ook een cradle bij? Of is deze los te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het nog niet gelezen had een leuke review
Plus Foto's
http://www.mobile-review....tc-magician-live-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
waar zit de stylus trouwens bij dit mooie apparaatje? of moet je die altijd los meenemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:55
Aikon schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:52:
Zit er nu ook een cradle bij? Of is deze los te koop?
Nope, die zit er niet bij, en er is nog geen losse cradle te koop, zal binnenkort wel komen denk.
Als je de topics had doorgelezen dan had je al gezien dat deze al meerdere malen is aangegeven. Maar als nog bedankt _/-\o_ ;)
-CKY2K- schreef op zondag 19 december 2004 @ 17:17:
waar zit de stylus trouwens bij dit mooie apparaatje? of moet je die altijd los meenemen?
Deze zit rechts boven aan de zijkant in het toestel, zou beetje raar zijn als je die apart mee moest nemen he, dan was je hem denk ook heel snel kwijt geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Ik ben (nogsteeds) uiterst tevreden met dit apparaatje, maar een nadeel: De toetsenblokkering.. Ik meen me een programmatje te herrineren wat ervoor zorgt dat je een toetsencombo in moet drukken om de blokkering eraf te halen (ipv de standaard button aan de zijkant), maar kan deze nergens meer vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Righteye schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:17:
Ok...dan nu foto's en gebruikerservaringen en mijn hele verhaal:
...

[afbeelding]

...
1 vraagje.
het programma wat je onderin hebt draaien (plaatje 1) wat is de naam en waar is die te downloaden *trial*

[ Voor 78% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 20-12-2004 01:26 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Animal_X schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 01:54:
[...]

Heb jij je MDA al? Anders kunnen we misschien wel wat fixen! :)
Ik heb m niet maar ik krijg m gratis van t-mobile ;) bedankt voor het aanbod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Laatst online: 13-09 17:59
Ik zit nog met een paar problemen. Eigenlijk wil ik hem met name voor email en msn gebruiken. Heeft iemand een idee of hij met een orange abbonnement ook ergens al te krijgen is en wanneer??

En kan ik internetten via bluetooth?? Dit voor thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

jantje112 schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:40:
Ik zit nog met een paar problemen. Eigenlijk wil ik hem met name voor email en msn gebruiken. Heeft iemand een idee of hij met een orange abbonnement ook ergens al te krijgen is en wanneer??

En kan ik internetten via bluetooth?? Dit voor thuis
Hij is nog steeds niet te verkrijgen bij Orange. Nu is hij alleen nog te koop icm T-mobile! Binnenkort (wat binnenkort is weet ik niet) komt KPN ook uit met de Qtek S100 dus dat is alvast een vooruitzicht. En of en zoja wanneer Orange deze uit gaat brengen is nog een groot raadsel. Dus op dit moment is hij niet te verkrijgen icm Orange.

EDIT: @ Hydraulik-Phunk: waarom quote je in godsnaam zo'n lang bericht :?

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 19-12-2004 20:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagjes
- kan de MDA ook op een 'vreemde' pc via usb worden aangesloten en dat ie dan net als een usb stick wordt herkend?
- nog mooier zou zijn... kan de MDA rechtstreeks op een beamer worden aangesloten om presentaties te geven die dan ook op bijv 800 x 600 draaien.
- En kan de MDA in een netwerk worden gehangen? dus dat ik heb aansluit op een utp en dat ik dan kan surfen etc? en wat voor stekker heb je dan nodig.

MDA komt over 5 weken... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:05:
[...]

1 vraagje.
het programma wat je onderin hebt draaien (plaatje 1) wat is de naam en waar is die te downloaden
Spb Pocket plus 2.2

Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/1/1450/pocket+screenshot.gif

Zeer handige Today plug-in. Met themes en andere opties zoals direct launch iconen op je desktop. Tabladen op je destop waaronder je verschillende iconen kan plaatsen. En een close button die programma's ECHT afsluit i.p.v ze op de achtergrond laat draaien.
*trial*
stuur me maar een mailtje...

[ Voor 6% gewijzigd door Mex op 19-12-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
5 weken! pffff, ik ga hem woensdag bestellen bij T-Mobile icm een verlenging van mijn huidige abbo, dus dat wordt nog wat weekjes geduld! ;( Moet ik nog langer met Samsung s300 meezeulen (wat een waardeloze telefoon is dat eigenlijk zeg kwa mogelijkheden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die op zoek zijn naar goed key en screenlock programma: probeer deze eens:

MortSaver:
(http://www.pdaphonehome.c...t=screenlock&pagenumber=3) Ergens in het midden

Je kunt het beste eerst versie 2b3 installeren(via activesyc) en vervolgens de exe files vervangen in c:\program files\mortsaver

hier directe link naar de executables die je moet kopieren/vervangen op je ppc
http://www.pdaphonehome.c...5dee91b22d9&postid=277129

je kunt 2 toetsen instellen die je in de juiste volgorde en binnen 5 seconden moet indrukken. Alleen dan gaat de lock van het toestel af. Inkomende telefoongesprekken worden gewoon nog weergegeven. En je ziet de tijd op je scherm als je een toets aanraakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Laatst online: 22-11-2024
Kan iemand de GRPS instellingen posten?? Die ben ik kwijt na een harde reset....

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
Afgelopen zondag met de mda en een bluetooth gps muis aan het geocachen geweest. Werkt perfect en de cache is gevonden. Nauwkeurig totop 5 meter! Aanrader!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 11:40

C@SP

Biertje ??

Ruthger schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:19:
Kan iemand de GRPS instellingen posten?? Die ben ik kwijt na een harde reset....
Daar ben ik ook naar op zoek... Anders toch maar weer de T-Mobile install gebruiken...

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de helpdesk belt dan sturen ze je een SMS met alle gegevens, heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:50:
Als je de helpdesk belt dan sturen ze je een SMS met alle gegevens, heb ik ook gedaan.
Net gebeld, bij mij zeggen ze dat ze de instelling niet kunnen sturen, technische dienst neemt binnen 48 uur contact op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 14:29
Mijn Mda'tje...
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~yigit151/pics/samster_mda.jpg

Links..
Logo's eraf op de bekende suikerklontje manier, en t-mobile zooi eraf (ook op de hier bekende manier)

Rechts..
Dat clipje van de standaard hoesje irriteerde me enorm omdat ik hem toch nooit aan mijn riem vast doe, dus voorzichtig eraf gesloopt, en stukje leer weer erop geplakt met bison-kit.. waardoor het nu veel strakker hoesje is 8)

Edit*: Foto..

[ Voor 55% gewijzigd door Samster op 20-12-2004 16:05 . Reden: Foto ]

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samster schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:38:
Mijn Mda'tje...
[afbeelding]

Links..
Logo's eraf op de bekende suikerklontje manier, en t-mobile zooi eraf (ook op de hier bekende manier)

Rechts..
Dat clipje van de standaard hoesje irriteerde me enorm omdat ik hem toch nooit aan mijn riem vast doe, dus voorzichtig eraf gesloopt, en stukje leer weer erop geplakt met bison-kit.. waardoor het nu veel strakker hoesje is 8)
haha, heb precies hetzelfde gedaan met het hoesje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Zie alleen maar een mooi redrival plaatje

edit/ ah... excuses aanvaard ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Gulpener op 20-12-2004 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
laat het suikerklontje principe echt geen krassen na?.. kun je dat met beide logo's doen ik vind het altijd wel mooi zo casual zonder logo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:40:
[...]

haha, heb precies hetzelfde gedaan met het hoesje :D
Zou jij dan een pic kunnen plaatsen? En hoe "sloop" jem dan, kun je hem bij wijze van los schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:45:
[...]

Zou jij dan een pic kunnen plaatsen? En hoe "sloop" jem dan, kun je hem bij wijze van los schroeven?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/habib13/hoesje.jpg

nou.. ik heb gewoon die riemclip met een stanley mesje weggesneden, en dat stukje leer dat eronder zat heb ik weer op de zelfde plek met superlijm vastgeplakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 10-09 23:31
Handig programmaatje dat Mort Saver, alleen jammer dat de key lock er dus echt niet af te halen is! Na het instellen van de knoppen kan ik proberen wat ik wil, maar de keylock gaat er dus niet meer af. Ik moest de Compact zelfs een aantal keer een softreset geven en dan snel proberen via Settings -> Add/Remove Programs het progr te verwijderen, omdat ie steeds de boel vergrendelde. Na de 2e reset herkende de Compact mijn PIN niet meer, gevolg: PUK code moeten gebruiken. Het probleem ligt er denk ik ook een beetje in dat het eigenlijk voor de XDA III is ontwikkeld en die heeft meer toetsen die je zelf kunt toewijzen. Ik kreeg namelijk ook steeds problemen toen ik toetsen wilde toewijzen aan het progje. Gelukkig kon ik Mort Saver na een soft reset eraf halen, anders had ik wellicht een hard reset moeten gebruiken, niet echt een leuk idee.
Ik denk dat ik toch maar weer gewoon de boel lock met de power button, werkt imho net zo eenvoudig en risico van per ongeluk inschakelen is door de positionering en de verzonkenheid van de knop ook niet echt een probleem.

Edit: Goed, ik zie nu een deel van het probleem: Ik kan geen nieuwe functies toewijzen aan mijn buttons. Uiteraard probeer ik het via Settings -> Personal ->Buttons, maar helaas krijg ik steeds een fout melding. Iemand een idee hoe dit komt? de melding luidt: "Programs can only be assigned to one button, choose another program" of iets dergelijks. helaas maakt dat niks uit, welk prog ik ook kies, hij blijft een foutmelding geven tot ik uiteindelijk met een soft-reset de Compact uit zijn lijden moet verlossen. Iemand een idee? Iemand al wel voor elkaar gekregen dat andere progs aan buttons zijn toe te wijzen?

Edit 2: Ik zie nu het probleem, de ongenummerde buttons onder de 4 genummerde toetsen stonden standaard allemaal op dezelfde applicatie en dat heb ik dus moeten veranderen. Vreemd, heb daar nooit eerder last van gehad. Verder ook onzinnig, omdat de Compact die knoppen niet eens heeft, tenzij iemand weet waar die knoppen voor staan? iig lijkt me Mort Saver dus niet bruikbaar op de Compact, simpelweg omdat er te weinig buttons op zitten!

[ Voor 36% gewijzigd door koksie op 20-12-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C@SP

C@SP

Biertje ??

Toch maar weer een hard-reset gedaan, en de standaard T-Mobile software mee laten installeren.. Nu werkt gprs internet en mms wel.. Nu nog een manier zien te vinden om de standaard intellidialer erop te krijgen, ipv die gay T-Mobile versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:21

KrL

Foto foto..

(crosspost van pocketpc-club, maar wel zo interessant)

Wat betreft het pairen met meerdere bluetooth devices:
Ik heb het nu zelf ook (summier) kunnen testen met een bluetooth GPS ontvanger en een parrot bluetooth carkit en het werkt: ik kan beiden tegelijk gebruiken.. Iets specifieker (heb vrij kort getest): als ik aan het navigeren ben met TomTom dan gaat een inkomend gesprek gewoon over de carkit en Tomtom blijft doornavigeren..

ps: voordat ik begon met testen heb ik de bluetooth tool van http://www.bluetooth.jazztel.es/ geinstalleerd, weet niet of dat er iets mee te maken heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD Wifi card...

Op internet heb ik bij de beschrijving van een sd wifi card gelezen dat deze altijd via de pc verbonden moet worden.

Geldt dit voor alle sd wifi cards icm een smartphone ?

En begrijp ik het goed dat als ik zoeen kaart in mijn mda compact stop ik niet via wifi met mijn router verbonden kan worden ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:42:
SD Wifi card...

Op internet heb ik bij de beschrijving van een sd wifi card gelezen dat deze altijd via de pc verbonden moet worden.

Geldt dit voor alle sd wifi cards icm een smartphone ?

En begrijp ik het goed dat als ik zoeen kaart in mijn mda compact stop ik niet via wifi met mijn router verbonden kan worden ? :?
Met een Wifi kaartje kun je gewoon met je router verbinden..
Wat ze precies bedoelen met 'altijd via een pc verbonden worden' weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
KrL schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:25:
(crosspost van pocketpc-club, maar wel zo interessant)

Wat betreft het pairen met meerdere bluetooth devices:
Ik heb het nu zelf ook (summier) kunnen testen met een bluetooth GPS ontvanger en een parrot bluetooth carkit en het werkt: ik kan beiden tegelijk gebruiken.. Iets specifieker (heb vrij kort getest): als ik aan het navigeren ben met TomTom dan gaat een inkomend gesprek gewoon over de carkit en Tomtom blijft doornavigeren..

ps: voordat ik begon met testen heb ik de bluetooth tool van http://www.bluetooth.jazztel.es/ geinstalleerd, weet niet of dat er iets mee te maken heeft..
Dus het is toch mogelijk meerdere bluetooth app. te gebruiken. Waar heb jij die bluetooth GSP gekocht en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
blogbuster schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:34:
Als ik stapsgewijs ga kijken naar de voorlopers van deze toestellen. Dus de vorige modellen dan zien je idd steeds dat rom updates zeer goed en snel gebeuren. Daarbij komt dat alles inderdaad software matig te upgraden is via een rommetje. Hardware matig natuurlijk niet. Het is over 't algemeen bekend dat de HTC cam's van japanse kwaliteit zijn en ook wel af en toe crappy genoemd mogen worden!
Japanse kwaliteit? Kijk maar eens naar sommige koreaanse merken als Sharp en NEC, wat voor superkwaliteit foto's die toestellen maken. NEC N410i bijvoorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileisgood.com/NEC_N410i_camera_phone_pic4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobileisgood.com/NEC_N410i_camera_phone_pic1.jpg

HTC mag daar best een voorbeeld aan nemen 8) En tot nu toe was de camerakwaliteit van de HTC toestellen juist behoorlijk goed (SPV C500, MDA II/III)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad valt ie mij ook een beetje erg tegen:(

Nu maar hopen dat ze toch softwarematig iets gaan verbeteren... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:07:
Inderdaad valt ie mij ook een beetje erg tegen:(

Nu maar hopen dat ze toch softwarematig iets gaan verbeteren... :|
Die 2 voorbeeldfoto's zijn beide genomen met een bak licht waar je bang van wordt, denk dat de MDA met zoveel licht het ook wel beter zal doen dan de brakke winterfoto's die ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Samster schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:38:Logo's eraf op de bekende suikerklontje manier, en t-mobile zooi eraf (ook op de hier bekende manier)
Uh, vertel?

Ik ken eigenlijk alleen de "ethanol / nagellakremover" manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo MEX,

Fantastische info over die programma's
Die "trial" link zal denk ik wel goed gaan werken. O-)
Ik moet nog even wachten voordat ik het kan uit proberen.
Tegen die tijd zal ik wel eens contact opnemen.
Wellicht dat ik nog een paar leuke lnks heb gevonden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Technische dienst van Tmobile werkt tomtom3 BT en BT headset tegelijkertijd. naar zijn zeggen is het zelfs mogelijk tot 8 aparaten tegelijkertijd te laten werken.

Heeft al iemand dit geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat je de kwaliteit van de foto's wat op kunt krikken door de instellingen wat aan te passen. Ik heb de camera als volgt ingesteld:
contrast - 6
brightness - 8
saturation - 8
Hue - 5
Sharpness - 13

Scheelt aanzienlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien nog een MDA Compact of gelijkwaardig te koop? Wil er erg graag een hebben!

Heb je er een en wil je hem verkopen, mail dan naar j_metselaars[AT]hotmail[DOT]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
Ik kan niet meer wachten, is straks de qtec s100 te flashen naar een nederlandse taal? Of is de MDA ook gewoon engels??

Ik zit nu wel erg te kwijlen op dit ding, hoe groot is de kans dat dit apparaat straks toch te unlocken is? Ik wil hem in combi met mijn t mobile gaan gebruiken, maar af en toe is het wel makkelijk om een andere kaart te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:23

aximus

Nee

Voor de liefhebbers: http://www.specto.nl/mda_compact/innercity.avi
(online tot de 1e GB traffic gehaald is)

Een filmpje gemaakt met de MDA Compact onder (relatief) bizarre omstandigheden. Ik heb in Virtual dub het rotation- en brightness/contrasst filter toegepast. Codec is DiVX 5.

Kunnen we als je blieft ophouden met al die verhalen over het aanschaffen van dat ding en hoe blij je er mee bent (of zou kunnen zijn :7). Laten we 't hier bij wat nerd talk houden B)

Peace!

AXi

PS. Iemand al uitgevonden waarom op de ene PDA Compact wel mp3's als ringtone kunnen worden ingesteld en op de andere niet?

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:23

aximus

Nee

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:27:
Ik heb gemerkt dat je de kwaliteit van de foto's wat op kunt krikken door de instellingen wat aan te passen. Ik heb de camera als volgt ingesteld:
contrast - 6
brightness - 8
saturation - 8
Hue - 5
Sharpness - 13

Scheelt aanzienlijk!
Huh?!?! Waar verander jij die settings?

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-07 14:29
MaZo schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:54:
[...]
Uh, vertel?
Ik ken eigenlijk alleen de "ethanol / nagellakremover" manier. :)
Nou dus je pakt een suikerklontje, en 'schuurt' over de logo's.. Suiker is kennelijk harder dan dat roze verf.. maar zachter dan alu behuizing.. dus laat geen krassen achter. (ook al lijkt het wel erop.. ff met vochtig doekje overheen en het is weg) Je kan evt je scherm afplakken met tape ofzo om het extra te beschermen.. maar heb ik zelf niet gedaan..
aximus schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:45:
[...]

Camera -> Settings -> Tools -> Adjust (handleiding pag 203)

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Zou het mogelijk zijn om via het usbpoortje een externe hd aan te sluiten?

Edit: suikerklont toegepast --> logo netjes weg!

[ Voor 27% gewijzigd door Mex op 21-12-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aximus schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:45:
[...]

In de "camera stand" klik je rechts onder op het icoontje met het tangetje en de schroevendraaier.
vervolgens klik je op "tools" en daarna "adjust"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Mex schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:05:
Zou het mogelijk zijn om via het usbpoortje een externe hd aan te sluiten?

Edit: suikerklont toegepast --> logo netjes weg!
Ik hang misschien de aap uit, maar moet dat nog een specifiek suikerklontje zijn?
Ik heb het nog nooit gedaan vandaar, kan het gewoon elk willekeurig dingetje zijn?
Ik wil allebei de logo's er af gewoon clean lukt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 10-09 23:31
Ok, ik heb Mort Saver ( zie pag 18) nog eens goed uitgeprobeerd, en na wat puzzelen is het toewijzen van de toetsen eindelijk gelukt, al raak je daardoor wel een van de knoppen kwijt voor overige toepassingen ( ik heb Calendar vervangen). Het progje staat je dus toe je knoppen en screen te vergrendelen terwijl je de Compact gebruikt als MP3 speler! Binnenkomende gesprekken worden gewoon gemeld en kan je gelijk opnemen of afwijzen, zonder eerst de vergrendeling uit te zetten. Handig progje dus voor diegenen onder ons die het apparaat als MP3 speler gebruiken.

Heb ik nog 1 vraag: Onder Settings -> Buttons staan onder de 4 buttons die standaard toegewezen zijn nog 3 buttons die je in kunt vullen. Aangezien de Compact maar 4 vrije buttons heeft zijn deze overige buttons niet te gebruiken door ons?

O ja, elk suikerklontje werkt prima hoor, merk maakt niks uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wat is die bekende suikerklontje manier dan? Ben ook wel erg benieuwd want zo zonder logo's ziet het er wel 10x strakker uit! :P

* -TheNose- wil een tutorial! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-CKY2K- schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:05:
Wat is die bekende suikerklontje manier dan? Ben ook wel erg benieuwd want zo zonder logo's ziet het er wel 10x strakker uit! :P

* Mex wil een tutorial! ;)
-Koop doos willekeurige suikerklonten
-Neem 1 suikerklont ter hand
-Plaats suikerklont op te verwijderen logo
-Beweeg suikerklont langaaam op en neer over het te verwijderen logo
-Schrik niet wanneer er krassen op lijken te komen
-Beweeg op en neer tot het logo verdwenen is, er lijkt nu een diepe kras op te zitten
-Maak een doekje vochtig met water
-Veeg met vochtige doekje over de plek waar de kras lijkt te zitten
-Zie daar, de kras verdwijnt als sneeuw voor de zon
-Ruim doek op, leg overige 199 suikerklonten in kelder oid
-Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Dwaas @ Mex : )

Is goed, dan gaan we dat als ik thuis kom maar proberen.

Het ding ligt er al een hele week te wachten en kom pas de 24ste aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
aximus schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:38:
PS. Iemand al uitgevonden waarom op de ene PDA Compact wel mp3's als ringtone kunnen worden ingesteld en op de andere niet?
Ehm dat kan toch gewoon bij elke MDA Compact? heb er verder nog niemand over gehoord...bij iedereen is het uiteindelijk wel gelukt! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk dat een van jullie een handleiding plaatst waar in staat hoe je het g*y tmobile kleuren schema weg kunt halen.

Er staan wel eerdere berichten over "de hier wel bekende manier" en over xda-devellopers maar ik snap er niet veel van.

Voor de zeurders .. Ik vraag dus niet om Roms/software of waar ze te krijgen zijn of andere dingen die niet toegestaan zijn op dit forum alléén om een manual om bijvoorbeeld de intellidailer aan te passen.

Ik neem aan dat meerdere mensen dit zullen waarderen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:02:
Is het mogelijk dat een van jullie een handleiding plaatst waar in staat hoe je het g*y tmobile kleuren schema weg kunt halen.

Er staan wel eerdere berichten over "de hier wel bekende manier" en over xda-devellopers maar ik snap er niet veel van.

Voor de zeurders .. Ik vraag dus niet om Roms/software of waar ze te krijgen zijn of andere dingen die niet toegestaan zijn op dit forum alléén om een manual om bijvoorbeeld de intellidailer aan te passen.

Ik neem aan dat meerdere mensen dit zullen waarderen. :*)
-Doe een harde reset (pen onder in gaatje + aan/uit knop)
-Vervolgens volg je de stappen, uitlijnen etc
-Wanneer het Todayschermpje voor het eerst zichtbaar is doe je een soft reset (pen onderin gaatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Mex schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:08:
[...]

-Wanneer het Todayschermpje voor het eerst zichtbaar is doe je een soft reset (pen onderin gaatje)
Dan heb je je GPRS settings e.d. zeker ook niet meer?

P.S. Ik heb het aan mijn huisgenoten uitbesteedt om stiekum 1 suikerklontje uit een pak laten jatten in de supermarkt! :+

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Animal_X schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:22:
[...]

Dan heb je je GPRS settings e.d. zeker ook niet meer?

P.S. Ik heb het aan mijn huisgenoten uitbesteedt om stiekum 1 suikerklontje uit een pak laten jatten in de supermarkt! :+
GPRS gegevens opschrijven, reset uitvoeren, gegevens handmatig invoeren (heb het zelf nog niet gedaan, maar zo zou het moeten lukken lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwiep
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Ik heb hier meerdere mensen gezien welke tomtom 3 erop hebben staan. En deze getest hebben in demo modus. Maar als ikzelf tomtom 3 installeer dan werkt demo modus niet :|..

Als ik dan een route invoer, rekent deze uit en geeft netjes route aan. Maar ik kan dan niet ffe demonstreer route kiezen, dan krijg ik een melding van: Demonstratie niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Mex schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:08:
[...]

Maar heb je dan helemaal geen dailer meer of wel?

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Kleinebehuizing.nl schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 12:54:
[...]

Maar heb je dan helemaal geen dailer meer of wel?
Jawel, maar dan met wat kleinere knopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kan je met dat handschriftherkenning gewoon smsjes en Word documenten schrijven of is dat handschriftherkenning alleen te gebruiken voor 'n kleine notitie ofzo!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:11:
kan je met dat handschriftherkenning gewoon smsjes en Word documenten schrijven of is dat handschriftherkenning alleen te gebruiken voor 'n kleine notitie ofzo!?
Handschriftherkenning kun je overal gebruiken/selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 20-06 09:45
Iemand al de Nederlandse Dictionary gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mex schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:13:
[...]

Handschriftherkenning kun je overal gebruiken/selecteren.
Ahh dankje. Dat is wel relaxed?!!! En hoe werkt dat dan? Eerst moet je bv. de a schrijven en dan slaat de compact 'm op als a en dan de b schrijven en opslaan als b!??? En zodoende moet je alles in blokletters schrijven? Of kan je 'm ook woorden 'leren' dat je woorden aan elkaar kunt gaan schrijven!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen met het volgende probleem:

- Wanneer ik een applicatie van de T-mobile CD probeer te installeren loopt mn MDA vast. Dat wil zeggen, het Today screen verandert in een ongeorganiseerde bende. Verder werkt alles nog wel gewoon, maar ik zie geen moer meer op het today screen. Een soft reset helpt niet, alleen een hard reset.

- En dat is dus het probleem, dan zijn al m'n contacten gewist. Nu heb ik de MDA wel gesyncd met Outlook, maar ik ben bang dat als ik een hard reset geef, en dan ga syncen, Outlook denkt dat ik alles op de MDA verwijderd heb en dat dus ook doet in mn PC-outlook... alles kwijt, en daar vrees ik voor.

Ik heb T-mobile al gebeld, over het mogelijke probleem met de CD of mijn MDA, ze gaan het uitzoeken, maar op mijn vraag over het mogelijk kwijtraken van mn contacten konden ze geen antwoord geven. Kan ik misschien mn contacten saven op de SD-kaart?

EDIT: ik heb een complete backup gemaakt op mn SD kaart. Kan ik nu veilig hard-resetten en dan mn contacts weer naar het wergeheugen kopieren?

alvast bedankt...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zijn er al goede screen protectors gespot voor de MDa compact? Heb namelijk niet zo'n zin hem altijd in een hoesje te vervoeren...liever gewoon los in mijn zak, neemt ook wat makkelijker op als ik gebeld wordt...

En een foolproof handleiding om de MDA helemaal standaard te krijgen (zonder providershit erop) ben ik ook wel voor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

-CKY2K- schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:23:
Zijn er al goede screen protectors gespot voor de MDa compact? Heb namelijk niet zo'n zin hem altijd in een hoesje te vervoeren...liever gewoon los in mijn zak, neemt ook wat makkelijker op als ik gebeld wordt...
Er was hier nog een gast op het forum die een protector had gekocht bij ik dacht deshop.nl. Een Crystal clear screenprotector ofzo heette die. Hij was 10 euro en hij zei dat hij er superstrak en zonder bobbeltjes opzat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

CLB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:44:
[...]

Er was hier nog een gast op het forum die een protector had gekocht bij ik dacht deshop.nl. Een Crystal clear screenprotector ofzo heette die. Hij was 10 euro en hij zei dat hij er superstrak en zonder bobbeltjes opzat!
Is misschien interesant om daar een IA te doen, ze hebben ook goedkope BT GPS 100€ geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

Ik heb ze daar ook bestelt maar nog niet binnen..

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Mex schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:07:
[...]

Is misschien interesant om daar een IA te doen, ze hebben ook goedkope BT GPS 100€ geloof ik.
Ik zal vanavond eens contact met ze opnemen over een IA, eens kijken of het de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ja ben ik ook wel van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 27-08 16:14
Ik heb nu ook een MDA Compact since 5 dagen en ben heel te vreden
Alleen ik heb nu SPB plus erop zodat alles goed afsluit, want het geheugen zit nogal vlug vol!!
Word dit minder als ik extra software op die 256 storage card installeer ipv de standaard locatie?
En dan nog 2 vragen is er een flash oid voor nederlandse vertaling of kan ik dat ding zelf opnieuw installeren? :7
Heeft er iemand een werkende GBA emulator kunnen vinden op internet want ik vindt 1,2,3 niet een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mex schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:25:
[...]

Ik zal vanavond eens contact met ze opnemen over een IA, eens kijken of het de moeite is.
Ook al heb ik voorlopig mijn MDA nog niet (5 weken bij T-Mobile :( ) ik heb ook wel interesse in een inkoopaktie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 20-06 09:45
hhmm... dit is vreemd, als ik rechtsonder op het bluetooth icoonklik staat er het volgende:

There is no Bluetooth hardware installed on this device.

Ik heb vandaag die BatteryPack Toolbar en Calender Toolbar van Omega One gedeinstalleerd. Hij liep te vaak vast, misschien heeft het daarmee te maken.

Hij heeft het wel gewoon gedaan.

Edit: probleem is verholpen door een simpele soft-reset

[ Voor 12% gewijzigd door A_to_the_S op 21-12-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de T-mobile MDA te unlocken (simlock eraf?)? Dan zou ik namelijk ook mn zakelijk vodafone abon kunnen gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

Diamond AT schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:10:
[...]

Dus het is toch mogelijk meerdere bluetooth app. te gebruiken. Waar heb jij die bluetooth GSP gekocht en voor hoeveel?
Het is een Globalsat bluetooth ding, heb m geleend van iemand dus prijs en beschikbaarheid geen idee.. Maar is vast wel op I'net te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindfields
  • Laatst online: 24-06 15:31

Mindfields

Poor man's Ferrari

Diamond AT schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:10:
[...]

http://www.deshop.nl/aanbiedingen.asp

Afbeeldingslocatie: http://www.deshop.nl/uploads/produktfotos/0905TFCGPSBT30.jpg
107€
Afbeeldingslocatie: http://www.deshop.nl/uploads/produktfotos/1107ADTSCRXDAC.jpg
10€
Ik ga ze vanavond mailen over een IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Bovenstaande post was van mij :) collega was vergeten uit te loggen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kan de compact ook gewoon javagames spelen (.jar files) Dus gewoon die kleine spelletjes van 100 kb zoals Rayman of Schaken ofzo!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

CLB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:21:
kan de compact ook gewoon javagames spelen (.jar files) Dus gewoon die kleine spelletjes van 100 kb zoals Rayman of Schaken ofzo!?
Ik heb het nog niet getest, maar volgens mij zou dit wel moeten werken... Ik zal eens kijken of ik nog een java app heb liggen hier...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Animal_X schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:25:
[...]

Ik heb het nog niet getest, maar volgens mij zou dit wel moeten werken... Ik zal eens kijken of ik nog een java app heb liggen hier...
Ja zou leuk zijn. Dus ik bedoel gewoon zo'n kleine java-game van 100 kb. Misschien is 't wel niet helemaal fullscreen maar ja dat hoeft ook niet! Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Dank je wel.

ik wil er in ieder geval 2 als je een IA begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Let erop dat IA's niet mogen op GoT en probeer em dan te starten op bijvoorbeeld inkoopactie.net

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
Mooi apparaatje, ik heb hem ook gehaald. Nu even alle leuke diggies installeren :) Hij is bij weinig winkels meer te krijgen, maar de dixons in de kleinere steden heeft hem nog!

[ Voor 76% gewijzigd door jantje112 op 21-12-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Laatst online: 13-09 01:35
Ok, eindelijk heb ik dan de I-Mate Jam binnen.
Probleempjes met de post.

Maar er zijn een paar dingen:

Bestand overdracht via de usb kabel is ontzettend traag. Ik probeer 700mb aan data op mijn 1GB kaartje te krijgen, maar dat duurt eeuwig. Is hier iets voor te verbeteren?

En dan nog iets. Ik wil graag pfd bestanden kunnen lezen. Had daarom adobe acrobat reader voor pocket pc geinstalleerd. Maar die was 7MB groot!!! Veel teveel ruimte weg dus. Is hier een klein progje voor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Pirelly schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:10:
Ok, eindelijk heb ik dan de I-Mate Jam binnen.
Probleempjes met de post.

Maar er zijn een paar dingen:

Bestand overdracht via de usb kabel is ontzettend traag. Ik probeer 700mb aan data op mijn 1GB kaartje te krijgen, maar dat duurt eeuwig. Is hier iets voor te verbeteren?

En dan nog iets. Ik wil graag pfd bestanden kunnen lezen. Had daarom adobe acrobat reader voor pocket pc geinstalleerd. Maar die was 7MB groot!!! Veel teveel ruimte weg dus. Is hier een klein progje voor te krijgen?
Die 7MB gooi je toch gewoon op die 1GB kaart? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahahahah sorry moest even...

welk prog is relaxt om mp3 naar wav om te zettten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Er komen hier wel vaker inkoopakties langs toch? :? Moet dan toch alleen toestemming vragen aan 1 van de modjes? Maar goed laat maar weten of er een IA mogelijk is voor die screens, bescherm mijn schermpje toch liever tegen de gevaren van mijn broekzak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirelly schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:10:
Een cardreader lost dit probleem op.
Is daar standaard geen programma voor geïnstalleerd? Op mijn SPV M1000 (de MDA II) zat dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Als er een ia komt dan doe ik het gewoon via ia.net
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.