Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel II

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 september 2003

quote:
F-X schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:26:
[...]

fenx! zal t proberen.

Alleen heb ik nog een probleem waarvan ik nog geen oplossing heb kunnen vinden:
Als ik 'My music' open, dan krijg ik een leeg venster. m.a.w. ik zie dus geen directories of iconen. Wat ik ook probeer, ik krijg nix te zien en hij loopt dan ook zo vast. |:(
Ik heb de laatste 'officiele' build geprobeerd en die van schweino, maar beide hebben het probleem.
Bij versie 1.0 werkte het wel, alleen werkten daar de scripts weer niet. :'(
Ik heb de 008face folders ook gedelete, maar mocht niet baten.
Wat kan 't wezen???? :?
Staat de default directory goed voor "My Music" in de xboxmediacenter.xml..??

Arwen / Kayne

quote:
F-X schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:26:
[...]

fenx! zal t proberen.

Alleen heb ik nog een probleem waarvan ik nog geen oplossing heb kunnen vinden:
Als ik 'My music' open, dan krijg ik een leeg venster. m.a.w. ik zie dus geen directories of iconen. Wat ik ook probeer, ik krijg nix te zien en hij loopt dan ook zo vast. |:(
Ik heb de laatste 'officiele' build geprobeerd en die van schweino, maar beide hebben het probleem.
Bij versie 1.0 werkte het wel, alleen werkten daar de scripts weer niet. :'(
Ik heb de 008face folders ook gedelete, maar mocht niet baten.
Wat kan 't wezen???? :?
Staat je 'Hide Parent Directory'-optie niet aan in je settings? Heb ik ook eens lopen achter zoeken! 8)7

Fire69 wijzigde dit bericht 06-06-2005 14:27 (78%)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Tnx baklap, dit werkt heel goed! Het zou natuurlijk helemaal briljant zijn als je programma info kon opvragen, jammer dat tvgids.nl te lastig is. Magoed, hier ben ik ook zeer tevreden mee :)

Een hele zooooi

quote:
Dr.DNA schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:36:
Volgens mij is er nog reden genoeg voor een nieuw topic :)

Ik merk ik XBMC kan laten hangen door van shoutcast stream te wisselen zonder eerst de oude te stoppen. Hebben anderen hier ook last van ?

Net de laatste Schweino build erop gezet, en ook deze gaat hangen als ik een paar keer switch zonder de oude te stoppen.

Net even getest (schweino build 3 june) en hier geen problemen met wisselen van stream zonder eerst de lopende te stoppen.

edit:
Net dacht ik even dat ie bleef hangen, maar na 10 seconden kwam toch het buffer / connecting window. Dus dat ie soms niet al te snel reageert blijkt hier wel het geval te zijn.

BlackB1rd wijzigde dit bericht 06-06-2005 12:07 (15%)

Een hele zooooi

Reg. datum: 08 januari 2002

quote:
Dr.DNA schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:36:
Volgens mij is er nog reden genoeg voor een nieuw topic :)

Ik merk ik XBMC kan laten hangen door van shoutcast stream te wisselen zonder eerst de oude te stoppen. Hebben anderen hier ook last van ?

Net de laatste Schweino build erop gezet, en ook deze gaat hangen als ik een paar keer switch zonder de oude te stoppen.
Daar heb ik ook last van, maar dan ook met MP3's. Zal snel wel een fix voor komen denk ik :)

Ik heb het zeer frappante probleem dat netwerkstreams van films en muziek niet (goed) werken.
Ze stotteren alsof er gewoon niet genoeg data binnenkomt.

Maanden geleden werkte het wel perfect, maar nu krijg ik het niet meer werkende.
Ftp transfers gaan gewoon met 8 mb/sec, dus aan de kabelverbinding kan het niet liggen.

Ik heb allerlei builds geprobeerd.

Heeft iemand enig idee waaraan dit zou kunen liggen?
Reg. datum: 08 januari 2002

Wat Frank hieronder zegt ;)

EbOoZ wijzigde dit bericht 06-06-2005 19:17 (87%)

Omdat ik zelf gewoon te weinig update heb ik de nieuwe topicstart overgedragen aan EbOoZ

Dus graag hier verder gaan voor alweer het derde topic !!!!!

[xbox] Xbox media center - Deel III

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: