Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel II

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 januari 2002

quote:
bakman schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:27:
Probeer eens een "officiele" release van team XBMC. Ik heb daar werkelijk nog nooit 1 probleem mee gehad, ik zie en hoor altijd mensen met problemen en als je dan vraagt wat voor release ze draaien dan zijn het gecompilede versies van "EXPERT", "ekb" en hier vooral de "schweino" build. Niet om deze mensen af te doen, maar wat hebben deze custom builds meer of anders te bieden dan de "officiele" builds ?

Scripts! En de Schweino build heeft nog nooit gefaald bij mij.
En hij wordt elke dag bijgewerkt _/-\o_

Ja Ja...

quote:
EbOoZ schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:50:
[...]Scripts! En de Schweino build heeft nog nooit gefaald bij mij.
En hij wordt elke dag bijgewerkt _/-\o_
www.xbmcscripts.com ?

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Stampre schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:28:
Probleem opgelost. In de changelog staat op 27 mei, bugfix voor shoutcast. Ik heb de build van vandaag gedownload en voila webradio is up and running.
Het probleem zat dus ook in de "officiele" build (die er overigens niet is......, het team van XBMC compileert nooit zelf een build, ze kijken wel uit ;) )

Ja Ja...

quote:
Schweino schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:36:
[...]Het probleem zat dus ook in de "officiele" build (die er overigens niet is......, het team van XBMC compileert nooit zelf een build, ze kijken wel uit ;) )
dan vraag ik me af wat ik dan nu draai....? xbins ? hij is iig erg kaal qua scripts en dialogsubmenu (dat vind ik prettig)

bakman wijzigde dit bericht 31-05-2005 20:00 (14%)

Het xbins team is niet verbonden met het xbmc team, dus je hebt idd de xbins compile.

quote:

Het heeft ook met luiheid te maken ;).
Nee maarum, hier waren erg veel positieve berichten over de build van Schweino. Na deze een keer geprobeert te hebben wou ik niets anders meer. Veel completer dan builds die je op IRC, Usenet, e.d. vindt.

Maar das mijn mening O-)

offtopic:
Die scripts gebruik ik zelf eigenlijk ook nooit

EbOoZ wijzigde dit bericht 01-06-2005 09:41 (9%)

Ja Ja...

quote:
Schweino schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:09:
Het xbins team is niet verbonden met het xbmc team, dus je hebt idd de xbins compile.
ik heb jouw build nu op m'n X staan en het komt op het zelfde neer, lekker kaal maar compleet. Dus al met al heb ik gewoon een grote bek voordat ik weet waar ik over praat }:O

quote:
bakman schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:42:
[...]

ik heb jouw build nu op m'n X staan en het komt op het zelfde neer, lekker kaal maar compleet. Dus al met al heb ik gewoon een grote bek voordat ik weet waar ik over praat }:O
Hahaha altijd handig, een beetje zelfkennis ;)

Gisteren even mijn versie geupdate naar de laatste Schweino build en de Bakman scripts erbij gezet.
(Thanx Schweino en Bakman)

Uitzending gemist werkt goed zolang ik maar niet ga vooruitspoelen, pauzeren en dat soort dingen.
Vanavond wil ik de scripts nog even in de DialogSubmenu zetten.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om bepaalde games met een wachtwoord oid te beveiligen ?
(sommige games hoeft mijn zoontje niet te spelen)

Want ik zit er nu sterk aan te denken Avalaunch eraf te gooien en gelijk XBMC te booten.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site

quote:
Dr.DNA schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:38:
(sommige games hoeft mijn zoontje niet te spelen)
Playboy The Mansion? :+

Arwen / Kayne

Is daar echt iets in te zien dat niet geschikt is voor kleine kinderen? Anders moet ik er ook maar eens achter zoeken. :P

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Reg. datum: 17 december 2001

Kan iemand een tipje van de sluier oplichten van waar ik de Schweino build kan downloaden? Heb uiteraard gegoogled en in de topicstart is het ook niet te vinden..

http:\\xbmc.********.com ;)

Reg. datum: 17 december 2001

Van de master himself..., txs. Ga de 2 juni build proberen!

quote:

Nah, geweldadige games...

En Forza, omdat ik bang ben dat hij m'n savegame ver$#&@$ net zoals bij Burnout3 :(

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site

quote:
bakman schreef op zondag 29 mei 2005 @ 09:27:
[...]

ik zit hier wel aan te denken, maar dan ga ik niet tvgids.nl gebruiken maar de tvgids van filmtotaal.nl deze is een stuk makkelijker te parsen. of anders de xmldata van wolf.
Prima toch, die lijkt me ook correct :) Ik wacht met smart op dit script ;)

Een hele zooooi

Reg. datum: 02 juni 2005

Hoe zit het met ondertiteling bij divx films? Met bs player op de pc werkt dit prima, maar op de xbox heb ik nog niet iets gevonden waarmee dit kan Dus een programma waarmee ik ondertiteling bestanden samen met een divx film kan openen.

Jullie ideeen?

alvast bedankt!

Reg. datum: 08 september 2003

quote:
Dorisje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:34:
Hoe zit het met ondertiteling bij divx films? Met bs player op de pc werkt dit prima, maar op de xbox heb ik nog niet iets gevonden waarmee dit kan Dus een programma waarmee ik ondertiteling bestanden samen met een divx film kan openen.

Jullie ideeen?

alvast bedankt!
Gewoon de subtitel in de subtitels map gooien. Vergeet niet de subtitles dezelfde naam te geven al sde divx-betsand heet.

Hoi
Reg. datum: 06 december 2003

K*T,

Ik heb mijn xboxdash.xbe vervangen.. en nu start de xbox niet meer :'(. alleen maar een service mededeling..
Kan ik dit nog op een manier oplossen :'(

[IMAC 17/1.83/1024/160/SD/BT/AP-NLD]

The future is not set
Reg. datum: 24 januari 2000

quote:
tonks schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:31:
K*T,

Ik heb mijn xboxdash.xbe vervangen.. en nu start de xbox niet meer :'(. alleen maar een service mededeling..
Kan ik dit nog op een manier oplossen :'(

Ik zag laatst een recovery cd langs komen, alleen geen idee of dat werkt.
Ik heb de originele hdd niet ingehangen, dus gaat er wat mis......

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

Ja Ja...

quote:
BlackB1rd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:26:
[...]

Prima toch, die lijkt me ook correct :) Ik wacht met smart op dit script ;)
hij is in de maak, er zit verder geen programma info in, maar ik neem aan dat de meeste mensen uit een programmatitel wel iets op kunnen maken ;)

Hoi
Reg. datum: 06 december 2003

quote:
MeNTaL_TO schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:47:
[...]

Ik zag laatst een recovery cd langs komen, alleen geen idee of dat werkt.
Ik heb de originele hdd niet ingehangen, dus gaat er wat mis......
ik heb die recovery van die schweino.. maar die werkt niet :'(

[IMAC 17/1.83/1024/160/SD/BT/AP-NLD]

the syntax is painful...
Reg. datum: 20 maart 2001

Ermo wijzigde dit bericht 03-06-2005 10:39 (99%)

Please, call me Joe
Reg. datum: 15 april 2004

okay mensen,

vraagje: ik heb een aantal cd op mn xbox gezet toen die nog niet omgebouwd was. nu wil ik ze in xbox media center hebben, maar die kan ze niet vinden. weet iemand hoe ik die cd's in mn xbmc krijg door middel van een link ofzo?

thx _/-\o_

Specs
Do you think I've got 'cunt' written on my forehead?

Reg. datum: 05 november 2004

Weet iemand waar je muziek op je HD precies beland nadat je via het "Microsoft Dashboard" muziek naar je HD hebt gekopieerd?

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: