Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel II

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 januari 2002

Ooow dat wist ik ook niet. Wel handig voor in de toekomst :)

aka Doc Gonzo aka Belgje

quote:
hidden schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:01:
is het ook mogenlijk om medere rrs feeds achter elkaar te zetten dan alleen die van xbox-scene ?
kan ze wel onder elkaar krijgen maar dat staat niet met de skin en leest niet zo prettig.

Hierop heb ik 't volgende gevonden :
http://www.feedjumbler.com/
Ff reggen, lijstje maken met je favoriete newsfeedz, ff url'etje in je home.xml pasten en tadaa :*)
Meerdere newsfeeds achter elkaar in XBMC 8)

DocGonzo photography | [12:14:30] (GerardHenninger): maar jij bent ook een lieve belg (L)(K)

Arwen / Kayne

Schweino, kan jij ff uitleggen hoe je de volgorde van de knoppen aanpast, want ik probeer het nu ook hier, maar krijg het niet goed. :(

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Heej ik heb een vraagje....

Ik heb vorige week mn doos laten softmodden ;)
En daar stond een heeeleee oude versie van xbmc op.
Toen ben ik zelf even gaan padvinden en kwam ik op deze versie uit : XBMC.Build.0515-RNSSUCKS

Deze werkt alleen niet 100% hier want onder mijn programma's kan ik niet eens met mn cursor bewegen en zie ik ook echt nergens de programmas staan die er vroeger wel in stonden. Ook loopt deze versie vast als ik tijdens de Visualisatie op A druk en manneer ik het controle paneel te voorschijn tover met start (nog steeds visu mode) om door te spoelen etc...

Misschien dat iemand mij een linkje kan geven naar een recente build die deze problemen niet heeft?

B.V.D. :)

Macbook :D

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
Fire69 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:52:
Schweino, kan jij ff uitleggen hoe je de volgorde van de knoppen aanpast, want ik probeer het nu ook hier, maar krijg het niet goed. :(
Je moet de naam van de knop wijzigen en de locatie waar ie naartie verwijst, de rest laten staan want daarin staat aangegeven wat de locatie ie en weer je naartoe gaat bij het naar boven of omlaag bewegen van de richting.

Ja Ja...

Na wat kleine issues van Dutchstream (werkte even niet meer), staat me toch tegen dat niet alle streams werken (ondertussen is Dutchstream weer terug op volle snelheid).

Bij uitzendinggemist is de kans veel groter dat de streams wel werken.
Je kunt kiezen uit Ned 1, 2 of 3 en je krijgt de programmas voor je neus. Druk op A om de bebijhorende info te zien, nogmaals op A om af te spelen. spreekt natuurlijk voor zich.

http://xbox.readrss.com/uitzending.jpghttp://xbox.readrss.com/uitzending1.jpg

Download Dutchstream en Uitzendinggemist hier

Have fun,

BaKMaN

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

Dat ziet er netjes uit bakman! Zal het script snel even proberen!
quote:
KeaveXL schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:33:
Misschien dat iemand mij een linkje kan geven naar een recente build die deze problemen niet heeft?

B.V.D. :)
De build van Schweino is het allerbest! Even in het topic zoeken en je weet waar je hem vandaan kan halen O-)

Ja Ja...

quote:
stevedep2 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:21:
Om uitzendingen van uitzendinggemist.nl te bekijken kan je de tool ASXcreator gebruiken. Deze tool maakt automatisch ASX bestanden die verwijzen naar streaming video bestanden van uitzendinggemist.nl. Deze bestanden kan je via 'my videos' in MCE benaderen.

www.xpressions.nl/download.htm

?

- dit gaat over xboxmediacenter, iets anders dan MCE
- in een ASF bestand (het bestandsformaat wat ze bij omroep.nl/uitzendinggemist gebruiken) staat de directe link naar de ASX. (een mms url), daar heb je geen tool voor nodig ?

hmmm wat ik wel bizar vind; hoe krijg je die vorige uitzendingen te pakken ?

bakman wijzigde dit bericht 26-05-2005 22:18 (8%)

Reg. datum: 24 mei 2000

Heb hier een probleem met AudioCD's
heb sinds kort een Samsung drive en hij ziet wel een audiocd, haalt zelfs de juiste database info op maar speelt de cd vervolgens niet af.
Box lijkt dan ook te hangen.

Wellicht dat ik ergens een setting aan moet passen,
iemand een idee hoe of wat?

Wedrom mijn complimenten bakman, het Uitzending Gemist script ziet er echt goed uit!
Het enige wat wel jammer is dat de kwaliteit van sommige filmpjes nog wel eens te wensen over laat.

Maar voor de rest top! _/-\o_

Reg. datum: 21 september 2004

Bakman serieus mooi stukje script. _/-\o_ Maar ik dacht, je schijnt er nogal veel vanaf te weten. Mischien is het voor jou een koud klusje om een keer naar het tvgids script te kijken? Ik heb zelf gekeken maar ik kom er echt niet uit. En ik wil je niet opdringen hoor. thx.

Reg. datum: 17 september 2000

Ik heb vandaag de nieuwe schweino build erop gezet (had die van 2 mei). Alles werkt perfect, alleen heb ik geen geluid meer in webradio. Ik had vantevoren al de map in tdata verwijderd en heb ook al het kml script van 2 mei teruggezet. Zonder resultaat. Iemand bekend met dit probleem of een oplossing?

http://specs.tweak.to/6635

Reg. datum: 22 maart 2005

Ha Bakman - heftig mooie script!
Mis alleen de datum van uitzending. Op de omroepsite staat ie er ook bij. Is dat er nog in te proppen? Dat zou hem (bijna :) kompleet maken.
Heb overigens gemerkt dat de omroepserver je der-afpleurt als jem te lang op pauze zet. Maar dat even terzijde.

Reg. datum: 16 februari 2005

Omdat ik persoonlijk een beetje een hekel heb aan allerlei verschillende scripts (vooral een tikkie "andere huisgenoten onvriendelijk" ;)) in XBMC heb ik zelf wat gefröbelt om alle links van www.uitzendinggemist.nl gewoon in *.strm bestandjes te krijgen, zodat je ze netjes in een mapje onder de video-sectie kan plaatsen.

http://paalsma.dyndns.org...mist/uitzendinggemist.zip

Het is niet meer als een batchfile met wat "ondersteunende" programmaatjes, maar het werkt prima. Naast de strm bestanden kun je ook nog *.url bestanden aanmaken die je rechtstreeks vanuit IE/WMP kunt starten.

ZIP bestand uitpakken en "uitzendinggemist!.bat" runnen, de rest wijst zich vanzelf.

Ja Ja...

quote:
Paalsma schreef op zondag 29 mei 2005 @ 02:12:
Omdat ik persoonlijk een beetje een hekel heb aan allerlei verschillende scripts (vooral een tikkie "andere huisgenoten onvriendelijk" ;)) in XBMC heb ik zelf wat gefröbelt om alle links van www.uitzendinggemist.nl gewoon in *.strm bestandjes te krijgen, zodat je ze netjes in een mapje onder de video-sectie kan plaatsen.

http://paalsma.dyndns.org...mist/uitzendinggemist.zip

Het is niet meer als een batchfile met wat "ondersteunende" programmaatjes, maar het werkt prima. Naast de strm bestanden kun je ook nog *.url bestanden aanmaken die je rechtstreeks vanuit IE/WMP kunt starten.

ZIP bestand uitpakken en "uitzendinggemist!.bat" runnen, de rest wijst zich vanzelf.

bizar zo'n .bat, het werkt wel, maar gaat wel bijzonder traag (????)
je kan trouwens ook gewoon de .asf's opslaan en hernoemen naar .strm dan werkt het ook op je Xbox. De .rm's doen het zowiezo al.

Ja Ja...

quote:
reab schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:15:
Ha Bakman - heftig mooie script!
Mis alleen de datum van uitzending. Op de omroepsite staat ie er ook bij. Is dat er nog in te proppen? Dat zou hem (bijna :) kompleet maken.
ik zie de datum niet ?

Ja Ja...

quote:
KontI schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:05:
Bakman serieus mooi stukje script. _/-\o_ Maar ik dacht, je schijnt er nogal veel vanaf te weten. Mischien is het voor jou een koud klusje om een keer naar het tvgids script te kijken? Ik heb zelf gekeken maar ik kom er echt niet uit. En ik wil je niet opdringen hoor. thx.
ik zit hier wel aan te denken, maar dan ga ik niet tvgids.nl gebruiken maar de tvgids van filmtotaal.nl deze is een stuk makkelijker te parsen. of anders de xmldata van wolf.

bakman wijzigde dit bericht 29-05-2005 09:52 (4%)

Reg. datum: 16 februari 2005

quote:
bizar zo'n .bat, het werkt wel, maar gaat wel bijzonder traag (????)
je kan trouwens ook gewoon de .asf's opslaan en hernoemen naar .strm dan werkt het ook op je Xbox. De .rm's doen het zowiezo al.

Het gaat inderdaad traag, dat ligt vooral aan het feit dat "zoeken" niet zo heel erg vlot gaat in een batchfile en dat er voor elk programma een een complete pagina binnengetrokken moet worden :(

Waarom een batchfile...omdat ik dacht dat ik dat wel ff snel zou doen ("zo gepiept") met een paar regeltjes zodat ik die kon aanroepen met met de scheduler van m'n servert. Uiteindelijk werd het toch iets uitgebreider dan gepland en heb ik het meteen maar "af gemaakt" (geen rits cl opties e.d.).

Als je de ASF's gewoon renamed krijg je allemaal "vreemde" namen, ik vond het zo wat netter.

Reg. datum: 22 maart 2005

quote:
bakman schreef op zondag 29 mei 2005 @ 09:26:
[...]

ik zie de datum niet ?

Ja sorry, ik klikte op een willekeurige uitzending en zag meteen de datum/tijd in een grijze balk. Dacht dus dat dat standaard was - niet dus.

Maar ik kwam wel iets anders leuks tegen op portal.omroep.nl, namelijk het 'nu op tv/straks op tv' veldje. lijkt me een mooie vervanging voor het TVGIDS scriptje.

Gentoo, because I'm worth

Ik heb gister mijn oude en brakke xbmc versie bijgwerkt naar de huidige schweino build (25 mei). Nu werkt bijna alles zoals 't moet (vooral de scripts), op 1 ding na: Ik krijg geen geluid via Shoutcast. Ook Webradio werkt niet.
Omdat ik wel de complete lijst van shoutcast te zien krijg, en de streams in een playlist, na het selecteren van een radiostation denk ik niet dat 't een netwerkprobleem is. Zelfs dutchstream werkt perfect! (hulde aan BaKMaN)
Iemand een idee?

Gentoo, het kost je een paar honderd MB en 3 nachtjes werk, maar dat is het waard!

Gentoo, because I'm worth

Na gister wat geprutst te hebben (en vooral veel gespiekt te hebben bij BaKMaN's dutchstream) is er een leuk scriptje geboren. Ik kan nu het nieuws van Tweakers.net bijhouden op mijn xbox :D. (Ik hoop niet dat ze met copyrightschending aankomen voor het gebruik van de layout...)
http://www.reflexlight.nl/xbox/tweakers/screenshot001.jpg
Het script is te vinden onder de volgende URL: http://www.reflexlight.nl...rs/tweakbox.v0.1.beta.zip
Ik moet er wel bijzeggen dat er nog wat schoonheidsfoutjes in zitten. Maar alle kritiek die leidt tot verbetering is welkom!

Gentoo, het kost je een paar honderd MB en 3 nachtjes werk, maar dat is het waard!

EWS99, ik heb hetzelfde probleem met die build van schweino (verder overigens als vanouds perfect _/-\o_ ) Ik heb ook al de shoutcast van 2 mei terug gezet maar dat helpt niet. Dus mensen als iemand de oplossing weet, graag!!

Ja Ja...

Probeer eens een "officiele" release van team XBMC. Ik heb daar werkelijk nog nooit 1 probleem mee gehad, ik zie en hoor altijd mensen met problemen en als je dan vraagt wat voor release ze draaien dan zijn het gecompilede versies van "EXPERT", "ekb" en hier vooral de "schweino" build. Niet om deze mensen af te doen, maar wat hebben deze custom builds meer of anders te bieden dan de "officiele" builds ?

Ja, ik ben pluizig en blauw!

quote:
EWS99 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:05:
Ik heb gister mijn oude en brakke xbmc versie bijgwerkt naar de huidige schweino build (25 mei). Nu werkt bijna alles zoals 't moet (vooral de scripts), op 1 ding na: Ik krijg geen geluid via Shoutcast. Ook Webradio werkt niet.
Omdat ik wel de complete lijst van shoutcast te zien krijg, en de streams in een playlist, na het selecteren van een radiostation denk ik niet dat 't een netwerkprobleem is. Zelfs dutchstream werkt perfect! (hulde aan BaKMaN)
Iemand een idee?

Hier nog iemand met precies hetzelfde probleem. Dezelfde Schweino-build, dezelfde problematiek. Raar!

Ik ben nummer drie op deze pagina die het 'probleem' heeft. Advies is welkom! Ik mis mijn webradio! :)

Probleem opgelost. In de changelog staat op 27 mei, bugfix voor shoutcast. Ik heb de build van vandaag gedownload en voila webradio is up and running.

Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: