Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel II

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 12 mei 2000

Nu ik de XBox als media center gebruik, vraag ik me af of het mogelijk is om je beeld van de xbox te "streamen" naar meerdere tv's. Ik heb namelijk op mijn bovenverdieping ook een tv staan en zou daarvan ook graag XBMC willen zien/horen.

Heeft er iemand hier ervaring mee?
Reparateur
Reg. datum: 28 september 2000

Ja hoor met een videorecorder of een RF modulator kun je het signaal 'op de kabel' zetten.

Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!

Reg. datum: 01 mei 2003

Voor de mensen die graag mooie iconen bij hun spelletjes willen hebben.

Op www.ademika.net kan je iconen downloaden van de meeste spellen, voor de spellen die er niet zijn is er een photoshop template waar je dan zelf een hoesje mee kunt maken.
De iconen zet je in de directory van het spel en noem je dan default.tbn. In xbmc zal dan het nieuwe icoon te zien zijn (net zoals in de startpost)

Reg. datum: 30 augustus 2004

hoe kan ik met een video recorder de signal op de kabel zeten dan
hoek ik niet steeds mn xbox heen en weer te verhuizen

Reg. datum: 24 april 2002

xbox RF (antenne) kabel regelen:
http://www.todojuegos.cl/Xbox/Accesorios/Detalles/fotos/RFU%20xbox.jpg
je hebt dan wel erg crappy beeldkwaliteit....

Betere oplossing (wel duurder ;) ) : 2e xbox kopen en netwerk tot in je slaapkamer doortrekken. Vervolgens alles streamen van je pc naar beide xboxen. Kan je ook nog gezellig system link spellen spelen tussen de 2 xboxen!

Schweino wijzigde dit bericht 10-01-2005 13:05 (43%)

Reg. datum: 30 augustus 2004

nog een vraagje xbmc is uit mn avalaunch menu verdwenen hoe krijg ik hem daar terug
welke regel moet ik in de ava xml plaatsen xbmc staat in mn e:\Apps dir

quote:
fattoe schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:20:
nog een vraagje xbmc is uit mn avalaunch menu verdwenen hoe krijg ik hem daar terug
welke regel moet ik in de ava xml plaatsen xbmc staat in mn e:\Apps dir
XBMC topic toch :X
offtopic:
Vind dit echt zo'n "los het maar voor mij op" vraag. 2 klikken op de website van avalaunch en het staat er extreem duidelijk beschreven. Zelfs zo duidelijk dat ik niet eens een link meer wil posten!
(had het 3 hoog achter gelegen, dan had ik er misschien nog over nagedacht)

*hint*: Page 6 :: 9 van 23

LinuX-TUX wijzigde dit bericht 10-01-2005 15:36 (5%)

500D Enthousiastelingen SIGN THE PETITION

quote:
Schweino schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:03:
xbox RF (antenne) kabel regelen:
[afbeelding]
je hebt dan wel erg crappy beeldkwaliteit....
Klein vraagje over dat ding, werkt dat met een switch, zoals dat ding dat vroger bij een megadrive zat, of mixt ie het er gewoon bij?

"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."

Volgens mij zijn ze tegenwoordig autoswitching

Reg. datum: 17 augustus 2002

Ik heb laatst ook mijn xbmc geupdate naar 1.1.0 final maar ik zie dat er al weer een 2005 versie te downloaden is. Ik vind de nieuwe apple trailer functie wel handig alleen werkt webradio niet meer. Het blijft gewoon bij script downloaden... en dan failed. Ik had ergens gelezen dat het aan deze versie ligt. Hopelijk is het opgelost met 2005 versie wat KML browse owned zwaar. Ik heb mijn video op 1080i staan en ben best tevreden over het resultaat. 8)

quote:
Schweino schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:44:
Volgens mij zijn ze tegenwoordig autoswitching
Hm, denk dat ik die dan toch maar aanschaf, ok, de kwaliteit zal wel niet top zijn (heb vroeger overigens prima gegamed over zo'n ding, dus zo kut kan het volgens mij niet zijn, maargoed, iedereen zeikt over het ding heen) maar anders zal het via m'n vcr naar m'n tv moeten, en das vast alleen maar slechter, bovendien is me tv niet veel meer dan een ich of 15/16, dusja, dat verschil ga ik toch niet zien :+

Arwen / Kayne

quote:
A.I. schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:53:
Ik heb laatst ook mijn xbmc geupdate naar 1.1.0 final maar ik zie dat er al weer een 2005 versie te downloaden is. Ik vind de nieuwe apple trailer functie wel handig alleen werkt webradio niet meer. Het blijft gewoon bij script downloaden... en dan failed. Ik had ergens gelezen dat het aan deze versie ligt. Hopelijk is het opgelost met 2005 versie wat KML browse owned zwaar. Ik heb mijn video op 1080i staan en ben best tevreden over het resultaat. 8)

Er komen dagelijks nieuwe builds uit. Er was idd een tijdje een probleem met KML, maar dat werkt met de nieuwere weer gewoon.

Hangt je xbox aan een beamer of zo? Of heb je een echte HDTV? :?

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Reg. datum: 12 mei 2000

Als ik zo'n RF kabel zou gaan gebruiken, kan ik dan ook nog Dolby gebruiken :?

quote:
Skillz schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:51:
Als ik zo'n RF kabel zou gaan gebruiken, kan ik dan ook nog Dolby gebruiken :?
Nope, tenzij je zelf een digitale output op je xbox bouwt, tutorials daarvoor staan op xbox-scene.

Right back @ ya
Reg. datum: 18 augustus 2000

IK vraag me af het volgende af:

Stel dat ik 1 XBox heb (softmodded) met XBMC erop, is het dan mogelijk om een 2e XBox door middel van bijvoorbeeld Ghost ook te modden (maar dan kant en klaar). Je zou hiervoor dus de HD's clonen. Iemand een idee?

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

quote:
jbr666 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:47:
IK vraag me af het volgende af:

Stel dat ik 1 XBox heb (softmodded) met XBMC erop, is het dan mogelijk om een 2e XBox door middel van bijvoorbeeld Ghost ook te modden (maar dan kant en klaar). Je zou hiervoor dus de HD's clonen. Iemand een idee?
offtopic:
Ja en nee. Het kan wel, maar het is meer moeite als gewoon een hotswap. Zo moet je toch eerst de code zien te verkrijgen van de ongemodde HD dmv hotswap. Als je er toch mee bezig bent, kan je beter gelijk de bestandjes overzetten ipv andere harde schijf erbij hotswappen/hangen en unlocken om vervolgens via linux bijvoorbeeld een "dd" commando te doen. Zo ben je ook niet al je savegames en alles kwijt van de originele schijf.

Beide schijven uit beide xboxen rukken, in een PC hangen een dan dd doen (of een ander soort van hardcopy tussen 2 devices) gaat gewoonweg niet, omdat je ze eerst moet unlocken. Van 1 kan je achterhalen hoe, van de ander nog niet, daarom wil je hem modden :p

Conclusie: waarom moeilijk doen als je de tools al hebt om het makkelijk op te lossen :Y) ?

Als er nog verder van dit soort vragen komen, wil ik iedereen toch even verwijzen naar de volgende artikelen, dit topic gaat immers over XBMC en niet de aanverwanten om XBMC te kunnen draaien:
  • UXE (wil je het nog simpeler, zoek naar UXE-complete)
Veel succes verder, en onthoud: ALLES is op eigen risico. Als je twijfelt of iets niet zeker weet of je snapt het niet ... doe dan geen stomme dingen en lees het 40 keer over, meld je daar aan, stel daar je vraag en wacht rustig af.

LinuX-TUX is NIET verantwoordelijk voor de eventuele schade die je zelf aanbrengt aan je eigen of iemand anders zijn Xbox. Eigen schult, dikke *&#@#

LinuX-TUX wijzigde dit bericht 13-01-2005 13:06 (5%)

Reg. datum: 19 februari 2001

quote:
Mantis schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 17:52:
[...]
Weet iemand hoe je kunt instellen dat als je op "My Music" klikt dat ie meteen naar de map bijvoorbeeld: F://Music gaat

In de xml file onder music de <default /> veranderen in <default>F:/Music</default> als ik me niet vergis
Nu wil ik dit ook, alleen hij moet direct door naar een map van mijn pc, hoe stel ik dit in wb ip adressen enzo in de xml file

Ik zeg niet dat ik het beter weet, ik denk gewoon anders.

quote:
robbertm schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:34:
[...]

Nu wil ik dit ook, alleen hij moet direct door naar een map van mijn pc, hoe stel ik dit in wb ip adressen enzo in de xml file
Als default instellen met smb heb ik nooit geprobeerd, maar je zou het even zelf kunnen testen.
XML:
1
<default>smb://ipvancompu/het/pad/naar/de/gewenste/map</default>

Zou het er zelf nooit op durven instellen, omdat ik niet weet wat er zou gebeuren als er geen netwerk is of als hij de ingestelde PC niet kan vinden. ( hangen of leeg scherm :? )

Je kan ook nog de naam van je PC gebruiken, mits je een goed werkende winsserver ingesteld hebt staan.

Als je een access denied bericht krijgt, moet je de regel vervangen met:

XML:
1
<default>smb://gebruiker:wachtwoord@ipvancompu/het/pad/naar/de/map</default>

Waarbij je de gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt van een bestaande user die toegang heeft tot de gesharede mappen. ( of die mappen zelf geshared heeft ;) )

En in extreme gevallen, dus als je een domain controller hebt, moet je het domain erbij zetten: smb://domein;gebruikersnaam:wachtwoord@ .... etc

Nou, na vanmiddag mijn modchip ontvangen te hebben ben ik vandaag om een xbox gegaan, heb hem gemod, en xbmc werkt :) Alles ging zonder probelemen, werkt allemaal fijn. Viel me volledig mee.
Alleen nu heb ik ook een afstandsbediening, maar nog geen baterijen, dus ik doe het nog met de controller. Hoe ga ik nu een Dir omhoog als ik naar bestanden browse? want ik moet de xbox resetten als ik dat wil, want het lukt me niet :?

'09 Street Triple
Reg. datum: 30 juli 2001

quote:
Maverick schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:49:
Nou, na vanmiddag mijn modchip ontvangen te hebben ben ik vandaag om een xbox gegaan, heb hem gemod, en xbmc werkt :) Alles ging zonder probelemen, werkt allemaal fijn. Viel me volledig mee.
Alleen nu heb ik ook een afstandsbediening, maar nog geen baterijen, dus ik doe het nog met de controller. Hoe ga ik nu een Dir omhoog als ik naar bestanden browse? want ik moet de xbox resetten als ik dat wil, want het lukt me niet :?
met de B knop ;)

XBL GamerTag: PhuSioN360

hm idd, ik krijg het nu wel voor elkaar, weet niet wat ik net fout deed dan :/

Die anyway...
Reg. datum: 06 augustus 2000

De "scripts" zijn gaaf! Een paar dagen geleden ontdekt. :)

online videostreams volgen via je XBOX...b.v. movietrailers / gamespot live etc.

Check het forum: http://www.xboxmediaplayer.de

(XBMC Forums » XBMC Forums » Python Scripts Support and Requests)
Arwen / Kayne

quote:
Maverick schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:49:

Zeker een 3rd-party AB, want bij mijn MS ab zaten gewoon batterijen bij.

Cheapo! :P

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

quote:
Fire69 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 08:39:
[...]

Zeker een 3rd-party AB, want bij mijn MS ab zaten gewoon batterijen bij.

Cheapo! :P
nope, de originele, staat gewoon ook op de verpakking, "sold seperatly"

Reg. datum: 02 augustus 1999

Wat ik jammer vind dat in de file manager van xbmc het selecteren van bestanden zo slecht gaat met de afstandsbediening. Met de controller kun je A of Y gebruiken om de individuele bestanden te selecteren dat ze geel worden en dan overploffen. Maar dat zal wel weer te programmeren zijn onder een van de 1~9 knoppen op de AB. Moet ik toch maar eens induiken :?

Spam wijzigde dit bericht 14-01-2005 12:16 (11%)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: