linksys wag54g verliest verbinding met internet

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 29.952 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141118

Update:
Het wegvallen van de connectie na een dag, of enkele dagen, zou nu definitief opgelost zijn met de nieuwste firmware, namelijk 1.00.12. Wel voor model ANNEX A (dus geen ISDN)
Velen hebben nog steeds de firmware 1.00.06, maar het is dus écht de moeite om naar 1.00.12 te gaan.
Wel weer een nieuw probleem: bij de meeste lukt dit niet in 1 keer, je moet eerst een upgrade doen van 1.00.06 naar 1.00.09 of 1.00.08 (even 'googlen'), en dan dus 1.00.12 via de site downloaden, en via je admin upgraden.
Een aanrader !
En dank vr de tips hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05 14:32
Puch-Maxi schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:38:
Als je een mapje omhoog gaat: ftp://ftp.biuro.fen.pl/sterowniki/Linksys/ vind je daar alle firmwares van linksys
Ideaal! Sommige ook nog met setup-wizard, kan niet beter.
Anoniem: 141118 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:42:
Update:
Het wegvallen van de connectie na een dag, of enkele dagen, zou nu definitief opgelost zijn met de nieuwste firmware, namelijk 1.00.12.
Via de linksys website kom ik uit op 1.01.15,
hoe kom je erbij dat 1.00.12 de nieuwste is ?
Verder gebruik ik 1.01.27Beta, zonder problemen,

en ik zie nu dat v1.02.00 ook uit is (sinds 8-6-2006): bron
en aan een paar pagina's terug is ook te zien dat ik die al geprobeerd heb,
waarschijnlijk crap, aangezien ik hem toen weer naar 1.01.27Beta heb geflashed..

Ik moet zeggen dat ik vrijwel geen problemen met de apparaat ondervind,
doch heb ik wel de WiFi kaart eruit gesloopt...

Link

[ Voor 137% gewijzigd door Kaspers op 02-01-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05 14:32
-delete-me

[ Voor 109% gewijzigd door Kaspers op 02-01-2007 15:48 . Reden: 2 posts samengevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 14:26
Ik kom er sinds kort geleden achter dat instellen op multimode mijn problemen verhelpt. 8)7
Hij stond eerst op G.dmt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:24
Ik heb twee weken 1.02.00 gedraaid, aantal nieuwe mogelijkheden in de webinterface.
Helaas was de stabiliteit juist achteruit gegaan, Azureus gaf veel disconnection errors, instabiel.
Gisteren helemaal ging internet meer, router veroorzaakte hoge piep (ook na uit/aan).
Uiteindelijk 1.01.27Beta er weer opgezet, piep was weg en alles weer stabiel.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 20:17
Ik heb mijn Linksys WAG54G al een een jaar of 2.. maar sinds afgelopen maand begint hij een beetje kuren te tonen. Als ik aan het internetten ben dan heb ik soms geen verbinding meer met mn internet browser. FTP'en en MSN'en luk dan nog wel.

Wanneer ik inlog op mn router en click op een aantal pagina's (maakt niet uit welke) kan ik ineens weer -wel- internetten. Vrij irritant want om het uur lag mn internet er dus "half" uit.

Erger werd het vandaag toen ik wat bestanden van mn PC over wilde zetten naar mijn andere PC. De overdrachtsnelheid was 0,5Mbit en surfen werkte ook niet echt soepel meer. Ik besloot mn router opnieuw op te starten maar vanaf dat moment werkte niets meer. Ik krijg de hele tijd de meldingen "Network cable is disconnected" en gelijk erna probeert hij weer een adress te krijgen. Ik heb een harde reset geprobeert (reset knop) maar hij blijft maar "switchen" naar aan/uit.

Ik heb nu mijn Speedtouch USB modem aangesloten, maar is er een manier om dit op te lossen? Zoals aan dit topic te zien is, was deze router niet de meest ideale om te nemen. De firmware die erop staat is de standaard versie. Zelfs al zou ik up willen graden lukt dat niet omdat ik geen enkele verbinding meer met de router kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141257

ik heb sinds september een linksys wag54g nu vanochtend kon ik geen connectie meer maken wireless met dat apparaat. Wel kan ik er gewoon op komen via 192.168.1.245 maar wireless ho maar. Denk toch dat hij het dan begeven heeft helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:47
killingdjef schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:56:
Ik heb mijn Linksys WAG54G al een een jaar of 2.. maar sinds afgelopen maand begint hij een beetje kuren te tonen. Als ik aan het internetten ben dan heb ik soms geen verbinding meer met mn internet browser. FTP'en en MSN'en luk dan nog wel.

Wanneer ik inlog op mn router en click op een aantal pagina's (maakt niet uit welke) kan ik ineens weer -wel- internetten. Vrij irritant want om het uur lag mn internet er dus "half" uit.

Erger werd het vandaag toen ik wat bestanden van mn PC over wilde zetten naar mijn andere PC. De overdrachtsnelheid was 0,5Mbit en surfen werkte ook niet echt soepel meer. Ik besloot mn router opnieuw op te starten maar vanaf dat moment werkte niets meer. Ik krijg de hele tijd de meldingen "Network cable is disconnected" en gelijk erna probeert hij weer een adress te krijgen. Ik heb een harde reset geprobeert (reset knop) maar hij blijft maar "switchen" naar aan/uit.

Ik heb nu mijn Speedtouch USB modem aangesloten, maar is er een manier om dit op te lossen? Zoals aan dit topic te zien is, was deze router niet de meest ideale om te nemen. De firmware die erop staat is de standaard versie. Zelfs al zou ik up willen graden lukt dat niet omdat ik geen enkele verbinding meer met de router kan maken.
Er zit 3 jaar garantie op, dus ik zou ff linksys bellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perjan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-04 19:57
Ik wordt zo geschift van dit pokkeding (wag54gv2 1.02.00 firmware). Heb hem nu twee jaar iedere week meerdere keren de verbinding kwijt, resetten enzovoorts en nu sinds 3 weken nog maar maximaal 3 megabit verbinding waar ik met de livebox gewoon 16 megabit haal. Ik ben hem helemaal zat, ga morgen ook een rma regelen. Dit is echt niet meer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236569

Ik heb het probleem dat de router wel verbindt met Internet (kan ik nazien in Status), maar dat de aangesloten PC's (zowel via wireless als kabel) niet meer op het net geraken.

Ik kan dit alleen maar herstellen door terug te keren naar de fabrieksinstellingen, en dan manueel terug al mijn instellingen (SSID, paswoorden etc) instel.
Zelfs het restoren van een backup van deze gegevens wil niet werken.

Kent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:24
Eigenlijk niet eens relevant meer, maar mijn WAG54Gv2 is vorige maand overleden, alle LAN poorten waren dood :(

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149075

vriesdude schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:20:
Eigenlijk niet eens relevant meer, maar mijn WAG54Gv2 is vorige maand overleden, alle LAN poorten waren dood :(
Ik heb er hier ook nog een paar welke zo nu en dan beginnen te overlijden. Ik gebruik ze als switch + AP en merk soms zelfs dat het bereik weg valt als iemand gaat zitten internetten met een PC die aan een WAG hangt...

stomme dingen :9
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste