Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP]-XIXIV-[x4] [Project Finished!]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Oh wat zonde van dat front paneel, maar wees niet getreurd je bent niet de enige die dat is over komen. Ik ga van de week voor de 3de keer de achterplaat van de lian li maken waar de psu’s aan vast zitten.

Gewoon doorgaan op hetzelfde niveau en als het even tegen zit lekker wat anders gaan doen. Succes verder met deze klasse mod.

De een is een schroefje kwijt de ander een spanbekje van de proxxon.

Kijk uit na het multi media event 2009!

Wie ik? Echt niet!
Reg. datum: 22 januari 2002

quote:
Ediejo schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:03:
Oh wat zonde van dat front paneel, maar wees niet getreurd je bent niet de enige die dat is over komen. Ik ga van de week voor de 3de keer de achterplaat van de lian li maken waar de psu’s aan vast zitten.

Gewoon doorgaan op hetzelfde niveau en als het even tegen zit lekker wat anders gaan doen. Succes verder met deze klasse mod.

De een is een schroefje kwijt de ander een spanbekje van de proxxon.

een schrale troost, maar alle beetjes helpen ;)

Tuurlijk ga ik er niet minder enthousiast van aan mijn project werken, gewoon een nieuw plaatje regelen en 1 front opnieuw maken, heb het origineel nog als "mal" dus het is in ieder geval minder werk dan de eerste :*)

thx voor de complimenten, geven toch net dat kleine beetje extra enthousiasme, maar daar weet jij volgens mij alles van ;)

[CIP] Core4 sponsored by AC-Ryan
Floriske op DeviantArt

Wie ik? Echt niet!

update in de openingspost 2e post op de 1e pagina ;) 17-5-2005 :*)

en wéér 1 :*) na de klap van gisteren gedeeltelijk te boven gekomen te zijn ben ik vandaag weer wat aan het knutselen geweest :D

floriske.nl wijzigde dit bericht 01-08-2005 18:25 (10%)

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 21 januari 2003

Lage replycount, voor een toch zeker goede CiP. Ziet er echt strak uit :).

paiq.nl - is geen gebruikelijke datingsite

Reg. datum: 20 januari 2005

aahh kut voor je van dat plexi, maar hulde dat je er gewoon nieuw voor besteld _/-\o_ Verder kan ik er nx anders van zeggen dan dat het een enorm strakke mod is, kan niet wachten (jij waarschijnlijk ook niet) tot ie af is ;)

P4 2,6 @ 3,1 Ghz 1024MB RAM, 80GB Maxtor IDE, 120GB Maxtor IDE, XFX 6600GT

Zie Signature
Reg. datum: 22 maart 2004

ziet er lekker uit...

maar als ik het goed lees, ging je op je plexi frontje staan ? :X

Zie Ondertitel

Wie ik? Echt niet!

quote:
Emiel schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:20:
Lage replycount, voor een toch zeker goede CiP. Ziet er echt strak uit :).

Dat heb ik ook al eens gedacht, maar mijn verhaal zal wel helemaal duidelijk zijn ;)

Bovendien is plaatjes kijken toch ook veel leuker ;)
quote:
Lone_Falcon schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:57:
aahh kut voor je van dat plexi, maar hulde dat je er gewoon nieuw voor besteld _/-\o_ Verder kan ik er nx anders van zeggen dan dat het een enorm strakke mod is, kan niet wachten (jij waarschijnlijk ook niet) tot ie af is ;)
tjah, opgeven is ook zo zonde he ;) we gaan gewoon vrolijk door, en inderdaad, ook al ben ik al een aardige tijd bezig, toch sta ik ook wel een beetje te trappelen om het eindresultaat te zien :D
quote:
noksiejus schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:51:
ziet er lekker uit...

maar als ik het goed lees, ging je op je plexi frontje staan ? :X
Jep, met mijn lompe maat 46 er bovenop, had het even aan de kant gelegd om iets te pakken :X

Floriske op DeviantArt

vraagje? waar heb je die inbus boutjes vandaan? is er een shop waar je ze online kunt bestellen?

verder echt super mod! vooral het transperante matte plexi ervoor is er nice:)

Asus A8N SLI Deluxe || 64 Bit 3500+ Winchester || 1024 mb Corsair TwinX 2-2-2-5 || Asus Sli 6600 GT || Watercooled ||

zie 23648

inbus boutjes -> lokale doe het zelf zaak? buiten is niet eng :D

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

mja probleem hier in Hilversum. Ben nog geen 1 zaak tegen gekomen die ze heeft :S

Asus A8N SLI Deluxe || 64 Bit 3500+ Winchester || 1024 mb Corsair TwinX 2-2-2-5 || Asus Sli 6600 GT || Watercooled ||

zie 23648

gamma heeft ze hier, praxis ook.

var _ = {_: 'unreadable code detected!'};
alert(_._);

lekker kleurrijk he?
Reg. datum: 27 juni 2003

Wouw... :D Ziet er goed uit :)

I love computers and i wanna make it my job

Wie ik? Echt niet!

quote:
Mr_Thompson schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:39:
vraagje? waar heb je die inbus boutjes vandaan? is er een shop waar je ze online kunt bestellen?

verder echt super mod! vooral het transperante matte plexi ervoor is er nice:)
die komen van de lokale ijzerwarenhandel, geen idee of je ze ergens online kan halen.

Ik hoop dat je het iets anders omschreven hebt dan je bedoelde ;) anders moet ik mijn fotografiekunsten eens uit gaan breiden :D

Het transparante plexi is namelijk glashelder en het groene gematteerd, maar daar zie je uiteindelijk niet alles van, alleen de rand bij de fan, knoppen en 5,25" bays en waarschijnlijk een logo dat ik uit de folie die er tussen komt laat snijden.

floriske.nl wijzigde dit bericht 19-05-2005 18:07 (34%)

Floriske op DeviantArt

Reg. datum: 09 oktober 2002

wanneer mogen we van jouw mod nog is een updateje verwachten
ben benieuwd wat de volgende stap is :)
Wie ik? Echt niet!

quote:
shello schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:11:
wanneer mogen we van jouw mod nog is een updateje verwachten
ben benieuwd wat de volgende stap is :)

ik zit momenteel te druk om echt concrete zaken te doen aan mijn mod i.v.m. het feit dat ik over 3 weken af moet studeren voor mijn opleiding grafisch vormgever en we het nogal druk hebben om alles op tijd klaar te krijgen :|

wel heb ik inmiddels het tweede front zover klaar gemaakt dat alle onderdelen er in zitten en is mijn bigwater setje voor mijn uiteindelijke mediacenter pc binnen gekomen.

Nieuwe plexiplaat en 4 CCFL setjes zullen ook op korte termijn binnenkomen.

Ik zit dus niet helemaal stil, maar flinke updates zitten er momenteel helaas niet in.

Over 3 weken is alle ellende voor school afgelopen en wil ik weer flink aan de slag!!

floriske.nl wijzigde dit bericht 04-06-2005 15:13 (11%)

Floriske op DeviantArt

good luck op school dan zou ik zegge :)
Wie ik? Echt niet!

ok, voor de nieuwsgierigen onder ons ;)

Komend weekend ga ik dan eindelijk afstuderen :D afgelopen zaterdag tussenbeoordeling gehad met daarbij de melding dat alles wel goed zit, dus herkansen maak ik me niet zo druk om.

Wat houd dit in voor mijn project?

2 juli mag ik mijn welverlangde papiertje op gaan halen en daarna ben ik voor het eerst in drie jaar tijd weer elke zaterdag vrij en zit ik doordeweeks 's avonds niet meer met huiswerk te koekeloeren >:) ofwel, tijd zat voor mijn project weer.

Wel moet ik er even bij vermelden dat er inmiddels een zekere persoon bijgekomen is in mijn leventje die graag ook wat van mijn aandacht zou willen, maar gemiddeld gezien houdt ik nu een hele zaterdag en zo'n 10 tot 15 avonduren over ten opzichte van voorgaande jaren (met namen het afgelopen half jaar was erg hectisch.

Persoonlijk hoop ik rond- of in de bouwvakvakantie klaar te zijn met de kasten, dan het meubel nog en wat poedercoatwerk waarvoor de kasten weer gedeeltelijk gedemonteerd zullen moeten worden.

I'll keep you posted :9

Floriske op DeviantArt

Dart Master

Gefeliciteerd en ik wacht met smart op een update
Reg. datum: 21 december 2004

Gefeliciteerd :) en succes met verder modden.
Good news everyone

quote:
floriske.nl schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 22:13:
ok, voor de nieuwsgierigen onder ons ;)
Wel moet ik er even bij vermelden dat er inmiddels een zekere persoon bijgekomen is in mijn leventje die graag ook wat van mijn aandacht zou willen.

:w ik ben nieuwsgierig!! pics specs!! :P
no just kidding

maar ik ook kijk uit naar een vernieuwing in dit topic :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
dank aan Just_I voor me kersticoon

if(!broke) mod();

Zie dit niet als een topic-bump, maar zijn er nog vorderingen in deze CiP? of komt het door de zekere persoon ;) dat er nu geen updates meer komen? best jammer, want het is wel vet 4x dezelfde mod!
Ik kan er ook best inkomen dat er nu geen tijd meer is dan :)

Liquid-Man wijzigde dit bericht 30-07-2005 14:11 (19%)

// Intel C2D E8500 @ 3,8 GHz // Asus P5Q-Pro // 4GB DDR2-8500 Dominator // Asus ENGTX295 //

Wie ik? Echt niet!

quote:
Liquid-Man schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 14:10:
Zie dit niet als een topic-bump, maar zijn er nog vorderingen in deze CiP? of komt het door de zekere persoon ;) dat er nu geen updates meer komen? best jammer, want het is wel vet 4x dezelfde mod!
Ik kan er ook best inkomen dat er nu geen tijd meer is dan :)

die zekere persoon speelt inderdaad ook een rol, maar ook mijn afstudeerperiode en de eerste week genieten van mijn vakantie spelen een rol, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............drumrollllllllllll

update in de openingspost 2e post op de 1e pagina ;) 01-08-2005 :*)

Zow, voor het eerst in lange tijd de draad van mijn project weer serieus opgepikt, wordt langzaamaan tijd voor een eindresultaat ;)

floriske.nl wijzigde dit bericht 02-08-2005 17:36 (53%)

Floriske op DeviantArt

ben nog steeds benieuwd naar de volgende updates
Wie ik? Echt niet!

quote:
shello schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 19:19:
ben nog steeds benieuwd naar de volgende updates
* floriske.nl kan niet heksen he ;)

maar ben maar niet bang, komt heus wel af :D vandaag dus weer wat gedaan, morgen weer, donderdag en dan de week er na ook nog een aantal dagen waarschijnlijk.

Floriske op DeviantArt

Wie ik? Echt niet!

Heb nog even een tip voor alle collega modders op de vroege ochtend:

Als je gaat dremelen doe dan alsjeblieft een veiligheidsbril op.

Deze jongen is gisteren aan het dremelen gegaan met zijn gewone bril op en heeft daarbij toch 2 staalsplintertjes in zijn oog gekregen.
Resultaat: Amper geslapen van de irritatie en vanmorgen naar de huisarts geweest om ze er uit te laten halen :'(

Maar volgens de huisarts kan ik er vandaag nog eventjes last van hebben en is morgen alles weer als vanouds :D

En nu ga ik weer naar mijn werk scheuren om verder te knutselen :D

floriske.nl wijzigde dit bericht 02-08-2005 18:18 (42%)

Floriske op DeviantArt

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: