Is dit een foutje van far cry of van mij kaart.
Ik heb nu zelfs alle geopende pipelines en shaders weer gesloten, ook de core en memspeed weer naar het oude teruggebracht.
In 3dmark 2k1, 2k3 en 2k5 heb ik nergens last van. Ook in BF Vietnam kan ik knallen tot ik er bij neer val.
Soms zie ik het nog wel erger, maar daar heb ik ATM nog geen screenshot van.
quote:willy83 schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:02:
Alles ging lekker, maar nu heb ik iets geks ondekt en dat is alleen in Far Cry namelijk DIT.
Is dit een foutje van far cry of van mij kaart.
Ik heb nu zelfs alle geopende pipelines en shaders weer gesloten, ook de core en memspeed weer naar het oude teruggebracht.
In 3dmark 2k1, 2k3 en 2k5 heb ik nergens last van. Ook in BF Vietnam kan ik knallen tot ik er bij neer val.
Soms zie ik het nog wel erger, maar daar heb ik ATM nog geen screenshot van.
hmm, dat is mssn een rendering foutje, wat je als arti kan zien, maar als het niet erger word als dit zou ik me er nix van aantrekken. anders kan je altijd nog een paar mhz terug.
even nog over mijn vraag:
is het verstandig om verder te gaan als dat rivatuner als 'veilig geeft', en KLOPT het dat die test van rivatuner in 1 seconde klaar is?
quote:Silentuz schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:05:
[...]
hmm, dat is mssn een rendering foutje, wat je als arti kan zien, maar als het niet erger word als dit zou ik me er nix van aantrekken. anders kan je altijd nog een paar mhz terug.
even nog over mijn vraag:
is het verstandig om verder te gaan als dat rivatuner als 'veilig geeft', en KLOPT het dat die test van rivatuner in 1 seconde klaar is?
Ik heb hem namelijk teruggeklokt naar orginele speeds.
en op jouw vraag is denk het het antwoord 2x ja
Dit zag ik net
Donker
licht
2x het zelfde gebouw alleen op een andere afstand.
Bij bfV en bij Far Cry zie ik soms het mannetje wel en soms verdwijnt het zelfde mannetje als sneeuw voor de zon wanneer ik 1 stap naar achter doe. Dit is alleen wanneer een mannetje ver weg is.
Kan dit een driverprobleem zijn of is dit een probleem met de kaart?
Nu alcoholvrij!
Reg. datum: 19 juni 2004
Niet waar. Daar heeft nVidia al sinds jaar en dag profiles voor die je kan kiezen per spel. De pre 5x.xx hadden dit nog nietquote:n00bs schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:01:
AA staat juist nu al op auto
Omdat NFS Underground geen AA aan kan zetten op je videokaart is het dus nog kartelig. Dus de enige remedie is dat je AA op handmatig AAN zet, dat betekent wel dat AA altijd bij elk spel aanstaat...

Er zit hynix f-22 geheugen op en een stickertje waarop staat "rev 1.01"
Ik hem hem met rivatuner op 12x1, 6VP kunnen krijgen en hij draait nu op 395/845 op default voltage.
Is deze nou slechter dan die Aopen en XFX ofzo? aangezien er niet echt over wordt gesproken in dit topic.
Nobby wijzigde dit bericht 14-11-2004 21:55 (15%)
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Daar heb ik de mijne ook weg, maar die wil dus nietquote:Movinghead schreef op zondag 14 november 2004 @ 17:00:
de retail versie van paradigit is die ook 199?
Ik denk dat ik die dan ga bestellen, krijg ik dan revisie 2?
quote:SandeR schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:55:
[...]
Daar heb ik de mijne ook weg, maar die wil dus niet![]()
same here
maar ik vind het al lang best.. hij doet het VEEL beter als mijn ti4200 hiervoor, en met een klein beetje oc-en haal ik nu 6973 3dmark03 punten
Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
quote:DAlchemist schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:53:
Ik heb ook een 6800LE gekocht (van asus), alleen ziet hij er heel anders uit dan in de kaarten in de TS:
[afbeelding]
Ik hem hem met rivatuner op 12x1, 6VP kunnen krijgen en hij draait nu op 395/845 op default voltage.
Is deze nou slechter dan die Aopen en XFX ofzo? aangezien er niet echt over wordt gesproken in dit topic.
Ik doenk dat het koelertje maybe iets beter is.. maar verder is die kaart zoals ik zie volgens mij gewoon ref design..... = gelijk aan de rest.... maar een ander kleurtje....
Edit:
Zie toch dat het iets anders is.... i.p.v SMD condensators gebruikt Asus normale condensators... zou dit plankje wel een naast de ASUS 6800nu wiullen zien liggen..
me gaat zoeken naar pics... schijnt er dus niet te zijn.... weet niet of die layout beter is... anders is hij wel....
Henning wijzigde dit bericht 14-11-2004 22:21 (19%)
Sony A200 || Sony VG-B30AM grip || Tamron 17-50 F2.8 || Minolta 75-300 F3.5-5.6 || Minolta 3600HS(D) || 4 Minolta 4000AF for strobist ...fitted in a Dakine Mission and posted on Flickr
Dank je! Het is nu gelukt en hij draait veilig vrolijk op 350/800...quote:-Sir_Killalot- schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:52:
Bij de driver Customize doen, niet bij hardware...werkt niet.
Nu alcoholvrij!
Reg. datum: 20 april 2003
Ik had het geluid nooit eerder gehoord van mijn mobo, en het kwam ook niet uit de PC speaker...
Reg. datum: 19 juni 2004
quote:K schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:27:
Even een vraagje tussendoor. Bij welk merk heb je het meeste kans dat je die extra dingen aan kan zetten en hoog kan overklokken?
Ja ASUS heeft een megadeal gesloten en krijgt alleen maar 16x1/6 chippies...
Geen idee offie beter/slechter is. Zo te zien aan je OC etc niet. Hijs gewoon nieuw. Maarre...hoewel die ASUS koeler een stuk beter is dan dat XFX dingetje bv vond ik um nogal lawaaiierig (kheb de ASUS NU versie, V9999TD es gezien). Tis dan wel net als de GT/Ultra enzo een nieuw fan design dat het redelijk schijnt te doen en stiller moest zijn, maar daar ben ik het geheeel niet mee eens. Enne...check je kaart. ASUS zet om een of andere reden de molex rechtopquote:DAlchemist schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:53:
Ik heb ook een 6800LE gekocht (van asus), alleen ziet hij er heel anders uit dan in de kaarten in de TS:
-plaatje-
-Sir_Killalot- wijzigde dit bericht 14-11-2004 22:33 (19%)
quote:-Sir_Killalot- schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:30:
[...]
Geen idee offie beter/slechter is. Zo te zien aan je OC etc niet. Hijs gewoon nieuw. Maarre...hoewel die ASUS koeler een stuk beter is dan dat XFX dingetje bv vond ik um nogal lawaaiierig (kheb de ASUS NU versie, V9999TD es gezien). Tis dan wel net als de GT/Ultra enzo een nieuw fan design dat het redelijk schijnt te doen en stiller moest zijn, maar daar ben ik het geheeel niet mee eens. Enne...check je kaart. ASUS zet om een of andere reden de molex rechtop, zie daar maar es een NV5 op te krijgen...
Ik heb net de software van asus erop gezet. Blijkt er een temp sensor in te zitten en kun je in dat programma instellen of je de fan temp, gecontrolleerd wilt laten koelen, of je hem instelt dat hij op een bepaalde snelheid koelt. Ik vind hem niet echt lawaaierig moet ik zeggen.
En dat de molex rechtop staat boeit me niet zoveel, ik ga er toch geen NV5 opzetten, en anders monteer ik er zelf wel een hoekige molex op
Nobby wijzigde dit bericht 14-11-2004 22:58 (11%)
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
viel me ook op ja, en de koeler is zo geplaatst dat ie al zn lucht naar achter verplaatst, over/langs de condensatoren die daar zitten.. das wel wat anders dan de XFX en de AOpen meen ik, waar de lucht ook naar de zijkanten wordt verspreid.quote:-Sir_Killalot- schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:30:
Enne...check je kaart. ASUS zet om een of andere reden de molex rechtop, zie daar maar es een NV5 op te krijgen...
edit: een soort omgekeerde NV5
ennieweez, ik heb de laatste tijd nogal last van RivaTuner die de ingestelde (core)clocksnelheden gewoon NIET toepast
jeroen__online wijzigde dit bericht 14-11-2004 22:58 (3%)
| Systeem specs | Acer Aspire 5024WLMi | Canon EOS 1000D | RadioGuide.fm! | OpenMoko Freerunner! |
Apple MacBook Pro 2,4Ghz, 2008 , iPhone 3G 8GB Limited Edition, Apple iMAC 24" 3.06GHz, 4GB, LG Full HD 42" LF65,
Sorry dat ik mezelf nu ff een kickje geef, is eigenlijk te snel, maar is dit een kwestie van omruilen van de kaart in de winkel? ik heb hem sinds vrijdag namelijk en anders ga ik maandag langs namelijk.quote:willy83 schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:39:
[...]
Ik heb hem namelijk teruggeklokt naar orginele speeds.
en op jouw vraag is denk het het antwoord 2x ja
Dit zag ik net
Donker
licht
2x het zelfde gebouw alleen op een andere afstand.
Bij bfV en bij Far Cry zie ik soms het mannetje wel en soms verdwijnt het zelfde mannetje als sneeuw voor de zon wanneer ik 1 stap naar achter doe. Dit is alleen wanneer een mannetje ver weg is.
Kan dit een driverprobleem zijn of is dit een probleem met de kaart?
Dat programma heet dus SmartDoctor:quote:DAlchemist schreef op zondag 14 november 2004 @ 22:56:
[...]
Ik heb net de software van asus erop gezet. Blijkt er een temp sensor in te zitten en kun je in dat programma instellen of je de fan temp, gecontrolleerd wilt laten koelen, of je hem instelt dat hij op een bepaalde snelheid koelt.
http://www.asus.com/products/vga/smartdoctor.htm

*Alle 3 Clickable
Heeft Aopen/XFX ook zoiets?
Aopen heeft geen enkele vorm van temp monitoring/fan adjustment meen ik, de XFX heeft wel een tempsensor en een soort dynamic fan control, maar daar komt geen software bij kijken helaas... deze sh*t van asus ziet er wel leuk uitquote:DAlchemist schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:20:
[...]
Dat programma heet dus SmartDoctor:
http://www.asus.com/products/vga/smartdoctor.htm
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft Aopen/XFX ook zoiets?
| Systeem specs | Acer Aspire 5024WLMi | Canon EOS 1000D | RadioGuide.fm! | OpenMoko Freerunner! |
Met 61.77 drivers btw, die stonden er nog op van m'n Ti4200. Met nieuwere drivers zal het allicht nog hoger worden.
Systeem met SSD | Acer 3810T/SU9400/SSD | HTC HD2 | SLK 230 Kompressor
Canon 40D | Canon 17-40 F/4.0L | Sigma 30 F/1.4 | Canon 70-200 F/4.0L | Metz 44AF-4C | Canon Ixus 100 IS
Reg. datum: 20 april 2003
nope. De 66-serie is funest voor de 3dmark03. De 3Dmark05 benchmark gaat wel sterk omhoog!quote:Sick Nick schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:29:
Met 61.77 drivers btw, die stonden er nog op van m'n Ti4200. Met nieuwere drivers zal het allicht nog hoger worden.
Systeem met SSD | Acer 3810T/SU9400/SSD | HTC HD2 | SLK 230 Kompressor
Canon 40D | Canon 17-40 F/4.0L | Sigma 30 F/1.4 | Canon 70-200 F/4.0L | Metz 44AF-4C | Canon Ixus 100 IS
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 19 20 21 last
Dit topic is gesloten.