quote:
Sgt. Killer schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 20:39:
Er zijn er heel veel die minimaal 12 open krijgen, ''maar'' 8 is zeltzaam, en de vertexen gaan bijna altijd alle 6 open. En ook aardig wat zijn er die er 16 open krijgen.
Iemand al de demo van MOH:PA gedwnload?? Ik wel maar het aantal fps is echt om te janken

tussen de 20 - 38, terwijl ik 12 pipes en 6 vertex en 400/800 heb staan. Hoop dat er nog een goede driver voor uitkomt
SP of MP demo? Ik neem aan SP... willut dan ook wel eens proberen. Ik kan ook 12x1/6 @ 400/800 nl. Heb je vergelijking met 'exact' dezelfde kaart.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat je net als met 3DMark wel ens krijg bij te ver OCen, dattie juist trager wordt. Zelf heb ik zoiet nog nooit meegemaakt. Maarja ik ben dan ook nog redelijke graka OC newbie (GF4 Ti4200 die ik hiervoor had wel van 250/444 naar 250/500 gezet en later nog ff naar Ti4400 @ 275/550, maar meer niet, vond de winst maar marginaal en het niet waard. Das met deze LE wel beetje anders

)
quote:
Yup, ook al 10x besproken... Maar als dit op default al zo is...heb je gewoon bar slechte overclocker...helaas pindakaas. Die test is er niet voor niets.
quote:
mr_a schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:12:
Vraagje: kunnen jullie ook door de theepot in RTHDRIBL kijken? Ik kan dat in alle omgevingen, ook als ik mijn gratis extra pipelines uitzet.
Dat doorheenkijken lijkt me niet de bedoeling, maar het kan natuurlijk een 'feature' zijn van de demo.
Ja, ik ziet het hier ook. Foutje van het proggie (wat verder echt perfect is, ziet er machtig uit)
-Sir_Killalot- wijzigde dit bericht 14-11-2004 00:56 (32%)