Een lege verzameling is deelverzameling van elke verzameling
De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 04 januari 2001
- is bekend of er voor deze phone/pda een fatsoenlijke carkit te krijgen is, dus met automute voor de radio en een oplaadmogelijkheid niet via de sigaretten aansteker.
- is het mogelijk met meerdere bluetooth apparaten tegelijk te werken /pairen? bv een bluetooth muis en carkit/oortje ???
- wordt hij opgeladen als je hem aan de usb kabel hangt ?
No_mercy_on_u2 wijzigde dit bericht 13-11-2004 12:50 (13%)
is ie btw ook al direct leverbaar?
www.triplepro.nl Het Promotiebedrijf van Nederland
Het enige wat ik echt een gemis vind, en waarom ik op de 9090 wilde wachten i.t.t. de 2020 is missende WiFi... echt een must wat mij beteft, met een wireless netwerk thuis o.a. en op werk. Ik las echter dat dit ook te realiseren is met een SD card o.i.d. Kan iemand me daar wat meer over vertellen? Ik zie op nieuwmobiel (http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=f9586e) dat 'ie een MMC én een SD slot heeft. Kan ik dan het SD slot voor een WiFi card gebruiken en extra geheugen in de vorm van een MMC card toevoegen zodat ik nog wel extra geheugen toe kan voegen?
Als iemand wat meer info heeft zou je me enorm helpen... ik zit met m'n hand op de bestel button.... afhankelijk van de antwoorden hierop...
Tenminste, ik ben nog op zoek naar de goedkoopste dealer die 'm los zonder abbo verkoopt (zit nog 1,5jr aan m'n huidige sim only abbo vast)
The Fittest wijzigde dit bericht 13-11-2004 12:59 (18%)
Reg. datum: 04 januari 2001
quote:The Fittest schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:40:
.....Ik zie op nieuwmobiel (http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=f9586e) dat 'ie een MMC én een SD slot heeft. Kan ik dan het SD slot voor een WiFi card gebruiken en extra geheugen in de vorm van een MMC card toevoegen zodat ik nog wel extra geheugen toe kan voegen?
....
Volgens mij gebruikt hij voor beide soorten kaarten hetzelfde slot. Ik dacht dat een mmc kaart een voorganger is van de sd kaart. SD kan ook met encryptie (S van secure)werken. Sd en MMC zijn min of meer compatible. Wat je denk ik nodig hebt is een zgn. SDIO slot. Volgens mij heeft dit toestel zo'n slot. Misschien is dit wel een beetje wat je wilt: wifi en extra geheugen: http://www.sandisk.com/retail/256mb-wifi-sd.asp
Nadeel is volgens mij dat het wifi gedeelte buiten het slot valt.Misschien zijn er ook met meer geheugen capaciteit te verkrijgen .
Ik weet dit echter niet geheel zeker, misschien kan iemand anders dit verifieren. BTW www.expansys.nl verkoopt ze zonder simlock abonnement (echter niet echt goedkoop).
Ik hoop trouwens dat de infrarood sterk is; dan kan je hem naast mp3-speler, pda,routeplanner, game machine ook als universele afstandbediening gebruiken (met de juiste software dan http://www.remotecentral.com/nevo/index.html)
No_mercy_on_u2 wijzigde dit bericht 13-11-2004 14:30 (49%)
Thx, dat lijkt inderdaad interesant. Kijken of er ook een alternatief voor Sandisk is, die heeft niet echt een goeie naam.quote:No_mercy_on_u2 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:03:
[...]Volgens mij gebruikt hij voor beide soorten kaarten hetzelfde slot. Ik dacht dat een mmc kaart een voorganger is van de sd kaart. SD kan ook met encryptie (S van secure)werken. Sd en MMC zijn min of meer compatible. Wat je denk ik nodig hebt is een zgn. SDIO slot. Volgens mij heeft dit toestel zo'n slot. Misschien is dit wel een beetje wat je wilt: wifi en extra geheugen: http://www.sandisk.com/retail/256mb-wifi-sd.asp
Nadeel is volgens mij dat het wifi gedeelte buiten het slot valt.Misschien zijn er ook met meer geheugen capaciteit te verkrijgen.
Expansys had ik inderdaad ook al gezien, maar wel te duur. Dat moet beter kunnen!quote:No_mercy_on_u2 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:03:
[...]Ik weet dit echter niet geheel zeker, misschien kan iemand anders dit verifieren. BTW www.expansys.nl verkoopt ze zonder simlock abonnement (echter niet echt goedkoop).
Kijk, dat zijn mooie dingen! Damn... de functies lijken wel oneindig.... OK, nou dus alleen nog een goeie dealer vinden. GMSstunts.nl verkoopt alleen met abbo...?quote:No_mercy_on_u2 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:03:
[...]Ik hoop trouwens dat de infrarood sterk is; dan kan je hem naast mp3-speler, pda,routeplanner, game machine ook als universele afstandbediening gebruiken (met de juiste software dan http://www.remotecentral.com/nevo/index.html). Dat zou me echt kewl lijken.....
Is er net zoveel voor te krijgen als voor bijvoorbeeld Symbian?
Edit-> Ik heb even gezocht een zie bij vrij veel apps een Arm / XScale processor bij de requirements staan. Gaat dit dan nog werken op de i-mate aangezien deze een Intel Bulverde processor heeft...
Edit #2-> Of is dit het zelfde? Ik zie namelijk op meerdere websites het volgende staan: Intel Bulverde XScale PXA270 416 Mhz
Edit #3
Animal_X wijzigde dit bericht 13-11-2004 18:29 (51%)
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
Reg. datum: 13 november 2004
Ik kreeg vandaag mijn verleng aanbieding binnen en ja hoor!! de MDA Compact staat erbij!
Ik hoop dattie op voorraad is en dat ik niet weken hoef te wachten. De brief is in ieder geval op de post.
Als ik hem binnen heb zal ik foto's plaatsen.
Wat is een goede site voor Windows 2003 Mobile software?
Groeten,
Fred
Ik kwam na wat zoekwerk op deze site terecht. Vrij groot aanbod moet ik zeggen!quote:neubauerf schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:00:
Hallo allemaal,
Ik kreeg vandaag mijn verleng aanbieding binnen en ja hoor!! de MDA Compact staat erbij!![]()
![]()
Ik hoop dattie op voorraad is en dat ik niet weken hoef te wachten. De brief is in ieder geval op de post.
Als ik hem binnen heb zal ik foto's plaatsen.![]()
Wat is een goede site voor Windows 2003 Mobile software?
Groeten,
Fred
Ik hoop trouwens dat er een groot T9 screen-keyboard op zit dat ik met m'n vingertoppen kan bedienen zodat ik niet telken met het pennetje hoef te klooien wanneer ik een smsje wil tikken...
Animal_X wijzigde dit bericht 13-11-2004 20:59 (17%)
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt." -Rami Belson | Specs!
kijk ook hier voor een vergelijking met de p910 (wel in het chinees
http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=1535
lester wijzigde dit bericht 14-11-2004 01:15 (53%)
Nog een review, zodra ik die gast van msmobiles zie zal ik ff vragen of hij die foto's in een iets groter formaat heeft.quote:lester schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:13:
kan je eigenlijk ook gewoon software voor de ppc erop draaien?
kijk ook hier voor een vergelijking met de p910 (wel in het chinees)
http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=1535
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Ik kan 'm dus alleen los vinden bij Expansys en daar kost 'ie ¤ 574.95!
Edit: Begrijp ik goed dat deze aanbieding: http://www.gsmstunts.nl/mdacompact.html (479,-) om een los toestel gaat?! Dan is het namelijk een uitgemaakte zaak.
The Fittest wijzigde dit bericht 14-11-2004 14:10 (40%)
quote:The Fittest schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:03:
Eggy; hoe kom jij in je specs aan een lossen prijs van ¤ 490,- ?
Edit: Begrijp ik goed dat deze aanbieding: http://www.gsmstunts.nl/mdacompact.html (479,-) om een los toestel gaat?! Dan is het namelijk een uitgemaakte zaak.
Het gaat zoals je kan lezen idd om een los toestel. Let er wel op dat er een simlock van T-mobile opzit.
Ik hoop zo dat gsmstunts em inderdaad rond de 18e kan leveren! Kan niet wachten:) Je kan er zooooooooooveel mee, echt super! Zat vd week een topic hier over bluejacking te lezen, had er nooit van gehoord! Lijkt me wel grappig, en aangezien hier ook bluetooth opzit.. Kan dat dus ook!
quote:The Fittest schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:03:
Eggy; hoe kom jij in je specs aan een lossen prijs van ¤ 490,- ?
Dat was een geschatte prijs, daarnaast had ik dat al een flinke tijd geleden geschreven. Expansys is ook wel redelijk duur maar dan heb je de telefoon wel vroeg.
De prijs klopt overigens in verhouding met de t-mobile versie wel ongeveer
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Zo hee, maar dat is dus duidelijk! Dat scheelt ff 100,- met Expansys! Even naar de markt om voor 10,- die simlock d'r af te laten halen en klaar ben je (dat lullige T-Mobile logo komt er ook wel af met een beetje afbijt?) Bestellen dus maar!! Damn!quote:Svennis schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:23:
[...]Het gaat zoals je kan lezen idd om een los toestel. Let er wel op dat er een simlock van T-mobile opzit.
En ik begrijp dus dat jij 'm al besteld hebt? Ook als los toestel voor een andere abbo? Jij gaat ook de simlock eraf halen? Of zit je al op T-Mobile?
Nou vroeg... via gsmstunts kan ik 'm dus ook al over een week krijgen en ff voor 100,- minder! Geen moeilijke keuze dus.quote:Eggy schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:46:
[...]Dat was een geschatte prijs, daarnaast had ik dat al een flinke tijd geleden geschreven. Expansys is ook wel redelijk duur maar dan heb je de telefoon wel vroeg.
De prijs klopt overigens in verhouding met de t-mobile versie wel ongeveer
The Fittest wijzigde dit bericht 14-11-2004 15:13 (44%)
Reg. datum: 25 september 2004
Mijn e-mail adres: Speedyboy_21@hotmail.com
Ik heb vorige week een Siemens MC60 van m'n vriendin op de markt voor 12,50 simlock vrij laten maken (kabeltje d'r in, stukje software draaien en die gast is ook weer 12,50 rijker maar hee... he's got to make a livingquote:Ferrariboy schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:21:
Ik weet niet of ik het mag vragen, maar ik wil de telefoon dus ook kopen. Probleem is dat ik 2 simkaartjes heb. Eentje is van T-mobile. Die zit er ook het meest in. Toch moet de ander er ook in werken. Sim-lock vrij maken moet dus, zoals the Fittest net zei, kan dat. Maar hoe dan, en weet je zeker dat het dan werkt?
Mijn e-mail adres: Speedyboy_21@hotmail.com
Reg. datum: 25 september 2004
En kan het ook met een Pocket PC van I-mate? Siemens en Nokia zijn bekend, maar dit? Het zou wel cool zijn!!!
Ferrariboy wijzigde dit bericht 14-11-2004 15:51 (76%)
Ik heb er 1 besteld met een t-mobile abonnement, maar heb ook nog een vodafone simkaartje die ik er ook in wil kunnen doen! Dus het is idd dan een goed plan om em Simlockvrij te laten maken! Waar heb jij dat precies laten doen met je andere telefoons? Dat moet vast wel lukken, dat simlock vrij maken denk ik zo! Can't wait!!quote:The Fittest schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:09:
[...]
Zo hee, maar dat is dus duidelijk! Dat scheelt ff 100,- met Expansys! Even naar de markt om voor 10,- die simlock d'r af te laten halen en klaar ben je (dat lullige T-Mobile logo komt er ook wel af met een beetje afbijt?) Bestellen dus maar!! Damn!![]()
En ik begrijp dus dat jij 'm al besteld hebt? Ook als los toestel voor een andere abbo? Jij gaat ook de simlock eraf halen? Of zit je al op T-Mobile?
~
quote:Ferrariboy schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:50:
Op welke markt dan?
En kan het ook met een Pocket PC van I-mate? Siemens en Nokia zijn bekend, maar dit? Het zou wel cool zijn!!!
Hier in R'dam op de markt, maar ik neem aan dat die gasten overal wel staan. Zoek naar grote borden 'telefoons Simlock vrij maken!"
Op de markt op Blaak hier in R'dam dus.quote:Svennis schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:30:
[...]Ik heb er 1 besteld met een t-mobile abonnement, maar heb ook nog een vodafone simkaartje die ik er ook in wil kunnen doen! Dus het is idd dan een goed plan om em Simlockvrij te laten maken! Waar heb jij dat precies laten doen met je andere telefoons? Dat moet vast wel lukken, dat simlock vrij maken denk ik zo! Can't wait!!
Reg. datum: 09 september 2004
het is om te weten of het veel verschil zou maken in bewerktijd tussen een 512Mb SD kaart en een 1Gb SD.
D-man678 wijzigde dit bericht 15-11-2004 13:14 (24%)
Would anybody tell me if I was getting stupider
quote:lester schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:34:
de mijne is besteld, nu nog w88 tot hij binnen is
Ik verwacht z.s.m. een mini-review incl. pics!
Het eerste wat ik trouwens ga doen zodra ik hem krijg is kijken of ik de covers er af kan halen en deze vervolgens van een mooi pianozwart verflaagje voorzien!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.