De HTC Magician (i-mate JAM / Qtek S100 / MDA Compact)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pieterstroink/GoT_startpost/Startpost_top.gif

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pieterstroink/GoT_startpost/i-Mate_Jam.jpg

HTC maakt al enige tijd telefoons die onder verschillende merken worden uitgebracht. Deze telefoons draaien op het Windows Mobile platform (zowel Pocket PC Phone edition als Smartphone edition).

HTC verkoopt de telefoons die ze maken niet onder hun eigen naam. Als je het toestel zonder abonnement wilt kopen zul je hem onder de naam i-Mate Jam of onder de naam Qtek S100 moeten kopen.

Zelfs providers brengen de HTC telefoons onder hun naam op de markt met eventuele aanpassingen aan de software. Als je bijvoorbeeld een T-Mobile abonnement neemt krijg je de HTC Magician onder de naam "T-Mobile MDA Compact" met door T-Mobile aangepaste software.

De HTC Magician zal onder de volgende namen verkocht worden:
  • - Qtek S100 - i-Mate Jam - T-Mobile MDA Compact - O2 XDA II Mini - Dopod 818 - Orange ....

[Algemeen]

-Afmetingen: 108 x 58 x 18,2 mm
-Schermafmetingen: 55 x 44 mm (24,2 cm^2)
-Gewicht: 150 gram

-Accu: 1200 mAh, Li-Polymer
-Standby tijd: <160 uur
-Gesprekstijd: <3 uur

-Verkrijgbaar: November 2004
-Losse Prijs: 490 euro

-Platform: Windows Mobile 2003 Second Edition, Pocket PC Phone edition

-Netwerk: Tri band (850/1800/1900 MHz of 900/1800/1900 MHz)

[Processor en Geheugen]

-Processor: Intel Bulverde 416 MHz

-Geheugen: 64 MB RAM / 64 MB ROM
-Geheugen kaart slot: SD/MMC met SDIO support

[Scherm en Geluid]

-Beeldscherm: 65 536 kleuren, Touchscreen
-Schermresolutie: 320 x 240 pixels

[Connectiviteit]

-Bluetooth, Versie 1.2
-GPRS
-Infrarood

[Overige]

-Ingebouwde 1.3 MP Camera (resolutie 1280 x 960)
-MP3 speler
-Java
-Kalender
-Wekker
-Notitieboek
-Spellen
-etc.

[Bijgeleverde Accessoires]

-2 pennen
-Stereo-Headset
-Oplader
-USB datakabel
-Tasje
-CD-ROM

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/44405/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/44406/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/44407/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/44408/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/44409/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/44410/thumb.jpg

Heb je vragen of opmerking dan kan je ze altijd hier posten, mij een PM sturen of e-mailen naar theeggman[at]gmail.com.

Ook ben ik hier te bereiken op IRC.

Met dank aan Ginz (voor zijn hulp met de tabellen e.d. in de startpost), deuxani (voor de foto's) en alle anderen voor hun informatie _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/pieterstroink/GoT_startpost/Startpost_bottom.gif

[ Voor 111% gewijzigd door Eggy op 27-11-2004 14:18 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik vind dit dus een heel leuk alternatief op de P910i.. hier even wat vergelijkingen:

P910i:

-Afmetingen: 11,5 x 5,8 x 2,6 cm (scherm: 6,4 x 4,2 cm, opp: 26,9 cm^2)
-Inhoud: 173, 4 cm^3

HTC Magician:

-Afmetingen: 10,8 x 5,8 x 1,8 cm (scherm: 5,5 x 4,4 cm, opp: 24,2 cm^2)
-Inoud: 112,8 cm^3

Scherm is vrijwel net zo groot maar de telefoon zelf is veel kleiner!

Daarnaast kan je Worms World Party erop spelen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 09:06
Lijkt me idd een goed alternatief voor die P910i. Het feit dat je er ook age of empires op kan spelen maakt het nog vetter =D. Erg cool! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104840

Echt een top toestel. Is het al bekend wanneer die geleverd gaat worden in nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14989

leuk apparaat, voor wie de P900 of XDA's aan de grote kant vinden

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 14989 op 18-10-2004 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57691

de specs zijn zeker wel impressive.

maar ik vind het een beetje lijken op een stuk speelgoed voor kleine kinderen. Nu weet ik wel dat foons tegenwordig steeds meer op speelgoed gaan lijken :) maar ik vind 'm er niet echt robuust uitzien.

edit: zie trouwens die rechter mda op het plaatje. Ligt het aan mij of hebben ze de 'y' en 'z' toetsen op het toetsenbordje omgedraaid???

EDIT: HELP!! , hoe crop ik plaatjes in een post!? (ik schaam me diep)

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/high-res-images/photokina2004/photokina-6-big.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 57691 op 18-10-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 57691 schreef op 18 oktober 2004 @ 13:44:
de specs zijn zeker wel impressive.

maar ik vind het een beetje lijken op een stuk speelgoed voor kleine kinderen. Nu weet ik wel dat foons tegenwordig steeds meer op speelgoed gaan lijken :) maar ik vind 'm er niet echt robuust uitzien.

edit: zie trouwens die rechter mda op het plaatje. Ligt het aan mij of hebben ze de 'y' en 'z' toetsen op het toetsenbordje omgedraaid???

EDIT: HELP!! , hoe crop ik plaatjes in een post!? (ik schaam me diep)

[afbeelding]
Dat komt omdat het een QWERTZ keyboard is, hier krijgen we een QWERTY versie. Anyway, als je hem wilt croppen moet je hem in paint verkleinen naar een thumbnail, en dan deze code gebruiken (heb ik zelf nog geen tijd voor gehad):

code:
1
[url=urlvanplaatje][img]urlvanthumbnail[/img][/url]

LOL!! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 18-10-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Dit is echt een superapparaat!! Ik heb nu een SX1, maar deze MDA Compact heeft gewoon dezelfde grootte en nog betere functies. Ik ben benieuwd wat de prijs zal zijn op den duur, als hij al een paar maandjes uit is. Hopen dat hij ook echt in November uitkomt.

BTW zou de topictitle misschien veranderd kunnen worden in de namen die mensen herkennen, zoals T-Mobile MDA Compact, XDA Mini, etc.

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/lh/images/systems/comp_sda2.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door deuxani op 23-10-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:18

NoTimeRemains

I know

kan je hier ook tom tom op draaien of zal dat niet gaan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 09:46

IvoB

Prutst er rustig op los

HIValicious schreef op 24 oktober 2004 @ 15:22:
kan je hier ook tom tom op draaien of zal dat niet gaan?
het is gewoon een PDA met WM2003, dus de gewone Tomtom3 zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Niet gewoon een PDA met WM2003, maar een telefoon/smartphone met WM2003. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126181

Hmmmmmmmmmmmm, deze is ook gaaf!!!
Zit echt te twijfelen tussen deze of de Motorola mpx 220
Die kan bijna het zelfde.. de I-mate kan meer. Volgens Expansys kan hij op 6 november geleverd worden. Hmmmmmmm, iemand ideeen over welke ik zal moeten nemen? De i-mate of de motorola mpx220?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Dan komt het op het uiterlijk aan he. Welke vind je mooier? De mpx220 komt dicht al aardig in de buurt van de grootte van deze MDA Compact. Maar als je liever geen touchscreen hebt of graag een clamshell, dan is de keuze ook simpel. Als ik mn abbo mocht verlengen dan zou ik deze halen in plaats van mn SX1 (niet dat ik er niet tevreden mee ben, maar gewoon omdat dit echt perfectie in een phone is voor me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, het is gewoon een kwestie van uiterlijk. Vind dat touchscreen ook wel wijs. En aangezien deze eerder uitkomt, 6 november. Ben ik geneigd te zeggen dat deze het gaat worden. Naar mijn mening toch wel de beste telefoon van het moment!

Weet iemand trouwens hoe het met het afspelen van de mp3's zit? Hoor je die door de speaker, of door headphones? Als headphones het geval is, krijg je die er bij? Of moet je die los erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa, er zit een stereoheadset bij. :) Dit is het pakket:

- MDA Compact
- 2 pennen
- Stereo-Headset
- Oplader
- USB datakabel
- Tasje
- CD-ROM

Hij staat al op de Duitse T-Mobile site:

http://www.t-mobile.de/sh...63-_3187-1001-1-2,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deuxani schreef op 27 oktober 2004 @ 11:27:
Jaa, er zit een stereoheadset bij. :) Dit is het pakket:

- MDA Compact
- 2 pennen
- Stereo-Headset
- Oplader
- USB datakabel
- Tasje
- CD-ROM

Hij staat al op de Duitse T-Mobile site:

http://www.t-mobile.de/sh...63-_3187-1001-1-2,00.html
Oké dan, bedankt. Klinkt goed allemaal.
Nog even een vraagje, ik zie erg veel dat er het T-mobile logo (dan heet hij MDA compact) op staat.
Betekent dit dat er alleen een t-mobile simkaart in kan? Nee toch?

Ik heb nu debitel vodafone (met een nokia 7250i) namelijk en wil gewoon die kaart erin stoppen. Dit is mogelijk lijkt mij toch? Als ik gewoon de I-mate Jam aanschaf, waar geen t-mobile logo opstaat. Verwarrend al die verschillende namen voor één telefoon :)

Edit: Never mind! Weet t al!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 126181 op 28-10-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik ben net terug van vakantie en moet wel nog ff wat nieuwssites doorkijken om te kijken of ik informatie gemist heb, ik heb echter wel al wat nieuws:

Ik sprak net met de admin van msmobiles.com en hij zei dat hij in Duitsland posters had gezien van T-mobile waarop stond dat de MDA Compact op 15 nov gereleased gaat worden. De foto's komen morgen op z'n site te staan.

Titelfix ga ik aanvragen wanneer de Orange naam bekend is. Dan zal de topic titel waarschijnlijk "Orange .... / HTC Magician" worden of "Orange ... / T-Mobile MDA Compact" aangezien dat de meest bekende namen zijn.

Ook zal ik proberen een mooiere startpost te maken (met Ginz zijn hulp, die dit al aangeboden had.. nog bedankt :D) maar daar zou ik maar niet te snel op rekenen. Ik heb het de komende 2 weken in ieder geval erg druk.

Edit:
Thanks deuxani, heb de accessoires ff in de startpost gezet :)

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 29-10-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39493

:w

[ Voor 99% gewijzigd door intoxicated op 29-10-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Heeft hij een ban of niet? Wat een gespam ffs...

http://www.modaco.com/viewtopic.php?t=116825

Volgens MoDaCo wordt hij dus ook binnenkort verkocht. Ik hoop wel dat hij een beetje stevig is. Verder kan niet veel me meer teleur stellen aan deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op www.expansys.nl kan je hem ook aanschaffen! Die hebben het over 6 november.
Daar is hij bekend onder de naam I-mate Jam!

Kan je deze I-mate Jam / MDA compact ook met een abonnement nemen? Zodat je niet, zoals bij expansys, er 600€ voor neer moet leggen?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 126181 op 30-10-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 126181 schreef op 30 oktober 2004 @ 15:47:
Op www.expansys.nl kan je hem ook aanschaffen! Die hebben het over 6 november.
Daar is hij bekend onder de naam I-mate Jam!

Kan je deze I-mate Jam / MDA compact ook met een abonnement nemen? Zodat je niet, zoals bij expansys, er 600€ voor neer moet leggen?
De providers brengen hem onder hun eigen naam uit. Als je dus een orange abonnement wilt koop je hem onder de naam "Orange .... (pda2k mini bijvoorbeeld, officiele naam is nog niet bekend)", bij een T-mobile abonnement krijg je het toestel onder de naam T-Mobile MDA Compact, etc.. Niet alle providers maken echter hun eigen versie. De i-Mate Jam wordt los verkocht zonder abonnement net als de Qtek S100. De fabrikant van alle versies is HTC en de hardware is allemaal hetzelfde. De providers passen "hun" versie echter wel aan wat de software betreft.

Het liefste zou ik een i-Mate Jam kopen met een orange abonnement maar dat zal wel met een cash deal moeten. Tenzij de Orange versie ook snel komt en hopelijk niet tot vrijwel niet aangepast is.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 30-10-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eggy schreef op 30 oktober 2004 @ 16:33:
[...]

De providers brengen hem onder hun eigen naam uit. Als je dus een orange abonnement wilt koop je hem onder de naam "Orange .... (pda2k mini bijvoorbeeld, officiele naam is nog niet bekend)", bij een T-mobile abonnement krijg je het toestel onder de naam T-Mobile MDA Compact, etc.. Niet alle providers maken echter hun eigen versie. De i-Mate Jam wordt los verkocht zonder abonnement net als de Qtek S100. De fabrikant van alle versies is HTC en de hardware is allemaal hetzelfde. De providers passen "hun" versie echter wel aan wat de software betreft.

Het liefste zou ik een i-Mate Jam kopen met een orange abonnement maar dat zal wel met een cash deal moeten. Tenzij de Orange versie ook snel komt en hopelijk niet tot vrijwel niet aangepast is.
Ja, oké ik snap het! Het is inderdaad beter om het met een abonn. te nemen, anders wordt het wel erg duur. Het is wel een top toestelletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123030

heb een vraag. ik heb nog nooit met een PDA gewerktmaar weet dat er een scherm-toetsenboord is. kan je daar de maat van veranderen. anders gaat ie mischien een beetje klein zijn om te sms-en.en komt deze week een SD kaart van 512Mb voor €65 uit ... is da een goede prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 123030 schreef op 31 oktober 2004 @ 09:23:
heb een vraag. ik heb nog nooit met een PDA gewerktmaar weet dat er een scherm-toetsenboord is. kan je daar de maat van veranderen. anders gaat ie mischien een beetje klein zijn om te sms-en.en komt deze week een SD kaart van 512Mb voor €65 uit ... is da een goede prijs?
Ik geloof niet dat je daar de grootte van kan veranderen en denk ook niet dat het nodig is, dit weet ik overigens niet helemaal zeker.

Voor de prijzen van SD cards kan je het beste ff hier kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123030 schreef op 31 oktober 2004 @ 09:23:
Smsen kan je gewoon via het touchscreen, moet geen probleem zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik kom net hier en hier nieuwe (wazige) foto's tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hij is echt heeeel mooi!! (AANKLIKBARE FOTOS)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/mdanew/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/mdanew/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art16/mdanew/13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Wat een top telefoon, echt alles wat je je maar kunt wensen zit erin. Inclusief een super groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-03 22:40

vozzie

Zo beter?

Hmm,

ik vond de SonyEricsson S700i al uber geil,
maar als ik deze zie, dan raak ik nog uberder geiler van.
En de prijs is nog lager ook als de berichten hier kloppen.
Hoop dat ie erg snel uitkomt want mijn Orange staat op het punt af te lopen
en kan wel een nieuw leuk speeltje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124333

Is er een navigatiesysteem die op deze GSM werkt?

Want TomTom3 schijnt wel op de MDA en MDA2 te werken, en deze gebruiken net zoals de MDA compact (S100) Windows Mobile 2003.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 124333 op 01-11-2004 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 124333 schreef op 01 november 2004 @ 12:21:
Is er een navigatiesysteem die op deze GSM werkt?

Want TomTom3 schijnt wel op de MDA en MDA2 te werken, en deze gebruiken net zoals de MDA compact (S100) Windows Mobile 2003.
TomTom3 werkt er inderdaad op.. Alle programma's en games die op de MDA en MDA2 werken zouden ook op deze telefoon moeten werken. Inderdaad omdat ze op hetzelfde platform draaien.

Overigens is er wel verschil tussen 'Windows Mobile 2003, Phone Edition' en 'Windows Mobile 2003, Pocket PC Phone Edition'. De Phone Edition programma's kan je niet op de S100 draaien (en andersom) vanwege het touch screen. Alle Pocket PC Phone Edition (2003) apps en games draaien er echter wel op.

[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 01-11-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eggy schreef op 01 november 2004 @ 12:38:
[...]

TomTom3 werkt er inderdaad op.. Alle programma's en games die op de MDA en MDA2 werken zouden ook op deze telefoon moeten werken. Inderdaad omdat ze op hetzelfde platform draaien.

Overigens is er wel verschil tussen 'Windows Mobile 2003, Phone Edition' en 'Windows Mobile 2003, Pocket PC Phone Edition'. De Phone Edition programma's kan je niet op de S100 draaien (en andersom) vanwege het touch screen. Alle Pocket PC Phone Edition (2003) apps en games draaien er echter wel op.
Je weet veel over over de MDA, goed bezig:) Bij espansys.nl hebben ze de prijs van de I-mate Jam iets verlaagd zo te zien. 15 hele euro's, in de pocket dus! Heb veel onderzoek gedaan en de I-mate Jam is toch wel de beste telefoon/pocket pc van het moment naar mijn mening! Moet dan ook gek lopen wil em niet binnnekort gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 126181 schreef op 02 november 2004 @ 16:41:
[...]

Je weet veel over over de MDA, goed bezig:) Bij espansys.nl hebben ze de prijs van de I-mate Jam iets verlaagd zo te zien. 15 hele euro's, in de pocket dus! Heb veel onderzoek gedaan en de I-mate Jam is toch wel de beste telefoon/pocket pc van het moment naar mijn mening! Moet dan ook gek lopen wil em niet binnnekort gaan aanschaffen.

Ik wacht in ieder geval dit weekend af. Dan is de MoDaCo meeting namelijk waar de i-Mate Jam getoond zal worden. Ik kan helaas zelf niet maar ik ken genoeg mensen van MoDaCo die mij over hun bevindingen kunnen vertellen.

Ik kan me op dit moment (voor mezelf) geen betere telefoon voorstellen. Hij is ultra klein, snel, heeft een groot scherm en zelfs een MP camera... Ideaal om spellen op te spelen en film(pje)s op te kijken.

Ik zou ook alvast naar games en apps gaan kijken die je erop wilt zetten. Ik zet zelf sowieso worms world party, age of empires, gts racing en pocket irc (app) erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:51
Eggy schreef op 02 november 2004 @ 17:06:
[...]

Ik wacht in ieder geval dit weekend af. Dan is de MoDaCo meeting namelijk waar de i-Mate Jam getoond zal worden. Ik kan helaas zelf niet maar ik ken genoeg mensen van MoDaCo die mij over hun bevindingen kunnen vertellen.

Ik kan me op dit moment (voor mezelf) geen betere telefoon voorstellen. Hij is ultra klein, snel, heeft een groot scherm en zelfs een MP camera... Ideaal om spellen op te spelen en film(pje)s op te kijken.

Ik zou ook alvast naar games en apps gaan kijken die je erop wilt zetten. Ik zet zelf sowieso worms world party, age of empires, gts racing en pocket irc (app) erop.
Hij is binnen 2 weken bij T-mobile te krijgen icm met een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eggy schreef op 02 november 2004 @ 17:06:
[...]

Precies, is gewoon de ideale telefoon. Ik denk dat ze op die MoDaCo meeting die conclusie ook trekken! Laat je het hier even weten wat die er van vonden?

Heb je een goeie site, waar je een overzicht hebt van de games die erop kunnen dan? Worms en age of empires zijn zekers spellen die erop moeten, klassiekers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Procyon for life schreef op 02 november 2004 @ 17:21:
[...]

Waar heb je deze informatie vandaan? Alst zo is, nice! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Procyon for life schreef op 02 november 2004 @ 17:21:
[...]

Eggy schreef op 29 oktober 2004 @ 22:56:
Ik sprak net met de admin van msmobiles.com en hij zei dat hij in Duitsland posters had gezien van T-mobile waarop stond dat de MDA Compact op 15 nov gereleased gaat worden.
Dat had ik dus al verwacht :D

Ik zal het zeker even melden wat ze ervan vonden.

Overigens ben ik momenteel bezig met de nieuwe starpost (met de hulp van Ginz) :D

Edit:

De startpost is voorlopig af :P

[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 02-11-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-05 15:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mooie startpost :P

[ Voor 100% gewijzigd door Ginz op 02-11-2004 21:39 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heel mooie startpost!

stom vraagje. veel site's noemen deze een low-end PDA???? mis ik iets? hij kan evenveel dan de Qtek 2020, behalve mischien minder geheugen. weet iemand wat ez daarmee bedoelen met die "low-end"? mischien zijn er beperkingen waar ik nog niks van weet? alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Anoniem: 123030 schreef op 02 november 2004 @ 23:09:
heel mooie startpost!

stom vraagje. veel site's noemen deze een low-end PDA???? mis ik iets? hij kan evenveel dan de Qtek 2020, behalve mischien minder geheugen. weet iemand wat ez daarmee bedoelen met die "low-end"? mischien zijn er beperkingen waar ik nog niks van weet? alvast bedankt.
Hij is niet (echt) low-end, hiermee doelen ze op de prijs. Er zijn genoeg sites die later in de teksten zeggen "eigenlijk is het toestel helemaal niet low-end, de functies zijn namelijk super".

In vergelijking met de Qtek 9090:

-Geen wifi
-Geen keyboard
-Minder RAM

+Snellere processor
+MP camera
+Super klein
+Goedkoper

Keyboard ben ik blij mee dat hij hem niet heeft (virtueel (touchscreen) toetsenbord is fijner) en wifi kan je alsnog gebruiken door een sdio kaart erin te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

Interessant stukje van howardforums over de I-mate Jam:
The JAM's PXA270 processor is not only a little faster than the PDA2k's PXA260, but it's wireless MMX instruction set also allows it to increase multimedia performance at lower clock speeds, saving battery life. It also improves battery life over the PDA2k's processor by supporting "SpeedStep" technology. This feature allows the processor to detects the power needed to run a particular application, and alters the amount of power to the processor depending on the application's power requirements...

Basically the new PXA 270 line of processors has been designed for not only increased clock cycles...but also much better power management with a focus on Mobile Devices and battery life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Jaja,

hij is er dan.

www.gsmstunts.nl

1-jarige nieuwe abonnementen

Relax 30: € 425,-
Relax 75: € 309,-
Relax 150: € 215,-
Relax 225: € 149,-
Relax 300: € 115,-
Relax 400: € 109,-
Relax 500: € 105,-
Relax 1000: € 95,-

2-jarige nieuwe abonnementen

Relax 30: € 379,-
Relax 75: € 259,-
Relax 150: GRATIS met bonus van € 20,-
Relax 225: GRATIS met bonus van € 20,-
Relax 300: GRATIS met bonus van € 25,-
Relax 400: GRATIS met bonus van € 45,-
Relax 500: GRATIS met bonus van € 50,-
Relax 1000: GRATIS met bonus van € 60,-

icm. t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
vayip schreef op 04 november 2004 @ 21:40:
1-jarige nieuwe abonnementen

Relax 300: € 115,-
WHAAAT!!!! Zo goedkoop!!! Dat is echt niet normaal. De beste phone voor de laagste prijs. Waarom loopt mn abbo nou nog niet af. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deuxani schreef op 05 november 2004 @ 00:10:
[...]

WHAAAT!!!! Zo goedkoop!!! Dat is echt niet normaal. De beste phone voor de laagste prijs. Waarom loopt mn abbo nou nog niet af. :'(
Sickkkkkkkkkkk! Mijn abonn is ook nog niet klaar, maar denk er dan zelfs over om gewoon 1 af te sluiten en die paar maandjes met 2 abonnementen te doen! Verbel het toch wel :) Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Preview

_O_

Ik zit nu op school en kan de filmpjes niet bekijken en heb de tekst ook nog niet gelezen maar ik dacht laat ik hem toch maar ff posten :)

Edit:

Babelfish vertaling

[ Voor 38% gewijzigd door Eggy op 06-11-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je hem vanaf half november ook simlock vrij kopen, of blijft hij alleen leverbaar met T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Anoniem: 124333 schreef op 05 november 2004 @ 19:20:
Kan je hem vanaf half november ook simlock vrij kopen, of blijft hij alleen leverbaar met T-mobile
Zoals elk toestel zal hij ook wel simlock vrij te verkrijgen zijn.
Prijs ligt rond de € 500 las ik hier en daar.

http://www.expansys.nl/

Daar is hij al te bestellen, maar raad je nog aan om efvies te wachten omdat hij nog erg beperkt te verkrijgen is. Daarom is hij nog aan de hoge kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

deuxani schreef op 05 november 2004 @ 00:10:
[...]

Ik zou dan voor de Relax 225 gaan en er € 150 bijbetalen.
Wat je dan kan doen is na een aantal maanden je abbo downgraden naar Relax 150 en betaal je nog maar € 22.50 in de maand.

Betaal je wel € 35 meer voor het toestel, maar dat haal je er wel uit en heb je lagere maandlasten.
Tenzij je echt veel belt en het dan niet zo uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

vayip schreef op 05 november 2004 @ 20:16:
Wat je dan kan doen is na een aantal maanden je abbo downgraden naar Relax 150 en betaal je nog maar € 22.50 in de maand.
Je kan bij T-Mobile helemaal niet downgraden... Je zit je gehele contract aan dezelfde bundel vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Niet downgraden.
Dat is wel flink kut.
Dan wacht ik wel op Orange.
Daar blijft je beltegoed tenminste ook onbeperkt geldig
en kan je er mee online gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vayip schreef op 05 november 2004 @ 20:07:
[...]

Zoals elk toestel zal hij ook wel simlock vrij te verkrijgen zijn.
Prijs ligt rond de € 500 las ik hier en daar.

http://www.expansys.nl/

Daar is hij al te bestellen, maar raad je nog aan om efvies te wachten omdat hij nog erg beperkt te verkrijgen is. Daarom is hij nog aan de hoge kant.
Ik moet hem bij Belcompany bestellen (verzekering), zouden ze hem voor 20 november daar hebben? Simlock-vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weeral een stome vraag van mij maar heb nog nooit met een PDA gewerkt dus! kan je de taal eigenlijk omzetten naar het nederlands op zo een PDA of is het enkel engels???

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14989

besturingssysteem is engels.
het is net als met Windows, voor nederlands heb je nederlandse versie nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Ik las vandaag op mijn werk dat wij hem aan gaan bieden met een extra 256 MB geheugenkaart. (T-mobile)

toch leuk!

[ Voor 3% gewijzigd door procyon op 06-11-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128198

Procyon for life schreef op 06 november 2004 @ 16:56:
Ik las vandaag op mijn werk dat wij hem aan gaan bieden met een extra 256 MB geheugenkaart. (T-mobile)

toch leuk!
In welke is dat dan, en welk zou de prijs worden??
En wanneer wordt hij verwacht in de winkel???

Thanx 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
vayip schreef op 05 november 2004 @ 20:16:

Betaal je wel € 35 meer voor het toestel, maar dat haal je er wel uit en heb je lagere maandlasten.
Tenzij je echt veel belt en het dan niet zo uitmaakt.
Hehehe, ik weet dat dat kan, maar daar begin ik toch echt niet aan. Ik moet dan met 2 telefoons rondlopen of de hele tijd van simkaart wisselen, want mn huidige nummer is ook mn zakelijke nummer dus daar moet ik altijd op bereikbaar zijn. Eigenlijk heb ik een duurder abbonnement nodig dan Relax 300m maar ja, ik zal gewoon nog 3,5 maand moeten wachten helaas en in de tussentijd met de MDA Compact van mn vrienden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
deuxani schreef op 07 november 2004 @ 13:31:
[...]

Hehehe, ik weet dat dat kan, maar daar begin ik toch echt niet aan. Ik moet dan met 2 telefoons rondlopen of de hele tijd van simkaart wisselen, want mn huidige nummer is ook mn zakelijke nummer dus daar moet ik altijd op bereikbaar zijn. Eigenlijk heb ik een duurder abbonnement nodig dan Relax 300m maar ja, ik zal gewoon nog 3,5 maand moeten wachten helaas en in de tussentijd met de MDA Compact van mn vrienden spelen.
Tja, als orange niet snel met hun versie komt bestel ik de i-mate JAM ergens en verleng ik m'n orange abonn met een cash deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
De meeting is dus eindelijk voorbij. Ik sprak net nog met Peekie die al eerder een prototype in zijn handen gehad had (waarvan hij zei dat hij goedkoop aanvoelde) en nu een beetje had kunnen spelen met de definitieve versie. Hij zei dat hij hem echt geweldig vond en er zelfs bijna een gekocht had.

Een quote van wat hij zei over de build quality van de telefoon:
Rabbit Rocks says:
Very nice feel and quality was great
Ik weet gewoon 100% zeker dat dit mijn volgende telefoon zal worden. Ik had overigens al eerder geruchten gehoord en nu in die preview die ik (en later nog iemand) gepost had, werd er ook nog gemeld dat er ook een versie uitkomt met 128 MB RAM. Tja, ik vraag me wel af wanneer die dan komt....

Ik had trouwens ook nog van andere mensen gehoord dat ze hem super vonden. Deze hadden echter niet een eerder prototype in hun handen gehad vandaar daar niet dieper op in ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga hem ook zeker aanschaffen! Lijkt me echt een topapparaat en het lijkt me sterk dat het een teleurstelling wordt! Ik ga hem denk ik bij een T-mobile abonnement bestellen, die kan midden november geleverd worden las ik. Ik ga echt niet wachten tot er een versie met 128mb uitkomt, als ik meer mb wil koop ik die er wel los bij! No worries :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie

vozzie

Zo beter?

Hmm,
dit is raar.

Hieronder kun je een bestelling plaatsen voor de T-Mobile MDA Compact. Alleen in november hanteren we de speciale
actieprijs van EUR 295,- inclusief BTW en verzending. Profiteer dus snel van dit aanbod en binnen enkele dagen loop jij
al rond met de populairste telefoon van dit moment!
Om te bestellen dien je de onderstaande velden allemaal correct in te vullen en de bestelling aan ons te verzenden. Vervolgens ontvang je van ons een mail terug met je bestelnummer en verdere informatie over de betaling en verzending van je C500. De prijs van EUR 295,- is alleen geldig bij een vooruitbetaling. Indien je onder rembours wenst te bestellen dan komt er per bestelling een bedrag bij van EUR 10,-

Let op! De T-Mobile MDA Compact bevat een simlock van T-Mobile

http://www.gsmstunts.nl/mdacompact.html

Dit is wel erg cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109441

vayip schreef op 08 november 2004 @ 16:18:
Hmm,
dit is raar.

Hieronder kun je een bestelling plaatsen voor de T-Mobile MDA Compact. Alleen in november hanteren we de speciale
actieprijs van EUR 295,- inclusief BTW en verzending. Profiteer dus snel van dit aanbod en binnen enkele dagen loop jij
Om te bestellen dien je de onderstaande velden allemaal correct in te vullen en de bestelling aan ons te verzenden. Vervolgens ontvang je van ons een mail terug met je bestelnummer en verdere informatie over de betaling en verzending van je C500. De prijs van EUR 295,- is alleen geldig bij een vooruitbetaling. Indien je onder rembours wenst te bestellen dan komt er per bestelling een bedrag bij van EUR 10,-

Dit is wel erg cheap.
Ze hebben gewoon de tekst gekopieert die bij de c500 staat. Dat zal nog wel veranderd worden. Die foon kost echt wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vayip schreef op 08 november 2004 @ 16:18:
Hmm,
dit is raar.

Dit is wel erg cheap.
Het is al veranderd naar 479, wat wel goedkoper is dan op de site van expansys. Het nadeel bij gsmstunts is alleen dat er een simlock voor t-mobile opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
iemand nog nieuws? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Niet echt, nog maar wat pictures dan, ook al zijn ze niet nieuw :)

Ze zijn klikbaar :)

Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/imate/img_9345_120.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/imate/img_9346_120.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9338_120.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9343_120.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9341_120.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9342_120.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9333_120.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.phonescoop.com/articles/ctia_2004_fall/img_5260/jam/img_9344_120.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De foto's zijn nice! Ik heb em besteld vandaag bij gsmstunts.nl . Had gister iemand daarvan aan de telefoon en die had over 18 november. Als het goed is wordt hij dan verstuurd, dus moet ik hem toch wel rond die periode in handen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De foto's zijn nice! Ik heb em besteld vandaag bij gsmstunts.nl . Had gister iemand daarvan aan de telefoon en die had over 18 november. Als het goed is wordt hij dan verstuurd, dus moet ik hem toch wel rond die periode in handen hebben!

Edit:
Sorry voor t dubbele berichtje; ging iets mis!

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 126181 op 09-11-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mooie foto's! vraagje, heeft iemand al een gebruikshandleiging te pakken gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 17:03
Titel edit :) (Deze past wel denk ik, de vorige pastte net niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Xandrios schreef op 09 november 2004 @ 20:26:
Titel edit :) (Deze past wel denk ik, de vorige pastte net niet ;) )
Ok, thanks.. hehe

Nouja, de O2 versie komt hier toch niet uit dus die hoeft dan ook niet in het rijtje te staan.

En nu maar afwachten he, tot hij geleverd wordt! Zijn er al mensen die hem ook besteld hebben? Of die em misschien al in het bezit hebben?

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb hem besteld... nu nog maar kijken wanneer hij geleverd wordt... de gast van gsmstunts dacht dat ze de 18e konden gaan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heb ik ook begrepen ja! Hoop dat het niet veel langer gaat duren! Ik ben ongeduldig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Ik bied deze telefoon nu aan aan bestaande klanten, het leuke is dat je er gratis een SD geheugenkaart bij krijgt van 256MB.

Dus loopt je abonnement binnenkort af bel T-mobile op en je krijgt hem binnen.

Ik noem geen prijzen want dat verschilt per klant (belgedrag) maar we zijn erg goedkoop kan ik toch wel zeggen :P

Klantenservice # is 1200 voor klanten.
Wil je meer info mail me.
(per direct beschikbaar dus)

[ Voor 5% gewijzigd door procyon op 12-11-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Procyon for life schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:17:
Ik bied deze telefoon nu aan aan bestaande klanten, het leuke is dat je er gratis een SD geheugenkaart bij krijgt van 256MB.

Dus loopt je abonnement binnenkort af bel T-mobile op en je krijgt hem binnen.

Ik noem geen prijzen want dat verschilt per klant (belgedrag) maar we zijn erg goedkoop kan ik toch wel zeggen :P

Klantenservice # is 1200 voor klanten.
Wil je meer info mail me.
(per direct beschikbaar dus)
Oké? Ik heb hem besteld bij gsmstunts.nl icm een T-mobile abonnement. Krijg ik dan dus ook een 265mb kaartje erbij? Dat zou wel heel erg fijn zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Anoniem: 126181 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:23:
[...]

Oké? Ik heb hem besteld bij gsmstunts.nl icm een T-mobile abonnement. Krijg ik dan dus ook een 265mb kaartje erbij? Dat zou wel heel erg fijn zijn!
Ik heb een aantal dagen geleden al gepost dat wij (t-mobile zelf) een extra geheugenkaart aanbieden dus dat had je kunnen weten, ik hoop voor je dat gsmstunts het ook aanbied.

ps: Jaromir, geef me even je nummer dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18899

Ik heb een paar vragen:
- is bekend of er voor deze phone/pda een fatsoenlijke carkit te krijgen is, dus met automute voor de radio en een oplaadmogelijkheid niet via de sigaretten aansteker. :?

- is het mogelijk met meerdere bluetooth apparaten tegelijk te werken /pairen? bv een bluetooth muis en carkit/oortje ??? :?

- wordt hij opgeladen als je hem aan de usb kabel hangt ? :?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 18899 op 13-11-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
ik heb je een mailtje gestuurd Procyon :)

is ie btw ook al direct leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
  • Laatst online: 09-07-2016
Ik stond op het punt de Qtec 9090 te bestellen, nu ik deze S100 ineens voorbij zie komen! Dit is echt top; alle functies van de 9090, maar niet zo enorm groot dat ik 'm niet meer in m'n zak kan stoppen. En een 1.3mp camera nota bene, waar ik de hoop al voor had opgegeven dit te vinden in een goeie smartphone!

Het enige wat ik echt een gemis vind, en waarom ik op de 9090 wilde wachten i.t.t. de 2020 is missende WiFi... echt een must wat mij beteft, met een wireless netwerk thuis o.a. en op werk. Ik las echter dat dit ook te realiseren is met een SD card o.i.d. Kan iemand me daar wat meer over vertellen? Ik zie op nieuwmobiel (http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=f9586e) dat 'ie een MMC én een SD slot heeft. Kan ik dan het SD slot voor een WiFi card gebruiken en extra geheugen in de vorm van een MMC card toevoegen zodat ik nog wel extra geheugen toe kan voegen?

Als iemand wat meer info heeft zou je me enorm helpen... ik zit met m'n hand op de bestel button.... afhankelijk van de antwoorden hierop...

Tenminste, ik ben nog op zoek naar de goedkoopste dealer die 'm los zonder abbo verkoopt (zit nog 1,5jr aan m'n huidige sim only abbo vast) :P :P

[ Voor 18% gewijzigd door The Fittest op 13-11-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18899

The Fittest schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:40:
.....Ik zie op nieuwmobiel (http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=f9586e) dat 'ie een MMC én een SD slot heeft. Kan ik dan het SD slot voor een WiFi card gebruiken en extra geheugen in de vorm van een MMC card toevoegen zodat ik nog wel extra geheugen toe kan voegen?
....
Volgens mij gebruikt hij voor beide soorten kaarten hetzelfde slot. Ik dacht dat een mmc kaart een voorganger is van de sd kaart. SD kan ook met encryptie (S van secure)werken. Sd en MMC zijn min of meer compatible. Wat je denk ik nodig hebt is een zgn. SDIO slot. Volgens mij heeft dit toestel zo'n slot. Misschien is dit wel een beetje wat je wilt: wifi en extra geheugen: http://www.sandisk.com/retail/256mb-wifi-sd.asp
Nadeel is volgens mij dat het wifi gedeelte buiten het slot valt.Misschien zijn er ook met meer geheugen capaciteit te verkrijgen .

Ik weet dit echter niet geheel zeker, misschien kan iemand anders dit verifieren. BTW www.expansys.nl verkoopt ze zonder simlock abonnement (echter niet echt goedkoop).

Ik hoop trouwens dat de infrarood sterk is; dan kan je hem naast mp3-speler, pda,routeplanner, game machine ook als universele afstandbediening gebruiken (met de juiste software dan http://www.remotecentral.com/nevo/index.html) :9~. Dat zou me echt kewl lijken..... 8)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 18899 op 13-11-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Anoniem: 18899 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 14:03:
[...]Volgens mij gebruikt hij voor beide soorten kaarten hetzelfde slot. Ik dacht dat een mmc kaart een voorganger is van de sd kaart. SD kan ook met encryptie (S van secure)werken. Sd en MMC zijn min of meer compatible. Wat je denk ik nodig hebt is een zgn. SDIO slot. Volgens mij heeft dit toestel zo'n slot. Misschien is dit wel een beetje wat je wilt: wifi en extra geheugen: http://www.sandisk.com/retail/256mb-wifi-sd.asp
Nadeel is volgens mij dat het wifi gedeelte buiten het slot valt.Misschien zijn er ook met meer geheugen capaciteit te verkrijgen.
Thx, dat lijkt inderdaad interesant. Kijken of er ook een alternatief voor Sandisk is, die heeft niet echt een goeie naam.
[...]Ik weet dit echter niet geheel zeker, misschien kan iemand anders dit verifieren. BTW www.expansys.nl verkoopt ze zonder simlock abonnement (echter niet echt goedkoop).
Expansys had ik inderdaad ook al gezien, maar wel te duur. Dat moet beter kunnen! ;)
[...]Ik hoop trouwens dat de infrarood sterk is; dan kan je hem naast mp3-speler, pda,routeplanner, game machine ook als universele afstandbediening gebruiken (met de juiste software dan http://www.remotecentral.com/nevo/index.html) :9~. Dat zou me echt kewl lijken..... 8)
Kijk, dat zijn mooie dingen! Damn... de functies lijken wel oneindig.... OK, nou dus alleen nog een goeie dealer vinden. GMSstunts.nl verkoopt alleen met abbo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:03

Animal_X

Rodin

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede compacte smartphone met toutchscreen en deze lijkt aan al mijn eisen te voldoen. Ik heb alleen nog helemaal geen ervaring met windows mobile. Kan iemand mij vertellen of het software aanbod voor windows mobile redelijk is of niet?

Is er net zoveel voor te krijgen als voor bijvoorbeeld Symbian?

Edit-> Ik heb even gezocht een zie bij vrij veel apps een Arm / XScale processor bij de requirements staan. Gaat dit dan nog werken op de i-mate aangezien deze een Intel Bulverde processor heeft...

Edit #2-> Of is dit het zelfde? Ik zie namelijk op meerdere websites het volgende staan: Intel Bulverde XScale PXA270 416 Mhz :? Kan iemand mij hierover verlichten? :)

Edit #3 8)7 -> Klik hier voor een video van de I-mate Jam!

[ Voor 51% gewijzigd door Animal_X op 13-11-2004 18:29 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128744

Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag mijn verleng aanbieding binnen en ja hoor!! de MDA Compact staat erbij! :D :D

Ik hoop dattie op voorraad is en dat ik niet weken hoef te wachten. De brief is in ieder geval op de post.

Als ik hem binnen heb zal ik foto's plaatsen. ;)

Wat is een goede site voor Windows 2003 Mobile software?

Groeten,

Fred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Anoniem: 128744 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:00:
Hallo allemaal,

Ik kreeg vandaag mijn verleng aanbieding binnen en ja hoor!! de MDA Compact staat erbij! :D :D

Ik hoop dattie op voorraad is en dat ik niet weken hoef te wachten. De brief is in ieder geval op de post.

Als ik hem binnen heb zal ik foto's plaatsen. ;)

Wat is een goede site voor Windows 2003 Mobile software?

Groeten,

Fred
Ik kwam na wat zoekwerk op deze site terecht. Vrij groot aanbod moet ik zeggen! :9

Ik hoop trouwens dat er een groot T9 screen-keyboard op zit dat ik met m'n vingertoppen kan bedienen zodat ik niet telken met het pennetje hoef te klooien wanneer ik een smsje wil tikken...

[ Voor 17% gewijzigd door Animal_X op 13-11-2004 20:59 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
kan je eigenlijk ook gewoon software voor de ppc erop draaien?

kijk ook hier voor een vergelijking met de p910 (wel in het chinees :P)
http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=1535

[ Voor 53% gewijzigd door lester op 14-11-2004 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
lester schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 23:13:
kan je eigenlijk ook gewoon software voor de ppc erop draaien?

kijk ook hier voor een vergelijking met de p910 (wel in het chinees :P)
http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=1535
Nog een review, zodra ik die gast van msmobiles zie zal ik ff vragen of hij die foto's in een iets groter formaat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Ik belde gisteren naar de pdashop, en daar werd me verteld dat zei de MDA Compact (nog) niet kunnen leveren. Zij gaan wel proberen er aan te komen, maar hij begreep weer dat T-Mobile het alleen recht op deze smartphone probeert af te dwingen in NL. Als dat waar is zouden we 'm dus alleen via T-Mobile of uit het buitenland kunnen halen... dat zou matig zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Eggy; hoe kom jij in je specs aan een lossen prijs van € 490,- ?

Ik kan 'm dus alleen los vinden bij Expansys en daar kost 'ie € 574.95!

Edit: Begrijp ik goed dat deze aanbieding: http://www.gsmstunts.nl/mdacompact.html (479,-) om een los toestel gaat?! Dan is het namelijk een uitgemaakte zaak. :P

[ Voor 40% gewijzigd door The Fittest op 14-11-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Fittest schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:03:

Edit: Begrijp ik goed dat deze aanbieding: http://www.gsmstunts.nl/mdacompact.html (479,-) om een los toestel gaat?! Dan is het namelijk een uitgemaakte zaak. :P
Het gaat zoals je kan lezen idd om een los toestel. Let er wel op dat er een simlock van T-mobile opzit.

Ik hoop zo dat gsmstunts em inderdaad rond de 18e kan leveren! Kan niet wachten:) Je kan er zooooooooooveel mee, echt super! Zat vd week een topic hier over bluejacking te lezen, had er nooit van gehoord! Lijkt me wel grappig, en aangezien hier ook bluetooth opzit.. Kan dat dus ook! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
The Fittest schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:03:

Dat was een geschatte prijs, daarnaast had ik dat al een flinke tijd geleden geschreven. Expansys is ook wel redelijk duur maar dan heb je de telefoon wel vroeg.

De prijs klopt overigens in verhouding met de t-mobile versie wel ongeveer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Anoniem: 126181 schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:23:
[...]Het gaat zoals je kan lezen idd om een los toestel. Let er wel op dat er een simlock van T-mobile opzit.
Zo hee, maar dat is dus duidelijk! Dat scheelt ff 100,- met Expansys! Even naar de markt om voor 10,- die simlock d'r af te laten halen en klaar ben je (dat lullige T-Mobile logo komt er ook wel af met een beetje afbijt?) Bestellen dus maar!! Damn! :9~ :9~

En ik begrijp dus dat jij 'm al besteld hebt? Ook als los toestel voor een andere abbo? Jij gaat ook de simlock eraf halen? Of zit je al op T-Mobile?
Eggy schreef op zondag 14 november 2004 @ 14:46:
[...]Dat was een geschatte prijs, daarnaast had ik dat al een flinke tijd geleden geschreven. Expansys is ook wel redelijk duur maar dan heb je de telefoon wel vroeg.

De prijs klopt overigens in verhouding met de t-mobile versie wel ongeveer :P
Nou vroeg... via gsmstunts kan ik 'm dus ook al over een week krijgen en ff voor 100,- minder! Geen moeilijke keuze dus. :9~

[ Voor 44% gewijzigd door The Fittest op 14-11-2004 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of ik het mag vragen, maar ik wil de telefoon dus ook kopen. Probleem is dat ik 2 simkaartjes heb. Eentje is van T-mobile. Die zit er ook het meest in. Toch moet de ander er ook in werken. Sim-lock vrij maken moet dus, zoals the Fittest net zei, kan dat. Maar hoe dan, en weet je zeker dat het dan werkt?

Mijn e-mail adres: Speedyboy_21@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Anoniem: 124333 schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:21:
Ik weet niet of ik het mag vragen, maar ik wil de telefoon dus ook kopen. Probleem is dat ik 2 simkaartjes heb. Eentje is van T-mobile. Die zit er ook het meest in. Toch moet de ander er ook in werken. Sim-lock vrij maken moet dus, zoals the Fittest net zei, kan dat. Maar hoe dan, en weet je zeker dat het dan werkt?

Mijn e-mail adres: Speedyboy_21@hotmail.com
Ik heb vorige week een Siemens MC60 van m'n vriendin op de markt voor 12,50 simlock vrij laten maken (kabeltje d'r in, stukje software draaien en die gast is ook weer 12,50 rijker maar hee... he's got to make a living ;)) En dat werkt prima. We hebben er nu een T-Mobile, Orange en Debitel Telfort kaart in gehad, en allemaal prima. Dus neem aan dat het voor deze ook geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op welke markt dan?

En kan het ook met een Pocket PC van I-mate? Siemens en Nokia zijn bekend, maar dit? Het zou wel cool zijn!!! :*)

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 124333 op 14-11-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Fittest schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:09:
[...]
Zo hee, maar dat is dus duidelijk! Dat scheelt ff 100,- met Expansys! Even naar de markt om voor 10,- die simlock d'r af te laten halen en klaar ben je (dat lullige T-Mobile logo komt er ook wel af met een beetje afbijt?) Bestellen dus maar!! Damn! :9~ :9~

En ik begrijp dus dat jij 'm al besteld hebt? Ook als los toestel voor een andere abbo? Jij gaat ook de simlock eraf halen? Of zit je al op T-Mobile?

~
Ik heb er 1 besteld met een t-mobile abonnement, maar heb ook nog een vodafone simkaartje die ik er ook in wil kunnen doen! Dus het is idd dan een goed plan om em Simlockvrij te laten maken! Waar heb jij dat precies laten doen met je andere telefoons? Dat moet vast wel lukken, dat simlock vrij maken denk ik zo! Can't wait!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Fittest
Anoniem: 124333 schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:50:
Op welke markt dan?

En kan het ook met een Pocket PC van I-mate? Siemens en Nokia zijn bekend, maar dit? Het zou wel cool zijn!!! :*)
Hier in R'dam op de markt, maar ik neem aan dat die gasten overal wel staan. Zoek naar grote borden 'telefoons Simlock vrij maken!" ;) Ik mag wel ff hopen dat het voor deze ook geen probleem is. Anders heb ik wel een probleem ja. Maar aangezien bij iedere smartphone ook een koppeling naar je PC zit (itt je gemiddelde gewone mobiel) ga ik er anders zelf wel mee aan de slag. Ik verwacht dat zij ook gewoon ergens van die 'unlock' utils vandaan trekken. Ik kreeg niet het idee dat die jongens meer kennis hadden wat dat betreft dan jij of ik.
Anoniem: 126181 schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:30:
[...]Ik heb er 1 besteld met een t-mobile abonnement, maar heb ook nog een vodafone simkaartje die ik er ook in wil kunnen doen! Dus het is idd dan een goed plan om em Simlockvrij te laten maken! Waar heb jij dat precies laten doen met je andere telefoons? Dat moet vast wel lukken, dat simlock vrij maken denk ik zo! Can't wait!! :*)
Op de markt op Blaak hier in R'dam dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb een vraagje. als ik er nu een 1Gb SD in steek, gaat hij der dan veel langer over doen om bv alle MP3 bijeen te zoeken of worden ze in aparte files gestoken op de kaart?

het is om te weten of het veel verschil zou maken in bewerktijd tussen een 512Mb SD kaart en een 1Gb SD.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 123030 op 15-11-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22317

Hij staat nu ook op de Zweeds\Noorse Qtek site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
de mijne is besteld, nu nog w88 tot hij binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

lester schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:34:
de mijne is besteld, nu nog w88 tot hij binnen is :)
Ik verwacht z.s.m. een mini-review incl. pics! :)

Het eerste wat ik trouwens ga doen zodra ik hem krijg is kijken of ik de covers er af kan halen en deze vervolgens van een mooi pianozwart verflaagje voorzien! 8)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.