Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last

Reageer Nieuw Topic
nee , helaas nog niet.
Ik ben op het ogenblik veel bezig met de nippon_2007 mod.

maar ik ga 'm zeker even testen :)

Reg. datum: 06 juli 2006

wordt er nog veel online geraced bij dit spel? Ik speel LFS maar daar zijn nog maar een paar actieve servers. Hoe zit het bij rFactor?

Reg. datum: 30 maart 2006

er zijn genoeg servers als ik in de lijst kijk, maar om een server te vinden die jij leuk vind (de auto, de baan) heb je soms pech... zelf rij ik het meest met vrienden, dus dan is dat probleem er niet, maar je moet wel allemaal beschikbaar zijn

dus er zijn genoeg servers, maar je moet geen eisen stellen aan auto of baan

@HEADmarx, ik zelf rij ook voornamelijk nippon, rijden jullie ook in het weekend?
zo ja, misschien kunnen we een keer samen racen
GTR nutter
Reg. datum: 16 november 2004

Morgen avond weer FN 2007, kijk in server list naar DRS*Delft Race Server* - FN 2007 server.

NiTrO-EXILE- wijzigde dit bericht 11-04-2008 12:40 (14%)

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Change the equation.
Reg. datum: 15 februari 2001

Ik zou gaan kijken bij een League. Bij onze league rijden we ook open races. Dus puur een verzameling van mensen voor een avondje klappen ;)

Op niveau dat wel, dus men moet wel een beetje tonen dat ze het kunnen of willen leren. Mensen die gaan kloten worden per direct geip-banned.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Iets dat je dwars zit? Ik beken.nl | Dat schrijf je zo!

god's right foot
Reg. datum: 24 november 2000

Misschien dat iemand mij ff kan helpen.
Ik heb kwam pas geleden via een of ander topic bij een Duitse site (jammer genoeg adres niet bewaard) welke wedstrijden organiseerd voor Rfactor
Voordeel van deze site was dat je om helemaal up to date te zijn alleen een script moest downloaden.
Deze zorgt er weer voor dat je alles vanzelf binnen haalt wat je nodig heb om te kunnen racen. :)

Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

En wat is je vraag nu dan?

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (V.98)

Sheepproductions (503794)
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Of je weet welke site dat is?
quote:
Rpol schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:53:
wordt er nog veel online geraced bij dit spel? Ik speel LFS maar daar zijn nog maar een paar actieve servers. Hoe zit het bij rFactor?
Voor LFS heb je ook genoeg leuke leagues.

Marzman wijzigde dit bericht 12-04-2008 10:56 (46%)

☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

god's right foot

quote:
Ik heb mn verhaal nogmaals gelezen (misscien dat ik iets vergeten was) maar volgens mij kun je duidelijk er uit halen wat ik zoek ;)

Maar zal nog ff erbij zetten:

een LINK naar deze site.

Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

quote:
Frunz schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:58:

@HEADmarx, ik zelf rij ook voornamelijk nippon, rijden jullie ook in het weekend?
zo ja, misschien kunnen we een keer samen racen
meestal rijden we wel ja , maar op een prive server omdat we dan aan het trainen zijn voor ons eigen kampioenschap....vat je 'm nog? 8)7
http://rfactor.head-clan.nl/

laat anders eens een berichtje achter in de shoutbox.
www.head-clan.nl
mss kunnen we een keer rijden

musica musica
Reg. datum: 16 oktober 2002

quote:
seninha schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 08:37:
Misschien dat iemand mij ff kan helpen.
Ik heb kwam pas geleden via een of ander topic bij een Duitse site (jammer genoeg adres niet bewaard) welke wedstrijden organiseerd voor Rfactor
Voordeel van deze site was dat je om helemaal up to date te zijn alleen een script moest downloaden.
Deze zorgt er weer voor dat je alles vanzelf binnen haalt wat je nodig heb om te kunnen racen. :)
Bedoel je www.pilsbierbude.de? die is voor gtr2, echt een geweldige server :)

Black Holes & Revelations

quote:
HEADmarx schreef op zondag 13 april 2008 @ 16:56:
[...]

meestal rijden we wel ja , maar op een prive server omdat we dan aan het trainen zijn voor ons eigen kampioenschap....vat je 'm nog? 8)7
http://rfactor.head-clan.nl/

laat anders eens een berichtje achter in de shoutbox.
www.head-clan.nl
mss kunnen we een keer rijden
ja, ik vat em...zelf rij ik alleen in het weekend (zie dat jullie races altijd op dinsdag zijn) met o.a. NiTrO en wie er nog meer mee doet :P, zoals NiTrO al aangaf rijden wij op de DRS (onze eigen server)

ik zie dat jullie net een lan achter de rug hebben, zal dus wel een beetje uitrusten zijn vandaag
out of order
Reg. datum: 08 februari 2004

quote:
MuSeLive schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:24:
[...]

Bedoel je www.pilsbierbude.de? die is voor gtr2, echt een geweldige server :)
www.Bockbierbude.de voor rfactor :)

www.altbierbude.de voor gt legends :)

hele goeie servers, met heel veel tracks en cars.

Shva wijzigde dit bericht 13-04-2008 19:49 (8%)

als ik zoek op naam in rFactor-serverlist , begint de naam van de server dan ook met DRS?
mss wel leuk om een keer mee te rijden:)

LAN was overigens er leuk.

de naam begint met DRS, het makkelijkst zoeken is alles even op auto te sorteren en bij de FN2007 v2 te kijken. maar er zal pas vrijdag voor het eerst (door ons) op geraced worden, aangezien ik in delft studeer en als ik daar een setup heb, dan zit ik daar alleen maar achter, dus hij staat lekker bij m'n ouders :P

(server staat nu overigens nog wel aan)

Frunz wijzigde dit bericht 13-04-2008 21:13 (5%)

Reg. datum: 25 februari 2002

Hallo,

Ik speel de _PilotesOnline F12008 MOD. In de game (bij een F1 race) Heb ik echter maar 9 tegenstanders. Weet iemand waar ik dat aan kan passen??
_/-\o_

will code c# for food

quote:
kuwerti schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:06:
Hallo,

Ik speel de _PilotesOnline F12008 MOD. In de game (bij een F1 race) Heb ik echter maar 9 tegenstanders. Weet iemand waar ik dat aan kan passen??
_/-\o_
Settings -> rules -> number of opponents
will code c# for food

Ik hoop trouwens wel stiekem dat er eens een nieuwe versie uitkomt met een betere grafische engine.

Ondanks dat ik helemaal verslaafd ben aan het spel zijn de graphics echt zo 2002..

Grafische features die ik mis:
- Realtime reflection mapping
- Realtime shadows van andere objecten op de auto
- Realtime self-shadows op de auto's (Dashboard, vleugels, wielkuipen etc.)
- Betere smoke/dust effecten

Met name de reflectionmapping en schaduwen kunnen er voor zorgen dat de auto meer één wordt met de omgeving. Het ziet er nu vaak uit alsof de auto compleet los staat van de omgeving (Verkeerde lighting, nep schaduwen en een statische reflectionmap)

Maar ik denk dat het nog lang wachten wordt, aangezien GTR Evolution spatjespiksplinternieuw uitkomt en nog steeds dezelfde butt-graphics heeft.

Ondanks deze kritiek: Ik speel het spel iedere dag!
Change the equation.
Reg. datum: 15 februari 2001

Einde dit jaar komt er waarschijnlijk een nieuwe rFactor versie uit. Dat heeft de lead devver door laten schemeren in een email aan me.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Iets dat je dwars zit? Ik beken.nl | Dat schrijf je zo!

god's right foot

quote:
Shva schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:48:
[...]

www.Bockbierbude.de voor rfactor :)

www.altbierbude.de voor gt legends :)

hele goeie servers, met heel veel tracks en cars.
Jaaaa, dat zijn ze. THANKS _/-\o_

PLVS VLTRA

quote:
Bolk schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 12:56:
Einde dit jaar komt er waarschijnlijk een nieuwe rFactor versie uit. Dat heeft de lead devver door laten schemeren in een email aan me.
Volgens mij was dat al een tijdje bekend. Ik heb het iig een aantal maanden terug al eens op RSC gelezen.
Ajeto!

quote:
kuwerti schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 09:06:
Hallo,

_/-\o_
Vertel is wat meer over die mod als je wil...
Heb je URL? Hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe?:)

[ Flipdesign ] | [ PC_GJ ] | [ The (ex) King ] | [ Fotogear ]

Reg. datum: 25 februari 2002

quote:
GJ-tje schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 14:53:
[...]
Vertel is wat meer over die mod als je wil...
Heb je URL? Hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe?:)
Sorry, was ff een tijdje offline. Die mod: tja., het ziet er wel cool uit. Het nadeel is dat ik niet echt vergelijkend materiaal heb. Ben sinds een weekje weer aan het F1-en en heb daarvoor zeker een jaar geen stuurtje (van de pc dan) aangeraakt.

hier: http://www.pilotesonline.com/index.php?newlang=english vind je meer info.

Reg. datum: 07 maart 2006

Zeker wel een gaaf spel, speel m naast gtr2 en race07 :) .

Ik ben nu bezig met een filmpje te maken, alleen in de free cam mode als je de camera naar voren of naar achteren wil bewegen gaat dat zoooooo langzaam dat het gewoon niet te doen is.

Alleen heeft iemand me verteld dat je in een of andere plr. file de snelheden voor de camera kan veranderen, iemand enig idee hoe dat moet?

=[ TranceRadio.ch ]=
Reg. datum: 12 februari 2005

Dozens of mismatches hier, vooral met de 1979 en F1RFT2008-mod.

Wie heeft hier nog meer last van? En zo ja, hoe heb je het opgelost? Heb je het überhaupt gefixed?

Dit probleem hangt me echt de keel uit, daardoor kan ik niet online terwijl ik hem legaal heb. Erg vervelend, soms lijkt het een trackbug te zijn en soms een autobug. Zeggen ze: reinstall. Al gedaan maar niets lijkt te helpen?

| Up (2009) gaat over iets wat omhoog gaat als het gevuld is en weer zakt als het leegloopt. | (C) @ 29-10-09 00:12

Pagina: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: