Hoofdcategorieën
Topicacties

[Stampede] #3 TSC - Aanmelden voor teams

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Reageer Nieuw Topic
The LedZ Collective

http://www.funcracker.net/stampede/pics/trans.gif

http://www.funcracker.net/stampede/pics/trans.gif
Stampede #3 - TSC

http://www.funcracker.net/stampede/pics/mark.pngLet op! Lees eerst deze gehele draad alvorens je een reactie of
team aanmelding plaatst.

Welkom in alweer topic deeltje 4 van deze stampede! In dit draadje lees je algemene info over de stampede en kun je je opgegeven voor een team.

Als dit de eerste keer is dat je wat over een Stampede hoort, lees dan vooral de eerste 3 posts van het hieraan voorafgaande topic door:
[Stampede] #3 TSC - Het maken van teams

Het project waar we een stampede aan het houden zijn is TSC!

Hoe en wat?

De draadjes die hier aan vooraf gingen:
[Stampede] #3 Planning << met linkjes naar voorgaande stampede topics
[Stampede] #3 TSC - Het maken van teams
[Stampede] #3 TSC - Het maken van teams (part 2)

Tweakers.net fp posting:
DPC: Tweakers vechten tegen kinderziekte

http://www.funcracker.net/stampede/pics/mark.pngLees de Stampede FAQ en stem ermee in als je mee wilt doen.

De derde officiële DPC Stampede:
  • Is begonnen op woensdag 1 september 0:00
  • Eindigt op donderdag 30 september 23:59
  • Barst los op Tuberous Sclerosis Complex (TSC)
De meesten onder jullie zullen geneigd zijn dit topic selectief en snel te lezen, maar let op want het aanmelden bij Stampede teams gaat deze keer anders dan voorgaande keren het geval was.

Ik wil nog meedoen? Mag dat?

Yup! Graag zelfs! Wat je moet doen:

Als eerste meld je je als volgt aan bij TSC:
- Download de client
- Run de installatiefile en volg de instructies op je scherm
- Vul je e-mail adres in
- Ga naar de member registratie pagina
- Vul je Node-ID (het nummer rechtsboven in je client) en je e-mail adres in en verzin een naam voor jezelf en een password
- Login op de member login pagina en vul je zojuist gekozen naam en password in
- Klik helemaal onderaan op Add Node en klik vervolgens op [Add] voor je Node-ID.
- Ga naar de DPC pagina en klik op Join Team.

Mocht je hier niet uitkomen, neem dan een kijkje in het vorige topic, daar staat een begrijpelijke FAQ in, of check meteen de uitgebreide TSC FAQ :)

Als je de client eenmaal up & running & bij DPC ondergebracht hebt dan kan je je via onderstaand formulier opgeven voor de virtuele stampede-competitie. Dit is niet verplicht, maar misschien wel zo leuk ;) Je wordt dan ingedeeld bij de lager gepositioneerde stampedeteams, zodat de strijd wat spannender wordt :)

Belangrijk! Lees Dit!

Voordat de Stampede begon was het mogelijk om een team te kiezen maar zoals gebruikelijk is dit aan banden gelegd nu we eenmaal bezig zijn. Gezien de onderste 3 teams redelijk dicht bij elkaar liggen zullen in eerste instantie de nieuwe deelnemers verdeeld worden over die teams. Het is nog wel mogelijk een team te selecteren, maar dat hoeft niet in te houden dat je daar ook bij komt. Het is dan ook een 'voorkeur' die je uitspreekt en we zullen proberen om daar gehoor aan te geven wanneer dat naar onze mening mogelijk is.

Op dit moment is/zijn de volgende teams dicht:
  • Whatever
Op dit moment is/zijn de volgende teams open:
  • Team Caffeine
  • De Kletskoppen
  • De Stampertjes
http://www.funcracker.net/stampede/pics/mark.pngDeze post is aan veranderingen onderhevig afhankelijk van posities en power van de Stampede Teams. Teams die eerst uitgesloten waren kunnen weer toegankelijk worden en vica versa.

Is dit alles? Zijn er verder geen regels?

Jawel, maar daar willen we je niet al te veel mee vermoeien zo halverwege de stampede. Mocht je deze wel willen weten, neem dan een kijkje in het vorige topic :)

Als je voorheen nog niets van de Stampede af wist, lees bovenstaande link dan goed door!

Dan toch nog snel de belangrijkste zaken op een rij:
  • Het is niet de bedoeling om te gaan sparen tijdens de Stampede
  • Het is niet! toegestaan buffers die je gespaard hebt voor de Stampede tijdens de Stampede te flushen
  • Je punten tellen mee vanaf de dag waarop je, je aanmeldt (mits je dan reeds in de TSC stats voorkomt)

http://www.funcracker.net/stampede/picstrans.gif
Stampede #3 - Aanmelden

Hieronder staan de instructies door middel waarvan je, je op kunt geven voor de Stampede en voor een Stampede team. Lees ze goed door, want het is niet mogelijk om je door middel van enkel een post in dit topic op te geven!

Note: Het is ook mogelijk om geen voorkeur op te geven en je door de organisatie in te laten delen bij een Stampede Team. Hiervoor kun je de team voorkeur: "= geen voorkeur =" selecteren ;)

Ik ben net nieuw en/of Ik ben alleen!

Als je helemaal nieuw bent bij dit project dan kun je met onderstaande formulier jezelf opgeven voor de Stampede.
Mocht je echter in een subteam zitten (als je dat niets zegt, zit je dat niet ;)) dan zul je bij de volgende optie moeten kijken.

De volgende gegevens hebben we in ieder geval van je nodig:
  • Je naam zoals deze voorkomt in de TSC stats (met Hoofdletters, haken, etc!)
  • Je nickname die je op GoT gebruikt (Indien je deze hebt!)
  • Het Stampede team waar je, je bij wilt voegen gedurende deze Stampede
Naam in TSC stats:
Nickname op GoT:
Stampede Team voorkeur:

Ik doe mee binnen subteam verband!

In dit geval ben je lastig ;)
Als je meedoet binnen een subteam, en dit subteam staat onder 1 account in de stats (zal als het goed is altijd het geval zijn), dan rest je niets anders dan bij onze statsbouwer (R4NCOR) je gegevens aan te leveren, zodat hij nodes naar users kan opdelen. Hiervoor heeft hij je login en wachtwoord nodig.

Nu is dit natuurlijk nogal gevoelige informatie, maar R4NCOR behandelt het in vertrouwen. Als je dit toch niet zo ziet zitten dan kun je, je ook voor deze Stampede met nieuwe nodes buiten je subteam plaatsen, waardoor je de bovenstaande aanmeldingsprocedure kunt volgen. We zijn op dit moment bezig een alternatief te onderzoeken, maar deze vereist dat je een webserver hebt waar een klein script op komt te draaien. Meer informatie volgt hier nog over. In ieder geval kun je, je in alle gevallen wel reeds voor de Stampede opgeven.
De volgende gegevens hebben we in ieder geval van je nodig:
  • Je naam zoals deze voorkomt (of voor gaat komen) in de subteam stats van R4NCOR (met Hoofdletters, haken, etc!)
  • Je nickname die je op GoT gebruikt (Indien je deze hebt!)
  • De naam van je subteam zoals deze in de TSC stats voorkomt (let op hoofdlettergebruik en spelling!)
  • Het Stampede team waar je, je bij wilt voegen gedurende deze Stampede
Naam in TSC stats:
Nickname op GoT:
Huidig TSC subteam:
Stampede Team voorkeur:
http://www.funcracker.net/stampede/pics/mark.pngWaarschuwing: Er zijn mensen die hun subteam naam opgeven als statsnaam. Doe dit niet! Doe dit enkel als je complete subteam zich wil gaan scharen onder de vlag van één van de Stampede teams!

Tot slot!!

Nadat je, je via bovenstaande formulier hebt opgegeven komt alles goed.

http://www.funcracker.net/stampede/pics/mark.pngJe kunt in dit overzicht de aanmeldingen zien die nog verwerkt moeten worden. Vervolgens kun je in dit overzicht je uiteindelijke indeling bewonderen.

Het wordt verder aangemoedigd om hier even te laten weten hoe en wat je gedaan hebt.
Let er alleen op dat je het niet teveel op een aanmeldingspost laat lijken, want dan komen er vast mensen die dat kopieren en die hier verder niet kijken.

Als er trouwens een fout met het aanmeldingsscript mocht optreden dan kun je dat in dit topic posten.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Kwaak
Reg. datum: 01 februari 2001

Let the games begin!!!!!!!!!!!! }:O }:O }:O

TKK TSC@6 D2OL@40 SOB@13 FAD@18

Reg. datum: 21 november 2003

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/8E2673LE8JP4/p.gif
Heej Peppie12, wakker worden ! :+

edit: ______________Yikes !_________________________________ (line feed)
edit: <br><br><br><br><br> :+
edit: style: visible = "false";

edit: damn you, klungel.....

MrStubborn wijzigde dit bericht 08-09-2004 00:43 (59%)

Tijd voor iets nieuws
Reg. datum: 01 december 2001

http://kletskoppen.lospetitos.net/images/Kletskop2.gif

Voor het beste alternatief. :)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

[DPC] Cohort
Reg. datum: 28 maart 2003

quote:
MrStubborn schreef op 08 september 2004 @ 00:30:
huh wat? o ja, was zelfs te vroeg [TSC] hitparade van 6 september
quote:
peppie12 schreef op 07 september 2004 @ 16:46:
Dag mensen,

Als ik deze stats met die van de stampede vergelijk, doet ongeveer de helft van de totale power mee met de stampede. Echter doet lang niet de helft van de totaal aantal TSC'ers mee. Da's toch jammer, meer zielen enzovoort...

Kortom; DOE MEE! vandaag morgen kan je je weer inschrijven. Laat het weten bij welk stampede team en lub bij je teammaten om ook mee te doen.
ff aanmelden dus; bij de koffieslurpers!

pep12 wijzigde dit bericht 08-09-2004 11:08 (17%)

De boer is 2 keer zo oud als zijn koe was, toen de boer zo oud was als zijn koe is. Samen zijn ze 56. Hoe oud is de boer? DPC > FaD > Koffie?

[DPC] Cohort
Reg. datum: 28 maart 2003

nog eentje dan:

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/NES33753P384/p.gif

voor meer koffiecomics zie:
team caffeine forum

ciao

De boer is 2 keer zo oud als zijn koe was, toen de boer zo oud was als zijn koe is. Samen zijn ze 56. Hoe oud is de boer? DPC > FaD > Koffie?

Reg. datum: 14 oktober 2003

Ik wilde me net aanmelden voor de stampertjes. Nadat ik op join stampede drukte kreeg ik de melding dat ik was aangemeld voor de stampertjes. Kijk ik in de lijst met die nog niet verwerkt zijn staat er dat ik geen voorkeur heb ???. Is dit de bedoeling of niet ??
Stampûh, wreed uit je dak!

quote:
MrStubborn schreef op 08 september 2004 @ 00:30:
[afbeelding]

edit: ______________Yikes !_________________________________ (line feed)
edit: <br><br><br><br><br> :+
edit: style: visible = "false";

edit: damn you, klungel.....

Huh? ikke niet begrijpen :/

Maare ... MarkB ... does gauw aanmelden :+

Enne ... de rest ... kom lekker bij de kletskoppen voor de lekkerste koekjes ... het koudste bier ... en de warmste dames!

Join ..:: DPC~Team~Switch ::..
~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

Bliksemdetectie.nl

en 1 djklungel tja dan wordt je weer vanzelf wanhopig en join je een ander team :D

whatever oid :D :P ;)
Reg. datum: 30 juni 2000

quote:
djklungel schreef op 08 september 2004 @ 07:51:
[...]

Huh? ikke niet begrijpen :/

Maare ... MarkB ... does gauw aanmelden :+
Reporting for duty! En kom nu maar op met die mooie dames :+

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Het zijn zelfs niet zomaar dames, het zijn chick's en meisjes :D

Enne ... niet whatever joinen, zij zijn niet liev :( ... de lieve kletskopjes wel O-)

~ Het switchersleven!!
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the strategical flushers!

The LedZ Collective

quote:
TheTransporter schreef op 08 september 2004 @ 05:42:
Ik wilde me net aanmelden voor de stampertjes. Nadat ik op join stampede drukte kreeg ik de melding dat ik was aangemeld voor de stampertjes. Kijk ik in de lijst met die nog niet verwerkt zijn staat er dat ik geen voorkeur heb ???. Is dit de bedoeling of niet ??
Je staat in de lijst bij de Stampertjes? Of volg ik je nu niet?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Vanmorgen zag dat lijstje er nog anders uit :o

~ Het switchersleven!!

The LedZ Collective

quote:
djklungel schreef op 08 september 2004 @ 08:39:
Vanmorgen zag dat lijstje er nog anders uit :o
Dat lijkt mij erg sterk. Ik ben de enige die daar iets aan kan aanpassen en vanmorgen lag ik nog in mijn bed. Plus dat ik er dus ook echt niets aan aangepast heb :)

Maar toch stonden er 2 mensen toen bij de geen voorkeur :S

~ Het switchersleven!!

dus ik
Reg. datum: 25 juli 2002

zo ik heb me ook maar weer eens aangemeld :p (was eerst weer eens te laat...)

There can be only one.... en ik dan ??

Los Alcoholicos

Welkom bij de stampertjes x0r. Tenminste, ik mag aannemen dat je je bij het gezelligste team hebt aangemeld :P

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

dus ik
Reg. datum: 25 juli 2002

hahah tja, dat kun je zelf natuurlijk ook zien (dus niet bij stampertje :p), maarja wie weet waar ik word ingedeeld, ik tenminste niet :+

There can be only one.... en ik dan ??

Los Alcoholicos

Ik weet niet of dit het juiste draadje is, maar ik post het toch maar ff.

Organisatie:. De leden mvanrijnen en nova003 hebben wel dagelijkse output, staan ook ingedeeld bij De Stampertjes, maar die krijgen geen output van hun.

Kan dit gefixed worden en wat kunnen we hier aan doen? Alvast bedankt :&gt;

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

quote:
x0r schreef op 08 september 2004 @ 15:07:
hahah tja, dat kun je zelf natuurlijk ook zien (dus niet bij stampertje :p), maarja wie weet waar ik word ingedeeld, ik tenminste niet :+

Welkom _/-\o_

Met jou en MarkB erbij zijn de kletskoppen nu zeker het gezelligste stamp-team ... mocht er nog enige twijfel zijn :D

~ Het switchersleven!!

Reg. datum: 06 januari 2004

quote:
DPCquatar schreef op 08 september 2004 @ 00:27:
Let the games begin!!!!!!!!!!!! }:O }:O }:O
Net wakker geworden :? We zijn al sinds 1 september begonnen hoor 8)7

quote:
djklungel schreef op 08 september 2004 @ 15:40:
[...]
Met jou en MarkB erbij zijn de kletskoppen nu zeker het gezelligste stamp-team ... mocht er nog enige twijfel zijn :D
Heeft u een bakje voor me :r :+

Een bakkie pleur? Nee, maar wel een kletskop :Y)

~ Het switchersleven!!

quote:
djklungel schreef op 08 september 2004 @ 17:10:
Een bakkie pleur? Nee, maar wel een kletskop :Y)
Daar ben jij wel goed in :P

Ikke? Hoe kom je erbij :+

~ Het switchersleven!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: