Zoals Mark (terecht) opmerkt zou het niet best zijn als alles maar in DPCH's gevraagd of besproken worden.
Er moet denk ik een scheiding gemaakt worden tussen onderwerpen, zijn het kleine vragen die makkelijk te beantwoorden zijn dan kan je het beste in een DPCH je vraag stellen, dara zitten natuurlijk de mensen die helemaal los zijn op het project.
Maar zijn de vragen niet in de trant van "hoe start ik de client op" en je hebt, na gebruik van de search, geen antwoord kunnen vinden dan is het beter een nieuw topic te beginnen. Zeker als het onderwerp niet of nauwelijks projectspecifiek is is dat een betere keuze. Het grote voordeel is dat je alle DPC'ers bereikt en niet alleen de mensen die toevallig de DPCH lezen.
Ik heb het gevoel dat er een grote drempel ligt om een topic te openen, niet alleen hier maar op heel GoT. Ik zou zeggen, schroom niet als het onderwerp interresant en op redelijk niveau is maar openen gewoon een topic.
Let wel, het beoordelen van topics gebeurt door de modjes en niet door de crew
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME