[Stampede] #3 TSC - Aanmelden voor teams

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 832 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Funcracker schreef op 09 september 2004 @ 13:08:
[...]
Tssk. Als jij crosspost en ik daarop antwoord moet je dat wel lezen :P

TheFLy gaat nog gecorrigeerd worden idd. Zal er es wat haast achter proberen te zetten ;)
Twee opmerkingen:
Heb net even gekeken naar mijn gemiddelde over de 5 dagen na mijn "Flush", en kom uit op 170 punten, lijkt mij het redelijke aantal om naar te corrigeren.

Als je mijn flush in het negatieve corrigeerd, corrigeer dan gelijk ook de punten van Knuppel.... hij doet als sinds 1 september mee met de stampede, maar werd niet toegvoegd.
Nu staat hij eindelijk in de stats, maar zijn zijn puntjes van 1 t/m 7 september staan op 0, terwijl het dit zou moeten zijn:
07-09-2004 (73%) 67
06-09-2004 (83%) 76
05-09-2004 (136%) 124
04-09-2004 (62%) 57
03-09-2004 (91%) 83
02-09-2004 (154%) 141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
The_Fly schreef op 09 september 2004 @ 23:31:
[...]

Twee opmerkingen:
Heb net even gekeken naar mijn gemiddelde over de 5 dagen na mijn "Flush", en kom uit op 170 punten, lijkt mij het redelijke aantal om naar te corrigeren.

Als je mijn flush in het negatieve corrigeerd, corrigeer dan gelijk ook de punten van Knuppel.... hij doet als sinds 1 september mee met de stampede, maar werd niet toegvoegd.
Nu staat hij eindelijk in de stats, maar zijn zijn puntjes van 1 t/m 7 september staan op 0, terwijl het dit zou moeten zijn:

[...]
Hmmm..
Tjah dat krijg je als niet iedereen van Switch zichzelf persoonlijk aanmeldt. Ik heb heel Switch toegevoegd aan de Kletskoppen, maar Knuppel bestond toen nog helemaal niet.

En nu heeft Knuppel zichzelf opgegeven via de nieuwe aanmeld procedure en dus telt zijn score mee vanaf die dag (8 sept). Dat lijkt mij een juiste gang van zaken. Anders had Knuppel zijn account op 1 sept actief moeten hebben of hij had zich gewoon zelf op moeten geven.

Kan iemand van Switch hier even op reageren? :)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 15:31
Dat kan iemand van switch zeker ;)

Ow ... je wilt ook nog dat we het doen, nouw, vooruit dan maar.

Voor de stampede maakt het niet uit neem ik aan omdat de nodes eerst toegekend waren aan TheFly. Als we nu opeens er veel punten door zouden verliezen, dan zou ik graag zien dat de historie van Knuppel wel toegevoegd wordt, blijft het allemaal onder TheFly staan wat eerst door Knuppel is gedaan, dan is het jammer maar helaas (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn meerdere mensen die o.a. vanwege problemen met subteamstats bij rancor pas later zijn toegevoegd bij de stampstats. Lijkt me dus veel te veel puzzelwerk voor Funcracker om dat allemaal uit te zoeken... dus lijkt me goed zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Mark83 schreef op 10 september 2004 @ 12:02:
Dat kan iemand van switch zeker ;)

Ow ... je wilt ook nog dat we het doen, nouw, vooruit dan maar.

Voor de stampede maakt het niet uit neem ik aan omdat de nodes eerst toegekend waren aan TheFly. Als we nu opeens er veel punten door zouden verliezen, dan zou ik graag zien dat de historie van Knuppel wel toegevoegd wordt, blijft het allemaal onder TheFly staan wat eerst door Knuppel is gedaan, dan is het jammer maar helaas (denk ik).
??
Nu begint dit wat raar te worden.

Ik heb deze post van TheFly:
The_Fly schreef op 02 september 2004 @ 20:54:
Helaas is mijn output zoals hierboven staat niet mijn daily....
Had wat laat door dat sparen niet de bedoeling was tijdens de stampede, dus flushtje (volgens de regels) mijn 2 koetjes om 23:56.... dus voor 0:00...
De punten zij echter WEL in de stats terecht gekomen.
Uit mijn hoofd waren dit 412 + 578 punten.
Correctie van mijn punten voor 1 september naar hetzelfde aantal als ik vandaag haal (ik heb 24/7 2 PC's aanstaan die een vrij continue output leveren). Lijkt mij daarom reeel.
Maar jij zegt nu dat de punten die ik bij TheFly weghaal (van 1 sept) naar Knuppel toe moeten? Dat lijkt me niet kloppen dan?

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Nee, dat gaat weer over andere punten :) ... er zijn nodenummers van Knuppel die eerst onder TheFly vielen.

Snappez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Mark83 schreef op 10 september 2004 @ 12:09:
Nee, dat gaat weer over andere punten :) ... er zijn nodenummers van Knuppel die eerst onder TheFly vielen.

Snappez?
Sjoet me.. dat meen je ook gewoon niet :P Is dit soms een klungel streek? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
*PANG* Je bent nu gesjoet :P

En dit is geen klungelstreek, maar een knuppel streek ;)

Maar jullie kunnen het vast wel oplossen he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Is het al opgelost? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Fly
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:20

The_Fly

Bzzzzzzzzzzzzz.....

Het zijn dus TWEE aparte gevallen....

1)
Op 30 augustus poste ik in het Team Switch forum het nodenummer van een vriend van mij, te weten Knuppel. (Ik poste het, omdat hij op dat moment nog niet de hele structuur binnen het TS forum kende, en ik zeker wilde zijn dat hij VOOR de stampede was toegevoegd)
De node is geloof ik dezelfde dag nog toegevoegd, alleen helaas aan mijn account. Omdat hij toch onder zijn eigen naam wilde flushen heb ik zijn node laten corrigeren.
Helaas was die correctie dus NA de start van de stampede, waardoor het een en ander niet goed is gegaan.

2)
Mijn MF, ik flushte op 31 augustus 23:56 nog snel mijn punten, toen ik hoorde dat MF-en niet was toegestaan. Deze zijn dus wel in de stats opgenomen.

Om een lang verhaal kort te maken: Team Kletskop heeft door mijn MF 921 punten te veel, en door het geknoei met Knuppel zijn node 548 punten te weinig. (Dus over het geheel 373 punten teveel)

Corrigeer hoe je denkt dat gecorrigeerd moet worden, of laat het geheel gewoon zo staan. Als je wil corrigeren maar het toch simpel wil houden haal je van mijn beginflush 373 punten af.... zijn we ook rond.
En als je mijn startflush op 0 zet en de punten van Knuppel zo laat zou ik dat een beetje jammer vinden, maar het zal mijn stamppret niet drukken!!!

En om te corrigeren voor eventuele correcties, hebben we afgelopen week al weer 3 extra PCtjes geassimileerd... :7
Als iedereen daar nou wat meer tijd in steekt, zijn we volgende week nr 2!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:21
The_Fly schreef op 10 september 2004 @ 19:01:
Het zijn dus TWEE aparte gevallen....

1)
Op 30 augustus poste ik in het Team Switch forum het nodenummer van een vriend van mij, te weten Knuppel. (Ik poste het, omdat hij op dat moment nog niet de hele structuur binnen het TS forum kende, en ik zeker wilde zijn dat hij VOOR de stampede was toegevoegd)
De node is geloof ik dezelfde dag nog toegevoegd, alleen helaas aan mijn account. Omdat hij toch onder zijn eigen naam wilde flushen heb ik zijn node laten corrigeren.
Helaas was die correctie dus NA de start van de stampede, waardoor het een en ander niet goed is gegaan.

2)
Mijn MF, ik flushte op 31 augustus 23:56 nog snel mijn punten, toen ik hoorde dat MF-en niet was toegestaan. Deze zijn dus wel in de stats opgenomen.

Om een lang verhaal kort te maken: Team Kletskop heeft door mijn MF 921 punten te veel, en door het geknoei met Knuppel zijn node 548 punten te weinig. (Dus over het geheel 373 punten teveel)

Corrigeer hoe je denkt dat gecorrigeerd moet worden, of laat het geheel gewoon zo staan. Als je wil corrigeren maar het toch simpel wil houden haal je van mijn beginflush 373 punten af.... zijn we ook rond.
En als je mijn startflush op 0 zet en de punten van Knuppel zo laat zou ik dat een beetje jammer vinden, maar het zal mijn stamppret niet drukken!!!

En om te corrigeren voor eventuele correcties, hebben we afgelopen week al weer 3 extra PCtjes geassimileerd... :7
Als iedereen daar nou wat meer tijd in steekt, zijn we volgende week nr 2!!! :D
Ik moet helaas melden dat probleem 1 ook gedeeltelijk door mijn fout ontstaan is.
The fly melde op onze site een node nummer aan van een vriend van hem. die ik heb opgenomen bij r4ncor onder zijn naam. Op het ogenblik dat mij duidelijk werd dat deze vriend onder de naam knuppel wenste door te flushen voor switch heb ik deze account aangemaakt en daar het node nummer opgezet.

om punt 2 nog iets duidelijker te maken. In de regels stond dat er niet geflushed mocht worden met de punten die gegenereerd waren voor de aanvang van de stampede. met andere woorden er mocht geen MF gedaan worden van candidaten die voor 1/9 berekend waren. Gezien de problemen die er zijn bij TSC met punten toekennen wordt hier niet alleen door The FLy tegen gezondigd. Iedereen die punten op 31/8 omstreeks 22:30 of later heeft verstuurd heeft deze punten in de stampstats staan. B)

Als er dus punten gecorrigeerd moeten worden zou dit dus eerlijkheidshalve bij iedereen moeten gebeuren, :X
Aangezien dit onbegonnen werk is lijkt het me het verstandigste om de punten zo lang te laten staan. Of het zou op 30/9 net dat aantal punten het verschil moeten uitmaken in de ranglijst. Wat ik zelf ten zeerste betwijfel. Mocht nu uiteindelijk inderdaad dat verschil een plek in de ranglijst schelen wil ik graag op dit probleem terug komen en de discussie dan voeren.

Ik moet eerlijkheids halve toegeven dat het niet netjes is wat gebeurd is. Maar hetgeen dat gebeurd is was wel helemaal volgens de regels van de stampede. Er staat namelijk nergens dat de punten voor een bepaalde tijd de deur uit moesten zijn alleen dat ze 31/8 de deur uit moesten zijn. En ik heb helaas het gevoel hierbij dat men The Fly te hard aanpakt en ook als enige aanpakt voor iets waar hij helemaal geen schuld aan heeft. Als er uberhaupt al van schuld te spreken is in dit geval.

[ Voor 11% gewijzigd door sweetdude op 10-09-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
@sweetdude..
Ik ben blij te zien dat jullie dit serieus nemen :P
Misschien wel te..
Tot nog toe is er nog steeds niets gebeurd, maar gezien The_Fly eerlijkheid kennelijk hoog in het vaandel heeft staan en hij wel degelijk een MF heeft gedaan zullen die punten worden gecorigeerd.

Als dit bij meerdere mensen dient te gebeuren mag ik hopen dat zij dit zelf aangeven. De Stampede is nog steeds voor een groot gedeelte gestoeld op sportiviteit. Er zijn tig manieren om tegen de regels in te gaan, maar eerlijkheid siert een koe.

Wij pakken The_Fly imho dus niet te hard aan. Op zijn aangeven zullen punten worden verwijderd uit de stats. Uiteraard zullen we er hierbij voor zorgen dat de punten van Knuppel 100% meetellen.

Jullie eerlijk, wij eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
De organisatie moet echt goed zijn als jullie zelfs gewoon door kunnen werken nadat switch het jullie erg lastig maakt ;)

Two thumbs up!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Hey Funcracker, does wat harder je best ... als je in dit tempo door gaat hoef ik vanaf nu niks meer te flushen om nog van je te winnen ;)

Hup ... does net zo als ik eens wat extra pc'tjes besmetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
De laatste batch nieuwe leden is als volgt ingedeeld:

De Stampertjes
Swaptor
TPbasmie

De Kletskoppen
Extreme Smirnoff (The LedZ Collective)
Gabriel (Team Divine)

Team Caffeine
vinnie81

[ Voor 20% gewijzigd door Funcracker op 10-09-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Funcracker schreef op 10 september 2004 @ 20:14:
De laatste batch nieuwe leden is als volgt ingedeeld:
De Kletskoppen
Extreme Smirnoff (The LedZ Collective)
Gabriel (Team Divine)
Welkom _/-\o_

Mooie binnenkomer Extreme Smirnoff!!

WIllen de volgende Kletskoppen als de bliksem eens gaan werken:
81. ( 2) Argai 0
82. ( 10) DPC_Team_Aggression 0

De rest werkt allemaal gewoon netjes, dus jullie verzaken jullie taak!

Als jullie wel flushen, maar het niet in de stats komt, kunnen jullie dan hier even wat blaten?

Edit: Gabriel (Team Divine) staat nog niet in de stats???

[ Voor 5% gewijzigd door Mark83 op 10-09-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Word nog spannend om de 2de plek :)

Maar eigenlijk is het al beslist, want zoals een oud switcheriaans spreekwoord ons leert:
Als is een stamperT nog zo snel, een kletskop achterhaalt hem wel!

• x0r
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 11:50

x0r

dus ik

:X

2 honden strijden om het bot en....

:X

(bij de weg, minder dat :x niet werkt)

[ Voor 37% gewijzigd door x0r op 11-09-2004 01:46 ]

There can be only one.... en ik dan ??

• Mark83
En dadelijk gaat iedereen nog zeggen dat we opeens praatjes krijgen :+

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Ik zal hier maar even mededelen dat ik vanaf heden uit de ether ben tot morgen 12:00 ofzo.

Voor al jullie lastige vragen moet je die Silk_dude even opzoeken :P

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:21
Funcracker schreef op 10 september 2004 @ 19:56:
@sweetdude..
Ik ben blij te zien dat jullie dit serieus nemen :P
:+
Excuses het begon nogal op een klucht te lijken. :p

ik ben het met je eens dat The Fly dit zelf heeft aangegeven. En ik hoop dat dit een boodschap is geweest voor iedereen die nog geflushed heeft en nu bang is geworden om het kenbaar te maken.
Funcracker schreef op 10 september 2004 @ 19:56:

...

Jullie eerlijk, wij eerlijk.
Ik denk dat dit gewoon de belangrijkste boodschap is voor iedereen die bij DPC meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Hmm, er klopt iets niet. Ik sta in de stampstats alleen als _WgV_ (DPC Team Switch) met 0 punten. Terwijl ik een node heb die bij De_Melkmeisjes hoort en die 144 punten heeft. Waar moet ik die node ergens opgeven zodat het goedkomt? Ik wil dus als De_Melkmeisjes0_WgV_ bij de kletskoppen horen :)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
_WgV_ schreef op 13 september 2004 @ 10:33:
Hmm, er klopt iets niet. Ik sta in de stampstats alleen als _WgV_ (DPC Team Switch) met 0 punten. Terwijl ik een node heb die bij De_Melkmeisjes hoort en die 144 punten heeft. Waar moet ik die node ergens opgeven zodat het goedkomt? Ik wil dus als De_Melkmeisjes0_WgV_ bij de kletskoppen horen :)
Dat gaan we voor je regelen. Sit back and relax! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Muchos gracias _/-\o_

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Done. Beide accounts doen mee, met terugwerkende kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
En onze My (De_Melkmeisjes) staat ook alleen bij DPC_Team_Switch.... Hij flusht nu ook mee met De_Melkmeisjes, dus als dat ook veranderd zou kunnen worden...? :>

Alvast bedankt!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Okay, dit gaat de eerste keer worden dat mensen niet toegevoegd worden aan hun voorkeur.
Ik heb het hele Team Divine team als kandidaat en de kans is groot dat jullie in zijn geheel bij de Stampertjes komen. Dit staat vrij vast, tenzij jullie het niet erg vinden om te worden verdeeld over meerdere teams. Laat dat hier aub even weten.
chickn schreef op 14 september 2004 @ 17:31:
En onze My (De_Melkmeisjes) staat ook alleen bij DPC_Team_Switch.... Hij flusht nu ook mee met De_Melkmeisjes, dus als dat ook veranderd zou kunnen worden...? :>

Alvast bedankt!
Done :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/3NKCEF5QX6L6/p.gif

• chickn

• Mark83
chickn schreef op 14 september 2004 @ 17:31:

Alvast bedankt!
AAP DAT JE BENT!!!! |:(
Blijf eens af van dat account van My bij Team Switch!!!
Dat is een oud account, en daarom staat het er nog tussen, hij moet gewoon zelf een nieuw account aanmaken bij de melkmietjes |:(

kutkip :+

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 08:17

My

Hee prutser! Wil jij wel eens heel gauw je grote mond houden!

Ik flush onder het DM-hoedje, en heb daar dus ook mijn node geparkeerd. En aangezien DM meedoet met 'De Kletskoppen', wil ik daar ook deel van uitmaken :P

En nu gauw stil zijn, anders ga ik bij een ander stampede-team :+

@Funcracker: Bedankt :)

[ Voor 7% gewijzigd door My op 15-09-2004 14:16 ]

• Mark83
Uhm, maar je flushte ook niet onder team switch mara gewoon onder de melkmeisjes ... aangezien je daar je eigen account hebt :S ... dus als je je geschiedenis wilt bewaren, die staat bij switch :P

Verwijderd

prutser

• Mark83
schorriemorrie

• chickn
My schreef op 15 september 2004 @ 14:15:
Hee prutser! Wil jij wel eens heel gauw je grote mond houden!

Ik flush onder het DM-hoedje, en heb daar dus ook mijn node geparkeerd. En aangezien DM meedoet met 'De Kletskoppen', wil ik daar ook deel van uitmaken :P

En nu gauw stil zijn, anders ga ik bij een ander stampede-team :+

@Funcracker: Bedankt :)
Jij gaat helemaal niet naar een ander stampede-team! Helemaal niet.. :( })

En klungel idd.. nou moet je heel snel zijn! :Y)

• My
  • Laatst online: 15-09 08:17

My

:P

• Mark83
Een kletskop die stil moet zijn, volgens mij moeten ik jullie het begrip kletskop eens gaan uitleggen ;)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Voor hen die via de FP hier zijn aanbeland: Welkom :P
Al je vragen mag je hier vrijelijk stellen!

Verwijderd

Zoek je nog een leuk stampede team? aarzel niet en join de koffiedrinkers/team caffeine :Y)
en voor alle mensen die net wakker worden :P Afbeeldingslocatie: http://home.thirdage.com/Reading/rxshuster/garfield.JPG

• Suicyder
  • Laatst online: 25-09 21:20
kom hier niet via de FP, maar was net te laat om mee te doen aan de stampede, betekend dit nu dat ik toch nog kan inschrijven weer :P

Verwijderd

Ik zal het even overleggen...

Gabriel (Team_Divine)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Suicyder schreef op 18 september 2004 @ 17:25:
kom hier niet via de FP, maar was net te laat om mee te doen aan de stampede, betekend dit nu dat ik toch nog kan inschrijven weer :P
Ja, zie de Topic start ;)

@Gabriel: Top! Ik zag dat ik gisteren ofzo een reactie had gemist van jullie, maar dan heb je nu je antwoord :P

Verwijderd

Suicyder schreef op 18 september 2004 @ 17:25:
yep. koffie?

Verwijderd

Okay...thnx...
Ik voelde me al zo verloren :'( :P

Hannes ons maar met z'n allen in één team...
Wat jij 't leukst vind...

Edit: Alle punten van Team_Divine zijn IN de stampede periode gehaald (op +/-300 na van mij (Gabriel)). Ik was gewoon te laat met het aanmelden van het subteam voor de stampede teams (DrY staat er dus nog ergens in dat was VOOR de stampede en die is dus niet meer actief / bestaat niet meer). Ik weet dus niet of we nog iets met die punten kunnen.....met terugwerkende kracht weet je wel.... :+
Moeten de stampers toch een duwtje in de rug geven...

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 17:42 ]

• Suicyder
Sui pakt een stevige bak koffie en zegt *proost*

[ Voor 143% gewijzigd door Suicyder op 18-09-2004 17:53 ]

Verwijderd

Op de FP wordt gevraagd naar mirrors om de client down te loaden. het gaat nogal traag, zijn de vorige nog steeds actief?

http://www.maydayproductions.nl/tsc/tsc.exe
http://www.terminix.nl/installCommunityTSC.exe
http://www.xs4all.nl/~glurp/installCommunityTSC.exe
ftp://213.84.85.54/installCommunityTSC.exe

dus geregeld.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 18:01 ]

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 17:36:
Okay...thnx...
Ik voelde me al zo verloren :'( :P

Hannes ons maar met z'n allen in één team...
Wat jij 't leukst vind...

Edit: Alle punten van Team_Divine zijn IN de stampede periode gehaald (op +/-300 na van mij (Gabriel)). Ik was gewoon te laat met het aanmelden van het subteam voor de stampede teams (DrY staat er dus nog ergens in dat was VOOR de stampede en die is dus niet meer actief / bestaat niet meer). Ik weet dus niet of we nog iets met die punten kunnen.....met terugwerkende kracht weet je wel.... :+
Moeten de stampers toch een duwtje in de rug geven...
Komt helemaal goed :P

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:34
ik doe wel ff mee als mn download van 15.5mb binnen is @ 10kb/s (site is traag ?? :S)

De wijzen komen uit het Oosten!

• Quickkie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 13:49
http://d2ol.childhooddise...ces/teamProfile.jsp?id=86

Waarom kan ik de pagina niet openen? :|

What we do in life echo`s in eternity

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Gaat hier prima doch niet echt snel. Mogelijk zitten er daar teveel tweakers opt moment ;)

• Reksie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:43
Welcome to Dutch Power Cows!

heb me ook maar aangemeld

team cafeine geloof ik ;)

Verwijderd

^ ^ ^ goed man, Bakkie?

er is ook een forum voor Team Caffeine

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 21:19 ]

Verwijderd

ook aangemeld :)

• Quickkie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-07 13:49
Funcracker schreef op 18 september 2004 @ 19:36:
[...]
Gaat hier prima doch niet echt snel. Mogelijk zitten er daar teveel tweakers opt moment ;)
ik zie alleen het logo van TRI en verders niets

What we do in life echo`s in eternity

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
ehh :D aanmelden ging ff verkeerd. Ik heb mijn email (soldier@zonnet.nl) gebruikt moet dus FalconNL zijn. Jullie zien wel wat ik bedoel..

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Verwijderd

Ik keek even op de TRI site:

Team Name Dutch Power Cows
Owner DPC_Crew
Members 1400

Al 250 nieuwe leden vandaag, welkom ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook aangemeld, :*) .

Maar aangezien dat ik niet zo van koffie hou(strips zijn wel leuk), ben ik toch naar het team stampertjes gegaan, :P.

Moge we alle velden leeggrazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
Funcracker schreef op 18 september 2004 @ 19:36:
[...]
Op dit moment verw8 ik niet heel veel tweakers op die pagina speciaal.. Denk dat er voor de server gewoon een beetje veel data staat... Dat ie dat miss nie super leuk vindt... Maar wel weer lekker veel nieuwe leden :) Output weer een dikke stijging met 20K :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003

Hazuki

On my Suzuki

Vanaf vanacht graast mijn pc'tje met jullie mee :)
Ik heb me zojuist aangemeld voor de stampede en geen team voorkeur opgegeven. Gooi me maar ergens bij, tenzij de teams me kunnen vertellen waarom ik uitgerekend bij hun ingedeeld moet worden :P

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefer
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Ok Ik heb subteam koffiedrinkers gejoined :P ik lust wel een bakkie.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Iemand zin in een kletskop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Laatst online: 24-09 13:15
Nu al terug uit de bergen :? :? De zon is nog niet eens onder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

idef1x schreef op 19 september 2004 @ 17:56:
[...]De zon is nog niet eens onder ;)
Dat is geen zon, dat is zijn kletskop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
SJips...je zal wel gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
Ik was maar 1 dagje klimmen :P ... ik klim niet zo traag dat ik op de rots moet overnachten ofzo ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik heb mij bij de stampertjes aangemeld. Zijn er hier nog wat collega's in the house?
Ennuh, nu ik als het goed is bij de stampertjes mee ga tellen, geldt dit ook voor alle andere output die ik deze maand al heb gehad?
Op het stamper forum is het namelijk errug rustig. Aangezien de stampers binnenkort op no. 1 komen te staan lijkt het mij toch wel logisch dat ook dit forum wat meer bezocht moet gaan worden.

Oftewel: stampers unite! ;)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Je output wordt meegerekend vanaf de dag dat je, je hebt aangemeld.
Anders zouden er wel hele grote verschuivingen optreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Funcracker schreef op 20 september 2004 @ 14:25:
Je output wordt meegerekend vanaf de dag dat je, je hebt aangemeld.
Anders zouden er wel hele grote verschuivingen optreden ;)
Nou, dan moet ik maar 's flink aan het werk gaan ;)

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook binnen. ik zal proberen zoveel mogelijk te grazen als ik mijn pc niet al te intensief gebruik. mischien kan ik zo elke dag een paar uurtjes mee pakken. het zal wel niet veel zijn maar alle kleine beetjes helpen toch?

groeten aan iedereen en mischien spreken we mekaar wel op het forum

eedze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
musiman2 schreef op 20 september 2004 @ 14:52:
[...]
Nou, dan moet ik maar 's flink aan het werk gaan ;)
Je hebt je opgegeven als musiman2. Klopt dat?
Ik kom namelijk wel een musiman tegen in de stats, maar geen musiman2.

Ben jij dat of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cold
  • Niet online
ben ook maar aan het stampen geslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
cold schreef op 20 september 2004 @ 19:42:
ben ook maar aan het stampen geslagen :)
Kzag het :)
Welkom!

Ik heb trouwens nog steeds een løde die onvindbaar is in de stats.
De GoT nick is: CyberArt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Funcracker schreef op 20 september 2004 @ 19:27:
[...]
Je hebt je opgegeven als musiman2. Klopt dat?
Ik kom namelijk wel een musiman tegen in de stats, maar geen musiman2.

Ben jij dat of..?
Ik ben musiman2 en musiman. Beide dus. Bij de gathering had ik ooit musiman maar ben wachtwoord / e-mail adres vergeten. Daarom musiman2 daaro. Verder overal musiman.
Ik ben dus ook: deze persoon en deze moet dus bij de stampertjes komen.

[ Voor 15% gewijzigd door musiman op 20-09-2004 20:18 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
musiman2 schreef op 20 september 2004 @ 20:15:
[...]

Ik ben musiman2 en musiman. Beide dus. Bij de gathering had ik ooit musiman maar ben wachtwoord / e-mail adres vergeten. Daarom musiman2 daaro. Verder overal musiman.
Ik ben dus ook: deze persoon en deze moet dus bij de stampertjes komen.
Maar ik zie geen musiman2 in de stats (die van de Stampede, die lopen anders dan die van de DPCH) ?
Of kan het zijn dat je mogelijk subteamstats hebt geactiveerd op de statssite van R4NCOR?

[ Voor 6% gewijzigd door Funcracker op 20-09-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Funcracker schreef op 20 september 2004 @ 20:31:
[...]
Maar ik zie geen musiman2 in de stats (die van de Stampede, die lopen anders dan die van de DPCH) ?
Of kan het zijn dat je mogelijk subteamstats hebt geactiveerd op de statssite van R4NCOR?
Nee nee nee! Ik ben gewoon musiman in de stats. Alleen op got heb ik musiman2. Maar dat was nood, zoals uitgelegd :)
Dus volg ff mijn link en je ziet de musiman die vandaag alweer op no. 5 van de daily stats staat met op dit moment ruim 1300 pakketjes.

P.S. We gaan de stampertjes groot maken :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door musiman op 20-09-2004 20:36 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
musiman2 schreef op 20 september 2004 @ 13:50:
Aangezien de stampers binnenkort op no. 1 komen te staan lijkt het mij toch wel logisch dat ook dit forum wat meer bezocht moet gaan worden.
Ik moet toegeven : die stampertjes hebben wel gevoel voor humor :*)
Gezond is anders want heb nog maagkrampen van het lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark83
maak je maar niet druk, hij was ook al zijn wachtwoord vergeten, dus hij zal ook wel iets vergeten zijn bij de berekening wie er eerste word, eerste en laatste zeker omgedraaid ;)

Maar het worden bijna switcheriaanse handelingen om mensen met 1tjes en 2tjes te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Poehoe ik kan het even niet goed lezen hoor, want moet even wat traantjes van het lachen om die Musiman2 weg te pinken ;)
Nou ja we zullen zien wat die stumpertjes ervan maken...Misschien dat het nog eens spannend wordt aan de top 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Sui wacht nog steeds tot hij in ze stampede groep zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Suicyder schreef op 20 september 2004 @ 23:51:
Sui wacht nog steeds tot hij in ze stampede groep zit...
Have patience my young grasshopper ;)
Alles komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hoi, ik heb een vraag. Ik had TSC en alles gedownload enzo. Toen wou ik me inschrijven op hun site en dat lukte ook...(krijg trouwens gewoon wit scherm zonder iets ofzo...) Maar toen ik op add node klikte kreeg ik dit: This list is empty because we didn't find any other nodes in our system that matched the email address you typed in when you created your Member Account.

Wat kan ik hieraan doen? IK weet 100% zeker dat ik dezelfde email heb gebruikt.. Oh ja en als ik op DPC klik voor teams dan krijg ik na een tijdje laden alleen een pic van ChildHoodDiseases... Alleen dit heb ik opgelost om via google te openen.... maar toch rare symptomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

idef1x schreef op 20 september 2004 @ 23:26:
Poehoe ik kan het even niet goed lezen hoor, want moet even wat traantjes van het lachen om die Musiman2 weg te pinken ;)
Nou ja we zullen zien wat die stumpertjes ervan maken...Misschien dat het nog eens spannend wordt aan de top 8)
Ik is funny :+

Maar zie ik mij zelf vandaag toch niet in de daily stats voorkomen van de stampede... Anders waren de stampertjes op plek 2 geëindigd, nu maar op 3 :(

Ben ik nu al wel aangemeld? Hoe zit dah? Ennuh, die blokjes van gister (1713 die ik er uitgerekend heb, tellen toch nog wel mee voor de stampertjes?

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Funcracker schreef op 21 september 2004 @ 00:09:
[...]
Have patience my young grasshopper ;)
Alles komt goed!
is goed, maar de koffiejunks lijken me hulp (en die van andere) goed te kunnen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Hieronder volgt de indeling van mensen die zich n.a.v. de tweede FP post hebben aangemeld. Als je, je op, of na, de 20ste hebt opgegeven kan het zijn dat je nog niet voorkomt. Dan volg jij zo snel mogelijk in de volgende update.

Mocht je naam wel voorkomen in de lijst hieronder, maar zie je jezelf niet terug in de stats of in deze lijst, laat het ons weten dan gaan we op onderzoek uit.

De Stampertjes
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
metallican
ToriHino
quickkie
martijnleunissen
Superkruug 
nickske
HaQDaQ
Rubbie
assembler
rembert 
Gomer
Hmmm
MeqTrader
legacythe2nd 
sjoers
Slush
BlackSash
pArAd0x
ckielstra
gassiepaart 
Airdack
edb
myxomatose 
DasCandy 
musiman2 
nl2wam 
cold 
abot13

Team Caffeine:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Sparcky
Mithrandir (39874?)
Suicyder 
bart1510
ekkodiel
Reksie
dFrag
m277755
The_Goeiste
apollovenlo
carpin
Radiall
Holysmokey
DTorro
scriptkiddie
reefer
izniegoed
Candesco
pkemeling
Byte_Me
websmurf
rodemannetje
pietje63
Trenq
voxit
Jurgen
eXistenZ
wiwi

De Kletskoppen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Darkman
NeroX
voodoo
dwaas3
eedze
roodhoedje
groenalsgras
RIVDSL
wes112
Dutch_Power_Chicken
DaMoUsYs
MLvdMeide
tozzke
webjaap
mokerhamer
phoenix9
falconnl
wibaje
Snuffz0r
tonyc
kimatrix
aardkwak
Hazuki
DaffyDuck
DutchJear
vinsce
lord_eissens
twbms

Whatever:
code:
1
2
3
4
5
jortdev
joosd
Diego
DPC_SilentStorm
Uhuru

Wel opgegeven, maar niet gevonden:
code:
1
2
3
pinobot
J2pc
løde

Verwijderd

Wordt vervolgd...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/92P2D90CZ4RJ/p.gif

• Mark83
Gaan de kletskoppen 2de worden ondanks dat musiman het turbo knopje heeft gevonden? Als Bud_S zijn flushknopje weer vind wel:9 Ik denk dat de stampertjes netzoals de vorige keer weer net te laat de eindsprint inzetten :>

• musiman

musiman

Ach, dan gaan we met stampede #4 toch gelijk goed van start? Laat me ff weten wanneer die begint ;)

Make music, not war

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm, waar moet ik mn algemene vragen over TSC (en dan vooral de TSC Linux-client) kwijt? Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/bloos.gif

• Mark83
Dit kan het beste in het TSC topic :) (van vandaag)

[ Voor 16% gewijzigd door Mark83 op 22-09-2004 14:03 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[rml][ TSC] hitparade van 21 september[/rml] dus, ok, thnx :) Ik schrok al ff, toenet zag ik je edit niet.. Hitparades, hitparades, hitparades, maar geen algemeen topic :+

• Mark83
Ik bedacht me al dat het wat te wazig omschreven was, maar aan algemene topics doen we niet hier :)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Mark83 schreef op 22 september 2004 @ 15:34:
Ik bedacht me al dat het wat te wazig omschreven was, maar aan algemene topics doen we niet hier :)
Behalve dan voor Stampedes ;)

• Gondor
  • Laatst online: 13:40
Ha, ik geef toe: dit vind ik leuk/goed :)

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Verwijderd

Gondor schreef op 22 september 2004 @ 18:35:
[...]
Ha, ik geef toe: dit vind ik leuk/goed :)
Tja zolang niemand zegt dat ie ze niet leuk vind blijven we ze posten, allemaal uit de verzameling van peppie12 _/-\o_

Verwijderd

ik ben vergeten mijn sub team in te vullen, is het mogenlijk om dit aan te passen

**slap in mijn gezicht voor dit stomme foutje**

sub team = Bitchin_Boeskool (kattukk)
|:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mark83 schreef op 22 september 2004 @ 15:34:
Ja leuk alleen maar hitparades in /5 :/ Trouwens complete onzin wat je nu beweerd maar dit riep ik in een ander algemeen topic over TSC ook al toen daar werd beweerd dat vragen het best alleen in een DPCH gepost kon worden.
MarkB schreef op 20 september 2004 @ 06:50:

Waarom heeft iedereen de dwangmatige behoefte om alles in de DPCH's te behandelen :? /5 hoeft helemaal niet uit alleen maar DPCH's te bestaan, vragen zoals deze kunnen en mogen m.i. best in een los topic behandelt worden.
Misschien dat de crew hier een keer wat over kan zeggen...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Zoals Mark (terecht) opmerkt zou het niet best zijn als alles maar in DPCH's gevraagd of besproken worden.

Er moet denk ik een scheiding gemaakt worden tussen onderwerpen, zijn het kleine vragen die makkelijk te beantwoorden zijn dan kan je het beste in een DPCH je vraag stellen, dara zitten natuurlijk de mensen die helemaal los zijn op het project.

Maar zijn de vragen niet in de trant van "hoe start ik de client op" en je hebt, na gebruik van de search, geen antwoord kunnen vinden dan is het beter een nieuw topic te beginnen. Zeker als het onderwerp niet of nauwelijks projectspecifiek is is dat een betere keuze. Het grote voordeel is dat je alle DPC'ers bereikt en niet alleen de mensen die toevallig de DPCH lezen.

Ik heb het gevoel dat er een grote drempel ligt om een topic te openen, niet alleen hier maar op heel GoT. Ik zou zeggen, schroom niet als het onderwerp interresant en op redelijk niveau is maar openen gewoon een topic. :)

Let wel, het beoordelen van topics gebeurt door de modjes en niet door de crew

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 12:20

Adm.Spock

Duik-Aap

Zoals ik het zie moet je als je vragen hebt eerst de FAQ goed doorlezen. Kom je er niet uit dan kun je de eenvoudigere dingen gerust vragen in een DPCH topic.

Voor de wat moeilijkere dingen (die niet opgelost konden worden door te vragen in een DPCH) mag er gerust een apart topic geopend worden.

Let er wel op, dat als je een topic opent met een vraag, dat je goed omschrijft wat het probleem is, net zoals dat in alle andere tech-fora op GoT verwacht wordt.

@ MarkB: ik meen dat dat in een algemene FAQ staat..... Wellicht dat het opgenomen kan worden in de /5 FAQ ?

[ Voor 2% gewijzigd door Adm.Spock op 23-09-2004 22:20 . Reden: ik moet sneller leren tikken merk ik :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Topicstarter
Het is weer zover!
De derde DPC Stampede is zojuist officieel tot een einde gekomen. Hoewel de race tussen de Stampede teams voor sommigen aanzienlijk minder spannend was dan voorgaande keren, heeft de Stampede DPC een flinke duw in de rug gegeven en die #1 lijkt er weer aan te komen.

Zoals gebruikelijk komt er in de loop van de dag een officieel topic met daarin de uitslag, en de mogelijkheid elkaar te feliciteren, dus daar ga ik hier nog geen woorden aan vuil maken.
Toch wil ik wel alvast alle deelnemers bedanken! :> Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest!

De laatste Stampede DPCH is zojuist opgeleverd dus ik ga mijn werk weer eens doen ;) Tot bij de uitslag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 21:18

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Mag ik nog meedoen?! :+

specs

Pagina: 1 2 Laatste