Hoofdcategorieën
Topicacties

[HOWTO] ps one lcd in pc

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
@Ruudjeh: Een rest partij vaneen failliet gegaan bedrijf :) Je zou ze uit UK kunnen kopen op Ebay hebben al veel mensen gedaan en is alsnog altidj goed bevallen :)

@Ramon156: Jep dat kan zeker, alleen moet je dan een C-Sync kitje gebruiken. Die je wel van mij kunt kopen of van iemand anders. Of zelf maakt. Ik kan je precies zeggen hoe dat moet :)

luccie wijzigde dit bericht 29-06-2006 23:18 (9%)

Reg. datum: 13 juni 2005

quote:
luccie schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:18:

@Ramon156: Jep dat kan zeker, alleen moet je dan een C-Sync kitje gebruiken. Die je wel van mij kunt kopen of van iemand anders. Of zelf maakt. Ik kan je precies zeggen hoe dat moet :)

Ik weet het nog niet zeker, ik ben aan het denken om er zoiets "in te bouwen" als het mogelijk is.

http://www.nickl.de/Start.htm?Products.Displays.ST6V;Lang=Gr
http://www.picco.nl/produ...23aea36f1aa1cb17c1f9f6098
http://www.mp3playerstore...need/special/IN-700VG.htm

Het is wel prijzig natuurlijk, maar ik hoef er weinig aan te veranderen.

Ramon156 wijzigde dit bericht 30-06-2006 11:03 (7%)

Asus A8N-SLI SE / AMD64 3000+ (1,8Ghz @ 3,47Ghz) / Asus 8600GTS / 2GB / 160GB Raid-0 /

<!--
Animo check voor Touchpannels

Geef je op :D
-->Spam

Sprite_tm wijzigde dit bericht 24-07-2006 18:47 (11%)

Reg. datum: 21 augustus 2004

spam!... ;)

AMD Athlon 64 Venice 3500+@2640MHz 1,65V---1024 Mb GeIL ONE bh-5 @1T 2-2-2-5 240MHz 3,2V---ATi Radeon HD3870---DFI Lanparty UT nf4 Ultra-D---SB Audigy 2 ZS---2*160 Gb Maxtor

Nee, aanreiken van mogelijkheden ;)
Reg. datum: 21 januari 2003

Gast, je zegt hier zelf "dat je even komt spammen in het GoT topic". En ook niet de eerste keer, een paar posts hierboven ook al. TR dus.

paiq.nl - is geen gebruikelijke datingsite

Ja kan ik er wat aan doen dat hier neit vele gezegt wordt en dat het "reclame maken" op 1 pagina staat, sorry dat ik mensen die zoeken naar een Touchpanel oplossing zoeken help met hun zoektocht. Ik zal nog eens helpen.

Acties:

Door: Sprite_tm
Moderator EL/CM/OC
Backups al geregeld?

(Kicken met )spam is niet iets wat getolereerd word, zeker niet als de spam offtopic is.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: RF-RGB-ledlamp met gloeilampfitting

Tsja het kicken kan ik niks aan doen omdat het topic al meer als 2weken oud is. De meeste info staat er al in.

En offtopic is het niet want er zijn hier toch wel een aantal berichten over mensen die een Touchscreen zoeken. EN de AC is gericht op Touchscreens voor PS-One schermpjes.

En er wordt in dit topic wel vaker gelinkt naar SK/IA's dus waarom zou dit neit mogen?
Reg. datum: 15 juli 2005

Heel interessant deze topic. Wil het nu ook in mijn kasten bouwen, maar waar kan ik zo'n ps one lcd nu nog kopen???

Op ebay UK moet je eens vene zoeken daar worden ze nog veel aangeboden.
Reg. datum: 28 april 2005

http://lagnarok.no-ip.com/lcd2.htm

De gast van de bovenstaande site heeft geen cync kit gebuikt maar gewoon de vsync en hsync aan elkaar geknoopt en dan met een weerstandje aan het groene signaal vast gemaakt.

Dit wilde ik dus wel even testen of het ook met een sony lcd werkt ...en ja hoor!!! werkt net zo goed als die sync kit!! en dit met maar 1 weerstandje.

Hoe het mogelijk is vraag ik me eigenlijk wel af.....dus als iemand dit kan uitleggen zou ik het graag willen weten!!

http://lagnarok.no-ip.com/pics/lcd/layout/layout.gif

M_Menace wijzigde dit bericht 28-07-2006 01:17 (100%)

Nice, volgens mij voer je hiermee het LCD een 'sync on green' signaal wat, iirc, in feite (h_sync & v_sync) + green is. Aangezien de hsync/vsync waarschijnlijk gewoon open drain outputs met pullups zijn, krijg je gewoon (h_sync & v_sync) door ze aan elkaar te gooien.

edit: hmm, toch enigszins weird, aangezien je op deze manier het green signaal totaal niet optelt bij (hsync & v_sync), daarvoor moet er nog een condo tussen nl.

Emiel wijzigde dit bericht 28-07-2006 08:01 (59%)

Reg. datum: 24 januari 2000

Ik vraag me ook af of het bij elke vga-kaart zo werkt.
Ik vermoed van niet namelijk.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs.

Dit werkt alleen voor standaard situaties. Zodra je dingen gaat veranderen aan timings enzo worden de Syncs ook anders en kan het mis gaan, verder is dit geloof ik belastend voor je 3d kaart. Ik houdt het toch op een C-Sync kitje, dan combiner je Echt en niet gewoon wat kloten met die signalen.
[DPC]Nairety
Reg. datum: 06 februari 2005

ik heb hem nu ook eindelijk binnen,

maar het knopje: advanced timing options is hier grijs.. Hoe?

videokaart is: ATi 3d Rage ll+ PCI 4 MB

Nairety wijzigde dit bericht 12-08-2006 08:24 (16%)

Running with Raptors.

Ik heb sinds kort ook een PSone LCD scherm maar mijn GeForce 7900GTX heeft geen C-sync zoals jullie mischien al wisten.
Dus ben ik opzoek naar iemand die voor mij een C-sync kit kan maken of er een heeft liggen die hij verkoopt.
Ik zocht ook iemand die een 12 volt naar 7,5 volt voedings kit kan maken of heeft liggen die ik kan overnemen.
Ik hebt namelijk helemaal geen 1337 soldeerskills en al helemaal geen verstand van elektronica.

Specs & Casemod

Mammy, ik wil ook een kitty cornershot

Sow Panic & Surrender will Bloom than Punish & Enslave

moeehh
Reg. datum: 04 oktober 2003

quote:
Sarge_Mango schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:27:
Ik heb sinds kort ook een PSone LCD scherm maar mijn GeForce 7900GTX heeft geen C-sync zoals jullie mischien al wisten.
Dus ben ik opzoek naar iemand die voor mij een C-sync kit kan maken of er een heeft liggen die hij verkoopt.
Ik zocht ook iemand die een 12 volt naar 7,5 volt voedings kit kan maken of heeft liggen die ik kan overnemen.
Ik hebt namelijk helemaal geen 1337 soldeerskills en al helemaal geen verstand van elektronica.
Ik heb volgensmij nog wel een kit liggen voor c-sync. Is niet zo lastig te solderen. Heb ook nog wel een 12 -> 7.5Volt PSOne Car-adapter. Door het lange deel af te zagen kan je, dmv molex connectortje hem aansluiten op de computer. Zo draait het hier al een halfjaar goed.

Running with Raptors.

quote:
LED-Maniak schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:35:
[...]

Ik heb volgensmij nog wel een kit liggen voor c-sync. Is niet zo lastig te solderen. Heb ook nog wel een 12 -> 7.5Volt PSOne Car-adapter. Door het lange deel af te zagen kan je, dmv molex connectortje hem aansluiten op de computer. Zo draait het hier al een halfjaar goed.

Ik heb de car-adapter ook maar die is te groot, ik zou graag gewoon een een klein printje willen die ik ergens kan verstoppen.
Zou jij voor mij een C-sync en voeding kunnen solderen ?
Uiterraard tegen een vergoeding :) voor zo wel de uren als materiaal.

edit:
Het 7,5 volt voedings probleem is opgelost, ik heb de Car-adapter gemod. :)
Nu alleen de C-sync kit nog. :|

Sarge_Mango wijzigde dit bericht 13-08-2006 14:01 (8%)

Specs & Casemod

Mammy, ik wil ook een kitty cornershot

Sow Panic & Surrender will Bloom than Punish & Enslave

Whoehoee,...plz shoot me!

@ Emiel

Zou je mij willen adviseren wat me videokaart betreft? Ik werk met een Asus 7950X2 en wil deze graag heel houden. Heb heel het topic door gelezen en ben er niet zeker van dat dit geen schade aan mijn kaart kan aanrichten. Met dit LCD scherm is het toch ook gewoon te doen icm de C-sync?

bvd.

UgotHeinzzd wijzigde dit bericht 14-08-2006 22:19 (21%)

Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot

Reg. datum: 14 mei 2005

Ff een vraagje over powerstrip. ik krijg interlaced niet aangevinkt.
Ik heb een ATIx1800XT en het scherm is aangesloten via een dvi>vga adapter.
Ik heb dus wel de mogelijkheid om interlaced aan te vinken, maar hij wil gewoon niet.

@UgotHeinzzd: Sorry voor de wat late reactie, maar ik zou sowieso een tweedehands (pci) matroxje op de kop tikken. Dan sloop je sowieso geen duurdere kaarten.

Laatst heb ik met iemand voor een C-Sync kitje gemailt, ik heb hem hier thuis klaar liggen :) Kan op de post als je je gegevens even mailt.
Reg. datum: 14 mei 2005

quote:
luccie schreef op maandag 04 september 2006 @ 22:31:
Laatst heb ik met iemand voor een C-Sync kitje gemailt, ik heb hem hier thuis klaar liggen :) Kan op de post als je je gegevens even mailt.
Heb je het tegen mij? want mijn kaart ondersteund wel C-Sync als het goed is.

Whoehoee,...plz shoot me!

quote:
Emiel schreef op zondag 03 september 2006 @ 22:42:
@UgotHeinzzd: Sorry voor de wat late reactie, maar ik zou sowieso een tweedehands (pci) matroxje op de kop tikken. Dan sloop je sowieso geen duurdere kaarten.

@ Emiel
Beter laat dan nooit,maar ik heb het hele verhaal in de koelkast gezet er zijn nl geen Sony schermpjes meer te vinden voor acceptabele prijzen. Een ander merk durf ik niet aan. Ik wou je eigenlijk een PM sturen zodat ik niet dit topic weer omhoog schoppen zou, maar heb geen adres. Als jij nog iets weet dan hou ik me aanbevolen!

Mvg,
UgotHeinzzd

Intel® Core™ 2 Quad Q9450, Asus Striker II Extreme, Corsair TWIN3X 2GB DDR3 PC3-10666, 1333MHz, Asus EN9800GX2, Enermax MODU82+ 625 Watt, HP w2408h, Logitech Z-680, WD VelociRaptor, Silverstone TJ09, XP Pro - Vista Ultimate Dual boot

Pagina: 1 2 3 4 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: