Hoofdcategorieën
Topicacties

Hitman Pro - Ultimate Spyware Removal Tool

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 januari 2004

Kan het zijn dat hitman pro sinds vorige week totaal vastloopt op spysweeper ?
Een paar weken geleden vond ik het een heerlijk programma , maar ik heb het gevoel dat het buggy begint te worden. Het is een prachtig initiatief , dus ik hoop dat het snel opgelost geraakt.

Reg. datum: 30 augustus 2004

Ik heb zelf ook problemen met de SpySweeper in 1.5.1 gehad. Ook dat Explorer.exe crashed als je rechterknop indrukte. Dit heeft volgens verschillende forums ook met SpySweeper te maken.
Er is gelukkig een nieuwe free versie van SpySweeper uitgekomen (3.2.0.146) en die heb ik opgenomen in 1.5.2 (nu op http://www.hitmanpro.nl). Je moet de nieuwe setup.exe downloaden en de oude SpySweeper deinstalleren om de nieuwe te kunnen installeren!

Ik kan het probleem niet reproduceren maar als iemand nog een probleem heeft, let me know.
Mark

http://www.hitmanpro.nl/

Reg. datum: 05 september 2000

Je site gaat nog maar tot 1.51 en niet 1.5.2, of ben ik gewoon te voorbarig en moet je die nog aanpassen?

Jij bent er snel bij snelle jelle ;) Maar hij is ondertussen aangepast. Als je de setup had gedownload kreeg je wel 1.5.2 overigens (ik update altijd eerst de installer en dan de webpagina's).

Reg. datum: 30 oktober 2000

programma werkt goed, alleen nog beetje buggy.
ik zou graag proxy support zien.

bij de laatste versie gaat het bij mij met ad-aware ergens fout :S

Komt er ook nog support voor Windows2000 en eventueel zelfs win98-ME of is dat plan van de baan?

drunkfux wijzigde dit bericht 15-10-2004 14:17 (14%)

Reg. datum: 19 september 2000

Een suggestie: Vervang Mcafee Stinger door de gratis te downloaden SDAT's. Die scant in tegenstelling tot Stinger gewoon op alle virussen. Bijvoorbeeld BartPE maakt hier ook gebruik van.

Within Temptation

Is het ook een id om aan te kunnen geven waar je hitman pro op je harde schijf wilt hebben?
Ik heb namelijk mijn programma zooi op een andere partitie dan windows.

What have you done now??!!!

Ik heb Hitman Pro bijgewerkt naar 1.6 RC3. Je kunt de tool nu ook op Windows 2000 loslaten, zoals eerder aangekondigd. Er komt GEEN Windows 98 / Me support.

Zoals gevraagd door Xsion heb ik proxy server support toegevoegd (de proxy server instellingen van Internet Explorer worden gebruikt) en kun je nu het pad veranderen waar Hitman Pro geinstalleerd wordt (zoals gevraagd door darkrain).

De nieuwste versies van de gebruikte externe tools en definities zijn opgenomen in de nieuwe setup.
Als er problemen zijn met de nieuwe versie, let me know.
Mark

markloman wijzigde dit bericht 17-10-2004 14:38 (21%)

Consumentenmannetje
Reg. datum: 26 november 2002

Ik ga 'm even installeren. Als ik een bug(je) tegen kom, dan meld ik het wel.
Vorige versies van je mooie stukje software vond ik al prima werken. Gebruik het vaak om een PC van 'klanten' snel spywarevrij te maken :)

Bedankt dus! ;)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Reg. datum: 29 april 2003

quote:
markloman schreef op 17 oktober 2004 @ 14:33:
Ik heb Hitman Pro bijgewerkt naar 1.6 RC3. Je kunt de tool nu ook op Windows 2000 loslaten, zoals eerder aangekondigd. Er komt GEEN Windows 98 / Me support.

Zoals gevraagd door Xsion heb ik proxy server support toegevoegd (de proxy server instellingen van Internet Explorer worden gebruikt) en kun je nu het pad veranderen waar Hitman Pro geinstalleerd wordt (zoals gevraagd door darkrain).

De nieuwste versies van de gebruikte externe tools en definities zijn opgenomen in de nieuwe setup.
Als er problemen zijn met de nieuwe versie, let me know.
Mark

Bij mij verliep de installatie/uitvoering vlekkeloos. Toch nog een aantal vraagjes/opmerkingen: Het lijkt erop dat een aantal programma's afzonderlijk geinstalleerd worden (bv adaware-SE). Is het niet mogelijk om in het start menu en dan in de folder van hitmanpro de aparte links naar deze programma's te krijgen??

Als ik mijn pc weer compleet wil controleren, kan ik dan gewoon hitmanpro.exe weer starten?

Voor de rest: een heel goed programma als ik het zo zie!

Je kunt Hitman Pro gewoon weer uitvoeren. Je hoeft de externe componenten niet los te starten, gewoon Hitman Pro uitvoeren. Aparte links naar o.a. Ad-Aware SE en SpySweeper zijn dus niet nodig - kies in Hitman Pro welke programma's je wilt uitvoeren.

Blokje Kaas®
Reg. datum: 26 september 2002

Perfect programma. Mijn complimenten, ik ga dit zeker vaker gebruiken.

Paar kleine puntjes:

Schoonheidsfoutje #1: Na de un-instalatie haald hij het desktop icoontje niet weg.
Schoonheidsfoutje #2: Er staat in de lijst geinstalleerde software geen icoontje voor het programma.
Bugje: Nadat Ad-aware gescand had en een aantal dingen had gevonden kon hijzelf niet het aanvinken om verder te gaan. Hij gaf dit netjes aan dat ik het zelf moest doen.

Voor de rest een superfijn programma! _/-\o_

Het probleem is gelokaliseerd: het bevind zich tussen het toetsenbord en de rugleuning.

In uitzonderlijke gevallen kan Hitman Pro een knop niet vinden. In dat geval meld Hitman Pro dat de gebruiker zelf de knop even moet bedienen. Het probleem zit hem waarschijnlijk in de instellingen van de grafische kaart waar Hitman Pro niet mee overweg kan. Ik heb het probleem bij iemand eerder gezien maar kan het zo niet reproduceren.

Met de Hitman Pro Uninstaller in het Start Menu kun je alleen de acties van Hitman Pro ongedaan maken. Je verwijderd Hitman Pro zelf niet (dus ikoon blijft ook op de desktop staan). Wil je Hitman Pro verwijderen, dan moet je dit doen middels Start / Instellingen / Configuratiescherm / Software.

markloman wijzigde dit bericht 18-10-2004 16:48 (11%)

Tevree met z'n PSTWEE/3

Volgens mij gaat er in de laatste versie iets fout bij het uitvoeren van AdAware SE. Bij mij komt alleen het helpscherm tevoorschijn en wordt er verder helemaal niet gescand. Alle andere programma's werken wel zonder problemen.

Ik krijg dus het AdAware helpscherm en daarna zegt Hitman-pro dat alle acties zijn uitgevoerd waarna het zichzelf weer netjes afsluit. (Indien ik alleen Adaware kies uit de lijst)

Chrasher wijzigde dit bericht 18-10-2004 17:45 (41%)

PSN-id: Chrasher, GT5P PSN-id: TooFast4Stig - Chrasher's Canon 300D/350D foto albums

quote:
Chrasher schreef op 18 oktober 2004 @ 17:43:
Volgens mij gaat er in de laatste versie iets fout bij het uitvoeren van AdAware SE. Bij mij komt alleen het helpscherm tevoorschijn en wordt er verder helemaal niet gescand. Alle andere programma's werken wel zonder problemen.

Ik krijg dus het AdAware helpscherm en daarna zegt Hitman-pro dat alle acties zijn uitgevoerd waarna het zichzelf weer netjes afsluit. (Indien ik alleen Adaware kies uit de lijst)
Geen probleem hier, fout moet dus ergens bij jou zitten (niet lullig bedoeld)

quote:
markloman schreef op 18 oktober 2004 @ 16:46:
In uitzonderlijke gevallen kan Hitman Pro een knop niet vinden. In dat geval meld Hitman Pro dat de gebruiker zelf de knop even moet bedienen. Het probleem zit hem waarschijnlijk in de instellingen van de grafische kaart waar Hitman Pro niet mee overweg kan. Ik heb het probleem bij iemand eerder gezien maar kan het zo niet reproduceren.
Een collega van mij had dit ook en dat bleek aan zijn WindowsBlinds te liggen met een bepaald theme, toen ik de default xp theme koos werkte HitmanPro wel.

Reg. datum: 30 oktober 2000

een aantal features die ik nog zou willen zien:
support om te starten vanaf netwerk of silent te draaien via scheduler ofzo.
tevens mogelijkheid om de updates vanaf een netwerk share te benaderen zodat er geen internet verbinding nodig is.

verder zit er een bug in ad-aware onder windows 2000. waardoor deze zegt checkbox not found.

Ubuntu n00b
Reg. datum: 29 oktober 2000

hmmmz, zal deze tool ook eens gaan testen. kom op mijn werk nogal veel in aanraking met spyware, en ben dus al wel bekend met de gebruikte tools...

feedfack krijg je natuurlijk ook... :)

AMD Athlon XP-M 3000+@ 2500MHz, 1GB pc3200, MSI K7N2 Delta LISR, Club3D ATi Radeon 9800se @ 9800 XT, 17" LG Flatron 795. "Op een dag drink je geen bier meer, maar Grolsch"

Reg. datum: 15 augustus 2000

Ben hier zeer over te spreken lekker alles in 1 tool, alleen toch een paar kleine opmerkingen:

- Zou het niet beter zijn alle software die geinstalleerd wordt onder de directory Hitman onder te brengen, dit te verduidelijking wat er allemaal geinstalleerd wordt.
- Logmogelijkheid, zodat later altijd nog even het log nagekeken kan worden wat er eventueel fout is gegaan.

Verder ga lekker door, goed en makkelijk stukje software. 8)

Watch out.

Popcorn Hour!
Reg. datum: 18 augustus 2003

quote:
radial schreef op 20 oktober 2004 @ 21:37:
Ben hier zeer over te spreken lekker alles in 1 tool, alleen toch een paar kleine opmerkingen:

- Zou het niet beter zijn alle software die geinstalleerd wordt onder de directory Hitman onder te brengen, dit te verduidelijking wat er allemaal geinstalleerd wordt.

Hier ben ik ook wel voor, staat ook wat netter eigenlijk he ;) .
En je moet t wel een beetje 1 geheel laten he, t is jouw programma :P

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Reg. datum: 12 februari 2004

quote:
Wub schreef op 18 oktober 2004 @ 14:58:

Bugje: Nadat Ad-aware gescand had en een aantal dingen had gevonden kon hijzelf niet het aanvinken om verder te gaan. Hij gaf dit netjes aan dat ik het zelf moest doen.
Dit is standaard bij de gratis versie :)

e6600 @ p5b deluxe, 2gb ddr2 1:1 cl4, 8800gts

Is een bug. Wat de Ad-Aware Pro versie kan, doet Hitman Pro met de freeware versie. In sommige situatie heb ik (bij enkele anderen) gezien dat Hitman Pro niet de juiste coordinaten kan vinden waar geklikt moet worden (Hitman Pro meldt dit dan). Maar ik zal eens kijken of dat kan fixen (moet ik het wel eerst kunnen reproduceren). Thanks for reporting!

Los Alcoholicos

mooie tool/initiatief :)

Ik heb recent met het programma The Cleaner buiten enkele trojans ook wat spyware kunnen verwijderen (als ik het me goed herinner). Is dat een optie om er ook in te verwerken? Omdat er ook een versie van McAffee Stinger inzit :)

Alcohol is for people who can afford to lose a few brain cells

Reg. datum: 12 februari 2004

Misschien ben ik gewoon een goeie internetter :*)

Maar heb al een jaar geen last gehad van wat voor spam dan ook.

war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: