WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIk heb WP ook op 2 pc's. Als ik op de ene pc alles opspaar, en de andere om het uur laat pulsen, dan lijkt het alsof ik na de laatste pulse van de ene pc bijvoorbeeld 1 miljoen key's heb gegenereerd, echter was ik er dus al een week mee bezig.
quote:Bobje schreef op 26 augustus 2004 @ 14:08:
Preatorian hoeft niet te cheateb, al komt het wel zo over.
Ik heb WP ook op 2 pc's. Als ik op de ene pc alles opspaar, en de andere om het uur laat pulsen, dan lijkt het alsof ik na de laatste pulse van de ene pc bijvoorbeeld 1 miljoen key's heb gegenereerd, echter was ik er dus al een week mee bezig.
Inderdaad, op die manier pulse ik ook: thuis elk uur en op mijn werk 1 keer per dag. Alleen zijn die getallen niet zo groot dus valt het niet zo opquote:Bobje schreef op 26 augustus 2004 @ 14:08:
Preatorian hoeft niet te cheateb, al komt het wel zo over.
Ik heb WP ook op 2 pc's. Als ik op de ene pc alles opspaar, en de andere om het uur laat pulsen, dan lijkt het alsof ik na de laatste pulse van de ene pc bijvoorbeeld 1 miljoen key's heb gegenereerd, echter was ik er dus al een week mee bezig.
andrescholten.nl, weblog over SEO en Web Analytics
Server msg: Activety throttle breached. please wait an hour or so
kan iemand vertellen wat er mis is ik heb inmiddels een lading key strokes wat niet meer te tellen is met een reken machine.
dus help ff.
Cisco 2948G met Gigabit enzoo ROELT alles de pan uit
Gewoon ff een tijdje niet pulsen, dan komt het vanzelf goed.quote:Knutsel_smurf schreef op 26 augustus 2004 @ 14:21:
mensen mijn whatPulse geeft steeds een error message.
Server msg: Activety throttle breached. please wait an hour or so
kan iemand vertellen wat er mis is ik heb inmiddels een lading key strokes wat niet meer te tellen is met een reken machine.
dus help ff.
Nee, je moet dus even niet pulsen, dus ook niet elk uur.quote:Knutsel_smurf schreef op 26 augustus 2004 @ 14:27:
tijdje niet hij mekkert met deze melding al een dag of 3 en ik probeer elk uur te pulsen is dat dan wel goed ?
Reg. datum: 27 september 2003
ik drink niet, ik zuip
heb je de 1,1 miljoen wel meegeteld die er nog af gaan gezien de cheater?quote:Devilion schreef op 26 augustus 2004 @ 14:36:
we staan op #20 mensen! nu nog langs een stel Serious Sam liefhebbers (#19) en dat zal niet lang duren want die hebben 3 miljoen keys meer dan ons.
ik drink niet, ik zuip
quote:Knutsel_smurf schreef op 26 augustus 2004 @ 14:58:
k schrik danniet als er morgen ofzow door mij gepulsed word want an komen er 6653116 key strokes en 3614 clicks minimaal bij
6 MILJOEN keys????
Daar zou ik mee oppassen, voor je het weet ben je gebrandmerkt als cheater
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
quote:Knutsel_smurf schreef op 26 augustus 2004 @ 14:58:
k schrik danniet als er morgen ofzow door mij gepulsed word want an komen er 6653116 key strokes en 3614 clicks minimaal bij
ik zal er neit van schrikken als je avkps niet hoger dan 1 ligt
re-install al geprobeerd?quote:iCeWiRe schreef op 26 augustus 2004 @ 14:59:
Help me Client flipt hem. Het is net een cheat. Hij blijft doorpulsen zit in een uur tijd al op de 600.000 en het wordt steeds hoger. Als ik de client sluit wa gebeurt er dan? onthoudt dat ding me keys dan. Zit met remotedesktop te kloten dus
maar goed. Ik kanv erders overal typen zonder rare tekst te krijgen. Dus me client bugt hem? Zal ik hem aanlaten of stoppen?
ik drink niet, ik zuip
Zou ik niet doen, want je avkps ligt dan gegarandeerd te hoog en dan krijg je dus gezeur over cheaten.quote:iCeWiRe schreef op 26 augustus 2004 @ 15:07:
geen tijd voormoet dat weer downloaden via remote desktop. blabla doe k vanavond anders wel ff
zal k dan pulsen voordat ik reinstall of niet (6)
Whuzz wijzigde dit bericht 26-08-2004 15:22 (14%)
Amerasu - lvl 70 Undead Mage - Ghostlands :: Guild Leader of: <-[ Blood and Tears ]-> :: 2/6 SWP
Doortypen hier, we hebben de keys nodig
Videl - lvl 70 Human Warlock <-> Shadewarrior - lvl 70 NE Warrior <-> Nilarato - lvl 70 NE Priest
quote:Carnage schreef op 26 augustus 2004 @ 15:59:
Dit topic gaat niet meer zo snel als het enkele dagen geleden deed zeg, what gives?
Doortypen hier, we hebben de keys nodig
IRC loopt volgens mij des te harder nu!
irc.tweakers.net / #WhatPulse
Ook maar ff het chan joinen danquote:SanderTje! schreef op 26 augustus 2004 @ 16:19:
[...]
IRC loopt volgens mij des te harder nu!
irc.tweakers.net / #WhatPulse
Videl - lvl 70 Human Warlock <-> Shadewarrior - lvl 70 NE Warrior <-> Nilarato - lvl 70 NE Priest
quote:iCeWiRe schreef op 26 augustus 2004 @ 14:59:
Help me Client flipt hem. Het is net een cheat. Hij blijft doorpulsen zit in een uur tijd al op de 600.000 en het wordt steeds hoger. Als ik de client sluit wa gebeurt er dan? onthoudt dat ding me keys dan. Zit met remotedesktop te kloten dus
maar goed. Ik kanv erders overal typen zonder rare tekst te krijgen. Dus me client bugt hem? Zal ik hem aanlaten of stoppen?
Die van mij net ook al.
Ik heb hem even afgesloten, want hij bleef zeuren over activity breach. Is gelukkig op m'n werk PC, dus ik kan hem mooi vannacht uit laten staan.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.