Toon posts:

WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.825 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:26
http://www.deltaserv.nl/sander/got/topics.gif
WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 3

Voorgaande delen:
Deel 1: WhatPulse Online keyboard en muis tracker
Deel 2: WhatPulse Online keyboard en muis tracker - Deel 2

WhatPulse, wat is het en hoe werkt het?
WhatPulse is een project, wat zoals al gezegd, bijhoudt hoeveel je typt en klikt. Dit doe je middels de WhatPulse-cliënt die je uiteraard op de WhatPulse site kunt downloaden. Versie 1.4.6 is op het moment van schrijven de laatste versie en voor de luie usertjes onder ons kun je hem hier direct downloaden. Deze statistieken 'Pulse' je naar de server van het project en de statistieken kun je uitlezen op de website.

Wat is hier de lol van?
Het is pas grappig geworden toen naar aanleiding van deel 1 van dit topic ons eigen GoT team ontstond. Het bijzondere aan ons team is dat dit nu inmiddels verreweg het grootste team is wat aan WhatPulse deelneemt. Verwachting is dan ook dat we binnenkort op plaats in komen te staan met ons team binnen het project. In de tijd dat deel 1 van dit topic heeft bestaan zijn er 450 users die allemaal team GoT hebben gejoined. Nog leuker is dat je op veel manieren je statistieken kunt uitlezen. Nu, 26 september om 9:45 's ochtends heeft GoT al 624 members!

Statistieken
Naast de overzichtstatistieken die je op de website kunt vinden van WhatPulse, ben ik in deel 1 van dit topic begonnen met de dagelijkse statistieken te posten. Die leken velen zeer welkom en de statistieken werden uitgebreid en daarna ook veel door anderen gemaakt. Anoniem: 26235 en krvabo hebben ook statistieken gemaakt door middel van scripts. Op de website krijn.mine.nu/pulse van krvabo kun je een grafisch actueel overzicht zien van de stand van zaken van ons team, maar ook van jezelf. Om je eigen statistieken te laten genereren op de website, moet je wel even jezelf aanmelden op zijn website. Belangrijk: Users met een spatie in hun WhatPulse gebruikersnaam kunnen NIET deelnemen aan deze site van de krvabo. Had je er maar één zonder moeten kiezen ;) Anoniem: 26235 heeft regelmatig teamstats gepost in het topic, hoeveel plaatsen je bent gestegen en gezakt binnen team GoT.

FAQ:

Hoe meld ik me aan?
Vrij eenvoudig. Ga naar de WhatPulse site, klik op Register linksonderin de site en vul de gegevens in. Download dan de WhatPulse client en vul daar ook je gebruikersnaam in zodat WhatPulse weet voor wie hij/zij de statistieken gaat bijhouden. Dan is het extreem handig dat je je nog even aanmeldt voor ons WhatPulse team. Dat kun je ook doen via de WhatPulse website. Als je op de WhatPulse site bent en ingelogd bent, zoek je naar team GoT. Dan wordt je de mogelijkheid geboden die te joinen. Dan wordt gevraagd een password in te vullen om team GoT te joinen. Dat is 'fratsers'. Je bent nu lid! :) Daarna hoef je niets meer te doen, behalve Pulsen! :) Pulsen doe je via je cliënt, het zwarte W-icoontje in je tray. In de cliënt kun je ook instellen dat dat automatisch gaat om de zoveel keys bijvoorbeeld.

Kent de cliënt ook nadelen?
Nee, het vreet geen resources van je systeem. Kent geen banners, spyware en virussen. Volkommen veilig. In het vorige topic is notabene nog even onderzocht dat er geen keystrokes worden verstuurd, enkel het getal hoeveel je hebt getypt. Dus ook daar hoef je je geen zorgen over te maken. WhatPulse heeft geen commercieel belang.

Is dit nou niet heel erg gejat van Project Dolphin?
Zoals je kunt zien, lijkt de website van WhatPulse érg veel op die van Project Dolphin. Dolphin bestaat echter al wat langer, en houdt ook statistieken bij over je muis, hoeveel kilometer je daarmee aflegt. Dit doet WhatPulse echter niet. WhatPulse is 6 februari 2003 gestart, met een nieuwsbericht waarin staat dat WhatPulse gebaseerd is op Project Dolphin dat zichzelf inactief had verklaard een aantal weken daarvoor.

Links
WhatPulse
De officiële website van het project, met veel statistieken over teams, je eigen gegevens etc. Tevens de startplaats (na dit topic :Y) ) als je wil gaan deelnemen aan dit project :)

Statsbanner aanmaken: whatpulse.bounceme.net
Er zijn inmiddels heel wat users met een banner, maar ik ga hier geen 400+ banners in de startpost opnemen. Een banner die je daar aan kan maken, is compleet aan te passen naar je eigen wensen. En ja.. óók de banner bevat weer statistieken die je kunt raadplegen op deze site.
Belangrijk: Het duurt iedere keer 6 uur voordat je banner wordt geupdate!

Een voorbeeld van een banner:

http://www.deltaserv.nl/sander/got/trans.gifhttp://whatpulse.bounceme.net/sig/SanderTje%21.pnghttp://www.deltaserv.nl/sander/got/trans.gif

De banners werken weer!.

Website krvabo: krijn.mine.nu/pulse
Nog meer statistieken, dit maal van krvabo. Op deze website kun je je eigen statistieken zien nadat je heel eenvoudig hebt aangemeld.
krvabo's site is helaas niet meer te bereiken.

Oproep! :)
Om iedereen ervan te doordringen dat er een WhatPulse team aanwezig is op GoT, vriendelijk verzoek om dit in je sig op te nemen:

[b][url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/959583]Join het GoT Pulse-Team![/url][/b]

IRC
Op irc.tweakers.net is het IRC kanaal van team GoT te vinden in #WhatPulse .

Have ook weer fun in deel 3! :Y)

Startpost gemaakt door SanderTje! en geupdate en aangevuld met nieuwe info door Devilion.

[Voor 16% gewijzigd door FlashBang op 15-10-2004 16:26]

• FlashBang
FireFly3k heeft nog steeds wat uit te leggen waarom hij zo'n hoge avKPS heeft.

hugodejong ook.

©Lighteye voor het ontdekken ;)

Anoniem: 26235

Nou wat ik er 'fout' aan vindt is dat er info in staat dat niet meer geldig is. En ook een duidelijk kopje waar FAQ oid staat (met eronder inhoud :P ) mis ik.

En om heel eerlijk te zijn stoor ik me eerder aan het feit dat je zegt dat je al bezig was met een startpost terwijl dat eigenlijk nergens op slaat (als je kijkt naar de uiteindelijke inhoud van deze startpost) vandaar dat ik zei 'het is maar 5 minuten werk...'

• Griffin
  • Laatst online: 15:07

Griffin

Is mythical

deeltje 3 alweer.

Lekker sparen voor de puls van vanavond

• FlashBang
Anoniem: 26235 schreef op 26 september 2004 @ 10:08:
Nou wat ik er 'fout' aan vindt is dat er info in staat dat niet meer geldig is. En ook een duidelijk kopje waar FAQ oid staat (met eronder inhoud :P ) mis ik.

En om heel eerlijk te zijn stoor ik me eerder aan het feit dat je zegt dat je al bezig was met een startpost terwijl dat eigenlijk nergens op slaat (als je kijkt naar de uiteindelijke inhoud van deze startpost) vandaar dat ik zei 'het is maar 5 minuten werk...'
offtopic:
Ik was gewoon wat info aan het zoeken? en welke info heb je het over die niet meer geldig is? en als jij graag een kopje met FAQ wilt maak ik die even (omg) En ik was er idd al mee bezig, dus ik weet niet waar je je aan zou moeten storen, maar laten we verder gaan over WhatPulse nu aub :)

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:34

FrostXL

cool as ice

check het eerste topic voor die faq Devilion

Verder vond ik dat we vandaag nog een erg hoge output hadden aangezien er ook heel wat mensen aan de stampede meedoen, dat beloofd dus nog wat voor maandag :) .

Weet jij al?

• Bobje
  • Laatst online: 11-02 13:00
/terugvindpost ;).

Anoniem: 75805

die banners doen het nou ook niet meer dus

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 01:35
Nederland heeft vandaag Zweden ingehaald. Het gaat nog wel even duren voordat we voorbij Finland zijn.

Met de stampede erbij, moet het geen probleem zijn om op plaats zes te komen met GoT. Misschien halen we dat zelfs vandaag al. Daarna zal het wel even duren voordat we bij plaats 4 en 5 in de buurt komen.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Anoniem: 102135

ik moest vanmorge ff een programma instaleren voor m'n zus op de computer in de huiskamer. En opeens zag ik daar 700k aan keys staan !!!! _/-\o_
dat ga ik dus mooi ff beware voor de stampede.

• FlashBang
thx voor de update!

• Megamind
  • Laatst online: 05-06 22:38
pff ik spaar al sinds vorige week en heb er maar 50k B)

Anoniem: 99153

Ik heb automatisch pulse aanstaan (om de dag), hef ik niks te doen :P

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 12:59
Woei, ik heb 80k keys klaar staan, misschien nog wel meer.

Anoniem: 90456

Ik heb apart voor de stampede van maandag automatisch pulsen uitgezet ;)
Ik zal waarschijnlijk rond 23:00 pulsen op maandag, waarschijnlijk is dat mijn enige mogelijkheid.

* Anoniem: 90456 moet maandag naar Schiphol :)

Ik zit nu overigens op zo'n 100k :)

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

* AtleX heeft nogal weinig keys hier thuis.

@stage heb ik binnenkort weer een programmeerproject, dat zal dus wel veel keys opleveren :)

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:19
Ik schat dat ik er vanavond/morgenochtend (zal voor mij wel morgenochtend worden) zo'n 130.000 heb staan :)

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-01 23:00
ik zit op dit moment aan de 231000 >:)

computertje voor alle werkzaamheden

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 20:51
Anoniem: 102135 schreef op 26 september 2004 @ 13:46:
ik moest vanmorge ff een programma instaleren voor m'n zus op de computer in de huiskamer. En opeens zag ik daar 700k aan keys staan !!!! _/-\o_
dat ga ik dus mooi ff beware voor de stampede.
M$n zUsjE??? :+

is wel lekker dan, 700k keys, 700.000 keys !!
mega flush stampede, here we come :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmz, iedereen hier heeft minstens 100k staan zo ongeveer en ik heb vanaf vrij pas 57k :P Ik heb het afgelopen weekend niet echt veel gechat/verslagen gemaakt/whatever, maybe dat ik vanavond nog ff een verslagje in elkaar ga draaien dat er weer wat bij komt..Ik heb ook per ongeluk gepulst vrijdag, was ook weer 25k geloof ik.. Alle kleine beetje helpen (ook al sta ik 25ste oid in de GoT league :P)

Website

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
35k ook niet veel :P

Gewoon blijven typen mensen, gewoon blijven typen ;)

Anoniem: 102135

of ga een spelletje spelen op je computer, bijv. een shooter.
hierbij heb je zo in een kwartiertje 25k.
dat zal morgen echt wat worden met de stampede.
ik ben dus echt benieuwd hoeveel keys we morgen in totaal gepulsed hebben.

• real_FireFly
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01-2020
25k in een kwartier?
Ik heb nu 50k op de teller, heb ik een week over gedaan :/ inclusief gamen (cs, battlefield,veel richard burns rally, vice city en nog wat zut)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 12:49
Ik heb ook de hele week gespaard maar zit nu op bijna 30.000... Denk ook niet dat ik veel meer haal in een week.. Jammer genoeg krijg ik het niet voor elkaar om de client op het werk te installeren.. :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.

• Megamind
  • Laatst online: 05-06 22:38
Ik ben aan het monteren veel, dus heb meer clicks als keys :P

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Shit, per ongeluk gepulsed. ;( Ik zal dan morgen de rest nog pulsen wat op mijn andere computer staat.

• Griffin

Griffin

Is mythical

jaja ik heb gepulst:
en wel
114825 keys
30373 clicks

Zo dat opsparen gaat redelijk als je COD UO speelt

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:59

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik zit nu ongeveer op de 120K keys op drie computers samen. Wel niet zo heel veel, maar alles help he :)

En vergeet je sig niet aan te passen naar het nieuwe topic als je dat nog niet gedaan hebt! :)

Last.fm

• Yonni
zo dan, ik weet het niet maar ik voel wat komen :P

nog maar 2 uurtjes en het is officieel tijd om aan het touwtje te trekken en de boel door te spoelen! :D

oops, 1 uur en en 40 minuten tot dat de run op de plees mag beginnen :D

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:45

Roeligan

Feyenoord

http://whatpulse.bounceme.net/sig/Roeligan.png

Ook maar ff gedaan :)

Lighteye... kan ik jouw bg krijgen? Heb hem al :P

[Voor 61% gewijzigd door Roeligan op 26-09-2004 22:36]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

ik heb hier een kleine 20000 aan keys en op de zaak nog een kleine 4000 van donderdag/vrijdag (niet zoveel gedaan :P) dus zo ff die 20k eruit en morgen ochtend die 4k

[edit]
Soz voor de reply ipv edit |:(

[Voor 12% gewijzigd door Roeligan op 26-09-2004 22:38]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-05 11:48
Hoe laat was de stampede morgen ook alweer.

In iedergeval voor hoe laat moeten ze de deur uit wezen :)

• Bobje
Tundreq schreef op 26 september 2004 @ 22:56:
Hoe laat was de stampede morgen ook alweer.

In iedergeval voor hoe laat moeten ze de deur uit wezen :)
Rond 0:00 middernacht :).

• Tundreq
Bobje schreef op 26 september 2004 @ 22:57:
[...]
Rond 0:00 middernacht :).
Dan hoop ik dat ik tot de 100K kan komen morgen, dus nog maar even morgen babbelen met een paar chattende sletten :p

• Bobje
Tundreq schreef op 26 september 2004 @ 23:01:
[...]

Dan hoop ik dat ik tot de 100K kan komen morgen, dus nog maar even morgen babbelen met een paar chattende sletten :p
De stampede is over een uurtje hoor :P.

• Tundreq
Bobje schreef op 26 september 2004 @ 23:01:
[...]
De stampede is over een uurtje hoor :P.
Ik dacht dat ie morgen pas was joh, hmm dan wordt het denk ik geen 100K :(

• Bobje
Tundreq schreef op 26 september 2004 @ 23:03:
[...]

Ik dacht dat ie morgen pas was joh, hmm dan wordt het denk ik geen 100K :(
[q]• Er loopt een 'stampede' tot maandag 27 september 2004 - 0.00 uur.Tot maandag. Dus dat is nog 56 minuten ;).

[Voor 3% gewijzigd door Bobje op 26-09-2004 23:05]

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03-2019

carlino

GoT Mama

Bobje schreef op 26 september 2004 @ 23:04:
Tot maandag. Dus dat is nog 56 minuten ;).
jah ik had al zowiets gehoord :)
nu ga ik ff nog wat keys bij elkaar sparen :Y)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

• Bobje
Volgens mij is het pulsen begonnen, de afgelopen 30 minuten is er al 1,3 miljoen bijgekomen :D.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Mijn pulse, rond de 100k kun je morgen middag/avond nog verwachten in ieder geval. Of ik sta morgen wat eerder op maar ik weet niet of ik dat ga onthouden :) .
Nu is kijken of we het er uithalen in de stats enzovoorts...

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Net al vast mijn computer laten pulsen met 76000 keys en 23000 clicks.
Nou nog ff wachten en tot ik met m'n laptop kan pulsen en dan morgen vroeg/middag nog een pulse van 10k ofzo

Ben ook wel benieuwd naar de stats ja :)

Last.fm

• Yonni
Bobje ga jij zo de stats doen?
want volgens mij is dit wel kicken om te checken :D

en meteen geupdate naar 1.4.1 (van 1.3)

[Voor 21% gewijzigd door Yonni op 26-09-2004 23:52]

• Tom Yam
  • Laatst online: 26-05 11:12

Tom Yam

(>'.')>

nou dan zal ik ook maar mijn iets meer dan 20.000 aanslagen gaan pulsen zo, jammer dat ik de rest van de week kwijt ben geraakt doordat het programma wat aan het trippen was, maar gemiddeld (met weinig doen) zit ik aan zo'n 10.000 hits per dag :)

nou daar gan we zo dan, over een paar minuten pompen we het richting whatpulse ;)

http://whatpulse.bounceme.net/sig/nitin.png

lijkt erop dat het me ff niet lukt, het logo rechtsonderin wordt wel groen, maar wanneer er weer een 'w' staat heeft ie niet de teller gereset, en ook op mn profiel op de site worst het niet toegevoegd :S)

[Voor 31% gewijzigd door Tom Yam op 27-09-2004 00:00]

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• real_FireFly
hoppa, 56k gepulsed :Y)

• Bobje
Yonni schreef op 26 september 2004 @ 23:48:
Bobje ga jij zo de stats doen?
want volgens mij is dit wel kicken om te checken :D

en meteen geupdate naar 1.4.1 (van 1.3)
Lighteye doet de stats morgenochtend. Dan zijn ook alle pulses meegenomen en is het effect van de stampede/megaflush het best zichtbaar :).

• Yonni
Bobje schreef op 26 september 2004 @ 23:58:
[...]
Lighteye doet de stats morgenochtend. Dan zijn ook alle pulses meegenomen en is het effect van de stampede/megaflush het best zichtbaar :).
dude, geweldig! :D

zat zonet ff 3x stats te checken van GoT team on the whole, man, schoot met 150 k's per keer omhoog ofzo :9

hoop dat we insomnia ingaan halen, ga er gewoon van uit joh :7

Anoniem: 43721

30k van mij erbij, nog 150k en we staan 6e.

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 43721 op 27-09-2004 00:06]

Anoniem: 41820

Net ff me pc gepulsed, straks ook nog ff mijn lappie pulsen :)

• Bobje
#insomnia ingehaald :P.

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Woei! insomnia voorbij :P

Last.fm

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:07
Net ff mijn keys geflushed....we staan 6e :) GoT Rules !!!

apollo13

• ixi
  • Laatst online: 00:16
Net 1.144.763 keys gepulsed :*)

• Yonni
ixi schreef op 27 september 2004 @ 00:50:
Net 1.144.763 keys gepulsed :*)
blinguh blinguh 8)

nu moeten we door blijven stomen naar plaats 5!

Hmmmm, ik denk dat ik voor de gelegenheid vannacht opblijf en wat blijf hangen in IRC channels enzo :+

• ixi
  • Laatst online: 00:16
Yonni schreef op 27 september 2004 @ 00:59:
nu moeten we door blijven stomen naar plaats 5!
Kheb zo'n idee dat dat nog een tijdje kan gaan duren... moeten nog bijna 2 keer zoveel als dat we nu hebben!

Ik erger me trouwens een beetje aan de zwakke stats die Whatpulse genereerd. Kleine moeite om wat geavanceerdere stats te maken, maarja. Kreeg net een paar mysql foutmeldingen op de whatpulse(web)server, geeft niet echt een veilig gevoel :/ Jammer dat het niet net even wat professioneler is aangepakt.

• Edwin van Cleef
259,172 keys geflushed >:)

denk dat onze flush een behoorlijk indruk achter zal laten :)

@ GoT whatpulse crew

Is het mogelijk het effect te weergeven wat dit nu eingelijke extra heeft opgeleverd aan pulsen?
Zou bijvoorbeeld mooi zijn dit over een maandje of wat weer te doen om nog een plaats op te schuiven namenlijk.

[Voor 57% gewijzigd door Edwin van Cleef op 27-09-2004 04:50]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11
Hmmja, had gisterenavond willen pulsen :X

naja, net ff 178k keys gepulsed dus ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 10:21

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

http://213.73.203.120/img/pulse_1.png
Ik heb al een tijdje gespaard

Maar als ik nu wil pulsen krijg ik
http://213.73.203.120/img/pulse_2.png

Maar dit heb ik al een aantal dagen, dus dat "uurtje wachten" helpt niet veel
Waar ligt dat aan?

Gromba.nl

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11
Gromba schreef op 27 september 2004 @ 07:15:
[afbeelding]
Ik heb al een tijdje gespaard

Maar als ik nu wil pulsen krijg ik
[afbeelding]

Maar dit heb ik al een aantal dagen, dus dat "uurtje wachten" helpt niet veel
Waar ligt dat aan?
Waarschijnlijk is je avkps dan te hoog, van hoeveel dagen is die 6mln? :X

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• pisart
  • Niet online
Als je avkps hoger dan 7 is, dan accepteert de server je pulse niet zei Wasted (die ene van whatpulse). Ik denk dat het daaraan ligt.
Als je uitrekent: je laatste pulse was 5 dagen geleden. 5 dagen = 432000 seconden. 6155928/432000 = 14,2498333 avkps.
Als ik goed heb geteld, dan zou je over 5 dagen op 7 avkps kome en kan je pulsen, maar de server laat ook wat hogere avkps toe en dat was met de veronderstelling je niets meer zou typen. Dus je zal ook wat eerder kunnen pulsen.

Edit: Beetje traag ;(

Edit2: Zo juist mijn andere pc gepulsed, heb ik toch iets of wat meegedaan voor vandaag :p

[Voor 12% gewijzigd door pisart op 27-09-2004 07:35]

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/whatpulse_logo_tnet_nieuw.png

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/top20users_tnet_nieuw.png
1 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (1) - Bobje6.062.677 (+1.126.140)84.051 (-)
2 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (2) - aKra4.169.226 (-)161.953 (-)
3 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (3) - RobdeZwaan3.971.539 (-)89.506 (-)
4 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (4) - FireFly3k3.602.941 (-)154.600 (-)
5 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (5) - [ErA]3.531.348 (+126.545)503.807 (+118.759)
6 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (6) - sandoz2.970.394 (-)23.878 (-)
7 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (9) +2iXi2.771.283 (+1.144.763)242.722 (+36.751)
8 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (7) -1inTIMidate2.081.827 (-)122.208 (-)
9 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (14) +5pisart1.799.581 (+461.611)187.202 (+34.380)
10 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (8) -2SyPhEr1.720.349 (-)434.285 (-)
11 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (10) -1RussianPhoenix1.504.930 (+18.786)96.507 (+3.321)
12 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (11) -1promwarm1.501.090 (+20.359)380.043 (+21.836)
13 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (12) -1OmegaII1.422.442 (-)214.446 (-)
14 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (13) -1hugodejong1.410.849 (+1.362)140.788 (+389)
15 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (17) +2KompjoeFriek1.382.615 (+147.330)233.670 (+43.779)
16 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (18) +2Korben1.281.303 (+46.736)165.222 (+11.614)
17 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (15) -2rbresjer1.270.750 (-)220.178 (-)
18 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (16) -2Whuzz1.265.321 (-)110.744 (-)
19 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (19) - Langedraak1.198.799 (+47.253)219.850 (+6.607)
20 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (20) - Sinergy1.192.441 (+49.674)157.810 (+3.583)
[right]Complete lijst met users[/]

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/top20teams_tnet_nieuw.png
1 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (1) - #Team.Quakenet230 (+3)658.608.368 (+9.906.293)
2 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (2) - Hinnavaatlus306 (+1)413.866.194 (+4.100.809)
3 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (3) - ACCESSOFEVIL88 (-)387.679.459 (+580.848)
4 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (4) - #mTw.Elite86 (-)269.051.434 (+599.450)
5 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (5) - Neowin.net342 (-)267.811.014 (+4.296.360)
6 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (7) +1GoT621 (+5)186.266.447 (+9.455.912)
7 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (6) -1#insomnia54 (-)182.132.958 (+797.584)
8 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (8) - MultiPlayerStrategies122 (-)163.290.239 (+565.877)
9 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (10) +1#Musik@Quakenetwww.RauteMusik.de242 (-)155.342.170 (+4.012.887)
10 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (9) -1SultansofSwing10 (-)151.641.490 (+267.878)
11 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (11) - #community61 (-)146.889.386 (+364.949)
12 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (12) - SomethingAwfulGoons42 (-)145.156.338 (+149.145)
13 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (13) - WinePois83 (-)115.220.256 (+1.344.676)
14 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (14) - kaimulleheruu86 (-)114.378.609 (+596.460)
15 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (15) - LiveJournalSupport45 (-)113.138.007 (+407.130)
16 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (16) - TeamUndernet78 (-)107.346.196 (+377.790)
17 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (18) +12367 (-)106.394.352 (+610.561)
18 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (17) -1Evilwalrus33 (-)106.105.020 (+120.048)
19 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (19) - Counter-Strike40 (-1)93.461.573 (-1.289.804)
20 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (20) - team-m0m028 (-)92.540.320 (+68.895)

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/mijlpalen_tnet_nieuw.png
Hout (100.000) - 6 user(s)
318 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (477) +159Griffin167.174 (+114.825)45.784 (+30.373)
386 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (401) +15TGK.Koala110.869 (+13.972)147.004 (+18.992)
394 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (402) +8[Got]Tomcat106.449 (+9.986)89.129 (+6.402)
398 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (435) +37Leeuwis104.179 (+25.817)62.359 (+9.339)
399 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (406) +7AgentBliksem103.453 (+8.644)46.283 (+4.708)
402 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (398) -4Parivo100.788 (+2.546)99.233 (+739)
Kool (200.000) - 12 user(s)
188 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (539) +351Yonni305.128 (+284.783)96.415 (+90.805)
239 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (413) +174sanderkrause240.346 (+152.149)23.438 (+16.025)
260 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (281) +21markvt222.569 (+28.896)156.345 (+20.205)
262 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (283) +21SandaX221.526 (+29.050)87.302 (+4.226)
270 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (284) +14lumminsky214.998 (+23.115)88.966 (+9.394)
274 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (293) +19Dommel208.238 (+28.841)30.686 (+5.987)
275 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (275) - RammY207.398 (+8.543)88.015 (+2.410)
279 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (282) +3Marcelloz205.909 (+12.777)91.238 (+3.320)
282 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (287) +5TheNMan203.523 (+15.294)158.352 (+16.904)
283 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (290) +7Relgast203.376 (+17.422)92.588 (+10.931)
284 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (301) +17Macer202.985 (+28.595)70.801 (+11.857)
285 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (274) -11icezAz201.661 (+2.421)94.716 (+890)
Steen (500.000) - 5 user(s)
32 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (425) +393rknelissen900.001 (+817.245)35.461 (+3.129)
57 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (96) +39XanderH672.533 (+182.275)131.429 (+31.394)
80 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (95) +15blackangel542.397 (+51.633)258.783 (+10.365)
94 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (97) +3Morphine506.450 (+29.086)156.705 (+8.337)
95 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (94) -1Blauw504.395 (+12.656)120.102 (+2.636)
Beton (1.000.000) - 2 user(s)
25 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (29) +4Infanticide1.061.607 (+157.865)289.623 (+33.344)
26 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (33) +7xW!re1.029.820 (+165.096)201.161 (+23.233)
Metaal (2.000.000) - 1 user(s)
7 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (9) +2iXi2.771.283 (+1.144.763)242.722 (+36.751)
Brons (5.000.000) - 1 user(s)
1 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (1) - Bobje6.062.677 (+1.126.140)84.051 (-)

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/wanneer_tnet_nieuw.png
#Team.Quakenet (de nummer 1) doet nu 312 dagen mee met 2.110.924 keys (+25.065) als gemiddelde per dag. GoT doet nu 66 dagen mee met 2.822.219 keys (+102.057) als gemiddelde per dag.

Dit zou betekenen dat het nog
664 dagen zal duren voordat we op nummer 1 komen.

Quakenet zal dan 2.062.372.999 keys hebben.
GoT zal dan 2.063.042.011 keys hebben.

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/top20chatslet_tnet_nieuw.png
17 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (9) +2iXi2.771.283 (+1.144.763) 242.722 (+36.751)
21 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (1) - Bobje6.062.677 (+1.126.140) 84.051 (-)
332 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (425) +393rknelissen900.001 (+817.245) 35.461 (+3.129)
49 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (14) +5pisart1.799.581 (+461.611) 187.202 (+34.380)
541 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (82) +41lilpac840.090 (+321.132) 194.326 (+66.294)
6188 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (539) +351Yonni305.128 (+284.783) 96.415 (+90.805)
747 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (91) +44EdwinvanCleef770.876 (+269.784) 83.054 (+31.182)
857 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (96) +39XanderH672.533 (+182.275) 131.429 (+31.394)
937 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (47) +10DinX863.560 (+168.272) 232.433 (+39.883)
1026 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (33) +7xW!re1.029.820 (+165.096) 201.161 (+23.233)
1125 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (29) +4Infanticide1.061.607 (+157.865) 289.623 (+33.344)
12239 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (413) +174sanderkrause240.346 (+152.149) 23.438 (+16.025)
1315 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (17) +2KompjoeFriek1.382.615 (+147.330) 233.670 (+43.779)
145 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (5) - [ErA]3.531.348 (+126.545) 503.807 (+118.759)
15112 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (158) +46_Ernst_460.048 (+117.411) 248.417 (+36.491)
16318 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (477) +159Griffin167.174 (+114.825) 45.784 (+30.373)
1750 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (60) +10Lighteye722.088 (+109.884) 294.326 (+44.423)
18126 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (170) +44defecto416.147 (+101.559) 84.537 (+29.799)
19155 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (203) +48Volder369.287 (+100.624) 180.787 (+54.009)
20158 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (189) +31rattt362.548 (+70.702) 120.264 (+22.840)
231 van de 613 users (38%) hebben gisteren gepulsed. Dat was een gemiddelde van 40.107 keys per user die gepulsed heeft.

Ons gemiddelde van gisteren van alle users bijelkaar was 303.146 keys. Dit betekend dat ons gemiddelde gestegen is met 13.393 keys.

[right]Complete lijst met gepulsde keys[/right]

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/top10country_tnet_nieuw.png
1 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (1) - Germany3.912.361.980 (+21.459.567)947.353.171 (+7.333.112)3.050 (+5)
2 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (2) - UnitedStates3.715.787.970 (+28.869.904)760.460.140 (+9.201.979)4.859 (+27)
3 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (3) - UnitedKingdom971.942.463 (+11.010.583)250.928.554 (+2.520.458)1.570 (+2)
4 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (4) - Canada771.047.318 (+6.406.356)174.123.133 (+2.045.813)990 (+6)
5 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (5) - Estonia743.493.684 (+3.185.944)268.135.684 (+1.451.806)871 (-)
6 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (6) - Finland734.578.831 (+9.161.904)196.477.070 (+2.119.171)823 (+5)
7 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/up.gif (8) +1Netherlands575.478.295 (+30.513.109)164.903.635 (+5.929.725)2.009 (+21)
8 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/down.gif (7) -1Sweden551.274.290 (+4.662.215)149.083.841 (+1.562.094)566 (+1)
9 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (9) - Australia377.781.822 (+3.396.679)82.674.694 (+1.044.254)543 (+4)
10 http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/still.gif (10) - Norway319.741.300 (+1.416.128)51.019.522 (+446.655)198 (+2)
[right]Complete lijst met Landen[/right]

http://www.bfmaps.nl/~lighteye/whatpulse/nieuwe_users_tnet_nieuw.png
En tot slot een warm welkom voor de 5 nieuwe leden:

Patriesje
prutser
PowerSp00n
flyingdutch
Bstuff2k4

Nog steeds niet in de team top 20 ? Kom jodelen in het IRC kanaal van het GoT team: irc.tweakers.net #whatpulse
Statistieken gemaakt op: 27-9-2004 8:18:14

Wat opvalt:
• Stampede een beetje tegengevallen. Ook maar 38% pulsende users geweest. Desondanks toch een redelijk hoge output van bijna 9,5 miljoen keys :)
• Bij 'wanneer tot nummer 1' heb ik het verschil van de gemiddelden t.o.v. de vorige dag er tussen haakjes achter gezet.
• Nederland is één plaatsje gestegen naar #7 :)
• GoT is ook één plaatsje gestegen maar dan naar #6 :)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 12:49
In ieder geval weer een plekje gestegen als GOT en als Nederland... Het gaat denk ik nu wel een hele tijd duren voordat we in de Top 5 gaan komen...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-01 12:51

LocalJoost

plaatje hieronder

Net ook gepulsed, 30K keys, niet zo gigantisch veel, toch weer iets!

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Mooi, nu sta ik ook een keer in statpost :P
Als 15e chatslet van de dag

Last.fm

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik vindt het wel jammer dat je geen banners in je sig mag... ik denk wel dat ik deze week met een nieuw prog projectje een aantal keys zal inleveren, een zut van deze meuk posts hjelpt ook natuurlijk :P

[edit]
mn banner van bounceme is neit up to date? is dit normaal?
Beter lezen |:( 6 uur vertraging ...

[Voor 23% gewijzigd door Roeligan op 27-09-2004 09:42]

RatPack #814

• sPENKMAN
  • Laatst online: 16:39
Net ff geloost, 155K bij whatpulse ingeleverd, zal vandaag ook het laptopje even legen. Hier staan alleen meer clicks dan toetsen op aangezien me vriendin er The Sims 2 op speelt :+

Eve char: Warock <TEST>

Anoniem: 47540

Dang,

Hartstikke leuk hoor zo'n stampede, maar ben er wel flink aantal plaatsen voor gezakt :(

heh is er weer ene volgende stampede ofniet?!

• Griffin

Griffin

Is mythical

http://whatpulse.bounceme.net/sig/griffin.png
Zo ook maar even gekeken.
zn super pulse is leuk. dan schiet je omhoog in het klassement.

• Victor
  • Niet online
http://whatpulse.bounceme.net/sig/King_Louie.png

* Victor doet ook nog lekker mee d:)b

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 19:48
* zazra schiet niet echt hard op.

http://whatpulse.bounceme.net/sig/m-webbie.png

U sie ^

Maar ben nu ook maar eens in #whatpulse gejoined en zal zien wat dat voor m'n stats doet :)

Canon 350D - Sigma 17-70mm EF-S 18-55mm - EF 75-300mm F/4-5.6 III - EF 50mm F/1.8 II - Speedlight 430EX - BG-E3 - Cir. pola - ND 1x & ND 4x - Omnibounce

• Yonni
Hoe lang heeft deze stampede geduurt? een weekje ofzo?

Als we nou een vaste datum zetten bijvoorbeeld, target window waarbinnen we lozen zegmaar..
Een weekje sparen is wel leuk maar misschien te weinig? O-)

Iemand leuk ideetje? ludieke datum?

btw. vergeet niet je whatpulse versie te upgraden naar 1.4(.1) 1.3 gaat na 10-10 niet meer toegestaan worden..

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

die 20k die ik er gisteravond heb uitgegooid staat nog niet in mn banner? das toch al 10 uur geleden? Zijn er meer mensen met dit probleem?

RatPack #814

• FlashBang
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Russian%20Phoenix.png

De teams keys en clicks staan buiten de banner, maar dat maakt niet uit :)
----------------------------------------------------------------------------------
btw. vergeet niet je whatpulse versie te upgraden naar 1.4(.1) 1.3 gaat na 10-10 niet meer toegestaan worden..
Check ook de startpost voor meer info.

[Voor 46% gewijzigd door FlashBang op 27-09-2004 10:48]

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Yonni schreef op 27 september 2004 @ 10:42:
Iemand leuk ideetje? ludieke datum?
01-04-2005 :P . of 5 december, dat is wat dichterbij :) .

[Voor 15% gewijzigd door G F0rce 1 op 27-09-2004 10:51]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb hier nog 75k klaarstaan...ik wilde mn laptop (17k) gisteravond om 0:00 pulsen en de rest nu...maar ik sliep toen al en heb dus vanmorgen eerst die 17k gepulsed en moet nu dus wachten tot ik die 75k kan pulsen, anders heb ik een te hoog avgkps :P Die zal nu ook wel aardig hoog worden..

Website

Net nog ff de 47k van mijn laptop gepulsed :)

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-03 13:50
Ha, heb me ook even geregistreerd....
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Chef.png

Thuis ook maar even installeren straks. Mijn freundinnetje moet voor school heel wat verslagen schrijven... >:)

• Skywave
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-10-2018
http://whatpulse.bounceme.net/sig/superflappie.png?t=1096293223
Nog 30.000 tot de 200.000

• TwoR
  • Laatst online: 14:50

TwoR

Gekleurde stippen

Nog een kleine 75000 en dan zit ik op de 500000 dus dan ben ik ook van steen :)

[Voor 4% gewijzigd door TwoR op 27-09-2004 15:57]

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Zou het wel leuk vinden als we allemaal dezeflde gebruiken :P
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Roeligan.png

die van lighteye :)

[edit]
Thuis zit ik op IRC ook trivia te spelen en dan gaat dat best aardig...

[Voor 23% gewijzigd door Roeligan op 27-09-2004 16:10]

RatPack #814

• Wussie
  • Laatst online: 30-01 12:58
http://whatpulse.bounceme.net/sig/Wussie.png?t=1096296596

zo ook ff lighteye's sig gepakt :D bijna bij de 1,000,000 :D:D:D

• Tundreq
Liggen ze er weer uit ofzo want ik kan weer niet pulsen en wil eigenlijk weer wat keys de deur uit doen.

• krvabo
  • Laatst online: 09:01

krvabo

MATERIALISE!

^^ Werkt hier gewoon..

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• pisart
  • Niet online
Ik kan wel pulsen, maar als ik mijn eigen stats bekijk, dan krijg ik mysql errors.
Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/pulse/domains/whatpulse.org/public_html/stats/profile.php on line 135

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/pulse/domains/whatpulse.org/public_html/stats/profile.php on line 140

• Tundreq
Ik heb dus gepulsed maar de keys beleven staan, heb even gekeken en er wordt wel gezegd dat ik nu net heb gepulsed dus ik zit met keys die waarschijnlijk wel zijn gepulsed maar niet weer gereset is :/

pisart schreef op 27 september 2004 @ 18:14:
Ik kan wel pulsen, maar als ik mijn eigen stats bekijk, dan krijg ik mysql errors.

[...]
Ach ja iedereen heeft een koffiepauze nodig en mysql heeft er nu eentje gok ik :P

Tundreq schreef op 27 september 2004 @ 18:15:
[...]

Ik heb dus gepulsed maar de keys beleven staan, heb even gekeken en er wordt wel gezegd dat ik nu net heb gepulsed dus ik zit met keys die waarschijnlijk wel zijn gepulsed maar niet weer gereset is :/
Gewoon bin-file weggooien en whatpulse herstarten :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
http://whatpulse.bounceme.net/sig/J0YR1D3R.png

Mooi over de 1 miljoen heen vandaag :) Zal wel hoog in de chatslet dinges terecht komen denk :P

Website

Anoniem: 112351

wat is nou eigelijk de totale boost geweest van de "flush"??

• Edwin van Cleef
Anoniem: 112351 schreef op 27 september 2004 @ 21:57:
wat is nou eigelijk de totale boost geweest van de "flush"??
idd die vraag had ik ook al gesteld omdat ik er ook wel benieuwd naar was
Zodra we in de buurt van nummer 5 komen moeten we weer eens wat gaan organiseren denk ik.
Mischien is het dan handig om een keer te overwegen een flush van 2 weken of zo
laten we in ieder geval proberen met ons aantal leden wat zeer groot is dat we dit jaar nog in ieder geval in de top 3 terecht komen.

Leuk streven >:)

Heeft iedereen trouwens de url in zen sig al aangepast?

• real_FireFly
een maand lijkt me leuker, dan krijg je echt een mega output ineens :P

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:50

Piggen

Lekker bakkie

Ik kon me net niet meer inhouden en heb 80k keys gepulst :P

Op naar de volgende stampede :)

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-01 23:39
woei! : ) ik ga ook ff stampede doen

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Anoniem: 78265

Ik heb net even gekeken in de team stats en dat ziet er niet uit als een grote flush. Minder keys dan gisteren, misschien dat de meeste mensen in dit uur gaan pulsen, maar ik weet het niet.

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03-2019

carlino

GoT Mama

http://whatpulse.bounceme.net/sig/carlino.png

heb ook ff dat ding van me veranderd :Y)
en jammer dat ik zo veel moet gaan werken :+

maar we gaan door ;)

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

• Edwin van Cleef
Anoniem: 78265 schreef op 27 september 2004 @ 23:08:
Ik heb net even gekeken in de team stats en dat ziet er niet uit als een grote flush. Minder keys dan gisteren, misschien dat de meeste mensen in dit uur gaan pulsen, maar ik weet het niet.
er was wel wat verschil maar voorlopig heb ik gemerkt dat de animo hiervoor te beperkt was :|
Volgende keer beter zal ik maar zeggen want we doen het nog steeds goed in de team stats.
Omdat de meeste members net als ik pas deze maand ingeschreven hebben moet het grote werk nog komen denk ik.
Aangezien GoT het grootste aantal leden heeft komt dat wel goed want er is genoeg belangstelling en medewerking van medetweakers.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee