Reg. datum: 07 oktober 2004
Shadowforce
Forum » Tweaking » Casemodding » [CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 39 40 41 42 last
Reageer Nieuw Topicquote:
Shadowforce
quote:Megamind schreef op 08 oktober 2004 @ 17:27:
Oei, in die behuizing zit al een 60watt voeding maar hij vraagt ~100-250v, dus ik neem aan dat je met een omvormer gaat werken? Anders zou je die eruit moeten slopen en een 12v input voeding moeten nemen... Wat ook de laatste paar pagina's genoemd wordt...
quote:External AC Adapter: -60 Watts:
--- Input (100~240 VAC)
--- Output (12VDC@5A)
quote:shadowforce schreef op 08 oktober 2004 @ 13:24:
[...]
Ik heb al iets snel gevonden, maar dan met dollars...nu nog maar zoeken ergens dichterbij..
[afbeelding]
http://www.mp3playerstore..._need/special/IN-703L.htm (179 dollar)
j-w wijzigde dit bericht 08-10-2004 18:10 (24%)
quote:
Megamind wijzigde dit bericht 08-10-2004 18:29 (60%)
quote:Megamind schreef op 08 oktober 2004 @ 17:27:
Oei, in die behuizing zit al een 60watt voeding maar hij vraagt ~100-250v, dus ik neem aan dat je met een omvormer gaat werken? Anders zou je die eruit moeten slopen en een 12v input voeding moeten nemen... Wat ook de laatste paar pagina's genoemd wordt...
Shadowforce
Character LCD heb ik nog wel 1, helemaal nieuw, nog niet gebruikt, 4x20.quote:Megamind schreef op 09 oktober 2004 @ 07:45:
wat IK aanschaf is dit, teminste grotendeels ligt al binnen:
- VIA EPIA V10000 MINI ITX MB+VIA C3 1GHz SDR
- 512 MB geheugen
- ITPS 12V Power Regulator
- PW 70 A 100+W cableless, snap-in, ATX micro-power supply
- Home made behuizing
- 40 gig WD HD
Verder gaat er bij mij een character LCD in totdat ik meer geld heb voor een touchscreen
Een dvd speler heb ik dan niks aan want op character LCD kan je dat zo moeilijk kijken

quote:DJSmiley schreef op 10 oktober 2004 @ 16:19:
nogal veel
Een pci-riser kaartje dan staat kantel je je geluidskaart en kan je kast een stuk lager!quote:Mex schreef op 11 oktober 2004 @ 08:38:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een degelijke low-profile geluidskaart, in mijn carputer zit nu een enorme sblive die het kastje onnodig hoog maakt. Met een low-profile kaartje zou het kastje 5cm lager kunnen worden, wat toch wel erg praktisch is.
Iemand enig idee?
Het welbekende Lilliput scherm wordt met een pootje geleverd, waar het scherm gewoon vanaf genomen kan worden. De lilliput is dus al dismountable. Veel mensen gebruiken echter het originele pootje niet.quote:_Dennizz_ schreef op 11 oktober 2004 @ 09:35:
[...]
Aansturen op een andere reslutie moet wel kunnen met powerstrip geloof ik. handig tooltje om heel wat beeldinstellingen te forceren.
wat ik me een beetje afvraag...want ik ben me al een tijdje aan het orrienteren op een carpc, is of jullie het beeldscherm dismountable maken of laten zitten bij het verlaten van de auto. want ik heb het idee dat er heel weinig VGA Touchscreen schermen afneembaar zijn.
quote:Mex schreef op 11 oktober 2004 @ 08:38:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een degelijke low-profile geluidskaart, in mijn carputer zit nu een enorme sblive die het kastje onnodig hoog maakt. Met een low-profile kaartje zou het kastje 5cm lager kunnen worden, wat toch wel erg praktisch is.
Iemand enig idee?
Ik neem aan dat je dan via gps bedoelt en dat is uiteraard mogelijk. Of er software voor is, weet ik niet... zou ik ook best interesse in hebbenquote:sebasjuh schreef op 11 oktober 2004 @ 11:53:
vraagje, is het misschien ook mogelijk om op je carputer iets van zo'n radarverklikker erop te zetten ofzo?
Met 1 of andere programmaatje?
quote:DJSmiley schreef op 11 oktober 2004 @ 12:16:
[...]
Wat zijn je eisen aan geluid?? Gezien de omgevingsgeluiden in je auto heb je geen superhoge kwaliteit nodig imho. Een elcheapo kaartje voldoet dan prima.
Als je bv een Sweex kaartje koopt kun je die een beetje modden. Kaartje zelf is zo'n 3-4 cm hoog. Er steekt 1 hoek verder omhoog, daar zit de gamepoort. Als je die niet gebruikt kun je die er gewoon (netjes) afdremelen.
1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V
Goed, ben ik met je eens, al is de gemiddelde auto (iig de meestal wat oudere karretjes van de gemiddelde tweaker) niet zo stil... Maar als ie dat wel is, dan idd een goeie geluidskaart nemen, of dmv een riser een PCI kaartje, of een externe op een USB poort.quote:BreeeZe schreef op 11 oktober 2004 @ 12:51:
[...]
Ben ik niet helemaal met je eens over dat el-cheapo.
Het ligt er maar net aan watvoor en hoeveel speakers en versterkers je er achter zet.
Mijn geluid komt met sub, 2 speakers in de hoedeplank en 4 (eigenlijk 8 ze zijn hi-low gescheiden) in de deuren, makkelijk over de omgevingsgeluiden heen zonder dat het echt hard hoeft te staan, en met m'n Audigy 2 NX heb ik echt een super geluid.
Als ik daar een goedkopere geluidskaart voor zou hangen zou je dat echt wel horen.
quote:DJSmiley schreef op 11 oktober 2004 @ 12:58:
[...]
Goed, ben ik met je eens, al is de gemiddelde auto (iig de meestal wat oudere karretjes van de gemiddelde tweaker) niet zo stil... Maar als ie dat wel is, dan idd een goeie geluidskaart nemen, of dmv een riser een PCI kaartje, of een externe op een USB poort.
1979 Chevrolet Camaro Z28<- Online fotoalbum
1993 Mazda 626 1.8i 16V
-= G P P =-
Brainy is bezig met zijn CarrPutter!!
Brainy is bezig met zijn CarrPutter!!
Heb je aandelen Creative ofzo?quote:Brainy1978 schreef op 11 oktober 2004 @ 19:39:
BTW dat geluidskaartje is een USB geluidskaartje van Creative en die doet het prima. Geen ruis of rare aardlussen.SOUNDBLASTER MP3+
Pagina: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 39 40 41 42 last