Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 195
Reg. datum: 07 juni 2004
Reg. datum: 07 juni 2004
Heeft iemand al gevonden hoe je de joystick op meer mogelijkheden kan koppelen aan Mijn tabblad / My shortcuts dan enkel en alleen de koppeling naar links duwen om het eerste item aan te spreken in mijn tabblad/my shortcuts? Dat overigens standaard ingesteld lijkt te zijn op nieuwe sms.
Ik had graag pijltje naarboven gekoppeld met profiel wijzigen (ipv internet diensten) maar volgens mij is dit helaas niet mogelijk? En ik heb reeds de 4 grote topics doorgespit op zoek naar mogelijke antwoorden...
En verder blijkt het niet mogelijk om je telefoon in te stellen dat ie stil is (dus geen belvolume) maar wél een simpele klik geeft bij een ontvangen bericht? Of zie ik iets over het hoofd? Want als ik hem op stil zet dan hoor ik niets meer en als ik manueel het belvolume helemaal uitzet dan hoor ik ook de klik niet meer bij een ontvangen bericht... beetje raar...
Dank!
Ik had graag pijltje naarboven gekoppeld met profiel wijzigen (ipv internet diensten) maar volgens mij is dit helaas niet mogelijk? En ik heb reeds de 4 grote topics doorgespit op zoek naar mogelijke antwoorden...
En verder blijkt het niet mogelijk om je telefoon in te stellen dat ie stil is (dus geen belvolume) maar wél een simpele klik geeft bij een ontvangen bericht? Of zie ik iets over het hoofd? Want als ik hem op stil zet dan hoor ik niets meer en als ik manueel het belvolume helemaal uitzet dan hoor ik ook de klik niet meer bij een ontvangen bericht... beetje raar...
Dank!
1e linkje op je menu Mijn Tabblad wordt automatisch de shortcut als je naar links drukt.
Weet iemand of ik Displex kan gebruiken op mijn T630? Of kan het schermpje daar niet tegen?
Omdat ik me toch verveel hier een faq om muziek op je T630 te zetten 
Hier een kleine faq voor het zetten van muziek op je T630
Begin met een mp3 naar keuze, in deze faq gebruiken we het volgende liedje Atreyu - Right Side of the Bed. Waarom? Omdat dit liedje geheel legaal te downloaden is alhier
Vervolgens download en installeer je de converter, in dit geval AMR Converter Pro 2, een klein en handig programmatje wat doet wat het moet en niet meer: Converten.
Na het openen krijg je het volgende voorgeschoteld:

Vervolgens kies je de meest linkse knop om liedjes aan de selectie toe te voegen:

En komt het liedje in de selectie te staan.

Vervolgens kies je de juiste bitrate:

Een bitrate tussen de 10 en de 12 is aan te raden zo heb je de beste kwaliteits/geheugenverhouding...
Het enige wat je nu nog moet doen is de zooi converten:

En klaar ben je! Je kan nu gewoon de muziek naar je telefoon verzenden met een programma als Float's Mobile Agent(zie startpost voor verdere informatie over FMA)
Alhier de amr. de net geconverted is: Klik
Nadelen:
- Slechte kwaliteit op speaker
Voordelen:
- Neemt weinig geheugen in beslag
- Met headsetje nog redelijk aanhoorbaar(handig als je mp3-speler bv. kapot is)
Hier een kleine faq voor het zetten van muziek op je T630
Begin met een mp3 naar keuze, in deze faq gebruiken we het volgende liedje Atreyu - Right Side of the Bed. Waarom? Omdat dit liedje geheel legaal te downloaden is alhier
Vervolgens download en installeer je de converter, in dit geval AMR Converter Pro 2, een klein en handig programmatje wat doet wat het moet en niet meer: Converten.
Na het openen krijg je het volgende voorgeschoteld:

Vervolgens kies je de meest linkse knop om liedjes aan de selectie toe te voegen:

En komt het liedje in de selectie te staan.

Vervolgens kies je de juiste bitrate:

Een bitrate tussen de 10 en de 12 is aan te raden zo heb je de beste kwaliteits/geheugenverhouding...
Het enige wat je nu nog moet doen is de zooi converten:

En klaar ben je! Je kan nu gewoon de muziek naar je telefoon verzenden met een programma als Float's Mobile Agent(zie startpost voor verdere informatie over FMA)
Alhier de amr. de net geconverted is: Klik
Nadelen:
- Slechte kwaliteit op speaker
Voordelen:
- Neemt weinig geheugen in beslag
- Met headsetje nog redelijk aanhoorbaar(handig als je mp3-speler bv. kapot is)
Ik heb net een t630 voor een prikkie kunnen overnemen, k vind het een fijn dingetje
Ik kan echter één bepaalde optie niet vinden. Als ik op mn vorige telefoon een gesprek had gemist, dan bleef dit als bericht op mn display staan. Is er een manier om dat ook op deze in te stellen ? Het is een vreselijk simpele optie maar ik kan em echt niet vinden.
www.baskoole.com
Als het goed is, dan komt dat gewoon in beeld, tenminste, bij mij wel. Als ik dan op nee druk, dan blijft bovenin het ode tekentje staan en kan ik met de linker menu knop de gesprekkenlijst alsnog zien
Heeft iemand enig idee of er een actieve autohouder voor de t630 bestaat? Die zonder carkit functioneert...?
Hallo
Sorry4Bumping..:P
Maar ik heb ff vraag.
Een maat wil opera mini op z'n t630 zetten. Ik heb 'm zelf al van wap gedownload en op de pc gezet *LEGAAL*. Maar hijzelf heeft geen wap.. En hij wil toch graag Opera mini.
Dus, hoe zet je java applicaties op een T630 dmv infrarood?
Bvd
Maar ik heb ff vraag.
Een maat wil opera mini op z'n t630 zetten. Ik heb 'm zelf al van wap gedownload en op de pc gezet *LEGAAL*. Maar hijzelf heeft geen wap.. En hij wil toch graag Opera mini.
Bvd
x
Dan moet je eerst een PC of laptop met infrarood hebben, dan kun je hem wel versturen
quote:Jaspur schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:17:
Hallo
Maar ik heb ff vraag.
Bvd
Je kan Opera mini legaal downloaden en kiezen in welke taal (nu ook NL!) en voor welke foon hij is
Vervolgens verbind je de pc of laptop via IR met de foon en dan kun je het jar bestand naar de foon sturen, waarna hij wordt opgeslagen in Applicaties (en ook meteen goed werkt).
Speedy-Andre wijzigde dit bericht 30-01-2006 22:16 (26%)
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
quote:Speedy-Andre schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:52:
[...]
Je kan Opera mini legaal downloaden en kiezen in welke taal (nu ook NL!) en voor welke foon hij is
Vervolgens verbind je de pc of laptop via IR met de foon en dan kun je het jar bestand naar de foon sturen, waarna hij wordt opgeslagen in Applicaties (en ook meteen goed werkt).
Ik heb pc met infrarood, maar met welk programma dan?quote:cryonic90 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:41:
Dan moet je eerst een PC of laptop met infrarood hebben, dan kun je hem wel versturen
Jaspur wijzigde dit bericht 30-01-2006 22:29 (52%)
x
quote:Jaspur schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:26:
[...]
Ik heb pc met infrarood, maar met welk programma dan?
Als je winXP hebt, dan kan je bij het configuratiescherm 'draadloze verbinding' kiezen.
Dit is een protocol waarmee je bestanden via IR naar je foon kan sturen.
Zodra je IR van je foon inschakelt en op de IR van je pc richt dan wordt vanzelf de verbinding gemaakt.
Vervolgens kan je vanuit de verkenner een bestand versturen:

Reg. datum: 09 februari 2006
Reg. datum: 09 februari 2006
Ik heb een probleem met mijn T630: zodra ik hem inschakel krijg ik de melding "Profiel: portable HF". Vervolgens hoor ik ook geen geluid door mn speaker wanneer ik bel, en hoort de andere partij mij niet. Ik kan wel/slechts bellen wanneer ik daadwerkelijk mijn headfone aansluit. Iemand enig idee of ik hier zelf wat aan kan fixen? Ik heb m al gereset naar fabrieksinstellingen, ook heb ik al een tijd zitten peuteren aan de contactpuntjes voor de headfone om sluiting uit te sluiten. Tips?
Bij Instellingen/profielen kun je 'profielen resetten', misschien doet ie dan weer normaal 
Reg. datum: 03 mei 2004
Reg. datum: 03 mei 2004
quote:rob_k schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:54:
Ik heb een probleem met mijn T630: zodra ik hem inschakel krijg ik de melding "Profiel: portable HF". Vervolgens hoor ik ook geen geluid door mn speaker wanneer ik bel, en hoort de andere partij mij niet. Ik kan wel/slechts bellen wanneer ik daadwerkelijk mijn headfone aansluit. Iemand enig idee of ik hier zelf wat aan kan fixen? Ik heb m al gereset naar fabrieksinstellingen, ook heb ik al een tijd zitten peuteren aan de contactpuntjes voor de headfone om sluiting uit te sluiten. Tips?
En als je de headset aansluit, en DAN weer loskoppeld?
Probeer de batterij er even uit te halen, na het uitdoen van de telefoon, en druk de powerknop even in. Misschien helpt een harde reboot...
Weet je ook wanneer dit gebeurde? icm applicaties/games die vastliepen, of misschien een val of heb je een pluizige winterjas waar die inzat? (No Offense, ik had op een gegeven moment pluisjes in het klikwiel van mijn iPod door mijn jaszak... Verder een hele mooie jas
succes
ik heb nu ongeveer iets meer dan een jaar m'n t630, heb alleen een paar kleine probleempjes (waar ik mee kan leven, maar toch).
Hij vindt 't nog wel eens leuk om m'n aangepaste sms-woordenlijst te vergeten. Alle woorden die ik zelf ooit in de lijst heb gezet staan er dan dus ineens niet meer in en die kan ik opnieuw toevoegen. Dit gebeurt me maar eens in de x aantal maanden. In de tijd dat ik 'm nu heb (volgens mij net iets meer dan een jaar) is me dit 2 of 3x overkomen.
Ik heb een sitecom bluetooth-dongle (op winxp sp2) en fma ingesteld op native bluetooth (dat bluetooth mac-adres-alike-adres ingevuld in fma).
Dit werkt een of 2x goed, alleen daarna als ik verbinding wil maken (voordat ik verbinding wil maken zet ik de bluetooth op de telefoon aan, normaal gesproken heb ik bluetooth uitstaan) krijg ik in fma bij 't connecten continu de melding dat de telefoon buiten bereik is.
Enige mogelijkheid om 'm dan weer aan de praat te krijgen is de pc in de telefoon onder 'my devices' verwijderen, in de pc de telefoon uit de bluetooth-apparaten verwijderen en daarna de telefoon weer toevoegen. Krijgt 't zelfde bluetooth adres en daarna kan ik er met fma weer in komen.
Nou heb ik dit alleen nooit met verschillende apparatuur geprobeerd dus ik weet niet of dit nou door de bluetooth-dongle, fma of de t630 komt.. maar misschien dat iemand dit bekend voorkomt? Ik heb vlot dit topic doorgespit maar niks gevonden hierover..
Hij vindt 't nog wel eens leuk om m'n aangepaste sms-woordenlijst te vergeten. Alle woorden die ik zelf ooit in de lijst heb gezet staan er dan dus ineens niet meer in en die kan ik opnieuw toevoegen. Dit gebeurt me maar eens in de x aantal maanden. In de tijd dat ik 'm nu heb (volgens mij net iets meer dan een jaar) is me dit 2 of 3x overkomen.
Ik heb een sitecom bluetooth-dongle (op winxp sp2) en fma ingesteld op native bluetooth (dat bluetooth mac-adres-alike-adres ingevuld in fma).
Dit werkt een of 2x goed, alleen daarna als ik verbinding wil maken (voordat ik verbinding wil maken zet ik de bluetooth op de telefoon aan, normaal gesproken heb ik bluetooth uitstaan) krijg ik in fma bij 't connecten continu de melding dat de telefoon buiten bereik is.
Enige mogelijkheid om 'm dan weer aan de praat te krijgen is de pc in de telefoon onder 'my devices' verwijderen, in de pc de telefoon uit de bluetooth-apparaten verwijderen en daarna de telefoon weer toevoegen. Krijgt 't zelfde bluetooth adres en daarna kan ik er met fma weer in komen.
Nou heb ik dit alleen nooit met verschillende apparatuur geprobeerd dus ik weet niet of dit nou door de bluetooth-dongle, fma of de t630 komt.. maar misschien dat iemand dit bekend voorkomt? Ik heb vlot dit topic doorgespit maar niks gevonden hierover..
Wat bluetooth betreft kan je ook ff een seriële verbinding met je T630 maken, dan vindt FMA hem opeens wel (bij mij) 
Reg. datum: 05 november 2003
Reg. datum: 05 november 2003
even voor mensen die last hebben van toenemende ruis bij de T630,
misschien is het volgende ook bij jullie aan de hand:
heb hier ook last van gehad; een ruis op de lijn voor zowel de beller
als de ontvanger; dus wijst niet echt op een luidspreker defect
bij mij was het zo dat de contactpuntjes voor de sim-kaart het
probleem waren; deze zijn iets of wat geveerd en lubberen naar
verloop van tijd uit zodat de puntjes niet meer hard genoeg tegen
de kaart drukken
ik heb een stukje papier op het kaartje gelegd en daarna accu
en behuizing terug geplaatst zodat het kaartje strakker aangedrukt
wordt..geen ruis meer.
de kaart drukken
wordt..geen ruis meer.
Beter een 2 rijden dan helemaal geen!
Reg. datum: 25 mei 2004
Reg. datum: 25 mei 2004
quote:aaso schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:42:
even voor mensen die last hebben van toenemende ruis bij de T630,
de kaart drukken
wordt..geen ruis meer.
Ik heb er ook last van, continu ruis, totdat ik de telefoon ergens tegenaan ram... Dan is het weer even goed...
Maar ik zal deze tip proberen, zou mooi wezen als het hielp!
Reg. datum: 14 juli 2004
Reg. datum: 14 juli 2004
Ik hem me orange t630 nu ondertussen een jaar, dus maar even de unlock codes bij orange aangevraagd. Ik had alleen geen idee waar je dit moest invullen dus voor als je hetzelfde probleem hebt het volgende:
quote:Toets: pijltje naar links, sterretje, CLR-toets, pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
(Voor Ericsson T18 / T28 en Sony Ericsson T300 geldt: pijltje naar links, sterretje, sterretje, pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
Wacht tot (BEPERKING) NETWERK OPHEFFEN?, op display verschijnt (let vooral op het woordje opheffen, staat deze er niet dan is het betreffende lock al verwijderd!!!)
Toets op YES
Wacht tot 10 POGINGEN VOER NCK IN, op display verschijnt
Voer nu de Main operator code in
Toets op YES.
Wacht tot NCK GEDEBLOKKEERD, op display verschijnt
Toets op NO om terug te gaan naar het hoofdmenu (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
Toets: pijltje naar links, sterretje, CLR-toets, pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
(Voor Ericsson T28 geldt: pijltje naar links, sterretje, sterretje, pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
Wacht tot BEPERKEN TOT NETWERK?, op display verschijnt
Toets 2 maal op pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
Wacht tot (BEPERKING) SP OPHEFFEN?, op display verschijnt (let vooral op het woordje opheffen, staat deze er niet dan is het betreffende lock al verwijderd!!!)
Toets op YES
Wacht tot 10 POGINGEN VOER SPCK IN, op display verschijnt
Voer nu de Offer code in
Toets op YES.
Wacht tot SPCK GEDEBLOKKEERD, op display verschijnt
Ik ben héél tevreden over de foon (sinds feb 2005) en ik heb er in Turkije afgelopen zomer voor ¤ 19 een witte van laten maken. Blijkt echter dat dat covertje niet origineel SE is, en er komt dus stof op het scherm. Geluk bij een ongeluk het plastic voor het scherm zit los, dus ik hoef dat er maar af te trekken om eens per week mijn scherm te kuisen. Maar ik had nu dus graag mijn zwarte cover terug geplaatst.
Ik heb de tutorials gevolgd, en elke stap minutieus gevolgd, maar ik kan/durf niet genoeg kracht te zetten op het bovenste gedeelte aan de achterkant. Mijn vraag: zou ik gewoon naar een SE SP kunnen gaan en daar de verwisseling laten gebeuren, zonder dat me dat méér kost dan ¤10?
Ik heb de tutorials gevolgd, en elke stap minutieus gevolgd, maar ik kan/durf niet genoeg kracht te zetten op het bovenste gedeelte aan de achterkant. Mijn vraag: zou ik gewoon naar een SE SP kunnen gaan en daar de verwisseling laten gebeuren, zonder dat me dat méér kost dan ¤10?
colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom
Reg. datum: 20 juni 2006
Reg. datum: 20 juni 2006
ik heb de laatste tijd nogal wat problemen met het slecht reageren van de joystick op mijn T630
heb er al is met de stofzuiger opgezeten, maar veel beterschap was niet te verwachten. hoe kan ik dit oplossen? contactspray? het toestel is nog in garantie...
grzt
heb er al is met de stofzuiger opgezeten, maar veel beterschap was niet te verwachten. hoe kan ik dit oplossen? contactspray? het toestel is nog in garantie...
grzt
Je kunt even met een tandenstoker het vuil wegpoetsen tussen de joystick en de behuizing, dat schijnt vrij goed te helpen.
Reg. datum: 04 augustus 2002
Reg. datum: 04 augustus 2002
Heb ook een vervelend probleempje: gsm die gewoon, uit het niets, opnieuw opstart 
Is al binnen geweest voor herstelling, nog steeds hetzelfde probleem. Het vervelende is dat het maar spontaan eens gebeurt, en dan in enkele van die gevallen vergeet hij ook uur en datum
Zal wss niet veel aan te doen zijn, want op de hersteldienst zullen ze wel zeggen: hij werkt, huppa, weer terug
Is al binnen geweest voor herstelling, nog steeds hetzelfde probleem. Het vervelende is dat het maar spontaan eens gebeurt, en dan in enkele van die gevallen vergeet hij ook uur en datum
Zal wss niet veel aan te doen zijn, want op de hersteldienst zullen ze wel zeggen: hij werkt, huppa, weer terug
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last