Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicHet lijkt erop dat je de BT drivers van XP zelf gebruikt en dan ziet het er idd anders uit dan in mijn handleiding
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Com1 volgens FMA... Maar als ik hem daar op zet geeft hij nog steeds de error: ''The proxy could not connect to your handset, please check your settings''quote:Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:05:
Kun je bij FMA niet zien welke compoort hij gebruikt?
Het lijkt erop dat je de BT drivers van XP zelf gebruikt en dan ziet het er idd anders uit dan in mijn handleiding
De snelheid kun je beter eerst laag instellen, want te snel geeft problemen.
Heb je een BT icoontje in je systray en wat kun je via dat ding nog instellen
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
quote:Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:00:
Da's lastig, eigenlijk zou je in e.o.a. programma een seriële BT verbinding moeten maken, dan ziet de proxy dat en neemt hij hem over.
Weet je toevallig zo'n programma voor mij?
Shall doquote:Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:00:De snelheid kun je beter eerst laag instellen, want te snel geeft problemen.
Heb je een BT icoontje in je systray en wat kun je via dat ding nog instellen
Ik krijg nu de volgende errors:

Wat gaat wel goed met BT, werkt FMA bijv. naar behoren, of andere dingen zoals xtnd connect?
Ik wil graag de oorzaak 'isoleren', dus bijv. BT opzich uitsluiten als andere software wel goed met BT werkt.
Ook weet ik nog niet welke drivers je gebruikt, met de standaard XP drivers heb je de grootste kans op problemen
Reg. datum: 06 maart 2004
Je kan wel (via bluetooth) smsjes naar je pc kopiëren en dan een paar op de foon deleten.
Thinkpad SL300: Intel C2D P8700 @2,53GHz, 2GB DDR2 @667MHz, Mtron Mobi 3525 @32GB
Reg. datum: 03 mei 2004
quote:Reef_91 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:40:
Ik had een T610, maar helaas is hij overleden....En toen zag ik deze, ik vraag me alleen 1 ding af --> Ik vind dat mijn T610 nogal zachtjes was met de ringtones.....
Is dat met de T630 hetzelfde??
Ja nogal. Veel goedkopere modellen van SE maken bij wijze van spreken de buren wakker, maar uit de T630 komt niet veel geluid. Dit vindt ik van de weinige nadelen van de T630. Als ik denk dat ik gebeld wordt en ik heb veel mensen bij me in de buurt, doe ik hem in mn zak. (formaat is daar prima voor) De trilfunctie wordt geactiveerd voordat hij geluid maakt, en dit kan je niet missen.
Voordeel is wel dat de T630 heel bescheiden overkomt in gezelschap, en dat is ook wat waard.
jmk wijzigde dit bericht 12-11-2005 12:15 (5%)
Maar ja, lekker boeiend. Meestal staat ie op de trilfunctie
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert |
Dus eerst trilt ie met een heel klein beetje geluid, en het geluid wordt dan steeds harder, ideaal
Live my life @ Dentheman.nl
quote:Mog schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:41:
Mijn 'frontje' van mijn T630 is kapot. Ik wil graag een nieuw frontje monteren, zwart of wit maakt niet uit. Heeft iemand een goede webshop voor deze onderdelen?
soort gelijk probleem hier... en om hem nou officieel te laten fixen lijkt me wat duur
M'n vraag: Hoe reset je je t630? hij vraagt namelijk bij 'reset all' om een Phone Lock code.
Ik nam aan dat dit m'n PUK code was... maar die werkt niet...
..:: Zepto Znote 6224W ::.. | ..:: multitouch blog @ www.multigesture.net ::..
quote:Erasmo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:48:
Stuur Ginz een mailtje
Ginz doet dat niet meer.....
Ginz werkt nu bij een Nokia en Samsung Service Point (hopelijk ook snel SE en Motorola erbij) En heeft geen zin om problemen op mijn werk te krijgen omdat ik thuis ook dingen doe....
Voor mij dus geen commercieel verkoop meer van SE onderdelen....
Hum... dan mag ik mijn signature wel een wijzigen
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Weet jij btw nog een SE servicepoint in de omg. Enschede/Hengelo? Ik moet eigenlijk wel is de firmware uppen...
Btw laatst nog een thematje gemaakt
[url= http://rapidshare.de/files/7734119/Mage.thm.html]Plaatje op imageshack (popups!)[/url]
Klik op het plaatje of hier om te downen.
quote:Erasmo schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:31:
Moet je het ook doen![]()
Weet jij btw nog een SE servicepoint in de omg. Enschede/Hengelo? Ik moet eigenlijk wel is de firmware uppen...
Btw laatst nog een thematje gemaakt
[url= http://rapidshare.de/files/7734119/Mage.thm.html][afbeelding][/url]
Klik op het plaatje of hier om te downen.
Done
Er staat in de startpost een link naar alle SonyEricsson Service Points van héél Nederland en België.
-
Onwetendheid is een gift
Reg. datum: 28 april 2004
-
Onwetendheid is een gift
Edit: Is het btw mogelijk om .amr bestanden als ringtone in te stellen?
Erasmo wijzigde dit bericht 28-11-2005 23:29 (38%)
Reg. datum: 03 mei 2004
quote:Erasmo schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:43:
Is er al iemand in geslaagd om te browsen via de blauwe tanden?
Edit: Is het btw mogelijk om .amr bestanden als ringtone in te stellen?
Een .amr bestand is als ik het niet mis heb een formaat dat de T630 gebruikt om telefoongesprekken mee op te nemen.
Wat je kan doen is zo'n bestand op je PC om te zetten naar een MP3(geprobeerd, en dat is gelukt)
Ik heb ook tools gezien op het internet om van een MP3 een Polyfoon bestand te maken(midi) Dat is het formaat dat de T630 gebruikt als ringtone.
Maar daar heb je niets aan volgens mij, want dat hoor je geen stem meer, maar een raar verdraait geluid.(Misschien klinkt RADIO net als de gitaar in Queen - Radio Gaga, maar waarschijnlijk heb je pech
Volgens mij is er ook geen manier om een stem te gebruiken als ringtone voor de T630... Anders ben ik wel geïnteresseerd!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last