☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert |
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw Topic
Hier te downloaden
/edit
Mocht er te veel bandbreedte worden gevraagd, haal ik deze offline. De mensen die 'm dan willen kunnen elkaar dan helpen, of mij mailen.
_eXistenZ_ wijzigde dit bericht 04-09-2005 22:20 (21%)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://wiki.bsmfh.eu/ - Mijn zolderopruiming koopjes: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/61340 - EVE Online: NoxiousPluK/NoxiousPlug (WSIT)
Het probleem is als volgt:
Zodra ik de SIM kaart er in druk kan het apparaat gewoon geen netwerk vinden, of staat er als ik handmatig een netwerk kies, afhankelijk van het gekozen netwerk, "Blocked", "Alleen Noodoproepen", "Geen netwerk", enzovoort.
Opzich is dat laatste natuurlijk logisch, aangezien ik gewoon niet op een KPN netwerk kom met mijn Vodafone kaartje. Kies ik echter het Vodafone netwerk, ben ik ook gewoon blocked. Mijn simkaart is goed, in een 3310 kan ik gelijk bellen.
Wie kan voor mij even kijken als hij/zij ook Vodafone heeft welke instellingen zijn/haar mobiel heeft onder het GSM-netwerken menu? Ik geloof namelijk dat ik zelf wat fout doe... het is iig heel frustrerend.
Het gaat trouwens om een oud Libertel kaartje. In een winkel in het dorp hiero werkte dit kaartje wel in een T630, maar was het hulpmanneke nie zo vriendelijk aangezien ik deze telefoon via een webshop gekocht heb. Daarom ben ik hem ook maar weer snel gepeerd zonder nuttige info.
_eXistenZ_ wijzigde dit bericht 14-09-2005 10:19 (9%)
(\__/)
< * * < (< = joystick naar links).
Hier zie je aan de slotjes wat gelockt is, bij mijn T630 zijn alle slotjes open, dus netwerk, netwerk subset en SP (service provider).
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Reg. datum: 30 juli 2004
1 ding weet ik wel. nooit meer se
Locks zijn er allemaal af
/edit
Ze gaan het al fix0ren (Ze = de webshop van mijn phone)
_eXistenZ_ wijzigde dit bericht 15-09-2005 12:30 (43%)
(\__/)
Ik zie hier:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=191&gid=1
bijvoorbeeld een 1000mah accu... Heb je daar echt profijt van, of is de kwaliteit van de originele accu beter... Mijn accu begint nu namelijk nogal gaar te worden, na amper een jaar... En dat terwijl ik altijd zoveel mogelijk het ding leeg laat lopen...
Mooi klote...
colijn.be Nikon D70s - 18-70 kitlens - 70-210 Nikkor zoom
quote:MikeyMan schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:53:
Heeft iemand toevallig ervaring met de kwaliteit van imitatie - high power accu's?
Ik zie hier:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=191&gid=1
bijvoorbeeld een 1000mah accu... Heb je daar echt profijt van, of is de kwaliteit van de originele accu beter... Mijn accu begint nu namelijk nogal gaar te worden, na amper een jaar... En dat terwijl ik altijd zoveel mogelijk het ding leeg laat lopen...
Mooi klote...
Allemachtig, wat een prijzen
Ik heb de bovenste batterij (Li-po 770mAh) incl. burolader voor ¤10 incl. verzenden via Ebay gekocht.
De batterij werkt prima, ik heb ook al diverse batterijen voor m'n 'werk' N8210 gehaald, ook die zijn nog goed
De capaciteit is vergelijkbaar met de originele batterij, 1000 mAh zou ik met en grote korrel zou nemen
Breedband internet via bluetooth/ Internet via PAN K800/K810/K550 + info screen protectors
Reg. datum: 03 mei 2004
quote:Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:16:
[...]
Heb je toevallig ergens Widcomm drivers gedownload en is je BT icoontje in de systray nu rood![]()
Ik denk dat die licentie slaat op de combinatie BT dongle (merk) en Widcomm drivers.
Aangepaste (universele) Widcomm 4.0.1.700 drivers kun je op het net vinden.
Ik heb dit probleem ook gehad met een Trust dongle. Installeren met de software van de bijgeleverde CD lukte wel, maar een nieuwe van internet driver installeren niet.
Dat heb ik opgelost door eerst de CD versie te installeren, en daarna "stuurprogramma bijwerken" onder hardware en Windows naar de directory van de internetdriver geleidt. Dit werkte perfect.
Misschien heb je hier iets aan.
Ik heb je linkje gezien en ik wilde het ook eens proberen:
http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm
Maar het lukte mij niet om op mijn T630 de opera.jad/jar te installeren. Toen ik hem handmatig probeerde binnen te halen, door op mijn telefoon "bestanden bladeren" te kiezen, geeft de telefoon een errormelding: "ongeldige applicatie"
Errormelding Device Explorer:

Of werkt het gewoon niet met de T630?? Misschien een andere browser?
Maakt het uit dat ik al mijn WAP-opties heb veranderd zodat ik met geen mogelijkheid kan WAPpen via het netwerk van mijn aanbieder?
Ben benieuwd! Gratis WAPpen is altijd goed natuurlijk
jmk wijzigde dit bericht 26-09-2005 18:43 (5%)
Reg. datum: 25 mei 2004
Er is maar een beperkt aantal soorten bestanden naar je t630 te zenden, en daar maakt jad/jar volgens mij geen deel van uit...quote:jmk schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:42:
Ik heb een vraagje aan Speedy-Andre :
Ik heb je linkje gezien en ik wilde het ook eens proberen:
http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm
Maar het lukte mij niet om op mijn T630 de opera.jad/jar te installeren. Toen ik hem handmatig probeerde binnen te halen, door op mijn telefoon "bestanden bladeren" te kiezen, geeft de telefoon een errormelding: "ongeldige applicatie"
Errormelding Device Explorer:
[afbeelding]
Of werkt het gewoon niet met de T630?? Misschien een andere browser?
Maakt het uit dat ik al mijn WAP-opties heb veranderd zodat ik met geen mogelijkheid kan WAPpen via het netwerk van mijn aanbieder?
Ben benieuwd! Gratis WAPpen is altijd goed natuurlijk
quote:DaFreakhead schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:04:
[...]
Er is maar een beperkt aantal soorten bestanden naar je t630 te zenden, en daar maakt jad/jar volgens mij geen deel van uit...
Oh, da's interessant, ik lees altijd graag nieuwe dingen
Alleen zou dit dan niet kunnen :

Probleem met de T630 is dat ie geen inetverbinding via BT tot stand kan brengen
Installeren gaat met de minibrowser wel lastig, ik moest het 3x over doen eer het me lukte.
Met de T610 (bepaalde versies) schijnt internetten via BT wel te lukken i.c.m. Device explorer.
Je moet dan wel een nieuw data-account maken met het IP en DNS van je pc, anders werkt het niet.
Degene die het destijds voor elkaar kreeg heeft eerst een seriële kabel gebruikt en daarna BT.
Ik heb geen seriële kabel voor de T630, dus ik kan het helaas niet uitproberen.
quote:Speedy-Andre schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:36:
[...]
Oh, da's interessant, ik lees altijd graag nieuwe dingen![]()
Alleen zou dit dan niet kunnen :
[afbeelding]
Probleem met de T630 is dat ie geen inetverbinding via BT tot stand kan brengen![]()
Installeren gaat met de minibrowser wel lastig, ik moest het 3x over doen eer het me lukte.
Met de T610 (bepaalde versies) schijnt internetten via BT wel te lukken i.c.m. Device explorer.
Je moet dan wel een nieuw data-account maken met het IP en DNS van je pc, anders werkt het niet.
Degene die het destijds voor elkaar kreeg heeft eerst een seriële kabel gebruikt en daarna BT.
Ik heb geen seriële kabel voor de T630, dus ik kan het helaas niet uitproberen.
Ja jar files downloaden naar de T630 kan wel hoor, dat is zeker! Ik heb een leuk Solitaire en Hearts spelletjes van JAVA in mijn telefoon gehad.
Ik ga even proberen om een nieuw data-account aan te maken met de DNS en IP van mijn PC, kijken of het dan lukt via BT. Anders heeft een vriend van mij een SE kabel die werkt met de T630, maar dan heb ik verdere instucties nodig!
quote:Fly or Die schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:06:
aaaargh, ik word gek van dit mobieltje, eerst liepen m'n toetsen vast. nu doen ze het helemaal niet meer. snap er niks van. Morgen maar langs de winkel en hopen dat ik nieuwe krijg of ander toestel want dit zuigt.
1 ding weet ik wel. nooit meer se
Ik vind dat zonde dat je door stomme pech nooit meer voor een merk kiest. Ik bedoel, je kan aan de lengte van de t630 topics wel zien dat SE geen pruts telefoon gemaakt heeft.
En dan heb ik zo het geval dat ik koffie (wiener melange met suiker) over mijn toetsenbordje heb gegooid en ze doen het nu nog steeds goed doen.

Lijkt erop dat ik in de buurt schijn te komen.
Misschien is het wel zo dat op het moment dat de jar file overdracht compleet is, de java-applicatie(mini-opera) zich probeerd te inintialiseren, net zoals iexplore.exe de internetinstellingen detecteerd.
Wellicht heb ik iets verkeerd gedaan met de instellingen van mijn WAP-profiel.
1. Ik heb een da tataccount aangemaakt MaartenPC
telefoonnummer: 0612345678 (dit mag niet leeg zijn! zomaar een fictief nummer dus)
Gebruikers ID leeg
Wachtwoord: leeg
wachtwoord?: uit
Datasnelheid: 9.4 kbits/sec
analoog/digitaal: ISDN
DNS-adres: **mijn eerste DNS-server als ik ipconfig intype**
2. Mijn WAP-profiel verbind via MaartenPC
IP-adres: hier heb ik zowel mijn eigen IP-adres ingetypt als mijn standaard-gateway(ip adres van mijn kabelmodem, ik heb geen router ofzo, normaal kan ik alleen met 1 PC het internet op)
Bij geavanceerd niets veranderd, hij gaat naar een SE homepage toe.
Dat met dat telefoonnnummer vind ik vaag, en dat IP-adres snap ik niet helemaal. Mijn telefoon zegt onder "info" bij IP-adres: "Contolleer of bewerk het IP-Adres van de WAP-gateway. Raadpleeg de informatie van uw service-provider"
Ik heb bij mijn bluetooth dongle ook de mogelijkheid om een LAN interface aan te zetten, die staat nu uitgeschakeld. Dit moet volgens mij niet uitmaken omdat de telefoon zich met de PC verbind met de COM3 seriele poort.
edit:
Ik kan precies hetzelfde wel eens proberen met een kabel van een vriend van mij, maar lijkt me sterk als dat verschil uitmaakt. Intern is een T610 toch hetzelfde als een T630? Of zijn er firmware verschillen?
jmk wijzigde dit bericht 27-09-2005 15:57 (9%)
Binnenkort loopt voor een aantal T630 eigenaars het Tele2 jaarabo af.
Voor zover ik in de voorwaarden heb kunnen lezen moet je een maand van tevoren opzeggen, dit ga ik zeer binnenkort doen en dan is de foon echt van mij
Dan zit ik nog met de simkaart, zou Tele2 die terug willen, of wordt ie gewoon gedeactiveerd
In de post voor deze zou iemand kijken of hij via BT een internet verbinding van de pc kon gebruiken, niets meer van gehoord, niet gelukt denk ik
Heb al gegoogled maar de enige resultaten zijn vage unluck-sites.
Zie startpost? En de codes staan zelfs bij de link die je geeft!quote:Erasmo schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:40:
Weet iemand hier de codes voor de T630 waarmee je in menu's kunt komen waar je normaal niet kan komen?(bv dit)
Heb al gegoogled maar de enige resultaten zijn vage unluck-sites.
Live my life @ Dentheman.nl
1 code... Maar dat hij lock-free is weet ik ook wel.quote:Dentheman schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:52:
[...]
Zie startpost? En de codes staan zelfs bij de link die je geeft!
Reg. datum: 25 mei 2004
quote:Erasmo schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:55:
[...]
1 code... Maar dat hij lock-free is weet ik ook wel.
sterretje links sterretje rechts sterretje links links sterretje links sterretje.
Das de andere
groetennn
quote:
Wat wil je nog meer dan
Met deze kun je alles zien wat maar locked kan zijn:
Netwerk
Netwerk subset
Serviceprovider
Corporate
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last