Reg. datum: 25 mei 2004
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 25 mei 2004
Reg. datum: 23 februari 2004
13 seconden truuk geloof ik wel, maar daar moet je elders meer info over zoeken
is het iemand al gelukt om met een normale schroevendraaier het achterfrontje er af te halen? Het enige wat mij lukt is het platic verbuigen
_Flatline wijzigde dit bericht 07-10-2004 15:17 (40%)
die 13 sec. truc werkte bij mij in ieder geval niet. Eerdaags toch eens iets regelen mbt de frimware, ik wordt helemaal kriegel van T-zonesquote:_Flatline schreef op 07 oktober 2004 @ 15:15:
nee ..dat werkt volgens mij niet
13 seconden truuk geloof ik wel, maar daar moet je elders meer info over zoeken
Reg. datum: 25 mei 2004
Nou vertel het me als je iets ergens is gelukt, want ik vind het ook zwaar irritant... Als het eraf kan, dan wil ik het graag:)quote:Dandelion schreef op 08 oktober 2004 @ 08:22:
[...]
die 13 sec. truc werkte bij mij in ieder geval niet. Eerdaags toch eens iets regelen mbt de frimware, ik wordt helemaal kriegel van T-zones
Ik heb em ook besteld, vorige week donderdag is het contract bij hun aangekomen. Afgelopen donderdag even gebeld en ze zeggen dat het 10-15 werkdagen duurt... Denk dus dat we hem vrijdag wel mogen verwachten, duurt wel langquote:larsvlanen schreef op 09 oktober 2004 @ 12:10:
Heey ik heb een week terug deze sony ericsson t630 besteld inclusief abonnement van tele2 van 6 maanden 10 euro per maand, in daluren en weekenden gratis bellen naar thuisnummers en voor 10 ct naar mobiele nummers, tele2 mobiel nummer bellen is overigens gratis, en niet gaan zeuren over het bereik want dat netwerk is aangesloten op dat van kpn, ik moet voor de telefoon 49 euro betalen? niet veel toch? maar post jullie reacties is hier op? ik krijg hem zo binnen als het goed is, en wil graag weten wat jullie ervan vinden en wat jullie van de prijs vinden? http://www.tele2mobiel.nl
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Niet om de pret te bederven maar Tele2 maakt gebruik van het Telfort netwerk en dat is toch echt iets minder dan dat van KPN.quote:larsvlanen schreef op 09 oktober 2004 @ 12:10:
Heey ik heb een week terug deze sony ericsson t630 besteld inclusief abonnement van tele2 van 6 maanden 10 euro per maand, in daluren en weekenden gratis bellen naar thuisnummers en voor 10 ct naar mobiele nummers, tele2 mobiel nummer bellen is overigens gratis, en niet gaan zeuren over het bereik want dat netwerk is aangesloten op dat van kpn, ik moet voor de telefoon 49 euro betalen? niet veel toch? maar post jullie reacties is hier op? ik krijg hem zo binnen als het goed is, en wil graag weten wat jullie ervan vinden en wat jullie van de prijs vinden? http://www.tele2mobiel.nl
oke dankjewel dan weet ik dat weer, ik heb er geen moeite mee met telfort is niet erg.. maar toch bedankt.... ik vind het opzich wel een hele goede actie van tele2? wat vinden jullie?quote:ATB schreef op 09 oktober 2004 @ 13:36:
[...]
Niet om de pret te bederven maar Tele2 maakt gebruik van het Telfort netwerk en dat is toch echt iets minder dan dat van KPN.
Reg. datum: 27 september 2004
zeker is dat een goede actie. Ik heb een jaar abo bij Telfort van 25 euro en toen ik het abonnement afsloot,2 maanden geleden,moest ik er nog 39 euro's voor het toestel bij betalenquote:larsvlanen schreef op 09 oktober 2004 @ 17:29:
[...]
oke dankjewel dan weet ik dat weer, ik heb er geen moeite mee met telfort is niet erg.. maar toch bedankt.... ik vind het opzich wel een hele goede actie van tele2? wat vinden jullie?
zkoot wijzigde dit bericht 09-10-2004 17:53 (7%)
the woot
ja en nu maar 10 euri per maand, en dan maar 6 maanden, en 49 voor de telefoon dat is dus echt wel een topactie+smsen voor 9 cent wat ik met mijn huidige abbonement van t-mobile niet kan!quote:zkoot schreef op 09 oktober 2004 @ 17:52:
[...]
zeker is dat een goede actie. Ik heb een jaar abo bij Telfort van 25 euro en toen ik het abonnement afsloot,2 maanden geleden,moest ik er nog 39 euro's voor het toestel bij betalen
Reg. datum: 04 oktober 2004
enkrypt wijzigde dit bericht 09-10-2004 18:59 (13%)
Reg. datum: 21 januari 2001
"In the long run we are all dead" John Maynard Keynes
T-Mobile zelf levert alleen de zwarte. De witte is alleen los te verkrijgen door bij een dealer te verlengen. Daar betaal je dan vaak wel meer voor.quote:Cannondale schreef op 09 oktober 2004 @ 22:37:
Binnenkort verloopt m`n T-mobile abo en ik ga toch maar weer bijtekenen. Heb m`n oog laten vallen op de T630, maar dan wel de witte. Vind de zwarte niet mooi, smaken verschillen ik weet hetMaar wat me nog niet duidelijk is, is of het bij een abo-verlenging van T-mobile mogelijk is om de witte te nemen. Want tot nu toe zie / lees ik veel mensen met zo`n vieze zwarte i.c.m. T-Mobile. Zijn er mensen die T-Mobile hebben bijgetekend en een witte hebben?
Hey thanks manquote:ATB schreef op 09 oktober 2004 @ 22:40:
[...]
T-Mobile zelf levert alleen de zwarte. De witte is alleen los te verkrijgen door bij een dealer te verlengen. Daar betaal je dan vaak wel meer voor.
Ik heb trouwens toen ik gebeld heb met de Tele2 KS gevraagd of er een sim-lock op zit, en die zou er voor een jaar opzitten... Maar bij mijn weten mag dat helemaal niet bij een abonnement, of heb ik het verkeerd? (ze hebben immers al inkomsten uit de abo-kosten)
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ik heb net een T630 aangeschaft, en kreeg er een usb-datakabel bij. Dus ik dacht jeuh!! Nou kan ik van alles overzetten naar mn T630tje niet dus..
Waar kan ik ergens een driver vinden voor mn usb-datakabel? Want als ik hem erin steek met de telefoon pakt hij hem niet, hij kan namelijk geen software er voor vinden.
Ik heb FMA gedownload en de sonyericsson software geïnstalleerd maar niks helpt.
Ik zoek me al een paar dagen rot op het antwoord maar krijg het niet gevonden. Wie weet hoe het wel moet?
Dank je!
O ja, ik wil geen bluetooth dongle gaan aanschaffen.
Jasper..
Waarom denk jij dat dat niet mag? Ik zie geen enkele belemering.quote:Chimera schreef op 10 oktober 2004 @ 00:11:
offtopic:
Ik heb trouwens toen ik gebeld heb met de Tele2 KS gevraagd of er een sim-lock op zit, en die zou er voor een jaar opzitten... Maar bij mijn weten mag dat helemaal niet bij een abonnement, of heb ik het verkeerd? (ze hebben immers al inkomsten uit de abo-kosten)
quote:theedoek schreef op 10 oktober 2004 @ 12:30:
Hey,
Ik heb net een T630 aangeschaft, en kreeg er een usb-datakabel bij. Dus ik dacht jeuh!! Nou kan ik van alles overzetten naar mn T630tje niet dus..
Waar kan ik ergens een driver vinden voor mn usb-datakabel? Want als ik hem erin steek met de telefoon pakt hij hem niet, hij kan namelijk geen software er voor vinden.
Ik heb FMA gedownload en de sonyericsson software geïnstalleerd maar niks helpt.
Ik zoek me al een paar dagen rot op het antwoord maar krijg het niet gevonden. Wie weet hoe het wel moet?
Dank je!
O ja, ik wil geen bluetooth dongle gaan aanschaffen.
Heb je Windows XP? SP1 of SP2?
Driver voor de USB kabel kan je natuurlijk van de SonyEricsson website halen. Of op Google zoeken dan had je `m waarschijnlijk zo gevonden.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift
Reg. datum: 04 oktober 2004
Anders koop je hem gewoon voor 129 ¤, dan nog laten unlocken voor 10 ¤ en dan kom je lekker 60 ¤ goedkoper uit dan dat je hem appart in de winkel koopt
enkrypt wijzigde dit bericht 10-10-2004 17:19 (31%)
dat weet ik niet, moet je even mailen naar Tele2quote:enkrypt schreef op 10 oktober 2004 @ 17:18:
Als je de T630 van Tele2 koopt, met beltegoed (voor 129 ¤ dus) zit er dan ook zo'n verklote firmware op ? (specifiek voor Tele2, waarin ze bijvoorbeeld My Friends optie hebben uitgeschakeld)
Anders koop je hem gewoon voor 129 ¤, dan nog laten unlocken voor 10 ¤ en dan kom je lekker 60 ¤ goedkoper uit dan dat je hem appart in de winkel koopt
[...]
Ik heb em ook besteld, vorige week donderdag is het contract bij hun aangekomen. Afgelopen donderdag even gebeld en ze zeggen dat het 10-15 werkdagen duurt... Denk dus dat we hem vrijdag wel mogen verwachten, duurt wel lang :P[/quote]
zou je ff willen melden als jij hem binnen hebt? bedankt alvast!
Reg. datum: 11 oktober 2004
Ik kwam er achter dat het batterijklepje te los zat en zo ong. 1/10 mm hoger zat of iets dan de rest. Daardoor schoof het klepje te gauw van mij telefoon af, waardoor hij uitvalt.
Er zit namelijk zo'n metaaltje of iets in dat klepje waarmee die batterij contact maakt.
Nou is hier mij vraag, (jaja, eindelijk
Ik ben naar de winkel terug gegaan en ze zouden kijken ofdat ze een nieuwe batterijklepj konden bestellen. Alleen, zit er in dat metaaltje in de batterijklep geen chipcode of iets dat als er een andere klepje op zit, dat de telefoon eht dan niet doet?!!!
Verder is de telefoon hardstikke mooi, en echt fijn. Vooral om spiekbriefjes mee te fotograferen en dan te gebruiken
Ojah, iedereen zit te ''zeuren'' dat de zwarte versie alleen met t-mobile verkrijgbaar is....Nou, ik heb de zwarte versie, prepaid uiteraard, met telfort sim.
thompie878 wijzigde dit bericht 11-10-2004 17:09 (11%)
Reden: sag in een eerder bericht iets staan, ik moest dit er kkes bij zetten
Binnenkort ga ik de 'superstille krachtpatser' met de 'high-end game system' mengen :D:D Word een brute pc !!!
Ik zit veel in de trein dus ik zal eens goed gaan scannen naar andere gsm`s. Laat het wel weten in `t bluejack forum.
* Cannondale gaat gauw verder spelen
Nou wordt hij opgestuurt en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe. Kheb hem afgelopen zaterdag gekocht en prapaid. Dus dat lijkt mij wel relax
Binnenkort ga ik de 'superstille krachtpatser' met de 'high-end game system' mengen :D:D Word een brute pc !!!
Ik ben een medewerker daar! Zal eens alle reparaties doorkijken van vandaagquote:thompie schreef op 12 oktober 2004 @ 17:08:
Ik ben vandaag bij gsm-shop geweest (den bosch) omdat m'n telefoon gevallen was. Ik natuurlijk niet gezegd, maar wel beschadigingen, bijvoorbeeld het toetsenbord zat gedeeltjelijk los, ofja, dat plaatje wat er overheen zit.
Nou wordt hij opgestuurt en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe. Kheb hem afgelopen zaterdag gekocht en prapaid. Dus dat lijkt mij wel relax
quote:apNia schreef op 13 oktober 2004 @ 00:21:
[...]
Ik ben een medewerker daar! Zal eens alle reparaties doorkijken van vandaag
Nee serieus, dah meen je niet!!!!!
hoe zie je er dan een beetje uit?
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last