Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 mei 2004

Volgens mij kan je die plaatjes eraf halen als je de hele foon terug zet in fabrieksinstelling ofzo... Iemand wellicht al geprobeerd?

Reg. datum: 23 februari 2004

nee ..dat werkt volgens mij niet
13 seconden truuk geloof ik wel, maar daar moet je elders meer info over zoeken

is het iemand al gelukt om met een normale schroevendraaier het achterfrontje er af te halen? Het enige wat mij lukt is het platic verbuigen

_Flatline wijzigde dit bericht 07-10-2004 15:17 (40%)

Edem Kleetun

quote:
_Flatline schreef op 07 oktober 2004 @ 15:15:
nee ..dat werkt volgens mij niet
13 seconden truuk geloof ik wel, maar daar moet je elders meer info over zoeken
die 13 sec. truc werkte bij mij in ieder geval niet. Eerdaags toch eens iets regelen mbt de frimware, ik wordt helemaal kriegel van T-zones :|

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
Dandelion schreef op 08 oktober 2004 @ 08:22:
[...]

die 13 sec. truc werkte bij mij in ieder geval niet. Eerdaags toch eens iets regelen mbt de frimware, ik wordt helemaal kriegel van T-zones :|
Nou vertel het me als je iets ergens is gelukt, want ik vind het ook zwaar irritant... Als het eraf kan, dan wil ik het graag:)

Reg. datum: 09 oktober 2004

Heey ik heb een week terug deze sony ericsson t630 besteld inclusief abonnement van tele2 van 6 maanden 10 euro per maand, in daluren en weekenden gratis bellen naar thuisnummers en voor 10 ct naar mobiele nummers, tele2 mobiel nummer bellen is overigens gratis, en niet gaan zeuren over het bereik want dat netwerk is aangesloten op dat van kpn, ik moet voor de telefoon 49 euro betalen? niet veel toch? maar post jullie reacties is hier op? ik krijg hem zo binnen als het goed is, en wil graag weten wat jullie ervan vinden en wat jullie van de prijs vinden? http://www.tele2mobiel.nl :9

Reg. datum: 02 december 2001

quote:
larsvlanen schreef op 09 oktober 2004 @ 12:10:
Heey ik heb een week terug deze sony ericsson t630 besteld inclusief abonnement van tele2 van 6 maanden 10 euro per maand, in daluren en weekenden gratis bellen naar thuisnummers en voor 10 ct naar mobiele nummers, tele2 mobiel nummer bellen is overigens gratis, en niet gaan zeuren over het bereik want dat netwerk is aangesloten op dat van kpn, ik moet voor de telefoon 49 euro betalen? niet veel toch? maar post jullie reacties is hier op? ik krijg hem zo binnen als het goed is, en wil graag weten wat jullie ervan vinden en wat jullie van de prijs vinden? http://www.tele2mobiel.nl :9
Ik heb em ook besteld, vorige week donderdag is het contract bij hun aangekomen. Afgelopen donderdag even gebeld en ze zeggen dat het 10-15 werkdagen duurt... Denk dus dat we hem vrijdag wel mogen verwachten, duurt wel lang :P

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
larsvlanen schreef op 09 oktober 2004 @ 12:10:
Niet om de pret te bederven maar Tele2 maakt gebruik van het Telfort netwerk en dat is toch echt iets minder dan dat van KPN.

quote:
ATB schreef op 09 oktober 2004 @ 13:36:
[...]

Niet om de pret te bederven maar Tele2 maakt gebruik van het Telfort netwerk en dat is toch echt iets minder dan dat van KPN.
oke dankjewel dan weet ik dat weer, ik heb er geen moeite mee met telfort is niet erg.. maar toch bedankt.... ik vind het opzich wel een hele goede actie van tele2? wat vinden jullie?

Reg. datum: 27 september 2004

quote:
larsvlanen schreef op 09 oktober 2004 @ 17:29:
[...]

oke dankjewel dan weet ik dat weer, ik heb er geen moeite mee met telfort is niet erg.. maar toch bedankt.... ik vind het opzich wel een hele goede actie van tele2? wat vinden jullie?
zeker is dat een goede actie. Ik heb een jaar abo bij Telfort van 25 euro en toen ik het abonnement afsloot,2 maanden geleden,moest ik er nog 39 euro's voor het toestel bij betalen

zkoot wijzigde dit bericht 09-10-2004 17:53 (7%)

the woot

quote:
zkoot schreef op 09 oktober 2004 @ 17:52:
[...]

zeker is dat een goede actie. Ik heb een jaar abo bij Telfort van 25 euro en toen ik het abonnement afsloot,2 maanden geleden,moest ik er nog 39 euro's voor het toestel bij betalen
ja en nu maar 10 euri per maand, en dan maar 6 maanden, en 49 voor de telefoon dat is dus echt wel een topactie+smsen voor 9 cent wat ik met mijn huidige abbonement van t-mobile niet kan!

Reg. datum: 04 oktober 2004

Ik woon in België, en in mijn landje hebben ze zo'n leuke acties dus echt wel niet :( Ik moet gewoon 199 euro betalen voor de T630, en dan krijg ik nada noppes, geen abonnement of belwaarde. Maar ik zie juist op de site van Tele2 dat je die T630 gsm ook gewoon met beltegoed kan kopen, en dan kost het toestel 129 euro. Maar kan ik die gsm als Belg achteraf dan gewoon normaal gebruiken? Of is die dan ge-sim-locked ofzo? Want als ik 70 euro kan uitsparen door gewoon eventjes over de grens te rijden, dan zie ik dat wel zitten hoor :P

enkrypt wijzigde dit bericht 09-10-2004 18:59 (13%)

Reg. datum: 21 januari 2001

Binnenkort verloopt m`n T-mobile abo en ik ga toch maar weer bijtekenen. Heb m`n oog laten vallen op de T630, maar dan wel de witte. Vind de zwarte niet mooi, smaken verschillen ik weet het :) Maar wat me nog niet duidelijk is, is of het bij een abo-verlenging van T-mobile mogelijk is om de witte te nemen. Want tot nu toe zie / lees ik veel mensen met zo`n vieze zwarte i.c.m. T-Mobile. Zijn er mensen die T-Mobile hebben bijgetekend en een witte hebben?

"In the long run we are all dead" John Maynard Keynes

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
Cannondale schreef op 09 oktober 2004 @ 22:37:
Binnenkort verloopt m`n T-mobile abo en ik ga toch maar weer bijtekenen. Heb m`n oog laten vallen op de T630, maar dan wel de witte. Vind de zwarte niet mooi, smaken verschillen ik weet het :) Maar wat me nog niet duidelijk is, is of het bij een abo-verlenging van T-mobile mogelijk is om de witte te nemen. Want tot nu toe zie / lees ik veel mensen met zo`n vieze zwarte i.c.m. T-Mobile. Zijn er mensen die T-Mobile hebben bijgetekend en een witte hebben?
T-Mobile zelf levert alleen de zwarte. De witte is alleen los te verkrijgen door bij een dealer te verlengen. Daar betaal je dan vaak wel meer voor.

quote:
ATB schreef op 09 oktober 2004 @ 22:40:
[...]

T-Mobile zelf levert alleen de zwarte. De witte is alleen los te verkrijgen door bij een dealer te verlengen. Daar betaal je dan vaak wel meer voor.
Hey thanks man :) Ik ga sowieso bij `n dealer, bij belcompany was `ie (wit en zwart) gratis bij `n T-Mobile 150 voor een jaar dacht ik. Zal wel posten als `ie er is.

Reg. datum: 02 december 2001

offtopic:
Ik heb trouwens toen ik gebeld heb met de Tele2 KS gevraagd of er een sim-lock op zit, en die zou er voor een jaar opzitten... Maar bij mijn weten mag dat helemaal niet bij een abonnement, of heb ik het verkeerd? (ze hebben immers al inkomsten uit de abo-kosten)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Reg. datum: 28 april 2004

Hey,

Ik heb net een T630 aangeschaft, en kreeg er een usb-datakabel bij. Dus ik dacht jeuh!! Nou kan ik van alles overzetten naar mn T630tje niet dus..

Waar kan ik ergens een driver vinden voor mn usb-datakabel? Want als ik hem erin steek met de telefoon pakt hij hem niet, hij kan namelijk geen software er voor vinden.
Ik heb FMA gedownload en de sonyericsson software geïnstalleerd maar niks helpt.

Ik zoek me al een paar dagen rot op het antwoord maar krijg het niet gevonden. Wie weet hoe het wel moet?

Dank je!

O ja, ik wil geen bluetooth dongle gaan aanschaffen.

Jasper..

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Chimera schreef op 10 oktober 2004 @ 00:11:
offtopic:
Ik heb trouwens toen ik gebeld heb met de Tele2 KS gevraagd of er een sim-lock op zit, en die zou er voor een jaar opzitten... Maar bij mijn weten mag dat helemaal niet bij een abonnement, of heb ik het verkeerd? (ze hebben immers al inkomsten uit de abo-kosten)
Waarom denk jij dat dat niet mag? Ik zie geen enkele belemering.
quote:
theedoek schreef op 10 oktober 2004 @ 12:30:
Hey,

Ik heb net een T630 aangeschaft, en kreeg er een usb-datakabel bij. Dus ik dacht jeuh!! Nou kan ik van alles overzetten naar mn T630tje niet dus..

Waar kan ik ergens een driver vinden voor mn usb-datakabel? Want als ik hem erin steek met de telefoon pakt hij hem niet, hij kan namelijk geen software er voor vinden.
Ik heb FMA gedownload en de sonyericsson software geïnstalleerd maar niks helpt.

Ik zoek me al een paar dagen rot op het antwoord maar krijg het niet gevonden. Wie weet hoe het wel moet?

Dank je!

O ja, ik wil geen bluetooth dongle gaan aanschaffen.

Heb je Windows XP? SP1 of SP2?

Driver voor de USB kabel kan je natuurlijk van de SonyEricsson website halen. Of op Google zoeken dan had je `m waarschijnlijk zo gevonden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Reg. datum: 04 oktober 2004

Als je de T630 van Tele2 koopt, met beltegoed (voor 129 ¤ dus) zit er dan ook zo'n verklote firmware op ? (specifiek voor Tele2, waarin ze bijvoorbeeld My Friends optie hebben uitgeschakeld)
Anders koop je hem gewoon voor 129 ¤, dan nog laten unlocken voor 10 ¤ en dan kom je lekker 60 ¤ goedkoper uit dan dat je hem appart in de winkel koopt :)

enkrypt wijzigde dit bericht 10-10-2004 17:19 (31%)

quote:
enkrypt schreef op 10 oktober 2004 @ 17:18:
Als je de T630 van Tele2 koopt, met beltegoed (voor 129 ¤ dus) zit er dan ook zo'n verklote firmware op ? (specifiek voor Tele2, waarin ze bijvoorbeeld My Friends optie hebben uitgeschakeld)
Anders koop je hem gewoon voor 129 ¤, dan nog laten unlocken voor 10 ¤ en dan kom je lekker 60 ¤ goedkoper uit dan dat je hem appart in de winkel koopt :)
dat weet ik niet, moet je even mailen naar Tele2

Chimera schreef op 09 oktober 2004 @ 13:33[/message]:[/b]
[...]

Ik heb em ook besteld, vorige week donderdag is het contract bij hun aangekomen. Afgelopen donderdag even gebeld en ze zeggen dat het 10-15 werkdagen duurt... Denk dus dat we hem vrijdag wel mogen verwachten, duurt wel lang :P[/quote]

zou je ff willen melden als jij hem binnen hebt? bedankt alvast!

Ik heb afgelopen zaterdag de t630 gekocht bij gsm-shop (in de winkel)
Ik kwam er achter dat het batterijklepje te los zat en zo ong. 1/10 mm hoger zat of iets dan de rest. Daardoor schoof het klepje te gauw van mij telefoon af, waardoor hij uitvalt.
Er zit namelijk zo'n metaaltje of iets in dat klepje waarmee die batterij contact maakt.
Nou is hier mij vraag, (jaja, eindelijk ;) )
Ik ben naar de winkel terug gegaan en ze zouden kijken ofdat ze een nieuwe batterijklepj konden bestellen. Alleen, zit er in dat metaaltje in de batterijklep geen chipcode of iets dat als er een andere klepje op zit, dat de telefoon eht dan niet doet?!!!

Verder is de telefoon hardstikke mooi, en echt fijn. Vooral om spiekbriefjes mee te fotograferen en dan te gebruiken &gt;:)

Ojah, iedereen zit te ''zeuren'' dat de zwarte versie alleen met t-mobile verkrijgbaar is....Nou, ik heb de zwarte versie, prepaid uiteraard, met telfort sim. :9~

thompie878 wijzigde dit bericht 11-10-2004 17:09 (11%)
Reden: sag in een eerder bericht iets staan, ik moest dit er kkes bij zetten

Binnenkort ga ik de 'superstille krachtpatser' met de 'high-end game system' mengen :D:D Word een brute pc !!!

Woohoo, sinds vanmiddag een witte T630. Echt een verademing na twee jaar met een oude nokia rond te hebben gezeuld. Het menu is echt eenvoudig, alles spreekt voor zich (zelfs als je idiot-proof nokia gewend bent is het echt niet eens `n kwestie van omschakelen). Met m`n sitecom bluetooth adaptertje kan `ie het ook goed vinden. Ben weer helemaal gelukkig :)

Ik zit veel in de trein dus ik zal eens goed gaan scannen naar andere gsm`s. Laat het wel weten in `t bluejack forum.
* Cannondale gaat gauw verder spelen

Ik ben vandaag bij gsm-shop geweest (den bosch) omdat m'n telefoon gevallen was. Ik natuurlijk niet gezegd, maar wel beschadigingen, bijvoorbeeld het toetsenbord zat gedeeltjelijk los, ofja, dat plaatje wat er overheen zit.
Nou wordt hij opgestuurt en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe. Kheb hem afgelopen zaterdag gekocht en prapaid. Dus dat lijkt mij wel relax :9~

Binnenkort ga ik de 'superstille krachtpatser' met de 'high-end game system' mengen :D:D Word een brute pc !!!

Schreeuwen en Nibbits eten!
Reg. datum: 01 juli 2002

quote:
thompie schreef op 12 oktober 2004 @ 17:08:
Ik ben vandaag bij gsm-shop geweest (den bosch) omdat m'n telefoon gevallen was. Ik natuurlijk niet gezegd, maar wel beschadigingen, bijvoorbeeld het toetsenbord zat gedeeltjelijk los, ofja, dat plaatje wat er overheen zit.
Nou wordt hij opgestuurt en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe. Kheb hem afgelopen zaterdag gekocht en prapaid. Dus dat lijkt mij wel relax :9~
Ik ben een medewerker daar! Zal eens alle reparaties doorkijken van vandaag :(

quote:
apNia schreef op 13 oktober 2004 @ 00:21:
[...]

Ik ben een medewerker daar! Zal eens alle reparaties doorkijken van vandaag :(

Nee serieus, dah meen je niet!!!!! 8)7
hoe zie je er dan een beetje uit? }:O

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: