Het Grote XBOX Topic deel 9

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.452 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Anoniem: 120476 schreef op 17 oktober 2004 @ 00:01:
Ik heb een aantal maanden geleden voor € 14,95 bij Mediamarkt een X-Warrior Controler S gekocht ... wel een fijn ding opzich maar dat rubber bij de handgrepen vind ik niet al te prettig.
Wat is het nadeel van dat rubber bij die handgrepen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120476

Anoniem: 84457 schreef op 17 oktober 2004 @ 14:30:
[...]

Wat is het nadeel van dat rubber bij die handgrepen dan?
Het is meer een gevoelsmatige kwestie, misschien vind iemand anders het wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hello,

een vraag tussendoor. ik heb gezocht op google, maar kan het nergens vinden. wanneer ik Xbox live starterkit aanschaf, werkt dit dan nog steeds met credit card?
of gaat dit tegenwoordig met de zogenaamde: skratchcards? is dit al ingevoerd?

het verlengen gaat ook met skratchcards? ik weet namelijk dat je live activering wel met een code is...maar het verlengen?

mocht je je xbox live niet verlengen, en een maand later weer denken om verder te gaan met live. kun je je gamertag nog wel blijven gebruiken of moet je een heel nieuw xbox live startkit aanschaffen?

nou dat was het dan weer...in ieder geval alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Je hebt nog steeds je credit card nodig.. Volgens mij is het hoofddoel hiervan om te checken of je ouder bent dan 18 jaar...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:42
Macer schreef op 17 oktober 2004 @ 22:55:
Je hebt nog steeds je credit card nodig.. Volgens mij is het hoofddoel hiervan om te checken of je ouder bent dan 18 jaar...
Ikzelf baal daar eigenlijk wel van, want ik wil heel graag Online met mijn Xbox, maar ik ben pas 15 dus ja..... en we hebben hier thuis wel een CC, maar die mag ik hier niet voor gebruiken 8)7
Maar wat ik dan ook niet snap, waarom zou het gewoon niet betaald kunnen worden via de Giro- of Bankrekening? Want als ik mijn ouders laat betalen (En ik hun terug betaal, 't is toch maar €7,- p/m) dan is er toch niets aan de hand?
Ach ja, dan wacht ik nog maar even......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 15:19

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Heeft met de kwaliteit van het netwerk te maken.

Als een persoon gebanned wordt van het live netwerk en die heeft een bankrekening als betalingsmethode zal het hem worst wezen, dan neemt ie de spaarrekening, zn betaalrekening weet ik veel.

Een credit card hebben de meesten maar 1 van. Daarom zullen de meesten niet snel gaan kloten op het live netwerk omdat via de cc gebanned worden meestal dus "het einde" betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Bizzarro schreef op 17 oktober 2004 @ 23:19:

Als een persoon gebanned wordt van het live netwerk en die heeft een bankrekening als betalingsmethode zal het hem worst wezen, dan neemt ie de spaarrekening, zn betaalrekening weet ik veel.

Een credit card hebben de meesten maar 1 van. Daarom zullen de meesten niet snel gaan kloten op het live netwerk omdat via de cc gebanned worden meestal dus "het einde" betekent.
Oh, daar had ik nog niet aan gedacht. Het is me nu helemaal duidelijk, bedankt voor de uitleg ;) Dan toch nog maar proberen mijn ouders over te halen of anders nog 3 jaar wachten en met de Xbox 2 op Live gaan :P

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 17-10-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45322

Bizzarro schreef op 17 oktober 2004 @ 23:19:

Het is net zo eenvoudig om van cc te wisselen als van bankrekening.
Ik denk dat de reden om Live alleen met cc te betalen is, omdat cc een internationale "standaard" is. Het bankwezen (rekeningnummers ed.) daarentegen verschilt per land. CC betaling is voor MS dus eenvoudiger en dus goedkoper toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Anoniem: 45322 schreef op 17 oktober 2004 @ 23:29:
[...]

Het is net zo eenvoudig om van cc te wisselen als van bankrekening.
Ik denk dat de reden om Live alleen met cc te betalen is, omdat cc een internationale "standaard" is. Het bankwezen (rekeningnummers ed.) daarentegen verschilt per land. CC betaling is voor MS dus eenvoudiger en dus goedkoper toe te passen.
nog eenvoudiger... skratchcards... dat CC gebeuren houd mij ook van het live gebeuren af.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-04 16:23
Ik zit er over te denken om deze gun te kopen:
http://www.play.com/play2...title&r=XBOX&title=115620

Heeft iemand hier ervaring mee? En weet iemand waar die spellen te koop zijn? En of ze een beetje leuk zijn?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Skratchcards zijn volgens mij anoniem, dus daar zullen ze waarschijnlijk nooit aan beginnen.. Het is toch echt een kwestie van CC bemachtigen of die van je ouders lenen als je op Live wilt..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 06:30
Thijs schreef op 06 oktober 2004 @ 19:00:
[...]

Ja, op 11 november (tegelijk met Halo 2 dus).
Yep, je kan hem hier al bestellen:
Afbeeldingslocatie: http://gameorder.be/images/halo5.jpg
http://gameorder.be/product_info.php/products_id/1963

Ga deze zeker ook kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Bij Dim+ is ie 189. Scheelt toch weer 5 Euro. Zeker als je hem in mijn geval ook nog eens komt afhalen. Iemand Halo2 hebben dan? Het spel kan me geen ene ruk boeien. Ruilen mag zelfs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123311

Het zal vast al eens gezegd zijn ergens, maar ik ben dus van plan om een XBox te kopen (eventueel met DVD-gebeuren erbij).
Kan ik mijn 5.1 surround setje op de XBox aansluiten of heb ik dan nog meer aparte zooi nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:52

Polycom

Poes van goud

Een vriend van mij heeft halo2 al (jaja illegaal)
Ik heb even de multiplayer mogen doen.. nou dat was focking dope via xboxconnect. Met een headset en 12 man in een klein level, en raggen maar.. nou de tijd vloog voorbij.

De singelplayer heb ik niet zo lang gezien, leek mij op een zwaar geupdate halo1 versie met nieuwe levels, wapens, aliens en voertuigen.. best dope want halo1 speel ik nog dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Anoniem: 123311 schreef op 18 oktober 2004 @ 15:25:
Het zal vast al eens gezegd zijn ergens, maar ik ben dus van plan om een XBox te kopen (eventueel met DVD-gebeuren erbij).
Kan ik mijn 5.1 surround setje op de XBox aansluiten of heb ik dan nog meer aparte zooi nodig?
Als je ook 5.1 surround wil dan moet je een Advance Scart kabel kopen, daar zit een optical out op en die kan je dan aan je 5.1 hangen.
Dus je moet wel ff kijken of je setje een Optical in heeft, en bij de Microsoft Adavance Scart kabel zit nog geen optische kabel die moet je dus los kopen bij andere merken zit hij er wel vaak bij.
Anders moet je gewoon even langs Dixons gaan, daar hebben ze het zeker.

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm, dat moet ik straks even nakijken dan. Ach, het duurt toch nog wel ff voor ik hem ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:52

Polycom

Poes van goud

Je hebt gewoon zo'n blokje nodig:

Afbeeldingslocatie: http://img76.exs.cx/img76/1696/Afb066.jpg(voorkant)

Afbeeldingslocatie: http://img76.exs.cx/img76/5784/Afb067.jpg(achterkant)

sorry voor de gare kwaliteit (nokia 6820)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 19:10
Wodt het niet eens tijd voor een deeltje 10, heren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

ik heb al 2 delen geopend, dan zou ik 30% van deze topics geopend hebben, buiten dat post ik hier niet veel meer :P .

Over die CC.

Het is wel degelijk een maatregel van MS om toch de kwaliteit hoger te houden. Miscrosoft wil het imago hebben van een volwassen spelcomputer, je ziet in reclames haast nooit kinderen <16 er mee spelen. Op Xbox Live kun je alleen als je een creditcard hebt, dat betekent dus dat je 18 moet zijn, of in ieder geval een toezichthouder moet hebben die 18 is. Dit voorkomt dat kinderen irritant gaan doen op het netwerk, wat frustratie en ergernis voortbrengt. Begrijp me goed, ook volwassenen kunnen irritant zijn, en soms gedragen kinderen zich beter als volwassenen op online netwerken, maar veelal is het toch de "Puberende" groep en daaronder die de sfeer trachten te verzieken.

Als betaalmiddel is de CC inderdaad een standaard, maar in europa nog lang niet zo ingeburgerd als in de VS.
Scratchcards zijn nog veel makkelijker, en voorkomen een hoop administratief gedoe. Maar met scratchcards (of iets dergelijks) wordt je netwerk een puinhoop, waarin er geen overzicht is wie van jouw netwerk gebruik maken.

Het is jammer voor degenen die geen CC ter beschikking hebben, maar ik denk dat Microsoft een goede beslissing heeft genomen. Zeker als je bedenkt dat de introductiefase van een product de belangrijkste is, wat afnemers betreft. Als xbox live in het begin het imago heeft van "online gamewereld toegankelijk voor iedereen" is het succes minder groot, dat komt omdat de consument tegenwoordig exclusiviteit wil. Xbox live ken ik als een exclusief (ook al heeft het 1 miljoen gebruikers?) goed, door de CC die mij de toegang ertoe blocked, en wil het daarom graag hebben. En dat is precies wat Microsoft wil.

Het lijkt of de marketingmachine van Microsoft ietwat gefaald heeft wat de Xbox betreft, maar ik denk dat sony over een paar jaar dik van de troon is gestoten door Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Bizzarro schreef op 18 oktober 2004 @ 19:12:
ik heb al 2 delen geopend, dan zou ik 30% van deze topics geopend hebben, buiten dat post ik hier niet veel meer :P .
....

Als betaalmiddel is de CC inderdaad een standaard, maar in europa nog lang niet zo ingeburgerd als in de VS.
Scratchcards zijn nog veel makkelijker, en voorkomen een hoop administratief gedoe. Maar met scratchcards (of iets dergelijks) wordt je netwerk een puinhoop, waarin er geen overzicht is wie van jouw netwerk gebruik maken.

....
Even een vraagje over die scratchcards, welke bedoelen jullie precies? Want ik had bij mijn Xbox dus een kaartje gehad met daarop een Scratch Laag waar een Serial onder zit (Nog niet gescratched :p), bedoelen jullie deze of andere ScratchCards?
En heb je naast zo'n ScratchCard ook nog een CC nodig of is dit toch de eerste 2 maanden gratis zoals op dat Kaartje staat? (Ik heb dat foldertje nog niet eens doorgelezen en vond ik gisteren pas weer :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Yonix schreef op 18 oktober 2004 @ 19:18:
[...]

Even een vraagje over die scratchcards, welke bedoelen jullie precies? Want ik had bij mijn Xbox dus een kaartje gehad met daarop een Scratch Laag waar een Serial onder zit (Nog niet gescratched :p), bedoelen jullie deze of andere ScratchCards?
En heb je naast zo'n ScratchCard ook nog een CC nodig of is dit toch de eerste 2 maanden gratis zoals op dat Kaartje staat? (Ik heb dat foldertje nog niet eens doorgelezen en vond ik gisteren pas weer :) )
Scratchcards een soort prepaid kaarten waarmee je je live tegoed opwaardeert naar 2 maanden ofzo.
Lees dat foldertje nog maar eens goed na, want daar staat in dat je ook voor die trial een cc nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Bizzarro schreef op 18 oktober 2004 @ 19:39:
[...]

Scratchcards een soort prepaid kaarten waarmee je je live tegoed opwaardeert naar 2 maanden ofzo.
Lees dat foldertje nog maar eens goed na, want daar staat in dat je ook voor die trial een cc nodig hebt :)
Ik heb het inmiddels doorgelezen en er staat idd dat je dus eerst je eigen moet registreren (Wat dus ook met de CC gebeurt) en dat je dus met het gebruik van de ScratchCard de eerste 2 maanden gratis krijgt.
Stom van me dat ik eerst niet dat foldertje had doorgelezen, maar heel erg bedankt voor je uitleg ik ben nu een stuk wijzer geworden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pu_Dy schreef op 18 oktober 2004 @ 17:27:
Je hebt gewoon zo'n blokje nodig:

[afbeelding](voorkant)

[afbeelding](achterkant)

sorry voor de gare kwaliteit (nokia 6820)
Hmm... Ik geloof niet dat ik die heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Anoniem: 123311 schreef op 19 oktober 2004 @ 00:05:
[...]

Hmm... Ik geloof niet dat ik die heb :(
wat niet... het type telefoon of het blokje? }) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 19:10
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.