Anoniem: 113568 schreef op 08 september 2004 @ 20:17:
MCL (MariahCareyLover.. ik denk is zo veel typen:P) waarom heb jijzelf eigenlijk Dragon Talon gemaxt? (Stond in je eerdere post) ik vind dit een ondergeschikte skill die ik in geen enkel geval boven Dragon Tail zou gebruiken.
Btw, ik heb realm down op het moment

ik ging niet eens snel games in en uit, was net met pijn pala aan het cowrunnen (Normal, lvl 21 hammerdin

)
MCL is prima hoor

Het antwoord staat op de vorige pagina: een Dragon Tailer doet gewoon niet zoveel tegen een PI, mwah hij doet niks zeg maar. Daar kun je verschillende dingen aan doen:
- Zeggen dat je een non-PI moet vinden, die naast de PI moet zetten, verrot schoppen en dan zorgen dat de PI in de blast radius van Tail zit.... Yeah right, good luck with that
- Daarnaast kan je phoenix strike maxen en daarmee elemental dmg doen. Dit heb ik dus al een keer gedaan en non-synergized is phoenix niet echt zo vet en om de een of andere reden trok phoenix mij niet echt zo, das gewoon persoonlijk... Synergized biedt dit zeker mogelijkheden
- Dan kan je ook nog een trapper hybrid maken die LS en DS maxed, wat ik ook al eens heb gedaan maar met weinig +skill is deze assa niet erg snel en zul je al snel alleen maar je traps gebruiken, naja dat deed ik snel
- Een andere mogelijkheid is een puntje in Blade Fury en Venom maxen wat mij erg leuk lijkt, maar een Blade Fury assa is nog leuker, die ik later nog maak.
- Ook kan je alleen Venom maxen welke poison dmg geeft over PI's, maar dat werkte bij mij niet erg goed en is dus erg equipment dependent.
- Ik heb als assa liefhebber gek genoeg nog nooit Dragon Talon gebruikt. Deze krijgt elemental damages van wapens gewoon over zich heen dus ook dit kan oplossingen bieden, ik heb namelijk nog een hellrack over waar ik niks mee doe. De dmg is dan niet extreem hoog, maar wel extreem snel. Daarnaast heb ik nog een brakke Bonehew waarvan de mod "50% chance to cast lvl 16 Bone Spear on striking" me erg aanspreekt

Talon krijgt idd nooit voorrang over Tail, Talon is puur backup
Voor wie nog twijfelden over het maken van een assa... Kijk die mogelijkheden hierboven eens man!