Dat connecten heb ik ook 2x gehad... weg Ravenfrost, weg tal armor
Anyway, ik zoek nog even wat tips voor m'n lvl 86 Freezadin, op dit moment:
Helm: Guillaume's Face (voor Crushing blow / deadly strike)
Armor: Griswold's Heart (927), moet nog bedenken wat ik ga socketen.
Gloves: Immortal King's Forge (leuke str/dex bonus, word misschien nog anders)
Belt: Immortal King's Detail (leuke res / str bonus, ook leuke AR bonus met 3 items)
Boots: Immortal King's Pillar (40% is leuk, +AR ook

)
Wapen1: The Redeemer (+2 to all skills, +4 redemption/holy bolt), bijna perfect, heaven's light moet ik echter nog ergens zien te krijgen (met +3 skill dan

).
Shield1: Griswold's Honor (3x perf diamond voor +108 res all

)
Wapen2: Demon Limb (voor de lvl 23 enchant, geeft een leuke AR bonus die ik wel nodig heb gezien m'n redelijk lage dex)
Shield2: Een rare elite paladin schild met +37 res, +1 pala skills en nog wat leuke dingetjes.
Amu: Seraph's Hymn (+2 all skills, +1 def aura's, +AR/DMG vs demons, handig tegen baal en zo)
Ring1: Dwarf Star (voor fire absorb, daarnaast heb ik geen betere

)
Ring2: Raven Frost (+227 AR, cannot be frozen ownt en +cold dmg maakt m'n vijanden NOG trager dan de 55% van m'n aura en cold absorb is ook leuk)
Anyway, ik heb echt het idee dat ik veel te weinig dmg doe in vergelijking met fireball/blizzard sorcs / hammerdins. Zeker in 8 player games ben ik best lang bezig met 1 monster, dat vaak nog lastig te raken is door m'n brakke AR. Tips graag hoe te verbeteren...
Stats:
Str 215 (vooral door IK)
Dex 177 (AR 4532, dmg 2211-2486, aura 275-280, Defense: 5376 met holy shield)
Vit 240 (1024 life)
Energy 20 (i know, 5 punten verspild

)
Holy Freeze lvl 24, synergy's maxed (resist cold en salvation lvl 27, redemption door item en +skills lvl 11, geen enkel punt ingestopt dus). Zeal lvl 24, 5 lvls synergy, Holy Shield lvl 10.
Probleem is dus dat ik a. sowieso te weinig dmg doe, b. bij cold immunes nog niet eens de helft van de dmg doe, c. fucking snel dood ben als ik ge-IM'd word.
Dus, tips graag, de meeste tutorials zeggen meer crushing blow... is dat echt zo? Want opzich heb ik wel het gevoel dat m'n gear best goed is, afgezien van de armor die wel wat beter kan (of ik moet meer Gris set gaan zoeken).