Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Scammen
Er is momenteel inderdaad geen echte oplossing voor. Ik kan me alleen maar aansluiten bij het feit dat je gewoon goed moet kijken voordat je de trade accept. Scammen is en blijft lame, maar als je erin trapt, is het ook gewoon een beetje je eigen schuld, vooral als je als ezel zijnde al meerdere malen een close encounter hebt gehad met de paal in kwestie.

Het woord Noob
In het begin was noob gewoon een woord, verbastering/ver1337ing van newbie. Maar tegenwoordig lijkt het meer een synoniem voor sukkel en dergelijke. IN het begin wilde ik nogal eens wat letters verspillen als dit tegen me gezegd werd, maar het helpt niet. In essentie is iedereen begonnen als noob, maar dit schijnt niet door te dringen in de botte kopjes van de kindertjes op BattleNet.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 15:04

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 113568 schreef op 30 augustus 2004 @ 12:01:
En dat is nou precies wat veel mensen niet doen, ze weten niet dat er een andere item is die er precies hetzelfde uitziet. Ik wel, en precies daarom was de scam van deze persoon mislukt.
Precies, altijd controleren....
Maar het is gewoon vaak gemakzucht van degene :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Nee, niet gemakzucht imo.

Scammen gebeurd eik alleen bij "dure" items; runewords, high set items, iedereen kent ze wel. Als je zo'n ding wilt hebben, ( anders kun je niet gescammed worden, dat doen alleen "aanbieders") dan wil je em meestal heel erg graag, althans zo is dat bij mij. Hierdoor vergeet je soms dat iemand je kan scammen (meestal gebeurd dat ook maar 1x, maargoed...).

Gemakzucht zou zijn: I don't know and I don't care.
Imo is het meer: I can't think straight because I'm preoccupied.

En waarom is de helft van mijn post in vredesnaam in et engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 13:36

Wub

1 tip tegen het scammen die ik mezelf in de loop van de tijd heb aangeleerd:

Wacht totdat de andere op accept klikt en "hover" daarna nog even over de items heen en controleer hun namen.

Kwestie van 2sec en je weet zeker dat je trade save is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Agree with Wub, doe ik ook altijd op die manier.

Maar hoe reageer je als je erachter komt dat er gescammed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

In D2 ben ik zelf gelukkig nog nooit gescamd omdat ik het mezelf aanleerde goed altijd te kijken in een ander spel wat ik daarvoor speelde. In runescape (een mmorpg) proberen ze ook veel te scammen door bijvoorbeeld net voordat je accept klikt het item weg te halen, of snel een andere inplaats voor te zetten.

Gelukkig dat je dan wel een 2e scherm hebt waar alles in letters staat wat je van plan bent te ruilen. Dus dan kun je alsnog decline doen.

Maar soms is de deal zo goed dat je meteen automatisch al op de 2e accept klikt zonder te kijken. Bij mij was dat 2x overkomen, sindsdien controleer ik altijd eerst alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112609

Ook altijd leuk van die noobs die met een unid gothic plate aankomen en het dan voordoen als Tal Armor oid.. meestal speel ik het spelletje dan gewoon mee en ga me duurste items neerleggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-04 15:49
-Check altijd of het het item is dat je wilt hebben voordat je op het vinkje drukt om een trade goed te keuren!
-Als je op het punt staat om te traden en opeens (dit kan in een miliseconde gebeuren) hoor je het geluidje van het plaatsen van een item + het vinkje word rood, dan heb je te maken met een scammer. Er is een programma in de omloop dat zeer snel items vanuit je inv naar het trade scherm en andersom kan switchen. Geen echte trade hack, wel erg sneaky.
-Er schijnt ook een trade hack in de omloop te zijn die het vinkje van de andere trader indrukt. Je hebt dus zelf geen controle meer over de trade. Ik weet niet zeker of dit waar is maar wees voorzichtig...
-Trade nooit een Annihilus door deze op de grond te leggen, ook niet als je trade 'maatje' in town staat en jij buiten town (of andersom). Er is een soort van teleport hack die het kerelke naar je charm transporteerd en deze dan oppakt. In principe is het dus niet mogelijk dit item veilig te traden tenzij het een bekende is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Climaximizer schreef op 30 augustus 2004 @ 19:45:
Agree with Wub, doe ik ook altijd op die manier.

Maar hoe reageer je als je erachter komt dat er gescammed wordt?
De eerste en enige keer dat het mij gebeurde heb ik de scammer gefeliciteerd. Nooit gedacht dat ik er in zou stinken, maarja :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

sjakietrekhakie schreef op 31 augustus 2004 @ 00:15:
-Trade nooit een Annihilus door deze op de grond te leggen, ook niet als je trade 'maatje' in town staat en jij buiten town (of andersom). Er is een soort van teleport hack die het kerelke naar je charm transporteerd en deze dan oppakt. In principe is het dus niet mogelijk dit item veilig te traden tenzij het een bekende is.
En ik dacht dat dit gewoon de spell "Telekinesis" was |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat IMO een groot verschil maakt is dat de mensen die deze scam hanteren een dure item aanbieden voor een TE lage prijs.

B.v. :

Persoon X Bied aan vs skullders + um
Persoon Y Reageert hierop en Bied een Tal Rasha "RattleCage".

Persoon X is duidelijk in het voordeel hier, en zal de trade z.s.m. willen maken voordat Persoon Y zich bedenkt (of van iemand de echte waarde van een TR Armor hoort) en zal hierdoor zo snel hij een groen kruisje ziet, zelf deze ook indrukken zonder te controleren.

Het is dus niet zozeer gemakzucht, noch is het "I can't think straight" het is hebzucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 15:04

chromeeh

the Gnome

Tja, ik ben zelf altijd erg voorzichtig met traden....
Want ik wil ook geen hacked / bugged items hebben :)
Vandaar dat veel players vinden dat het traden te lang duurt :/
Nou ja, who cares.... Ik vind dan liever zelf goede items!

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies, ik heb zelf al mijn items gevonden behalve de HoTo op m'n Sorc,
omdat het te lang duurt om al de runes te vinden en dan nog een 4 socketed flail te traden.

Ik heb er gewoon een Tals Armor (Echte, Geen Rattlecage :Y)) en een Shako (Echte, geen Perfect Emerald in een Cap :Y)) voor geruilt

Moet er overigens nog iemand items op HCL? Heb nog steeds een grote hoeveelheid items liggen die ik zelf niet meer gebruik (Read: 4 mule accounts ongebruikte stuff :*)) waarvan ik zeker weet dat de standaard D2 HC Speler aardig mee vooruit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ligt het aan mij of is de Europe realm onzettend vaak down de laatste tijd?

En als die down is ook echt een uur lang ofzo :s

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 112609 op 31-08-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112609 schreef op 31 augustus 2004 @ 12:49:
ligt het aan mij of is de Europe realm onzettend vaak down de laatste tijd?

En als die down is ook echt een uur lang ofzo :s
Ik zal in het kort uitleggen wat bij jou de oorzaak is,

Al sinds de eerste pindlebots uitgekomen zijn probleerd Blizzard een oplossing te zoeken om deze bots te stoppen.

Sinds kort werkt bnet met "IP Bans" en "Tagged CD-Keys"

Wanneer je een lange tijd achter elkaar (Een uur ongeveer) met dezelfde interval games maakt, detecteerd bnet dit en geeft je (Nadat je game uit gaat) een 1 urige IP Ban.

De oplossing: Ipv een baas te runnen, doe bijvoorbeeld(Net als ik (8> ) Andariel + Meph + Pindleskin. Ik heb in deze hele maand nog geen een keer tijdens het MF'en Realm Down gehad.

(Wel tijdens het mulen maar dat is iets anders.. en ook een stuk minder fijn..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah vandaar :)

handig om te weten ben namelijk pas weer begonnen met diablo en er is heel wat veranderd in 1.10 merk ik al.

iig bedankt voor duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik heb de afgelopen week ff wat Flawed Gems en wat Ral runes gespaard, maar heb er nu te veel.

Dus als je toevallig in het bezit bent van non-ethereal items met ultra hoge repair costs, geef ff een gil en je krijg een repair-setje van me :)

Acc in sig lmfd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Ik ben nu een javazon aan het bouwen en ben bijna zover om er mee te gaan baalrunnen op normal ladder.
Tot nu toe eigenlijk wel het fijnste char dat ik heb gebouwd naast 2 bowazons (de eerste ging heel fout, 2e zit op lvl 72 maar zuigt enorm met GA en CA gemaxt) en een firesorc (ook al doet de laatste echt veel meer dmg)
Welke skills zijn belangrijk om te maxxen (behalve valkerie) uiteindelijk kan ik kiezen uit 2 lightning skills. Ik dacht zelf aan degene zonder chain lightning omdat deze meer dmg doet. Verder heb ik zo ongeveer overal 1 punt in zitten behalve in dodge, evade, critical hit enz... daar zitter er ongeveer 5 in atm.
Items zijn een beetje sucky nog, maar dat komt ooit nog wel goed :P (als iemand nog een titans over heeft dan hoor ik het wel ;) )
Dit moet mijn perfecte char worden, dus zonder schoonheidsfoutjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 23:47
simpel,

lf/ls/cs en lb d8 ik allemaal maxen voor een pure lighting javazon

de laatste weet ik niet meer zeker maar dat kan je simpel nalopen in de skilltree

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Ik las deze topic door en ik vond dat het maar weer eens tijd werd om diablo 2 te spelen. Heb het spel met addon overgekocht van een maat voor, jawel, 2 euro!! >:)

Mijn vraag:
Ik heb net Diablo 2 + Lod en krijg nu 2 desktop iconen. Welke van de 2 moet ik gebruiken of maakt dat niet uit. Het is een cleane install.

Ach ja, ik heb diablo 2 een ongeveer de eerste 4 maanden gespeeld vanaf de release. Heb dus al bijna 4 jaar niet meer gespeeld (wat gaat die tijd ook hard niet?) daarom mijn vraag en heb ook geen ervaring met het spel met addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:18

paradoXical

The ParadoX

Vraagje.

Ik zie veel gasten met lvl 1 / lvl 2 op hell. Terwijl ik lvl 20 moet zijn om langs de ancients te komen op normal :? Verder, als ik met mijn lvl 23 hammerdin op nightmare wil spelen krijg ik slechts 10 xp per dode enemy.

Iemand een idee welk lvl je moet zijn per act?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Maakt niet uit welke van de 2 je gebruikt, als je uitbreiding hebt geinstalleerd zet hij hem eroverheen. Je kunt dus niet meer classic spelen (ik teminste niet).

Als je nieuwe chars gaat maken, klik dan wel LADDER aan bij het maken, anders kom je in non-ladder dat vol zit met cheaters, dupers en hacks (ladder ook maar minder... imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Wub schreef op 31 augustus 2004 @ 22:25:
Maakt niet uit welke van de 2 je gebruikt, als je uitbreiding hebt geinstalleerd zet hij hem eroverheen. Je kunt dus niet meer classic spelen (ik teminste niet).

Als je nieuwe chars gaat maken, klik dan wel LADDER aan bij het maken, anders kom je in non-ladder dat vol zit met cheaters, dupers en hacks (ladder ook maar minder... imo)
Ladder lopen er een stuk minder op rond ja..

Ik kots op die cheaters :r

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

De level 1/2 lui in hell komen er op deze manier:

Je moet lvl 20 zijn om door normal ancients heen te komen. Lvl 40 voor nightmare en lvl 60 voor hell.

Als je een lvl 1 char rushed door normal heen tot act5. En je laat hem in de act5 town staan en je hebt een party met iemand die normal baal quest haald. dan heb jij hem ook gehaald zonder ancients quest te doen. Op deze manier kun je ook door nightmare komen.

De meeste mensen gebruiken deze manier om hun mules te gebruiken om de hell hellforce quest te doen in de hoop een goede rune te kunnen vinden (hel-gul).

Over de lage xp in nightmare: De beestjes daar zijn te hoog voor jou om daar voldoende xp van te krijgen, je krijgt pas goed xp als je dezelfde level, of iets in de buurt van de level van het gebied zit.

Voor een volledige lijst met level gebieden graag deze link volgen:
http://home.t-online.de/h...F_Guide_ENG.htm#charakter

Kijk in de tabel op de pagina voor de level gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Wub schreef op 31 augustus 2004 @ 22:30:
De level 1/2 lui in hell komen er op deze manier:

Je moet lvl 20 zijn om door normal ancients heen te komen. Lvl 40 voor nightmare en lvl 60 voor hell.

Als je een lvl 1 char rushed door normal heen tot act5. En je laat hem in de act5 town staan en je hebt een party met iemand die normal baal quest haald. dan heb jij hem ook gehaald zonder ancients quest te doen. Op deze manier kun je ook door nightmare komen.

De meeste mensen gebruiken deze manier om hun mules te gebruiken om de hell hellforce quest te doen in de hoop een goede rune te kunnen vinden (hel-gul).

Over de lage xp in nightmare: De beestjes daar zijn te hoog voor jou om daar voldoende xp van te krijgen, je krijgt pas goed xp als je dezelfde level, of iets in de buurt van de level van het gebied zit.

Thanks, dat had ik net nodig..

Trouwens even een vraagje. Iemand een idee waar ik die Eldritch the Rectifier vinden? Wil ff gebruik maken van mijn 400 mf :P

Pindleskin weet ik wel, maar die Edlritch niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Zal nog maar een keer helpen dan :)

Als je de 2e wp neemt van act5 (lees: 1e wp is de stad) en dan iets naar rechtsboven loopt kom je een groepje beestjes tegen, zit een soort blauw/groene bij, dat is hem.

Als je overigens via de wp naar beneden loopt heb je shrenk ook nog zitten, dus als je ze allebei pakt met je 400mf heb je meer kans op nice items.

[ Voor 1% gewijzigd door Wub op 31-08-2004 22:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Als je wilt weten hoe waardevol een item is, waar kan je dat dan ergens vinden?
Want af en toe trade ik wat low level stuff en runes en gems en zo, maar ik kan die waardes helemaal niet volgen.

Ik heb ooit 2 perfect Topaz (ik) geruild voor een IK Maul (hij) en een andere keer wou iemand 4 perfect Topaz voor een +2 Druid shapeshifting amu hebben.

En vanmiddag kwam ik iemand tegen die moest echt van zijn spullen af want ik kreeg een Headstriker sword, Aldurs weapon, IK belt en nog wat aardige uniques voor 6 chipped gems, 2 Amn en een Thul :o

En als toppunt IK boots voor een Horadric Cube 8)7

Voor mij zijn dat best wel goede items want ik heb nog niet eens zelf een MF sorc, mijn beste char is een lvl72 Holy Freeze pala, die ik nu bijna klaar vind voor Hell.
(SCL trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Wub schreef op 31 augustus 2004 @ 22:30:

Ga eens met een lvl 1 char door de pit (hell) lopen ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Waarde van Items, da's een onderwerp dat vaak terug komt.

Imo bestaat er geen "vaste" waarde van items. Vlak na de ladder reset "betaal" je veel meer voor bepaalde dingen, vergeleken met nu.

Er zijn 2 belangrijke factoren die de waarde van een item bepalen:

- Zeldzaamheid (sigon armor vergeleken met tal's armor)
- Bruikbaarheid (hammerdin: wizpike vergeleken met hoto)

Items die bij menig gamer in de ultieme outfit horen, zijn duur. Items zoals: hoto, enigma, zaka, shako, arachnids, occy, tal amu, etc. Voor deze items zul je een gelijkwaardig item of rune moeten bieden.

Daarnaast is er nog een factor die de "prijs" bepaald. Hoe graag wil de aanbieder ervan af? Is iemand op zoek naar een item dat jij hebt, dan kun je de prijs omhoog gooien, en vice versa.

Tips voor traden (as je niet gescammed word that is :p):
- Laat niet merken dat je een item graag wilt,
- Begin niet te hoog met je inzet, daarmee gooi je voor jezelf de deur dicht,
- Hap niet gelijk op het eerste aanbod, er zijn meer mensen met items die je zoekt, of meer mensen die jouw item nodig hebben. Mocht je toch spijt krijgen dat je een trade niet geaccept hebt, zoek de account name op van die persoon en msg em, dit werkt soms (alhoewel de prijs dan wel omhoog zal gaan (zie punt 1))

Als laatste d8 ik ergens eens een lijst met item-waardes gezien te hebben, maar ik kan em atm ff niet vinden. Ws issie toch outdated.

o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44068

Wub schreef op 31 augustus 2004 @ 22:25:

Als je classic wilt spelen hoef je alleen maar 'exansion char' uit te vinken bij de character creation (wat uiteraard niet kan voor de assasin of druid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10
Zo ik begin zowaar nuttige uniques te vinden! :) Vandaag een Thundergod's en gister een crown of thieves ..

Jawat: thanks nog voor wiz spike ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mythrill schreef op 31 augustus 2004 @ 21:59:
Ik ben nu een javazon aan het bouwen en ben bijna zover om er mee te gaan baalrunnen op normal ladder.
Tot nu toe eigenlijk wel het fijnste char dat ik heb gebouwd naast 2 bowazons (de eerste ging heel fout, 2e zit op lvl 72 maar zuigt enorm met GA en CA gemaxt) en een firesorc (ook al doet de laatste echt veel meer dmg)
Welke skills zijn belangrijk om te maxxen (behalve valkerie) uiteindelijk kan ik kiezen uit 2 lightning skills. Ik dacht zelf aan degene zonder chain lightning omdat deze meer dmg doet. Verder heb ik zo ongeveer overal 1 punt in zitten behalve in dodge, evade, critical hit enz... daar zitter er ongeveer 5 in atm.
Items zijn een beetje sucky nog, maar dat komt ooit nog wel goed :P (als iemand nog een titans over heeft dan hoor ik het wel ;) )
Dit moet mijn perfecte char worden, dus zonder schoonheidsfoutjes :)
Ik heb nog wel een crappy (151% ed, bijna het slechtst :)) Titan's voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik heb nog wel een 2x upgraded perf twitch met um voor je, leuk voor op ama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical

paradoXical

The ParadoX

Ik ben op zoek naar Zakarum.

Iemand die em ergens heeft liggen voor me? Contact me evne op b.net -> Jawat .. Maybe dat ik je nog wel wat leuks terug kan geven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Anoniem: 44068 schreef op 01 september 2004 @ 11:52:
[...]

Ik heb nog wel een crappy (151% ed, bijna het slechtst :)) Titan's voor je.
Wow, kan ik die van je over nemen? Op dit moment maakt dat toch nog niet zo veel uit want ik ben nog op een behoorlijk laag lvl.
Ik weet niet wat je er voor wilt hebben maar op dit moment heb ik niet echt leuke items voor je. (ik heb eigenlijk alleen nog maar een "isenharts case" over, ik heb er totaal 3 :P )

Is "twitch" niet een beetje een laag armor, op dit moment zit mijn breastplate op 108 (uit me hoofd, en ook niet erg hoog :P ) verder is het wel een cool item vooral met de block bonus)

Ik ben vanavond iig wel online (denk rond 20:00), mn account naam is: Mythrill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Heeft er iemand toevallig een Jalal's liggen voor mij

acc's in sig lmfd

---

Edit: solved ^^

en een lekkere RD :X

[ Voor 28% gewijzigd door Wouter185 op 01-09-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 15:25

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Zit ik lekker te wachten tot je een game maakt :P.
Mah, kdacht al dat je R/D had

dan w8 ik wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mythrill schreef op 01 september 2004 @ 17:21:
[...]

Wow, kan ik die van je over nemen? Op dit moment maakt dat toch nog niet zo veel uit want ik ben nog op een behoorlijk laag lvl.
Ik weet niet wat je er voor wilt hebben maar op dit moment heb ik niet echt leuke items voor je. (ik heb eigenlijk alleen nog maar een "isenharts case" over, ik heb er totaal 3 :P )

...

Ik ben vanavond iig wel online (denk rond 20:00), mn account naam is: Mythrill
Owh je mag die Titan's wel gewoon hebben, ik heb toch nog een andere (en ook nog geen amazon om em te gebruiken daar niet van :P). Traden doe ik over het algemeen niet aan, ik vind de spullen liever zelf :)

Als je morgenavond weer om een uur of 20:00 online bent, dan kan ik er ook wel zijn. (Of als je dit snel leest, kan het ook ergens vanavond wel, ik zal het topic in de gaten houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Climaximizer schreef op 01 september 2004 @ 18:48:
Heeft er iemand toevallig een Jalal's liggen voor mij

acc's in sig lmfd

---

Edit: solved ^^

en een lekkere RD :X
Yep, ik heb er nog eentje liggen

account --> TLRnZ

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Kun je er om 22:45 zijn?
Ik trade zelf ook niet veel, geef het meestal ook weg, maar dat zijn nog nooit echt superboeiende items geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

K, 22:45u it is. Ik whisper je dan wel op *mythrill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Whisper me dan maar een game naam, want ik ben nog niet zo snel met de message commados :P

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

LEUK!

Ik dacht, laat ik ff m'n windhammer mulen, want die kan ik nu gebruiken en dus testen met m'n nieuwe druid-wolf. MAAR, laten we eerst ff 5 minz in de game blijven.

3 minz in de game, moest ff pisse, dropte snel ff windhammer. Kom terug, connection failed: blizzard gooie de server plat.

ARGHH!

[ Voor 5% gewijzigd door Wouter185 op 02-09-2004 00:47 ]

• Bossie
Ook een windhammer heb ik nog wel voor je ;)

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 04:24
mja ik kwam er gister achter dat 4 van mn 6 mules waren verdwenen omdat ik te lui was om ze te permen :z

• MonkeySandwich
Titan's roelt echt :D dank u _/-\o_

Nu nog op zoek naar andere items, wat is een goed schild voor een javazon?
nog een vraagje, hoeveel stregth is voor een javazon genoeg, ik zit nu op 100 en stop alleen nog maar punten in dex en vit.

Als er nog beginnende paladins intresse hebben in 'bloodrise' hoor ik het wel, hij is te gebruiken vanaf lvl 15.

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Vandaag 2x Shako gevonden :D

Andariel runs op hell _/-\o_

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Mythrill schreef op 02 september 2004 @ 19:17:
Titan's roelt echt :D dank u _/-\o_

Nu nog op zoek naar andere items, wat is een goed schild voor een javazon?
nog een vraagje, hoeveel stregth is voor een javazon genoeg, ik zit nu op 100 en stop alleen nog maar punten in dex en vit.

Als er nog beginnende paladins intresse hebben in 'bloodrise' hoor ik het wel, hij is te gebruiken vanaf lvl 15.
Voor block: Whistan's Guard set shield (Orphan's Call, ook goedkoop) -> weinig dexterity nodig voor 75% block, en ook erg snelle block recovery.
Voor resists: Moser's Blessed Circle, met 2 perfect diamonds -> 63% all resist
Alles-in-Eén: Stormshield, heeft zoveel leuke mods, maar is wel duur en hoge strenght requirement.

Daarnaast geeft Tiamat's Rebuke ook leuke bonussen, vooral wel wat leuke elemental damage.

Strength => hoogste requirement van je items meestal.
Dexterity => als Javazon zou ik zeggen, genoeg voor 75% block (afhankelijk van welk schild je draagt).
Vitality => Zoveel mogelijk/de rest.
energy => niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112546

Keesr schreef op 02 september 2004 @ 20:28:
Vandaag 2x Shako gevonden :D

Andariel runs op hell _/-\o_
Hoeveel % MF heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 14:52

Odin

¯¯¯¯¯

Ik wil een assa gaan bouwen, maar doen die het nog een beetje goed op hell?
Liefst geen traps want dat is saai.
Kan een gewone martial arts assa het overleven op hell?
Skill suggesties en andere tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal je tijdens mn pauze mijn volledige assa build geven, deze kan solo hell baalruns aan op lvl 82 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Woei! Seraph's gevonden!! :D

Spontaan weer zin om met m'n Hammerdin verder te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Odin schreef op 03 september 2004 @ 10:48:
Een gewone MA asn met bv. dtalon kan hell overleven. Het is zelfs een vrij cheap build. Het enige wat je nodig hebt, zijn wat resists en crushing blow.

Guillaume's face als helm (35%), een goblin toe (25%) of gore riders (15%) als boots, en een amn+tir strength claw (25%), en je bent al een heel eind. Als je wat rijker bent, kun je voor upgraded gore riders en een stormlash gaan, met een duress armor.

Deze build owns elke boss, zolang niet phys. immune.
Hou dtalon op skill level 18, totdat je +4 skills hebt, dan lvl20 maken voor de extra kick die je krijgt op slvl24. Zoek gloves of belt met life/mana leech. Voor gloves zijn steelrend (duur), crafted blood gloves, laying of hands goede keuzes.

Je hebt meer dan genoeg skillpts, voor andere skills zoals:
mind blast (1pt), cloak of shadows (1pt), dragon flight (1pt), bos of fade en je shadow master.

Er zijn nog meer succesvolle MA builds te maken, met bv. phoenix strike en een andere elemental skill, maar deze build vind ik persoonlijk het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41542

Odin schreef op 03 september 2004 @ 10:48:
Ik wil een assa gaan bouwen, maar doen die het nog een beetje goed op hell?
Liefst geen traps want dat is saai.
Hier heb je een mooie en uitgebreide build voor een martial artist assassin. Ik was zelf ook nog van plan zo'n dragon tail / tiger strike build te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

kvindt me net een 141 def shako :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Nog steeds geen shako gevonden :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Heb die assa guide ff gelezen, en ga nu gelijk beginnen aan m'n eerste assa :)

Wie kan me ff door normal boosten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou mijn assa build nog posten;

20 Tiger Strike 1e Maxen
20 Dragon Tail 2e Maxen
20 Burst of Speed 3e Maxen
20 Claw Mastery 4e Maxen
1 Mind Blast
1 Dragon Flight

Items:

Helm: Crown of Ages (Um)
Shield: Stormshield (Um)
Wapen: Upgraded Bartuc's
Armor: Upgraded Shaft (Um.. weer.. ja je hebt de resists nodig)
Ringen: 1x Raven 20dex, 1x Carrion Wind
Gloves: Soul Drainer (Dual Leech)
Boots: Shadow Dancers (Geen twijfel mogelijk..)
Belt: Thundergods Vigor (Souls :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Klinkt lekker ;)

Maar heb je +1 of +2 Shadow Dancers? Ik heb namelijk gehoord dat upg. gore riders ook liev!:x zijn, beter dan +1 SD's.

[ Voor 12% gewijzigd door Wouter185 op 03-09-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:53
Anoniem: 113568 schreef op 03 september 2004 @ 15:04:
Ik zou mijn assa build nog posten;

20 Tiger Strike 1e Maxen
20 Dragon Tail 2e Maxen
20 Burst of Speed 3e Maxen
20 Claw Mastery 4e Maxen
1 Mind Blast
1 Dragon Flight

Items:

Helm: Crown of Ages (Um)
Shield: Stormshield (Um)
Wapen: Upgraded Bartuc's
Armor: Upgraded Shaft (Um.. weer.. ja je hebt de resists nodig)
Ringen: 1x Raven 20dex, 1x Carrion Wind
Gloves: Soul Drainer (Dual Leech)
Boots: Shadow Dancers (Geen twijfel mogelijk..)
Belt: Thundergods Vigor (Souls :+ )
Kan me voorstellen dat er op normal en nm niet echt veel builds harder ownen als deze :D Maar hoe ga je om met PI's?? Op die lui werkt physical dmg uit je Tiger Strike niet en aangezien Dragon Tail zijn dmg baseert op physical dmg doet deze dan ook niks. Je kan zeggen dan moet je tegen een non-PI aan schoppen en hopen dat de blast radius de PI raakt, maar wat als die groep non-PI al dood is :Y)
Ben er erg benieuwd naar aangezien de dmg van deze build extreem hoog is wat imho zeker leuk is om te bouwen ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Climaximizer schreef op 03 september 2004 @ 13:26:
Nog steeds geen shako gevonden :X ;)
Als je ff online komt kan je er 1tje van mij krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 22:04
wie een rush nodig heeft msg: WWzzUU of wei_zhu op Bnet. ik verwacht wel een rush terug. wie heeft nog maras voor trade liggen? ik geef btw items voor normal en nightmare baalkillers.

SCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MariahCareyLover schreef op 03 september 2004 @ 15:41:
[...]
Kan me voorstellen dat er op normal en nm niet echt veel builds harder ownen als deze :D Maar hoe ga je om met PI's?? Op die lui werkt physical dmg uit je Tiger Strike niet en aangezien Dragon Tail zijn dmg baseert op physical dmg doet deze dan ook niks. Je kan zeggen dan moet je tegen een non-PI aan schoppen en hopen dat de blast radius de PI raakt, maar wat als die groep non-PI al dood is :Y)
Ben er erg benieuwd naar aangezien de dmg van deze build extreem hoog is wat imho zeker leuk is om te bouwen ;)
Doe op mijn level 23k kick dmg (Charged)

En je hebt gelijk, op Norm en Nightmare is deze build niet te stoppen,
phys immunes ben ik nog vrijwel geen tegen het lijf gelopen, maar hiermee maakt de hoge fire dmg van Dragon Tail geen probleem van >8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Climaximizer schreef op 03 september 2004 @ 15:06:
Klinkt lekker ;)

Maar heb je +1 of +2 Shadow Dancers? Ik heb namelijk gehoord dat upg. gore riders ook liev!:x zijn, beter dan +1 SD's.
Ik gebruik +2 Shadow Dancers, verder doet dit niet heel erg veel voor een kicksin, upgraded gore riders vind ik niet kunnen tippen aan SD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

Anoniem: 113568 schreef op 03 september 2004 @ 21:36:
[...]

Ik gebruik +2 Shadow Dancers, verder doet dit niet heel erg veel voor een kicksin, upgraded gore riders vind ik niet kunnen tippen aan SD's
Gore's die niet kunnen tippen aan sd's?
Zoveel goede mods hebben sd's niet hoor, je zegt zelf al dat die skills niet boeien.
Je kick damage maakt ook geen verschil, aangezien het beide Myrmidon greaves zijn.
Hetgeen wat over blijft op sd's zijn:
+30% Faster Hit Recovery
+15-25 To Dexterity (varies)

Op Gore's zit dan nog
10% Chance Of Open Wounds
15% Chance Of Crushing Blow
15% Deadly Strike
(die stamina boeit nie zoveel)

En op Gore's zit zelfs nog meer def op. Dex en de 30% FHR van sd's kan je eventueel krijgen nog krijgen van charms. En die mods op gore's zijn rete handig.
Naar mijn inziens zijn gore's dus veel beter. (ik is assa liefhebber 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Anoniem: 113568 schreef op 03 september 2004 @ 21:09:
[...]

Doe op mijn level 23k kick dmg (Charged)

En je hebt gelijk, op Norm en Nightmare is deze build niet te stoppen,
phys immunes ben ik nog vrijwel geen tegen het lijf gelopen, maar hiermee maakt de hoge fire dmg van Dragon Tail geen probleem van >8)
Ja ok, maar die hoge fire dmg kan je alleen releasen op een non-PI monster en dan moet de PI in de blast radius staan van de DTail. Ieder char heeft natuurlijk zijn nadelen, maar de PI's vond ik altijd erg moeilijk met de TS/Dtail build....

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

MariahCareyLover schreef op 03 september 2004 @ 22:05:
[...]
Ja ok, maar die hoge fire dmg kan je alleen releasen op een non-PI monster en dan moet de PI in de blast radius staan van de DTail. Ieder char heeft natuurlijk zijn nadelen, maar de PI's vond ik altijd erg moeilijk met de TS/Dtail build....
CoS/Fade voor PI's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik ben op zoek naar een lightsabre voor mijn holy shock paladin

Dus als er iemand eentje over heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk

Marrruuuk

TLRnZ schreef op 04 september 2004 @ 08:48:
Ik ben op zoek naar een lightsabre voor mijn holy shock paladin

Dus als er iemand eentje over heeft ;)
Ik heb er nog wel eentje liggen op een mule, die mag je wel hebben.
Whisper naar D4rk_Pr1nc3-i of zet je acc naam hier neer zodat ik jou kan whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59413

Als je een um kunt betalen, kun je beter shael um tir maken denk ik.
Crescent Moon
3 Socket Axes/Swords/Polearms
Shael + Um + Tir

10% Chance To Cast Level 17 Chain Lightning On Striking
7% Chance To Cast Level 13 Static Field On Striking
+20% Increased Attack Speed
+180-220% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
-35% To Enemy Lightning Resistance
25% Chance of Open Wounds
+9-11 Magic Absorb (varies)
+2 To Mana After Each Kill
Level 18 Summon Spirit Wolf (30 Charges)

Zoals je kunt zien geeft dit wapen ook nog chance op static, ITD, 25% OW en het belangrijkste verschil: -35% lightning resis.

Dus als je een um kunt betalen (of je krijgt er toevallig een met hellforge ofzo) zou ik je aanraden om dit runeword te maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Marrruuuk schreef op 04 september 2004 @ 10:22:
[...]

Ik heb er nog wel eentje liggen op een mule, die mag je wel hebben.
Whisper naar D4rk_Pr1nc3-i of zet je acc naam hier neer zodat ik jou kan whisperen.
Ik vrees dat ie inmiddels al voorzien is, + een extra skullders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Was met anderen :p Maar heb zelf rond de 350%/400% .. Ligt eraan of ik al mijn mf items aan doe.. Ze maken m'n char minder sterk dus :p

Net trouwens even Zaka schildje getrade :D Moest ik hebben voor me hammerdin. Heb wel leuke equip nu, maar moet nog een paar dingen upgraden, zal soon even equip posten :p

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112546

Keesr schreef op 04 september 2004 @ 13:47:
[...]

Was met anderen :p Maar heb zelf rond de 350%/400% .. Ligt eraan of ik al mijn mf items aan doe.. Ze maken m'n char minder sterk dus :p

Net trouwens even Zaka schildje getrade :D Moest ik hebben voor me hammerdin. Heb wel leuke equip nu, maar moet nog een paar dingen upgraden, zal soon even equip posten :p
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Hier is het dan. Ben ongeveer een week geleden begonnen met dit character, lvl'uppen gaat snel als je baalruns doen 8)

Items:

Helm: Shako
Shield: Zaka
Wapen: WizardSpike
Armor: Gaurdian Angel
Ringen: 2x Nagel
Amulet: Seraph (2-2)
Gloves: Chance Gaurds -_-
Boots: Tear Hunch :P
Belt: IK Belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
probeer een thundergod belt aan te doen, en probeer ipv changeguards tranc's te doen als je echt voor battle gaat.

dan heb je nog is +20% faster cast :)

verder leuke build :) wat zit er in je GA en je shako?
2x PT?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
BasieP schreef op 04 september 2004 @ 17:47:
probeer een thundergod belt aan te doen, en probeer ipv changeguards tranc's te doen als je echt voor battle gaat.

dan heb je nog is +20% faster cast :)

verder leuke build :) wat zit er in je GA en je shako?
2x PT?
Shako zit een topaz in. Guarian Angel zit nog niks in, kan geen sockets meer doen met dit character, dus moet even wachten op me nieuwe :D

Verder doet me blessed hammer op dit moment 5,4k damage met concentration. Die zit alleen nog niet max, kunnen nog wel een aantal lvl's bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Binnenkort ook eens aan mijn hammerdin beginnen :) Heb alleen de gear nog niet bij elkaar, heb nog mara`s arach 2 sojs en een ber nodig. Gelukkig is mijn sorc nu bijna klaar, alleen nog wat resist charmpjes, doet nu 28k meteor dmg \o/ :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 13:06

Houston3

ole

ik ook binnekort beginnen aan hammerdin, heb nog nodig: vex ( voor hoto ) mara, arachnid, 2 sojs/bk en dan gaan we feesten, cold sorc is ook af, aardig wat dmg met toch veel mf en res. gaat perfect als je m wil zien kan je ff checken op
http://houston3.visualweb.nl/diablo2/

http://www.houston3.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_fisherman
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Houston3 schreef op 04 september 2004 @ 18:18:
ik ook binnekort beginnen aan hammerdin, heb nog nodig: vex ( voor hoto ) mara, arachnid, 2 sojs/bk en dan gaan we feesten, cold sorc is ook af, aardig wat dmg met toch veel mf en res. gaat perfect als je m wil zien kan je ff checken op
http://houston3.visualweb.nl/diablo2/
voor die hammerdin zou ik eerder in plaats van maras voor seraphs gaan:), res probs mag je normaal niet meer hebben en indien wel heb je nog altijd de 10-11 sc's he :Y)

indien je geen cham in shako kan veroorloven voor cbf zou ik toch voor raven/soj gaan

voor de rest is een hammerdin met hoto, shako, arachnid, en de rest van de bazaar sowieso overpowered he :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
WTF is dat met die realm de laatste tijd?

Ik heb elke dag wel een aantal keren dat de realm down gaat :X Net ook, zit ik lekker mephi runs te doen, dropped er unique amu. Real Down !

ARGH :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Keesr schreef op 05 september 2004 @ 10:10:
WTF is dat met die realm de laatste tijd?

Ik heb elke dag wel een aantal keren dat de realm down gaat :X Net ook, zit ik lekker mephi runs te doen, dropped er unique amu. Real Down !

ARGH :(
Ik zou me niet zo druk maken over die Nokozan Relic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Ik zou me wel druk maken over een Mara 30. = ~Vex + @ Waard.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Naja, de kans dat er een Mara (30) dropt @ Hell Mephi is dusdanig klein dat je er niet echt wakker van kunt/mag liggen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

Diabloii.net is de laatste tijd heel slecht te bereiken, best wel erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Waarvoor gebruik je Diabloii.net dan? Ten eerste is die site nogal outdated, en er zijn andere sites waarop je ook alles ken vinden:

Battle.net
D2data.net

Daar heb ik altijd genoeg aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Het vervelende dat de diabloii.net forum (waar ik regelmatig op zit) ook down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

Bedankt Climaximizer, ik wist wel van die sites, maar niet dat ze een item database hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Wat is het toch ook fijn om een forum te hebben waar je op ieder moment van de dag een passend antwoord op je vragen krijgt :P

Np dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marrruuuk schreef op 03 september 2004 @ 21:59:
[...]

Gore's die niet kunnen tippen aan sd's?
Zoveel goede mods hebben sd's niet hoor, je zegt zelf al dat die skills niet boeien.
Je kick damage maakt ook geen verschil, aangezien het beide Myrmidon greaves zijn.
Hetgeen wat over blijft op sd's zijn:
+30% Faster Hit Recovery
+15-25 To Dexterity (varies)

Op Gore's zit dan nog
10% Chance Of Open Wounds
15% Chance Of Crushing Blow
15% Deadly Strike
(die stamina boeit nie zoveel)

En op Gore's zit zelfs nog meer def op. Dex en de 30% FHR van sd's kan je eventueel krijgen nog krijgen van charms. En die mods op gore's zijn rete handig.
Naar mijn inziens zijn gore's dus veel beter. (ik is assa liefhebber 8) )
Ik vind de mods op gore's overrated. dit is puur gebaseerd op eigen ervaringen.. anderen mogen dit anders vinden daar maak ik geen punt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Vandaag ff dikke findings :D

Gheeds - 38%
Wartravelers - 36% (iets minder maja :( )
King Leoric wand

en nog wat andere zooi.

MF is wel lekker opgekrikt nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Ik heb afgelopen weekend ook mazzel gehad, bij een Nightmare Baalrun dropte een van de Boss Minions een Ist O+ en ik wist hem nog op te pakken ook.

En ik heb even op die D2Data site gekeken en die Nightmare Boss Minions hebben bijna de kleinste kans om uberhaupt een Ist te droppen en dan nog 0.00004269% >:)
En ook nog een kale Defensive skiller, mijn eerste skiller op ladder.
Ik ben nu al zo "rijk" dat ik gewoon dubbele Isenharts en Sigon items weg kan geven :P

Ik heb 2 computers en Diablo + Exp ook 2 keer origineel dus ik kan mezelf boosten of als ik gewoon met een groepje speel en het wordt wat moeilijker dan kan ik een sterk char erbij halen. In Normal en Nightmare is dat een makkie maar in Hell is dat toch even moeilijker met die Immunes en zo.
En daarom wil ik wat meer "support" chars maken, die hoeven niet zoveel damage te doen maar meer kunnen overleven.
Ik heb al een maxed Enchantress om fire damage aan mijn Holy Freeze Pally te geven maar ik ben vreselijk onhandig met teleporten en in Nightmare overleef ik dat altijd maar net, dus laat staan Hell.

Is er een build waarmee je in Hell door de Worldstone Keep kan rennen en dan bij Baals minions gewoon kan staan zonder al te veel problemen te hebben?
Een paladin met maxed Holy Shield + syns en Defiance aura of een barb met maxed Shout, Iron Skin en Nat Res?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Vraagje: De elemental damages van een willekeurig wapen zijn van toepassing op Dragon talon kicks toch? Maar alleen op de eerste kick of op alle 4?? En zijn mods als "chance to cast bone spear on striking" ook van toepassing op de dragon talon kicks?? Nee zeker? :p

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_fisherman
  • Niet online
MariahCareyLover schreef op 06 september 2004 @ 18:03:
Vraagje: De elemental damages van een willekeurig wapen zijn van toepassing op Dragon talon kicks toch? Maar alleen op de eerste kick of op alle 4?? En zijn mods als "chance to cast bone spear on striking" ook van toepassing op de dragon talon kicks?? Nee zeker? :p
50% chance to cast blabla on striking wil zeggen: als ge een monster 2 keer raakt, gaat ge normaal minstens 1 keer die "blabla" caste, dus het antwoord is ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

da_fisherman schreef op 06 september 2004 @ 18:19:
[...]

50% chance to cast blabla on striking wil zeggen: als ge een monster 2 keer raakt, gaat ge normaal minstens 1 keer die "blabla" caste, dus het antwoord is ja :)
Theoretich klopt het, maar de vergelijking is te klein. 50% chance to blaatwhatever betekend niet dat uit 2 slagen er 1x gecast wordt. Het kan net zo goed zijn dat je 3x achter elkaar cast en vervolgens 8 keer niet. Maargoed, iedereen die op de middelbare school heeft gezeten heeft reeds kennis gemaakt met kansberekening (wiskunde a imo :x).

Verder _denk_ ik dat iedereen in dit topic wel weet wat 50% chance to blaatwhatever betekend, of in ieder geval eerst de alom bekende, en recent door mij geposte sites zal aanspreken.

-Damn, do I sound like an admin? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_fisherman
  • Niet online
Climaximizer schreef op 06 september 2004 @ 18:43:
[...]
-Damn, do I sound like an admin? :D
je zou je dan afvragen waaro mmariahcareylover die vraag postte dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Wat 50% chance on striking betekent snap ik wel ja; je hebt bij iedere strike een kans van 50% dat ie afgaat, dus niet elke 2 strikes, maar idd wat minder. :p

Het ging mij erom of dat ook werkte met de dragon talon kicks. Deze gaan namelijk behoorlijk rap en als je bij elke trap een kans van 50% hebt en je trapt 4 keer per 1,5 seconde ofsow dan wordt die kans enorm groot en zou ik dus geen last meer hebben van PI's.

Ik maak uit jullie antwoorden op dat dat idd werkt en dat bevalt me wel erg goed :D

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

@lister: Probeer eens een Summon necromancer. Als je hem redelijke enquipment geeft dan kan hij solo baal runs down.

Skills:
20 Skeletons mastery
20 Skeletons warriors
20 Skeletons mage
1 Clay golom
1 Summon resist
20 Corpse explosion
1 in elke curse.

Standaard build wat ontzettend goed werkt in 1.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Hmm, ik heb een vraag.

Ik was net met een vriend van me bezig om mijn lvl 6 sorcje naar HELL te rossen. Alleen kom ik nogsteeds niet door die baal heen....

Iemand die het zelf gedaan had vertelde me dat ik buiten town moest wachten in harrogath, en dat als baal dan gekilled werd dat ik de Quest zou halen.. Kan iemand me misschien uit leggen hoe het precies moet ?

Zou graag me lvl 6 mule op hell hebben voor traden enzo, iemand hier die het al eens gedaan heeft? Let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_fisherman
  • Niet online
Keesr schreef op 06 september 2004 @ 19:35:
Hmm, ik heb een vraag.

Ik was net met een vriend van me bezig om mijn lvl 6 sorcje naar HELL te rossen. Alleen kom ik nogsteeds niet door die baal heen....

Iemand die het zelf gedaan had vertelde me dat ik buiten town moest wachten in harrogath, en dat als baal dan gekilled werd dat ik de Quest zou halen.. Kan iemand me misschien uit leggen hoe het precies moet ?

Zou graag me lvl 6 mule op hell hebben voor traden enzo, iemand hier die het al eens gedaan heeft? Let me know!
als je als low lvl de baalQ wilt leeche moet je in town in act5 staan terwijl iemand in uw party die de baalQ nog moet, en er ook een geldig lvl voor heeft, de baalquest doet.

dus bij runerushes is het meestal

high lvl in chamber
normaal lvl in chamber die quest nog moet
low lvl(s) in town

allemaal in party natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
krijg je ook geen XP van, dus zo komen ermensen op hell met lvl 1 :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.